Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Τζόνσον: «Δεν ήρθα για διακοπές»

Το νέο αστέρι του Παναιτωλικού, Ντούλι Τζόνσον, απακάλυψε στην «Εξέδρα» πως δεν ήρθε στην Ελλάδα για να κάνει διακοπές, αλλά για να παίξει ποδόσφαιρο και πρωταρχικός του στόχος είναι να αγωνιστεί την νεά σεζόν στην Superleague με την φανέλα των Αγρινιωτών.

- Πώς προέκυψε το ενδιαφέρον του Παναιτωλικού;
«Αυτά τα πράγματα γίνονται μέσω κάποιου κοινού γνωστού. Κάποιος μου πρότεινε να ταξιδέψω στην Ελλάδα για μια ελληνική ομάδα της δεύτερης κατηγορίας και ο Ελληνας εκπρόσωπός μου μου μίλησε για τον Παναιτωλικό. Εγώ είχα αποχωρήσει από την ΑΪΚ Στοκχόλμης και ήθελα πολύ να παίξω ξανά ποδόσφαιρο. Ηρθα στο Αγρίνιο, μίλησα με τους ανθρώπους του συλλόγου και ενθουσιάστηκα στην προοπτική να συνεργαστώ με την ομάδα».


- Γενικότερα είχες άποψη για το ελληνικό ποδόσφαιρο;
«Για να πως την αλήθεια, δεν ήξερα τίποτα. Οι χώρες στις οποίες έπαιξα ποδόσφαιρο, η Σουηδία και το Ισραήλ, δεν ασχολούνται πολύ με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Εντάξει, το 2004 με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος η χώρα σας έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο. Αλλά πιο ειδικές γνώσεις δεν είχα. Ωστόσο, είμαι ανοιχτός να μάθω πράγματα για την ελληνική ποδοσφαιρική κουλτούρα. Θα μιλήσω με τους συμπαίκτες μου. Είμαι ανοιχτός να μάθω. Μου αρέσει να βλέπω και να ζω καινούργια πράγματα».

- Για διακοπές, όμως, φαντάζομαι θα είχες έρθει κάποια στιγμή…
«Ούτε γι' αυτό είχα έρθει! Είχα ταξιδέψει κάποια στιγμή στην Κύπρο για διακοπές και μου άρεσε πολύ. Εχω ακούσει βέβαια για τα ελληνικά νησιά και εύχομαι το καλοκαίρι να έχω την ευκαιρία να τα επισκεφτώ. Ομως, εδώ δεν είμαι για διακοπές, αλλά για να αποδείξω ότι μπορώ να παίξω ποιοτικό ποδόσφαιρο. Ο στόχος μου είναι να ανέβω επίπεδο και να αγωνιστώ στην Σούπερ Λίγκα».

- Πλέον, αλλάζεις σελίδα στην καριέρα σου. Αυτό αναπροσαρμόζει τους στόχους και τις φιλοδοξίες σου;
«Δεν αλλάζει τίποτα για εμένα. Πάντα ήθελα να είμαι σε καλό επίπεδο. Αυτό ζητάω και τώρα από τον εαυτό μου. Να παίζω καλό ποδόσφαιρο και να φτάσω στη Σούπερ Λίγκα. Μακάρι την επόμενη χρονιά να αγωνιστώ στη μεγάλη κατηγορία με τον Παναιτωλικό. Μόνο αυτό σκέφτομαι».

- Εφόσον η ομάδα προβιβαστεί, θα παραμείνεις εδώ;
«Ειλικρινά, τη δεδομένη στιγμή δεν το σκέφτομαι. Με απασχολεί μόνο να ανέβουμε. Μετά θα δούμε τι θα γίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.