Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗ...

Ο Παναιτωλικος ανακοινωσε την αποκτηση του Σταθη Καραμαλικη για 2 χρονια- "Να βοηθησω την ομαδα να πετυχει τον στοχο της",ειπε

  Το ενδιαφερον του Παναιτωλικου για τον Σταθη Καραμαλικη σας το ειχαμε αναφερει εδω και αρκετες μερες, ομως επισις και το γεγονος οτι ηταν κοντα σε συμφωνια με την ομαδα του Αγρινιου.Απο χθες ο 29χρονος σεντερ φορ ανηκει και επισημα στους "κυανοκιτρινους" μς τους οποιους υπεγραψε διετες συμβολαιο συνεργασιας.
  Ο Σταθης Καραμαλικης,ο οποιος εμεινε ελευθερος απο το θρασυβουλο,δεν ειναι αγνωστος στους φιλαθλους του συλλογου.Αντιθετα,ειναι ιδιαιτερα αγαπητος μια και εχει ξαναπερασει απο τον παναιτωλικο τον Ιανουαριο του 2009(σ.σ.:δανεικος απο την ομαδα της φυλης).Μαλιστα,επαιξε καταλυτικο ρολο και στην ανοδο των "κυανοκιτρινων" στη Β'Εθνικη(σ.σ.:6 γκολ σε 13 αναμετρησεις στη Γ'Εθνικη).Φετος,ομως,επεστρεψε για να ανεβασει τον Παναιτωλικο στη Σουπερ Λιγκα.Ενας απο τους καλυτερους επιθετικους της κατηγοριας(σ.σ.:στο πρωταθλημα που τελειωσε σκοραρε 16 φορες!!!)θα "πυροβολει" με τη φανελα του Παναιτωλικου την νεα περιοδο.Ο ιδιος βρεθηκε στο Αγρινιο,υπεγραψε διετες συμβολαιο,διαλεξε και το σπιτι που θα μεινει,ειδε τις υπερσυγχρονες εγκαταστασεις της ομαδας και ξεκαθαρισε πως θα βοηθησει να πετυχει ο Παναιτωλικος τους στοχους του."Ειμαι ιδιαιτερα ικανοποιημενος για την επιλογη που εκανα.Στοχος μας ειναι η ανοδος.Βεβαια,χρειαζομαστε πολλη δουλεια και λιγα λογια.Εγω θελω να εχω την υγεια μου και να βοηθησω κι εγω απο την πλευρα μου την ομαδα να πετυχει  τους στοχους  της" ειπε χαρακτηριστικα ο 29χρονος σεντερ φορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.