Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Μπακάκης: «Και τώρα Εθνική»

Να γίνει διεθνής, βάζει ως στόχο ο Μπακάκης, που μίλησε για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ, την φυσική του θέση και τον Παναιτωλικό, τον οποίο δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει.  

Τελειωμένη είναι η μεταγραφή του Μπακάκη στην ΑΕΚ, όπως τόνισε και ο ίδιος σε δηλώσεις του στον NovaΣΠΟΡ FM, όπου δεν έκρυψε την χαρά του για την νέα προοπτική στην καριέρα του και έβαλε σαν νέο στόχο την κλήση του στην Εθνική. 

Αναλυτικά, μίλησε: 
Για τη μεταγραφή του στην ΑΕΚ: 


«Έχουν πέσει υπογραφές και τελείωσε το θέμα. Το γεγονός ότι θα παίξω μία κατηγορία παρακάτω δεν το βλέπω σαν μειονέκτημα. Βλέπω μόνο το γεγονός ότι θα παίξω σε μία μεγάλη ομάδα, όπως είναι η ΑΕΚ, και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτό». 

Για το ποια είναι η φυσική του θέση και τους στόχους που έχει: 

«Η θέση μου εμένα είναι δεξί μπακ, αλλά θαπαίξω όπου χρειαστεί. Τώρα, πρώτα από όλα θέλουμε την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα. Από εκεί και πέρα, θέλω και εγώ να παίξω στην Εθνική, να γίνω καλύτερος παίκτης και στη συνέχεια να πάρω μεταγραφή για το εξωτερικό ή να καθιερωθώ στην ΑΕΚ. Η Εθνική είναι ο πρώτος μου στόχος. Είναι μεγάλη ευκαιρία για εμένα, από τη στιγμή που πήγα σε μία μεγάλη ομάδα, με σπουδαία ιστορία και πάρα πολύ καλούς οπαδούς. Αν κάνω καλές εμφανίσεις, ελπίζω να παίξω στην Εθνική Ανδρών». 

Για τη φετινή πορεία του Παναιτωλικού:

«Είναι εκπληκτική χρονιά. Αν και δεν έπαιξα στη φυσική μου θέση, προσπάθησα να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Καταφέραμε να κάνουμε ένα πολύ καλό πρωτάθλημα. Ήταν πολύ καλή η δουλειά του κ. Χάβου και τον ευχαριστώ για την ευκαιρία να παίξω στην ομάδα» 

Για το αν μίλησε με κάποιον από τους ανθρώπους της διοίκησης:
«Μίλησα με τον κ. Μελισσανίδη και τον κ. Λυμπερόπουλο. Είναι και εκείνοι χαρούμενοι που πήγα στην ΑΕΚ. Πιστεύουν σε εμένα και θεωρούν ότι θα βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Εκείνο που έχουν στο μυαλό τους είναι να κάνω μία καλή χρονιά για να κερδίσω την κλήση μου στην Εθνική» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.