Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Στους 21 καλύτερους της SuperLeague ο Γκάλο

Αναστασίου, Χάβος και Μάντζιος διάλεξαν τους παίκτες που ξεχώρισαν με την απόδοσή τους την εφετινή σεζόν.

 Όπως γίνεται κάθε χρονιά στο φινάλε του Πρωταθλήματος, έτσι και εφέτος, τρεις προπονητές κλήθηκαν από την Nova να διαλέξουν τους καλύτερους της χρονιάς που οδεύει προς το φινάλε της.

 Οι εκλεκτοί του συνδρομητικού καναλιού ήταν ο Γιάννης Αναστασίου, ο Μάκης Χάβος και ο Άκης Μάντζιος, που ανέλαβαν το δύσκολο έργο να επιλέξουν τους 21 παίκτες που ξεχώρισαν.

 Οι 21 καλύτεροι 


 Για την θέση του τερματοφύλακα η ψηφοφορία έβγαλε τον Γιώργο Καντιμίρη της Βέροιας και τον Αλέξανδρο Τζόρβα του Απόλλωνα.

Στην άμυνα ήταν ο Ροντρίγκο Γκάλο του Παναιτωλικού, ο Χρήστος Μπούρμπος του ΟΦΗ, ο Κώστας Μανωλάς του Ολυμπιακού, ο Νίκος Λαζαρίδης του Ατρόμητου, ο Νάνο του Παναθηναϊκού και ο Κώστας Γιαννούλης του Ατρόμητου.

Για τον χώρο της μεσαίας γραμμής οι... τυχεροί ήταν ο Χρήστος Τζάνης του Πανθρακικού, ο Παναγιώτης Κόρμπος του Απόλλωνα, ο Χαβιέ Ούμπιντες του Ατρόμητου, ο Ντε Μπλάσις του Αστέρα Τρίπολης, ο Τζόρι Ντομίνγκεζ του Ολυμπιακού, ο Λούκας Πέρεθ του ΠΑΟΚ και ο Λεοζίνιο της Καλλονής.

Τέλος για την επιθετική γραμμή επιλέχθηκαν ο Τζόελ Κάμπελ του Ολυμπιακού, ο Εστέμπαν Σολάρι της Ξάνθης, ο Μάρκους Μπεργκ του Παναθηναϊκού, ο Δημήτρης Παπαδόπουλος του Ατρόμητου, ο Μπεν της Βέροιας και ο Νταβίντ Τόρες του Πλατανιά.

 Ατομικά βραβεία

 Στις ατομικές βραβεύσεις τώρα, ο Νίκος Αναστασόπουλος της Βέροιας ξεχώρισε για την διπλή του επέμβαση στις προσπάθειες του Αθανασιάδη στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.

Ο Φανούρης Γουνδουλάκης πήρε τον τίτλο για την καλύτερη δήλωση, μετά την ήττα του Πλατανιά από τον Απόλλωνα όταν και μιλώντας εκ μέρους και των συμπαικτών του, ανέλαβαν την ευθύνη για το αποτέλεσμα, ενώ το βραβείο της καλύτερης ασίστ το πήρε ο Τάσος Καραμάνος για το τακουνάκι του στο ματς με τον ΠΑΟΚ που έδωσε έτοιμο γκολ στον Παπαδόπουλο.

Ο Σπύρος Ρισβάνης αναδείχθηκε rookie της χρονιάς και ο Σταμάτης Βελλής με την συγχαρητήρια δήλωσή του, μετά την ήττα του Απόλλωνα από την Καλλονή πήρε το βραβείο Fair Play.

 Από εκεί και πέρα, στην ψηφοφορία που έγινε μεταξύ των φιλάθλων, MVP του πρωταθλήματος αναδείχθηκε ο Μάρκους Μπεργκ, ως καλύτερος προπονητής χρίστηκε ο Γιάννης Αναστασίου, ενώ βραβεύτηκε κι ο Εστεμπάν Σολάρι ως πρώτος σκόρερ.

Τι δήλωσαν...

Σολάρι: «Ευγνωμονώ την Ξάνθη…» Αγωνίστηκε και στα 34 ματς της κανονικής περιόδου της Super League για συνολικά 2.553 λεπτά. Πέτυχε 16 γκολ, είχε 116 πάσες, 18 κλεψίματα, μία ασίστ. Ο λόγος για τον πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος, τον Εστέμπαν Σολάρι, ο οποίος πριν παραλάβει το βραβείο του επεσήμανε: «Προ δέκα ημερών ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για το μπαράζ. Θα είναι ένα πολύ κρίσιμο ματς, όμως θα είμαστε έτοιμοι. Ήταν πολύ ανταγωνιστικό το ελληνικό πρωτάθλημα αν εξαιρέσει κανείς τον Ολυμπιακό. Απόδειξη πως εμείς που είχαμε μια πολύ ποιοτική ομάδα, τερματίσαμε σε θέση που θα δώσουμε μπαράζ» Σχετικά με το ποιο ήταν το πιο σημαντικό από τα 16 γκολ που πέτυχε τόνισε: «Όλα τα γκολ μου ήταν σημαντικά, όμως λόγω της κατάστασης που επικρατούσε τα τελευταία δύο κόντρα στον Παναθηναϊκό είχαν κομβική σημασία, διότι έδωσαν τη δυνατότητα στην Ξάνθη να πάει στα πλέι άουτ. Ελπίζω να σκοράρω και στα μπαράζ. Θα είναι πολύ σημαντικό να κερδίσει η ομάδα μου αυτό το παιχνίδι». Όσο για το αν «αναγεννήθηκε» στην Ελλάδα φέτος, ο Αργεντινός σκόρερ τόνισε: «Πάντοτε ήμουν σκόρερ, όπου κι αν αγωνίστηκα. Όμως η Ξάνθη μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ελλάδα έπειτα από έναν τραυματισμό που είχα στην Κύπρο. Είμαι ευγνώμον γι' αυτό». Και κατέληξε: «Θα ήθελα να μοιραστώ αυτό το βραβείο με τους συμπαίκτες μου, χωρίς τους οποίους δεν θα είχα κατακτήσει αυτόν τον τίτλο. Το αφιερώνω στη γυναίκα και τα παιδιά μου που με υποστηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια που παίζω στην Ευρώπη».

Ντουντού Σεαρένσε: «Ευχαριστώ πολύ τους οπαδούς που με ψήφισαν. Ήταν ένα πολύ όμορφο γκολ, το πιο όμορφο της καριέρας μου. Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα έπειτα από τρία χρόνια στην Ελλάδα. Θέλω να μείνω, λατρεύω την Ελλάδα και νοιώθω λίγο Έλληνας. Θα μιλήσουμε με τον ΟΦΗ και θα δούμε».

Αλέξανδρος Τζόρβας: «Είναι ένα πολύ σημαντικό βραβείο, ειδικά από τη στιγμή που το κατέκτησα με τον Απόλλωνα σε μια σεζόν στην οποία η ομάδα υποβιβάστηκε. Το αφιερώνω στην οικογένειά μου, στη γυναίκα και τα δύο παιδιά μου. Ευχαριστώ πολύ τον Μάκη Βενιαμήν για την εξαιρετική συνεργασία μου είχαμε».

 Γιώργος Καντιμοίρης: «Αυτό το βραβείο ήρθε μέσα από πολύ σκληρή δουλειά. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να το κατακτήσω».

Νίκος Αναστασόπουλος: «Γίνεται πολύ καλή δουλειά στη Βέροια με τους τερματοφύλακες κι αξίζουν συγχαρητήρια στους προπονητές τερματοφυλάκων. Θεωρώ πως η δεύτερη επέμβαση στο ψαλίδι του Αθανασιάδη ήταν πιο δύσκολη. Είναι από τις πιο δύσκολες καταστάσεις στις οποίες έχω βρεθεί όσα χρόνια παίζω ποδόσφαιρο. Τόσα χρόνια στα γήπεδα, όμως, ξέρω πως μετά από μια επέμβαση πρέπει να σηκωθώ γρήγορα, διότι μπορεί αμέσως να έρθει και δεύτερο σουτ. Η χρονιά ολοκληρώθηκε πολύ καλά για την ομάδα, όλοι έβαλαν το χεράκι τους και καταφέραμε να μείνουμε στην κατηγορία. Στην Ελλάδα παίζουν πολλοί καλοί τερματοφύλακες. Θα μπορούσα να ξεχωρίσω τον Καπίνο, ο οποίος έκανε πολύ καλή σεζόν».

Χρήστος Μπούρμπος: «Είναι μεγάλη τιμή να βρίσκομαι σε αυτή την 20άδα. Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν και κυρίως την οικογένεια του ΟΦΗ που μου έδωσε την ευκαιρία να καθιερωθώ».

 Ροντρίγκο Γκάλο: «Είμαι πολύ χαρούμενος για το τρόπαιο. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και την οικογένειά μου».

Νίκος Λαζαρίδης: «Είναι μεγάλη τιμή αυτό το βραβείο. Το χαρίζω συμπαίκτες μου». Κώστας Γιαννούλης: «Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου. Είναι η ανταμοιβή για την προσπάθεια που έκανα σε μια πολύ καλή σεζόν για την ομάδα» Νάνο: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος, δούλεψα πολύ όλη τη χρονιά. Ελπίζω η σεζόν να τελειώσει ιδανικά για τον Παναθηναϊκό».

Φανούρης Γουνδουλάκης: «Όταν ξεκίνησε η χρονιά είχαμε άλλους στόχους. Όμως δεν καταφέραμε να πετύχουμε αυτό που θέλαμε. Αυτό το παιχνίδι ήταν πολύ κρίσιμο, όμως δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις. Ο Πλατανιάς είναι ένα μικρό χωριό 1000 κατοίκων, όμως οι άνθρωποι που ασχολούνται θέλουν την ομάδα στη Super League. Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα κι εμείς δεν καταφέραμε να γίνουμε ομάδα, παρά μόνο στο τέλος του πρωταθλήματος. Εκεί βελτιώθηκαν οι σχέσεις μας και ήρθαν τα αποτελέσματα. Πήγα στον Πλατανιά γι να δώσω το κάτι παραπάνω, για να γίνω από τους ηγέτες της ομάδας. Δεν τα κατάφερα. Δεν έπαιξε αυτό που μπορώ. Ελπίζω του χρόνου μέσα από τη δουλειά να τα καταφέρω. Περίμενα να έχω πιο ενεργό ρόλο στην ομάδα με περισσότερη δημιουργία. Δεν αναζητώ δικαιολογίες. Είμαι εγώ ο υπαίτιος γι' αυτή την εικόνα. Ελπίζω το πάθημα να έγινε μάθημα για όλους μας. Περισσότερη δουλειά και λιγότερα λόγια απ' όλους μας. Αυτό χρειάζεται. Θεωρώ πως δύο από τους πιο βελτιωμένους παίκτες φέτος ήταν ο Δημήτρης Σιόβας και ο Ανδρέας Σάμαρης».

 Χρήστος Τζάνης: «Είναι μεγάλη χαρά και ιδιαίτερη τιμή. Αισθάνομαι χαρούμενος και πιστεύω πως είναι αποτέλεσμα της συνολικής προσπάθειας της ομάδας».

Παναγιώτης Κόρμπος: «Πολύ μεγάλη διάκριση και τιμή για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσοι με ψήφισαν. Είναι αποτέλεσμα μιας προσπάθειας πολλών ετών που δικαιώνεται. Η χρονιά δεν πήγε καλά για την ομάδα, όμως πιστεύω πως έκανα κάτι παραπάνω απ' ό,τι τα προηγούμενα χρόνια».

Τσόρι Ντομίνγκες: «Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, το τεχνικό επιτελείο, τον κόσμο. Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι ένα επιπλέον κίνητρο για την επόμενη χρονιά».

Πάμπλο Ντε Μπλάσις: «Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Το αφιερώνω αυτό το βραβείο στην οικογένεια, τους συμπαίκτες και τους φίλους μου. Χωρίς αυτούς δεν θα τα είχα καταφέρει».

Λούκας Πέρεθ: «Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτή την τιμή. Είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς».

 Χαβιέ Ούμπιδες: «Νοιώθω αμήχανα! Είμαι πολύ χαρούμενος, το αφιερώνω στους συμπαίκτες μου που κάναμε πολύ καλό πρωτάθλημα».

Λεοζίνιο Σάλες: «Πολύ σημαντική διάκριση. Την αφιερώνω στον κόσμο της Καλλονής, στον πρόεδρο και στους συμπαίκτες μου».

Τάσος Καραμάνος: «Είναι μια φάση που στην ουσία αποτελεί μια κλασσική κίνηση επιθετικού. Είχα καλή οπτική γωνία, είδα τον Δημήτρη αμαρκάριστο να έρχεται και από τη στιγμή που δεν μπορούσα να τελειώσω εγώ τη φάση, έδωσα την ασίστ στον Δημήτρη. Είναι πολύ σημαντικό σε αυτές τις φάσεις να μπορεί και να τελειώσει τη φάση ο παίκτης που έχει την ευκαιρία να σκοράρει. Για εμένα είναι ίδια η ικανοποίηση του να δώσω μια ωραία ασίστ. Μου αρέσει να σκοράρω, όμως είναι εξίσου όμορφο το συναίσθημα της πάσας στον συμπαίκτη σου. Σίγουρα βλέπω παίκτες από το εξωτερικό και σύμφωνα με τα όριά σου που τα γνωρίζεις πολύ καλά, προσπαθείς να μετουσιώσεις κάποια πράγματα. Όταν καταφέρνεις να πλησιάσεις ορισμένα πράγματα στον αγωνιστικό χώρο, η χαρά είναι μεγάλη. Από τους καλύτερους επιθετικούς στέκομαι στον Μπεργκ, τον οποίοιν χαίρεσαι να τον βλέπεις να παίζει και τον χρειαζόταν ο Παναθηναϊκός ως σκόρερ αλλά και ως προσωπικότητα. Αλλά και στον Μπεν, ο οποίος έπαιξε σε μια ομάδα που πάλευε για τη σωτηρία της και με βάση τις λίγες φάσεις που δημιουργούσε η ομάδα του και πιστεύω πως αξίζει να κάνει μια καλή μεταγραφή. Η παρουσία των συγκεκριμένων ομάδων στα πλέι οφ μαρτυρά πως κανένας δεν έχει τρανταχτό προβάδισμα. Θεωρώ πως είναι τέσσερις ισάξιες ομάδες. Εμείς δεν κάναμε καλή αρχή, όμως υπάρχουν πολλά παιχνίδια ακόμα και πέρυσι αν και ξεκινήσαμε επίσης άσχημα, στο τέλος λίγο έλειψε να κατακτήσουμε τη δεύτερη θέση».

Νταβίντ Τόρες: «Ευχαριστώ όσους με επέλεξαν. Είμαι πολύ υπερήφανος. Δεν θα ήταν εφικτή αυτή η διάκριση χωρίς τους συμπαίκτες μου». Δημήτρης Παπαδόπουλος: «Είναι μια επιβράβευση για τη χρονιά, Είμαι χαρούμενος και προσωπικά και για την ομάδα». Μοχάμεντ Μπεν: «Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Είναι μια τιμή που οφείλεται στους συμπαίκτες μου στους οποίους αφιερώνω αυτά τα γκολ».

Σπύρος Ρισβάνης: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήταν μια πολύ σημαντική αλλαγή για εμένα, την οποία περίμενα εδώ και πολλά χρόνια, από τότε που ήμουν μικρός. Δεν περίμενα μια τόσο καλή χρονιά στο ντεμπούτο μου στην πρώτη ομάδα του Παναθηναϊκού. Είναι σημαντικό πως το προπονητικό τιμ μας βοήθησε και μας εμπιστεύτηκε. Θα έρθουν κι άλλα παιδιά από τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού. Στις Ακαδημίες υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν πολύ καλή δουλειά. Ήμασταν πολλά παιδιά από τις Ακαδημίες κι αυτό βοήθησε ώστε να υπάρξει πιο εύκολη προσαρμογή. Τις περισσότερες φορές είμαστε όλοι μαζί, ενώ ακόμα και εκτός γηπέδου πολλές φορές βγαίνουμε μαζί και περνάμε καλά. Η κατάκτηση του Κυπέλλου δεν περιγράφεται, αλλά ήταν εξαιρετικό συναίσθημα και το ντεμπούτο μου. Δεν περιγράφεται. Όταν ξεκινάς το ποδόσφαιρο, ξέρεις πως χάνεις κάποια πράγματα της ηλικίας, αλλά θα κερδίσεις περισσότερα στο μέλλον. Αυτοί που με δυσκόλεψαν περισσότερο ήταν ο Μήτρογλου και ο Σαλπιγγίδης. Νομίζω πως πρέπει να δουλέψω πολύ στη δύναμη και στην ταχύτητα, ενώ ατού μου θεωρώ το ψηλό παιχνίδι και το τάκλιν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.