Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Τα έκανε μούσκεμα στο τέλος…



Ο Παναιτωλικός στάθηκε πολύ καλά για 77 λεπτά στο παιχνίδι αλλά μια αδράνεια της αμυντικής λειτουργίας και ένα λάθος του Μύγα, είχαν ως αποτέλεσμα να φύγει ξανά ηττημένος από το κλουβί και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου να μένει εκτός από τον θεσμό του Κυπέλλου.

Σε ένα κακό αγωνιστικό χώρο οι παίκτες του Μαντζουράκη μπήκαν πολύ δυνατά και έδειξαν ότι μπορούν να φύγουν με την ισοπαλίας χωρίς να δεχτούν γκολ αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε και ο Παναιτωλικός έφυγε ηττημένος.

Η βροχή δημιούργησε έναν πολύ κακό αγωνιστικό χώρο ενώ ο κόσμος που ήρθε στο κλουβί ήταν ελάχιστος.

Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 0-2




Τα καναρίνια πήγαν να ξεκινήσουν καταστροφικά το παιχνίδι όταν μετά από λάθος του Μάκου, ο Κουλούρης έφυγε απέναντι από τον Κυριακίδη, με τον τερματοφύλακα του Παναιτωλικού να κρατάει το μηδέν. Από την αρχή του παιχνιδιού ο Παναιτωλικός ήταν πολύ καλός και μάλιστα έχασε και δυο ευκαιρίες για γκολ, μια με τον Μύγα και μια με τον Μουνιός. Σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι ο Παναιτωλικός έμπαινε πολύ δυνατά σε όλες τις φάσεις και ήταν λίγο καλύτερος από τον ΠΑΟΚ. Παρόλο που το παιχνίδι είχε ρυθμό μέχρι το τέλος του πρώτου ημιχρόνου δεν είχαμε κάποια άλλη μεγάλη φάση.



Στο δεύτερο ημίχρονο είδαμε ακριβώς το ίδιο παιχνίδι με το πρώτο, με το παιχνίδι να είναι ισορροπημένο και τις δυο ομάδες να δίνουν δυνατές μάχες. Οι δυο ομάδες δεν έκαναν φάσεις και το παιχνίδι έδειχνε να πηγαίνει προς το τέλος χωρίς γκολ. Μια αδράνεια της άμυνας του Παναιτωλικού είχε ως αποτέλεσμα ο Κίτσιου να ανοίξει το σκορ και να παγώσει το κλουβί. Λίγα λεπτά αργότερα ο Μύγας που ήταν από τους κορυφαίους έκανε ένα χαζό πέναλτι και έδωσε την ευκαιρία στον Αθανασιαδη να τελειώσει την πρόκριση. Αυτό ήταν και το τελικό σκορ.



Οι καλύτερες φάσεις


1’ Έναρξη του αγώνα

1' Μεγάλη ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ! Τραγικό γύρισμα του Μάκου, ο Κουλούρης επωφελήθηκε και έφυγε ολομόναχος απέναντι από τον Κυριακίδη με τον τερματοφύλακα του Παναιτωλικού να τον κόβει με τα πόδια την ώρα που ο νεαρός φορ προσπάθησε να τον περάσει!



9' Μεγάλη ευκαιρία για τον Παναιτωλικό. Εκτέλεση φάουλ του Μάρκος Πάουλου, ο Βαρέλα προσπάθησε να κόψει και έστρωσε στον Μύγα, αλλά το πλασέ του τελευταίου στην κίνηση βρήκε στην εξωτερική πλευρά των διχτύων.

15' Ευκαιρία για τον Παναιτωλικό. Ο Μουνιός πήρε την πάσα από τον Μαρκόφσκι, αλλά το σουτ του μέσα από την περιοχή ήταν κακό!

22' Ο Κουλούρης έγινε κάτοχος της μπάλας μέσα στην περιοχή, επιχείρησε το σουτ αλλά βρήκε στον Χαντάκια και πέρασε κόρνερ.



45’ Τέλος Α μέρους

53' Ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ. Ωραία μπαλιά του Τσίμιροτ στην πλάτη της άμυνας του Παναιτωλικού, ο Σάκχοφ έκανε την κεφαλιά αλλά δεν σημάδεψε σωστά.

57' Ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ. Ωραία ατομική προσπάθεια του Μυστακίδη και σουτ μέσα από την περιοχή, μπλόκαρε ο Κυριακίδης.

77' ΓΚΟΛ για τον ΠΑΟΚ! Ο Λέοβατς έκανε ωραία σέντρα, η άμυνα του Παναιτωλικού αλλά και ο Κυριακίδης... κοιμήθηκαν και ο Κίτσιου με πλασέ από κοντά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.

83' ΠΕΝΑΛΤΙ για τον ΠΑΟΚ! Ο Μυστακίδης μπήκε στην περιοχή, ο Μύγας τον ανέτρεψε και ο διαιτητής έδειξε την παράβαση.

84' ΓΚΟΛ για τον ΠΑΟΚ! Ο Αθανασιάδης έστειλε τη μπάλα στη δεξιά γωνιά, τον Κυριακίδη στην αριστερή και έγραψε το 2-0 για τον ΠΑΟΚ.


90+3' Τέλος της αναμέτρησης!





Γήπεδο: Παναιτωλικού

Διαιτητής: Ιωάννης Νεοφυτιάδης (Κορίνθου)

Βοηθοί: Κωνσταντίνος Ποντίκης (Πρέβεζας), Γεώργιος Πασχάλης (Ηπείρου)

Τέταρτος διαιτητής: Αλέξανδρος Κατσικογιάννης (Ηπείρου)

Παναιτωλικός (Γ. Ματζουράκης): Κυριακίδης, Τσοκάνης, Χαντάκιας, Ροντρίγκες, Μύγας (87" Μιχάι), Μάκος, Κουτρομάνος, Ρότσα (71" Κλέσιο), Πάουλο (76" Παπουτσογιαννόπουλος), Μουνιός και Μαρκόφσκι.

ΠΑΟΚ (Β. Ίβιτς): Γλύκος, Κρέσπο, Βαρέλα, Μαλεζάς, Λέοβατς, Τσίμιροτ (89" Κάνιας), Πέλκας (63" Κάτσε), Σάκχοφ, Κίτσιου, Μυστακίδης, Κουλούρης (46" Αθανασιάδης).

Γκολ: 77" Κίτσιου, 84" Αθανασιάδης

Κίτρινες κάρτες: 38" Λέοβατς, 42" Μαλεζάς, 62" Γλύκος, 86" Μυστακίδης

237 σχόλια:

  1. ΨΕΚΑΣΤΕ... ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ... ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα σταθω στο παιχνιδι,δεν υπαρχει λογος.

    Δυο πραγματα θα πω.
    1)Η Βεροια αλλαζει ιδιοκτητη.Πηρε κατι παιχτες θα παρει και αλλους.Αν δεν ενισχυθουμε θα χουμε προβλημα.Η παραμονη θα ναι πολυ δυσκολη.
    2)Ντροπη μεσα στο κλουβι να ακουγονται μονο οι 50-100 Παοκτσηδες.Κυρ-Φωτη δεν μας αξιζει αυτη η εικονα.

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ΠΑΟΚτσηδες ηταν 20. Αρα μεγαλυτερη καταντια. Αποκλειστικος υπευθυνος μακης μπελεβωνης κανενας αλλος. Ο παναιτωλικος πεθανε κυριες και κυριοι και αυτο ισχυει απο περυσι, θα γινει και αυτος μια ομαδουλα τυπου λεβαδειακου, οτι ζησαμε ζησαμε, τα υπολοιπα ξεχαστε τα. Τουλαχιστον μεχρι να αλλαξει το ιδιοκτησιακο καθεστως/μοντελο ή να αλλάξει μυαλα ο μπατσος, πραγμα αδυνατον μιας και εφτασε πλεον τα 60.

      Διαγραφή
  3. Ποιον βαθμό της ισοπαλίας λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. #κρατάω το πάθος που είχαμε μέχρι το 70!! αν είχαν το ίδιο πάθος με πανιώνιο, Γιάννινα, ξανθη, θα ήμασταν άρχοντες.
    #όσο για το πλάνο της διοίκησης και για τα κοντρόλ του μύγα μην τα ξαναλέμε για γέλια και για κλάματα.
    #όσο για το κλουβί μας ένα θα πω θα πέσει φωτιά να μας κάψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΡΙΜΑ...
    Πολυ καλη εμφανιση που αφηνει μια αισιοδοξη γευση για τη συνεχεια.
    Πολυ καλι το διδυμο Ροντριγκεζ-Χαντακια,πολυ καλος ο Κουτρομανος,ο Τσοκανης κι ιδιαιτερα ανεβασμενος ο Ροτσα.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε αυτους τους λιγους που βρεθηκαμε σημερα στο γηπεδο και που ΔΕ ΜΑΣΗΣΑΝ ουτε απο καιρικες συνθηκες,ουτε απο τις "πληροφοριες" των διαφορων sites που προδικαζαν οτι ο αγωνας δε θα διεξαχθει.
    Οι υπολοιποι προτιμησαν την τηλεοραση και την υψηλη κριτικη (απο αποσταση φυσικα...).
    Προχωραμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε είχα και για σοβαρό ρε Χατζόπουλε.ντροπη σου να μην κάνεις κριτική για την εικόνα του γηπέδου και να μην αναγνωρίζεις τους υπεύθυνους για αυτό το χάλι

      Διαγραφή
    2. Ποσα σε πληρψνει ο μακης για ντα λες αυτα ?? Που συνεχιζουμε ποια αισιοδοξια. Βιωνουμε απο τις τραγικοτερες μερες στην ιστορια της ομαδας και εσυ λες για τα site ? Γιατι εσυ πηγες γηπεδο και μιλας ποιος εισαι κατ αρχας ?

      Διαγραφή
    3. Λυπάμαι φίλε Χατζοπούλου θεωρούσα οτι είχα να κάνω με έναν άνθρωπο που ξέρει να αναγνωρίζει τα κακώς κείμενα και έχει το θάρρος της γνώμης του να τονίσει τα λάθη τα πολλά και μεγάλα λάθη της παε παναιτωλικός.
      Απορώ τι σε δεσμεύει να γράψεις πως πρέπει άμεσα να αλλάξουν πράγματα για να μπορέσει πραγματικά η ομάδα να πάει μπροστά.

      Διαγραφή
    4. O χατζοπουλου πηγε γηπεδο αλανια, εσεις καφεδια κ κριτικη. Δε σας εμποδισε κανεις να μη πατε γηπεδο

      Διαγραφή
    5. Δυστυχώς δεν ήμαστε όλοι δ υπάλληλοι και να έχουμε αραλικια όπως εσύ..... Υπέρ Παναιτωλικε.

      Διαγραφή
    6. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΕ ΑΣΤΟ ΑΔΕΡΦΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

      Διαγραφή
    7. Τι μας κοπανας ρε χατζοπουλε οτι πας γηπεδο συνεχεια?αυτο σε κανει ποιο παναιτωλικο απο τους υπολοιπους?και ποια αισιοδοξη γευση ειδες εσυ που ολοι εμεις δεν βλεπουμε.ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΟΠΑΔΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ λεω εγω κυριε χατζοπουλε και καντε επιτελους την αυστηρη σας κριτικη εκει που πρεπει,σε αυτους που μας εδιωξαν απο το γηπεδο,σε αυτους που καταντησαν τον παναιτωλικο μας σε αυτο που ειπε καποτε ο λεμονης οταν εφυγε και ειχε απολυτα δικιο.Αυτον τον παναιτωλικο κρατηστε τον εσεις οι λιγοι,ασε μας εμας να αναπολουμε τον παναιτωλικο που ξεραμε(αγωνιστικα και οπαδικα)..ΑΝΤΩΝΗΣ Μ.

      Διαγραφή
    8. 7:50 ντροπη μου γιατι ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να ριξω κι αλλο λαδι στη φωτια?
      Πιστευεις οτι εγω χαιρομαι για την ολη κατασταση?
      Ξερεις αν κοιμαμαι τις τελευταιες μερες?
      Γιατι με κρινεις (και με κατακρινεις)λοιπον?
      Το εχω ξαναγραψει και το πιστευω.
      Ο φιλσθλος οφειλει να στηριζει πρωτα την ομαδα και μετα να κατακρινει.
      Θελεις λοιπον να σου πω οτι υπευθυνη για την ομαδα ειναι η διοικηση?
      Στο λεω λοιπον.
      Αλλαζει τιποτα?
      Οχι φιλε μου..
      Η ομαδα θελει στηριξη τωρα που ειναι η δυσκολη στιγμη,χτυπημα στην πλατη,μπραβο και χειροκροτημα.
      Θες να βρισεις τη διοικηση κι οπολιον θεωρεις υπευθυνο?
      Κανε το.
      Μπορεις ομως να ενισχυσεις καιωτους παιχτες?
      Μη ξεχνας οτι Παναιτωλικοι δε γιναμε για τις επιτυχθες της ομαδας αλλα γιατι ειναι κομματι της καρδιας μας...
      Οσον αφορα τον 7:58 που με συκοφαντει κιολας,τι να απαντησω?
      Να ερθει να του δωσω αυτα που μου περισσευουν ή να του θυμισω οτι Παναιτωλικα ειναι ανιστορητος?
      Ας μαθειι μονο οτι ο Παναιτωλικος
      ΔΕΝ προυπηρχε στην Α'εθνικη.
      Υπηρξε δυστυχως και στο τοπικο και μαλιστα πολυ προσφατα...

      Διαγραφή
    9. Γιατι τα σαβ/κα δε χανεις ματς κ σε εμποδισε το οτι ειναι τεταρτη

      Διαγραφή
    10. chantzopoulousquare ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ομως να δωσουμε και στον κοσμο που πηγε ΓΗΠΕΔΟ (2100 κοσμο) την Κυριακη με τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ μεσα στο κρυο και τη βροχη και εισεπραξε μια αθλια εμφανιση.

      Διαγραφή
    11. Λυπάμαι ειλικρινά για τα γραφόμενα των ανωνύμων σχολιαστών που βάλουν κατά του chantzopoulousquare.

      Σοβαρότητα, λογική και κριτική σκέψη κάτω του μηδενός.




      Διαγραφή
    12. Κωνσταντινε αμα προσεξεις οι πιο πολλοι απ αυτους ειναι οργανωμενοι η ηταν οργανωμενοι. Γι αυτους το μονο που υπαρχει ειναι το μας εδιωξε απ το γηπεδο . Δεν εκφραζουν τον πολυ κοσμο

      Διαγραφή
    13. Ενω οι ελαχιστοι υπαλληλοι και γλειφτες της διοικησης και του Κωστουλα που γραφουν εδώ μεσα εκφραζουν τον πολύ κοσμο που απεχει από το γηπεδο...
      Τι άλλες αλακιες θα διαβασουμε εδώ μεσα.

      Διαγραφή
  6. δεν περιμενα κατι καλυτερο σημερα.ειδικα απο τη στιγμη που δεν επαιξαν βασικοι ο Κλεσιο και ο Ροσα,επιθετικα δεν μπορουσαμε κατι περισσοτερο.κριμα γιατι ο παοκ ειναι σε κακη κατασταση και θα μπορουσαμε με μια αξιολογη προσπαθεια να παρουμε αποτελεσμα.
    το μονο θετικο η επιστροφη του Ροντριγκες,ειδικα απο τη στιγμη που εμεινε εκτος και ο Κουσας.
    η εικονα του γηπεδου μας,απλα απογοητευτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E vevaia o Rodriguez polu kalos.. 10/15 apomakrinseis tou htan tsaf! Ti akoume thee mou

      Διαγραφή
    2. εκατσες και τις μετρησες φανταζομαι και εβγαλες το στατιστικο.
      πιστευεις οτι δεν ηταν καλος.σεβομαι την αποψη σου.σεβασου και εσυ την αποψη των αλλων ομως.

      Διαγραφή
  7. ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΙΑ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΔΙΧΩΣ ΚΟΣΜΟ ΔΙΧΩΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΧΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΑΜΑ.
    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗ ΠΕΣΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ , ΗΔΗ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΜΑΣ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΣΕ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
    ΙΚΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΑΖΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΒΑΘΜΟΥΣ.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗ ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ , ΤΟΣΟ ΑΓΝΩΣΤΗ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.
    ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα είπες όλα ρε μάγκα

      Διαγραφή
    2. Θα το καταλαβουν φιλε μου οταν στο γηπεδο θα πηγαινουν τρεις κι ο κουκος.

      Διαγραφή
  8. υγ:χιλιες φορες να ξεκινουσε σημερα βασικους τον Μαλη,τον Γιαννιωτη,τον Μιχαι και τον Βασιλουδη.ουτως η αλλως πηγαμε στον αγωνα με νοοτροπια ηττημενου.τουλαχιστον να επαιρναν και οι μικροι μια ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διαφωνω, εγω ειδα ολους τους παιχτες να παιζουν με ψυχη και να τα δινουν ολα, μην κρινουμε μονο εκ του αποτελεσματος γιατι αν εβαζε τους μικρους θα λεγαμε μετα οτι δεν ειχαμε στοχο να διεκδικησουμε τη νικη κτλ

      Διαγραφή
    2. Διαφωνω κ γω. Μια χαρα σταθηκε η ομαδα με βαση αυτα που μπορει.

      Διαγραφή
    3. 7:57συμφωνω οτι ολοι οι παιχτες δωσαν οτι ειχαν και ηταν φιλοτιμοι.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    4. "με βαση αυτα που μπορει".εγω πιστευω οτι οι παιχτες μας μπορουν περισσοτερα.
      Αιμιλιε,αν οι παιχτες μας μπορουν μονο αυτα,εχουμε σοβαρο προβλημα.
      το μονο φιλοτιμο που ειδα εγω σημερα ηταν η αμυντικη λειτουργια και αυτο μεχρι ενα σημειο του αγωνα.ομως η νοοτροπια νικητη δεν ειναι μονο αμυνα κι αγιος ο θεος.πρεπει να μπορεις να απειλησεις τον αντιπαλο.και εμεις σημερα,οπως και την Κυριακη,δεν μπορεσαμε.και οταν το κανουμε(βλεπε τα τετ α τετ σε Καραισκακη,ΟΑΚΑ)εχουμε προβλημα στο τελειωμα των φασεων.
      πως να παρουμε αγωνα ετσι ομως;

      Διαγραφή
    5. Ρε σερε παιζαμε με μια καλυτερη ποιοτικα ομαδα σε δυσκολες συνθηκες και δε φανηκε αυτη η διαφορα ποιοτητας στον αγωνα... Στο τελος κατρακυλησαμε αλλα αυτο δε λεει κατι για τη συνολικη εικονα μας...
      Εγω ειδα παθος απ ολους τους παιχτες και ναι οι περισσοτεροι δε μπορουν να δωσουν περισσοτερα τοσο απλα...

      Διαγραφή
    6. sere οι παιχτες τοσο μπορουν τοσο παιζουν.νομιζω οτι ειναι εμφανες αυτο δεν μπορει να τους κατηγορησει καποιος για αδιαφορια.το προβλημα ειναι η διοικηση που χει αφησει την ομαδα γυμνη και ΚΥΡΙΩΣ ο τεχνικος διευθυντης με τα παλτα που φερε φετος.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    7. Σερε να δω ποσο καιρο θα σου παρει να καταλαβεις οτι αυτοι οι παικτες ειναι αυτου του επιπεδου

      Διαγραφή
    8. σεβομαι την αποψη σας απολυτα,αλλα διαφωνω.δεν πιστευω πως το ταβανι μας ειναι να παιζουμε ταμπουρι.ακομα και με χειροτερες ομαδες,οπως καναμε στην Βεροια με μεγαλη αποτυχια.
      για τις ευθυνες της διοικησης,μην τα λεμε συνεχεια.εχει την μεγαλυτερη ευθυνη τοσο για την αγωνιστικη οσο και για την γηπεδικη εικονα του Παναιτωλικου.

      Διαγραφή
  9. το εγραψα και προχθες πως με αυτο το ροστερ πλεον παιζεις σφιχτα και δυνατα πισω για να κρατησεις το 0 κι οτι γινει, μια θα παιρνεις ισοπαλια 3 θα χανεις...

    ο μαντζουρακης τακτικα ηταν αψογος και οι παιχτες τα δινουν ολα στα τελευταια παιχνιδια πραγματικα, εξαιρεση ο κακος φετος μυγας και δεν το λεω για να τον υποτιμησω αλλα ειναι απλα κακος φετος...
    ο κλεσιο και ο ροσα εμειναν στον παγκο μαλλον για να τους προφυλαξει απ τον κακο αγωνιστικο χωρο και γιατι σε αυτες τις συνθηκες δε βοηθαει τοσο η τεχνικη οσο η δυναμη...

    δεν εχω να πω κατι αλλο για τον αγωνα, δυστυχως ημασταν ατυχοι και το κυπελλο τελειωσε εδω...
    ακολουθει ενας κρισημος αγωνας με τον αστερα και πρεπει να παρουμε πασει θυσια βαθμο ή βαθμους (κανονικα νικη μονο θα ελεγα αλλα ετσι οπως εχουν τα πραγματα και η ισοπαλια ειναι σημαντικη)

    τελος για τις μεταγραφες τα εχουμε πει, οπωσδηποτε δεκαρι ή εξτρεμ και επιθετικος
    επισης αναλογως τι περιμενει απ τον μυγα και τον καμαβουακα ο κοουτς θα ηταν καλο να ερθει ενα δεξι μπακ ή ενα εξαρι και τελος ενας μεσοεπιθετικος ακομη αν κριθει απαραιτητο...

    υγ ας φαει λιγο παγκο ο μυγας για το καλο του φυσικα, περυσι στα περισσοτερα παιχνιδια ηταν θετικος αντιθετως φετος ειναι σε ολα αρνητικος, θεωρω πως ειναι θεμα ψυχολογιας κυριως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ψυχολογία ρε φίλε? Ο άνθρωπος είναι ΑΜΠΑΛΟΣ και από μυαλό είναι φυρίκι. Απλά ,λιτά και κατανοητά.

      Διαγραφή
    2. Αντε ρε βλακσ ο μυγας αποψε ητα κιρυφαιος βουλοσετο...
      Μπραβο σε ολους τους παιχτες

      Διαγραφή
    3. 7.56 μ εβγαλες απ τον κοπο να το γραψω

      Διαγραφή
    4. Οντως ο μυγας αποψε κλειδωσε για μπαρτσελονα

      Διαγραφή
    5. Εχεις εκτελεσει την ορθογραφια αλλα στο να βρισεις πρωτος εισαι στρουγκανοβλαχε που οποιος σου βρισει τον μυγα τον στολιζεις.

      Διαγραφή
    6. 7.56 πιστευω πως εχει δυνατοτητες να δωσει παραπανω πραγματα, περυσι ξαναλεω ηταν θετικος στα περισσοτερα παιχνιδια και να ξερεις οτι η ψυχολογια ειναι το σημαντικοτερο σ εναν παιχτη
      Δε λεω οτι θα γινει ντανιελ αλβες αλλα οτι μπορει να μην ειναι αρνητικος σε καθε ματς εστω...

      8.06 κατ αρχας μιλα καλυτερα
      Απο εκει και περα αν διαφωνεις το σεβομαι αλλα οχι δεν ηταν καθολου καλος σμρ, προσπαθησε αλλα δεν...
      Γενικα βλεπεις δεν τον θαβω, πιστευω πως μπορει να ειναι καλυτερος κι αυτο λεω

      Διαγραφή
    7. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ Ο ΜΥΓΑΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ!!!!!ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΧΛΕΥΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΝΤΟΠΙΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ. ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΜΥΓΑ,ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟ,ΧΑΝΤΑΚΙΑ.ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΡΗ ΤΟΝ ΝΤΕΛΗ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΚΟΥΡΑ ΚΛΠ.ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕΣ ΟΤΙ Ο ΜΥΓΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΠΙΔΩΝ.!!!!!!Ο ΑΜΠΑΛΟΣ!!!!!ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ.!!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΟΜΑΔΑ!!!!ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ!!!!!ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!!ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΥΠΕΣ!!!!ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ!!!ΣΤΙΣ ΛΥΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΝΤΕΣ,ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΛΙΒΕΛΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΝΑΜΕ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΙΚΗ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΛΑΘΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ;ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΟΜΩΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΛΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΟΜΩΣ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝ[ΑΙ]ΩΝΙΑ.ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ.ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΝΕ.ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ,ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΜΑΣΠΟΥ ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΡΙΣΥ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ;ΤΟΝ ΧΑΝΤΑΚΙΑ!!!ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΠΟΙΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ !!!!ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ!!!!ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ!!!ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
    8. Να εισαι καλα βρε ανθρωπε καλη χρονια να εχεις και εσυ κσι η οικογενεια σου να αγιασει το στομσ σου μας εχουν γκαστρωσει....ταχα αγαπανε την ομαδα πανε γηπεδο και βριζουν τον καθε ποδοσφαιριστη η μαλλον μονο τους δικους μας αντι να χειροκροτησουν και στα λαθοι ρε φιλε καλο σου βραδυ......

      Διαγραφή
    9. Μηλατε μηλατε αλλα στο γηπεδο ουτε ενας . Βλεπω οτι υπαρχει μια εχθροτητα για ενα δικο μας παιδι το νουνερο 22 Μυγας Γεωργιος . Απο το φαινομενο εγινε αμπαλος ξαφνικα. Ειστε εισασταν κ θα ειστε τσαμπα ΜΑΓΚΕΣ. Θανος69

      Διαγραφή
    10. Ελα ρε θανο πεστα καλη χρονια να χεις με εβγαλες απο τον κοπο να γραψω να σαι γετις και δυνατος...

      Διαγραφή
    11. Σωστα τα λενε οι παραπανω για τον Μυγα...Ειναι ο νεος Τοροσίδης...Και παιζει με το σπαθι του και την αξια του στην Εθνικη Ελπιδων και διαπρεπει και εκει, όπως και αλλοι....Απλα, θα χρειαστει μια μικρη μεταμοσχευση εγκεφαλου για να κανει καριερα το παιδι.

      Διαγραφή
  10. Το ματσακι "κλειδωσε"στο ημιχρονο.Ολη η Αθηνα το σκορ εψαχνε.Δυστυχως εγω το βρηκα.Και ευκολα.Περιμενω τωρα το χι στο ματς του πρωταθληματος αλλιως ο Μπελε ειναι για τα μπαζα.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε το ξεραμε και μεις

      Διαγραφή
    2. Μεγάλε άστο ρε οποίος παίζει live στοίχημα είδε πολλά περίεργα πράγματα μετά το ημίχρονο!Αμέσως ότι και καλά είχες πληροφόρηση εσύ!Άσσο από ημίχρονο στο πρωτάθλημα με παοκ αν και οι εταιρείες μετά το σημερινό θα ναι ψιλιασμενες

      Διαγραφή
  11. Θα έρθει καιρος που ο Παναιτωλικος θα παιζει στο Αγρινιο με τον ΠΑΟΚ κεκλεισμενων των θυρων, αλλα δεν θα ειναι κεκλεισμενων των θυρων...(Προφητη, καλο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμ@@ες φίλε γαματο ,γέλασα λίγο μετά από αυτό το αισχος το σημερινό

      Διαγραφή
    2. Κορυφαιο,κορυφαιο,κορυφαιο! Σταματαω τις προφητειες!! Συνεχιζεις εσυ! Δεν ξαναπροφητευω αλλο! Τελος ! Ο προφητης.

      Διαγραφή
  12. Μια ερωτηση μονο:
    Επειδη στο γηπεδο δεν ημουν στην ευθεια,ο Μαρκος Παουλο στο τελος του Α'ημιχρονου ηταν οφσαιντ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι.Τουλαχιστον οπως το ειδα εγω απ την τηλεοραση που δειξε ενα ριπλει.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    2. Δεν του έδωσε και πέναλτι στο 2ο ημίχρονο στον παουλο το έδειξε και στην τηλεόραση και το περιβάλλον κιόλας δεν δόθηκε καθαρό πέναλτι στον παουλο

      Διαγραφή
  13. Μήπως καλύτερα στη Β Εθνική;
    Εκεί θα παίρνουμε και καμιά νίκη μπας και γελάσει και μας το χειλάκι μας!!
    Κύριοι της διοίκησης φερθείτε με επαγγελματισμό και μη κοροίδευτε τον κόσμο.
    Υ.Γ Κύριε Ματζουράκη πάρε μαθήματα για το πως μιλάνε στο τέλος κάθε αγώνα.Ήμαρτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7:42 να αγιασει το στομα σου.Αυτο ειχα και γω στο μυαλο μου.Να πηγαινει ο Νταλακουρας στις δηλωσεις.Ο Μαντζουρακης δεν μπορει να αρθρωσει σωστα προταση.Χωρια που αυτα που λεει μας εκθετουν!

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
  14. Καμία αδράνεια κ κανένα λάθος του μύγα.... Τέτοιου είδους ματς που πάνε στην δύναμη κ αν δεν μπει γκολ από νωρίς πάνε γ σβηστό 0-0 τα παίρνει η έδρα...Αυτό έγινε κ σήμερα όταν οι οπαδοί έσπρωξαν την ομάδα να βάλει γκολ αυτό μπήκε...Κ συνεχίζοντας να φωνάζεις γ την ομάδα έρχεται ένα δεύτερο κ παίρνεις εύκολα μία πρόκριση...Είναι από τα ματς π τα παίρνει η έδρα κ το πήρε κ σήμερα τέλος...
    Τι?Ο παοκ έπαιζε εκτός έδρας μέσα στο Αγρίνιο?Ξεκολλατε ρε αυτό το μπου...λο δεν ήταν το γήπεδο του Παναιτωλικού αποκλείεται δεν προκύπτει από πουθενά...Απλά ήταν ένα μπουρ...λο με κίτρινα καθίσματα αμέσως κάποιοι κακοπροαίρετοι να πείτε ότι αυτό είναι το στολίδι του ευεργέτη του Αγρινιου...
    ΥΓ 1 να περάσει ο επόμενος σε λίγο καιρό θα χουμε κ σκέπαστρο γ τους φιλοξενούμενους...Όπως σε όλα τα καλά γήπεδα(Ξάνθη, Τρίπολη, κτλ) π το πέταλο δίνεται στους ισχυρούς να κάνουνε εξέδρα...Είναι το επόμενο βήμα της κατρακύλας θα το δείτε...
    ΥΓ 2 όλοι εσείς οι ανώνυμοι που μπαίνετε κ εκθειάζετε τον ευεργέτη δεν σας βλέπω να τον στηρίζετε εμπράκτως πηγαίνοντας στο γήπεδο...Θα θυμώσει κ θα σας κόψει την καλημέρα το νου σας ...Κ είναι πολύ το σάλιο τι θα απογινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητηρια σε ολους τους παιχτες μπραβο τους μπραβο ρε μυγα εισαι παιχτουρα παιξε ετδι μην ακους την γκρινια μας ειμαστε περιεργοι εμεις οι φιλαθλοι.....

      Διαγραφή
    2. Ασε μας ρε μεγαλε, που χαρη του ευεργετη οπως λες σε αξιωσε ο θεος να δεις τον παναιτωλικο στην Α εθνικη σταθερο κ με αξιοπρεπεια. Την μοναδικη ισως καθαρη ομαδα στην Ελλαδα!! Μηπως θα σου προτιμουσες μια ομαδα σαν τον πανιωνιο με περιεργες αγορες κ πωλησεις, διπλα αφμ, δανεικους κλπ ... λεω μηπως;

      Διαγραφή
    3. Βάλε ένα ονοματάκι να σου απαντήσω για τον ευεργέτη σου 9:17 που μας πουλάς και πνευμα

      Διαγραφή
    4. 9:17 ΔΗΛΑΔΉ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΣΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ 4 ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΜΕ Α ΕΘΝΙΚΗ!!!Α ΡΕ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΗΔΕΣ ΑΝΎΠΑΡΚΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ!!!

      Διαγραφή
    5. 9:17,οταν ανελαβε ο Κωστουλας τον Παναιτωλικο,ανελαβε μια ομαδα με ολοκληρο λαο να γεμιζει ασφυκτικα το γηπεδο εντος και εκτος εδρας.αυτος ειναι ο λογος που απολαμβανεις σημερα τα σαλονια της σουπερ λιγδ,οπως αυτο του Πλατανια,της Κερκυρας,της Ξανθης και της Βεροιας.
      αυτο ο ευεργετης καταφερε ομως να το καταστρεψει.
      ομαδα σαν τον Πανιωνιο,τον Λεβαδειακο και τον Ατρομητο δεν θα προτιμουσε κανεις.ομως δεν θα προτιμουσε και τον σημερινο Παναιτωλικο του αδειου γηπεδου,των αψυχων παιχτων και της απουσιας στοχων.
      θα μπορουσαμε καλλιστα να εχουμε τον Παναιτωλικο στην Α' εθνικη με ολα αυτα που ειχαμε και στην 'Β και στην 'Γ,οπως και στην 'Α το 1975.με γεματο γηπεδο και ομαδαρα.ο Παναιτωλικος ειναι εγκλημα να καταντησει ομαδουλα της σειρας.καταλαβετε το.

      Διαγραφή
    6. Δεν μου εχει πει κανενας ομως μεχρι τωρα πιο ειναι το μεγαλο κακο που εχει κανει ο κωστουλας στην ομαδα! Απ οτι εχω καταλαβει ειναι οτι δεν εχουμε βγει στην ευρωπη ακομη. Α και οτι δεν θελει να πληρωνει προστιμα και να τιμωρειται η ομαδα με διαφορους τρόπους απο κάποιους που κατα τα αλλα λενε οτι αγαπανε την ομαδα. Δε ξερω ξεχασα κατι;

      Διαγραφή
    7. Σερε ο λογος που απολαμβανεις τον παναιτωλικο στη α δεν ειναι ο κοσμος. Ειναι αυτος που τα σκασε για παικτες οταν παρελαβε την ομαδα σε μια πλαστικη σακουλα κυριολεκτικα. Ξυπνα, με τον κοσμο βολοδερναμε μια ζωη στα χωραφια, αμα δε επεφτε κ χρημα ακομη εκει θα ημασταν. Αντε γιατι μας τα τσουρεκιασες με ενα κοσμο. Η ξανθη αιωνιως σε εκκλησια παιζει κ ειναι δευτερη κ εχει παιξει κ ευρωπη

      Διαγραφή
    8. Σερε μην απαντάς σε ανώνυμα σχόλια είναι τύποι π ούτε απ έξω δεν περνάνε από το γήπεδο κ είναι ένας 2 το πολύ να το ξέρεις...Επίσης προφανώς κ ανακάλυψαν τον παναιτωλικο μέσα από επιτυχίες με στόχο μήπως επωφεληθούν της κατάστασης όπως κ αλλά τέτοια άτομα αυτού του είδους...Δεν σε ξέρω προσωπικά αλλά όπως έγραψα κ κάτω από σχόλιο του Χατζοπουλου φαίνονται ποιοι αγαπούν την ομάδα ο καθένας με τα δικά του κολλήματα...

      Διαγραφή
    9. Και τα τελευταια χρονια (εκτος από λια σαλονια) παλι στα χωράφια βολοδερνεις αν δεν το εχεις παρει χαμπαρι, γιατι όλα τα χωράφια ειχαν ανεβει στην Α, όπως και εσυ. Τωρα που τα χωράφια επιστρεφουν κάθε χρονο εκει που ανηκουν είναι παρα πολυ πιθανο να επιστρεψεις πολύ συντομα και εσυ, αν δεν αλλαξει αμεσα η διοικηση της ομαδας και τα μυαλα του ιδιοκτητη.

      Διαγραφή
    10. πρωτον,μην εκφραζεσαι ετσι σε οποιον εχει διαφορετικη γνωμη απο τη δικη σου.
      η Ξανθη γιανα το πετυχει αυτο εχει,εδω και παρα πολλα χρονια,υποδουλωθει.
      ο Κωστουλας δεν προκειται να εριχνε ουτε ενα ευρω αν ο Παναιτωλικος δεν ειχε διπλα του τον λαο που ειχε τοτε.αυτο λεω εγω.

      Διαγραφή
    11. Τα χωραφια που λες εχουν πιο πολλα χρονια ιστοριας στην α απο εμας. Που στην ουσια η μονη ομαδα που μπορει να θεωρηθει χωραφι ειναι το παραρτημα ο πλατανιας. Αντε κ ο αχωνευτος λεβαδειακος. Εκτος αν θεωρεις χωραφι κ τον ηρακλη που οπως φαινεται θα ξαναπεσει. Οσο για τον κωστουλα αν το κριτηριο του ηταν ο λαος που εχει η ομαδα δε θα ανοιγε την κοντρα με τους οργανωμενους. Βλεπω κ τον αφραγκουζο κ την ψιψινα ποσα ευρω δινουν για τις ομαδες τους που εχουν πολυ περισσοτερο λαο απ οτι ειχαμε εμεις. Κ για την ξανθη φετος ειδικα ειναι εκει που ειναι γιατι παιζει μπαλα οχι γιατι τη σπρωχνει ο χοντρος κ με ενα γηπεδο αδειο. Αμα εχεις ομαδα φιλε μου θα μπεις πενταδα ειτε εχεις 500 ατομα στο γηπεδο ειτε 5000. Δε παιζεις με τα γιαννιτσα να δουν 5000 ατομα στο γηπεδο κ να χεστουν πανω τους. Ολες οι ομαδες στην α εχουν παιξει σε τουμπες λεωφορους καραισκακη κτλ, στο κλουβι θα χεστουν πανω τους νομιζεις

      Διαγραφή
    12. 4:35 δεν παιζει να χεις παει γηπεδο στην ζωη σου ουτε για πλακα!!ουτε απ εξω δεν πρεπει να χεις περασει γενικα απο γηπεδο!!μεγαλε συνεχισε να γραφεις εχεις πολυ γελιο

      Διαγραφή
    13. Χωράφια δεν ειναι μονο ο Πλατανιας και ο Λεβαδειακος, η Βεροια, αλλα είναι και ο Πανθρακικος και η Καλλονη που επεσαν και η Κερκυρα που ξανανεβηκε, αλλα θα ξαναπεσει λογικα συντομα...Και μην ξεχνας ότι και ο Αστερας Τριπολης χωραφι ηταν και θα ξαναγινει αν αποχωρησουν οι ΜπακοΚαυμενακηδες, το ιδιο και η Ξανθη αν φυγει ο Πανοπουλος...Εν αντιθεσει με τον Παναιτωλικο που και να φυγει ο Κωστούλας καποιος θα ενδιαφερθεί λογω του κοσμου του, όπως τοτε στη Β΄ Εθνικη που ενδιαφερθηκε ο Παπαϊωαννου της Λαμιας, αλλα ο Κωστούλας εκανε κωλοτουμπα και δεν την εδωσε τελικα με 1 ευρω όπως ελεγε γιατι αποφασισε "να διαφωνησει, αλλα να πειθαρχησει" στο συστημα για να ανεβει ξανα και να σταθει στην Α με αντιπαλους τα χωρια και χρεωκοπημένες ομαδες...Και σε 1-2 χρονια που δεν θα υπαρχουν πλεον καθολου χωρια και δεν θα την παλευει ουτε εξωαγωνιστικα, αλλα ουτε και αγωνιστικα λογω των ασχετων συνεργατων του στη διοικηση, θα πει κουραστηκα και φευγω γιατι ο κοσμος δεν με στηριζει...Αυτή είναι ολη η ιστορια του παραμυθα κωλοτουμπα υποκριτή διαπλεκομενου "ευεργετη"...

      Διαγραφή
  15. Το άκουσα κ αυτο.ο μυγας σημερα ήταν ο καλυτερος αν εξαιρέσεις το πεναλντι κ άλλος πιο πανω κράζει κ λεει οτι ειναι άμπαλους.τον ειδες τον αγωνα αγόρι μου η απλώς μπαίνεις κ γραφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κ.Μιλόγεβιτς προπονητής Πανιώνιου.
    Υπόδειγμα ακόμα και στις δηλώσεις του,έτσι για να μαθαίνουν κάποιοι άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλανια σε οποιον δεν αρεσει το γηπεδο να παει να το κανει κουρνια. Εχετε γαμηθει ολοι δεν ειναι το κλουβι αυτο κ δεν ειναι το κλουβι αυτο κ κοντευετε να βγαλετε διαρκειας στις καφετεριες. Δεν εχει βγει κανενα απαγορευτικο στις εισοδους για κανεναν. Αν μερικοι ειχατε συνηθισει στο τζαμπε η να παιρνετε κουπες στη β κ τη γ κ τοτε να πηγαινετε γηπεδο προβλημα δικο σας. Το γηπεδο το κανουν οι φιλαθλοι. Ο παναιτωλικος ηταν σε χειροτερα χαλια παλιοτερα αλλα τοτε ειχε φιλαθλους μ αρχιδια οχι αρχιδια φιλαθλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσενα θα σου δωσουμε βραβειο ευπατριδη παναιτωλικου φιλαθλου!ΑΞΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. ΤΑ 4200 ΔΙΆΡΚΕΙΑΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ Α ΤΖΑΜΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΕΕ???ΡΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΉΜΑΤΑ ΕΛΕΟΣ

      Διαγραφή
    3. 4200 με ποιόν πρόεδρο ????????

      Διαγραφή
    4. Καποια διαρκειας μαγκα ηταν πιο τζαμπε απο αλλα κ καποιοι ειχαν διαρκειας χωρις διαρκειας. Αμα με πιανεις καλως... Σου ξαναλεω ομως σε εμποδιζει κανεις να πας γηπεδο? Απλα βαζεις την κοντρα με προσωπα πανω απ την ομαδα η απλα εισαι πανηγυρτζης. Ο,τι σε βολευει

      Διαγραφή
  18. Θετικοτατος ο Κουτρομανος σημερα! Πολυ καλος επισης και ο Χαντακιας ο οποιος στα 20 ματς που εχει παιξει το 1 ηταν κακο με τον Πανιώνιο. Μπραβο και του αξιζει στην μετα Κουσα εποχη να ειναι τουλαχιστον 2ος Αρχηγος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κουτρομανος ηταν πραγματικα πολυ καλος και πιστευω πως πρεπει να αρχισει δεξι μπακ στο επομενο παιχνιδι...
      Ο χαντακιας ειναι σχετικα καλος στα περισσοτερα παιχνιδια αλλα μην ειμαστε υπερβολικοι υπαρχουν πολλοι που αξιζουν να ειναι πιο πανω στην ιεραρχια

      Διαγραφή
  19. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΩΣΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΣΥΡΕΤΑΙ.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ-4- ΛΟΓΟΥΣ.1)ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ 2)ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΗΘΙΚΟ 3)Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΗ ΚΑΙ 4)Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ-ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΚΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ!!!!!!ΤΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΔΑΝΕΙΚΗ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΡΙΞΕΙ ΄΄ΛΕΥΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ΄΄ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ Μ Ο Ν Ο ΣΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΟΣΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ......ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΤΖΟΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΗΡΩΙΚΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΕΑΝ ΣΩΣΕΤΕ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο ΣΕ Ε Σ Α Σ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΑΣ !!!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο στους παίχτες για την αγωνιστικότητα και την ψυχή που καταθέτουν...τόσο μπορούν τόσο παίζουν.
    Το σωματείο αρρωσταίνει μέρα με την ημέρα κάτι πρέπει να αλλάξει σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα έρθει ημέρα που θα βάλετε σκέπαστρο στο γήπεδο και θα χρησιμέυσει μόνο για λιάστρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κυριακίδης Γκάλο Κούσας Ροντρίγκες Τσοκάνης Παπάζογλου Μάρκος Πάουλο Μαρτίνες Βιγιαφάνιες-Ουάρντα Μπακάκης-Κλέσιο φορ ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αναμενομενη ηττα και αν ηταν καλος ο αγωνιστικος χωρος,θα τρωγαμε κι αλλα..
    παμε πρωταθλημα ,με ανετη παραμονη,η οποια περνα μεσα απο την ενισχυση της ομαδας,με σχεδιο και οχι με ταξιδια,ταξιδιων στο αγνωστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν θελω να λεω χιλιοειπωμενα,αλλωστε οτι και να λεμε δεν ιδρωνει το αυτακι των υπευθηνων.

    Απλα παραθετω 1 σχολιο οπαδου ηρακλη αν δεν κανω λαθος, στο gazzetta για την εικονα μας που με εκφραζει απολυτα:

    ""Για την ομάδα του Παναιτωλικού,ο κορεσμός του club είναι πλέον εμφανής.Ομάδα χωρίς στόχους,χωρίς κάποιο νεαρό που να ξεχωρίζει και να φέρει χρήματα στα ταμεία της εταιρείας,και με κόσμο που δεν έχει κίνητρο(Η εύκολη παραμονή κουράζει).Κάτι πρέπει ν'αλλάξει δραστικά,από μια ομάδα που οι απαιτήσεις είναι μεγάλες(αποτελεί νοικοκυρεμένο μαγαζί).Αυτό είναι θέμα του μεγαλομετόχου.""

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ οτι καταλαβαινω το γενικο πλανο της διοικησης ειναι να παιρνει τσαμπα παιχτες απο καλες αγορες και αν τους βγει καποιος να τον πουλησουν...
      Σκεψου οτι αν πουλησει τον ουαρντα 700-800 χιλιαδες ας πουμε θα βγαλει χαλαρα πανω απ τα μισα συμβολαια της επομενης χρονιας

      Επισης θελει να βγαλει παιδια απ τις ακαδημιες και ηδη παιζει ο μυγας και ο χαντακιας ενω υπαρχουν ο παπουτσο ο βασιλουδης ο μιχαι κι αλλα παιδια που θα παρουν ευκαιριες...

      Βεβαια τις τελευταιες δυο χρονιες εχει πεσει το επιπεδο, παρ ολ αυτα υπαρχουν παιχτες που εχουν μεταπωλιτικη αξια και εκει πονταρει η διοικηση (ουαρντα κλεσιο ροσα χαντακιας ροντριγκες κυριακιδης κτλ)

      Διαγραφή
    2. φίλε νομίζω ότι είσαι από υπερβολικός ως παράλογος. Καταρχήν ο Κωστούλας είναι αυτός που σας έβαλε στο χάρτη μετά από πόσες δεκαετίες. Εννοείται ότι θα κάνει λάθη αλλά είναι απίστευτο να λέτε ας πουλήσει.!!! Αλήθεια σε ποιον;;!! Με μία αγορά στεγνή.!!! και ποδοσφαιρικά να φυτοζωεί.!! Επίσης ΠΟΤΕ ο Κωστούλας και προς τιμή του δεν διάλεξε το εύκολο δρόμο των άλλων μικρών επαρχιακών ομάδων να γίνει υποκατάστημα άλλης ομάδας. Και μπράβο του.!! Ο Παναιτωλικός βέβαια έχει ένα μεγάλο προσόν που πρέπει ο Κωστούλας να το εκμεταλλευτεί. Την αγάπη του κόσμου του Αγρινίου, την πολύ δυνατή έδρα που δημιουργούν οι οπαδοί και εκεί να δει πως μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα για να πάει ο Παναιτωλικός ψηλότερα. Αλλά με το να βρίζεται οι οργανωμένοι τον Κωστούλα ή να θέλετε να φύγει ...η τελική κατάληξη θα είναι να σας ξαναδούμε στην Α' Εθνική ξανά μετά από 20 χρόνια. Πρέπει βέβαια και ο ίδιος ο Κωστούλας να δει πως μπορεί τα "χάσμα" μεταξύ διοίκησης και οργανωμένων να γεφυρωθεί. Είναι κρίμα πάντως για τον Παναιτωλικό, μία ομάδα περήφανη και ανεξάρτητη να έχει τέτοια προβλήματα εσωτερικά όταν η πλειοψηφία των μικρομεσαίων ομάδων είναι ακριβώς το αντίθετο.

      Η απαντηση σου απ το ιδιο αρθρο

      Διαγραφή
  25. Εδω τα χαλια μας για οσους δεν ειδαν τον αγώνα.https://youtu.be/XqeF0Oddt8E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε παιδια, ειχαν παει και μελη της θυρας 6 σημερα στο γηπεδο; Ποιοι φωναζαν στο τελος τα συνθηματα: <> και <> που ακουγονταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ναι μέλη της θύρας 6 αλλά 10 περίπου άτομα.πανε σε κάθε αγωνιστική σε αυτό εκεί το σημείο αλλά όχι οργανωμένα απλα για να δουν το ματς.

      Διαγραφή
    2. admin, γιατι εκοψες το μηνυμα και δεν περασες τα συγκεκριμένα συνθηματα που ακουστηκαν μετα το 0-2; Πηρες εντολη απο το αφεντικο ώστε να κανεις λογοκρισια;

      Διαγραφή
    3. Τα άτομα αυτά ειναι 35 όχι 10 αλλά τι σημασία έχει. Προσπάησαν να δώσουν ένα τόνο στο γήπεδο φέτος αλλά το υπόλοιπο γήπεδο τους αντιμετωπίζει σαν γραφικούς και τους κοροιδεύει. Αυτη είναι η κατάντια μας.

      Διαγραφή
    4. Δε νομιζω οτι τους βλεπουν σα γραφικους απλα η σταση τους εχει δημιουργησει αντιπαθεια σε πολλους. Αναμενομενο σε μια κοντρα καποιοι θα ειναι υπερ κ καποιοι κατα κ στις δυο πλευρες

      Διαγραφή
  27. Βαρέθηκα να διαβάζω
    Παράπονα του Ματζουράκη για τη διαιτησία
    Πιο γραφικός δε γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και κάτι που ίσως να μην ξέρετε μέλος της ΠΑΕ αρνήθηκε αίτημα των οπαδών για εισιτήρια στις εκτός με τον αστέρα.Φαινεται τους ενόχλησαν τα συνθήματα στον κυριακάτικο αγώνα οπότε αυτά που λέτε μερικοί δεν υπάρχει απογοητευτικό για να πάμε στο γήπεδο είναι λόγια του αέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι δε θέλουν το κόσμο του Παναιτωλικού δίπλα στην ομάδα

      Διαγραφή
    2. Καταρχην σε ολους τους παιχτες μας συγχαρητηρια ημουνα γηπεδο ειναι ντροπη και κριμα να βριζουμε και να γιουχαρουμε τους παιχτες μας αντι να τους στηριζουμε τελος παντων ....καλη συνεχεια στην ομαδα μας και στους παιχτες μας ...οποιος καταλαβε καταλαβε....

      Διαγραφή
  29. Το σημερινό ματσ ήταν ίσως το πιο σημαντικό για την ομάδα, μιας και μετά την διαφαινόμενη αποτυχία της πεντάδας, μια διάκριση στο κύπελλο ίσως έσωζε κάπως τη χρονιά.Το ίδιο σημαντικό βέβαια ήταν για το Παοκ, γι αυτό και προσπάθησε απο το πρώτο λεπτό να πάρει το παίχνίδι.Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βρούμε κάποιους χώρους(που δεν τους είχαμε τη Κυριακή με τον καλά κλεισμένο Πανιώνιο) και να έχουμε κάποιες ευκαιρίες.Αν δε μας έκοβε λανθασμένα με οφσαιντ στο 44 ίσως να χαμε και το γκολ.

    Πέραν τούτου όμως ουδέν.Δεν ήμασταν καλύτεροι απ το Παοκ που πίεσε περισότερο και πάτησε πολύ περισότερο περιοχή.Τα αγαπημένα στατιστικά του, δάσκαλου προπονητικής, Μαντζουράκη το αποδεικνύουν.Μια σωστά οργανωμένη επίθεση των αντιπάλων κι ένα χαζό πέναλτυ, του καλύτερου απ τα προηγούμενα παιχνίδια Μύγα, έδωσαν τέλος στο όνειρο του κυπέλλου επιτρέποντάς μας να αναφωνήσουμε όλοι μαζί...«και του χρόνου...»

    Το μέλλον δε φαντάζει αισιόδοξο.Μετά τις δηλώσεις της Κυριακής περι οφσαιντ, αν εγώ ήμουν υπευθυνος για το σχεδιασμό της ομάδας, θα καλούσα το κυριο Ματζουράκη στο γραφείο μου και θα του ανακοίνωνα το τέλος της συνεργασίας μας.Δεν νοείται προπονητης ομάδας superleague και να αγνοεί βασικούς κανονισμούς του αθλήματος, ξεφτιλίζοντας την ομάδα στο πανελλήνιο.Βέβαια μετά τις δηλώσεις περι δασκάλου προπονητικής κι εκείνου που δεν ήταν για το βήμα παραπάνω, είναι δύσκολο να παραδεχτείς οτι για άλλη μια φορά έχεις κάνει λάθος όταν μάλιστα δεν έχεις παραδεχθεί ούτε μια φορά οτι έχεις κάνει λάθος(ίσως γιατί χρειάζεται ένα κώδικα αξιών που μάλλον αγνοείς).Χαρακτηριστικό του «ότι να ναι» και της φετινής ομάδας είναι η φάση στο 80 με την ομάδα να χάνει 0-1 που ενώ έχει κερδίσει κόρνερ δεν υπάρχει πάιχτης να το εκτελέσει κι αφού έχει περάσει ένα λεπτό πάει και το εκτελει ο Τσοκάνης.

    Στα της κερκίδας δε θέλω να αναφερθώ.Να πω μονάχα σ εκείνους που λένε οτι οι πόρτες στο γήπεδο είναι ανοιχτές, υπήρξαν και κλειστές με λουκέτο για να μείνουν εκτός οι «αλήτες», οι «αντικωστουλιακοί», τα «μέλη συμμοριών» και πάει λέγοντας.Να θυμήσω κι άλλα;Για τους «Βλάκες Αγρινιώτες» είναι ανοιχτές οι πόρτες;

    Υ.Γ Ρε μάγκα εσύ που το ξερες απο ημίχρονο, αμα ξανακούσεις τίποτα γράψτο κι εδω μέσα...φτωχά παιδιά είμαστε

    CUCOLT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγκα εισητηριακι απο viva κ μπηκες ανετος μεσα κ κανεις κερκιδα. Απλα τα 7 η τα 10 ευρω φαινονται πολλα

      Διαγραφή
    2. Μαγκίτη κι αλανιάρη πληρώνω χρόνια στο γήπεδο.Τσάμπα έχω να μπώ απο τότε που μου να πιτσιρικάς κι απ το «βάλε με κι εμένα θείο».Κι έχουν περάσει χρόνια.Να φανταστείς ο Κωστούλας τότε έφτιαχνε τη περιουσία του στη Σουηδία.Ο δε Μπελεβώνης, γνώριζε τη τοποθεσία του γηπέδου απο καθαρά υπηρεσιακούς λόγους(το ίδιο βέβαια ισχύει και τώρα, απλώς έχει αλλάξει(;) η υπηρεσία).Το πρόβλημά μου δεν είναι η τιμή του εισητηρίου, αλλά οτι τα δίνω και με θεωρούν, εκτός των όσων έχω αναφέρει παραπάνω, και κορόιδο.Και κάτι τελευταίο ... ο φίλαθλος, ο οπαδός κι όποιος άλλος βρίσκεται στις κερκίδες είναι ο ΜΌΝΟΣ που οικονομικά χάνει απ την ενασχόλησή του με το ποδόσφαιρο.Όλοι οι υπόλοιποι παίρνουν τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ χρήματα.Παιχτες, προπονητες, προσωπικό, δημοσιογράφοι, παράγοντες ΖΟΥΝ απ το ποδόσφαιρο.Ο τύπος στη κερκίδα ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.Με υγεία η καινούργια σου κάρτα
      CUCOLT

      Διαγραφή
    3. Μην απαντάς σε ανώνυμους ένας 2 είναι κ ανάθεμα να έχουν πάει μία φορά στο γήπεδο... το πολύ με καμία πρόσκληση να χουν πάει κ στο 80 να φυγαν να προλάβουν θέση στην καφετέρια γ να δουν την κανονική ομάδα τους...

      Διαγραφή
  30. Mιας και σας χσλαω τη μανεστρα,αφου δε συμφωνω μαζι σας και επειδη ειμαι ρουφιανος της διοικησης κι υπαλληλος του Κωστουλα την κανω λοιπον.
    Αλλωστε δε θα λειψω και σε πολλους οπως φαινεται
    Ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Admin που με ανεχτηκε τοσα χρονια,στον G.D.,στον Γεωργιο Κ.,στον PAST,στον Ασχετο,στο Σισυφο,στον Κυριο Θαναση απο Αθηνα,σε ολους τους γνωστους κι αγνωστους φιλους που ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ μου ασκησαν κριτικη,συμφωνησαμε,διαφωνησαμε,κλαψαμε,χαρηκαμε αλλα πσντα ,πρωτα απ'ολα και πανω απ'ολα υπηρχε ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ,η ομαδα της καρδιας μας.
    Δεν κρσταω κακια σε κανεναν..
    Καληνυχτα κι ισως τα ξαναπουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλε γράφεις τόσα χρόνια εδώ μέσα και κάθεσαι κ ασχολείσαι με σχόλια ανώνυμων τα οποία μπορεί να κρύβουν ένα το πολύ 2 άτομα από πίσω?? Διαβάζοντας το σχόλιο σου παραπάνω κ γω διαφωνώ στο ότι βγήκε κάτι θετικό σήμερα από αυτό το ματς ίσα ίσα ήταν η χειρότερη εικόνα του γηπέδου μας π έχω δει αλλά τι να λέει γ αυτό γράφουμε γ να διαφωνουμε...Όλοι όσοι αγαπάμε την ομάδα είμαστε σκασμενοι...Είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε με την διοίκηση(εγώ είμαι από αυτούς π διαφωνεί κάθετα γ το πώς έχει χειριστεί τα θέματα με τον κόσμο) πάνω από όλα αγαπάμε την ομάδα κ κάνουμε διάλογο εδώ μέσα μήπως κ βγει κάτι θετικό κ ξανανιωσουμε λίγο απ την παλιά αύρα της ομαδας...Φαίνονται οι παναιτωλικοι φίλε μου εδώ μέσα ο καθένας με τα κουσουρια του αλλά φαίνονται...Οπότε μην κάνεις την χάρη σε ανώνυμους κ μην ξενερώνεις από τέτοια είδους σχόλια

      Διαγραφή
    2. Και ειναι λυση το να φυγεις επειδη δε σε γουσταρουν καποιοι; γραφω εδω περα πολλα χρονια και παντα ανωνυμα εχουμε διαφωνησει και συμφωνησει σε αρκετα και δε θα ηθελα κανενας να μην τολμα να λεει τη γνωμη του...
      Σεβαστη καθε αποψη και ΠΡΕΠΕΙ να εκφραζεται ο καθενας και να λεει οτι θελει (εφοσον σεβεται τους υπολοιπους φυσικα)

      Διαγραφή
    3. Αστους να μανουριαζουν μεταξυ τους. Θελουν την ομαδα τσιφλικι κ ας ειναι κ στη δ

      Διαγραφή
    4. Φίλε chantzopoulousquare καλά κάνεις που δεν συμφωνείς με κάποιους ,όπως επίσης καλά κάνουν και κάποιοι που δεν συμφωνούν μαζί σου. Δεν πράττουν καλά με τους χαρακτηρισμούς τους (που δεν είναι δα και κάτι καινούργιο) αλλά και εσύ δεν πράττεις καλώς που "την κάνεις", εκπληρώνοντας ίσως και την επιθυμία κάποιων. Μένεις γιατί αγαπάς όπως όλοι μας (και καθένας με τον τρόπο του) τον Παναιτωλικό μας γιατί ίσως ακολουθήσουν δυσκολότερες μέρες. Περνάμε μιά δύσκολη καμπή σαν ομάδα κι όλοι έχουν δίκιο να γκρινιάζουν. Εχουμε όλοι μας εναν αυθορμητισμό,εναν εκνευρισμό και μιά βιασύνη που πολλές φορές παρεξηγούνται. Αυτά με πολλή φιλική διάθεση.

      Διαγραφή
    5. στο καλο χατζοπουλε και μην μας γραφεις.η ομαδα δεν εχει αναγκη απο αυλοκολακες του τυπου σου.κωστουλα σηκω φυγε και παρε μαζι σου ολη τη σαπιλα που εχει μαζεψει.ο παναιτωλικος ειναι ο κοσμος του και τιποτα αλλο

      Διαγραφή
    6. Κοψε τους εγωισμους χατζοπουλε και ελα ξανα στη παρεα.Και εγω εχω κοντραριστει στο παρελθον με καποιους "ανωνυμους"δηθεν παναιτωλικους κατοικους ιωαννινων,λειβαδιας κλπ.Σισυφος

      Διαγραφή
    7. Ανωνυμε 12.36 στο κοσμο του οχι σε 20-30 οργανωμενους που στα πιο πολλα ματς δε μπορουσαν να πουν ενα συνθημα για πανω απο 30 δευτερολεπτα. Εξαλλου δε σου φταιει ο κωστουλας εκ των εσω διαλυθηκατε

      Διαγραφή
    8. Τί λες τώρα ρε φίλε? Για ποιούς κατοίκους λες,και καλά από Γιάννενα.... αλλά για Λειβαδιά ??? αυτοί δεν πάνε γήπεδο θα καθήσουν να γράφουν στα σάιτ???
      Όσο για αυτό που γράφει ο πλατείας ότι δεν ξανά γράφει ?? Μην μασάτε, εδώ θα είναι πάλι....

      Διαγραφή
    9. Και εγώ μαζί με τον gyzi6 είμαι.
      Τόσο καιρό , χρόνια τώρα κάθεσαι κ σκας με τον κάθε τυχαίο που δεν ξέρεις από που κρατάει η σκούφια του.. που μπορεί να μην είναι καν Παναιτωλικός...
      Παρεούλα , συζήτηση ... Δεν μπορούμε να ταιριάζουμε με όλους.
      Και ακόμη κι εδώ μαθαίνουμε.

      Χάσαμε κ τον past...

      George

      Διαγραφή
    10. OXI OXI OXI
      Οχι και να εγκαταλείψουμε για μερικούς άμπαλους ανώνυμους που μπορει να είναι και ένας.

      Εδώ έχουμε ακούσει απίστευτα πράγματα που είναι για γέλια και για κλάματα.

      Κάποιος είχε γράψει οτι εγώ κάνω βόλτες με το ελικόπτερο του Κωστούλα κάποτε.
      Οτι μαλακία θες την ακούς, απλά το βλέπεις διασκεδαστικά.

      Οι άνθρωποι που εκφράζουν ορθολογική άποψη στο παρών site έχουν τουλάχιστον ψευδώνυμο και είναι λιγότεροι απο 10.

      Οι υπόλοιποι κινούνται με παρορμητική διάθεση (χωρίς να σημαίνει οτι δεν αγαπούν την ομάδα - απλά δεν το κάνουν με τον σωστό τρόπο) αλλά όπως γνωρίζεις ο παρορμητιμός είναι κοντά στην "ΜΑΛΑΚΙΑ".

      Θα χαρώ να τα ξαναπούμε και απο κοντά.


      Διαγραφή
    11. chantzopoulousquare, σε αγαπαμε, μεινε (όπως εγραφε και ένα πλακατ παλια)....Μπορει να εισαι ενας αγαθος και αφελης (ετσι πιστευω) Κωστουλαςφαν, αλλα νομιζω ότι θα εισαι κοντα στην ομαδα και μεσα στο γηπεδο να την στηριζεις και όταν φυγει ο Κωστούλας όπως ησουν παλια, εν αντιθεσει με καποιους αλλους οψιμους Παναττωλικαρες νυν γλειφτες και υπαλληλους που ηταν εξαφανισμενοι επι των δυσκολων εποχων στη Γ και Δ Εθνικη.

      Διαγραφή
  31. Θα ξαναρωτήσω: 1)Γιατί δεν έρχονται οι οργανωμένοι στο γήπεδο;
    2) Ποιος προπονητής μπορεί να οδηγήσει τον Παναιτωλικό ψηλά;
    3) Τι ρεαλιστικές προσδοκίες πρέπει να έχουμε από την ομάδα μας;
    4) Σε ποια ομάδα αυξήθηκαν τα εισιτήρια τα τελευταία χρόνια;
    5) Θέλουμε την ομάδα μας να είναι ανεξάρτητη ή να ανήκει σε κάποιο άρμα; (διάβα κάποιον προχθές που έλεγε για την Λειβαδιά που είναι λέει έτη φωτός μπροστά...στο στήσιμο και το'χε παράπονο που εμείς δεν.....)
    6) Οι άλλες ομάδες φέρνουν παιχταράδες και εμείς είμαστε ηλίθιοι; (Γκάλο, Μαρτίνες, Βιγιαφάνιες, Γοδόι, Μπρακάλι, καμαρά, άντυ, μπεχαράνο, εντζεγκέλε, κτλ)...φυσικά πέρασαν και γερά παλτά(Βασιλείου, Κορσιενς κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φερτε πισω το χαβο

      Διαγραφή
    2. 1) Κανε το ιδιο ερωτημα και σε οσους χιλιαδες απεχουν επισης τα τελευταια χρονια....
      2) Καποιος που θα πεισει τον Κωστουλα να διωξει τον αχρηστο τον Μπελεβωνη....
      3) Τουλάχιστον τις ιδιες προσδοκίες που εχουν τα Γιάννενα, ο Αστερας και ο Ατρομητος τα τελευταια χρονια.....
      4) Σε αρκετες ομαδες αυξηθηκαν, δες τους πίνακες των εισττηριων στη Σουπερλιγκ τα τελευταια χρονια
      5) Και ο Κουγιας ανεξάρτητος λεει ότι είναι, αλλα και αυτος όπως εχεις καταλαβει "διαφωνησε αλλα πειθαρχησε" τελικα για να ανεβει και για να σταθει στην Α....
      6) Αν κατσεις και σκεφτεις ποσα παλτα ηρθαν ολη αυτη τη δεκαετια, η αναλογια παλτων-καλων παικτων ειναι συντριπτικη υπερ των παλτων....

      Διαγραφή
  32. Οτι και να πούμε η κατασταση δυστυχώς είναι αυτή έτσι θα βολοδερνουμε μέχρι να τελειώσει το πρωτάθλημα μην περιμένετε να αλλάξει κάτι το σημαντικό αυτοί που μπορούν οικονομικά να πηγαίνουν γήπεδο άς πηγαίνουν, απ ότι καταλαβαίνω η διοίκηση δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα αλλα για την ομάδα όποιος το κατάλαβε το κατάλαβε. 72

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ολοι όσοι γκρινιάζετε έχετε απόλυτο δίκιο. Και περισσότερο από όλους εκείνοι που κάποτε στις καλές εποχές τους καταχεριάζαμε και τώρα εκ του αποτελέσματος δικαιώνονται. Γιατί να έχουν εκείνοι άδικο και να εχω εγώ δίκιο? Επειδή από τότε που ισχύουν τα διαρκείας τους τα σκάω κανονικά και με κρύο η ζέστη στηρίζω την ομάδα? Και ποιο το αποτέλεσμα η το κάλεσμα κάποιων ότι τώρα μας χρειάζεται η ομάδα? Ναι δίκιο έχουν ,εμείς το ξέρουμε, η διοίκηση το ξέρει , νοιάζεται η το αγνοεί?
    Είναι κρίμα κι άδικο κι αυτό θα χρεωθεί στους διοικούντες αν η καμπύλη της ομάδας συνεχιστεί φέτος η του χρόνου. Αν συνεχιστεί αυτή η αδράνεια αν δεν πέσουμε φέτος θα γίνει του χρόνου. Δεν αξίζει όμως σε κανέναν τέτοιο τέλος ,θα είναι έγκλημα γιατί δεν εδραιωθήκαμε στην Α , δεν είδαμε μια καλή χρονιά να τη θυμόμαστε , δεν χαρήκαμε για τίποτε σε αυτή την κατηγορία.
    Οσοι ακολουθείτε με την κριτική σας χαμηλούς τόνους δεν είναι σίγουρο ότι προσφέρετε και καλή υπηρεσία για την ομάδα .Ναι η ομάδα μας χρειάζεται όλους , αλλά στο γήπεδο οι ίδιοι και οι ίδιοι είναι και είναι (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) αυτοί που πλήρωσαν τα διαρκείας και κλαίνε τα λεφτά τους.
    Το σημερινό μάτς με ένα αντίπαλο του χεριού μας (γιατί ότι και να λέτε ο ΠΑΟΚ μικρή ομάδα παραμένει) στην κατάσταση που είναι η ομάδα μας δεν προσφέρεται για κάτι παραπάνω. Γιατί η ομάδα Ματζουράκη που την κατάντησε μίζερη σαν τον εαυτό του και της κόλλησε ολά τα άσχημα χούγια του, δεν έχει πλάνο, όραμα, πείσμα, τακτική, απλά παίζουμε κι ότι κάτσει κι αν κάτσει.
    Το ότι αποκλειόμαστε από το Κύπελλο δεν λέει και πολλά , άλλα είναι τα θέματα μας. και τις δυσκολίες που θα συναντάμε σε κάθε μάτς από εδώ και πέρα.
    Ελπιδοφόρο το δίδυμο Ροντρίγκεζ Χαντάκια.
    Οσο για τον Μύγα είναι άδικο να τον βρίζουμε γιατί ότι είχε να δείξει το έδειξε ,έχει πιάσει ταβάνι και παίζει τόσο όσο ξέρει., απλά σήμερα έδωσε την ευκαιρία στον Κλάους να ξανασκοράρει μετά από καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απο πίκρα σε πίκρα μας πάει η ομάδα..Έλεγα να αρχίσει το πρωτάθλημα να δούμε τν ομάδα να παίζει μπάλα..ποια ομάδα;;;ποια μπάλα;;;;
    Το να κάτσουμε να πούμε εμείς ποιος έχει ευθύνη σε όλο αυτό το χάλι είναι δώρο άδωρο...Το θέμα είναι να το δουν αυτοί που πρέπει να το δουν και να ξυπνήσουν απο τν λήθαργο τους..
    Υ.Γ. Πέρα από το αποτέλεσμα σήμερα λυπηθηκα πολύ που δεν είχε ψυχή το κλουβί.Είναι πολύ άσχημο και πολλοί φίλοι μου απο άλλες πόλεις με ρωτάνε γιατί συμβαίνει αυτό το πράγμα στν ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΌ..
    Υ.Γ. Η ουσία τώρα είναι μια σοβαρή και αξιοπρεπή πορεία στο πρωτάθλημα,αφού το σκαλί παραπάνω το χάσαμε για φέτος..Μν χάσουμε και τν αξιοπρέπεια μας...
    Υ.Γ. Κατα τν γνώμη μου.ΜπαρμπαΓιάννης μέχρι το τέλος τς χρονιάς και μετά να πάμε για έναν σοβαρό προπονητή με όρεξη για δουλειά και όρεξη για διάκριση..
    Υ.Γ. Πρέπει να κάνουμε μεταγραφές,μεταγραφές,μεταγραφές,μεταγραφές,μεταγραφές,μεταγραφές.μεταγραφές....

    Ηλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαριστοι προπονηταραδες παιχτουρες καποιοι εδω μεσα εισται οτι να ναι δεν μπορω ουτε να σας χαραχτηρισω.....αηδια

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος 11:46 όταν θα σχολιάζεις να γράφεις και όνομα να ξέρω ποιος είσαι..Δεύτερο αν κάτσεις και διαβάσεις το σχόλιο μου δεν σχολίασα πουθενά κανένα σύστημα,κανέναν παίκτη,καμία αλλαγή του προπονητή..Και εσύ κάθεσαι και με λες προπονηταρα..Τώρα αν εσύ που είσαι πιο μεγάλος προπονηταρας από εμένα και σου άρεσει η ομάδα που δεν μπορεί να πάρει αποτέλεσμα με αυτές τς ομάδες(με βάση τν απόδοση του αντιπάλου πάντα), και τα βλακώδες σχόλια του προπονητή μας σε κάθε κακό αποτέλεσμα που δεν έχει πάρει τν ευθύνη και να πει "ναι εγώ φταίω" τότε είμαι λάθος εγώ και να ζητήσω συγγνώμη..Όσο για το αχάριστος ναι είμαι και ΠΟΛΎ ΜΕΓΆΛΟΣ μάλιστα, γιατί κάθε χρόνο κόβω από άλλες ανάγκες μου για να πάρω διαρκείας και να στηρίξω τν ομάδα και ας μν μένω μόνιμα στο Αγρίνιο...
      Το μόνο που ζητάμε απο τν ομάδα είναι να μας κάνει περήφανους και να χαιρόμαστε να τν βλέπουμε τίποτα άλλο..

      Ηλίας...

      Διαγραφή
  35. Χατζοπουλε, αυτή η κίνηση θα δικαιώσει τους επικριτές σου. Αν είσαι αυθεντικός και οι άλλοι σε έκριναν λάθος, εδώ θα ξαναγράψεις για να συμφωνήσουμε και να διαφωνήσουμε ξανά..
    Για τον αγώνα δεν γράφω τίποτα, όσο η ομάδα μου βγάζει απογοήτευση δεν υπάρχει διάθεση για σχόλια..

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ήττες ήττες ήττες. Η χαρά του φιλοξενούμενου, Οποίος πάει στο γήπεδο θα πρέπει να έχει γερό στομάχι συγχαρητήρια !!!!!! Μιλάω σοβαρά δεν κάνω πλάκα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παίξτε μπάλα ρεεεεεεεεεεε..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ποια μέλη της θύρας 6 λέτε?? Οι γουοριορς δεν έχουνε σύνδεσμο δεν έχουνε γραφεία δεν έχουνε καταστατικό βασικά δεν Υπάρχουν σαν Σύνδεσμος. Ένα σύνδεσμο έχει η ομάδα και αυτός εκτός αγρινιου, είναι οι λιγοι πλέον γκερερος. Άρα για Ποια θύρα 6 μιλάτε και ποιους οργανωμένους??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάνεις από την αρχή της χρονιάς ξανά και ξανά αυτό το σχόλιο.Βάλε όνομα αν είσαι μάγκας και θα σου απαντήσω για ποια θύρα 6 μιλάμε

      Διαγραφή
    2. Αν θέλουν η θύρα 6 μαζεύει 1000 άτομα και πάει σαν οργανωμένοι γήπεδο.δεν σημαίνει πως επειδή δεν έχουν σύνδεσμο δεν υπάρχουν.αγρινιωτες είναι όπως όλοι μας(για σένα δεν ξέρω)

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα εεε 1000 άτομα χαχαχα ρε δεκα έχετε μείνει τα κανατε ολα μπουρδλο απο το 2012 δεν εχει οργανωμένους η ομαδα εδω κ Χρόνια

      Διαγραφή
  39. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ΄΄ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ΄΄ΑΠΟ ΤΟ site.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΟΠΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΘΥΜΩΣΑΜΕ.ΔΕΝ ΧΑΛΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΝΕΣΤΡΑ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ(ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ?).Η ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ(Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ)ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ!!ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗ. Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΜΑΣ!!!!!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΞΑΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 11/1 10.24 ΘΕΤΕΙΣ 6 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.1)ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΕΛΕΓΑΝ ΑΣΧΗΜΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΥΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ(ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ) 2)ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΨΗΛΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΕΜΟΜΑΖΩΜΑΤΑ-ΔΙΑΒΟΛΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΕ ΠΕΡΑ-ΔΩΘΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΡΜΟ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΧΤΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ -ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ-ΛΙΓΩΝ ΚΑΛΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΟΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΡΜΟ.ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ΄΄ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ΄΄.3)ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ΄΄ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ΄΄ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΛΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΙ.ΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΑΤΖΕΤ(ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ).4)ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΙΖΗΣΗ ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ-ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ(ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ-ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΛΠ).5)ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΑΡΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.6)ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ Η ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ(ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟΙ).ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ 7-8 ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΞΑΜΕ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΕΡΕΙ΄΄ΚΑΡΑΒΙΕΣ΄΄ΞΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΜΕΤΡΙΟΙ.ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΕΝΑ 10% ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ.ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ Η ΡΟΥΛΕΤΑ!!!ΑΥΤΑ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δυστυχώς όλα αυτά τα χρόνια όσο ειμουν στο Αγρίνιο και τώρα που έχω φύγει αφιερωνα Παναιτωλικόελεύθερο χρόνο μου για να πάω να τον δω. Είτε στο γήπεδο είτε σε κάποιο καφέ. Εεεε τέλος!!! Κάθε φορά γυρνάω σπίτι σκασμενος. Δεν πάει άλλο. Όσο και να αγαπώ αυτή την ομάδα δεν γίνεται. Κάποιος μας κοροϊδεύει!!! Δεν ξέρω ποιός!! Η διοίκηση; οι παίχτες; Ο προπονητής; Δεν ξέρω!!!! Αλλά αυτό πρέπει να σταματήσει... Καλή συνέχεια στο Παναιτωλικό και εύχομαι ότι καλύτερο..... Γ. Κρήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μήπως πρέπει λέω εγώ τώρα να ζητήσουν μία συγνώμη στόν κόσμο πού στηρίζει αυτη την ομάδα έστω καί άν έιναι προβληματικη δεν έχω ακούσει τίποτα μοιάζει σάν τόν τιτανικό που βυθίζεται καί κανείς δεν κάνει τίποτα κατα τα άλλα ζητάνε 15€ και 7€ τα εισητήρια δυστυχώς άν δέν σπάσεις αυγά ομελέτα δεν έχει. 72

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γιά τόν ματζουράκη δεν θα πώ τίποτα απλά δέν φταίει αυτός τόν μισθο τού τον παίρνει μια χαρά οι ειδικοί τής διοίκησης φταίνε αποκλειστικα και μόνο. 72

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΑΚΗΣ ΧΑΒΟΣ ΟΕ ΟΕ ΟΕ!!!!!
    ΜΑΚΗΣ ΧΑΒΟΣ ΟΕ ΟΕ ΟΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χατζοπουλε γραφτους κανονικά δέν είναι πολλοί πού δεν τούς αρέσει να γράφουμε αυτά πού αυτοί θέλουν να διαβάσουν συνέχισε να λές την γνωμη σου και σε όποιον αρέσει δεν κάνεις κάτι κακό απλά γράφεις τό τί αισθάνεσαι καί γώ παιδί τής χατζοπουλου έιμαι εκεί μεγάλωσα μήν κάνεις την χάρη κανενός. Φιλικά 72

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γιώργο Μύγα αγόρι μου,

    Το ποδόσφαιρο παίζεται και με το μυαλό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει μυαλό μωρέ Κώσταντίνε , βασικά δεν έχει ταλέντο για να ξεχωρίσει

      Διαγραφή
    2. Μονο ή κυριως με το μυαλο παιζεται...

      Διαγραφή
    3. Μυαλό δεν έχει παιδιά.αν είναι να κάνει σουτ από το κέντρο,πάσες χωρίς νόημα και ουσία,να κλοτσαει την μπάλα για να την πάρω εγώ στην κερκίδα και οι άλλοι οι ανεγκεφαλοι να χειροκροτούν λες και είδαν τον Μέσι να κάνει εξωπραγματικα πραγματα,τι να πω?Φέρε και τον Μπελόν πίσω να κάνουν δίδυμο

      Διαγραφή
    4. Μωρε και μυαλο εχει και ταλεντο εχει και παιχτουρα ειναι ομως εκει μπροστα μηπως δεν εχουμε γκολζη και εκει στο κεντρο χανουν την μπαλα και παιζετε η μπαλα συνεχεια πισω ποσο θα κρατησει η αμυνα 90 λεπτα χανουν μια χανουν δυο ε ενταξει ....το πρωτο γκολ πιος εφταιγε ....μουγκα ε και γιατ δεν πηγε εκει αλλος παιχτης να βοηθησει ...ξερολες ε ξερολες...

      Διαγραφή
    5. Της στραβης ψ...ς ολα της φταινε

      Διαγραφή
    6. Μωρε σας εχω νεαααα θα κλαιτε με μαυρο δακρυυ καποιααα στιγμη για τον Μυγα ξερετε οι αμπαλοι καναν καριερα Κ ο Ροναλντο δεν εκανε καποτε στην καλαματα . Θανος69

      Διαγραφή
    7. Ρε φίλε,μόλις είδα τον μύγα στη αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ λέω μόνο με τέτοιο γήπεδο και με τέτοια ποδόσφαιρο μπορεί να παίξει ο μύγας.Σε κανονικό γήπεδο είναι πελάτης κάθε επιθετικού φέτος και κανείς πολλές λάθος επιλογές με την μπάλα.οκ δεν λέω δεν έχουνε καλό κέντρο και επίθεση,αλλά ο Τσοκανης κι αυτός γιατί έχει τόσο καλή απόδοση μόλις ήρθε στην ομάδα και με ελάχιστα παιχνίδια στα πόδια του?Ο μύγας μέχρι εκεί ξέρει μέχρι εκεί θα παει

      Διαγραφή
    8. Το τερματισες εσυ με τη συγκριση Μυγα-Ροναλντο

      Διαγραφή
  47. Η ομαδα δεν ειναι οντως καλα.Χρειαζεται γερο ταρακουνημα.Πιστευω με 1-2 καλες μεταγραφικες κινησεις να αλαξει το κλιμα.Προσωπικα δεν επιθυμω αντικατασταση προπονητη τωρα εκτος αν προσλαβουν τον Βιλας Μποας η τον Σαντος η τον Χαβο.Δεν ημαστε για πειραματα τωρα.Να κλειδωσουμε τη παραμονη και μετα.Το πρωταθλημα εχει δρομο και εμποδια ακομα.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για οσους γκαριζετε για τον Μυγα δεστε τον Μαρκοφσσκυ που παιζει σαν βετερανος η τον Παουλο που συνεχιζει το ντεφορμαρισμα του εδω και πολυ καιρο.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτο δίκιο!!! Σαν να μην υπάρχουν κ οι δύο!!! Γ. Κρήτη

      Διαγραφή
    2. Εχουμε παιχτες παουλο και μαρκαροσφκυ στην ομαδα;Νεοι ειναι;

      Διαγραφή
    3. Ο Παουλο εχει πλακωθει στα σουβλακια και στις μπυρες

      Διαγραφή
  49. Αιτωλέ Γιώργο με τον Χαβο στο τιμόνι, έφτασε εποχή που οι αθηναικες εφημερίδες έγραφαν για το κάστρο του Αγρινιου που δεν πέφτει, ενώ φτασαμε κοντά να κάνουμε ρεκόρ για τα λιγότερα γκολ παθητικό στους εντός έδρας αγώνες. Σιγουρα θα θέλαμε να θυμόμαστε και περισσότερα, αλλά βγήκανε μετά κάποιοι "γνωστοί άγνωστοι" και έλεγαν για ταβάνι του Χάβου και λοιπες πιπες.. Τώρα που φτασαμε 500 σκαλοπατια χαμηλότερα απο το ταβάνι του Χάβου, τι έχουν να πουν όλοι αυτοί;;
    Αλλά είναι λάθος να νομίζουμε ότι το θέμα είναι μόνο αγωνιστικό. Για όλους υπάρχουν καλές και κακές χρονιές. Ο Αστέρας, βγήκε ευρώπη, έπαιξε τελικό κυπέλλου, υπήρξε χρονιά που κερδισε και τους 4 μεγάλους στην έδρα του, κι όμως φέτος κινείται σε ρηχα νερά, ενώ υπήρξε χρονιά που αγωνιστικά έπεσε και τον έσωσαν στα χαρτιά.. Ο Οφη είναι απων απο τη μεγάλη κατηγορία, αλλά ο κόσμος του είναι παρών και όταν επιστρέψει στην κατηγορια, πάλι μπροστά θα μπει στα εισητηρια της επαρχίας. Η Λαρισα έχει πάρει πρωτάθλημα, κύπελλο και τοσα χρόνια βολοδερνει στις κάτω κατηγορίες. Ο κόσμος όμως είναι και πάλι παρών.
    Εσείς που πηγαίνετε ακόμη στο γήπεδο, ξέρετε να ρωτάτε τους υπολοίπους γιατί δεν έρχονται, ποιός τους ενοχλεί. Μήπως να αναρωτηθείτε λίγο απο μόνοι σας, γιατί η ατμόσφαιρα στο γήπεδο δεν θυμίζει αυτό που ξέραμε τόσα χρόνια;; Σαν πολύ δεν σας μάρανε η ασφάλεια του μικρου παιδιού που έρχεται στο γήπεδο με τον μπαμπα του;; Κι εμεις με τον μπαμπα μας πρωτοήρθαμε στο γήπεδο και δεν φοράγαμε πανοπλία..

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με αστέρα τρίπολης έρχεται καινούργια σφαλιάρα , το χετε καταλάβει κινδυνεύει η ομάδα , δεν έχουμε παίχτες προπονητή. Η διοίκηση γιατί είναι εξαφανισμένη , που εξαφανίστηκαν αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλα δεν τον σκοτωσε ισα που τον βρηκε θα μπορουσε και ο διαιτητης να μην το δωσει και ειδικα σε τετοιο αγωνιστικο χωρο αλλα στον πανετωλικο δεν τους ξεφευγει τιποτα αλλα και παλι χαναμε 1-0 και εκει ηταν 4 παιχτες μπροστα τουλαχιστον ρε φιλε κωστα ο μυγας στον αγωνα ηταν σκυλος και αλλο να παιζεις και αλλο ενεις που καθομαστε στους καναπεδες μας και βλεπουμε ...να ειμαστε δικαιοι....καλη συνεχεια στην ομαδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  52. O ANTΩΝΗΣ ΔΕΛΑΚΑΣ σε μήνυμα του στο facebook τα περιέγραψε οπως είναι τα πράγματα :

    Οταν υπέγραψα στον ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ μου λέγανε διαφορα για τον κόσμο της. Στην πρώτη συγκέντρωση που κάναμε για να ξεκινήσει η προετοιμασία δεν θα ξεχάσω την ωρα που μπήκα στο γηπεδο ειχε 2.000 κόσμο,έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Δεν θα ξεχάσω ότι δυο ώρες πριν αρχίσουν τα παιχνίδια το γηπεδο ειχε 3000 κόσμο μεσα. Δεν θα ξεχάσω ότι οι αγώνες καθυστερούσαν να ξεκινήσουν ενα τέταρτο μέχρι να καθαριστεί ο αγωνιστικός χώρος απο χαρτάκια και κορδέλες. Οπως δεν θα ξεχάσω και τη δύναμη που μας εδινε ο κόσμος ΤΟΤΕ και μας απογείωνε με τον παλμό και τη δύναμη που ειχε,πραγμα το οποίο μετα λύπης μου αυτή τη στιγμή δεν υπαρχει. Κύριοι της διοίκησης δώστε μια λύση και μαζέψτε ξανα τη δύναμη και τον παλμό που λείπει απο το γηπεδο της αγαπημένης μας ομάδας. Δεν εχει αμφισβητήσει κανεις τα οσα εχει προσφέρει ο κύριος Κωστουλας,αλλα άφησε να φύγει αυτο που εδινε παντα δύναμη και πνοή στα πόδια τον ποδοσφαιριστών. Τον ΚΟΣΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μάκη γερά γερά,καιφα του τα λεφτά!!(admin γιατί σβήνεις αυτό το σχόλιο? Απεικονίζει καθαρα την κατάντια της ομάδας και δεν χρησιμοποιώ χιδαιες προσβολές.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμενα δεν το περασε και το εκοψε όταν το εγραψα σε άλλο σχολιο...Πηρε διαταγη μαλλον από τον καραφλα.

      Διαγραφή
  54. Αντώνης Δελακάς παιχταρά μου τα είπες όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ναι ρε παιδια, γεμιστε το γηπεδο, θα κανει τον Μυγα Ντανιελ Αλβες και τον Χαντακια Καναβαρο η φωνη σας!
    οι οργανωμενοι ειναι απλα η γαγγραινα του Ελληνικου ποδοσφαιρου, οποιος παραγοντας τα βαλει μαζι τους εχει βοηθησει να παει το ποδοσφαιρο μας ενα βημα μπροστα. ατομα με παναιτωλικομετρα, που αγαπανε πρωτα και πανω απο ολα τον εαυτο τους και θεωρουν εαυτους κατι ιδιαιτερο δε θα λειψουν σε κανεναν. ο κωστουλας ετσι κι αλλιως οτι και να κανει, κοσμο δε θα δει στο γηπεδο. και να βγει αυριο παρακαλωντας τον κοσμο να ρθει, τι διαφορετικο περιμενετε?παλι καφενειο με 3 ευρω, ζεστα και ανεση.
    ψοφαμε για νικες και πρωταγωνιστικο ρολο, οπως καναμε για 80 χρονια. αυτα στην Α δεν υπαρχουν και δεν μπορουμε να το συνηθισουμε. αμα πεσουμε θα ξαναρθει καπως ο κοσμος, ειδαλλως ειδαμε και επι Χαβου ποσοι πηγαιναμε.
    ΥΓ: Πιο πολυ και απο τον προπονητη, εχει σημασια η υπομονη. Οι κουτοι Γιαννιωτες εχουν κρατησει τον Πετρακη για 3η χρονια, αντε να γινει αυτο εδω σε μας, που στις κερκιδες οι μισοι εχουν διπλωμα UEFA PRO A...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «οι οργανωμενοι ειναι απλα η γαγγραινα του Ελληνικου ποδοσφαιρου»...μεγάλε τι ατάκα πέταξες λέμε.Να το διαβάσει ο πρεζέμπορας, ο λαθρέμπορας, υπόδικος για απάτη, ο στοιχιμαν και λοιποί και να σε προτείνουν για πρόεδρο της ΕΠΟ να πας το ποδόσφαιρο μπροστά.Βρήκες τη ρίζα του κακού.Εσύ και κάτι άλλοι στη Προυσιωτίσσης(τεράστια γαγγραινα οι οργανωμένοι του Παναιτωλικού.αυτοί κρατάγαν πίσω την ομάδα τόσα χρόνια)
      CUCOLT

      Διαγραφή
    2. Άντε ρε Δέλακα που θα μιλήσεις κι εσύ για τον κοσμο τώρα που είχαμε, κι ότι σε ανεβάζανε τάχα μου ψυχολογικα και πως είχε σημασία.. Όταν ο Scott o Summers εδώ σου λέει ότι Καναβάρο δεν γίνεσαι ούτε κι εσυ, ούτε κανένας, γιατί να αφησουνε μωρέ τους καφρούς τους οργανωμένους να τρομάζουνε τα παιδάκια του κοσμου;; Γιατί να νιώθει ο κόσμος όπως παλιά ότι πηγαίνει στο γήπεδο της πόλης του, το δικό του γήπεδο;; Μήπως είναι δικό του;; Το αφεντικό βάζει τους όρους λέμε..!!

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    3. Mαντεψε τι κοινο εχουν ολοι αυτοι...γλυφουν τον εκαστοτε πυρινο κοσμο. σε οσες ομαδες εκαναν κουμαντο οι οργανωμενοι η επηρεασαν κατασταστεις, απο αρη μεχρι παο και ηρακλη, ειδαμε τα θαυμαστα αποτελεσματα...

      Διαγραφή
    4. Ηρακλή; Που ο πρόεδρος τους δημιούργησε ολόκληρος χρέος που για δύο χρόνια έμενε σε σουίτα στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλάς και το πλήρωνε η ομάδα φταίνε οι οπαδοί;Μπας και είσαι μπάτσος και έχει απωθημένα;

      Διαγραφή
    5. πες τα οδυσσεα ετσι ειναι ρε φιλε τι αλλο θα ακουσουμε απο μερικους εδω μεσα

      Διαγραφή
  56. Πιάστε το σφιγμό των φιλάθλων κύριοι κύριοι της διοίκησης,αλλά ούτε κι αυτό μπορείτε μου φαίνεται!!
    Προτρέχετε μόνο και μιλάτε για 5αδα με το φετινό ρόστερ,για πιο ρόστερ, αυτό που άλλαξε το Δεκέμβριο με τόσους παίχτες να φεύγουν;
    Αν υπάρχει ευθιξία βγείτε σε μια συνέντευξη τύπου και απολογηθείτε μπροστά στον κόσμο για τα λάθη σας.
    Ο κόσμος που στερείται βασικά αγαθά για να δώσει 10 κ 15€ να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα.
    Οκ είπαμε να βγάζουμε παίχτες και να τους δίνουμε με χρηματικό αντάλλαγμα,αλλά μη τα ρίχνουμε όλα στην τύχη μετά (για αυτούς που θα έρθουν μετά μιλώ).
    Προσωπικά βαρέθηκα να λέω δεν πειράζει υπομονή του χρόνου πάλι!!
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σισυφος.Ρε παιδια παμε για ρεκορ σχολιων.Χαμος σημερα.Και καλα αυτη η κρυα ρωσιδα η Αριαδνη μας εκλεισε 2-3μερες σπιτι αλλα σημερα(στην αθηνα τουλαχιστον)ηταν χαρα θεου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πρέπει νά έχει σπάσει το ρεκόρ σχολίων το σάιτ 144 σχόλια αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος έχει αγανακτηση με την κατάσταση τής ομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ποτε θα τσακωθουμε για τις φανελες;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συμφωνώ απόλυτα με το φίλο.

    Άγνωστος φιλαθλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Είτε έτσι, είτε αλλιώς,Μόνο Παναιτωλικό.ΓΙΩΡΓΟΣ.ΧΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 100 ατομα ηταν ολα χτες στο γηπεδο εσυ φανταζομαι ησουν μεσα εε?εξω ρε απο εδω εμεινε το γηπεδο με 100 ατομα και εσεις μας τρολαρετε ακομα για τον κυρ φωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ειμαι Αγρινιωτης και ζω τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα...Την Κυριακή θέλω να ταξιδέψω μιάμιση ώρα μέχρι την Τρίπολη να δω τον παναιτωλικο φορώντας μία από τις φανέλες της ομάδας που εχω...Η διοίκηση αυτή μου στερεί όμως το δικαίωμα και την ευχαρίστηση να δω από κοντά την ομάδα μου γιατί δεν ενδιαφέρεται γ μένα και γ τους υπόλοιπους φιλάθλους εκτός Αγρινιου...Βρες μου μία λύση σε παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Scott summers εσένα ρωτάω δεν ξέρω γτ μ το πέταξε εδώ το σχόλιο

      Διαγραφή
    2. Από Αγρίνιο μεριά η θύρα 6 ζήτησε από μέλος της ομάδος εισιτήρια για αυτό το εκτός και άρπαξε άκυρο.. ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ

      Διαγραφή
  64. ΡΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕ ΓΊΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!!!ΚΥΡΙΕ ΥΠΕΥΘΥΝΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΝΤΕΛΏΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΆΛΥΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΈΠΕΙΣ!!!sos sos sos!!ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΩ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΕΛΟΣ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΌΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΊ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΚΡΆΤΗΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο κυρ Χρηστος διαφωνει αλλα πειθαρχει...Ο μισθος υπερανω ολων...

      Διαγραφή
  65. Έλεος με μερικούς εδώ μέσα. Κάποτε έμπαινες στα σχόλια και συμφωνούσες-διαφωνούσες τουλάχιστον υπήρχε μια υγιής κουβέντα. Τώρα πλέον 170-τόσα σχόλια και η γκρίνια και το τρολάρισμα μερικών δεν αντέχονται.

    Κρίμα, μόνο αυτό.

    ΚΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ποια ομάδα πέρα από τής λεγόμενες μεγάλες μπορεί να κάνει τέτοια νούμερα???? 160 σχόλια !!!!! Αφήστε την γκρίνια και βοηθήστε την ομαδάρα μας ..... Όλη η Αιτ.νια είναι κίτρινη και μπλέ
    ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 1.Η ομαδα (η διοικηση στην προκειμενη περιπτωση) δεν στηριζει τους οπαδους της.Αυτο θα γινοταν -σε πρωτη φαση-με μια ανακοινωση που θα μας εξηγουσε γιατι η ομαδα εχει αυτη την εικονα διαλυσης και γιατι δεν εχουν ερθει αμεσα παικτες την ωρα που εφυγαν τοσοι βασικοι.Αυτη την στιγμη προβληματιζει πολυ η απουσια της διοικησης.
    2.Ο κοσμος δεν στηριζει την ομαδα.Ειχαμε και χειροτερη ομαδα και χειροτερους παικτες.Αλλα ειμασταν εκει.Και δεν θυμαμαι τοση γκρινια.Για τους οργανωμενους διαφωνω με την σταση τους.Αγαπη σημαινει ειμαι εκει χωρις ανταποδοση.
    Προσωπικα εχω ξενερωσει με την ομαδα γιατι φετος δεν ειδα ωραια μπαλα.Γιατι πλεον παω γηπεδο χωρις πολλες προσδοκιες.Γιατι και εγω αλλιως ονειρευομαι τον Παναιτωλικο.Εχω ξενερωσει και με τον κοσμο για την εικονα του κλουβιου.Αλλα αυτη ειναι τουλαχιστον στο χερι μας να την αλλαξουμε.Και η ομαδα πιστευω θα ανεβει επιπεδο.Απλα φετος δεν ειναι η χρονια της και σιγουρα εγιναν πολλα λαθη.Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ευτυχώς υπάρχει και ο Κυριακίδης..
    Εκτός απ το να πιάνει τα άπιαστα φεύγει με φαρυγγίτιδα μετά από κάθε παιχνίδι!!
    Όχι φάουλ.....μη γυρίσει......πάμε γερά κτλ.
    Του χρόνου θα τον ακούνε εκεί στη λεωφόρο όμως!!
    Για πιο κορμό μιλάμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μπαμ μπαμ μπαμ θα πουληθεί ο ουαρντα 1,300,000 ευρω κ ζήτησε ο πρόεδρος τέσσερις παικτουρες αμεσα στοπερ μπακ φορ κ τερματοφύλακα θέλει την ομαδα Ευρώπη του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Η διοίκηση ξεκάθαρα δεν θέλει επιστροφή του κόσμου ούτε ο Κωστούλας , τζάμπα τα γράφετε. Δεν τους ενδιαφέρει αν δεν πάνε φίλαθλοι στο γήπεδο είτε είναι απο τους συνδέσμους είτε απλοί φίλαθλοι , ξεχάστε το γήπεδο που ξέρατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Admin γράψε ενα άρθρο για το κόσμο για τους οργανωμένους τι γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. η λυση ειναι μια!!!!! ολοι γηπεδο στο επομενο εντος με ενα και μονο συνθημα!!!!!!εεεε οοοοο μπορντελο καταντησατε τον παναιτωλικο!!!!ουτε μακη ουτε φωτη ουτε τιποτα καμια αναφορα σε ονοματα μονο αυτο που σας εγραψα να ακουστουμε παντου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. πανε οι γκερερος περυσι γηπεδο ,μια διμοιρια ματ απο πισω.πανε 20 παοκτζηδες φετος καμια ενοχληση που σωστα δεν υπηρξε.αυτο το παραδειγμα για καποιους που λενε οτι το αφεντικο δεν εχει προβλημα και δεν απαγορευσε σε κανεναν την εισοδο.καποιους δεν τους θελει στο γηπεδο και τους διωχνει με τον τροπο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Pablo Vegeti,28 ΕΤΩΝ,ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΣΕΝΤEP ΦΟΡ ΑΠΟ GIMNASIA LA PLATA.
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κυριακίδης
    Μυγας κουσας χαντακιας μεταγραφή
    Παπαζογλου παουλο
    Μπαοκε λοπες μεταγραφη
    Μεταγραφη
    Αλλαγες ροντρικεζ βασηλουδης παπουτσογιανοπουλος μεταγραφή μεταγραφή αυτη θα είναι η ομαδα του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.