Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Θύρα 6 για Κωστούλα: «Γραφεις ιστορία αλλά με μαύρες σελίδες»

Με σχόλιο τους στην επίσημη σελίδα τους η θύρα 6 επιτίθεται στον πρόεδρο του Παναιτωλικού.

Αναλυτικά το σχόλιο τους:

Μένω φεύγω - φεύγω μένω.



Φυσικά και δεν σε κούρασε το ποδόσφαιρο, σε κούρασαν οι αποτυχίες σου στο επικοινωνιακό κομμάτι, στο αγωνιστικό κομμάτι και στο μεταγραφικό κομμάτι. Φυσικά απέτυχες γιατί δεν επέλεξες να κάνεις τη δύσκολη δουλειά να συσπειρώσεις τον κόσμο του Παναιτωλικού. Επέλεξες να αδειάσεις τις κερκίδες του γηπέδου, να μηνύσεις, να διώξεις, να στοχοποιήσεις, να υποβαθμίσεις, να γελοιοποιήσεις τους φίλους της αγαπημένης μας ομάδας και όχι της εταιρείας όπως αποκαλείς τον Παναιτωλικό. Μετέτρεψες το Δ.Σ της ομάδας σε παράρτημα του Αστυνομικού μεγάρου Αγρινίου και για όλα σου φταίνε μόνο οι οπαδοί του Παναιτωλικού που ταξιδεύουν στα εκτός έδρας παιχνίδια και στέλνεις τους υπαλλήλους σου να χτυπιούνται στα συμβούλια ασφαλείας πριν από κάθε αγώνα για να μην μπούμε στο γήπεδο. Γραφεις ιστορία αλλά με μαύρες σελίδες.





Εμείς όμως που δεν βλέπουμε τον Σύλλογο σαν εταιρεία ή μαγαζί, παρόλο τον πόλεμο που δεχόμαστε, παρόλες τις αφραγκίες της οικονομικής κρίσης, παρόλες τις απαγορεύσεις μετακινήσεων, παρόλες τις αγωνιστικές απογοητεύσεις, με χιόνια και βροχές πάντα προσπαθούμε να σταθούμε δίπλα στην ομάδα μας. Παναιτωλικός πρώτα από όλα είναι ο κόσμος του.


86 σχόλια:

  1. Μάγκες προτείνω να κάνουμε μια αντιπρωσοπια να πάμε στο νέο πρόεδρο να μας ξαναδίνει χαρτζηλικι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ρε φίλε δεν θελουμε χαρτζηλικι.Να φύγει ο Κωστουλας θελουμε και ας πέσει η ομάδα στο τοπικό.Εκτος και αν μας τα σκάει χοντρα

      Διαγραφή
  2. Γιατι τοσο μισος και τοση διχονοια κριμα πραγματικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝ ΜΕΤΡΗΣΑ ΣΩΣΤΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΑΑΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΜΩΣ ... ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΡΙΦΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπααα 10 ειναι....
      θα πανε για 5χ5

      Διαγραφή
    2. Και εντεκάδα βγάζουμε και το μισό Αγρινιο έχουμε με το μέρος μας.Αν χρειαστεί θα πηγαίνουμε στο γήπεδο και θα φωνάζουμε υπέρ των αντιπάλων.Θελουμε μια ομάδα με κόσμο και φωνή.Αντι α κανείς κριτική Φούλη να φωνάξεις και ΕΣΥ μαζί μας.Δωρεαν εισιτήρια στους συνδέσμους και επιχορήγηση του ένα τρίτου των εισιτηρίων στους οργανωμένους.Αλλιως τραβά να αστεις εσυ

      Διαγραφή
    3. ρε πες μου οτι εισαι τρολ
      ποια δωρεαν εισητηρια ρε κακομοιρη
      ποιος νομιζεις οτι εισαι και θες και προνομια εναντι των υπολοιπων φιλαθλων?

      αν αυτη ειναι η σταση της θ6 και δεν εισαι τρολ τοτε να μην ξαναρθετε γηπεδο ποτε ρε

      απλα και ξεκαθαρα

      Διαγραφή
  4. Η μαυρη σελιδα στην ιστορια της ομαδας ειστε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΣΕΙΣ.Την ανακοινωση πιος την εβγαλε αφου δεν υφιστατε πλεον ο συνδεσμος σας;Αλλα ολοι ξερουν τον 1 που νομιζει πωε εκφεαζει καποιον συνδεσμο.Ουστ ρε πορδομαγκες.IOραδικι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτοί που έχει κάνει κατάληψη της παλιάς ένδοξης "6" έδιωξαν τους οπαδούς από τις εξέδρες και κάνουν την επανάσταση του χόρτου....
      Ντροπή σε όλους τους προέδρους που πέρασαν από το σύνδεσμο αυτά 13 χρόνια που κατάντησαν ένα σύνδεσμο σε μέσο προσωπικής προβολής και ματαιοδοξίας.

      Διαγραφή
    2. Η μαύρη σελίδα είστε εσείς.Οσο για τον νούμερο ένα γιατί τον επικρίνεις;Επειδή ζητά αμοιβή για να ειναι Παναιτωλικός;Αδερφέ όλα έχουν τιμή.Και το οπαδιλικι.Αη σιχτιρ ψωνάρες που μας το .....

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια ρε φιλαράκι?Λες αυτός τους ανθρώπους έτσι?Εσύ νομίζεις πως ο σύνδεσμος έμενε ανοιχτός χωρις έξοδα?νοικιασμενος χώρος ήταν.εκτος από αυτό,χάρη σε αυτούς τους ανθρώπους η εξάδα έμαθε τον Παναιτωλικό ως από τις πιο καυτές έδρες της επαρχίας και όχι μόνο.εχουμε δει κόσμο σε όλα τα μέρη της Ελλάδας με πανό των warriors.Ψάξε καλύτερα μήπως και δεν θυμάσαι.αν νομίζεις πως αυτό κατέστρεψαν τον Παναιτωλικό είσαι άξιος της μοίρας σου.καληνυχτα

      Διαγραφή
  5. Αρχίζω πλέον να πιστεύω ότι είναι προβοκατόρικες οι ανακοινώσεις αυτές....δεν είναι αυτοί ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O Ενας εκ των παιδιων ειναι ο Αγγελος Τσακανικας
    Η θυρα 6 δν ειναι ενα συνολο απο παιδακια π μαζευτηκαν τα τελευταια 5 χρονια αλλα ατομα π φυγανε απο εκει εδω και 7 ΧΡΟΝΙΑ επειδη μαζευε τ γηπεδο ολη τη σαβουρα απο γαυρους κουνελια και κουμουνισται
    Κυριοι ειστε παιδακια γιατι κατηγορειτε μεν τον Κωστουλα αλλα ολες οι ομαδες δν εχουν ενα μεγιστανα βουτηγμενο στα μαυρα να δινει δισ στην ομαδα του το χρονο
    ξεκινας την ομαδα σαν Εταιρεια και οταν εχεις το budget την κανεις μεγαλη ομαδα οχι με ψιχουλα οχι με παιδακια π δν εχουν περασει ουτε περιοδο ακμης
    Ορισμενους θα τους τσουξει αλλα αυτη ειναι η αληθεια , δεχτειτε την αλλιως σβηστε το σχολιο και οτι αλλο θελετε
    Τους WARRIORS με τον Μητσο στα τυμπανα , Διαμα , Καραισκακη κτλ δεν θα τα ξανα δειτε ΠΟΤΕ. Γιατι ΕΙΠΑΜΕ γεμησε το γηπεδο στη μερια των warriors με ατσουμπαλα παιδακια. κερασμενα τα στριφτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aδερφε τα λεω εδω κ καιρο οτι αυτη η τωρινη θυρα 6 ειναι ντροπη για την ιστορια της, αλλα βλεπεις οποιος τα λεει ειναι υπαλληλος

      Διαγραφή
  7. Λάθος στιγμή βρήκατε μάγκες!
    Κρίμα ....

    George

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΜΑΙ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΛΑΧΤΑΡΑΓΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΜΠΑΣΙΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΚΟΒΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΣΤΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΙΤΟΡΜΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΕΧΟΝΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕ Η ΝΑ ΜΕ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ. ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΑΙΜΑΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ? ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΔΙΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥN ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΑΠΕΧΟΝΤΑΣ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΑΛΑΖΟΝΑ Η ΜΗ, ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΑΥΛΟ Ή ΜΗ, ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ, ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΖΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΧΑΡΕΣ.., ΛΥΠΕΣ... ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ , ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΕΡΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ..ΠΟΥ ΦΤΑΧΝΕΙ ΕΞΕΔΡΑ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ... (ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ). ΜΕ ΦΙΛΙΚΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΜΑΣ, ΑΠΕΧΟΝΤΕΣ Η ΜΗ... ARTEX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γελάω με όλους εσάς που κράζετε μέσα στο άρθρο ανώνυμα και όχι απέξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα ρε γιδι@ δεν ντρεπεστε να λετε για χιλιομτερα και να ειστε 11 ατομα??? καταρχην συνδεσμος δεν υπαρχει. Η ανακοινωση ειναι ακυρη. Επισης αυτο που ξερω να πω, επειδη καθομαστε και κοντα κοντα στο γηπεδο, τι αποχη ειναι αυτη και εχετε παρει διαρκειας?? δεν ξερετε τι θελετε τι κανετε ουτε ποιοι ειστε. antonio leapolnt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν πας να τους ρωτήσεις αφού κάθεστε και κοντά κοντά?Λογικά δεν θα αρχίσεις με γιδι@!!Λοιπόν άκυρη η ανακοίνωση αλλά οι χαρακτηρισμοί θα έπρεπε να λείπουν από όλες τις πλευρές.

      Διαγραφή
    2. Ναι σιγα τα διαρκειας. Οι μισοι τζαμπε μπαινουν

      Διαγραφή
  11. Ειναι γνωστο εδω πως ειμαι υπερ τους. Αλλα σε αυτον τον οχετο ΔΕΝ θα συμφωνησω. Λυπαμαι πολυ για τετοια.
    --76--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα φιλαρακι.Ακυρη ανακοίνωση.Αλλα δεν ανεχομαι απο τους καναπεδακηδες να σχολιάζουν οπαδούς μας έτσι.Αυτοι μάγκες φαγανε το κρύο,την ταλαιπωρία,το κοστος πήγαινε-ελα,εισιτήρια κ στο τέλος φαγανε κ την τέσσαρα έτσι για να έχουν στην επιστροφη κάτι να θυμουνται.Εσείς τιιιι(και εγώ μαζί);Τηλεοραση,τσιγαρακι,σομπουλα κ γκομενιτσα.Οτι ηταν άκυρη ήταν αλλά δεν θα τα ισοπεδωσω όλα.

      Διαγραφή
  12. KAI ΣΙΓΟΥΡΑ είναι αυτοί που ηταν θαμώνες στο panaitolikos6.gr !

    ο ΦΩΤΗΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ δεν ειναι πλεον πρόεδρος!
    είναι ο ΚΩΣΤΑΣ ΦΩΤΟΥΛΑΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα λοιμπασας ρε θήρα 6 σας φτεει ο κωστουλας γιατί πρέπει να σας πληρώνη τα βαρελότα και της βρισιές . παίζεις σούπερ λίγκα όμως μεγάλε.καλιτερα να έχει λίγο κόσμο πάρα τιμοριες και κτισμένο. Δηλαδή 6 άμα είχες κάνα Κούγια για πρόεδρο θα έγραφε άσπρες σελίδες.η γύφτος είσαι η ταγαρι πληνε τα χέρια σου με ακουα φόρτε και μετά κρίνε τον κοστουλα για όλα.αμα είχατε ιδέες για την ομάδα θα πιγενατε γήπεδο με συνθήματα που θα ξεσήκωνε το κόσμο απλά πράματα μεγάλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα λοιμπασας ρε θήρα 6 σας φτεει ο κωστουλας γιατί πρέπει να σας πληρώνη τα βαρελότα και της βρισιές . παίζεις σούπερ λίγκα όμως μεγάλε.καλιτερα να έχει λίγο κόσμο πάρα τιμοριες και κτισμένο. Δηλαδή 6 άμα είχες κάνα Κούγια για πρόεδρο θα έγραφε άσπρες σελίδες.η γύφτος είσαι η ταγαρι πληνε τα χέρια σου με ακουα φόρτε και μετά κρίνε τον κοστουλα για όλα.αμα είχατε ιδέες για την ομάδα θα πιγενατε γήπεδο με συνθήματα που θα ξεσήκωνε το κόσμο απλά πράματα μεγάλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλα βριζετε και κοροιδευετε εσεις αλλα κανεις απο εσας δεν ηταν εκει στην Τριπολη που η ομαδα ειχε αναγκη.μονο κριτικη,αυτοκριτικη ποτε.
    κατανοω απολυτα τους λογους για τους οποιους απεχουν απο τα εντος παιχνιδια και δυσανασχετουν με την εκλογη του Μπελεβωνη,ομως παει αλλο αυτη η κατασταση.ουτε εμενα μου καλοφανηκε η εκλογη του Μπελεβωνη ομως ο Παναιτωλικος μας χρειαζεται και δεν ειναι λυση η αποχη.πρεπει να κατι να γινει αμεσα.
    ο Μπελεβωνης σε συνεντευξη του ειχε πει οτι ειναι ανοιχτος για διαλογο με τους οργανωμενους.πλεον ειναι προεδρος.αφου τους θελει(ετσι λεει τουλαχιστον)γιατι δεν το κανει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλα ειστε τραγικοι. Για αλλη μια φορα, χανεται το οποιο δικιο σας. Η συντριπτικη πλειοψηφια των φιλαθλων του παναιτωλικου, καταδικαζει αυτη την ανακοινωση. Εποικοινωνιακα, πεφτετε απο λαθος σε λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακυρη ανακοινωση εντελως, μα εντελως ομως. Κριμα. Αν φεροσασταν πιο εξυπνα, θα μπορουσατε να κανατε παρτυ στο πεταλο ακομα καλυτερο και απο την 1η χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναλάβατε υπηρεσία οι αυλικοί να τους κραξετε;; Εσύ ρε μεγάλε που κανείς το 3ο σχόλιο δεν βάζεις ούτε ένα ψευδώνυμο αλλά θέλεις να σου δείξουνε πρόσωπα; Γράφουν κάποια επιχειρήματα, έχετε κάτι συγκεκριμένο να τους απαντήσετε;; Αντί να λοιδωρειτε;; Ότι υπάρχει κόσμος που δεν είναι οργανωμένος αλλά ενοχλείτε από την αντιμετώπιση προς τους οργανωμένους, το σκεφτήκατε ποτέ εσείς και το αφεντικό σας; Και αυτός ο κόσμος ίσως να μην είναι λίγος. Και ίσως να έχει ξενερώσει και να είναι μία από τις αιτίες που έχει αδειάσει το γήπεδο;; Είπα μία από τις αιτίες, όχι η μοναδική, ας μην κολλήσει κάποιος σε αυτό..

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι φιλε Οδυσσεα,δεν το εχουν σκεφτει ποτε.μπροστα τον φοβο μην χασουν τον Κωστουλα και πεσουμε 'Β εθνικη δεν βλεπουν τιποτα περα απο καποιους απλυτους,αναρχικους,χασικληδες,καφρους και περιθωριακους.αυτους τους χαρακτηρισμους ακουω κατα καιρους για τους οργανωμενους,ξεχνοντας τι ειναι η θυρα 6 και τι εχει προσφερει στον Παναιτωλικο.
      μπροστα στα εργα του Κωστουλα(για τα οποια τον ευχαριστουμε ολοι μας και οι οργανωμενοι μαζι)δεν βλεπουν τα τραγικα λαθη που εχουν γινει και εχουν απομακρυνει χιλιαδες φιλαθλους του Παναιτωλικου.υπαρχει η ευκαιρια με την ελευση του Χαβου να γινει μια κουβεντα μεταξυ των δυο πλευρων.ο Μπελεβωνης ειχε δηλωσει προ μηνων πως ειναι ανοιχτος σε διαλογο.ας το αποδειξει οτι δεν ηταν μονο λογια.

      Διαγραφή
    2. Εχεις σκεφτει οτι ισως ο πολυς κοσμος να μην ειναι με τη μερια των οργανωμενων? Τα πιο πολλα σχολια ειναι εναντιον αυτης της ανακοινωσης.
      Θες επιχειρηματα. Μαυρη σελιδα ειναι οτι μετα τα χρονια επι χρονων στα χωραφια των μικροτερων κατηγοριων καθιερωνομαστε στην α; Μαυρη σελιδα το οτι εχουμε ενα γηπεδο στολιδι που ανηκει οχι στον κωστουλα αλλα στην ομαδα? Μαυρη σελιδα το οτι η ομαδα ειναι οικονομικα τακτοποιημενη? Μαυρη σελιδα το οτι ολη η ελλαδα μιλαει με τα καλυτερα λογια για το ποσο καθαρη κ ανεξαρτητη ομαδα ειναι ο παναιτωλικος μακρια απο αρματα?
      Φιλε μου απλα το αρθρο ειναι τραγικο γιατι δε μιλαει για τιποτα απ ολα αυτα αλλα μονο για την παρτη τους γιατι αυτοι εμειναν εξω οι υπολοιποι οταν κ αν μπορουν παν ελευθερα γηπεδο. Δε θα κατσω να ασχοληθω αλλο με μια ανακοινωση παρτακηδων, εμενα με νοιαζει η μεγαλυτερη εικονα

      Διαγραφή
    3. Εσύ Tenacious d παρακάτω γράφεις ότι είσαι υπέρ αυτών που λέει ο old school. Ο οποίος μιλάει για ανασυγκρότηση παλιών μελών θύρας 6. Εγώ λοιπόν σαν παλιό μέλος της θύρας 6 να σου πω τι πιστεύω; Ότι σίγουρα υπάρχουν άτομα που έχουν κάνει βλακείες. Αλλά μήπως μαζί με τα ξερά, βρήκανε την ευκαιρία να κάψουμε και τα χλωρά; Μήπως ήταν ο στόχος τους εξαρχής; Εγώ όταν είδα πέρυσι τα ΜΑΤ γύρω από τους πολύ λίγους γκερερος είπα ότι εδώ κάτι γίνεται.. Και κάποιοι άλλοι ως μόνιμοι κάτοικοι Αγρινίου έχουν πολύ περισσότερα παραδείγματα να αναφέρουν. Εγώ αυτό που πατάμε στις μαλακειες 5-10 ενδεχομένως προβληματικων ατομων και καταληγουμε να αλλάζουμε την εικόνα όλης της κερκίδας, όλου του γηπέδου τελικα, λοιπόν εγώ αυτό δεν μπορώ να το πάρω χαλαρά. Πόσο μάλλον όταν μου φαίνεται προσχεδιασμένο. Δεν θα γίνω συνήγορος στις μαλακειες του καθενός, αλλά μεγάλε η εικόνα της κερκίδας άλλαξε στα χρόνια του Φ. Κ. Τέλος.

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
  19. Αυτους παρακαλατε να επιστρεψουν στο γηπεδο; Για αυτους βριζετε τον κωστουλα και θελετε να ερθουν αυτοι κ να φυγει ο μεγαλομετοχος πλεον; πραγματικα δεν ξερω τι να πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είστε πολύ μικροί για να κάνετε κριτική στη θύρα 6 , αυτοί πήγαν Τρίπολη και στήριξαν την ομάδα , εσείς αυλοκόλακες που είστε χαμένοι ???
    Σεβασμός στα παιδιά που με βροχή και με μια ομάδα που δεν εμπνέει πήγαν και φώναξαν ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ.
    Η διοίκηση της Παε έχει διώξει όλο το κόσμο όχι μόνο οργανωμένους , το γήπεδο έγινε νεκροταφείο , το γήπεδο που ξέραμε και ο κόσμος που στήριζε γύρισαν οριστικά τη πλάτη στη διοίκηση , το σύνολο του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λευτερης ο Ξηρομεριτης19 Ιανουαρίου 2017 στις 11:59 μ.μ.

    οντως μαυρη σελιδα που ειμαστε η πιο αξιοπρεπης και τιμια ομαδα χωρις χρεη με ωραιο ιδιοκτητο γηπεδο μακρια απο παραρτηματα και στημενα παιχνιδια οντως εχετε δικιο αυτη την .... μαυριλα δεν την θελετε οποτε καλα κανετε και απεχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στο σάιτ των warriors δεν υπάρχει ανακοίνωση! Αντμιν από που αντλείς την ανακοίνωση αυτή???Δεν παίζουμε με αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπάρχετε ακόμα εσείς? Που ειναι η διεύθυνσή σας και τα γραφεία σας? Γιατί κρύβεται τα πρόσωπα σας?Εχετε ορίσει εκπροσώπους σας? κι αν ναι γιατί δεν τους κατονομάζετε να επικοινωνούμε και εμεις οι υπολοιποι μαζί σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με αυτές τς ανακοινώσεις το μόνο που καταφέρνετε είναι να χαθεί η ουσία,και η ουσία αυτή τν στιγμή είναι ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ..!Πρέπει να καταλάβουμε ότι 《Είμαστε Ένα》 οργανωμένοι,απλοί φίλαθλοι,διοίκηση...!!

    Ηλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανεβήκαμε την πρώτη χρονιά η διοίκηση δίνει συνδεσμικα διάρκειας ώστε να μπουν λεφτά στα ταμεία του συνδέσμου για να λειτουργει!Πρόεδρος γραμματέας και ταμιας δεν επιστρέφουν ποτέ τα χρήματα που αναλογούσαν στην διοίκηση κρατώντας όλο το ποσό και όχι το μερίδιο που είχε συμφωνηθεί για τα έξοδα του συνδέσμου!Η ΠΑΕ καλεί τους οργανωμένους να τηρήσουν την συμφωνία και οι 3 παραπάνω εξαφανίζονται(γνωστή η δράση τους για όσους γνωρίζουν με τα χρήματα που έκλεψαν)! Πέφτει ο Παναιτωλικός και ομάδα οργανωμένων ζητά από Μπελεβώνη πάλι διαρκείας η έστω φθηνότερα εισιτήρια!Τους μεταφέρει ότι ο κωστουλας είναι απογοητευμένος για την μη τήρηση της συμφωνίας και πια θα μπαίνουν στο γήπεδο με τους όρους που ισχύουν για όλους! Αρχίζουν τις απειλές και ο κωστουλας απαντάει με λουκέτο!Στο πρώτο ματς σπάνε το λουκέτο και εισβάλλουν στο γήπεδο μαζί τους ακολουθεί και πολύς κόσμος που βρήκε απλά το πέταλο ανοιχτό! Ακολουθεί ξηλωμα του πετάλου και αποχή αυτής της ομάδας πια οργανωμένων από το γήπεδο!Οι γκερερος διαφωνώντας με την κίνηση των Γουόριορς, να μην ρίξουν ευθύνες στα μέλη τους για την κλοπή χρημάτων είχαν αποφασίσει πριν από το πρώτο ματς την αποχώρηση τους από το πέταλο!Η ομάδα δεν πηγαίνει καλά οι γκερερος στηρίζουν οι Γουόριορς διασπασμενοι(άλλα μέλη ερχονται άλλοι το παίζουν σκληροί και απαιτούν τουλάχιστον φθηνότερα συνδεσμικα εισητήρια) μέχρι που στο τέλος της χρονιάς η ομάδα πάει για άνοδο και μπαίνουν και οι αντάρτες με τα γνωστά ντου! Η διοίκηση δείχνει ανοχή αφού η ομάδα είναι σε κρίσιμο σημείο και την νέα χρονιά ανοίγει ξανά την θυρα6 με εκείνο το έκτρωμα κλουβί γύρω γύρω!Δίνονται αμοιβαίες εγγυήσεις ότι θα βελτιωθεί αυτό το έκτρωμα και ότι οι οργανωμένοι δεν θα προκαλούν προβλήματα στον σύλλογο!Οι πολλές εσωτερικές διαφωνίες των Γουόριορς βρησκει το πέταλο την χρονιά που βγήκαμε 7οι ακόμα πιο άδειο ενώ και οι γκερερος δεν έχουν πια και τις καλύτερης σχέσεις καθως κόπηκαν οι προσκλήσεις για κάποια εκτός έδρας ματς κάτι που άφησε τον σύνδεσμο στην Αθήνα με περίπου 10 άτομα ! Χρονιά τώρα που ο χαβος αποχωρεί και προκαλεί αντιδράσεις σε όλο το Αγρίνιο οι Γουόριορς βρίσκουν την ευκαιρία να ζητήσουν εκ νέου διαρκείας γιατί τα μέλη τους μειώνονται αφού δεν υπάρχει πια λόγος να είναι μέλη!Η διοίκηση διαφωνεί καθώς δεν εμπιστεύεται πια τους οργανωμένους αφού δεν τηρούν τον λόγο τους σε κανένα επίπεδο οι Γουόριορς αποδεκατίζονται αφού δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ (κυρίως για πολιτικούς λόγους όσοι ξέρουν ξέρουν) οπότε πάνε στην εύκολη λύση αποχής κάτι που ακολουθούν και οι 10 γκερερος! Η διοίκηση δεν δίνει σημασία καθώς ο εγωισμός της δεν της επιτρέπει να βοηθήσει το οπαδικο κίνημα!Έτσι όσοι πραγματικά αγαπούν τον παναιτωλικο μέλη των Γουόριορς των γκερερος και απλοί φίλαθλοι παρακολουθούν τους αγώνες από κοντά ενώ κάποιοι άλλοι που διαχειρίζονται τα σάιτ των οργανωμένων πουλάνε οπαδιλικι!Την τελευταία φορά 10 μέλη από αυτούς βρέθηκαν στην Τρίπολη χωρίς να κάνουν κάλεσμα στο κόσμο να τους ακολουθήσει!Είναι η ένδειξη ότι πωλούν οπαδιλικι για δικά τους συμφέροντα και ουδέ μία αγάπη τρέφουν για το σύλλογο!Απευθύνω κάλεσμα λοιπόν σε όλα τα παλιά μέλη που δεν ανέχονται την καταντια της θύρας6 σε συγκέντρωση προκειμένου να δημιουργηθεί ξανά ένας ενιαίος οπαδικος φορέας με πίστη αφοσίωση στην παναιτωλικη ιδέα, την διασφάλιση της και την μετάδοση της στις επόμενες γενιές(no politica)!
    Old school

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ακριβως μπηκα να γραψω φιλε.ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΝΕΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.Οσοι συμφωνειτε να μαζευτουμε να γινει πραγματικοτητα αυτη η ιδεα.Ο νεος συνδεσμος θα ερχεται στο γηπεδο ανεξαρτητα απο το ποιος ειναι προεδρος,προπονητης,τεχνικος διευθυντης και δεν ξερω τι αλλο.θα ερχονται στο γηπεδο να φωναξουν επειδη ειναι ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ.η θυρα 6 θα συνεχισει να υπαρχει και ας μην ερχεται αλλα να μην διανοηθουν να μας κανουν πεσιμο.Εχω κινησει τις διαδικασιες για δημιουργια καταστατικου.Διαυλος επικοινωνιας μας θα ειναι το σαιτ για αρχη.θα φτιαχτει ενα φορουμ με προτασεις για το ονομα και τις λοιπες δρασεις/εκδρομες του νεου συνδεσμου.
      Boston 6

      Διαγραφή
    2. Δεν τα ξέρεις και πολύ καλά τα πράγματα φίλος πάντως........

      Διαγραφή
    3. Γελάω με αυτά που λες και την φαντασίωση σού,πέρυσι 50 άτομα μετέβηκαν στην Τρίπολη και έμειναν εκτός φέτος ζήτησαν από την ΠΑΕ εισιτήρια για Τρίπολη στην αρχή υπήρχε η βεβαίωση ότι θα δωθουν αλλά μετά το ματς με το Πανιώνιο το αίτημα η διοίκηση τον απέρριψε και έτσι με αυτοκίνητα Κυριακή πρωί μετέβηκαν ξανά στην Τρίπολη δίχως διακριτικά ρισκαρωντας σε τόσο δύσκολο καιρούς την είσοδο τους στο γήπεδο.Μηπως ήθελες να πάς και εσύ μαζί τους;Αν δεν έμπαιναν όπως πέρυσι σε ποιόν θα έριχνες πάλι το φταίξιμο;

      Διαγραφή
    4. Ο Κωστούλας, ο Μπελεβώνης και οι λοιποί της διοίκησης, σε ποιο ακριβώς σημείο μπαίνουν σε ρόλο Μάρθας Βούρτση και Νίκου Ξανθόπουλου τραγουδώντας το «Άπονεεε...» και «Εμένα δε μ αγάπησε κανείς...»;Μήπως στα γεγοντότα της Νίκαιας που άφησαν αθώους να σέρνονται στα δικαστήρια παρακολουθώντας απ τα επίσημα σα να μη συμβαίνει τίποτα τον αγώνα; Στους «αλήτες», «μέλη συμμοριών», «αντικωστουλιακούς», «βλάκες αγρινιώτες»;«Ή στους 5-10 που δημιουργούν προβλήματα» αλλά βάζουμε στο σωρό και τους 200-100-50 χαρακτηρίζοντας τους και στιγματίζοντάς τους κι αυτούς, γιατί δεν έχουμε τα κριτήρια να διακρίνουμε περιπτώσεις ή απλά δε μας νοιάζει;

      Όπως λέει κι ο 2:24 «Δεν τα ξέρεις και πολύ καλά τα πράγματα φίλος πάντως.......»

      Όσο για το nopolitica σου παρτο και τραβα το στη θυρα 7, στη 13 κι όπου αλλου τραβάει η ψυχούλα σου.Οι οπαδοί μιας ομάδας ήταν και παραμένουν άνθρωποι που ζουν και δρουν σε μια κοινωνία ανθρώπων.Το δικαίωμα να επεμβαίνουν όπως θεωρούν οι ίδιοι σωστό σε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω τους δε θα τους το αφαιρέσει κανείς.Όπως και όλων των υπολοίπων.Κι επειδή οι καιροί είναι πονηροί, πάρτο χαμπάρι κι εσύ και οι όμοιοί σου οτι οι οργανωμένοι του Παναιτωλικού υπήρξαν απ τη πρώτη στιγμή ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ και έτσι θα παραμείνουν.Γι αυτό μπορώ να σου εγγυηθώ και προσωπικά.

      CUCOLT

      Διαγραφή
    5. Αδερφε κ γω μαζι σου. Αν κ αυτα που εγραψες ειναι λιγο πολυ γνωστα εδω κ χρονια

      Διαγραφή
    6. κι όμως τα πράγματα είναι όπως τα αναφέρει ο oldschool..
      αν και η ανακοίνωση πιστεύω ότι εκφράζει ένα πολύ μικρο ποσοστό της θύρας 6 και οχι την πλειοψηφία..
      αλλιώς ονειρευομαστε την θύρα 6 κύριοι...
      χαλάσατε το DNA του συνδέσμου ..
      παρακολουθουμε εδώ και καιρό μια κόντρα μεταξύ οργανωμένων και διοίκησης που προσπαθεί ο καθένας να αποδείξει στους υπολοίπους σε ποιον ανήκει ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ...
      ε πάρτε το χαμπάρι και οι δυο οτι ο ΠΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ δεν ανήκει σε κανέναν σας..
      ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ανήκει σε όλους μας...

      ademar

      Διαγραφή
    7. Eseis poy gelate me ton filo poy ta egrapse kala gia peite mas poy einai ontws ta melh toy ds twn organwmenwn ekeinhs ths periodoy??????

      Διαγραφή
    8. Όταν παίζεις ματς ζωή και θανάτου δεν έχεις στο μυαλό σου να πας να κυνηγήσεις φασίστες αλλά να πας στο πέταλο!Για τους φασίστες έχεις άλλες μέρες! Αυτό σημαίνει no politica στο οπαδικο κινημα!Μην παρερμηνευεις τον όρο! Παναιτωλικος-παοκ 1-1 την χρονιά που πέσαμε σαν παράδειγμα!
      Old school

      Διαγραφή
    9. No politica λεει και η θυρα 7 αλλά ...

      Διαγραφή
    10. Και ο Τσίπρας λέει αριστερός αλλά...

      Διαγραφή
    11. old scool είμαι ο 2,24 που είπε δεν τα ξέρεις και πολύ καλά.Ο σύνδεσμος απο το 2009,μπαράζ είχε έσοδα να συντηρηθεί.Απλά η χρονιά που λες οικονομικά τον απογείωσαν.έπρεπε να δώσουν στην ΠΑΕ 25οοο από τα διαρκείας.Σε συνενόηση με τον καινούργιο πρόεδρο της ΠΑΕ έδωσαν 19000 και μες την χρονιά έδωσαν αλλα 5400(απο που δεν ξέρω).Το καλοκαίρι που πέσαμε οι πρόεδροι των 2 συνδεσμων συντάσουν την περιβόητη ανακοίνωση με τον τιτανικό αλλά την υπογράφουν μόνο οι warriors.......γτ??Τι μεσολάβησε μες το καλοκαίρι και ενω τα έλεγαν με κλέφτες τελικά αποχώρησαν?Στα ντου και στα λουκέτα πρωτεργάτες ήταν αυτοί οι 2 που δεν είχαν δώσει τα λεφτά σε συνενόηση με τον καινούργιο ΠΡΟΕΔΡΟ,επαναλαμβάνω!!!Η δράση τους αποκαλύφθηκε τον Φλεβάρη και διώχθηκαν όπως όλοι ξέρουν.Και μαθεύτηκε απο έα χαρτί της ΠΑΕ ότι χρωστάνε 600.Γιατί ο Μπέλε δεν ενημέρωσε τους υπόλοιπους για αυτή την οικονομική συναλλαγή?Γιατι όταν πήγαν οι υπόλοιποι και τον βρήκαν δεν έδωσε ξεκάθαρες απαντήσεις?Δεν ξέρω αν ήταν ένα ενοχηστρωμένο σχέδιο εξόντωσης του οπαδικού κινήματος όπως λένε αρκετοί αλλά δεν είναι και όλα ρόδινα.Τυχαίο που εκείνη την χρονιά δεν πήραμε εισητήρια για κανένα εκτός και όταν διώχθησαν αυτοι οι 2 πήγαμε όπου μπορούσαμε?Για να μην κουράζω να απαντήσω σε κάτι που είπε ενας φίλος,όταν ρίχνεις βαρελότα(βάζελος)και συλαμβάνεται αυτός που το έριξε δεν κλείνεις όλο το πέταλο.Η σύλληψη έγινε.Αν ύπαρχουν 5 10 που είχε πει ο Κωστούλας οτι δημιουργούν προβλήματα τους απομονώνεις,δεν βάζεις όλους στο τσούρμο γιατί υπάρχουν αξιόλογα παιδιά και στους 2 συνδέσμους.Σ αυτό φταίμε και εμείς βέβαια.Είδατε όμως πρωτοβουλίες από τον διευθύνοντα σύμβουλο?Τώρα που έγινε και πρόεδορς να δείτε.

      Διαγραφή
    12. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι με τον αγαπημένο συνεργάτη του κωστουλα σε ότι πόστο και να είναι! Υπάρχουν παιδιά που έχουν αποχωρήσει αλλά και είναι ακόμα στον σύνδεσμο που αγαπούν όσο κανένας τον Παναιτωλικό!Το θέμα είναι γιατί δεν απομονώνουν όσους μπαινοβγαίνουν στον χώρο αυτό για άλλους λόγους και συμφέροντα!Όλοι ξέρουμε την δράση αυτών που ανέφερα στο αρχικό σχόλιο στο παρελθόν και με άλλους συνδέσμους! Επαγγελματικά το έβλεπαν καθαρά!Εγώ είμαι κατά και στην σύλληψη που λες παραπάνω!Τους απομονώνεις από μόνος σου όσους σου προκαλούν προβλήματα! Ζητούμενο πια είναι να ξαναανοιξει ο σύνδεσμος και να πάψει το γήπεδο να είναι ησυχαστήριο!οποιος και να ναι πρόεδρος ,οι μάχες για το οπαδικο κίνημα κερδίζονται πρωτίστως στην κερκίδα και μετα σε διάφορες συγκεντρώσεις!
      Old school

      Διαγραφή
    13. Αυτός που έριξε το βαρελετο εβρισκετο από πολύ παλιά στην 6 είναι 24 χρόνων και έφαγε δύο χρόνια τιμωρία

      Διαγραφή
  26. Oysies oysies oysies oysies gam@@@nes oysies.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλα ρε παιδια.Και εγω και πολλοι αλλοι πηγαινουμε και στα εντος εδρας και σε πολλα εκτος εδρας, αλλα δεν το κανουμε θεμα.Δηλαδη τι ζητατε;Παρασημο επειδη στηριζετε την ομαδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάνετε τόσα χλμ για την ομάδα δίνοντας τα λεφτά σας στο μποροθρυλο και στο Κομποτι και στο κλουβί που θέλει τη βοηθεια σας η ομαδα ειστε απών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και εκεί που λες, να μαζευτούμε όλοι μαζί τώρα, έρχεται αυτή η ανακοίνωση και πάπαλα.
    Κρίμα, σαν απατημένες πενηντάρες αντιδρούν, όλοι πονάμε την ομάδα και πολλές κινήσεις της διοίκησης μας δυσαρεστούν τα μάλα αλλά είμαστε εκεί, στο γήπεδο να βοηθήσουμε όσο μπορεί ο καθένας.
    WTF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΧΡΟΙ ΑΝΟΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΕΙΣ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τζάμπα μάγκες με φράγκα άλλων....
    Θέλω να είμαι στο γήπεδο, να πετάξω την κροτίδα μου, να με επιδοτείς στις μετακινήσεις μου στα εκτός, να έχω μειωμένο εισιτήριο για να μπορώ να διατηρήσω το σύνδεσμο και να στέλνω κάθε 2η αγωνιστική την ομάδα στον αθλητικό δικαστή να απολογείται και να τρώει πρόστιμα. Εμ δεν είναι έτσι κύριοι..... Δεν προστατέψατε το σύνδεσμο σας και το πληρώνετε.....

    Άγνωστος Φίλαθλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειμαστε 3 ειμαστε 13 ειμαστε 1013.Καταλαβαιτε το.Εμεις ειμαστε ο Παναιτωλικος.Χιλιες φορες γ εθνικη κεραταδες.Δεν θελουμε α εθνικη χωρις κλουβι.Ζητω οποιος παιζει εναντιον του Κωστουλιακου σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν ειναι αυτος ο Παναιτωλικος των ονειρων μας.Χωρις κοσμο χωρις φιλαθλους χωρις χαρτζηλικι στα παιδια των οργανωμενων.Θυρα 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπελεβωνη τωρα που δεν ασχολητε ο Κωστουλας με μια 300αρα στον καθενα μας το μηνα θα κανουμε το κλουβι απορθητη εδρα.Θυρα 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η διαφορά μεταξύ των δυο συνδέσμων φαίνεται απ τις ανακοινώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ολοι τζαμπα μάγκες είστε,αγαπάτε την ομάδα; μπορεί, ο εγωισμός σας όμως ειναι πιο μεγάλος από την αγάπη για την ομάδα,αυτό που λέτε καλύτερα η ομάδα στο τοπικό παρά με τον Κωστούλα, θέλει να ικανοποιήσει μόνο το εγώ σας.
    Εσείς θέλετε να πετάτε μπουκάλια και ο κάθε πρόεδρος να πληρώνει, ζω μακρια από το Αγρίνιο αλλά θα δω 10 παιγνίδια της ομάδος μου.
    από μικρός ήμουν στο γήπεδο και έγραφα στοιχάκια για να τα τραγουδάμε όλοι αλλά η ομάδα ευτυχώς έχει αλλάξει επίπεδο και ισως απο εσάς κάποιοι δεν μπορούν να την ακολουθήσουν, και καλά ο Κωστούλας έχει κάνει λάθη αλλά όμως προσπαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καί ο εμφύλιος καλά κρατεί??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. είμαι από αυτούς που λέω και γράφω συνεχεία ότι οι οργανωμένοι πρέπει να γυρίσουν στο γήπεδο με την φωνή τους για να ενισχύσουμε όλοι μαζί την ομάδα. ο Παναιτωλικός χρειάζεται τους 10 30 ή 300 1000 τρελούς να μην σταματούν να τραγουδούν και να σπρώχνουν την ομάδα. έχουν δίκιο να έχουν ένα παράπονο από τον κωστούλα γιατί τους έστειλε αφού είχε κουραστεί να πετάει λεφτά σε πρόστιμα ασχέτως αν έκαναν κάτι στραβό ή όχι οι οργανωμένοι. ΑΛΛΑ μήπως ρε παιδιά είστε λίγο υπερβολικοί επειδή σας έκοψε το τσάμπα; Αν αγαπάτε όσο λέτε τον Παναιτωλικό γυρίστε στο γήπεδο και τραγουδήστε για την ομάδα μας. Δεν νομίζω αυτοί που πηγαίνουμε γήπεδο να μας πλήρωσε τα διάρκειας η τα εισιτήρια ο κωστουλας. ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΟΛΟΙ!!
    ** ΞΑΝΑΛΕΩ ΚΑΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ. Ο ΜΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οτι να ναι γράφετε τα παιδιά της θύρας 6 έχουν δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. άντε πείτε την αλήθεια...
    Αν σταματήσουμε την αποχή και γυρίσουμε στο γήπεδο θα είμαστε 10 άτομα και θα ξεφτυλιστουμε όποτε συνεχίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Eπειδη γραφτηκαν πολλες ελεεινες ανακριβειες, γκαιμπελιστικες και εμπαθεις αλλα και φουλ ψεμματα απο αυλικους, υπαλληλους και διαφορους αλλους περιεργους:

    1.Καταρχας λαθη εχουν κανει ΟΛΟΙ, οποτε και οι οργανωμενοι, δεν νομιζω να το αρνουνται ουτε οι ιδιοι αυτο. ΑΛΛΑ τα λαθη των οργανωμενων οφειλονται κυριως σε παραγοντες οπως ο νεανικος παρορμητισμος, ισως η ελλειψη εμπειριας αλλα κυριως στην τεραστια παθιασμενη ανιδιοτελη αγαπη που τρεφουν για τον Παναιτωλικο Γ.Φ.Σ. Αντιθετως τα λαθη της διοικησης οφειλονται στο οτι αντιμετωπιζουν τον συλλογο σαν μαγαζι, σαν τσιφλικι τους και σαν τροπος εκδικησης απεναντι σε αυτους που τους ασκουνε αντιπολιτευση.
    2.Μιλατε καποιοι ή και καποιος (διαφορετικα σχολια με ενα ή δυο ατομα απο πισω) για χαρτζιλικια. Αν οι οργανωμενοι χαρτζιλικωνονταν και συνδεσμο θα ειχαν και αντιπολιτευση δεν θα εκαναν ποτε, ουτε τωρα ουτε πριν 10 χρονια.
    3.Ο συνδεσμος στο Αγρινιο φανταζομαι πως δεν υφισταται πλεον για διαφορους λογους οπως τα δικαστηρια και οι διωξεις που κυνηγουν χρονια τωρα μελη του συνδεσμου, ο πολεμος που δεχεται απο την παε (λουκετα, κλουβια, παυση διανομης εισιτηριων) που ειχε σαν αποτελεσμα τον κατακερματισμο των μελων του συνδεσμου, η οικονομικη κριση που δυσκολευει τη διατηρηση γραφειων (λεφτα για δικαστηρια, νοικια, λογαριασμοι και τετοια) και φανταζομαι και το γεγονος που συμφωνα με τον αθλητικο νομο ενας συνδεσμος ειναι νομιμος σαν λεσχη ΜΟΝΟ οταν αναγνωριζεται απο την ιδια την παε. Παρολα αυτα ενας συνδεσμος σαν την Θυρα 6 και τους Warriors δεν μπορει να περιοριζεται σε τεσσερις τοιχους, εχει ιστορια, εχει αγαπηθει, εχει σαρκα και οστα, εχει παρολες τις αντιξοοτητες ατομα απο πισω. Αυτο για οσους μιλουν για κλειστα γραφεια, καταστατικα κτλ κτλ.
    4.Αρκετα απο τα τωρινα ατομα που ασχολουνται ακομη με το οργανωμενο κομματι των οπαδων του Παναιτωλικου ειναι μεγαλης ηλικιας, ειναι οι ιδιοι που στελεχωσαν το πρωτο συνδεσμο στον Γαλαξια, ειναι οι ιδιοι που ετρεχαν κατι βραδια και κατι πρωινα στην Δ Εθνικη να μαζεψουν φραγκα για να ναυλωθει πουλμαν για την ομαδα για να ταξιδεψει στον παραποταμο και στη φιλιπιαδα.
    5.Για εκεινον που μετρησε 11 ατομα στην μια φωτο, αν μετρησει τα ατομα της αλλης φωτο ειναι 20 που χαν τα κοτσια να τραβηχτουν μεχρι την τριπολη με χαλια καιρο, πολλα εξοδα και ρισκο να μεινουν απ εξω οπως περσι. Μπορεις να συνεχισεις τωρα να γκαιμπελιζεις με τραγικα παιδιαστικο τροπο κιολας απο τη θαλπωρη του σαλονιου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο ρε μάγκα βάλε και ένα ψευδώνυμο.πολυ σωστό σχόλιο

      Διαγραφή
  42. Οχι αλλο καρβουνο-part 220 Ιανουαρίου 2017 στις 7:09 μ.μ.

    6.Το σχολιο των οργανωμενων ηταν σιγουρα καυστικο, ισως να χε bad timing που λενε καποιοι αλλα δεν ηταν ουτε υβριστικο ουτε ψεμματα. Οτι γραφουν ειναι η αληθεια. Και το οτι πολλες φορες οι υπαλληλοι της παε προετρεπαν αλλες παε να μην αφηνουν τους οπαδους του Παναιτωλικου να μπουν στα εκτος εδρας παιχνιδια ή να μην μπαινουν στη διαδικασια καν να ζητησουν στα συμβουλια ασφαλειας θυρα φιλοξενουμενων. Και οτι το Δ.Σ ειχε γινει παραρτημα του Α.Τ Αγρινιου. Και το οτι η παε εκανε κυνηγι μαγισσων στοχοποιωντας και διωκοντας ΟΧΙ ΜΟΝΟ τους οργανωμενους αλλα και απλο κοσμο (να σας θυμισω μονο τον κωστουλα στα πρωτα 2-3 χρονια του σαν προεδρος να κυνηγαει ή να βαζει τα αστυνομικα οργανα να κυνηγησουν Αγρινιωτες οπαδους μεγαλης ηλικιας και μπαρμπαδια στην μεγαλη κερκιδα που ειχαν προβει σε "εγκληματικες" ενεργειες οπως το πεταγμα πλαστικου μπουκαλιου..) ή να διαμαρτυρεται σε συμπολιτες μας ξανα στη μεγαλη κερκιδα να μην βριζουν και αυτοι να απαντανε πεταγοντας τα διαρκειας και αποχωροντας, τα ξεχνατε αυτα ή απλα δεν τα ξερετε. Οχι πιτσιρικια, οχι χουλιγκανς αλλα 50ρηδες συμπολιτες μας. Και φυσικα ΝΑΙ, εδιωξε τον κοσμο απο τις κερκιδες, οχι μονο το οργανωμενο κομματι αλλα και πολλους αλλους, φαινεται απο τις αδειες κερκιδες αυτο αρα δεν λειπουν μονο οι 200 οργανωμενοι απο τη κερκιδα (ή οι 11 οπως εγραψε πιο πανω ο γκαιμπελισκος..) αλλα και ενα μεγαλο κομματι της Αγρινιωτικης Παναιτωλικης κοινωνιας που ειναι καποιες χιλιαδες, κατι που αποδεικνυεται απο την κατακορυφη μειωση του μεσου ορου εισιτηριων και την μετατροπη του κλουβιου σε μεγαρου μουσικης.
    7.Καποιοι λενε πως οι οργανωμενοι εχουν θεμα με την αστυνομια. Πως να μην εχουν οταν εχουν περασει σκηνικα οπως αυτο της Νικαιας (που εγραψε και καποιος πιο πανω) ή εχουν προκληθει προβοκατορικα αρκετες φορες ακομη και μεσα στο Αγρινιο. Και ολα αυτα σε μια παε που κουμαντοι εκαναν και κανουν πρωην αστυνομικοι.
    8.Καποιος μεσα σε ολο τον χαμο θυμηθηκε και το no politica. Δηλαδη τον ενοχλει πως μερικες φορες επαιρναν θεση για κοινωνικα ζητηματα οπως η φτωχεια, η αστυνομικη ασυδοσια, η εκτροπη του αχελωου, ο ρατσισμος, ο νεοναζισμος. Μαλλον θα ναι οπαδος του ΟΣΦΠ ή ΠΑΟ των οποιων οι οργανωμενοι ακολουθουν το υποτιθεμενο αυτο no politica ή ακομη χειροτερα να ασπαζεται καποια απο τα παραπανω που καυτηριαζαν οι οργανωμενοι με την σταση στους.

    Κανεις αλανθαστος, ουτε οι οργανωμενοι αλλα οι γκαιμπελισμοι, το γλυψιμο, τα ψεμματα και οι προμελετημενα ανακριβειες εχουν ξεπερασει καθε οριο στα σχολια εδω μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάθεση ψυχής μάγκα.1000 like απο'μενα.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μετράς..! Επιτελους κάποιος που γράφει τόσο ξεκάθαρα και μέσα στο θέμα, για το συγκεκριμένο ζήτημα και καταδικνύεις το γιατί ξεπερνάει τους 150-200 οργανωμένους των τελευταίων ετών και παει πολύ παραπέρα. Να πούμε για τους παλιούς οργανωμένους που για διαφορους λόγους ο καθενας, πλεον παρακολουθούν τα πράγματα απο απόσταση; Να πούμε για τους 50αρηδες που έγραψες εσύ πολύ ευστοχα, που έκαναν το εγκλημα "να βρίζουν στο γήπεδο";;;;; Είναι αυτό το Αγρίνιο που ξέραμε;; ΟΧΙ!

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω το σχόλιο σου να το δουν όλοι οι παραπάνω... Πραγματικά δεν έχω λόγια όλα αυτά γνωστά σε όλους τους αγνούς ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥΣ άντε να μαθαίνουν και οι νεότεροι

      Διαγραφή
    4. πλαστικα μπουκαλακια οι κροτιδες με Βολο Παναθηναικο που στοχισαν στην ομαδα κεκελεισμενων των θυρων και παραλιγο την μη επανοδο στην Α?οι βρισιες και τα μπουκαλακια μεταφραζονται σε καποιες δεκαδες χιλιαδες ευρω προστιμα καθε χρονο δεν ειναι ετσι απλα οπως τα λες φιλε και πριν με κατηγορησεις για αυλικο εχω ακομα το σημαδι στο κεφαλι απο πετρα απο τον αγωνα στον Ιωνικο το 75 την χρονια που ανεβηκαμε στην Α τωρα μενω μακρια αλλα απο Βεροια μεχρι Κομοτηνη δεν εχω χασει παιχνιδι

      Διαγραφή
    5. Αρκετά με τις μαλακίες σας.
      1) Γκεμπελισμός σημαίνει συκοφαντίες που κρύβονται μέσα σε ψήγματα αλήθειας.
      Σε παιχνίδι με τον Βόλο ο ρέφερι ακυρώνει ως οφ-σάιντ γκολ του Παναιτωλικού μετά από υπόδειξη επόπτη. Για πότε κατέβηκα στον επόπτη και τον πλάκωσα στα μπουκάλια ούτε που το κατάλαβα. Κατέβηκε αμέσως ο Κωστούλας και φώναζε σε όλους μας να φύγουμε επειδή θα τιμωρηθεί η ομάδα. Δεν θυμάμαι κανέναν να πετάει το διαρκείας του. Είχε δίκιο άραγε που φώναζε; (Το γκολ τελικά μέτρησε)
      2)Οργανωμένοι.
      Θύρα 5 πριν τρία χρόνια. Ανάβουν οι οργανωμένοι καπνογόνα και ένας παππούλης διαμαρτύρεται επειδή πνίγηκε ο κακόμοιρος. Τον πλακώνουν στα μπινελίκια οι οργανωμένοι και παρά λίγο να τον πλακώσουν στο ξύλο. Πετάγονται μερικοί άλλοι και παίρνουν το μέρος του παππού και γίνεται μια μικροσύρραξη. Σε ποιον ανήκει η εξέδρα;
      3) Μπορώ να σας ονομάσω τουλάχιστον 15 άτομα που δεν ξαναπάτησαν στο γήπεδο ενώ ήταν μόνιμοι στην θύρα 4. Στην ερώτηση μου γιατί δεν ξαναήρθαν μου απάντησαν ότι δεν αντέχουν να αναπνέουν άλλο καπνό. Θυμάστε ποια χρονιά οι οργανωμένοι κατέλαβαν την 4 με το έτσι θέλω και καθόταν σε θέσεις άλλων;
      Αρκετά με τα μαλακισμένα που νομίζουν ότι μπορούν να πουλάνε οπαδικότητα και λατρεία για την ομάδα ενώ οι υπόλοιποι είμαστε αυλοκόλακες. Τρομάρα σας κακομοίρηδες, πέρασα μέσα από την 6 και ξέρω πολύ καλά τι περιθωριακά νούμερα υπήρχαν τότε(83-92-97). Ο Παναιτωλικός υπήρχε και πριν τον Κωστούλα και θα υπάρχει ακόμη μεγαλύτερος και ιστορικότερος χάρις σε αυτόν.
      Μαύρες σελίδες ήταν η Δ εθνική και οι σακούλες που βρήκε ο Πρόεδρος για γραφεία και αρχεία της ομάδας.
      όσον αφορά την προσέλευση, κοιτάξτε και τις άλλες ομάδες και θα δείτε κατακόρυφη πτώση και ας μην έχουν μπάτσους για προέδρους.
      Titormos 6

      Διαγραφή
    6. Δημήτρη την κροτίδα με τον Βόλο την πέταξε φίλαθλος από την θύρα 3 δεν ήταν γραμμένος στον σύνδεσμο. Τιτορμε η παλιά η 6 ήταν στο κέντρο στην τωρινή θύρα 4 τότε γιατί δεν πείραζαν κανέναν τα καπνογόνα;Γιατί τώρα τα βρίσκουν και τα κάνουν αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα ήδη ο λατρεμένος πρόεδρος κουνάει μαντήλι με το που βλέπει τα δύσκολα

      Διαγραφή
    7. Προς Δημητρη απο Δραμα και ανωνυμο 11.16
      Kαταρχας δεν ειπα οτι οι οργανωμενοι ηταν αλανθαστοι, ισα ισα ξεκινησα το μακροσκελες κειμενο μου με αυτη τη διαπιστωση (πολυ λανθασμενη κινηση η αντιμετωπιση του παππουλη δυστυχως αλλα σκοπιμα προφανως δεν αναφερεις πως υπηρχαν και μελη των οργανωμενων που λειτουργησαν σαν πυροσβεστες η που προσπαθησαν τουλαχιστον). Μιλαω για τα 2-3 πρωτα χρονια της προεδριας του κωστουλα οσο αφορα τα πλαστικα μπουκαλια και τη μεγαλη κερκιδα και εσυ μου μιλας για δυο αγωνες πολυ μεταγενεστερους (Βολος, Παο) και για την μικρη κερκιδα. Γκαιμπελισμου συνεχεια δηλαδη. Ο ευκολος τροπος που χρησιμοποιεις την λεξη "περιθωριακοι" με κανει να νομιζω οτι ανηκεις η στην καστα των μπουρζουαστων η στην ακομη πιο μαζικη καστα των μικροαστων που το μονο που κανουν ειναι τρομαρα τους να ασκουν κριτικη στους αλλους και να μην κοιτουν τα δικα τους λαθη και χαλια. Οσο αφορα τα καπνογονα τα διαχωριζω καταρχας απο τις κροτιδες, τριγωνα κτλ και υπενθυμιζω πως ηταν ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΛΟΥΒΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ. Για τις αντιδρασεις με τα πεταμενα διαρκειας ξεκαθαρισα πως ηταν στα 2-3 πρωτα χρονια της κωστουλικης προεδριας και στη μεγαλη κερκιδα. Με τον ιδιο τροπο που μπορεις να ονοματισεις εσυ 15 ατομα ετσι μπορω και γω να ονοματισω ονοματα επιφανων η μαλλον καλυτερα γνωστων Αγρινιωτων συμπολιτων μας μεγαλης ηλικιας που πεταξαν τα διαρκειας πανω στον κωστουλα η που αυτος ετσιθελικα και αυταρχικα τους τα δεσμευσε σαν απολυταρχικος τσιφλικας. Ολοι καμαρωνουμε για το γηπεδο, ολοι καμαρωνουμε για την καθαροτητα της ομαδας μακρια απο παραγκες αλλα τα συκα συκα και να τα λεμε ολα. Ας ελπισουμε το νεο αυτο ετος να φερει τα καλυτερα για τον αγαπημενο μας Συλλογο και να ξαναγεμισει το γηπεδο με κοσμο οπως ηταν στα πρωτα χρονια της επανοδου στην Α εθνικη, οπως ηταν στη Β εθνικη, στη Γ, στη Δ, οπως ηταν και τη δεκαετια του 70 σε Β και Α. Σε ολες τις ομαδες υπαρχει κατακορυφη πτωση στα εισιτηρια αλλα ο Παναιτωλικος μας δεν ανηκε ποτε στο κλαμπ αυτων των ομαδων με τα λιγα εισιτηρια, παντα περηφανευομασταν για αυτο, ετσι δεν ειναι? Αρα εν μερει ακυρη και αυτη η τοποθετηση. Τα προβληματα της ομαδας δεν λυνονται απο εδω μεσα απλα εγραψα οτι εγραψα γιατι διαβασα πολλες ανακριβειες και ψεμματα. Καλη συνεχεια και καλα μυαλα σε ολους.

      Διαγραφή
  43. Με ξέρεις και σε ξερω20 Ιανουαρίου 2017 στις 8:53 μ.μ.

    Στα τόσα λάθη που έχει κάνει η ΠΑΕ πρώτη φορά αναγνώρισε ένα και συμφώνησε με τον χαβο που ας μην κρυβόμαστε ο κόσμος τον ήθελε αυτοί ούτε να τον βλέπουν.οι οργανωμενοι τώρα βρήκαν και αυτοί να συνεχίσουν την κόντρα?Αυτό δεν μου κολλαει καλά και πιστεύω ότι θέλουν αντάλλαγματα για να έρθουν γήπεδο ξανά.οχι όλοι όμως αυτοί που γουστάρουν μόνο παναιτωλικο έρχονται ακόμα και δεν έπαψαν να πηγαίνουν ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αφου οι οργανωμένοι είναι κακοί και θέλουν το κακό της ομάδας , εσείς οι καλοί φίλαθλοι που πάτε γήπεδο γιατί δε φωνάζετε υπέρ της ομάδας ??
    γιατί δεν πάτε πουθενά εκτός έδρας??
    γιατί δεν γεμίζετε το γήπεδο ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. https://www.youtube.com/watch?v=hP2_ynCwBb8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 'Αχροι Άνοες και Ενδεείς,



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοσιεύετε χωρις παρατσούκλιον ή παράτιτλον, ως ένυδρος γαλή και ανυπερπτέρυγος όρνιξ. Είστε aμβλιγρός, ξέπλυξ, βρώμυξ, αδόλακις, κεβρωκοκλαστών, ακροσφαλής,
      αβογαζώπων, ανευραβρόδιτος, μαλακός και απανδόκευτος.
      kostis1926

      Διαγραφή
    2. Θεοοοοοοοοοοοοοοοοςςςςςςςςςς.κλαιωωωωωωωωωωωωω.χα χα χα.

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.