Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Τιμά το συμβόλαιό του

Καμία πρόθεση να αποχωρήσει από τις τάξεις του Παναιτωλικού δεν έχει ο Γιώργος Θεοδωρίδης, όπως ο ίδιος δήλωσε σε δηλώσεις του στο scorernews.blogspot.com. τόνισε πως θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον σύλλογο του Αγρινίου, αφού οι συνθήκες εργασίας εκεί είναι εξαιρετικές.
«Αισθάνομαι καλά στον Παναιτωλικό και δεν υπάρχει καμία θέληση από εμένα να αποχωρήσω. Έχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μου, είμαι ευτυχισμένος στο Αγρίνιο, νιώθω πραγματικά ότι βρίσκομαι σε μια οικογένεια, έχω βρει την ηρεμία μου και είναι σίγουρο πως δεν ασχολούμαι με οποιοδήποτε μεταγραφικό θέμα που αφορά το πρόσωπό μου. Θα τιμήσω το συμβόλαιό μου», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια 30χρονου ποδοσφαιριστή, ο οποίος σήμερα γιορτάζει τα γενέθλιά του.
Να σημειωθεί ότι ο Θεοδωρίδης σημείωσε 15 τέρματα σε 31 εμφανίσεις τη φετινή αγωνιστική περίοδο με τον Παναιτωλικό στα γήπεδα της Β' Εθνικής.

4 σχόλια:

  1. enas megalos paixths se mia megalh omada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. OTAN JEREIS NA TIMAS KAI NA KRATAS TO LOGO SOY TOTE EISAI PERA APO MEGALOS PAIKTHS K MEGALOS ARSENIKOS.KAI O GIVRGOS EINAI TETOIOS..DEN YPHRXE KAMIA PERIPTVSH NA APOXVRHSEI..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο ρε γιωργαρε..με την αντρικεια σου σταση δειχνεις οτι δε πουλας ευκολα την ομαδα σου και τους οπαδους που σε αγαπανε..μπηκες πιο βαθια στις καρδιες μας πλεον

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.