Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

"Είμαι παίκτης του ΟΦΗ"

Με κατηγορηματικό τρόπο διέψευσε ο Παναγιώτης Ζορμπάς τις φήμες που τον θέλουν να βρίσκεται σε επαφές με τον Παναιτωλικό, τονίζοντας ότι παραμένει παίκτης του ΟΦΗ.
«Δεν έχω μιλήσει με καμία ομάδα. Είμαι παίκτης του ΟΦΗ και έχω συμβόλαιο με την ομάδα για έναν χρόνο ακόμα. Δεν έχω έρθει σε επαφή με κανέναν απολύτως» τόνισε ο ίδιος στο athleticradio.gr και συνέχισε: "εγώ δεν θέλω να φύγω από τον ΟΦΗ. Θα μείνω στην ομάδα και την επόμενη αγωνιστική περίοδο αρκεί η ομάδα να συνεχίσει να είναι πρωταγωνιστική σε όποια κατηγορία και αν αγωνίζεται και βέβαια να παραμείνουν οι ίδιοι άνθρωποι που είναι στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.