Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Μαρτίνες: «Ο Παναιτωλικός θα είναι πάντα στην καρδιά μου.»

Ήταν ο «Mr ασίστ» του φετινού πρωταθλήματος. Ο λόγος για τον Νίκολα Μαρτίνες, που μετά από 1,5 χρόνο στον Παναιτωλικό θα αγωνίζεται πλέον στον Ολυμπιακό. Η «SD» συνάντησε τον Αργεντινό στο «Ελ. Βενιζέλος» λίγο πριν φύγει για την πατρίδα του, ώστε να «γεμίσει τις μπαταρίες» του εν όψει της νέας σεζόν. Συνοδευόμενος από την έγκυο σύντροφό του, τα δύο τους σκυλιά τη Λούσι και τον Απλ (σ.σ.: από το μήλο, εξαιρετικός μάγειρας γαρ), έδινε την εντύπωση του γεννημένου οικογενειάρχη (σ.σ.: είναι τόσο δεμένος με την οικογένειά του, που έχει τατουάζ με τα ονόματα των δικών του ανθρώπων).

Ο 28χρονος μέσος έδειξε έτοιμος για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του και μας τόνισε πως στους Πειραιώτες δεν θα είναι περαστικός.

Επόμενο κεφάλαιο της καριέρας σου είναι ο Ολυμπιακός. Αισθάνεσαι πίεση;

«Οχι, όχι. Αν με ρωτάς για τον κόσμο και το γεμάτο στάδιο, έχω παίξει στην Αργεντινή σε γεμάτα γήπεδα (π.χ. με την Ιντεπεντιέντε έχει πάρει και πρωτάθλημα και μάλιστα ένα από τα τατού που έχει είναι ένα αστέρι γι' αυτό το λόγο). Είναι πρόκληση για μένα. Οχι πίεση ή κάτι τέτοιο. Είναι μία πολύ ωραία πρόκληση στην καριέρα μου».

Ανυπόμονος λοιπόν;

«Αυτό ακριβώς. Και σε καμία περίπτωση νευρικός. Αν παίζεις νευρικά, έχεις πρόβλημα».

Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σου ήρθε στο μυαλό, όταν οριστικοποιήθηκε πως θα συνεχίσεις στον Ολυμπιακό;


«Ημουν χαρούμενος. Ηταν σαν να βρισκόμουν στην Αργεντινή και να μου έλεγαν ότι πάω στην Μπόκα Τζούνιορς (σ.σ.: εκεί μάλιστα παίζει ο αδερφός του). Σε μία μεγάλη ομάδα δηλαδή και στην καλύτερη της χώρας».


Τι να περιμένει ο κόσμος του Ολυμπιακού από εσένα;

«Θα δει έναν 100% επαγγελματία. Θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω την ομάδα και να δικαιώσω όσους με έφεραν σε αυτή».


Οταν ήρθες στην Ελλάδα, τι σκεφτόσουν;

«Να παίξω καλά. Αυτό ήθελα μόνο. Να δείξω την αξία μου και να παίζω καλά».


Είχες στο μυαλό σου να κάνεις το άλμα στην καριέρα σου;

«Φυσικά και το σκεφτόμουν. Αλλά τα πάντα ήταν σε συνάρτηση με το αν θα έπαιζα εγώ καλά και αν ήμουν εκείνος που έπρεπε. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει αύριο».


Σου αρέσει να παίζεις στον άξονα ή στα άκρα;

«Είναι το ίδιο για μένα. Παίζω παντού και όπου λέει ο κόουτς».


Είναι καλύτερα να δίνεις ασίστ ή να σκοράρεις;

«Είναι καλύτερα να σκοράρεις. Σίγουρα. Αλλά εμένα μου αρέσει να δίνω ασίστ (σ.σ.: γέλια)».


Ηταν όνειρο η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ ή εν όψει αυτού και μία κλήση στην εθνική σου ομάδα;

«Το πρώτο, ναι. Εβλεπα τα ματς του Τσάμπιονς Λιγκ και το σκεφτόμουν. Τώρα για το δεύτερο είναι δύσκολο. Και μη μου πεις για τελικούς και τέτοια (σ.σ.: γέλια)».

Ο στόχος σου στον Ολυμπιακό;

«Θέλω ο κόσμος να θυμάται το όνομά μου. Να το γράψω στην ιστορία της ομάδας. Να μην είμαι απλά ακόμη ένας παίκτης που πέρασε από τον Ολυμπιακό».

Εχεις μιλήσει με τον σου Τσόρι ή κάποιον άλλον από τη νέα σου ομάδα;

«Ακόμη όχι. Με τον Τσόρι και κάποια άλλα παιδιά μιλήσαμε όταν βρεθήκαμε αντίπαλοι. Τον Ολυμπιακό τον έχω δει πολλές φορές να παίζει. Ξέρω την ομάδα».

Τι θα άλλαζες στην καριέρα σου; Υπάρχει κάποιο λάθος που αν γύρναγες τον χρόνο πίσω θα το απέφευγες;

«Εχω κάνει λάθη, όπως όλοι μας. Αλλά εκείνα ήταν που με έκαναν καλύτερο και δυνατότερο. Ετσι έφτασα ως εδώ. Να πηγαίνω σε μία μεγάλη ομάδα. Γι' αυτό και δεν θα άλλαζα κάτι».

«Για πάντα στην καρδιά»

Ο Μαρτίνες είχε μόνο καλά λόγια να πει για τον Παναιτωλικό, που τον έφερε στην Ελλάδα και εκεί έπαιζε το τελευταίο 1,5 χρόνο. «Ηταν η ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία και μου άλλαξε την καριέρα μου. Εχω μόνο καλές αναμνήσεις. Από τους ανθρώπους της, τον κόσμο, τα παιδιά που ήμασταν μαζί και γίναμε φίλοι.
Ο Παναιτωλικός θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Ευχαριστώ όλους για όλα», ήταν τα λόγια του.

«Είμαστε ίδιοι λαοί»


Ο 28χρονος μέσος προέρχεται από μία χώρα που όπως και η Ελλάδα έχει πληγεί από την οικονομική κρίση. Ηδη μαθαίνει τη γλώσσα μας και σταδιακά γίνεται ένας από εμάς. Αλλωστε όπως μας είπε, οι δύο λαοί έχουν πολλά κοινά και ας τους χωρίζουν χιλιάδες χιλιόμετρα. «Ο κόσμος εδώ έχει τα ίδια προβλήματα με την Αργεντινή. Φαίνεται. Το καταλαβαίνω. Αλλά είμαστε δύο ίδιοι λαοί. Ο τρόπος ζωής, οι συνήθειες, η κίνηση στους δρόμους (σ.σ.: γέλια) και πολλά άλλα. Δεν διαφέρουμε πολύ. Και βέβαια ο τρόπος που βλέπουν το ποδόσφαιρο. Το πάθος τους γι' αυτό», ήταν τα λόγια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.