Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Κέρδισε την Κέρκυρα με σκορερ τον Ντίας

Ο Παναιτωλικός ήταν ο νικητής της σημερινής φιλικής αναμέτρησης με την Κέρκυρα στο Αγρίνιο. Επικράτησε με σκορ 1-0, με γκολ που σημείωσε με ωραία προσπάθεια και σουτ ο Χόρχε Ντίας στο 25’.


ΠΑΝΑΤΩΛΙΚΟΣ: Τσέναμο (61’ Κυριακίδης), Ροντρίγκες, Χαντάκιας, Μύγας (59’ Μαρινάκης), Ρότσα (59’ Τσοκάνης), Μπεχαράνο (46’ Πάουλο), Λόπες (78’ Νταλακούρας), Μάζουρεκ (65’ Γιαννιώτης), Ντίας (73΄’ Βασιλούδης), Κλέσιο (73’ Σελεμανί), Μοράρ (46’ Ρόσα).

123 σχόλια:

  1. Βήμα βήμα καλύτεροι να γινόμαστε .
    Μπράβο αλάνια.
    Καλώς ηρθατε σπίτι warrios.
    Β.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορει καποιος λιγο αναλυτικα;
    Θεωρω Μπεχαρανο και Λοπες ξεκινησαν στο 6 και το 8. Στο Β ο Ροσα πηγε 10αρι με Κλεσιο στο 9. 10αρι στο Α, ποιος;;; Τι εδειξε ο Μοραρ;;; ο Νταλακουρας;;;
    Το αποτελεσμα οπως και τα προηγουμενα ΔΕΝ μου λεει κατι. Βεβαια, μετα την ηττα, ισοπαλια και τωρα νικη. Καλα αρμενιζουμε.
    --76--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως τα πήγε η ομάδα σήμερα?
    Ήταν οργανωμένοι στο πέταλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όποιος πήγε να ενημερώσει πως έπαιξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ομαδα σημερα,πολυ καλυτερη απο τα προηγουμενα ματς.
    Ο Τζεναμο στην ωριμοτερη φαση της καριερας του(προπονητης μεσα στην ενδεκαδα),Λουις Ροτσα πολυ βελτιωμενος,πιστευω οτι αν παρει 2-3 ματς συνεχομενα και βρει ρυθμο,θα ειναι αποκαλυψη φετος,_ο Μυγας εχει δουλεψει πολυ κι αυτο αρχιζει και βγαινει,Ροντριγκεζ και Χαντακιας πολυ πιο δεμενοι,αλανθαστοι στις προσωπικες μονομαχιες,εσβησαν τον "πολυ" Τουραμ.
    Μπεχαρανο μετριος σαν εξαρι,προχτες ηταν πιο καλος,Λοπεζ στο 8 με πολλα τρεξιματα και πολυ "βρωμικη" δουλεια.
    Μαζουρεκ δεκαρι!
    Θα δουμε πολλη μπαλιτσα απ"αυτον πιστευω.
    Αν βρει κι αυτος ρυθμο θα τα ξαναπουμε.
    Ντιας εξτρεμ παρα πολυ καλος,Κλεσιο εξτρεμ σημερα ετσι κι ετσι,Μοραρ με γνησιες σεντερφορισιες κινησεις,πρεπει να βρεθει γρηγορα με την ομαδα.
    Σημερα εσκασε απο τη ζεστη κι αυτο φανηκε.
    Η ομαδα ειχε πολλες αλληλοκαλυψεις,τρεξιματα,κινητικοτητα,δεν απειληθηκε ΠΟΤΕ απο την Κερκυρα.
    Δοκιμασε εμφανεστατα και καποια συστηματα που δουλευον στην προπονηση.
    Συμπερασμα:
    Εμφανεστατα ανοδικη η πορεια απο τα προηγουμενα ματς.
    Ειναι ετπιμη?
    Σαφεστατα ΟΧΙ.
    Χρειαζεται το βαρβατο σεντερ μπακ που θα δωσει την εμπιστοσυνη που χρειαζονται Ροντριγκεζ-Χαντακιας ωστε να ανεβουν επιπεδο και κυριως στην ψυχολογια.
    Πρεπει να ενσωματωθουν το συντομοτερο Μοραρ και Μαρκοφσκι.
    Καλο θα ηταν να αποκτηθει ενα ακομη εξτρεμ.
    Συγχαρητηρια σε ολους τους παικτες πουωεπαιξαν σ'αυτες τις συνθηκες.
    Μπραβο και στον κοσμο(σχεδον 2000)που ηταν στο γηπεδο.
    Προχωραμε κι αναμενουμε τιςωεπομενες κινησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επομένως αυτό που βλέπεις στις προπονήσεις βγαίνει

      Διαγραφή
    2. Γεια σου ρε φιλε της πλατειας. Εστω κι αν σιγουρα λιγο υπερβαλλεις, αφου κι εσυ εισαι αρρωστακι με τον Παναιτωλικο, εγω σου εχω εμπιστοσυνη και μετρω την κριση σου. Βλεπεις και προπονησεις και τα ξερεις απ΄εξω και ανακατωτα. Γουσταρω που μερα με την μερα η ομαδα θα μονταρετε και θα ειναι ετοιμη στην εναρξη. Παρακαλω αν ξερεις, ο πιτσιρικας ο Μιχαι ο Αλβανακος, ειναι στις αποστολες σε αυτα τα φιλικα? Δειχνει καλα στοιχεια. Ειναι σεντερ μπακ, γεροδεμενο παλικαρι και αν σκεφτουμε οτι η Κ-20 του συλλογου πηγε πολυ καλα περυσι, τερματισε ψηλα στη βαθμολογια, πρεπει να δοθουν ευκαιριες στους καλυτερους απο αυτους.

      Διαγραφή
    3. Στο Β ημι. περασε ο Ροσα 10αρι και ο Μαζουρεκ πηγε ακραιος αριστερα; η' κατι αλλο;
      --76--
      ΥΓ Εχεις δαγκωθει μ'ενα σεντερ μπακ. Στο τελος σε βλεπω να χειροκροτας και κανενα Φυντανιδη αν μας ερθει.

      Διαγραφή
    4. έχω γίνει γραφικός με αυτό το θέμα,αλλά θα ξαναρωτήσω.αν υπάρχει κάποιος που να ξέρει που βρίσκεται ο Κοντογιάννης φέτος ας αφήσει ένα σχόλιο.

      Διαγραφή
    5. Ο Κοντογιαννης έμεινε ελεύθερος απο τον Παναιτωλικό και ψάχνει την επόμενη ομάδα του.

      Διαγραφή
    6. σε ευχαριστώ αντμιν και ειλικρινά λυπάμαι που ένας τόσο ταλαντούχος παίχτης δεν έμεινε στην ομάδα.

      Διαγραφή
    7. chantzopoulousquare6 Αυγούστου 2017 - 9:52 μ.μ.Οπως παντα εικονικη πραγματικοτητα.Ολα αυτα βεβαια απο την αγαπησου για την ομαδα.IQραδικι

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ομάδα βελτιώνεται σιγά σιγά με δουλεια.Κάποια πράγματα αρχίζουν να φαίνονται στο γήπεδο όπως πολύ καλό πρέσινγκ της ομάδας (σε μια φάση τρεις παίχτες έπεσαν σε έναν και του έκλεψαν τη μπάλα και βγήκαμε σε αντεπίθεση) και ωραία μπάλα με πάσες κυρίως απο τους λατίνους μας.Ο Μοραρ προσωπικά μου άρεσε έστω για το ελάχιστο που μπορούσε να δώσει, κοντρολαρισμένος παίχτης που δε φοβάτε, με καλό στοπάρισμα.Στο μέλλον αν προσαρμοστεί θα κάνει πολύ όμορφα πράγματα.Μπεχαράνο ως 6αρι συνεχίζει να ανεβαίνει αν και δε ξέρω ποιο θα είναι το ταβάνι του.Ροτσα ανεβασμένος αλλά θέλει δουλειά.Σήμερα άρεσε πολύ ο Λοπες με πολύ τρέξιμο και σωστές πάσες.Μάζουρεκ δείχνει καλά στοιχεία με κάθετη πάσα αλλά θαρρώ πως θέλει προσαρμογή ακόμα.Ντίας αρκετά καλός, σε μια φάση πέρασε τρεις παίχτες μόνος του, θα είναι απο τους διακριθέντες φέτος.Κλέσιο,συνεχίζει να με απογοητεύει , τίποτα το σπουδαίο μόνο τρέξιμο.Χρειάζεται νομίζω λίγο πάγκο.Αυτός που μου αρέσει πολύ και πιστεύω πως πρέπει να είναι βασικός είναι ο Ρόσα.Καλός τριπλέρ και ψάχνει το σουτ.
    Συνέχεια με καλή δουλειά και φέτος ίσως δούμε μπάλα όπως παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 2000 φιλαθλοι ηταν στο κλουβι για να δουνε το φιλικο με τοση ζεστη. ΕΛΕΟΣ ρε!!! Με 40+ βαθμους 2000!!! Δεν υπαρχουμε ρε. ΑΑΑ!!! Ρε αρωστεια ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑΑΑΑΑ!!!
    --76--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα ήταν το εισιτήριο 5€ ούτε οι μισοί δεν θα ήταν

      Διαγραφή
    2. Και οι μισοι να ηταν βρε προπετακο, τι σε χαλαει εσενα 1000 ατομα σε φιλικο με 40+ βαθμους;;; Για δειξε μας καμια αλλη ομαδα;;; Αντε γαυρακο κακοριζικε.

      Διαγραφή
  9. 2 δυνατες φασεις ειχε ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ για γκολ και το γκολ του Ντιας. Ενα ονομα συμμετειχε και στις 3. ΡΟΤΣΑ κυριοι. Ο Μοραρ αυτο που ειδα στα βιντεακια το εδειξε. Τραβηξε μια βολιδα εκτος περιοχης.
    --76--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Οι Παπάζογλου και Μάκος δεν χρειαζόταν φέτος γιατί υπάρχει ο Μπράβο.
      Μπράβο !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Την ιδια απορια ειχα κι εγω.
      Ρωτησα λοιπον και μου ειπαν οτι ενιωσε μια μικροενοχληση και δεν αγωνιστηκε.
      Δεν πρεπει να ειναι κατι σοβαρο,αλλα αυτο θα το δουμε τις επομενες μερες.

      Διαγραφή
  11. Αστέρας-Ατρόμητος 6-1. Θα φάει καλό ταμπανάκι η Χαλκηδόνα στο κλουβί τη 2η αγωνιστική... Λίγο περισσότερο να δέσει η ομάδα και θα δούμε όμορφα πράγματα φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Μπραβο θα συνεχισει να εινα παικτης της ομαδας μας και μετα το τελος του μηνα ναι ή οχι; Ρωτω για οσους ξερουν.IQραδικι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουλωνε ρε κακε ανθρωπε μια μικροενοχληση ειχε..αιντε αηδια καταντησες σπιουνε. Μια με τον ταχα προεδροντης θυρας 6 μια με τους παιχτες. Σταματα πια

      Διαγραφή
    2. Έλα μην τον μαλώνεις. Έμαθα να γράφει το ραδίκι με Ι

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7 Αυγούστου 2017 - 12:57 π.μ.Γιατι πονας και σκουζης;Τι προβλημα εχεις πονηρε ανωνυμε φασιστακο;Κατι διαφορετικο περα απο το τι ξερει το φτωχο μυαλουδακι σου δεν υπαρχει;IQραδικι

      Διαγραφή
    4. Μια χαρά είναι ο μπράβο. Την άλλη φορά είπες για το Λόπεζ. Μ αρέσει που γράφεις και με ψευδώνυμο.

      Διαγραφή
  13. Για όσους δεν ήταν γήπεδο!! Τσεναμο Κυριακίδης δεν απειλήθηκαν!!
    Μύγας δεν μπορεί το παιδί!! Μαρινακης δεν έδειξε κατι στο χρόνο που έπαιξε!!
    Χαντακιας ροντριγκεζ δεν έχασαν μάχη!!
    Ροτσα μαχητικος!!
    Τσοκανης μαχητικός με λάθη για το χρόνο που έπαιξε!!
    Μπεχαρανο μέτριοτατος!!
    Παουλο ο γνωστός από πέρσι στη δουλειά του!!
    Λοπες έπαιξε το περισσότερο από όλους χωρίς ουσία στο 8!!
    Νταλακουρας δεν ακούμπησε μπάλα!!
    Κλεσιο λάθη λάθη και τρεξίματα!!
    Βασιλουδης πολύ κόπος για το τίποτα!!
    Μαζουρεκ καλά στοιχεία !!
    Ροσα πολύ καλές ενέργειες αυτός πρέπει να παίζει στο 8 γιατί αλλιώς μόνο γιομα είμαστε!!
    Ντιαζ θα ξεχωρίσει φέτος από όλους!! Δεν τον βοήθησε ο μυγας!
    Σελεμανι έδωσε αρκετές μάχες όσο έπαιξε!! Βαριέται να κάνει ζέσταμα!!
    Γιαννιώτης το πάλεψε!!
    Μοραρ δεν πήρε πολλές μπάλες είχε ένα σουτ που θα μπορούσε να δώσει στο ντιαζ για το γκολ!! Σαν σωματοδομη μοιάζει με το μαρκοφσκι αλλά δεν κατεβάζει και δεν σπάει μπάλα όπως ο μαρκο!! Θα δείξει στην πορεία!!
    Μπραβο απων!!
    Καλά θα τα πάμε στο πρωτάθλημα με γήπεδο κλουβί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι αμπαλος αει να κανεις κανενα μπανιο γιατι σε χτυπησε η ζεστη .....

      Διαγραφή
  14. θελω να πιστευω σημερα υπηρξε μια εμφανης βελτιωση.δεν παιξαμε βεβαια καμια τρομερη μπαλαρα,αλλα βγαλαμε τις φασεις μας,σκοραραμε επιτελους,δεν απειληθηκαμε σοβαρα και υπηρξε ρυθμος.το σημαντικο ειναι οτι στα 3 φιλικα υπαρχει ανοδικη αποδοση απ την ομαδα.και ειμαι σιγουρος πως αν ο Μοραρ ειχε 10 προπονησεις αντι για 3,θα ηταν και αυτος αρκετα καλυτερος και θα εδινε περισσοτερα.αντε να δουμε ποσο θα περιμενουμε τον στοπερ;
    υγ:η "ομαδαρα" ο Ατρομητος,οπως τον χαρακτηριζατε καποιοι και την προηγουμενη βδομαδα,αλλα και σημερα εφαγε 6 τεμαχια στην Τριπολη.και προσοχη,αυτο το λεω,οχι γιανα βγαλω πεσμενο τον Ατρομητο,οπως βγαλατε τον Παναιτωλικο,αλλα γιανα δειτε εσεις που βγαζετε πορισμα μετα απο καθε φιλικο,οτι αυτοι οι αγωνες δεν προσφερονται για τεκμηριωμενα συμπερασματα.ειμαστε σε φαση προετοιμασιας ακομη,γινονται δοκιμες,καμια ομαδα δεν παιζει στο 100%.τα συμπερασματα και το που μπορει να φτασει η ομαδα θα το δουμε πολυ αργοτερα.ουτε μετα το φιλικο με τον Αρη,ουτε μετα το ΟΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν θ τρέχεις γι παραμονή τότε να σε δω η ομάδ είναι μέτρια

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο για ατρόμητο. Τίποτε δεν έχει αλλά αν δεις τα γκολ πιυ έφαγε όλα στημένα φάουλ σουτ βολίδα κτλ

      Διαγραφή
    3. φίλε μου τι εννοείς έχω δίκιο;εγώ δεν έκρινα τον Ατρόμητο.ειπα πώς δεν βγαίνουν συμπεράσματα από τα φιλικά.

      Διαγραφή
  15. υγ2:παραλειψη που δεν αναφερθηκα στον κοσμο που και σημερα εδωσε το παρον,κοντρα στην ανυποφορη ζεστη.πιστευω πως το παιχνιδι με τον Ατρομητο,σε 3 εβδομαδες περιπου,θα εχει κατι απ τον παλιο,καλο Παναιτωλικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν βοηθησε η πολυ ζεστη για παιχνιδι,για υπνο πολυ το ματς,ηρωες οι 1300 που πηγαμε,θελουμε δουλεια ακομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ύπνο. Τι περιμένεις να δεις με 37 βαθμούς σε περίοδο προετοιμασίας ; τη μπαρτσελονα;
      Το καλύτερο θα ταν να μην πήγαινες καθόλου ήρωα!

      Διαγραφή
  17. Παναιτωλικαρα πετραλωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ- ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ
    6 - 1
    Δικο μου συμπερασμα. Τα σεντερ μπακ μας ΑΨΟΓΑ και η αμυντικη λειτουργια της ομαδας μας απο τη δουλεια των ποδοσφαιριστων και του Χαβου ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
    --76--
    ΥΓ Για προετοιμασια ΑΨΟΓΑ και ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Θελουμε πολυ δουλεια ακομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά με Ροσα Μαζουρεκ Ντιας κ Λοπες θα πάμε καλά επιθετικά Ροντριγκες πολύ καλός ειδικά στον αέρα ο Χαντακιας ΔΝ κάνει για Παναιτωλικό είναι για πολύ ψηλότερα έχει πολύ τσαγανό και ΔΝ φοβάται τίποτα αν δεν ήταν οι Μανωλας Παπασταθοπουλος ακόμα κ ο Ρετσος για μένα ίσως κ να ήταν από τα βασικά στελέχη της εθνικής όσον αναφορά την άμυνα...Μοραρ ΔΝ μ είπε κ πολλά νωρίς είναι ακόμα όμως θα δειξει... Αυτό όμως π δεν μ άρεσε σχεδόν καθόλου ήταν το κέντρο ΔΝ μπορούσαν να βγάλουν μια πάσα κ και συνεχεια γιομες με ένα καλό χαφ κ ένα στόπερ έμπειρο θα κάνουμε καλή χρόνια πιστευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για Ρεαλ Μαδρίτης είναι ο Χαντάκιας..

      Διαγραφή
    2. Αστο το χαντακια ηδυχο να κανει τη δουλεια του κσι ασχολησου με τιποτα αλλο ...αντε προπονηταρα. ...καθεστε στις καφετερειες και και .....

      Διαγραφή
  20. Ανοδική η πορεία της ομάδας και αυτό το ματς ήταν ένα δείγμα από αυτό που θα έχουμε φέτος.πολυ πίεση σε όλο το γήπεδο,με κάθετες μπαλιές,ανεβάσματα και καλή μπάλα.μαζουρεκ Ντίας θα χρησιμεύσουν πολυ.οι αμυντικοί μας σήμερα δεν έχαναν μονομαχία και φαίνεται πως βρήκαν χημεία.ροσα Λόπες σταθερές αξίες και ανεβασμένοι.ροτσα όπως είπε ένας φίλος αποκάλυψη φέτος.παουλο την ίδια δουλειά με πέρσι.δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που χρησιμοποιεί ο χαβος τον μπεχαρανο.κατεβαζει μπάλα και κάνει παιχνίδι.μυγα δουλειά καλύτερα αλλιώς χάνεις την θέση σου φέτος.

    Ripper 6

    (Θα γράφω από εδώ και πέρα ως ανώνυμος με το όνομα Ripper 6 γιατί είχα κάποια προβλήματα με τον λογαριασμό μου που ελπίζω να φτιάξω.ευχαριστω για την υπομονή σας και καλή συνέχεια στην ομάδα μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαρμακογλωσσα εχεις μεγσλο προβλημα και ξερεις γιατι στο λεω ....εχεις καταντησει αηδια....να το ξερεις εχεις χασει το μυαλο σου ....και δεν ξερεις να σχολιαζεις αλλα δε μας λες και τη βασανιζει ....θελεις γιατρο ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7 Αυγούστου 2017 - 5:38 μ.μ..Παει αυτος ετοιμος για δρομακαϊτειο, μας εχει ξεπερασει ολους, λογω ζεστης φυσικα.Εισαι αρχηγος.

      Διαγραφή
    3. Δεν αξίζει να απαντάει κάνεις σεξ ανώνυμους.εχετε καταντήσει αηδία αφού κάθεστε πίσω από την οθόνη του υπολογιστή διατηρώντας όπως πάντα την ανωνυμία σας.και εγώ κάθομαι φυσικά δεν λέω και δεν μπορείτε να με βρείτε από το όνομα που έχω,αλλά τουλάχιστον έχω ένα όνομα.εσεις??ούτε για αυτό δεν είστε άξιοι

      Διαγραφή
    4. Τελικα εισαι μεγαλο α......ινομθζεις οτι δεν σε ξερουμε ε . ...μπουρτζοβλαχε.....

      Διαγραφή
    5. Φυσικά αυτόν που γράφει πάντα με το ίδιο ψευδώνυμο μπορείς να τον κρίνεις για τα σχόλια που κάνει συνολικά και να το παίζεις εξυπνακιας χωρίς να ξέρουν οι υπόλοιποι πότε έχεις σχολιάσει ξανά και τι έχεις πει και πόσο συχνά σχολιάζεις. Σε αυτό το θέμα έχεις απόλυτο δίκιο ripper6, το έχουμε πει τόσες φορές, οι πονηροί δεν μειώνονται όμως, αντίθετα αυξάνονται και ειλικρινά και για αυτούς έχω χάσει το ενδιαφέρον μου να γράψω συχνά. Είναι 10-15 που έχουν τις ιδέες τους, τις εκφράζουν πάντοτε με το ίδιο ψευδώνυμο, συμφωνούμε, διαφωνούμε τουλάχιστον δεν φοβούνται την αντιπαράθεση. Κατά τα άλλα εντάξει, όλοι ανώνυμοι είμαστε.

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    6. Φίλε Οδυσσέα αυτό εννοώ και εγώ.αν είναι να με κρίνεις έχεις το δικαίωμα να το κάνεις αλίμονο δημοκρατία έχουμε.αλλα κάντο με όνομα να ξέρω σε ποιον να απευθύνομαι

      Διαγραφή
  21. ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΔΕΣΙΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΟΙΟ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΛΟΓΩ ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΦΕΝΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μόνο ετσι
    Κυριακιδης
    Μυγας χαντακιας ροντρικεζ ροτσα
    Μεταγραφη παουλο
    Ντιας μασουρεκ ροσα
    Μοραρ
    Αντε γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σελεμελι άφησες εκτός βλέπω.και Τσοκανεις;είσαι αμείλικτος

      Διαγραφή
    2. Άντε γεια !1!1!1!1!1
      Κι άλλη ενδεκάδα άλλαξες??αυτό είναι ρεκόρ 4 ενδεκάδες σε μια εβδομάδα

      Διαγραφή
  23. Αυτήν την ώρα (10:56) ο παρρας, νομίζω παίζει αριστερό μπακ από την κ20 ήταν, στα γραφεία για επαγγελματικό συμβόλαιο.. Για να δούμε..
    Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΑΠΟ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ-ΚΟΛΩΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ-ΣΤΑΘΕΡΟ ΧΑΦ ΠΟΥ ΝΑ΄΄ΠΕΡΝΑ΄΄ΠΑΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα σε ολους.
    Μερικα πραγματακια οσον αφορα το στοπερ.
    Ειναι γεγονος οτι υπαρχει δικαιολογημενη νευρικοτητα σχετικα με το ποτε θα ερθει.
    Το οτι θα ερθει,απο την ΠΑΕ βγαινει ως δεδομενο,ακομα κι αν ειναι την τελευταια ημερα των μεταγραφων.
    Μιλανε με σιγουρια για παικτη που θα κανει τη διαφορα(στυλ Μπικει εχει αναφερθει χαρακτηριστικα),που θα παρει τη φανελα σπιτι του και θα ανεβασει την ομαδα επιπεδο.
    Αυτο επαναλαμβανω,βγαινει ως δεδομενο.
    Δεδομενο επισης θεωρειται οτι για τετοιο παικτη θα υπαρξει οικονομικη υπερβαση.
    Επισης δεδομενο ειναι,οτι εχουν χαλασει τελευταια στιγμη τουλαχιστον 2 περιπτωσεις,η καθεμια για διαφορετικους λογους.
    Επισης ειναι σιγουρο οτι βρισκονται στην τελικη ευθεια συνομιλιες με 2-3 παικτες,οι οποιοι εχουν τα προσοντα που ψαχνει η ομαδα κι οποια τελεσφορησει,θα πραγματοποιηθει.
    Ισως και μεσα στην εβδομαδα.
    Πανω σε αυτο,γνωριζω μια-δυο ακομη λεπτομερειες που ομως δε θα αποκαλυψω.
    Βεβαια αν ερθει παικτης που εκανε ηδη προετοιμασια,θα ειναι σχετικα ευκολο να ενσωματωθει.
    Αν ομως τους.
    ι παικτης που ειναι ελευθερος ολο το καλοκαιρι θα χρειαστει 4-6 εβδομαδες για να ειναι πληρως ετοιμος.
    Σε καθε περιπτωση,φαινεται οτι στις δυο πρωτες αγωνιστικες παμε με διδυμο Ροντριγεζ-Χαντακια που εχουν βρει μια αρκετα καλη χημεια μεταξυ τους.
    Αυτα τα λιγα.
    Υ.Γ.Προσωπικα θα ηθελα εκτος του στοπερ κι εναν αριστεροποδαρο εξτρεμ...
    Τοτε θα ελεγα οτι η ομαδα ειναι πληρης σε ολες τις θεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω θα διαφωνησω στο οτι πρεπει να θεωρουμε δεδομενο οτιδηποτε.μπορει να ειχαμε φτασει κοντα σε καλες περιπτωσεις,μπορει να ειμαστε και τωρα κοντα,αυτο δεν το ξερω.αλλα για το οτι θα αποκτηθει στοπερ που θα κανει τη διαφορα δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι.γιατι αν χαλασει τελευταια στιγμη κι αλλη μια καλη περιπτωση,ποιος μου λεει εμενα πως δεν θα φερουμε εναν στοπερ μετριου επιπεδου,ως λυση αναγκης;
      παντως,να μην τους ματιασουμε,ο Χαντακιας και ο Ροντριγκες εχουν ξεκινησει καλα.ειναι ο ενθουσιασμος για τη νεα χρονια;ειναι καλη η δουλεια που εγινε στην προετοιμασια;ειναι η ανησυχια γιανα κρατησουν τη θεση τους στην 11αδα;ειναι λιγο απ'ολα;θα δειξει.

      Διαγραφή
    2. Χατζοπουλε μη μας κρατας στην αγωνια.Λεγε λεγε λεγε ποιος ειναι ο στοπερ;Σισυφος

      Διαγραφή
    3. Χατζόπουλε μη τυχόν πεις. Κάτσε να τον κλείσουμε πρώτα

      Διαγραφή
    4. Μικρό καλάθι κ βλέπουμε...

      George

      Διαγραφή
  26. Η ομαδα πρωτη φορα εχει τοσους παιχτες που κατεχουν το τοπι ομως δεν εχει ενα δεκαρι να κανει παιχνιδι η αμυνα ειναι πολυ καλη κωστας πετραλωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο γηπεδο που ειμουνα νομιζα οτι ειμουνα σε καλιστεια απο τις ομορφες αερινες υπαρξεις κωστας πετραλωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανακοινονεται σημερα ο Αρθρο.Καλος ο ισπανος πρωην της ΑΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιος αρθρο ομως;ο αρθρο ο,η,το ή ο αρθρο,οπως λεμε αρθρο 11,αρθρο 22 κλπ;κατατοπισε μας.μη μας αφηνεις με την απορια.

      Διαγραφή
    2. Για να δινεις τετοια πληροφορια στις ΕΞΗΜΙΣΗ ΤΟ ΠΡΩΙ,δυο τινα συμβαινουν:
      Ή σε ξυπνησαν πρωι-πρωι να σε ενημερωσουν ή εισαι απο ξενυχτι με πολλα ξυδια.
      Χαλαλι σου παντως,οτι κι αν ειναι, που εχεις ορεξη τετοια ωρα να γραφεις για τον Παναιτωλικο!!!
      Υ Γ.Εννοειται οτι θελω να εχεις δικιο κι ειμαι ο πρωτος που θα σου δωσει συγχαρητηρια σ'αυτη την περιπτωση.

      Διαγραφή
    3. Αν δεν τρολαρεις είναι πολύ καλη περιπτωση για μας κ σε καλή τιμή....Piraeus 6

      Διαγραφή
    4. Εσύ τη πειραιωμανάς ρε μικρέ? Ο πειραιάς το ξέρει? αχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Χαχαχα στο όνειρο του το ειδε!

      Διαγραφή
    6. Εσεις τι τσουζεστε για το ψευδωνυμο του,σας θιγει το σπιτι??
      Να κομπλαρετε στα σαιτ τα δικα σας διπλοταμπλαρες

      Ανώνυμος8 Αυγούστου 2017 - 8:48 μ.μ.
      Ανώνυμος8 Αυγούστου 2017 - 9:15 μ.μ.

      Διαγραφή
  29. Μετά τον Παναιγιάλειο, σκότωσε και αυτό το "θηρίο" ο Χάβος με 1-0. Μόνο στα φιλικά με Ατρόμητο και Αστέρα δεν σκόραρε και δεν έπιασε τον μέσο όρο γκολ του 0.9 και 1.1 στις 2 χρονιές του με τον Παναιτωλικό στη Σουπερλιγκ. Για να δούμε θα σπάσει το καλύτερο ρεκόρ του 1.1 γκολ (της σεζόν 2014-2015) για να κηνυγήσουμε δυνατά την Ευρώπη φέτος ξανά ή θα πάει το under 1-1.5 γκολ στην επίθεση σύννεφο πάλι και απλά θα παίζουμε για την παραμονή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟΓΛΩΣΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. 1 ΓΚΟΛ ΕΙΧΕ Ο ΠΑΝΑΙ ΤΟ 13-14 ΚΑΙ 1.2 ΤΟ 14-15. ΑΚΟΜΑ Κ ΕΚΕΙ ΨΕΦΤΗΣ. ΟΥΣΤ.

      Διαγραφή
    2. Καλώς τον ! Γιατί σήμερα δεν υπογραψες χαβο προπονηταρα;

      Διαγραφή
    3. Βλέπεις ποσοστά εσύ παιδί μου.μπραβο σου.τοσο κόμπλεξ για τον χαβο γιατί?μήπως επειδή παραλίγο να σε βγάλει Ευρώπη?μήπως επειδή σε ανέβασε κατηγορια κάτι που φαινόταν απίθανο όταν εισουν 8ος στον δεύτερο γύρο?μήπως επειδή σε κράτησε 2 φορές ακόμα κατηγορια παίζοντας καλό ποδόσφαιρο??Πες μου λίγο παλικάρι μου,τι παράπονο έχεις από τον χαβο αυτά τα χρόνια στην ομάδα μας.Πες μας απλά έχω κόμπλεξ με όλα και κάπου πρέπει να το βγάλω

      Διαγραφή
    4. Για να χαρακτηριζεις θηρίο τον παναιγιαλειο πάει να πει ότι ξέρεις πολυ μπάλα. Μπράβο Αλέξη μπράβο

      Διαγραφή
    5. Ripper 6 μην ασχολείσαι με άρρωστα ατομα
      Φιλική συμβουλή

      Διαγραφή
    6. Ο τύπος έχει πολλά θέματα μέσα του σε σχέση με το χαβο.....
      Εμείς θα λύσουμε τα ψυχολογικά του;
      George

      Διαγραφή
    7. δεν ξερω αν εισαι ο φιλος που ειχαμε προσφατα μια διαφωνια με τον Χαβο,αλλα αν εισαι θα στο ξαναπω.με αυτα τα under 1-1,5 γκολ που λες και ξαναλες,ο Χαβος πηρε 52 βαθμους με τον Παναιτωλικο.και δεν θα ξαναμιλησω παλι για την διαρκη ατυχια μας και τις σφαγες,την ξερεις την θεση μου πανω σ'αυτο.αλλα ακομη και χωρις ατυχια,χωρις ασχημες διαιτησιες,ηταν η καλυτερη επιδοση στην ιστορια μας.και εσυ μπορει να διαφωνεις πως παιζαμε ωραιο ποδοσφαιρο,η συντριπτικη πλειοψηφια των οπαδων μας,αλλα και των οπαδων αλλων ομαδων,θαυμασαν τον Παναιτωλικο του Χαβου εκεινη τη χρονια.δε μπορει οι 99 να κανουν λαθος και ο 1 να χει δικιο.η καλυτερη χρονια της ιστοριας μας ηταν ακομη και δεν ολοκληρωθηκε οπως μας αξιζε.δυστυχως ομως,φαινεται πως καποιοι δεν αναγνωριζετε την προσπαθεια,αλλα μονο το αποτελεσμα.γι αυτο να θυμαστε οχι μονο που μας εφτασε ο Χαβος,αλλα και απο που μας πηρε.

      Διαγραφή
    8. Μικρέ Sere97, ο ίδιος είμαι και επειδή βαρέθηκα να απαντώ συνέχεια στα ίδια επιχειρήματά σου, ξαναδιάβασε προσεχτικά τις απαντήσεις μου στα επιχειρήματα που θέτεις στα προηγούμενα κείμενα που έχω γράψει σε προηγούμενη ενότητα συζήτησης, μελετησέ τα καλά και ίσως πάρεις τις απαντήσεις που ζητάς. Στο μόνο που θα απαντήσω εδώ είναι ότι όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά και σε άλλους τομείς της ζωής (όπως η πολιτική) έχει αποδειχθεί ότι η γνώμη της πλειοψηφίας του κόσμου σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι η σωστή (έχω να σου αναφέρω πολλά παραδείγματα αν ενδιαφέρεσαι). Γιατί δυστυχώς σε αυτή την έρμη χώρα το πνευματικό επίπεδο των νεοΕλλήνων, κατά μέσο όρο, έχει φτάσει πλέον στο βαθμό του ραδικιού (IQ ραδικιού που γράφει και ένας άλλος φίλος). Επίσης, μην μπερδεύουμε την δημοκρατία με τη λαοκρατία ή την οχλοκρατία.
      Τέλος, εδώ θα είμαστε για να δούμε τι θα καταφέρει και φέτος ο Χάβος (όπως και τις προηγούμενες χρονιές, αλλά και πέρυσι στον Παναιτωλικό) και πλέον δεν θα έχει και τη δικαιολογία του "νεκρού" γηπέδου ή της διαιτησίας (όχι ότι τις προηγούμενες χρονιές είχε πρόβλημα, με εξαίρεση ελάχιστα ματς, κατά δήλωση και Κωστούλα), αφού άλλαξε χέρια η ΕΠΟ πλέον και θα ελέγχεται απο το στρατόπεδο στο οποίο μεταπήδησε ή στηρίζει και ο Παναιτωλικός.

      Διαγραφή
    9. S.G.W. ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΕ ΦΙΛΕ Ο ΠΑΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΥ? ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ? ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

      Διαγραφή
    10. φιλε ανωνυμε,ζητω συγνωμη που το ανοιξα ξανα το περι Χαβου.οτι σου απαντησα και οτι μου απαντησες ειναι πραγματα που τα εχουμε ξαναπει.καλο θα ειναι να μην επαναλαμβανομαστε συνεχως.
      εγω παντως το ξαναλεω,οτι ειμαι ανοιχτος για διαλογο με ολους,ειτε συμφωνουμε,ειτε οχι.αλλωστε ο διαλογος δεν εχει νοημα αν τον κανεις μονο με ανθρωπους που συμφωνεις σε ολα.αυτο ειναι το νοημα,να ακους κι αλλες αποψεις.το λεω γιατι καποιοι παρεξηγουνται και δεν θελουν να βλεπουν περα απ τη μυτη τους.και εχουμε καταληξει να χωριζομαστε σε στρατοπεδα,με την παραμικρη μαλακια,μετα συγχωρησεως.
      ολοι ειμαστε Παναιτωλικοι,ολοι θα στηριξουμε την ομαδα και τον προπονητη.αυτο θελω να δω εγω.κι εγω διαφωνουσα καθετα με την φιλοσοφια του Μαντζουρακη,αλλα στα 14 απ τα 15 εντος ημουν στο γηπεδο.

      Διαγραφή
    11. Όλη η Ελλάδα γνωρίζει ποιό ήταν το γνωστό στρατόπεδο και άρμα, όπως και η "εγκληματική οργάνωση" που κανόνιζε τα πάντα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο μέχρι πέρυσι. Γι αυτό και ο Κωστούλας είχε αναγκαστεί τελικά να προσχωρήσει στο εν λόγω άρμα και το είχε κάνει επίσημα με τη γνωστή δήλωση περί πειθαρχίας στο "σύστημα" (ώστε να ανέβει ξανά στη Σουπερλιγκ και να μην τον ξαναρίξουν).

      Διαγραφή
  30. Ενω με τον μεγάλο μαντζουρακη και γκολ και ευρωπη!!!!!!!!!!!!ρε ουστττττ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλειπες στα μαθήματα ή έρχεσαι αδιάβαστος στο μάθημα εσύ; Έχω γράψει παλιότερα ότι ο Μαντζουράκης πέρυσι στον α΄ γύρο (που έφυγε σαν αποτυχημένος) είχε καλύτερα αποτελέσματα απο αυτά που είχε ο Χάβος στο β΄ γύρο (με μοναδική εξαίρεση τον τομέα της άμυνας - στα γκολ κατα). Και επειδή κάποιος απάντησε ως δικαιολογία και ως επιχείρημα ότι ο Χάβος δεν είχε κάνει τις επιλογές παικτών και προετοιμασία με την ομάδα, αλλά παρέλαβε καμμένη γη απο τον Μαντζουράκη, τότε θα απαντήσω πως και ο Μαντζουρακης πρόπερσι δεν είχε κάνει τις επιλογές παικτών και προετοιμασία με την ομάδα και παρέλαβε περισσότερη καμμένη γη απο τον Ποντες, όμως κατάφερε να έχει καλύτερα αποτελέσματα (στους περισσότερους τομείς) ακόμη και απο την ομάδα του Χάβου (τη σεζον 2013-2014) κατά την επάνοδο στη Σουπερλιγκ. Επίσης, ο Μαντζουράκης είχε καλύτερη επίθεση και πρόπερσι και πέρυσι (ακόμη και απο την ομάδα του Χάβου, το 2014-2015, με το καλύτερο ρόστερ ever δηλαδή (και όπως είχε γράψει και ένας άλλος φίλος αν είχε εκείνο το ρόστερ ο Μαντζουράκης για 1 γύρο, τότε θα βλέπαμε τα αποτελέσματα και θα κάναμε ακόμη καλύτερη σύγκριση). Για να μην βάλω στο τραπέζι προς συζήτηση και το ερώτημα αν θα κατάφερνε ο Χάβος αυτά που κατάφερε ο Μαντζουράκης με τη Καλλονή.

      Υ.Γ: Δεν θεωρώ τον Μαντζουράκη καλύτερο προπονητή απο τον Χάβο ή γενικά καλό προπονητή, αντίθετα θεωρώ ότι πλέον είναι ένας ξεπερασμένος προπονητής. Απλά, ήθελα να δείξω με στοιχεία ότι και ο Χάβος δεν είναι κάτι καλύτερο του Μαντζουράκη, αλλά ένας επίσης μέτριος προπονητής της σειράς (απλά πιο αμυντικογενής) που δεν έχει καταφέρει ούτε έχει δείξει κάτι αξιόλογο προπονητικά μέχρι τώρα (τηρουμένων των αναλογιών πάντα).

      Διαγραφή
  31. Αφου δεν ξερεις απο στατιστικη. Αστο σε αυτους που ξερουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κυκλοφορησε το βιντεο του φιλικου με Κερκυρα. Για να δουμε!!!
    --76--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το ότι του είχε τους καλύτερους πεχτες στην Β.εθν. Και το διπλάσιο μπατζετ,ο Κωστουλας από όλες της ομάδες,να τα λέμε όλα φίλε ripper,ΓΙΏΡΓΟΣ.ΧΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον Γιώργο ξεχνάς σε τι θεση είμασταν όταν μας πήρε . Με αυτούς τους παιχτες που λες

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο για το τότε μπάτζετ αλλά μην ξεχνάς πως με αυτό το μπάτζετ ο Παναιτωλικός πριν να έρθει ο χαβος με τον Καραγεωργίου ήταν στη μέση της βαθμολογίας.επαιξε τεράστιο ρόλο το ότι ήρθε και ήταν το 70% της επιτυχίας της ομάδας να ανέβει κατηγορία

      Διαγραφή
    3. Και παρά τους καλύτερους παίκτες στη Β΄ και το διπλάσιο μπάτζετ, εκτός ότι για να πάει τρένο στο Β΄ γύρο χρειάστηκαν να γίνουν τα γνωστά της Β΄ Εθνικής (όλοι θυμούνται κάτι αποδόσεις 1.05 και 1.01 σε εντός και εκτός έδρας ματς), αλλά και να τον σπρώξει και η διαιτησία σε μερικά ματς για να καταφέρει να μπει στα πλειοφ, όπου και εκεί ντέρμπυ την έκανε την άνοδο στο τελευταίο ματς. Επίσης, στη Σουπερλιγκ το αυτονόητο έκανε αφού είχε μεγαλύτερο μπάτζετ απο τις ομάδες που ξεπέρασε. Μάλιστα και τις 2 χρονιές τερμάτισαν απο πάνω του και ομάδες με μικρότερο μπάτζετ. Ας πάει να αναλάβει ομάδες 100 οπαδών τύπου Εργοτέλη, Κέρκυρας, Λεβαδειακου, Βεροιας κτλ και να δούμε που θα τερματίσει ή αν θα ξεπεράσει τον Παναιτωλικό. Άντε για να τελειώνει το παραμύθι του "προπονηταρά"...

      Διαγραφή
    4. Δεν το θες εσύ??ποιον να φέρουμε ρε φίλε??πες μας και εμάς.αν μιλάς κιόλας για μπάτζετ τοτε μην ξεχνάς πως η Λέστερ πήρε πρωτάθλημα απέναντι σε ομάδες που είχαν τετραπλάσια μπάτζετ από το δικό της.το θέμα είναι να γίνει δουλειά στην ομάδα.που με τον χαβο η ομάδα έχει παίξει την καλύτερη μπάλα από όλες τις χρονιές.θα σου φέρω τον Μουρίνιο αλλά δυστυχώς και αυτός έχασε από ομάδα με μικρότερο μπάτζετ

      Διαγραφή
    5. Φίλε Ripper 6 διαβασε για το μπάτζετ και πότε ήρθαν οι παίχτες που έκαναν την πορεία του Β γύρου όταν ήμασταν στην δεύερη εθνική και ύστερα να ξαναγράψεις το σχόλιο της σύγκρισης για τον Καραγεωργίου και τον Χάβο την συγκεκριμένη χρονιά.
      Μελισσάς (Αριστερός ακραίος αμυντικός), Αραμπατζης (Δεξιός ακραίος αμυντικός), Ιορδανίδης (Ακραίος χαφ),Τζούνιορ (Κεντρικός χαφ), Μπόγιοβιτς (Φορ), Μπελόν (Επιθετικός χαφ), Σίσιτς (Ακραίος επιθετικός).

      Διαγραφή
    6. Να βρεις εσύ έναν καλύτερο, ξερολα Έλληνα ε ξερολα

      Διαγραφή
    7. Αυτονόητα πολλά είναι για σένα.
      Το αυτονόητο όμως πρέπει να χεις πολλά για να το πετύχεις.απ εγώ απ το χορό πολλά τραγούδια λες.και φαίνεται ότι ο πόνος σου είναι αλλού.

      Διαγραφή
    8. Δημητρης απο Δραμα11 Αυγούστου 2017 στις 11:20 π.μ.

      πολυ πικραμενος εισαι μηπως σου εφαγε την θεση του προπονητη στην ομαδα και βγαζεις τοση χολη?

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμε 10.49 π.μ, είχα γράψει σε άλλο σχόλιο ήδη 5 καλύτερους (και μάλιστα Έλληνες) προπονητές που θα μπορούσαν να είχαν προσλάβει με την επάνοδο στη Σουπερλιγκ αντί του Χάβου, αλλά και μετά που έφυγε ο Χάβος. Θα αναφέρω ξανά λοιπόν τους 2 απο αυτούς, που είναι καλύτεροι του Χάβου και οι πιο προσιτές περιπτώσεις, δηλαδή τον Πετράκη του Πας Γιάννενα και τον Παράσχο του Πλατανιά. Βέβαια, δεν γνωρίζω αν οι συγκεκριμένοι (και όχι μόνο αυτοί) δέχτηκαν πρόταση και αν θα δέχονταν να έρθουν, γιατί πιθανότατα να είχαν ερευνήσει και μάθει απο τη πιάτσα ότι η συνεργασία με τους διοικούντες και τον γενικό διευθυντή (νυν πρόεδρο) δεν θα ήταν αυτό που θέλουν για πολλούς και διαφόρους λόγους, κυρίως λόγω της δομής και λειτουργίας της ΠΑΕ, αλλά και της ανικανότητας, ασχετοσύνης, ανεπάρκειας πάνω στο αντικείμενο σε διαφορους τομείς (π.χ. στελέχωση ΠΑΕ και αγωνιστικού τμηματος-λειτουργία ακαδημιών-σχεδιασμός ρόστερ-scouting-μεταγραφές, κτλ).

      Διαγραφή
    10. Ripper6, επειδή και εσύ πιτσιρικάς φαίνεσαι, να σου απαντήσω ότι αυτό που έκανε και η Λέστερ και η Εθνική στο Euro2004, γίνονται μια φορά στα 100 χρόνια και εφόσον κλείσει τα μάτια του ο θεός. Είδαμε και την επόμενη σεζόν τι έκανε και ο Ρανιέρι και ο Ρεχάγκελ. Επίσης, όποιου του άρεσε το ποδόσφαιρο που είχε πάιξει η Λέστερ και η Εθνική μας το 2004, απλά είναι άμπαλος και τραχανοπλαγιάς. Ακόμη, αν ήταν τόσο προπονηταράδες ο Ρεχάγκελ και ο Ρανιέρι(όπως τους θεοποιούσαν τότε, καλή ώρα σαν τον Χάβο τώρα κάποιοι) θα είχαν προτάσεις απο μεγάλες ομάδες του εξωτερικού, αλλά είδατε που κατέληξαν. Τα ίδια ισχύουν και για τον Σάντος που λογικά θα έπρεπε να είχε προτάσεις απο μεγάλες ομάδες και τελικά έμεινε στην Εθνική Πορτογαλίας. Γιατί σου λένε οι υπεύθυνοι των Ευρωπαικών ομάδων υψηλού επιπέδου ότι αυτός θα μας αδειάσει τις κερκίδες και θα πονάνε τα μάτια των οπαδών μας με το κακό ποδόσφαιρο που θα παρουσιάσει. Και για να ολοκληρώσω, θα το ξαναπώ για άλλη μια και τελευταία φορά, το γεγονός ότι ο Χάβος αποδείχθηκε ο καλύτερος προπονητής στη 15ετία του Κωστούλα, αυτό δεν τον κάνει αυτόματα και καλό προπονητή (αλλά έναν μέτριο κατ΄ εμέ προπονητή της σειράς που υπάρχουν πολλοί τέτοιοι στην Ελλάδα). Διότι όταν το μέτρο σύγκρισης ήταν κάτι Σταθοπουλοι, Γεωργαμληδες, Σηφακηδες, Γκογκιτς, Κεχαγιάδες κτλ κτλ, τότε ο Χαβος φαίνεται κάτι μεταξύ Αντσελότι και Μουρινιο. Όταν καταλάβετε αυτό το απλό πράγμα όλοι, τότε μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση. Αν επίσης, η φιλοσοφία σας και η νοοτροπία σας είναι, απο το ολότελα καλή και η Παναιγιώταινα, τότε προβλέπω ότι ο Παναιτωλικός (αν δεν αλλάξει φιλοσοφία-νοοτροπία, αλλά και διοίκηση, δομή και λειτουργία ο Κωστούλας στη ΠΑΕ) όχι μόνο δεν θα ειναι Everyday Stronger και θα συνεχίζει να μένει στη μετριότητα (παλεύοντας συνέχεια με Κέρκυρες και Λεβαδειακούς για να μείνει στη κατηγορία), αλλά σύντομα θα πέσει ξανά κατηγορία. Ενώ, απο την άλλη πλευρά, πιθανότατα μπορεί να δείτε ξανά κάτι Γιάννενα, κάτι Ατρόμητους, κάτι Αστέρες Τρίπολης και κάτι Πανιώνιους (χωρίς ιδιοκτήτη) να αγωνίζονται στην Ευρώπη!!

      Διαγραφή
    11. 6:57 βάλε ένα ψευδώνυμο να ξέρουμε σε ποιον απαντάμε. Ο δυσμοιρος ο Σάντος που κατέληξε ο κακομοίρης στην Εθνική Πορτογαλίας, πήρε το πρόσφατο Ευρωπαϊκό να σε ενημερώσω.. Μεγαλύτεροι προπονητές που πηγαίνουν σε μεγάλες ομάδες με πολύ περισσότερα λεφτά ΝΑΙ υπάρχουν, αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να αναφερόμαστε συνεχώς μόνο στους κορυφαίους. Βρισκόμαστε στην Ελλάδα και μιλάμε σε σελιδα ομάδας με περιορισμένη οικονομική δυνατότητα. Όταν βρεθούμε κάποια στιγμή όλοι μας να συνομιλούμε σε σελιδα της Ρεάλ, τότε θα αλλάξουμε τροπάριο.
      Όσον αφορά το θέαμα και τους τραχανοπλαγιαδες, επειδή κουρασατε εσείς οι γνώστες του ποδοσφαίρου, να πω το εξής. Μακάρι χίλιες φορές η Εθνική μας να έπαιρνε το γιουρο με θεαματικό ποδόσφαιρο αλά Μπαρτσελόνα.. Αλλά αυτό ΔΕΝ θα μπορούσε να γίνει με τίποτα!! Οπότε γουσταρα με τα χίλια που το πήραμε όπως το πήραμε και ναι δεδομένου ότι ξέρω πως υποστηρίζω ομάδα με περιορισμένη οικονομική δυνατότητα, δεν θα με χάλασε καθόλου μια επιτυχία του Παναιτωλικού με τέτοια συνταγή, και θα την πανυγηριζα και θέαμα θα έβρισκα!! Και πάρτο χαμπάρι κι εσύ και οι άλλοι, η νέα εποχή είναι η εποχή της οικονομίας και θα είναι για δεκαετίες ακόμα. Καλύτερος του Χαβου ναι μπορεί να έρθει, όχι όμως γιατί θα πληρώσουμε καλύτερο αλλά γιατί θα προκύψει καλύτερος. Αν μάλιστα αληθεύουν όλα όσα γράφτηκαν για τον Φύσσα της Πορτογαλίας, σχετικά με το τι έπαιρνε, τότε Χαβος φτηνός και ξαναμανα Χαβος φτηνός και δώστε χρήματα για κανέναν έμπειρο παίκτη. Αυτά..

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    12. κ παλι σορυ αλλα με ξαναδιαολιζετε. αγαπητε τραχανοπλαγια (για να επιστρεψω το χαρακτηρισμο). προτου μιλησεις για ρεχαγκελ κ ρανιερι μπες λιγο στο κοπο να ψαξεις τη πορεια τους. ο μεν πρωτος τρια πρωταθληματα γερμανιας κ ενα κυπελλουχων εχοντας θητεια σε βερντερ ντρορντμουντ κ μπαγερν, ο μεν δευτερος με θητεια σε ομαδες κορυφαιου επιπεδου σε ευρωπαικο επιπεδο. οσο για τον χαβο κ την επιμονη σας οτι θα πονανε τα ματια μας με τη μπαλα που παιζει ειδικα την τελευταια χρονια του ο παναιτωλικος επαιζε μπαλαρα. μια αναδρομη σε αρθρα αθηναικων εφημεριδων εκεινη την εποχη θα σας πεισει αν η μνημη σας αδυνατει να σας βοηθησει. βεβαια ειχαμε κ παιχταραδες αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν κ επιδεξιους κωλους. κ για παρασχο- πετρακη αν ηταν τοσο προπονηταραδες οσο μας πρηξατε οτι ειναι δεν θα ταν ακομη σε πλατανια κ γιαννενα αλλα θα καναν βημα παραπανω οπως πχ ο ουζουνιδης.
      Υ.Γ με τον βαρετο σαντος η πορτογαλια καταφερε να παρει επιτελους euro, τον βαρετο ρεχαγκελ η ελλαδα επισης κ τον βαρετο ρανιερι η λεστερ πρωταθλημα... αμα ειναι να ρθει το αποτελεσμα να πα να γ...θει το θεαμα. εκτος αν νομιζεις οτι εχεις το μπατζετ της σιτυ της παρι κ της ρεαλ για να τα συνδυαζεις χαλαρα κ τα δυο

      Διαγραφή
    13. Αγαπητέ Odysseas, επειδή ζήτησες να βάζω ένα ψευδώνυμο θα κρατήσω το ψευδώνυμο Τραχανοπλαγιάς που το πρότεινε και ο doctor. Λοιπόν, κατά πρώτον, ανέφερα ότι ο Σάντος μετά τη "μεγάλη" επιτυχία της κατάκτησης του Euro, που το είχε πάρει και ο Ρεχάγκελ με την Εθνική Ελλάδας (όπως και η Δανία παλιότερα όποιος θυμάται που είχαν φώναξει τους παίκτες απο τις παραλίες) δεν είχε καλύτερη πρόταση (σε συλλογικό επίπεδο κυρίως) και "αναγκάστηκε" να μείνει στην Εθνική Πορτογαλίας. Κατά δεύτερον, εγώ δεν ζητώ να έρθει ο Μουρίνιο στο Παναιτωλικό, αλλά τον Ουζουνίδη, για παράδειγμα, μπορούσες να τον φέρεις όταν ήταν ακόμη στον Εργοτέλη, αλλά θα μου πεις ποιός απο τη ΠΑΕ θα το σκεφτεί ή θα τον αξιολογούσε τότε σωστά. Το ίδιο ισχύει και για τον Πετράκη που φαίνεται ότι οι διοικούντες στα Γιάννενα τον αξιολόγησαν καλύτερα. Επίσης, πώς είναι δυνατόν να μπορεί να πάρει η Ξάνθη τον Λουτσέσκου και εσύ όχι; Κατά τρίτον, εφόσον η ομάδα έχει πενιχρές οικονομικές δυνατότητες (ή μάλλον ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να επενδύσει και να βάζει πλέον λεφτά), τότε να μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας ή να μην μας δουλεύουν με τα Everyday Stronger, για Ευρώπες και τα τοιαύτα, αλλά να εμπεδώσουμε στο ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε ο νέος Λεβαδειακός της κατηγορίας (και δεν εννοώ παρασκηνιακά, αλλά αγωνιστικά). Τέλος, κανένας δεν περίμενε ούτε πρόκειται να περιμένει η Εθνική Ελλάδος να ξαναπάρει Ευρωπαικό και μάλιστα παίζοντας επιθετικό ποδόσφαιρο (ως Μπαρτσελόνα) για ευνόητους λόγους, αλλά βρε αδερφέ τουλάχιστον ζητάς να δεις 2-3 ωραίους συνδυασμούς ή αυτοματισμούς στην επίθεση, αλλά και 5-6 τελικές ενέργειες (όχι απο στημένα μόνο)σε κάθε μάτς και όχι να σε πονάνε τα μάτια σου κάθε φορά.

      Διαγραφή
    14. Αγαπητέ doctor, τι σημασία έχουν οι επιτυχίες του Ρεχάγκελ επι εποχής Κολοκοτρώνη, αλλά και του Ρανιέρι με το κακό ποδόσφαιρο που παρουσίασαν σε Εθνική και Λέστερ αντίστοιχα ή στο ότι έκλεισε τα μάτια του και ο θεός για να κατακτήσουν τα συγκεκριμένα τρόπαια; 'Ενας προπονητής κρίνεται συνεχώς καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας τους και μάλιστα όχι μόνο βάσει αποτελέσματος (αλλιώς για παράδειγμα η Άρσεναλ θα είχε διώξει τον Βενγκέρ εδώ και χρόνια ή ο ΟΦΗ παλιότερα τον Γκέραρντ). Εδώ ο Μουρίνιο που είναι ο πιο πετυχημένος και καλύτερος προπονητής της τελευταίας δεκαετίας έφαγε σε προηγούμενες σεζόν και τρώει ακόμη δικαίως τη κριτική της αρκούδας σε διάφορα θέματα, ενώ δεν θα έπρεπε να τον ακουμπά κανένας (με βάση τη δική σου λογική). Όσο για τον Παράσχο έχει κάνει στο παρελθόν βήματα παραπάνω στη καριέρα του (και πιστεύω ότι ο Χάβος δεν πρόκειται να κάνει την ίδια μεγάλη καριέρα). Αλλά και τώρα στα τελειώματά του ο Παράσχος και κοντά στη σύνταξη δείχνει την αξία του και στον Πλατανιά. Γιατί λοιπόν να μην έχεις έστω δοκιμάσει τόσα χρόνια τον Παράσχο, αλλά να προτιμάς τον Λεμονή, τον Καραγεωργίου, τον Χάβο, τον Πόντες, τον Μαντζουράκη κτλ κτλ; Όσο για τον Πετράκη, παρότι έχει λιγότερα χρόνια ως προπονητής στο ανώτατο επίπεδο απο τον Χάβο, κατάφερε και μεγαλύτερες επιτυχίες να έχει και να βγάζει παίκτες συνέχεια (αυτός είχε βγάλει και τον Μπακάκη αν θυμάσαι) και να γεμίζει με ευρώ το ταμείο στα Γιάννενα. Οπότε και μόνο αυτά τα ολίγα αποδεικνύουν ότι είναι καλύτερος του Χάβου και αναμένουμε να δούμε στη συνέχεια αν θα κάνει το βήμα παραπάνω.
      Όσον αφορά τη καραμέλα με τη μπαλάρα που έπαιξε η ομάδα το 2014-2015, ας διαβάσεις τις απαντήσεις μου σε άλλα σχόλια γιατί έχω κάνει την ίδια συζήτηση με τον sere97 και βαριέμαι να τα ξαναγράφω. Τώρα περί άρθρων Αθηναικών εφημερίδων και αθλητικών δημοσιογράφων στην Ελλάδα, μη με διαολίζεις (όπως λες) γιατί αν αρχίσουμε να συζητάμε περί αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα πανεύκολα μπορώ να σου αποδείξω το χαμηλό επίπεδο, τις ελλιπείς γνώσεις τους, την διαπλοκή που υπάρχει και τελικά ότι οι δημοσιογράφοι είναι (αν όχι οι πρώτοι) οι 2οι υπεύθυνοι για την κατάντια στην οποία έχει φτάσει το Ελληνικό ποδόσφαιρο και οι Έλληνες οπαδοί-φίλαθλοι. Τέλος, όπως γράφεις στο υστερόγραφο, οι βαρετοί Σάντος, Ρεχάγκελ και Ρανιέρι μπορεί να πήραν ένα απο τα πιο σημαντικά τρόπαιά με κακό ποδόσφαιρο στα 50 χρόνια καριέρας, αλλά αν έκανες μια δημοσκόπηση (ανάμεσα σε φιλάθλους, προπονητές, τεχνικους διευθυντές, επιστήμονες, κτλ) για τους καλύτερους προπονητές παγκοσμίως θα βλέπαμε σε ποιά θέση θα βρισκόνταν (με εξαίρεση βέβαια την Ελλάδα που θα ήταν πολύ ψηλά). Εγώ λοιπόν δεν ήθελα, ούτε θέλω τον βαρετό, μη αξιόλογο και μη επιτυχημένο Χάβο (ακόμη και αν έβγαινε Ευρώπη μια φορά η ομάδα), αλλά θα ήθελα έστω έναν Ουζουνίδη ή έναν Πετράκη στο Παναιτωλικό και όχι μόνο επειδή πιστεύω ότι θα παρουσίαζαν καλύτερο ποδόσφαιρο ή για περισσότερες επιτυχίες, αλλά και για να βγάζουν συχνά παίκτες με ότι αυτό συνεπάγεται για την ομάδα, αφού δεν έχεις ούτε το μπάτζετ της Σίτι ή της Ρεάλ και έναν ιδιοκτήτη που δεν θέλει να επενδύσει πλέον και να βάλει περισσότερα χρήματα. Βέβαια, έχει και τα δίκια του ο Κωστούλας γιατί σου λέει τόσα χρόνια έχω δώσει τόσα λεφτά και έχω καταφέρει σχετικά λίγα σε σύγκριση με άλλους ιδιοκτήτες που ξόδεψαν λιγότερα. Αλλά σε αυτό ευθύνεται και ο ίδιος λόγω των άσχετων ή ανίκανων συνεργατών που επέλεξε να διοικούν την ΠΑΕ.

      Διαγραφή
    15. Φιλε Οδυσσευς, επειδη δεν ειχες ερθει στα...βαφτισια λογω προφανως υποχρεωσεων σου, σου λεω οτι ονομαστηκε " Ευζωνακι". Να μου ευχηθεις τωρα αξιος, αξιος γιατι εγω ημουν ο νουνος!

      Διαγραφή
    16. αγαπητε φιλε κ εγω μιλαω για κριτικη καθ ολη τη διαρκεια της καριερας ενος προπονητη. ο μεν ρανιερι για χρονια προπονουσε ομαδες καρακορυφαιου επιπεδου με αποκορυφωμα ενα πρωταθλημα αγγλιας πολυ προσφατως (αντικειμενικα το πιο δυσκολο πρωταθλημα στην ευρωπη) με την ασημη λεστερ κ ο ρεχαγκελ επισης προπονουσε σε κορυφαιο επιπεδο για παρα παρα πολα χρονια (σορυ κιολας που γερασε κ δε μπορει να προπονει μεχρι τα πεθαματα του) κ τσιμπησε κ ενα γιουρο στα τελειωματα. για το μουρινιο, οταν προπονεις ομαδες που οτιδηποτε λιγοτερο απο τσουλου κ πρωταθλημα ειναι αποτυχια προφανως το κραξιμο ειναι στο προγραμμα. για τον βεγκερ ρωτα τους οπαδους την αρσεναλ καλυτερα, θα καταλαβεις πολλα (για τη συγκριση σε αυτο το επιπεδο με τον οφη δε σχολιαζω καν). τον καλο προπονητη φιλε μου τον διακρινει η ικανοτητα να παιρνει το μαξιμουμ με το ροστερ που διαθετει κ ειδικα αν με κατωτερα ροστερ επιβαλλεται επι δυνατοτερων. αυτο αδυνατεις ακομη να κατανοησεις. το συγχρονο ποδοσφαιρο εκτος απο θεαμα (αν εισαι μπαρτσελονα η ρεαλ) ειναι τακτικη κ ικανοτητα προσαρμοστικοτητας στης αναγκες του ματς. κ εκει οι προαναφερθεντες εκαναν παπαδες. αν θες θεαμα κ αποτελεσματικοτητα ταυτοχροναλυπαμαι ζεις σε λαθος χωρα.
      στα καθ ημας τωρα. για τη δημιοσιογραφια θα συμφωνησω αλλα οσο κ να χτυπιεσαι τη χρονια με μαρτινεζ κ βιγιαφανιεζ παιζαμε κ γαμω τες μπαλαρες. μπορει να μη βαζαμε 4-5 γκολ σε καθε ματς αλλα μεσοεπιθετικα καμια αλλη ομαδα για τεραστια περιοδο δεν εβγαζε το θεαμα που βγαζαμε εμεις. κ στη τελικη μια κ οπως βλεπω κοπτεσαι τοσο για το θεαμα, τι παραπανω θεαμα εχει βγαλει ο πετρακης στα γιαννενα τοσα χρονια. καλα για παρασχο δε σχολιαζω καν απο πλευρας θεαματος ουτε απο πλευρασ αλματος την προπονητικη στη κυπρο. κ οι δυο αυτοι προπονητες που τοσο πολυ θαμυαζεις κανουν αυτο που σου εξηγω. παιρνουν το ροστερ τους κ δουλευουν τακτικα κ σε αποτελεσματικοτητα οχι σε θεαμα. το να μου θες παρασχο κ πετρακη κ να μου γκρινιαζεις για το θεαμα μαλλον δε ξερεις τι θες.για το θεμα των παικτων τωρα που θα βγαλουν συμφωνω αλλα αυτο δε νομιζω οτι ειναι θεμα χαβου οσο προβλημα στις δικες μας ακαδημιες χωρια που αν δουλευεις σε ομαδες που εχουν απαγορευση μεταγραφων ειναι πολυ πιο ευκολο να αναδειξεις παικτες. το θεμα των ακαδημιων το εχω θιξει κ παλιοτερα κ γι αυτο τρωμε κατι μυγες πασαδες κ κουτρουμανους στη μαπα. αν κ στο θεμα αναδειξης μονο ο πετρακης εχει κανει δουλεια αλλα κατσε να δουμε την καριερα του πως θα παει κ μετα το ξανασυζηταμε
      τωρα για το υστερογραφο μου χαιρω πολυ αμα κοουτσαρω σα τον γκουαρντιολα μπαρτσα μπαγιερν κ σιτυ κ γω θα βγω τοπ προπονητης του αιωνα. για να δω αν αυτοι οι κορυφαιοι της δημοσκοπησης που λες παιρναν μια ομαδα σα την ελλαδα η τη λεστερ τι θα εκαναν... δες το σα τη χρυση μπαλα, παντα υπαρχουν ποδοσφαιριστες που οτι κ να κανουν η μπαλα θα παει στο μεσι η τον ροναλντο.

      Διαγραφή
    17. Φίλε Doctor, επειδή και εγώ πολύ γουστάρω να με διαολίζουν, ας ξεκινήσω τις ανταπαντήσεις απο τον Ρεχάγκελ. Δεν έζησα και ούτε γνωρίζω τα δεδομένα της εποχής στη ποδοσφαιρική Γερμανία και Ευρώπη τα χρόνια εκείνα για να κάνω συγκρίσεις με άλλους προπονητές, ομάδες, κτλ. Αυτό που έχω ψάξει όμως και διαβάζω είναι ότι κατέκτησε 2 πρωταθλήματα, 2 κύπελλα Γερμανίας και 1 κυπελούχων Ευρώπης με τη Βέρντερ, στην οποία ήταν προπονητής 15 συνεχόμενα χρόνια!!!!), 1 πρωτάθλημα Β Γερμανίας με τη Καιζερσλάουτερν, 1 πρωτάθλημα ακόμη στα καπάκια με την ίδια ομάδα στη Bundesliga και τέλος το EURO2004 με την Εθνική Ελλάδος. Όλα αυτά στα 40 χρόνια(!!!) προπονητικής καριέρας. Αφού λοιπόν, κατά πρώτον, αναφέρω ότι προπονούσε επι 10 χρόνια την Εθνική Ελλάδας απο το 2001 που ανέλαβε (χωρίς να αναφερθώ καν στο κακό θέαμα και ποδόσφαιρο που παρουσίασε), θα υπενθυμίσω ότι μετά το Euro2004, ΑΠΕΤΥΧΕ κατά σειρά στο Μουντιάλ 2006, Εuro2008 και Μουντιάλ 2010 (όταν και έφυγε) και θα σημειώσω τέλος ότι τη μοναδική φορά που δούλεψε σε μεγάλη ομάδα και δη της Γερμανίας (Μπάγερν) δεν κατάφερε να βγάλει ούτε τη χρονιά...
      Κάνε συγκρίσεις τώρα με Λίπι, Καπέλο, Αντσελότι, Μουρίνιο, Τραπατονι, Φεργκιουσον, Χιτζφελντ, Φαν Γκαλ, κτλ αλλά και τους παλιότερους Χαπελ, Πέισλι, Λάτεκ, Κλάφ, Μιχελς, Λομπανοφσκι, κτλ για να δεις την διαφορά. Και μην μου απαντήσεις ότι οι περισσότεροι εξ αυτών δούλεψαν σε ομαδάρες, γιατί η ανταπάντηση είναι πανεύκολη. Λες όλοι οι μεγάλοι σύλλογοι στην Ευρώπη να μην έβλεπαν πόσο τεράστιος προπονητής ήταν και δεν του έκαναν προτάσεις, αλλά προσλάμβαναν άλλους; Αυτά για τον Ρεχάγκελ...(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ)

      Διαγραφή
    18. Πάμε και στον Ρανιέρι...Ο Ρανιέρι παρότι δούλεψε σε τόσες ομάδες υψηλού επιπέδου είναι σούπερ αποτυχημένος, γιατί όχι μόνο δεν κατέκτησε ούτε τα τρόπαια που κατέκτησε ο Ρεχάγκελ κατά τη διάρκεια της καριέρας του, αλλά είχε και πολλές αποτυχίες σε αυτές τις διάφορες ομάδες. Γιατί, λοιπόν, αυτός ο προπονηταράς ότι κατάφερε μια φορά με τη Λέστερ (όπου επαναλαμβάνω έκλεισε τα μάτια του ο θεός, όπως συμβαίνει μια φορά στα 50 χρόνια) δεν το κατάφερε στο παρελθόν με τις περισσότερες ομάδες που προπονούσε; Και γιατί επίσης την επόμενη χρονιά του στη Λέστερ, όχι μόνο δεν βγήκε Ευρώπη, αλλά παρολίγο να υποβιβαστεί; Μήπως έχασε το μαγικό ραβδάκι ή λειτούργησε μόνο για μια σεζόν; Για να μην αναφερθώ και στη δουλειά και τα αποτελέσματά του στην Εθνική Ελλάδος, πριν πάει στη Λέστερ, γιατί θα ανοίξει νέο παράθυρο συζήτησης....Αντίθετα, ο Μουρίνιο (και όχι μόνο αυτός) κατέκτησε πρωταθλήματα και Τσαμπιονς Λιγκ με 3 διαφορετικές ομάδες και μάλιστα όχι με ομάδες μεγαθήρια, όπως συμβαίνει τώρα με τη Μαντσεστερ Γιουνάιντεντ. Παρα ταύτα, κανένας όμως επίσης δεν τον εξύμνησε για το θέαμα που παρουσίαζε και για το αντιποδόσφαιρο που έπαιζε σε κάποια ματς για να πάρει αποτέλεσμα ή πρόκριση και μάλιστα δέχτηκε και δέχεται ακόμη εύλογα πολύ έντονη κριτική γι΄αυτό. Και για να τελειώνω με τον Ρανιέρι, για να σου δώσω να καταλάβεις σε ποιό επίπεδο προπονητικά βρίσκεται είναι χειρότερος (βάσει επιτυχιών) και απο τον Μπενίτεθ.
      Πάμε και στην Αρσεναλ. Οι οπαδοί της Άρσεναλ για το μόνο πράγμα που είναι δυσαρεστημένοι με τον Βενγκερ είναι η μη κατάκτηση ενός πρωταθλήματος και ενός Τσάμπιονς Λιγκ τόσα χρόνια, για το ότι δεν ρίχνει λεφτά για να το πετύχει ή γιατί δεν αλλάζει τη φιλοσοφία του. Δεν είναι ούτε για το θέαμα και το χορταστικό επιθετικό ποδόσφαιρο που παίζει η Αρσέναλ επι μια 15ετια (το καλύτερο στην Αγγλία τα περισσότερα χρόνια), ούτε για το ότι ανακαλύπτει, βγάζει και ενσωματώνει συνέχεια νέους ταλαντούχους παίκτες στην ομάδα και στη φιλοσοφία της. Με το δίκιο τους διαμαρτύρονται, γιατί σου λέει εντάξει έχουμε χορτάσει μπάλα και θέαμα, έχουμε διαφορετική φιλοσοφία απ΄ όλες τις ομάδες, αλλά θέλουμε να πανηγυρίσουμε ενίοτε και μια σημαντική κούπα, ρε αδερφέ. Ακριβώς το αντίθετο μπορεί να συνέβαινε αν έπαιρνε συχνά πρωταθλήματα, όπως πήρε η Τσέλσι, αλλά έπαιζε άχρωμο, άγευστο και άοσμο πόδόσφαιρο. Γι΄αυτό λέμε ότι πρέπει να υπάρχει όσο δυνατόν περισσότερο μέτρο σε μια ποδοσφαιρική ομάδα, το οποίο έχουν καταφέρει ή προσπαθούν να καταφέρουν διάφορες Ευρωπαικές ομάδες (όπως και κάποιες Ελληνικές στη Σουπερλιγκ). Δεν χρειάζεται να αναφέρω ονόματα, όσοι βλέπουν και γνωρίζουν απο ποδόσφαιρο, ξέρουν ποιές είναι... (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ)

      Διαγραφή
    19. Ας συνεχίσω με τον Πετράκη και τον Παράσχο. Για να σε τρολάρω λίγο, επειδή είχες αναφερθεί στα άρθρα των Αθηναικών εφημερίδων, διάβασε τι έγράφαν επι χρόνια για το ποδόσφαιρο που έπαιζαν όλες οι ομάδες του Παράσχου και διάβασε τι έγραφαν επίσης πέρυσι για τον Πλατανιά και τη μπαλάρα που έπαιζε, αλλά και για τα Γιάννενα του Πετράκη τα τελευταία χρόνια. Επίσης, για τον Πετράκη και περι θεάματος θα σου πω ότι επι εποχής τους τα Γιάννενα είχαν αύξηση εισιτηρίων και προσέλευσης κόσμου (πριν καν η ομάδα βγει στην Ευρώπη). Και δεν νομίζω ότι ο κόσμος γύρισε γήπεδο ως ένδειξη εκτίμησης στον Χριστοβασίλη για τα λεφτά που σκάει κάθε χρόνο....Το ίδιο ισχύει και στον Πλατανιά...Αντίθετα, θα σου υπενθυμίσω ή θα σε ενημερώσω ότι επι Χάβου, ακόμη και τη χρονιά του 2014-2015 που υποστηρίζεται ότι η ομάδα έπαιζε μπαλάρα και κηνυγούσε Ευρώπη, τα εισιτήρια μειώθηκαν αντί να αυξηθούν!!! Τέλος, για την ικανότητα των προπονητών, εγώ θυμάμαι ότι στα περισσότερα μεταξύ ματς καλύτερο ποδόσφαιρο έπαιξαν (αναλογικά με τις διαφορές στη ποιότητα και το επίπεδο των παικτών ή του ρόστερ που επισήμανες) και τα Γιανεννα και ο Πλατανιάς και γι΄αυτό το λόγο νομίζω ότι είχαν κερδίσει κιόλας στους περισσότερους μεταξύ μας αγώνες. Επίσης, για το θέμα των ακαδημιών, τόσο καλύτερη οργάνωση, λειτουργία, εγκαταστάσεις και υποδομές υπάρχουν στα Γιάννενα και αναδεικνύει παίκτες ο Πετράκης; Παρεπιπτόντως, ψάξε να βρεις ποιούς και πόσους παίκτες ανέδειξε ο Παράσχος στις ομάδες που δούλεψε (ακόμη και στον Πλατανιά έβγαλε τον Γιακουμάκη και όχι μόνο όπως λέγεται)... Και αφού λοιπόν υπάρχει πρόβλημα τόσα χρόνια πρόβλημα στις ακαδημίες και το έβλεπε ο Χάβος γιατί δεν “όρθωσε το αναστημά του” και δεν έκανε κάτι για να διορθωθούν τα πράγματα, αλλά αντίθετα έλεγε ή έδειχνε παλιότερα ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με τους μικρούς; Aπο την άλλη βέβαια λέγεται οτι ισχυρίζεται πως αυτός έβγαλε τον Μπακάκη ή τον Χαντάκια, αλλά και τον άμπαλο (όπως αφήνεις να εννοηθεί) Μύγα....(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ)

      Διαγραφή
    20. Τώρα, συγκεκριμένα για το θέμα της ομάδας του 2014-2015, έχω ξαναγράψει και ομολογήσει σε συζήτηση που είχα με τον sere97 ότι εκείνη η ομάδα έπαιξε το καλύτερο (ή μάλλον πιο ολοκληρωμένο) ποδόσφαιρο απο οποιαδήποτε άλλη ομάδα επι εποχής Κωστούλα. Και επειδή βλέπαμε τις περισσότερες χρονιές απο διάφορους προπονητές σχεδόν κλωτσοσκούφι, γι΄αυτό το νορμάλ ή καλύτερο ποδόσφαιρο που έπαιξε με τον Χάβο τότε, αναδεικνύεται και χαρακτηρίζεται τώρα συγκριτικά ως μπάλαρα. Τόσο απλό είναι..Γιατί με την ίδια λογική και συγκρίνοντας, το ποδόσφαιρο που είχαμε δει στον Παναιτωλικό τη γνωστή χρονιά στη Β΄ Εθνική που χάνονταν η μπάλα με Γιοβάνοβιτς και λοιπή συνομωταξία, τι πρέπει να λέμε ότι ήταν; Διαστημικό; Σε έχω βέβαια ικανό, αν είσαι Χαβικός, να υποστηρίξεις ότι το ίδιο ακριβώς ποδόσφαιρο έπαιξε και ο Παναιτωλικός του Χάβου το 2014-2015.
      Επίσης, αν συμφωνήσουμε με τη λογική σου ότι ένας καλός προπονητής φαίνεται και αποδεικνύεται μόνο όταν παιρνει το μαξιμουμ με το ροστερ που διαθετει κ ειδικα αν με κατωτερα ροστερ επιβαλλεται επι δυνατοτερων, τότε και ο Χάβος δεν πέτυχε κάτι σημαντικό και δεν είχε καμμία σοβαρή επιτυχία, αφού είχε καλύτερο ή πιο ακριβο ρόστερ απο τις υπόλοιπες μικρομεσαίες ομάδες της Σουπερλιγκ (πλην Αστέρα και Ατρόμητου). Αντίθετα, ο Μαντζουράκης με την ίδια λογική, είναι καλύτερος προπονητής με βάση τα αποτελέσματα που είχε με την Καλλονή ή ο Γρηγορίου με τη Κέρκυρα και σίγουρα όπως έχω αναφέρει ο Πετράκης στα Γιάννενα, ο Παράσχος στο Πλατανιά, ο Ουζουνίδης στο Πανιώνιο, κτλ.
      Τέλος, για το υστερόγραφο, αν θέλεις μπορώ να σου αραδιάσω πρόχειρα τουλάχιστον καμμιά δεκαριά σύγχρονους προπονητές (πριν πάνε ακόμη σε μεγάλες Ευρωπαικές ομάδες) που θεωρούνταν ή θεωρούνται (αν γινόταν δημοσκόπηση) καλύτεροι του Ρανιέρι ή του Ρεχάγκελ.
      Και επειδή βλέπω ότι είσαι καλός συζητητής και σου αρέσει να ασχολείσαι και να ψάχνεις τα θέματα, ρώτησε (όποιον παίκτη και προπονητή ή ειδικό του ποδοσφαίρου θέλεις) και πέσμου τι θα σου απαντήσουν στις ερωτήσεις...Τί είναι πιο εύκολο να μάθεις ή να πράττεις; Να παίζεις (καλή) άμυνα ή (καλή) επίθεση; Tι είναι πιο εύκολο να διδαχθεί και τι ξεχωρίζει έναν καλό προπονητή απο έναν μέτριο προπονητή; Nα διδάσκει και να παίζει η ομάδα του (καλή) άμυνα ή (καλή) επίθεση;
      (Σημείωση: Προφανώς, το τέλειο είναι να διδάσκει και να παίζει η ομάδα του καλά, εξίσου και τα 2, αλλά το βάζω στη κουβέντα, επειδή γίνεται πολύ κουβέντα περί της σημασίας και της χρήσης άμυνας και επίθεσης).
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ “ΕΙΔΙΚΟΥΣ” ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ).

      Με αγάπη, Ο ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΣ

      Διαγραφή
  34. δεν μπορω να καταλαβω το κολυμα καποιων.ειτε με τον χαβο ειτε με τον οποιδιποτε χαβο.ρε ειστε παναιτωλικοι ναι η οχι.αποφασιστε.εαν ειστε ειστε και με τον χαβο.και με τον καθε χαβο.γιαυτο περιμενετε πρωτα να δειτε πωσ θα παει η ομαδα(θεορω θελετε να παει καλα)και μετα θα κανουμε και κρητικη ολοι.τουλαχιστον επι χαβου εχουμε δει πολυ ωραια πραγματα στο γηπεδο απο την ομαδα μασ.οποτε υπομονη ,μην βιαζεστε ναβγαλετε χολη.γιατι υπαρχει περιπτωση ,το ποιο πιθανο απο οτι βλεπω ,να τον αποθεωνουμε ολοι μαζι .(μακαρι)ψυχραιμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Μωραίτης της Παναχαικής που έβαλε 2 γκολ σήμερα στο φιλικό με τον ΟΦΗ είναι ο παλιός δικός μας νεαρός που έπαιζε στη Κ20 ή απλά είναι κάποιος άλλος συνεπώνυμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παλιος δικος μας και θα ματωνει τα διχτυα της Β φετος

      Διαγραφή
    2. Ο ίδιος, Παναγιώτης Μωραΐτης
      Μ.Α.

      Διαγραφή
  36. τα μαθατε;0-1 η Λαμια τον ΠΑΟΚ,1-0 ο Ατρομητος τον Ολυμπιακο.συμπερασμα;Λαμια παει για Ευρωπη,Ατρομητος παει για πρωταθλημα.
    εκανα μια δοκιμη να μπω στο μυαλο ορισμενων που βγαζουν συμπερασματα απ τα φιλικα.δεν ξερω κατα ποσο τα καταφερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ακομη δεν αρχισε το πρωταθλημα και ξεκινησε η γκρινια για το Χαβο.
    Λοιπον για να τελειωνουμε.
    Ειτε το θελουν καποιοι,ειτε οχι,ΑΥΤΟΣ ειναι ο προπονητης της ομαδας μας κι αυτον ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να στηριξουμε σαν οπαδοι.
    Αντε,γιατι γεμισαμε απο Νικους Ξανθοπουλους.Μαρθες Βουρτση και Βασιλακηδες Καιλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ναι φιλε μου,ο μωραιτης της παναχαικης ειναι ο δικος μας,που ενω ηταν πρωτος σκορερ στην κ20 και διεθνης με την εθνικη νεων,τον αφησαμε ελευθερο,ουτε καν δανεικο να τον δωσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. και να συμπληρωσω κατι,δεν ξερω αν θα γινει καλος παιχτης ο μωραιτης και ποσο ψηλα θα φτασει,αν φτασει,αλλα δε γινεται τον πρωτο σου σκορερ,αρχηγο της κ20 και διεθνη να τον αφηνεις ελευθερο,χωρις να του δωσεις ουτε μια ευκαιρια,εστω στην προετοιμασια η να τον δωσεις δανεικο και παραδειγμα τον παπουτσογιανοπουλο να τον εχεις 4 χρονια επαγγελματια και να παιρνει ευκαιριες,χωρις ποτε να δειξει τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. οσο κ αν εχω αποφυγει να μην γραψω πριν την εναρξη της σεζον με διαολιζετε. δε μπορω να καταλαβω αν ειστε νεοπαναιτωλικαρες της α εθνικης η απλα εχετε αλτσχαιμερ. για το θεμα της β εθνικης λοιπον. μπειτε ψαξτε για εκεινη τη περιβοητη σεζον με ποιο ροστερ ξεκινησαμε εκεινη τη χρονια κ με ποιο ροστερ καταληξαμε μετα τη μεταγραφικη περιοδο του ιανουαριου. ξεκινησαμε με ροστερ παραμονης στη β εθνικη μεχρι που αποφασισε ο κωστουλας να τα σκασει κ βρεθηκαμε με χαβο προπονητη (που τον θεωρω μακραν τον καλυτερο μεχρι στιγμης που εχει περασει επι εποχης κωστουλα απ την ομαδα) κ ροστερ α εθνικης. ουτε ξεκινησαμε αλανια με το πιο ακριβο ροστερ ουτε εστησε ματς ο κωστουλας να ανεβουμε. ψαχτειτε λιγο πριν αρχισετε να αμολατε ανεξελεγκτα μ@@@@ιες.
    οσο για το τελευεταιο σχολιο του σερε. φιλε μου το iqραδικι ειναι ψευδωνυμο ενος αλλα λυπηρη πραγματικοτητα για πολλους γι αυτο κ δε μπορουν να κατανοησουν την εννοια του φιλικου. τσαμπα καθεσαι κ σκας
    τα λεμε τη πρωτη αγωνιστικη αλανια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με Ξανθη, Σερρες, Εργοτελη στο κυπελλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Για να δουμε το κυπελλο.Εργοτελης και Πανσερραικος δεν εχουν μαζευτει ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ΄΄ΣΤΗΘΗΚΕ΄΄ ΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΝΩΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΠΡΕΛΕΣ.ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΑΣ ΕΓΙΝΑ ΔΕΚΤΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΟΛΩΝ.ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ -ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ-ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ.ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ-ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΜΑΣ!!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γ@@@@τε με ένα μωραιτη ,ναι καλός παίχτης δε λέω. για άλλους λόγους των διώξανε. Είχαν ακουστεί παρα πολλά για το πρωτάθλημα νέων εκείνη τη χρονιά. Φενεται οτι είχε ενεργή συμμετοχή. Για αυτό το λόγο ξυλοθηκε μέσα σε μια βραδιά η ομάδα νέων. Και καλά κάνανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μιζέρια κακομοιριά σημαία Αγρινίου μας έχετε ζαλίσει με το Μωραιτη Και έναν Κοντογιάννη αν μπορούσαν να βοηθήσουν θα τους δίναν δανεικούς βοηθήστε την ομάδα όπως μπορεί ο καθένας και Αφήστε τη γκρίνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μιζέρια κακομοιριά σημαία Αγρινίου μας έχετε ζαλίσει με το Μωραιτη Και έναν Κοντογιάννη αν μπορούσαν να βοηθήσουν θα τους δίναν δανεικούς βοηθήστε την ομάδα όπως μπορεί ο καθένας και Αφήστε τη γκρίνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.