Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Μην τρελαίνεστε



Δυστυχώς έχουμε την κακή συνήθεια πολλές φορές να βλέπουμε τα πράγματα λες και υπάρχουν μόνο δυο επιλογές, άσπρο ή μαύρο. Όταν η ομάδα κέρδιζε και αρκετοί ονειρευόσασταν, έγραφα ότι μακάρι να διαψευστώ αλλά δεν βλέπω να έχουμε την ποιότητα για το κάτι παραπάνω. Τώρα που άπαντες τα βλέπουν όλα μαύρα και μιλούν για υποβιβασμό, θέλω να πω, ότι δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να πέσουμε. Όπως έχω πει πολλές φορές, έχουμε καλή ομάδα αλλά όχι αυτή που μπορεί να κάνει το βήμα παραπάνω.

Στο σημερινό μου άρθρο θέλω να πω αρκετά και να μιλήσω για όλους! Μετά το παιχνίδι ήμουν απογοητευμένος και πολύ νευριασμένος αλλά λίγες ώρες αργότερα έχω ηρεμήσει. Κάτι που δεν έχει συμβεί με αρκετούς από εσάς αφού δεν προλαβαίνω να ανεβάζω σχόλια.

Τα πράγματα στο ποδόσφαιρο αλλάζουν από μια στιγμή στην άλλη γιατί το αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο άθλημα είναι απρόβλεπτο και καθορίζεται από πολλούς παράγοντες. Μια στιγμή μπορεί να αλλάξει τα πάντα και από εκεί που είσαι θεός να γίνεις ο χειρότερος στον κόσμο. Στο παιχνίδι με τον Πλατανιά η ομάδα προηγήθηκε νωρίς και πέτυχε τρία γκολ στην συνέχεια. Σήμερα δέχθηκε γκολ νωρίς και γνώρισε την βαριά ήττα. Βλέπετε στο ποδόσφαιρο υπάρχει και η ρέντα!

Ποτέ δεν μου άρεσε να αναλύω τα πράγματα σύμφωνα με το αποτέλεσμα στο ποδόσφαιρο αλλά σύμφωνα με αυτό που βλέπω σαν συνολική εικόνα. Αυτό ακριβώς πρέπει να κάνει και η ομάδα μας σήμερα. Αν είμαστε ένας σοβαρός σύλλογος, είμαι σίγουρος ότι από αύριο όλοι θα κοιτάξουν να ηρεμήσουν, να δουλέψουν στην διακοπή και να επιστρέψουν στα γήπεδα για να πάρουν ότι αξίζουν.

Ας μιλήσουμε λίγο για το σημερινό παιχνίδι και τι είδαμε. Ο Παναιτωλικός ξεκίνησε το παιχνίδι και πριν προλάβει να κάνει κάτι, βρέθηκε να χάνει με 0-2. Δεν θεωρώ ότι φταίει η ομάδα σε αυτό το σκορ. Όταν βρίσκεσαι πίσω στο σκορ από δυο ατομικά λάθη δεν μπορείς να πεις και πολλά, για την συνολική εικόνα. Ειλικρινά δεν με πείραξε το 0-2, είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στο ποδόσφαιρο και ξεκάθαρα για μένα δεν φταίει η ομάδα! Αυτό που με πείραξε ήταν αυτό που έγινε μετά το 0-2. Όταν έχεις βρεθεί πίσω στο σκορ με αυτό τον τρόπο, όταν έρχεσαι από κακά αποτελέσματα η αντιδράσει που πρέπει να έχεις είναι νεύρα, που θα γίνουν πάθος! Μετά το 0-2 ο Παναιτωλικός έπρεπε να πάει σε όλες τις μονομαχίες με ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ και να τις κερδίσει όλες. Δεν το έκανε όμως, έδειχνε σοκαρισμένος και δεν έκανε τίποτα για να αντιδράσει. Αυτό πραγματικά με νευρίασε. Αν ήμουν Χάβος ,στο 20λεπτο θα είχα κάνει τις αλλαγές που έκανε στο ημίχρονο. Μιας και μίλησα για τον Χάβο να πω το εξής. Του έκανα κριτική όταν κέρδιζε, ειλικρινά θεωρώ ότι είναι ένας προπονητής που μπορεί να μας βοηθήσει και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φύγει. Για το σημερινό παιχνίδι δεν με απογοήτευσε γιατί το έχασε. Αυτό που με απογοήτευσε είναι γιατί άκουσε τον κόσμο και εμπιστεύτηκε έναν παίκτη που δεν έπρεπε. Από την αρχή της χρονιάς γραφώ ότι είναι ανεπίτρεπτο να αποτελεί ο Λόπες βασική επιλογή. Δυστυχώς η κακή παρουσία του Μάρκους Πάουλο οδήγησε τον Χάβο να επηρεαστεί από τον κόσμο και να τον εμπιστευτεί. Ακόμη και όταν έβαζε το γκολ στην Σμύρνη είχα γράψει ότι δεν γίνεται να παίζει αυτός βασικός. Ο κόσμος όμως έβλεπε κάτι από αυτό το παιδί που αδυνατώ να δω εγώ. Ακόμη και ο κακός Μάρκους Πάουλο δεν γίνεται να μένει εκτός για να παίξει ο Λόπες. Ο Παναιτωλικός δεν έχει την ποιότητα στο ρόστερ του για να αφήνει εκτός τον Μάρκους Πάουλο. Κάποιοι έβλεπαν στον Λόπες ένα ιδανικό οχτάρι. Ένα παιδί που σωματικά είναι αδύναμος, που δεν μπορεί να κουβαλήσει την μπάλα, που δεν βγάζει ασιστ, που δεν σκοράρει, παρόλο αυτά έβλεπε κάτι σε αυτό το παιδί. Δυστυχώς ο Χάβος επηρεάστηκε από τις κραυγές του κόσμου και τον εμπιστεύτηκε. Το πλήρωσε με το χειρότερο τρόπο…

Η ομάδα έχει κάλους παίκτες αλλά όχι την ποιότητα που χρειάζεται μια ομάδα για το κάτι παραπάνω. Δυστυχώς η τακτική της διοίκησης στο μεταγραφικό σχεδιασμό έχει αναγκάσει την ομάδα να μην διαθέτει ούτε το πάθος. Ο ξένος που έρχεται σε καμία περίπτωση δεν καταλαβαίνει τον πόνο μας. Οι παίκτες που έχει φέρει ο Παναιτωλικός έχουν μια ποιότητα αλλά στο ποδόσφαιρο, όταν αυτή η ποιότητα δεν είναι τόσο μεγάλη πρέπει να βγάλεις αλλά πράγματα, όπως το πάθος. Δυστυχώς η διοίκηση ακόμη και σήμερα δεν κοιτάζει την ελληνική αγορά και αυτό το πληρώνει. Όταν ο 36χρονος Μόρας, που έχει κάνει αυτή την καριέρα είναι ο πιο παθιασμένος παίκτης της ομάδας, καταλαβαίνεις τι λάθη έχεις κάνει. Έλληνες παίκτες υπάρχουν, όπως ο Αλμπάνης που τον παρακολουθώ από την Β εθνική αλλα εμείς δεν τους κοιτάμε… Φωνάζω χρόνια αλλά κάνεις δεν με ακούει, τα λέω ξανά επειδή πλησιάζει ο Ιανουάριος μπας και με ακούσει κανείς. Λέω ξανά ότι παίκτες σαν τον Λόπες και τον Μπράβο υπάρχουν και στα αλώνια.

Μιας και είπα για διοίκηση ας πω και κάτι άλλο. Αν εξαιρέσεις τον Κωστούλα κανείς άλλος που βρίσκεται σε αυτή την ομάδα και πληρώνεται δεν δικαιούται να φωνάζει τον κόσμο που γκρινιάζει. Εσύ φίλε που έχεις οποιαδήποτε ρόλο μέσα στην ομάδα και πληρώνεσαι, θέλω να σου πω το εξής. Τα λεφτά που παίρνεις δεν τα παίρνουν επιστήμονες. Δεν τα παίρνουν άτομα που σώζουν ζωές. Το ποδόσφαιρο λοιπόν είναι ένα άθλημα που δυστυχώς δεν έχουμε μόνο επιστήμονες, γι αυτό θα πρέπει να ανεχτείς τον Μπαρμπα- Γιωργο που έρχεται στο γήπεδο και γκρινιάζει. Αν δεν θες να τον ανεχτείς, πήγαινε διάβασε και γίνε επιστήμονας για να σε κρίνουν μόνο άνθρωποι με υψηλό μορφωτικό επίπεδο. Αυτό που θέλω να σου πω, είναι ότι αν δεν υπήρχε ο Μπαρμπα Γιωργος εσύ δεν θα έκανες το χόμπι σου επάγγελμα και μάλιστα με τόσο πλούσιες απολαβές. Γι αυτό παρόλο που πολλές φορές ο Μπαρμπα- Γιωργος μπορεί να σε αδικεί, να τον σέβεσαι γιατί από αυτόν ζεις τόσο ωραία.

Στον Μπαρμπα- Γιώργο τώρα θέλω να πω το εξης. Αν αγαπάς πραγματικά την ομάδα σου προσπάθησε κατά την διάρκεια του παιχνιδιού να την βοηθάς ακόμη και όταν όλα είναι στραβά. Όταν τελειώσει το παιχνίδι μπορείς να ξεσπάσεις αλλά προσπάθησε όσο παίζετε το παιχνίδι, να κάνεις αυτό που σου είπα.

Εν κατακλείδι συνεχίζω να πιστεύω ότι είμαστε μια καλή ομάδα, δεν θα κινδυνέψουμε αλλά δεν θα πετύχουμε και τίποτα μεγάλο . Δυστυχώς δεν έχουμε την ποιότητα να το κάνουμε.

Υ.Γ.1 Ο κόσμος επέστρεψε στο γήπεδο και εσείς τον διώχνεται.

Υ.Γ.2 Τρομερή στάση οι οργανωμένοι

Υ.Γ.3 Ο Μπεχαράνο έχει γίνει αναντικατάστατος.

Υ.Γ.4 Το κύπελλο πρέπει να το δούμε πολύ σοβαρά…

Υ.Γ.5 Ο Μοράρ μου βγάζει μια αδιαφορία

Υ.Γ.6 Ο γετινός Κυριακίδης δεν έχει σχάση με τα προηγούμενα χρόνια.

Admin

144 σχόλια:

  1. Pπολλοι ήταν αδιάφοροι σήμερα. Ο μοραρ δεν έχει προσφέρει τίποτα. Ας μην εξωραιζουμε και αγιοποιουμε καταστάσεις και πρόσωπα. Κάτι πάει λάθος συστηματικά στην ομάδα άρα κάτι πρέπει να αλλάξει ριζικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο μονο που θα διαφωνησω ειναι στην συγκριση Παουλο-Λοπεζ.Ο λοπεζ εχει βοηθησει σε μερικα ματς και πολλες φορες ερχομενος και απο τον παγκο.Απο την αλλη ο παουλο ειναι ΜΟΝΙΜΩΣ τραγικος ,παρολα αυτα δεν βγαινει απο την ενδεκαδα (εκτος απο σημερα)και ο Παναιτωλικος μοιαζει λες και παιζει με 10 με την παρουσια του.Αληθεια τον πληρωνουν; Βαγγελης Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Admin γράφω χρόνια εδώ, όποτε σε παρακολουθώ. Ειλικρινά πιστεύω ότι έχεις ωριμάσει . Με εκπλήσσεις ευχάριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέφτω από τα σύννεφα4 Νοεμβρίου 2017 στις 10:37 μ.μ.

    Admin με εκφράζουν πολύ όσα έγραψες. Μπράβο για την στάση σου. Ακόμα δεν έχει τελειώσει τίποτα στο θέμα παραμονή. Έχουμε πολλά ματς ακόμα μπροστά μας. Θεωρώ δικαιολογημένη απόλυτα την γκρίνια του κόσμου που είδε σε 3 εντός έδρας παιχνίδια να παίρνουμε με το ζόρι μόνο 1 βαθμό.

    Χωρίς Μπεχαράνο δεν υπάρχει κέντρο. Τόσο απλά.

    Σε ένα σημείο μόνο διαφωνώ με ό,τι έγραψες:
    Επιμένω ότι ο Πάουλο είναι πολύ μέτριος παίκτης. Δεν τίθεται σύγκριση με Γοδόι. Δεν είναι μόνο ότι ο Χάβος άκουσε τον κόσμο. Όταν κάνεις μαζεμένες κακές εμφανίσεις, νομοτελειακά πρέπει να φας πάγκο. Το ίδιο πρέπει να συμβεί και με τον Κυριακίδη για κανά δυο ματς.

    Όσον αφορά στον Λόπεζ, όντως ήταν κάκιστος σήμερα. Σκέψου όμως πόσο πιο κακός ήταν ο Μπράβο... Άλλο πράγμα Ντάνυ - Λόπεζ και άλλο Μπράβο - Λόπεζ. Ο τύπος δεν υπάρχει πουθενά δύο χρόνια τώρα.

    Ο Μοράρ απελπιστικά μόνος. Έχουμε την μπάλα στο πλάι της περιοχής και δεν πατάει κανένας μέσα σε αυτήν για να βγει η σέντρα. Όλοι επειδή είναι κοντοί περιμένουν την μπάλα εκτός περιοχής για να κάνουν σουτ μετά από απομάκρυνση αντιπάλου.

    Παίκτες στυλ Μπράβο, Μύγα και Πάουλο υπάρχουν στην Β' και Γ' εθνική.

    Η ομάδα χρειάζεται τη στήριξή μας πιο πολύ από ποτέ! Και θα την έχει.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο ρε φίλε!ετσι!!
      Είμαστε εδώ , οργανωμένοι και μη!
      Δίπλα στην ομάδα μας!

      Διαγραφή
    2. Μύγας παπυλο δεν πρέπει να ξαναπαίξουν. Μοοονο λοπεζ μπεχαρανο. Πίσω ήρθε η ώρα του τσεναμο και του χαντάκια αντί του αδιαφορου Μορα σήμερα. Μπροστα η κοντή τριάδα κούρασε ας ανακατεφτει λίγο με μαρκοφσκι. Μοραρ αφαντος

      Διαγραφή
    3. Πέφτω από τα σύννεφα6 Νοεμβρίου 2017 στις 3:41 μ.μ.

      11:58
      Ο Μύγας απλά δεν ξέρει μπάλα και παίζει για λόγους μη ποδοσφαιρικούς. Κλασική περίπτωση παιδιού που όταν πήγαινες για 7*7 έτρεχε πιο γρήγορα από εσένα και είχε καλύτερη αντοχή, αλλά μέχρι εκεί. Έχει πάρει πιο πολλές ευκαιρίες από οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή στον πλανήτη γη, στην ιστορία του ποδοσφαίρου. Τέτοιους παίκτες και πιο τίμιους βρίσκεις στη Β'.
      Ο Πάουλο διαλέγει παιχνίδια επειδή ξέρει ότι δεν κινδυνεύει η θέση του φέτος, κι ας φάει πάγκο σε ένα ματς για τα μάτια του κόσμου.
      Ο Χαντάκιας θέλω να μείνει και να δουλέψει με την μπάλα στα πόδια. Να αφιερώσει ένα καλοκαίρι στη ζωή του στο να βελτιωθεί.
      Παίκτες που διαλέγουν αγώνες εγώ δεν τους θέλω. Και είναι πολλά τα παραδείγματα διαχρονικά.

      Διαγραφή
  5. "Gremlin": O Kυριακίδης δείχνει γενικά βαρύς, φέτος. Είναι πασιφανές (νομίζω) ότι έχει και περιττά κιλά. Ο κώδων για την ομάδα πρέπει να ηχήσει βαρύς. Αν όχι τώρα, πότε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για μένα το παιγνίδι το χάνει ο Χαβος.Καταρχην με Μπράβο-Λοπεζ στο κέντρο και αφήνοντας στον πάγκο Μπεχαρανο-Παουλο.Δεύτερο λάθος στην προετοιμασία το μεγαλο κεφάλαιο που λέγεται ψυχολογία.Παίζεις ματς-τελικό και δεν μπαίνεις με το μαχαίρι στα δόντια;Η ομάδα θέλει ανανέωση και πίσω (Μιχαι ισως και Κυριακίδης) και στο κέντρο γιατι το τρίο Ροσα-Μαζουρεκ-Ντιαζ έχει καταντήσει φλύαρο και πολύ προβλέψιμο.Γενικά νομίζω ότι χρειάζεται ανακάτεμα η ενδεκάδα για πολλούς λόγους.Ακούγονται πολλά για Χαβο.Σίγουρα θέλουμε ενα γερο ηλεκτροσόκ σαν ομάδα και ο προπονητής έχει κάνει αρκετά λάθη ήδη.Δεν ξέρω αν η φυγή του θα λύσει και τα προβληματα βέβαια.Ψυχή και απλό ποδόσφαιρο θέλουμε και η κατάσταση αντιστρέφεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπεχαρανο δεν έμεινε στον πάγκο από επιλογή φυσικα! Προστατεύτηκε. Με τον Πάουλο φαγωθηκατε κάποιοι τόσο καιρό. Τώρα δε σας άρεσε Ε;

      Διαγραφή
  7. Βγάλε το μύγα εξω από δεξί μπακ χαβο, το παιδί βλεπεις δεν κάνει.. Βάλε Μιγκέλ η Γιαννιωτη καλύτερα θα αποδίδουν για εμένα πιστεύω

    Τυφλός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερω εψω τι θες εσυ αλητη .....καραγκιοζη

      Διαγραφή
    2. Μην τα βάζεις με το τυφλό τρολ ρε φίλε...
      Χαλάς το σαλιο σου που λένε

      Διαγραφή
  8. πουλα και φύγε..δωσε την ομαδα στον πανταζη,εχει ξεμπερδεψει με αιολο,εχει ζεστο χρημα,γνωριμιεσ,ο παναιτωλικος ειναι για αλλα οχι για μιζερια κωστουλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχεις σωστη πληροφορηση για Πανταζη φιλε.Η "κανουλα"ειναι του Καυμενακη και τελευταια εχει ψιλοστερεψει

      Διαγραφή
  9. “δεν θα κινδυνέψουμε αλλά δεν θα πετύχουμε και τίποτα μεγάλο”
    Αυτό που λέμε από την αρχή , όταν κάποιοι καβάλησαν ένα καλάμι μετά την 3άρα επι του Πλατανιά. Πραγματικά τότε οι συνθήκες ήταν ιδανικές για μια καλή πορεία , για να μας διαψεύσουν όμως μετέπειτα οι εμφανίσεις της ομάδας. Για το δεύτερο δεν αμφιβάλω (για το μεγάλο που δεν θα πετύχουμε που γράφει ο admin) αλλά και για το πρώτο κρατάω επιφυλάξεις Η ομάδα περνάει κρίση , αλλά μπορεί να ξεπεραστεί, όχι με τον τρόπο που την έχει βάλει σε αυτόματο πιλότο η διοίκηση αλλά με ουσιώδεις παρεμβάσεις . Μερικά προβλήματα δεν λύνονται ως δια μαγείας και ούτε είναι λύση η απομάκρυνση του προπονητή. Είμαι από τους τελευταίους που θα ήθελαν να φεύγει ο προπονητής –όπως και αν λέγεται αυτός- πριν ΠΡΩΤΑ τραβηχτούν κάποια αυτιά ποδοσφαιριστών.
    Δεν φταίει ο Χάβος αν από λάθος πάσα τρώμε το 1ο γκόλ , η αν ο Κυριακίδης στο φάουλ ,έχει στήσει λάθος το τείχος του η που ξέμεινε από αριστερά μπάκ χάφ και σήμερα έπαιζε με τον Μαρινάκη αριστερά, η αν σήμερα όλοι έκαναν κοντρόλ με το καλάμι . Φταίει όμως με τις εμμονές του και τις αντιδράσεις του κατα τη διάρκεια του μάτς, που δεν τράβάει και κανένα αυτί με τους ατομισμούς των Λατίνων και με την αδιαφορία ορισμένων. Υπάρχει και ο τομέας διαχείρισης με τα μυστήρια τρένα που είναι οι Λατίνοι και γενικά οι προβληματικοί παίχτες .Σήμερα ο Κάναντι του Ατρομήτου και ενώ ο Ουάρντα έκανε τις γνωστές μλκς του ,τον φώναξε κοντά του και με πατρικό ύφος του εξηγούσε τι έπρεπε να κάνει. Εδώ σε θέλω μάστορα κι όχι να κάθεσαι όλη την ώρα του μάτς με το χέρι στο πηγούνι.
    Αν δεν μεταφέρει τις απόψεις του στη διοίκηση η τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καλώς θα το φάει το κεφάλι του. Τακτικά όμως σήμερα έπρεπε να αντιδράσει νωρίτερα και όχι στο ημίχρονο. Βλέπει ότι το μάτς το έχει χάσει ας βάλει μέσα μόνο τον Ντάνι να μαζέψει το κέντρο και μπροστά τον Μαρκό. Με τους κοντούληδες που παίζουμε και τον Μόραρ εκτός περιοχή ποιος θα φάει και θα δώσει ξύλο?
    Πάντως τσαμπουκά και εγωισμό δεν διαθέτει η ομάδα. Αν φύγει ο Χάβος για μένα η καλύτερη λύση λέγεται Αναστασιάδης. Εχει αυτή την ιδιότυπη τρέλα να συμμαζεύει καταστάσεις, αναδεικνύει πιτσιρικάδες και μεταξύ μας με τους τρελούς εδώ πέρα , ενας τρελός τους χρειάζεται.
    Υ.Γ. Όπως είδα σε τρέιλερ της NOVA ο Μόρας θα απουσιάσει 5 με 6 εβδομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ!
    με ενισχυση σε εξτρεμ ,δεξι και αριστερο !
    παμε πας γιαννενα το 2χ...ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Η σειρα μας παρουμε βαθμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαρα ανωνυμε μαζι σου, αλλα πρεπει να κανουμε και κατι σημαντικο εκει στους Ζωσιμαδες¨ να πετυχουμε γκολ ρε φιλε μετα απο μια επταετια στην σουπε λιγκα! Αν βαλουμε γκολακι ισως φυγουμε με βαθμο η' βαθμους...

      Διαγραφή
  11. Φιλοι συμπασχοντες Παναιτωλικοι διαβαζοντας ολα τα σχολια τα σημερινα και οσα γραφηκαν μετα απο το ματς με τον Απολωνα με αλλα συμφωνοντας και με αλλα διαφωνοντας θελω και γω να προσθεσω μια αποψη για το τι φταιει.
    Πιστευω το κομβικο ματς ηταν το ματς με την Λειβαδια.Σε εκεινο το ματς η ομαδα μας κανει ενα υπεροχο 2ο ημιχρονο και χανει.Αποτελεσμα ηταν να "αδειασουν" οι παικτες "πνευματικα" και ψυχολογικα.Ο προπονητης μας ουτε και κανενας απο το επιτελειο του δεν το αντιλαμβανεται να ασχολειθει προτιστως με αυτο.Παμαι στην Κερκυρα και χανουμε με κατω τα χερια και ολοι απορουμαι γιατι.Στο ματς με Απολωνα παλι τα ιδια ο κοουτς κατι αντιλαμβανεται αλλα σε λαθος κατευθυνση γιατι αναρωτιεται για την καθυζιση στη αρχη του 2ου ημιχρονου και φτανουμε στο σημερα που ηλθε η πληρη καταρευση.Εγω σας κανω μια ερωτηση σας εδειξε σε κανενα ματς απο Κερκυρα, Απολωνα και σημερα οτι οι παικτες μας μπηκαν στο γηπεδο προαιτημαζμενοι και με το "μαχαιρι στο στομα" να αντιμετωπισουν οποιαδηποτε κατασταση εντος αγωνιστικου χωρου;
    Θα με ευχαριστουσε μια απαντηση του ΚΟΟΥΤΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ.
    Η αποψη μου για αλλαγη προπονητη ειναι η εξης.Αν ειναι να γινει αλλαγη τοτε ΜΟΝΟ ΞΕΝΟΣ αν ειναι να παρουμε Ελληνα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΑΒΟΣ.G.D.
    ΥΓ.H ΓΩΓΩ η Κρυονεριτισα θα βγαζει καλες σελφι στο Αγρινιο.
    ΥΓ2.Ο Αναστασιαδης δεν παιζει για τον παγκο λογω σοβαρου προβληματος υγειας της γυναικας του.
    Ο δε Παρασχος μονο και μονο που γραφεται ειναι γραφικοτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι ενω στο δευτερο που μπηκε ...μπηκε για να κανουνε το 4-3 τελειωσε η προστασια...... λες δηλαδη κατσε να γεινει το παρτυ στο ημιχρονο και μετα ενταξει μπες και δωστα ολα..... ο παουλο ειναι κακος φιλε τι δε βλεπεις δηλαδη που κανει μια μπαλια στις 100 σωστη ...ετσι θα παμε με αυτους και ο θεος βοηθος δυσκολα φετος η παραμονη δεν βλεπω αντιδραση μακαρι αλλα ξενερωμα καθε χρονια τα ιδια πελατες εχει γεινει η εδρα πια περαστε κοσμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ?ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5 Νοεμβρίου 2017 - 12:18 π.μ.Στο γηπεδο

      Διαγραφή
  14. Αντμίν τα ίδια έλεγες και το '12, ότι θα σωνόμασταν και θα πέφταν τα Γιάννενα. Το ότι την επόμενη αγωνιστική, συμπληρώνοντας το 1/3 του πρωταθλήματος, μπορεί να είμαστε κάτω απ' τη γραμμή υποβιβασμού θα πρέπει να προβληματίζει άπαντες στην ομάδα, ειδικά όταν χάνουμε από ομάδες με τις οποίες θα παλέψουμε για την παραμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βάλτε τώρα που γυρίζει είναι η περίοδος του κάθε πικραμένου
    Αφού δεν μπορούν να ασχοληθούν με την ομάδα τους ασχολούνται με τον ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ
    Κάντε μόνο γρήγορα γιατί ο χρόνος σας τελειώνει
    Αν κι η διάθεση μου χθες ήταν στα Τάρταρα υπήρξε ένα γεγονός που με συγκίνησε . Άρα αξίζει τον κόπο να συνεχίζω με το ίδιο πάθος αυτό που κάνω τα τελευταία 40 χρόνια .
    Όνειρο μου για την ομάδα μου η στάση των παιδιών στο πέταλο , μακάρι να μπορούσα να γίνω πάλι 18 ετών και να γίνω ένας από εσάς
    Μπράβο σας δείχνεται τον δρόμο
    SG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα συνοπαδοι και admin.

    Πινω τον πικρο καφε της Κυριακης και σας διαβαζω.
    Η στεναχωρια μου ειναι πολυ μεγαλη για την ομαδα,με βαση τις πρωτες αγωνιστικες δεν πιστευα οτι θα υπαρξει τετοια κατρακυλα αντιθετως νομιζα οτι θα μαστε στις πρωτες 7 ομαδες φετος.Επεσα εξω.Πλεον στοχος η παραμονη και οτι κανουμε στο κυπελλο.

    Ημουν απ αυτους που ειπαν να μεινει στον παγκο ο Παολο.Δεν τον κανα για να βλαψω την ομαδα οτι εβλεπα εγραφα.Επισης εγραφα ολο το καλοκαιρι εδω μεσα παρτε Ελληνες παιχτες αλλα τσαμπα ο κοπος.
    Βλεπεις τον Μορα ολομοναχο να φωναζει στους πιτσιρικαδες τους νοτιοαμερικανους αλλα αυτοι τον χαβα τους.
    Ο Κυριακιδης ειναι ντεφορμε το φαουλ που τρωει το τρωγαν οι τερματζηδες πριν 30χρονια αφηνει ολη την αριστερη του πλευρα ακαλυπτη και περιμενει με μικρα βηματακια μηπως και το πιασει.Λαθος και το στησιμο στο τοιχος αλλα ο Μητσος δεν εχει ανταγωνισμο στο τερμα και αυτο ειναι κακο.
    Οσο για τον Χαβο καλος,χρυσος αλλα φαινεται σαν να μην εχει plan b ενω οι παιχτες δειχνουν σαν να τον γραφουν δεν τον φοβουνται ας κανανε τα ιδια στον Αναστασιαδη και τα λεγαμε μετα.
    Βλεπω οτι εχεις μεγαλη σιγουρια για την παραμονη,μακαρι,θελω να σε πιστεψω αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι δεν εχουμε ουτε την αμυντικη σκληραδα σαν ομαδα ουτε το ευκολο γκολ.

    Πιστευω οτι εδω που φτασαμε η ομαδα χρειαζεται ενα δυνατο ηλεκτροσοκ.Αλλαγη προπονητη?Βαρυ προστιμο?Δεν ξερω κατι τελοσπαντων.
    Στους ελευθερους προπονητες οι μονοι που αξιζουν να ασχοληθεις ειναι ο Αγγελος που εχει ομως προβλημα υγειας η γυναικα του και δεν ξερω αν θελει να προπονησει ομαδα ειναι ομως μαστερ στην πειθαρχια και στο να σωζει ομαδες,ισως και ο Μαντζιος αλλα με ερωτηματικα.Οι υπολοιποι ειναι για τα πανηγυρια.

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιμιλιε παμε για προπονητη εκπληξη.Θεοδοσιαδης.Το γραφω πρωτος.ΣΠΥΡΟΣ

      Διαγραφή
    2. αυτος που ηταν στην καρδιτσα στην φουτμπολ λιγκ?

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    3. Δεν πάμε για κανέναν ....ακόμη!!!

      Διαγραφή
  17. Κύριε ΑDMIN διαβάζω τις αναλύσεις που κάνετε και δε μπαίνω ποτε στη λογική του πως τα βλέπω εγω τα πράγματα.Δεν ειμαι προπονητής.Αν ήμουν θα άλλαζα το Μαρινακη απο αριστερο μπάκ σε δεξί βάζοντας εκεί τον ανύπαρκτο Μύγα και θα είχα μια καλή πλευρά και οχι καμμία οπως χθές.Αυτό το είδε ολος ο κόσμος.Αλλά δεν είμαι προπονητής.Με ξένισε όμως το ότι έγραψες οτι ο Χάβος άκουσε τον προπονητή της εξέδρας? και έβαλε το Λόπεζ αντιτου Μ.Πάουλο.Αλήθεια έχουμε προπονητη που φοβάται τους προπονητες της εξέδρας (?) και υποκυπτει στις επιθυμίες των?Αν αυτό που λέτε κύριε ΑDMIN έχει βάση τότε δεν κάνει για προπονητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σισυφος.Πολυ αισιοδοξο σε βλεπω Ατμιν.Μια ματια στις τελευταιες 5 αγωνιστικες του πρωτου γυρου και στις 5 πρωτες του β θα σε βαλουν σε σκεψεις.Οπως εξελισεται το πρωταθλημα πολλες ομαδες θα εχουν σωθει χωρις στοχους αρκετες αγωνιστικες πριν ληξει το πρωταθλημα.Ατρομητος-Νιονιος θα ειναι γρηγορα στα ευρωπαικα εισητηρια πισω απο αεκ-παοκ-γαυρο και τον βαζελο εκτος.Τι σημαινει αυτο;Πας-Ξανθη-Κομποτης-Λαμια ισως και καποιος αλλος θα ειναι παντελως αδιαφοροι στο τελος με το περσυνο φαινομενο Ηρακλημπαρτσελονας να επαναλαμβανεται.Εγω ανησυχω πολυ και πλεον θα προσεχω τα αποτελεσματα ΑΕΛ-Απολλωνα-Πλατανια-Κασιοπης.Να περασουμε τουλαχιστο δυο.Και μη μου απαντησεις κανεις οτι Πλατανιας-Απολωνακι αποτελουν σιγουρακι υποβιβασμου.Ο ενας ελεγχεται απο μαφιοζο και ο αλλος εχει αφθονα φραγκα.....και Κασναφερη.Προτεινω αμεση συνεδριαση του διοικητικου συμβουλιου με συμετοχη Κωστουλα και σκληρες αποφασεις.Πριν ειναι αργα.Εξηγησεις απο τεχνικη ηγεσια για τη κακη κατασταση της ομαδας.Εξηγησεις απο τους γυμναστες γιατι παμε να σπασουμε πανελληνιο ρεκορ σε θλασεις και τραβηγματα(το εχει ο Αρης πριν 4 ετη για οσους το θυμουνται).Γρηγορες αποφασεις.Γερο προστιμο στους παιχτες μπας και συνελθουν απο το δημοσιουπαληκι.Αν αποφασιστει να ερθει νεος προπονητης να γινει τωρα με τη διακοπη του πρωταθληματος.Αν οχι και μεινει ο Χαβος να σφιχτουν τα λουρια.Και οποιος δεν μπορει σπιτι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πρωτη φορα συμφωνω μαζι σου

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    3. Ρε σισυφε δεν σε παω αλλα τωρα σαν να εχεις πολυ δικιο

      Διαγραφή
  19. Σήμερα είναι Κυριακή. Ακόμα δεν παραιτήθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μην τρελαίνεστε γράφει το άρθρο , αλλά πώς να μην γίνει αυτό που δεν κοιμηθήκαμε απόψε και ξαναμπήκαμε στα γκάζια ?
    Λάρισα, ΟΣΦΠ (Εντός)
    Γιάννενα ,Λαμία ,Αστέρας (Εκτός)
    Πέντε μάτς για να κλείσει ο 1ος γύρος.
    Αποκλείεται να κινδυνεύσουμε γράφει ο Admin. Κι εγω θα ήθελα να το πιστεύω αλλά βάσει εικόνας και γεγονότων. Κι επειδή αισιόδοξος είμαι αλλά όχι και μάγος για να συμβεί αυτό (και βλέπουμε μετά στο 2ο γύρο) πρέπει στα παραπάνω μάτς να μαζέψουμε 7 βαθμούς για να κλείσουμε τον γύρο με 16 και στο σύνολο 32 κι όλα αυτά λίαν επιεικώς . Με Χάβο στο τιμόνι γιατί αλλιώς η ανάκαμψη θα αργήσει και θα την περιμένουμε σαν αυτή του Τσίπρα. Το πως θα γίνει δεν ξέρω και δεν μας το γράφεις.
    Δεν παίζουμε μόνοι μας παίζουν και οι αντίπαλοι. Και ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό ακόμη και για την ψυχολογία των διαιτητών που θα μας παίζουν και συμβαίνει συχνά. Όταν είσαι στους αποκάτω της βαθμολογίας και μάλιστα πολύ νωρίς , ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΣΕΒΕΤΑΙ, ούτε οι διαιτητές. Το «ελα μωρέ σιγά την χάλια ομάδα» και από το μυαλό τους και από τα χείλη τους θα περάσει στα δικά τους πηγαδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φάνηκε χθες με το γκολ που βάλαμε ότι ο Ντίαζ πρέπει να παίζει κορυφή.
    Ότι νίκες κάναμε τις κάναμε με Ντίαζ κορυφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σισυφε συμφωνω μαζι σου!πρεπει να παρθουν αμεσα οι αποφασεις,γιατι η ομαδα ειναι σε ελευθερη πτωση,καθε αγωνιστικη και χειροτερη!αν ειναινα μεινει ο χαβος,να στηριχθει επισημα και να σφιξουν τα λουρια στους παιχτες και να ζητηθουν εξηγησεις απο τον χαβο για την τραγικη εικονα της ομαδας και για την αγωνιστικη απειθαρχια και απο τον γυμναστη για τους συνεχομενους τραυματισμους!αν ειναι να φυγει ο χαβος,αυτο να γινει αμεσα και με μεγαλη προσοχη να ερθει αντικαταστατης!οποιος δεν μπορει σπιτι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι και καλά βρέθηκε άνθρωπος που συμφωνεί με τον Σίσυφο!!χαχαχα ρε έχεις πολύ πλάκα εσύ τελικά!!δεν σε παίρνει άλλο σισυφε , πετάς την μία κοτσανα μετά την άλλη

      Διαγραφή
  23. Οπως διαρεει η διοικηση θα δοθει πιστωση χρονου μεχρι τελος πρωτου γυρου καιτις γιορτες στον Χαβο.Η τελικη αποφαση θα την εχει ο μεγαλομετοχος.Αν η ομαδα δεν ειναι μεχρι τοτε καταδικασμενη θα γινουν τοτε 4-5 μεταγραφες.Διαφορετικα θα ληθουν καποια συμβολαια θα προωθηθουν καποιοι νεοι παιχτες και θα προσηφθει καποιος εξελισημος νεος τεχνικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία σχέση με την πραγματικότητα αυτά που γράφεις, φυσικά ο Κωστουλας δεν πέρνει αποφάσεις εν θερμώ, αλλά πίστωση χρόνου δεν δίδεται σε κανέναν....

      Διαγραφή
    2. Αν υπήρχε διάθεση να γίνουν 4-5 μεταγραφές για οποιοδήποτε λόγο θα είχαν ήδη γίνει οι 2-3 τουλάχιστον. Ένας ακόμη έμπειρος αμυντικός πλην του Μόρα και ένας γκολτζης. Οπότε λες βλακείες. Τώρα που θα πάμε Γιάννενα ευκαιρία να θυμηθούμε τι σημαίνει ομάδα με σταθερό κορμό χρόνια και μάλιστα Έλληνες ως επί το πλείστον και με μικρά συμβόλαια.. Και με αποτέλεσμα να φαίνεται στο γήπεδο. Να τα δούνε αυτά οι πληροφοριοδότες του σάιτ που τρώνε σανό που τους ταιζουν για μεταγραφές που θα κάνουν πάταγο και μετά ταιζουν κι εμάς εδώ.

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστά φίλε 12:13 μμ ο Κωστούλας δεν πληρώνει προσπάθεια....αλλά αποτέλεσμα, και σε καμία περίπτωση δεν πετά λευκές πετσέτες.....

      Διαγραφή
    4. Θα θελες!

      Η νέα ήττα της Κόρτραϊκ αυτή τη φορά από την Σεν Τρούιντεν αναζωπύρωσε τα σενάρια απομάκρυνσης του Γιάννη Αναστασίου από τον βελγικό σύλλογο.

      Δύσκολες στιγμές περνάει ο Έλληνας τεχνικός στην Κόρτραϊκ. Η βελγική αγνοεί τη χαρά την νίκης στο πρωτάθλημα για σχεδόν τρεις μήνες κάτι που μεταφράζεται σε 11 αγωνιστικές ανομβρίας.

      Διαγραφή
  24. Μιας και με βρήκε το σκ στο άγιο όρος, άκουσα στη λειτουργία κάτι λόγια. Παρασχω κύριε, παρασχω κύριε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ακουσα Παναγια μου

      Διαγραφή
    2. Απαπαπαπα, ωραιο ρε φιλε, αλλα ακου κατι¨ ο "Οτσαλαν" θελει τη καλη ζωη του τωρα στα γεραματα. Τον κρασο με το μεζε εκει στη παλια πολη των Χανιων, τιποτα Κερκυρες, Ροδους, τα ομορφα Γιαννινα και φυσικα Αθηνα, Θεσ/νικη που εχουν γουστα. Δεν το προτιμουν το Αγρινιο για να ζησουν αδερφε, αυτο ειναι γνωστο κι ας τους παρεχει ο Παναιτωλικος τα παντα, οπως και η πολη εχει τα παντα...

      Διαγραφή
    3. Αν πληρωνεται στην ωρα του, και ματαραγκα παει αμα λαχει. Επαγγελματιας ειναι. Το θεμα ειναι οτι ισως χρειαζετε ξεκουραση. Να μεινει λιγο διαστημα εκτος. Το οτι ο πλατανιας βεβαια δεν παει καλα οφειλεται και στο οτι τα κοζια αλλαξαν και δεν εχει την ευνοια που ειχε. Ειναι μοναδικη ευκαιρια για προπονητη που θα μεινει χρονια παντως. Ολες αυτες οι αλλαγες προπονητων μονο κακο κανουν.

      Διαγραφή
  25. Γεια χαρά σε όλη την παναιτωλική παρέα! Έχω καιρό να γράψω αλλά θα ήθελα να πω μερικά πράγματα για ό,τι βλέπω και με χαρά να σχολιάσει όποιος θέλει.. Ρε μάγκες είναι δυνατόν ο ίδιος ο Χάβος να μην καταλαβαίνει ποιος πρέπει να παίζει και ποιος όχι? Ποτε δεν ήθελα να το παίξω προπονητής ποτέ οτιδήποτε και προφανώς κανείς μας δεν μπορεί να ξέρει περισσότερα από τον Μάκη, αλλά κάτσε ρε αδερφέ.. Κυριακίδης γκαπ και γκουπ και όπως σωστά κάποιος άλλος προείπε πολύ κακές επεμβάσεις μέχρι σήμερα, Μύγας όση στηριξη και αν έδινα έχει κουράσει με τις κακές επλογές του , λόπεζ ασχολίαστος και να μη μιλήσω για το τελείωμα των φάσεων..ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ εγώ τώρα με την ανεβασμένη πίεση από χθες.. για ποιον γαμημενο λόγο δεν τρώνε πάγκο όσοι αδιαφορούν? στο 0-3 είδα ότι κανένας τους δεν πίστεψε το παραμικρό ρε γαμώτο..και συμφωνώ ότι είναι θεμα ψυχολογίας και τα σχετικά αλλά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σε ένα γήπεδο που πλέον υπάρχει η μαγική νότα των warriors και του φίλαθλου κόσμου να παίζεις χωρίς καρύδια και να μην αντιδράς ποτέ..το γήπεδο εκ μέρους των ποδοσφαιριστών θα έπρεπε να γέρνει σε όλο το β ημίχρονο ! Το τελευταίο μου σημείο είναι το εξής : καλύτερα να είχαμε αμυντικό προσανατολισμό και να χτυπάγαμε στην κόντρα που έχει φανεί ότι κάπως καλύτερα τα πάμε παρά αυτό το χάλι που η ομάδα κατ εμέ δεν έχει πλάνο παιχνιδιου..δεν εχει σημασία ποιος εχει καλύτερη ομάδα , κόσμο ,περισσότερα εισητηρια, ιστορία αλλά ποιος παίρνει τα αποτελέσματα! ΞΥΠΝΗΣΤΕ :)
    Md. κων/νος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστος φιλε. Ο χαβος εχει χασει την μπαλα δεν θυμιζει τον παλιο καλο του 2012-15. Παμε με τον χαμενο τωρα στα παγουρια θα φαμε 3μπαλο δυτυχως αφου δεν τον εδιωξαν. Και εγω τον παω τον μακη αλλα τα κανε θαλασσα. Και κακως τον εχουμε αγιοποιησει. Οσο για κοσμο που λες ο μπατσος δεν τα πιστευει αυτα που κανει για τον κοσμο και καλα ελατε + οτι ειναι τσακωμενος με ολο το αγρινιο. Οχι μονο με την οπαδικη ταξη αλλα και με την αστικη. Γι αυτο και δεν εχουμε και ερασιτεχνη. Δεν πηρε μαζι του τους τοπικους παραγοντες και ολοι εχουν αλλες ομαδες στο μπασκετ και στηα λοιπα αθληματα.

      Διαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ ADMIN ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ(ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ).ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΕΒΗΣ ΠΟΘΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ)ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 1)ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ)2)ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 3)ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ 4)ΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ(ΤΩΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΩΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΩΝ ΜΕ ΕΜΑΣ ΟΜΑΔΩΝ.)ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΟΣ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ(ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΤΗΜ)ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΘΕΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΝΤΟΠΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΝΑ΄΄ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥΣ΄΄ΥΠΟΣΚΕΛΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ.ΤΟ ΤΡΙΤΟ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ(ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ)ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ 2-3 ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΟΛΟΝΕΣ(ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ)ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΜΑΣ .ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ΄΄ΠΙΣΤΟΝ ΦΙΛΟΝ ΕΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙΣ ΓΙΓΝΩΣΚΕΙΣ΄΄.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μεν γαρ άπιστοι φίλοι ού μετέχουσι του κινδύνου, οι δε πιστοί συνκινδυνεύουσι τοις φίλοις...... Αρχαία Ελληνικά Α' Γυμνασίου.

      Διαγραφή
  27. Μπαμ με Αναστασιαδηηηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επιστρεφει κανονικα τη δευτερα το πρωι στο Αγρινιο ο Χαβος.Τελος η προπονητολογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χαβος δεν έφυγε παρά το ρεπο. Είναι στο αγρινιο

      Διαγραφή
  29. Που καταντησαμε ρε πουστη μου να παρακαλαμε να κερδισει ο βαζελος στην τριπολη και ο γαυρος τον πλατανια για να τους εχουμε απο κατω.
    Χαβο ξυπνα ασε τα φαντεζι ποσοσφαιρα κοιτα να πηγαινεις τα παιχνιδια στο 0-0 και αν μπορεις να τα κλεβεις αλλιως καλη και η ισοπαλια.

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για ολους εσας που θελετε να φυγει ο Χαβος πειτε μας καποιον καλητερο του.Αν οχι καθιστε στα αυγα σας και μη μιλατε.Η ομαδα θα συνεχιζει μεχρι τελους με τον Μακη ετσι και αλλιως.Παρτε το χαμπαρι.Ακομα και να βουλιαξουμε εμεις θα μεινουμε πιστοι στην ομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γραφω πρωτη φορα εδω μεσα.Με λενε Ιακωβο μενω Πατρα οπου δουλευω και το μικροβιο του Παναιτωλικου το εχω απο μικρο παιδι τοτε που μενοντας πισω απο το γηπεδο ζουσαμε για την ομαδα.Μονο απο τη νοβα εχω δει φετος την ομαδα.Οσοι ειναι Αγρινιο βαλτε δυνατα τη φωνη σας.ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα και σε κανα ματς στο αγρινιο φιλε θελει στηριξη η ομαδα. Με φερι να ρθεις κανει ενα 20ευρο ολο το πακετο σιγα

      Διαγραφή
  32. 78 κιλα περυσι ο Κυριακιδης 86 φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σπυρος.Το καλοκαιρι στο Καρπενησι στη προετοιμασια η ομαδα ολο τριγωνακια στο γηπεδο εκανε.Διπλα διπλα ο Τεννες ειχε ψοφησει τη Λαμια στα χιλιομετρα τρεξιμο.Οριστε τα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Σπύρο μας δουλεύεις ;;;; Πιο μεγάλη ...... δεν έχω ακούσει!

      Διαγραφή
  34. Αν ερθει καινουργιος προπονητης προτεινω Αναστασιαδη.Με τοση κακοτυχια φετος(δοκαρια,χαμενες ευκαιριες,τραυματισμοι)χρειαζομαστε Ανωθεν Βοηθεια.Και αυτος τα εχει καλα με την Παναγια(βοηθεια μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Περιμενα επιτηδες να συμπληρωθει ενα 24ωρο για να γραψω την αποψη μου.
    Βλεπετε σκεψεις που διατυπωνονται πανω στην ενταση κθ αποφασεις που λαμβανονται εν θερμω,μονο καταστροφικα αποτελεσματα μπορει να εχουν.
    Τις προηγουμενες 4-5 μερες,απειχα συνειδητα απο την παρεα επειδη μου ειχε κολλησει στο μυαλο οτι το αποτελεσμα με την Ξανθη θα ηταν καταστροφικο.
    Πειτε το διαισθηση,πειτε το γκαντεμια που με δερνει,πειτε το απλη παραθεση γεγονοτων,εμενα παντως ετσι μου εβγαινε και δυστυχως ετσι και κατεληξε.
    Αυτη τη στιγμη τα αναθεματα,οι καταρες κι η ισοπεδωση των παντων,μονο ΚΑΚΟ μπορουν να επιφερουν.
    Κραταω την προσωπικη μου αποψη(για μια ακομη φορα,οπως επραξα και την προηγουμενη εβδομαδα),σχετικα με υπευθυνους για αυτη την κατασταση αποκλειστικα και μονο για τον εαυτο μου επειδη πιστευω πως αυτη τη στιγμη πΜΠΡΟΕΧΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΗΡΕΜΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
    Τα καμπανακια που ηχησαν μετα απο Λεβαδειακο και Κερκυρα,εγιναν καμπανες μετα τον Απολλωνα και πανηγυρικη κωδωνοκρουσια χθες.
    Δυστυχως ο κινδυνος ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΣ κι οφειλουμε να τον αντιμετωπισουμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ.
    Σε καθε περιπτωση υπαρχουν ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ στην ομαδα κι αυτοι ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΜΕ ΣΤΙΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΥΓΜΗ.
    Οφειλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ,να αφησουμε πισω τθς προσωπικες απιψεις,τις συμπαθειες ή τις αντιπαθειες μας,τον εγωισμο μας και να ΣΥΝΤΑΧΤΟΥΜΕ ΙΛΟΙ ΜΑΖΙ,ΕΝΩΜΕΝΟΙ για το καλο του ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΜΑΣ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ 6ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.
    ΜΠΡΑΒΟ στον Αdmin για την ξεκαθαρη αποψη του.
    Μπραβο σε ολους οσους με λογικη αποψη και καθαρο μυαλο βαζουν πλατη για την ομαδα.
    Υ.Γ.Καποιοι παιχτες δε μας δικαιωνουν
    μεχρι τωραΤο λιγοτερο που απαιτουμε απ'αυτουειναι ενα ΣΥΓΝΩΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Στήριξη στην ομάδα στα δύσκολα, τίποτε άλλο. Αυτό που πραγματικά με στεναχωρεί είναι να βλέπω άλλες ομάδες με οικονομικά και όχι μόνο προβλήματα να βρίσκονται τόσο ψηλά κι εμείς απ τους πιο υγιείς συλλόγους να ζούμε με το άγχος της παραμονής!!
    Τα χρόνια περνάνε και φτου κι απ την αρχή, είμαι 45,θα προλάβω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 2 πράγματα Μόνο.1.100 τα 100 φάουλ του τριαδη στον λοπες τον σπρώχνει με το αριστερό χέρι τον πετάει κατο κ πριν πέσει του περνει τη μπάλα, δέστε τη φάση κ θα το δείτε κ μόνη σας.2.Παολο αγόρι μου μειώνουν στο 88.λεπτό αλήθεια πίστευες πως θα κάνουμε ανατροπή κ τρέχεις τόσο γρήγορα να πάρεις την μπάλα από την εστία.admin περιμένω απάντηση αν έχεις την καλοσύνη. ΓΙΏΡΓΟΣ.ΧΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τελευταίοι μαζί με Πλατανιά μετά τα σημερινά αποτελέσματα
    Ο κύκλος διοίκησης Κωστούλα ίσως κλείνει
    Πολύ κακό ρόστερ , κακός προπονητής , ο κόσμος δε στηρίζει την ομάδα τα πράγματα εξελίσονται άσχημα για τον Παναιτωλικό μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μετα την Ξανθη και τα παγουρια ανοιξανε τα ποδια τους στον φουρναρη!Ειμαστε και επισημα προτελευταιοι!

    Δεν αντεχω να βλεπω την βαθμολογια αρρωσταινω!Ενα μηνα μονο πικρα!

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιμίλιο ο φούρναρης έχει λεφτά.Και πολλά.Και περίσσευμα.Και Κασναφέρη για να πέρνει τα σπόρια της διαιτησίας.Και σίγουρα δίπλα σε Λειβαδιάς-Ξάνθη και κάπου άλλου.Αλλον κυνηγάμε.Τη Κέρκυρα.Σισυφος

      Διαγραφή
    2. χμμμ...το εχουμε ξαναζησει πλατανιας δε νομιζω φετος κουναει μαντηλι και αυτο το να παλεψω με κερκυρα μου θυμιζει παλι τον παλιο υποβιβασμο οταν κερδιζε ολυμπιακο καραισκακη ...χλωμο αν φτασουμε εκει το πραγμα

      Διαγραφή
  40. Τετελεσται.Μας πέρασαν όλοι.Και ο Απόλλωνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Διωξτε τον Χαβο.Να πέσουμε τουλάχιστον μαχομενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 4 καρτες ο Μορας.Ουτως η αλλως ειναι τραυματιας.Ελπιζω τουλαχιστον να τον δηλωσουν στο προσεχες ματς και οχι με την ΑΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλά τι περιμένουν για να τον διώξουν. Χειρότερα γίνεται; Δεν γίνεται. Τελευταίοι είμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΙΑ ADMIN.....
    ΜΕΡΟΣ Α
    Πραγματικα δυσκολεύομαι να καταλαβω από που πηγαζει ο προβληματισμος σου....αναφερεσε στα σχολια ,ορισμενων από εμας και πιστευεις ότι ειμαστε απολυτοι στις αποψεις μας, λεγοντας στην αρχη του αρθρου σου ότι "Δυστυχώς έχουμε την κακή συνήθεια πολλές φορές να βλέπουμε τα πράγματα λες και υπάρχουν μόνο δυο επιλογές, άσπρο ή μαύρο" και ταυτόχρονα προσπαθεις να μας επιβαλεις την αποψη σου ,σε ότι αφορα την παραμονή της ομαδας μας στην μεγαλη κατηγορια ,δηλωνοντας το κατηγορηματικα .Eπισης αναφερεις οτι ,μετά το παιχνίδι ήσουν απογοητευμένος και πολύ νευριασμένος αλλά λίγες ώρες αργότερα ειχες ηρεμήσει, κάτι που δεν ειχε συμβεί με αρκετούς από εμας αφού δεν προλάβαινες να ανεβάζεις σχόλια",υπονοωντας η’ ότι δεν ημασταν αρκετα ηρεμοι για να κρινουμε και να γραψουμε αυτό που στα τελευται παιχνιδια βλεπουμε από την ομαδα μας η’ ότι αυτά που γραφουμε ειναι μακρια από τις δικες σου αποψεις… Αυτά σε ότι αφορα γενικα το αρθρο σου και χωρις να θελω να ερθω σε καμμια αντιπαλοτητα μαζι σου αντιθετως μαλιστα….και φυσικα κρινοντας από τα σχολια που είναι ορατα σε μενα ως αναγνωστης….
    Πραγματικα ειχα γραψει μετα το παιχνιδι με τον Απολλωνα Σμυρνης την εξης ατακα « ΚΑΝΑΡΙΝΙΑ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ…..ΠΑΙΧΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΗ». Εκει ειμασταν ανυπαρκτοι για 18 περιπου λεπτα στην αρχη του δευτερου ημιχρονου.Στο ματς με την Ξανθη ειμασταν αφαντοι-αορατοι για 75 περιπου λεπτα….Ειχα επισης γραψει στο ματς με την Κερκυρα ότι η «αλεπου των γηπεδων» ανεφερε στον γυμναστη της ομαδας μεσα στο πλοιο την ωρα της επιστροφης ότι οι παικτες μας δεν ειχαν δυναμη,δεν ειχαν το παθος και γι αυτό χασαμε…..ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΠ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ….ΤΟ ΠΑΘΟΣ…..ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΝΙΚΕΣ ΑΠ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ…ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο Κος ΧΑΒΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ…Το θεμα όμως είναι ποιος φταίει και αυτό δεν βγαινει μεσα στον αγωνιστικο χωρο.Μηπως φταιει το «αλλοδαπο» της ιστοριας»,που δεν μπορει να νιωσει την πικρια μας,από τα ασχημα αποτελεσματα και την βαθμολογικη μας θεση ,την ιστορια του συλλογου μας ,το απορθητο παλια φρουριο μας,μηπως η αδιαφορια ορισμενων ποδοσφαιριστων,μηπως κατι γινεται στα αποδυτηρια,μηπως ο κος Χαβος δεν είναι πλεον ο εμπνευστης τους….πραγματικα δεν ξερω….ανθρωποι της κερκιδας ,διπλανοι μου ,φιλοι μου ,ολοι αναρωτιόμαστε …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΙΑ ADMIN
    ΜΕΡΟΣ Β
    Σε ότι αφορα τον κ Χαβο σε καμμια περιπτωση δεν θα ηθελα να του ασκησω κριτικη,αλλα στην συνεντευξη τυπου που εδωσε αμεσως μετα το παιχνιδι με τον Απολλωνα Σμυρνης εκτος των αλλων δηλωσε «Δυστυχώς όμως στο διάστημα 45-60 που δεχθήκαμε και την ισοφάριση, η ομάδα έχασε πολλά μέτρα στο γήπεδο και ήταν η εικόνα της προβληματική. Δεν ήμασταν καλοί ούτε στο αμυντικό ούτε στο επιθετικό κομμάτι και αυτό είναι κάτι που με στεναχώρησε πάρα πολύ και πρέπει πρώτος να ψάξω να βρω τι είναι αυτό το οποίο συνέβη στο διάστημα αυτό και χάσαμε τόσα μέτρα στο γήπεδο»…..για μενα ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ…..Δεν εδωσε οδηγιες στην διακοπη του ημιχρονου; Αμεσως μετα ερχεται το παιχνιδι με την Ξανθη….ακουγωντας τις προηγουμενες δηλωσεις του κ Χαβου πιστεψαμε σε μια ενδεκαδα που θα παρει το παιχνιδι πανω της και θα βγαλει ολο το παθος της ….ΔΥΣΤΥΧΩΣ η ενδεκαδα ηταν ΑΛΧΗΜΕΙΑ….ηταν και παραμενουν και οι γ@μ.....νοι τραυματισμοι,η πουτ@ν@ η τυχη βλεπετε….δεκτον …..ξανα λοιπον συνεντευξη τυπου….Εκτος των αλλων ο κ Χαβος δηλωνει «Ήμασταν όντως ανύπαρκτοι. Με τον Απόλλωνα σας είπα ότι στο πρώτο ημίχρονο προσπαθήσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο. Ήταν άλλο εντελώς παιχνίδι. Σήμερα η ομάδα στο πρώτο μέρος ήταν ο χειρότερος Παναιτωλικός από τότε που ήρθα. Το γιατί έγινε αυτό, δεν είναι αμέσως μετά το παιχνίδι να το κρίνουμε. Σίγουρα μας προβληματίζει και μας στεναχωρεί. Το κακό ξεκίνησε από το παιχνίδι με τη Λειβαδιά… Αλλά όπως σας είπα, σε αυτά τα παιχνίδια πρέπει να μπαίνουν οι ποδοσφαιριστές, και αυτό είναι ευθύνη και του προπονητή, με το μαχαίρι στα δόντια», σχολίασε και ύστερα ρωτήθηκε για τα ατομικά λάθη που γίνονται. «Πολύ σωστή η παρατήρηση. Αν δείτε και στα προηγούμενα παιχνίδια τα γκολ που έχουμε φάει, δεν είναι αποτέλεσμα κακής αμυντικής λειτουργίας ή δουλειάς, αλλά αποτέλεσμα ατομικών λαθών». Κλείνοντας ρωτήθηκε αν αισθάνεται ότι έκανε κάποιο λάθος, όπου και ανέλαβε την ευθύνη. «Όταν μία ομάδα χάνει 1-3 εντός έδρας, η ευθύνη είναι αποκλειστικά του προπονητή. Αν σας καλύπτει αυτό… Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα μας βελτιώθηκε πάρα πολύ, βοήθησαν πολύ οι αλλαγές και δεν ξέρουμε πώς θα ήταν αν αυτά τα δύο αμυντικά χαφ (σ.σ. Πάουλο, Μπεχαράνο) έπαιζαν από την αρχή». …..και ξαναλεω αφου η εντεκαδα ηταν «ΒΟΜΠΑ ΜΟΛΟΤΩΦ» , ΣΚΕΤΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΛΙΚΩΝ. Φτασαμε στην 10η αγωνιστικη για να καταλαβει ο προπονητης ότι οι παικτες πρεπει να τρωνε σιδερα μεσα στον αγωνιστικο χωρο ,φτασαμε στην 10η αγωνιστικη για να μιλησουμε για τα παιδαριοδη λαθη που γινοντε από συγκεκριμενους παικτες που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ….ΞΗΛΩΣΕ ΤΟΥΣ Κ ΧΑΒΟ ….ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ…..
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ Ο Κ ΧΑΒΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ Μ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ….ΕΙΝΑΙ ΦΛΥΑΡΟΙ ,ΑΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΙ….ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΟ ΤΟΝΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ(κυριως στον Ροσα)
    ΕΝ ΤΕΛΕΙ οσες ευθυνες και να παρει στην πλατη του ο κος Χαβος μονο κακο θα εκανε η απομακρυσνη του από την ομαδα τουλαχιστων αυτή την στιγμη και εν οψη μεταγραφων Δεκεμβριου….ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΑΒΟ ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΞΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΙΑ ADMIN
    ΜΕΡΟΣ Γ
    Σε ότι αφορα την τελευταια σου παραγραφο,που αναφερεσαι σε οσους πληρωνονται από την ομαδα αλλα και στους φιλαθλους ηθελα να αναφερω το εξης…..Απρεπεστατη η συμπεριφορα του Δ Χαντακια προς οπαδους της θυρας 4 με χυδαιες υβρεις και νοηματικες απειλες εν ωρα παιχνιδιου και μαλιστα όταν η ομαδα χανει με 3-0 ….Νοητε επαγγελματιας ποδοσφαιριστης,που πιστευει ότι μπορει να θεωρει τον εαυτο του αναντικαταστατο, σε μια ιστορικη ομαδα όπως ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΜΑΣ, να συμπεριφερεται με τετοιο ,το λιγοτερο παιδαριωδη τροπο και μαλιστα σε μια χρονικη στιγμη που η ομαδα χανει με ευρυ σκορ κι ενας συμπαικτης του τραυματιζεται…..Τι νομιζε εκεινη την στιγμη ότι πλεον μετα τον τραυματισμο του Μορα θα γινει το κεντρο του κοσμου…..Οχι φιλε μου Χαντακια,δεν νομιζω ότι μπορεις να φτασεις αυτό το επιπεδο,στο ευχομαι εγκαρδια ,αλλα δεν νομιζω ότι θα γινει…..θελει δουλεια και παιδεια….Πραγματικα δεν το περιμενα από έναν νεαρο ποδοσφαιριστη ,με ονειρα και ελπιδες να φερεται σαν καποιον του πεζοδρομιου…ΕΙΣΑΙ παραδειγμα προς αποφυγην για το δικο μου παιδι…Όταν λοιπον εγω ο «Μπαρμπα-Μητσος»,που στερω από την οικογενεια μου αυτά τα λιγα που πληρωνω για το ΠΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ,ΠΟΥ ΚΛΑΙΩ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΡΡΩΣΤΟ ,όταν εγω λοιπον βλεπω αυτά και τοσα αλλα μεσα στο γηπεδο ,από δικους μας ποδοσφαιριστες…ε τοτε ναι …ΧΑΝΩ την ψυχραιμια μου.

    Ζητω συγνωμη αν σας κουρασα…..

    ΚΑΝΩ ΕΚΛΕΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ Κ. ΧΑΒΟ ΚΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ…..ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κούρασες καθόλου (για όσους δεν βαριούνται το διάβασμα) και πολύ καλά τα γράφεις. Το θέμα επικεντρώνεται στη σοβαρότητα, το καθαρό μυαλό και στην πειθαρχία μέσα στον αγωνιστικό χώρο που φυσικά χρεώνεται στον Χάβο. Προχθές είμαστε σκορποχώρι στην άμυνα. Λάθη ο Μόρας, ο Μιχάι, ο Χαντάκιας. Λάθος και του Χάβου που βλέπει ότι παίζει στα άκρα της άμυνας με ένα παίχτη λιγότερο, ας έβαζε τον Μαρινάκη δεξιά στην κανονική του θέση (αριστερά ήταν ανύπαρκτος) και αριστερά έναν χάφ. Αυτό με τον Μύγα παραπάει πιά. Παρατά συνέχεια τη θέση του και στο 3ο γκόλ τρέχει ο Μιχάι να μαρκάρει στο κόρνερ και φυσικά λείπει ένας στόπερ όταν το τρώμε. Απερίγραπτα πράγματα.
      Θα το επαναλάβω ότι θέλουμε 6 με 7 βαθμούς στα υπόλοιπα παιχνίδια του 1ου γύρου. Στηρίζουμε τον προπονητή αλλά πρέπει κι αυτός να στηρίξει τον εαυτό του.Αν αποτύχει δεν θα του φταίει κανένας παρα μόνον ο εαυτός του.Αν και δεύτεροι απο το τέλος η κατάσταση αντιστρέφεται και τώρα θα φανεί πόσο μάγκας είναι. Τώρα όμως.

      Διαγραφή
    2. ΑΙΤΩΛΕ σ ευχαριστω....αλλα νομιζω ότι ετσι όπως τα βλεπω εγω καπως ετσι τα βλέπουμε ολοι εμεις οι "επωνυμοι" που αγαπάμε την ομαδα και γραφουμε εδώ μεσα....Θριαμβολογιες και κινδυνολογία πρεπει τουλάχιστον σ αυτή την χρονικη στιγμη είναι εννοιες απαγορευτικες ......

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΚΚΛΗΣΗ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΥΡΑΣ 6 ,ΠΟΥ ΤΑ ΕΖΗΣΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 4 ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ 2-3 ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΨΥΧΩΣΟΥΝ.....

      Διαγραφή
  47. Εάν ήταν ο Μαντζουράκης και η ομάδα ήταν τρίτη από το τέλος τι θα λέγατε;;;;;;;;
    Δυστυχώς η κατάσταση με χαβο είναι μη αναστρέψιμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. *Ο έξυπνος παραδέχεται-ο πονηρός δικαιολογείται- ο ηλίθιος επιμένει.
    Xαβο φύγε απέτυχες παταγωδώς.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αγαπητοί συνπαναιτωλικοί φίλαθλοι και οπαδοί της αγαπημένης μας ομάδας βλέπω με λύπη οτι είμαστε στην προτελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα.

    Αν και πιστεύω οτι τίποτα δεν τελείωσε, ωφείλω να ομολογήσω οτι το ξενέρωμα της πρώτης φοράς που ανεβήκαμε πριν μερικά χρόνια (δηλ πέφτουμε δεν πέφτουμε και πάει λέγοντας μέχρι που πέσαμε), δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι.

    Για αυτό ας σταματήσουμε τους μελοδραματισμούς και ας σταθούμε δίπλα στην ομάδα μας έχοντας στην σκέψη μας την καλύτερη δυνατή έκβαση.

    Η διοίκηση θα πρέπει να δείξει άσπρα δόντια στους εμπλεκόμενους (καθότι και ο Αγιος φοβέρα θέλει) για να φύγουμε γρήγορα απο το τέλμα.

    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ !!!

    Ο κόσμος αντί να γκρινιάζει καλά θα κάνει να γεμίζει το γήπεδο και να υποστηρίζει την ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σισυφος.Παγωμενοι εκεί στη διοίκηση.Τα πιόνια του Δ.Σ. δεν ξέρουν αν και ποτέ θα γίνει συμβούλιο.Ο Μάικ δεν θέλει να πάρει την ευθύνη πάνω του.Περιμενει τον μεγάλο.Οσο για τόν Μάκη ετοιμάζεται κανονικά για την προσεχή προπόνηση.Σαν να μην τρέχει τίποτα.Δικιο έχει αφού ουδείς τον ενόχλησε μέχρι τώρα.Οσο για τους μνηστήρες μόνο ο Παύλος δέχτηκε αλλά μάλλον κρίνεται ανεπαρκής.Ο Ταβερνιε λόγω φιλίας με τον Μάκη κρατά στάση αναμονής ενώ ο Βοηθά Παναγία έχει όντως οικογενειακό θέμα.Οσο για τον συνήθη αυτοπαρουσιαζομενο τον Σάκη έχει βέτο από το αφεντικό.Τι μένει.Ο .............όγλου και ο ψηλος.Αρα συνεχίζουμε μάλλον ως έχει εκτός απροόπτου και ο θεός βοηθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλες λαλακιες λες! Κανένας δε σε ανέχεται πλέον.Ευτυχως δεν είναι σαν κι εσένα αυτοί πιυ αγαπάνε την ομαδα.
      Όλα λάθος και θα το δεις μέχρι το απογευμα.

      Διαγραφή
    2. Έλα ρε Σισυφε που τα ξέρεις όλα για όλους! Κάμερες έχεις; Θα αρχίσω να φοβάμαι μήπως μας έχεις και εμάς καλώδιομένους! Μόνο ποιος μαμησε χθες βράδυ δεν μας είπες..

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    3. Ποσο βλάκας μπορεί να σαι .

      Διαγραφή
    4. Αντμιν το επίπεδο πέφτει όλο και πιο πολύ δεν το βλέπεις.τι θα γίνει με τον κάθε γραφικό εδώ μέσα που το παίζει ότι έχει πληροφορίες.γραφει 100 σενάρια να μας πει τι?βαρέθηκα κουράστηκα σιχαθηκα.κριμα ειλικρινά για το επίπεδο του μπλογκ

      Διαγραφή
    5. Δερμιτζακης?Mακρια.Χωρια οτι εχει να προπονησει ομαδα 2-3 χρονια.Ο Ταβερνιε εμπειρος αλλα δεν ενθουσιαζει κανεναν και στον Πλατανια εδειξε να βαριεται πλεον.Για συνταξη ειναι.
      Ο ογλου ποιος ειναι?Ο Ψηλος εννοεις τον Δελλα η τον Ελε?Μακρια και απ τους δυο.
      Μονο ο Αγγελος αξιζει αλλα οπως ακουγεται εχει οικογενειακο προβλημα.
      Ισως και ο Μαντζιος που δειχνει σοβαρος προπονητης και ας εφυγε νωρις απ τον Απολλωνα.
      Ο Χαβος παιζει το τελευταιο του χαρτι στα Γιαννενα αν χασουμε παλι με κατω τα χερια δεν τον βλεπω να μενει.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    6. Ασε μας 18αχρονε πιτσιρικα.Σισυφος

      Διαγραφή
  51. Εγώ την εμπιστοσύνη μου στο χαβο δε τη χάνω. Μπορεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μενει ο Χαβος.Τη βλεπω τη δουλεια.Παμε ακλαφτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Λέτε λέτε εδώ μέσα δεν το βλέπετε είναι ξεκάθαρο πλέον δεν φτενε η προπονητές κάτι άλλο πεζετε στο παναιτολικο από εκη ψηλά.εχω βαρεθεί να λέμε φτενε η προπονητές και όσοι προπονητές περάσανε δεν είναι τυχαια προπονητές. όσοι περάσανε δεν κατηγορο κανέναν ο παναιτολικο έχει το πρόβλημα πού δεν έχουμε σταθερή ομάδα Μια εμπορική ομάδα είμαστε πος θα βγάλουμε έναν πεχτη Καλό να τον πουλήσουμε.αυτι είναι η αλήθεια μακιες έτσι όποιον Και προπονητή να φέρουμε δεν κάνουμε ποτέ τηποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. η διοίκηση έχει το πρόβλημα τόσα χρόνια δεν έχει καθόλου ποδοσφαιρικό μυαλό δεν φτενε η προπονητές όταν πουλας συνέχεια βγάζεις λευτα δεν περνης πεχτες αντίστοιχους καλούς σαν αυτούς πού φεύγουν και σην αυτό και κάθε χρόνο αλαζης 9 με 10 παίχτες συνέχεια και αυτι με Ρίσκο για διάφορους λόγους από εκεί και πέρα δεν φτενε ο προπονητές.και όταν αποχής μαρτηνες δεν έχεις την δύναμη και ποδοσφαιρικό μυαλό να κράτησης από τοτε εκηνη την αμαδα κάποιους παίχτες κάποιες σταθερές αξίες στην ομάδα που τόρα δεν ειπαρχη ούτε ένας από αυτούς.τοτε δεν είσαι ομάδα μαγκιές.εισαι εμπορική ομάδα ράβε ξηλονε ακόμα και στους προπονητές το ειδιο γίνετε.η ομάδα αυτή μπορεί Και να πέσει για να χτιστεί πάλη από την αρχή γιατί έχει χαση το δρόμο της Και την ταυτότητα πού είχε.αντε για

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ταυς ελάχιστους που πετυχες ακριβώς τη καρδια του προβληματος και τον βασικο υπευθυνο, παρότι αναφέρεις μόνο καποια από τα λάθη της διοίκησης εδώ και χρόνια. Πάντως προσφέρεις ένα πάτημα για να ξετυλιχτεί το κουβάρι απ' οσους έχουν λογική σκέψη.

      Διαγραφή
    2. Ο πρωην κυριος ασφαλιτης δεν θα πρεπε να σχοληθει με ποδοσφαιρο μην ξεχναμε οτι ο φωτης ομως τον επελεξε σαν εκλεκτο. Εχει κι αυτος με γαλη ευθηνη. Με αυτην του την επιλογη εσβησε ολα τα καλα που εκανε.

      Διαγραφή
    3. Eννοείται ότι το ψάρι πάντα βρωμάει απο το κεφάλι και ότι ο Κωστούλας έχει τη μεγαλύτερη και αποκλειστική ευθύνη γι΄αυτή την επιλογή. Προτίμησε μεν να χάσει παρα πολλά λεφτά αυτά τα 15 χρόνια μη επιλέγοντας κάποιον στη θέση του "διευθυντή" που να είχε γνώσεις ή εμπειρία σε διοικητική θέση πάνω στο ποδόσφαιρο, βρήκε δε κάποιον που του διεκπεραίωσε όλες τις άλλες "βρώμικες δουλειές" εκτός αγωνιστικού χώρου ώστε να φτάσει ο Παναιτωλικός έδώ που βρίσκεται σήμερα. Το επιπλέον κακό βέβαια για τον Κωστούλα είναι ότι σε όλη αυτή τη διαδρομή μέχρι σήμερα με τις επιλογές του και με όλα όσα είπε και έκανε, έχει χάσει πάρα πολλούς πρώην υποστηρικτές του και έχει διώξει απο το γήπεδο τους περισσότερους αγνούς και πιστούς παλαιόθεν οπαδούς του Παναιτωλικου.

      Διαγραφή
  55. Πέφτω από τα σύννεφα6 Νοεμβρίου 2017 στις 11:03 π.μ.

    Κάπου πήρε το μάτι μου ένα κάποιο σχόλιο που εξύμνησε το πάθος του Μάρκος Πάουλο με το που μπήκε αλλαγή και έφτιαξε το κέντρο.

    Λοιπόν, εγώ έχω καταλάβει το σατανικό σχέδιό του. Σου λέει: "μόνο τρέξιμο έχω, να μαρκάρω δεν ξέρω, να πασάρω δεν ξέρω, αλλά οι εναλλακτικές της ομάδας αυτή τη στιγμή είναι χειρότερες από εμένα. Όταν λοιπόν αναπόφευκτα φάω πάγκο για τα μάτια του κόσμου και ξαναμπώ ως αλλαγή, θα τα δώσω όλα για κανά μισάωρο για να κλείσω το στόμα του κόσμου και του κόουτς".

    Αυτό κάνει το παλληκάρι τόσο καιρό. Διαλέγει παιχνίδια, μάγκες.

    Υ.Γ. Κάτι ανάλογο, σε μικρότερο βαθμό έκανε π.χ. και ο Κάπελ. Ξεκίνησε πάρα πολύ καλά με την τριπλέτα φωτιά - Κάπελ Μαρτίνεζ Βιγιαφάνιεζ - και όταν κατάλαβε ότι η διοίκηση δεν έχει βλέψεις για κάτι παραπάνω παρότι είχαμε την τρίτη καλύτερη άμυνα στο πρωτάθλημα τι έκανε; Την τελευταία χρονιά έβγαλε μάτια τις τελευταίες αγωνιστικές και ειδικά με Ολυμπιακό για να πάρει μεταγραφή αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η Ομαδα δεν εχει μεταλο, στερειται δυναμης και παθους, αφου δεν εχει δυναμικα και σκληρα χαφ. Γοδοϊ- Μακος - Παπαζογλου οπως παληα για παραδειγμα. Θα μπορουσε να δοκιμάσει για παραδειγμα ως αμυντικο χαφ τον Ρντριγκεζ και οχι τον ...Λοπεζ . Επιπλεον αποιτουνται περισσοτεροι ...ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ...ΝΑ ΑΝΥΣΗΧΟΥΜΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καποιο νεωτερο υπαρχει;Φευγει ο τρισκαταρατος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πολύ ωραίο άρθρο

    http://www.gazzetta.gr/football/superleague/article/1157621/tis-ptaiei-ston-panaitoliko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΑΘΕΤΟ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΑΒΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΤΥΧΗ ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ

      Διαγραφή
  59. Οχι ρε παιδια ποιος Τσιωλης εχει να προπονησει ομαδα 5 χρονια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Το παιχνιδι δεν το ειδα. Βλεποντας τα highlights παρατηρω οτι μονιμα αμυνομασταν με 2 μονο παικτες στην περιοχη! Ειναι δυνατον? Εγω θυμαμαι Χαβο πρωτα εφτιαχνες την αμυνα. Τι αλλαξε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μην στεναχωριέστε αδέρφια όπως και με τον Μαντζουράκη,μετα το διπλό, έτσι και τώρα εμείς θα σας βοηθήσουμε να αλλάξετε προπονητή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Δυστυχώς για μας δεν υπάρχει σωτηρία. Ήδη σήμερα έπρεπε να υπάρχει καινούργιος προπονητής. Όταν αποφασίσουν να τον διώξουν, γιατί μόνος του δεν βλέπω να φεύγει γιατί θα μείνει άνεργος, θα είναι ήδη αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς για σένα δεν έφυγε. Άνεργος δεν θα εμένε μιας και τον περίμενε στη γωνία μέχρι τώρα ο Πλατανιάς . Θα μου πεις τελευταίος . Τελευταίος αλλά με μεγάλο πριμ σωτηρίας . Θα θελες να σαι στη θέση του;

      Διαγραφή
    2. 8:16 αντί να υποστηρίξεις το χαβο με αυτά που γράφεις τον εκθέτεις.... Τι πράγματα είναι αυτά ?

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι θέμα υποστήριξης αλλά πραγματικότητας χωρίς συναισθηματισμούς.
      Σήμερα περίμενε ο Πλατανιάς αύριο άλλος.
      Έτσι είναι η μοίρα των ομάδων και των προπονητων.(Ο δικός μας απ ότι τον έχω καταλάβει έχει δεθεί με την πόλη μας γιαυτο και ίσως φάει το κεφάλι του)

      Διαγραφή
  63. Σισυφος.Καποτε που ημουνα πιτσιρικας η ομαδα στη τοτε β εθνικη εκανε 3 συνεχομενες γκελες.Και ο προπονητης τους πηγαινε μια βδομαδα στο βοιδολιβαδο και κανανε 10 μερες τρεξιμο μεχρι εξοντωσεως.Εβλεπες μετα τον Ρικο(θεος σχορεστον)να μπενει σαν αφηνιασμενος στο γηπεδο ενω πρωτα ολο φρου φρου ητανε.Και ακουω σημερα οτι θα γινει χαλαρη προπονηση αποθεραπειας!!!!!!Εσκεισαν τα καλτσον το σαβατο και κουραστηκαν τα παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τον θυμηθηκες τον ΡΙΚΟ

      Διαγραφή
    2. Ρικος,από τον Άγιο Ιερόθεο στον Παναιτωλικό,παιχτουρα ολκής.....

      Διαγραφή
    3. Πεθανε νεος απο καρκινο.Τοτε στον Αγιο Ιεροθεο υπαρχαν 2 παιχταραδες.Προεδρος του Ατρομητου ο Γλυκος με τα νερα λουτρακιου.Στον ατρομητο επαιζαν τοτε Κοτσαλος-Ραπτης αγρινιωτακια.Σε εμας ο Μισαηλιδης(κουλα).Στα γραφειου του Ιεροθεου σκοτωθηκαμε με τον Γλυνο.Τοτε με Σωτηρη Βλαμη και Βαζουκη στη διοικηση.Εγω ηθελα τον αλλο τον Ηλιοπουλο.Μετεπειτα πολυ φιλο μου.Ο Ραπτης επεισε τον Βλαμη να παρει τον Ρικο.Και ο Γλυνος πηρε τον Ηλιοπουλο.Με 300000 δρχ εκαστος.Ο Ρικος επαιξε μπαλαρα στον Παναιτωλικο.Αν δουλευε πιο πολυ στη δυναμη θα εφτανε μεχρι μεγαλη ομαδα.Πεθανε πριν απο 7-8 χρονια.Ημουν στη κηδεια του.Αν ηξερα οτι νοσηλευονταν 6 μηνες με την επαρατη νοσο(παγκρεας)θα ειχα παει να τον δω.Ειχαμε φιλια.Σισυφος

      Διαγραφή
    4. Θανασάκη κόψε την μεσημεριανή!δεν έχεις βαρεθεί ρε Αθανάσιε και εδώ και στο γκαζετα

      Διαγραφή
    5. Σισυφος????????ποιος θανασης???

      Διαγραφή
  64. Έδωσαν 300 εισητήρια για το ματς με τα παγούρια.σκοπευουν να τα εξαντλήσει όλα η θύρα 6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 3 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο ΜΗΤΣΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΧΥΝΕΙ ΦΕΤΟΣ.ΣΑ ΤΟ ΒΟΔΙ ΕΓΙΝΕ.ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΑΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.΄΄ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ΄΄.ΑΥΤΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΤΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΟΙ.ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΕ(ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 20 ΑΓΩΝΕΣ)ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΦΤΑΜΕ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΚΛΙΜΑ.Η ΖΩΗ(ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ ΤΗΣ)ΣΕ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΘΕΙΣ ΣΚΛΗΡΩΤΕΡΑ.ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟ.ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΄΄ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ΄΄ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ.Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ.ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΟΛΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ 5-6 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΤΗΜ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΟΙ!!!!!ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΝΑ.....ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΄΄ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΑ΄΄ ΣΕ ΟΣΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ.΄΄ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ΄΄.Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Iσχύει οτι μέσα στα αποδυτήρια υπάρχουν κλίκες ή είναι ράδιο αρβύλα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. υπάρχει σοβαρό πρόβλημα συγκέντρωσης και νοοτροπίας και δεν θα το ανεχτώ», ενώ σημείωσε: «Είστε οι ίδιοι παίκτες

    Ο ουζουνιδης για τους παιχτες του βαζελου.
    Κάτι σαν κ τα δικά μας τα γατάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. o χαβος μενει,ερχεται ενισχυση με εξτρεμ και αμυντικο χαφ...ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ>ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ,ΑΝΑΜΕΟΝΟΜΕΝΗ ΚΟΙΛΙΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αγαπητοί φίλοι Παναιτωλικοί
    Θεώρησα σκόπιμο να παρέλθουν οι πρώτες δύσκολες ώρες μετά το ατυχές αποτέλεσμα με την Ξάνθη και μετά να γράψω τις απόψεις μου.
    Η κατάσταση θεωρώ ότι είναι αναστρέψιμη. Πίστη στην ομάδα, πολύ δουλειά και υπομονή χρειάζομαι. Πάνω από όλα όμως ενότητα μεταξύ μας και στήριξη από όλους μας Στα δύσκολα θα πρέπει ο καθένας μας με τον τρόπο του να υπερβάλει εαυτόν για το καλό της ομάδας μας. Η κινδυνολογία η κακόβουλη κριτική η απαισιοδοξία και οι πάσης φύσεως ακρότητες δεν οδηγούν πουθενά. Αντιθέτα μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορούν να επιφέρουν. Χαίρομαι ιδιαίτερα για τα πολύ ωραια σχόλια των φίλων που διάβασα παραπάνω οι οποίοι προβάλλουν την ενότητα και είναι πολύ αισιόδοξοι. Βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος. Ο Παναιτωλικός απέδειξε ότι μπορεί να κοντράρει οποιονδήποτε
    αντίπαλο.
    -Βαγγέλη Μόρα, δεν σε τιμά να εκνευρίζεσαι αναίτια (π.χ. με τον Απόλλωνα πέταξες την μπάλα εκνευρισμένος και με δύναμη στον τέταρτο) και να παίρνεις κάθε τόσο κίτρινη κάρτα. Οφείλεις να αποτελείς παράδειγμα προ μίμηση για όλους του υπόλοιπους που είναι μικρότεροι σου ηλικιακά εσύ που έχεις τόσες πολλές παραστάσεις.
    -Δημήτρη Κυριακίδη, φρόντισε με σκληρή δουλειά να βελτιωθείς γιατί φέρεις ακέραιη την ευθύνη για πολλά τέρματα που δέχθηκες φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ 6 ΝΟΕ. 10.21μ.μ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΙΚΟ.ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΔΕΚΑΡΙ-ΟΛΙΓΟΝ ΦΙΓΟΥΡΑΤΖΗΣ-ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΩΡΑ!!ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ? ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΠΙΣΩ ?? ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ.......-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Την επομενη εβδομάδα παίζουμε στα Γιάννενα.Υπαχουν δυο εβδομάδες να ηρεμήσει πρωτιστως, και να ανασυνταχθεί η ομάδα.Η νίκη θα ειναι το επιθυμητό αποτέλεσμα.Πραγμα πολύ δύσκολο.Εγω σε αυτόν τον αγώνα στο μόνο που θα σταθώ ειναι στην αγωνιστική συμπεριφορά και το πάθος για ενα καλό αποτέλεσμα.Δεν θα με πειράξει η ήττα αν έρθει μετά απο αγώνα με πάθος.Θα με πειράξει όμως πολύ να ξαναδώ αυτή την νωχελικότητα και αδιαφορία των παιχτών, όπως και να δω αδιάβαστο τον προπονητή και με έλλειψη εναλακτικου πλάνου.
    Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Και να σκεφτει κανείς ότι αυτά τα 4 ματς, έτσι και τα πέρναμε, θα είμασταν πρώτοι μαζί με τον Ατρόμητο!
    4 ματς τα οποία όλοι πιστέψαμε πως τα μπορούσαμε και δικαιολογημένα, αν πάρουμε υπόψιν τους αγώνες με παο-πλατανιά.
    4 ματς φτιαγμένα στα μέτρα μας, 3 εντός κι 1 έξω! Πραγματικά είναι να τρελλαίνεσαι, πως έτσι ξαφνικά βρεθήκαμε στις τελευταίες θέσεις του πίνακα. Είναι πολύ άδικο ρε γμτ.. :( Άδικο για τον κόσμο μας!

    Όσον αφορά τον Χάβο: Προσωπικά είμαι υπέρ του να μείνει. Άλλωστε με την αλλαγή προπονητή, δεν νομίζω οτι θα γίνουν και πολλά. Μόνο ο ίδιος ο Μάκης μπορει να αλλάξει την κατάσταση, κανένας άλλος. Και για το αν είναι καλός προπονητής ή όχι,νομίζω ότι το έχει δείξει στο παρελθόν, όντας καπετάνιος με το καράβι του Παναιτωλικού μας. Τί έγινε δλδ? Ξαφνικά έπαψε να ξέρει προπονητική? Δε νομίζω! Ακόμα και φέτος, στα λίγα ημίχρονα που έπιασε αποδοση η ομάδα μας, ήταν χάρμα οφθαλμών! Και είναι δουλειά του Χάβου!
    Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το τί αλλαγές έκανε, τι τακτικές και το τί επρεπε να κάνει, γτ απλά δεν είμαι προπονητής. Ωφείλω όμως να γινω αυστηρός για τό πόσο μαλθακός είναι με τους παίχτες του. Γιατι αυτό βγαίνει στο γήπεδο, και το έχουμε δει όλοι. Κάποιος λοιπόν να τραβήξει τ αφτιά στους πιτσιρικάδες να συμμορφωθούν, και κάποιοι αλλοι να τους εμψυχώσουν να πατήσουν πάλι στα πόδια τους!

    Εντάξει κακά τα ψέματα, χάθηκε για μια ακόμη φορά το όνειρο! Το ξεχνάμε και πάμε παρακάτω, τώρα τι γίνεται?
    Κι όσο για τον αγρινιώτη φίλαθλο εγώ προσωπικά δε τον δικαιολογώ! Που είναι? που είναι?

    Καλή συνέχεια στον Παναιτωλικό μας εύχομαι, και να μας γυρίσει και μας λίγο η τύχη ρε αδερφέ! Δηλαδή κρίμα!

    Υ.Γ: 1000 Μπράβο στα παιδία της θύρας 6!!! Το διπλό στα Γιαννένα είναι γιαυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Συμφωνείτε 'η διαφωνείτε με την παρουσία τόσων λάτιν στην ομάδα μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χαβος παραμενει(προς το παρον).
    Θα υπαρξουν τουλαχιστον 2 αποχωρησεις.
    Σφιγγουν τα λουρια στο ποδοσφαιρικο τμημα.
    Αυτα τα λιγα για τωρα.
    Τα υπολοιπα προσεχως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν! Τι έξυπνο!!!!
      Προς το παρόν μένει και ο ουζουνιδης.
      Όλο κακιουλες.

      Διαγραφή
    2. Καλα σου λεει. Φαγωθηκες τικ τακ τικ τακ
      Το μπουμ στηριξης απο διοικηση και οργανωμενους δε θα σου αρεσε.

      Διαγραφή
    3. Δεν ειναι κακιες φιλε.
      Παψε να βλεπεις φαντασματα.
      Η πραγματικοτητα ειναι.
      Μακαρι να μεινει για χρονια και να προχωρησουμε ψηλα μαζι του.
      Μονο τρελος δεν θα'θελε κατι τετοιο.
      Ωμως οταν υπαρχει εντονη προπονητολογια στην περιρεουσα ατμοσφαιρα(και στο Αγρινιο απο την Κυριακη υπαρχει εντονοτατη οπως σιγουρα ξερεις),τοτε ΣΥΝΗΘΩΣ
      προπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητηπροπονητπροπονητηακολουθει αλλαγη προπονητη
      Μαθε λοιπον οτι θελω πραγματικα νκανω λαθος..τι αλλο να πω..

      Διαγραφή
    4. Tiκ τακ τικ τακ τικ τακ
      Σου ειπαν ποιοι φεύγουν αλλά πριν όχι ποσο τον στηρίζουν;

      Διαγραφή
  77. Πολύ σωστός Γιώργο Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αντμιν εδώ Σ αυτό τη άρθρο χωράει και η ανακοίνωση των Guerrero’s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Το πιο πιθανό είναι ο Παναιτωλικός να είναι τελευταίος στο τέλος του πρώτου γύρου.Αν δεν είναι τελευταίος θα είναι σίγουρα στην ζώνη του υποβιβασμού.Οπότε πρέπει να ξεκινήσει τον δεύτερο γύρο με σκοπό την συγκομιδή βαθμών γιατί δεν υπάρχουν περιθώρια για απώλειες στον δεύτερο γύρο.Αυτό σημαίνει πως οι μεταγραφές θα πρέπει να είναι έτοιμες να παίξουν από το πρωτο παιχνίδι, δεν μπορούν να έχουν περίοδο προσαρμογής, και επίσης θα πρέπει να είναι στην ομάδα για να κάνουν προπονήσεις και να ενσωματωθούν γρήγορα από την πρώτη ημέρα της μεταγραφικής περιόδου το αργότερο.Άραγε θα συμβεί αυτό ή θα έχουμε τίποτα "λαβράκια" από την Λατινική Αμερική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.