Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Χάβος: «Είμαι περήφανος που έγινα μέλος του Παναιτωλικού»

Ο Μάκης Χάβος με δήλωση στην επίσημη σελίδα του Παναιτωλικού ευχαρίστησε τους ανθρώπους του Παναιτωλικού αλλά και τον κόσμο της ομάδας.

Αναλυτικά:

Ο προπονητής κ. Μάκης Χάβος με την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Παναιτωλικό, έκανε την εξής δήλωση:

“Μετά από δυόμιση χρόνια παρουσίας μου στον Παναιτωλικό, αισθάνομαι απόλυτα ικανοποιημένος με αυτά που πετύχαμε ανεβάζοντας ψηλά τον πήχη για την ομάδα μας. Είμαι περήφανος που έγινα μέλος της ομάδας σε μια τόσο σημαντική καμπή της 89χρονης ιστορία της.

Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, τη διοίκηση, τους συνεργάτες μου, τους ποδοσφαιριστές και όλο το προσωπικό της ΠΑΕ, για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο για την αγάπη στο πρόσωπό μου και την αναγνώριση του έργου που επιτελέστηκε σ’ αυτό το διάστημα.

Εύχομαι στον Παναιτωλικό να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών φτάνοντας ακόμα ψηλότερα”.

1 σχόλιο:

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.