Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

«Ψηλά με Παναιτωλικό»

Ο Ολιβιέ Μπουμάλ υποστήριξε ότι στο Αγρίνιο υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να φτάσει ψηλά.
Ενάμιση χρόνο συμπλήρωσε στα «καναρίνια» ο Καμερουνέζος μέσος και στα 22 του συνεχίζει να κερδίζει πολύτιμες εμπειρίες. Ήρθε με κεκτημένη ταχύτητα από την παρουσία του στην Εθνική Καμερούν U23, η οποία τον περασμένο μήνα αγωνίστηκε στα προκριματικά του Κόπα Άφρικα και συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις στα πρώτα φιλικά του Παναιτωλικού, σκοράροντας μάλιστα το Σάββατο με τον Αστέρα Τρίπολης.
Ο Μπουμάλ παραχώρησε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ και αναφέρθηκε τόσο στους στόχους της ομάδας του Αγρινίου όσο και στη φιλία του με τον Ανρί Καμαρά.
Αναλυτικά η συνέντευξη του μέσου των «κυανοκίτρινων»:

- Ολιβιέ, είσαι ικανοποιημένος από την πορεία της δουλειάς που γίνεται μέχρι τώρα;
« Το κακό είναι ότι δεν έχω κάνει διακοπές όπως οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου, αλλά νιώθω ότι προοδεύω. Δουλεύω πολύ σκληρά καθημερινά. Νιώθω για τα καλά μέλος της ομάδας του Παναιτωλικού και το νιώθω πιο έντονα μπαίνοντας στο γήπεδο».


- Τι έχεις κερδίσει από την παρουσία σου στον Παναιτωλικό αυτά τα χρόνια;
«Ο Παναιτωλικός παρέχει όλες τις προϋποθέσεις να δουλέψεις και να φτάσεις ψηλά. Με βοήθησε να μάθω πολλά πράγματα δουλεύοντας αυτό το διάστημα. Στον αγωνιστικό τομέα έχω βελτιωθεί στην πίεση, στο τρέξιμο, στην άμυνα. Κυρίως, νιώθω βελτίωση στο ότι τώρα δουλεύω περισσότερο για το σύνολο, ενώ παλιότερα δούλευα πρώτα για εμένα».

- Με τον Καμαρά γίνατε «κολλητοί» από την πρώτη στιγμή. Βρήκατε κοινά σημεία;
«Οι σχέσεις μας άρχισαν στο περσινό φιλικό με τον Ατρόμητο στο Αγρίνιο. Οπότε, όταν ήρθε στον Παναιτωλικό ήταν απόλυτα φυσιολογικό να κάνουμε παρέα».

- Ποια από τις συμβουλές του έχεις κρατήσει και προσπαθείς να τηρήσεις;
«Ο Ανρί έχει μεγάλες εμπειρίες και μου δίνει πολλές συμβουλές. Μου λέει ότι έχω τα προσόντα να γίνω από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές στην ομάδα, αρκεί να είμαι συγκεντρωμένος στο παιχνίδι μου προσπαθώντας να κάνω την καλύτερη επιλογή όταν έχω τη μπάλα».

- Η σχέση σου με τους φιλάθλους είναι άψογη και φαίνεται πως την απολαμβάνεις.
«Φωνάζοντας το όνομά μου ο κόσμος δείχνει να με εμπιστεύεται. Για εμένα αυτό αποτελεί κίνητρο να μην τους απογοητεύσω. Με κάνει να προσπαθώ περισσότερο.

- Τι περιμένεις τη νέα σεζόν για εσένα και την ομάδα;
«Το πρώτο πράγμα είναι να παραμείνει η ομάδα στην κατηγορία και μέσα από αυτή την συνεχή προσπάθεια να γίνω και εγώ καλύτερος. Να παίξω παιχνίδια, να κάνω ασίστ, να βάλω γκολ. Να βοηθήσω όσο μπορώ τον Παναιτωλικό στη μεγάλη κατηγορία. Είμαι αισιόδοξος γιατί έχει όλες τις προϋποθέσεις και την ποιότητα να τα καταφέρει».

- Οι προσωπικοί σου στόχοι ποιοι είναι;
«Ονειρεύομαι την καριέρα μου, αλλά οι προσωπικοί μου στόχοι συνδυάζονται με τους στόχους του Παναιτωλικού. Θέλω να τα δώσω όλα, γιατί η επιτυχία θα καλύψει και τους δικούς μου στόχους».
Κλείνοντας τη συνέντευξή του ο Μπουμάλ ζήτησε να στείλει το εξής μήνυμα: «Ευχαριστώ τον πρόεδρο κ. Κωστούλα, τον κ. Μπελεβώνη, τον κ. Τεννέ, όλους τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να μείνουν ικανοποιημένοι από εμένα».

2 σχόλια:

  1. Φέτος ο Μπουμάλ θαπετάει φωτιές.Λίγο υπομονή και θα δούμε πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΗΓΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ [ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΠΕΝΙΣΗ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.