Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Καμαρά: «Οικογένειά μου ο Παναιτωλικός!»

Ο Ανρί Καμαρά μιλάει για την σχέση του με τον Παναιτωλικό, μοιράζει «ευχαριστώ» και δηλώνει έτοιμος για τη νέα πρόκληση της Καλλονής.   
 
Μετά από τρία χρόνια στο Αγρίνιο, ο Ανρί Καμαρά φεύγει για την Καλλονή σαν φίλος. Έκανε τρομερή χρονιά πέρυσι, βοηθώντας τα «καναρίνια» να επιστρέψουν στη Super League και φέτος, παρά τα 37 του χρόνια, σημείωσε 9 γκολ κάνοντας 32 εμφανίσεις.

Πλέον, ετοιμάζεται να βοηθήσει την Καλλονή να παραμείνει και του χρόνου στη μεγάλη κατηγορία, αφού όπως τονίζει στο γήπεδο νιώθει... νεαρός! Ο Καμαρά μιλάει στο gazzetta.gr για την οικογένεια που έφτιαξε στο Αγρίνιο, μιλάει για τη στήριξη του κόσμου και της διοίκησης και αναφέρεται στις στιγμές που δεν θα ξεχάσει ποτέ...



Ανρί, φεύγεις σαν φίλος από τον Παναιτωλικό;

«Φεύγω σαν φίλος, είμαι λυπημένος. Έμεινα τρία χρόνια στο Αγρίνιο και ξέρω τους πάντες στην ομάδα και την πόλη. Πήρα μια απόφαση για την καριέρα μου, να συνεχίσω στην Καλλονή την οποία βλέπω ως πρόσκληση. Αλλά στεναχωρήθηκα γιατί είχα δεθεί με τον Παναιτωλικό».

Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο;

«Θέλω να τους ευχαριστήσω για όλα. Με στήριξαν πάρα πολύ όταν ήμουν στο γήπεδο και εγώ έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα και για αυτούς. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς του Παναιτωλικού, αλλά και γενικά όλα τα παιδιά από το Αγρίνιο. Έχω μόνο φίλους εκεί, είναι σαν οικογένεια για μένα. Το Αγρίνιο έγινε σπίτι μου».

Κάποια ρεπορτάζ έγραψαν ότι έφυγες λόγω μείωσης στην πρόταση ανανέωσης...

«Δεν θέλω να μιλήσω για χρήματα. Απλά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Ό,τι ήθελαν το έκαναν πραγματικότητα για μένα. Μέσα στο γήπεδο παίζω για την ομάδα και τον κόσμο και όχι για τα λεφτά. Θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή, τον Μάκη τον Χάβο που με βοήθησε πολύ. Πλέον είμαι χαρούμενος που πηγαίνω στην Καλλονή για να την βοηθήσω να μείνει στην κατηγορία».

Πώς προέκυψε η Καλλονή;

«Είχα πρόταση από την Καλλονή και μίλησα με τον Κεϊτά, ο οποίος είναι φίλος μου και μου είπε τα καλύτερα για την ομάδα. Νομίζω ότι είναι μια καλή ομάδα και είμαι χαρούμενος που πηγαίνω εκεί. Θέλω να τη βοηθήσω να σωθεί και να αποδείξω ότι μπορώ ακόμα. Και φυσικά θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, όπως έκανα με τον Παναιτωλικό».

Δείχνεις... αγέραστος! Πότε λες να κρεμάσεις τα παπούτσια σου;

«Ξέρετε, κάθε χρόνο λέω ότι φέτος θα είναι η τελευταία μου χρονιά και ότι θα σταματήσω. Αλλά όταν τελειώνει η χρονιά , νιώθω καλά και συνεχίζω. Φέτος έκανα μια καλή χρονιά. Έπαιξα καλά για την ομάδα, πέτυχα γκολ και πλέον πηγαίνω σε μια καλή ομάδα που θα με βοηθήσει να διατηρηθώ σε καλό επίπεδο. Θέλω να δείξω σε όλο τον κόσμο ότι δεν είμαι υπερβολικά μεγάλος. Για να πω την αλήθεια, μέσα στο γήπεδο νιώθω νεαρός».

Ποιες στιγμές από  τον Παναιτωλικό θα μείνουν για πάντα στη μνήμη σου;

«Το περσινό ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου στη δεύτερη Εθνική. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ γιατί ήταν σαν τελικός ανόδου και όλοι έλεγαν ότι δεν μπορούμε να νικήσουμε. Πέτυχα γκολ, η ομάδα μου νίκησε και δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Το άλλο είναι το φετινό ματς με τον Παναθηναϊκό. Μου έλεγαν άνθρωποι από το Αγρίνιο πριν το παιχνίδι να μην πετύχω γκολ, να τους κάνω τη χάρη. Αλλά τελικά δεν τους την έκανα!».


9 σχόλια:

  1. Γεια σου μεγιστε Ανρι.Μετσ απο 50 χρονια θα περασει τετοιος παιχτης απο το Αγρινιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανε μας ενα τελευταιο δωρο Ανρι.Παρε μαζι σου τον Καλι.Και αν δεν τσιμπησουν οι μυτιλινοι πεε τουε οτι τον θες για διαιρμηνεα.Ουτως η αλλως για ποδοσφαιρο δεν κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τις φανελες τιποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στανταρ χι επαιζαν ολα τα καλυβια το παιχνιδακι.Του τη χαλασες ανρι.Και στη χαλασαν και αυτοι τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με καλι και καλογερη θα παιζουμε του χρονου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ. ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΛΕΠΕΝΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΦΤΣΑ ΚΗΠΟΥΡΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ. ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ. ΗΤΤΕΣ ΠΑΝΤΑ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΟΜΒΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ, ΠΡΟΣΘΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιτέλους ρε αδέρφια,δεν έχετε βαρεθε'ί τη γκρίνια,τη μιζέρια και την κακομοιριά...?Τέσσερα χρόνια μέλος αυτής της παρέας και κάθε χρόνο ακούω και διαβάζω τα ίδια και τα ίδια...Αφήστε την ομάδα να στηθεί πρώτα,να δείξει δείγματα γραφής και μετά βρίστε όσο θέλετε.Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέει κάθε χρόνο τα ίδια πράγματα.Ηλέξη υπομονή δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο των περισσοτέρων.Α,να μη το ξεχάσω,οι γνωστοί 'φίλοι' θα με κατηγορήσουν ως Κωστουλιακό,παπαγαλάκι της διοίκησης,υπαλληλάκο κ.τ.λ....Αναμενόμενο.Απλά όμως περιμένετε να δείτε(να δούμε μαλλον) και μετά κατηγορούμε.Όσο για τον ΚΑΜΑΡΑ.Αν ισχύει αυτό που έγραψε κάποιος φίλος,δηλαδή ότι το Πάσχα είχε πάει στη Μυτιλήνη κι είχε συμφωνήσει από τότε,αυτά τα πέρι 'οικογένειας' που λέει για τον Παναιτωλικό είναι φούμαρα για λαική κατανάλωση.Όποιος πιστεύει σε οικογένεια,δε νοιάζεται για χρήματα,όσα κι αν είναι αυτά,αλλά βάζει την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!Αλλιώς δεν είναι παρά ένας ακόμη επαγγελματίας(ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΈΟ) και τίποτε άλλο.Προσωπικά,όσο κι αν στεναχωρήθηκα με την φυγή του,ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΙ.chantzopoulousquare

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.