Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Αλέξανδρος Καλογέρης: «Να επιστρέψω στον Παναιτωλικό»

O Αλέξανδρος Καλογέρης δόθηκε από τον Παναιτωλικό δανεικός στον Νέα Σαλαμίνα αφού δεν είχε χρόνο συμμετοχής και αποφασίστηκε να πάει την Κύπρο για να πάρει παιχνίδια. Οι εμφανίσεις του ήταν πάρα πολύ καλές και όπως όλα δείχνουν μετά το τέλος της φετινής περιόδου θα επιστρέψει στον Παναιτωλικό. Άλλωστε το δηλώνει και ο ίδιος ότι επιθυμία του είναι να επιστέψει στο Αγρίνιο. 





Αναλυτικά η συνέντευξη του Αλέξανδρου Καλογέρη στο sportculture.gr:

 -Για την μέχρι τώρα παρουσία του στην Νέα Σαλαμίνα: «Κοντεύω τέσσερις μήνες στην Κύπρο και είμαι πολύ ευχαριστημένος σε όλους τους τομείς. Αγωνιστικούς και μη. Ο κόσμος αγαπάει πολύ την ομάδα και η διοίκηση κάνει ότι καλύτερο μπορεί. Είναι ένα από τα καλύτερα κλίματα που έχω συναντήσει ποτέ σε ομάδα. Να φανταστείς ήρθα Τετάρτη και Σάββατο έπαιξα βασικός. Η ομάδα είναι δεμένη και έχει πολλούς ντόπιους στο ρόστερ της. Έχει μεγάλη σημασία αυτό. Επίσης ο κόσμος είναι ο βασικός χορηγός της. Υπάρχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα».

 -Για την ζωή στην Κύπρο: «Η ζωή στην Κύπρο είναι απίστευτη. Είναι σαν να έχει καλοκαίρι κάθε μέρα. Να φανταστείς από τον καιρό που ήρθα έχει βρέξει μόνο 2-3 φορές. Είναι πολύ ωραία εδώ και εκτός από ωραίο κλίμα έχει και πολλά ωραία μέρη»

-Για το αν οι άνθρωποι της κυπριακής ομάδας του πρότειναν να παραμείνει: «Η αλήθεια είναι ότι από την ομάδα μου είπανε αν θέλω να συνεχίσω και τους ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Ωστόσο, έχω δυο χρόνια συμβόλαιο με τον Παναιτωλικό και θέλω να το τιμήσω. Ήρθα στην Κύπρο για να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου και να επιστρέψω στο Αγρίνιο καλύτερος. Γι αυτό ήρθα και αυτό θα κάνω».

-Για την τριετή θητεία του στην Βέροια: «Στη Βέροια πέρασα τα 3 πιο παραγωγικά μου χρόνια σαν ποδοσφαιριστής. Η ομάδα είχε επιτυχίες, εγώ κατάφερα να παίξω για πρώτη φορά στην σούπερ λιγκ και όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά για μένα. Πέρασα πολύ ωραία στην Βέροια, έχω αρκετούς φίλους εκεί και πολλές ευχάριστες αναμνήσεις. Είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για μένα».

 -Για τις διαφορές του κυπριακού από το ελληνικό πρωτάθλημα: «Νομίζω, πως πλέον τα δύο πρωταθλήματα δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Για παράδειγμα, εδώ στην Κύπρο 4-5 ομάδες είναι δυνατές, όλες οι υπόλοιπες είναι μεσαίας δυναμικής. Μπορώ επίσης να πω, ότι και οι ομάδες ακολουθούνε την ίδια τακτική. Απλά, το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πιο γνωστό στο ευρύ κοινό».

-Για την φετινή πορεία του Παναιτωλικού στο πρωτάθλημα: «Παρακολουθώ την ομάδα συνεχώς. Έχω δεθεί μαζί της. Αν βάλουμε κάτω τα δεδομένα, δηλαδή πως ξεκίνησε η ομάδα, που ο βασικός κορμός της δεν έχει προλάβει να κάνει κανονική προετοιμασία, είναι σούπερ η παρουσία της. Βέβαια μπορούσαμε να τα είχαμε πάει και καλύτερα, όμως θεωρώ ότι όλοι πρέπει να είναι ικανοποιημένοι από την παρουσία της ομάδας και τις σημαντικές νίκες που πέτυχε. Ο Παναιτωλικός σώθηκε με σβηστές της μηχανές και κάθε χρόνο ανεβαίνει ένα σκαλί παραπάνω. Στόχος της ομάδας είναι να μην είναι ασανσέρ και θα το καταφέρει. Ήταν εξαιρετική η χρονιά».

 -Για τα πλάνα του ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς: «Δεν μου αρέσει να κάνω πολλά σχέδια και να έχω μεγάλα πλάνα γενικά στη ζωή μου. Αρχικά, θέλω να είμαι υγίης, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό για κάθε ποδοσφαιριστή και από εκεί και έπειτα θέλω να πάρω περισσότερες ευκαιρίες για α δείξω τι αξίζω. Να βοηθήσω την ομάδα μου να τα πάει όσο καλύτερα γίνεται. Αυτό μου είναι αρκετό».

 Συνέντευξη-επιμέλεια: Παναγιώτης Μίχος

1 σχόλιο:

  1. μεινε παλικαρακι μου εκει που περνας ομορφα και ωραια
    παιχταρα μου εσυ!!!!!
    76

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.