Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Δεν πειράζει ρε μάγκες



Ο Παναιτωλικός ήταν σπουδαίος αλλά δεν κατάφερε να πάρει κάτι απο τον σημερινό παιχνίδι στο ΟΑΚΑ με αποτέλεσμα να γνωρίσει την ήττα για την πρώτη αγωνιστική του νέου πρωταθλήματος.

Αστοχία ,  ενα λάθος του διαιτητή και κυρίως δυο τραγικές ενέργειες του Μάρκους Παούλο καταδίκασαν την ομάδα.

Ο Παναιτωλικός ηταν εξαιρετικός στο πρώτο ημίχρονο,  άξιζε να κερδίζει αλλα τελικά έχανε σε ενα παιχνίδι που ο αντίπαλος δεν έκανε ούτε φάση.  Στο δεύτερο ημίχρονο ο διαιτητής της αναμέτρησης δεν είδε καθαρή κόκκινη στον Λιβάγια που θα άφηνε την ΑΕΚ νε εννιά αλλα απέβαλε σωστά λίγα λεπτά αργότερα τον "χαζό " Μάρκους Πάουλο.

Τα γκολ για την ΑΕΚ τα πέτυχαν οι Αλμέιδα με πέναλτι και ο Γιόχανσον

Οι παίκτες του Χαβου αν διατηρήσουν την σημερινή τους απόδοση αλλα και το θάρρος τους, μπορούν φέτος να πετύχουν μεγάλα πράγματα.

ΑΕΚ- Παναιτωλικός 2-0


Τα καναρίνια μπήκαν εξαιρετικά στο παιχνίδι με αποτέλεσμα να έχουν τον έλεγχο του αγώνα. Με καλη κυκλοφορία αλλα και πρέσιγνκ έδειχναν στον αγωνιστικό χώρο οτι ήταν η καλύτερη η ομάδα. Η πρώτη ευκαιρία ήρθε με ενα καλο σουτ του Μύγα. Από την άλλη η ΑΕΚ δεν δημιουργούσε το παραμικρό πρόβλημα αλλά σε μια ανύποπτη φάση ο Μάρκους Πάουλο έκανε ενα τραγικό πέναλτι και έδωσε το δικαίωμα στην ΑΕΚ να προηγηθεί.  Μετά το γκολ τα καναρίνια ανέβασαν ακόμη περισσότερο στροφές και προσπαθούσαν να βρουν το γκολ. Στο 26' χάθηκε τεράστια διπλή ευκαιρία  να ισοφαρίσει το ματς ο Παναιτωλικός. Λίγα λεπτά αργότερα αποβλήθηκε σωστά ο Αλμέιδα. Οι κυανόκίτρινοι πίεσαν για την ισοφάριση αλλα δεν κατάφεραν να βγάλουν μεγάλες ευκαιρίες για γκολ και ετσι τελείωσε το πρώτο μέρος.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο διαιτητής δεν είδε καθαρή κόκκινη κάρτα στον Λιβάγια και λίγα λεπτά αργότερα απέβαλε σωστά τον Μάρκους Πάουλο. Το παιχνίδι μετά απ αυτό ισορροπησε και η ΑΕΚ έχασε κάποιες καλές ευκαιρίες. Απο την άλλη τα καναρίνια δεν μπορούσαν να φτιάξουν μεγάλες ευκαιρίες με αποτέλεσμα στο 74' λεπτό να το πληρώσουν και να δεχθούν και δεύτερο γκολ απο τον  Γιόχανσον. Εκει ουσιαστικά τελείωσε το παιχνίδι με το 2-0 να μένει μέχρι το τέλος.


Οι καλύτερες φάσεις :


1' Έναρξη στο παιχνίδι
11' Μακρινό σουτ του Μύγα η μπάλα ελάχιστα άουτ.
13' Πέναλτι κερδίζει η ΑΕΚ
14' 1-0 Γκολ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Αλμέιδα.
22' Ωραία ενέργεια απο τον Ντίαζ που βγάζει την σέντρα αλλα η κεφαλιά του Μοράρ πέρασε ελάχιστα άουτ
26' Τεράστια διπλή ευκαιρία για τον Παναιτωλικό. Ο  Κλέσιο βρήκε τον Μοράρ που απο πλεονεκτική θέση δεν μπόρεσε να νίκησε τον Ανέστη με τον Μπεχαράνο στην συνέχεια της φάσης να στέλνει την μπάλα ελάχιστα άουτ.
28' Η ΑΕΚ μένει με δέκα παίκτες αφού ο Αλμέιδα χτύπησε τον Χαντάκια και αποβλήθηκε!
30' Εξαιρετικό σουτ του Ρόσα με τον Ανέστη να διώχνει δύσκολα σε κόρνερ
45' Μακρινό σουτ του Μπεχαράνο μπλοκάρει με διπλή προσπάθεια ο Ανέστης
45' Τέλος Α μέρους

46' Έναρξη β μέρους
47' Κόκκινη κάρτα στον Μάρκους Πάουλο.
54' Καλή ευκαιρία για την ΑΕΚ με τον Μάνταλο να αστοχεί απο κοντά.
63' Καλο σουτ του Μάνταλου εξω απο την περιοχή με την μπάλα να περνάει ελάχιστα άουτ
74' 2-0 Γκολ για την ΑΕΚ με τον Γιόχανσον να σκοράρει απο κοντά
90+3 Τέλος στο παιχνίδι



ΑΕΚ: Ανέστης, Γκάλο, Τσιγκρίνσκι, Τσόσιτς, Λόπες, Γιόχανσον, Αϊντάρεβιτς, Μάνταλος (80′ Βινίσιους), Κλωναρίδης (46′ Λιβάγια), Τρίστασον (46′ Πατίτο), Αλμέιδα.

ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ: Κυριακίδης, Μύγας (λ.τ. 16′ Μαρινάκης), Χαντάκιας, Ροντρίγκες, Τσοκάνης, Πάουλο, Μπεχαράνο, Ντίας (69′ Μάζουρεκ), Κλέσιο, Ρόσα (60′ Μπράβο), Μοράρ.

149 σχόλια:

  1. Ο Παναιτωλικός ήταν σπουδαίος που γράφεις αντμίν είναι υπερβολικό.
    Λάθος τεράστιο του Πάολο κενά στην άμυνα απειρία είδα προχωράμε αλλά δεν έπεισε ο Παναιτωλικός απέναντι στην άχρηστη αεκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην ήταν σπουδαίος αλλά για πρώτη αγωνιστική και εκτός έδρας με την ΑΕΚ ήταν πολύ καλός.λαθη του παολο απειρία ναι άχρηστη αεκ όχι.

      Διαγραφή
  2. Ένα ερώτημα και μια παρατήρηση:
    ΟΚ το 2ο γκόλ είναι κανονικό. Είδε ο διαιτητής κάποιο βίντεο? Σε ένα αδειο στάδιο που ακουγόταν μέχρι και η φωνή του θυρωρού , γιατί ο επόπτης υπάκουσε στις διαμαρτυρίες των ΑΕΚτζήδων? Αν το μάτς γινόταν στο δικό μας άδειο γήπεδδο θα έκανε το ίδιο?
    Θέλουμε στόπερ επειγόντως. Όχι γιατί το νεαρό δίδυμο δεν είναι καλοί, αλλά λόγω απειρίας, φόβου η έλλειψης αυτοσυγκέντρωσης θα φορτώνονται σε κάθε μάτς με κάρτες και βλέπω να ξεμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέφτω από τα σύννεφα20 Αυγούστου 2017 στις 9:37 μ.μ.

      Σκέψου ότι το 2ο (κανονικό) γκολ της ΑΕΚ δεν θα είχε μετρήσει ποτέ, αν δεν είχε τραυματιστεί σε εκείνη τη φάση ο Ροντρίγκεζ!!! Λόγω της διακοπής αυτής μπόρεσαν και κάνανε ό,τι κάνανε!!! Αστείοι απλά. Δεν ξέρω πώς μπόρεσε ο τέταρτος και επηρέασε την απόφαση. Μπορεί να δει βίντεο; Δεν ξέρω τον κανονισμό.

      Διαγραφή
    2. Δεν έχει έρθει το βίντεο στην Ελλάδα. Ασχέτως αν ήταν γκολ ο επόπτης επηρεάστηκε απ τον κόσμο.

      Έχεις απόλυτο δίκιο.. όταν ειδικά τραυματίστηκε ο ροντριγκεζ , συν τις κάρτες έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό.

      Θα μπορούσε ο χαντακιας να κερδίσει πέναλτι κ έφαγα κ μια μπάτσα που κι αυτό ήταν για κόκκινη.
      Το πρώτο ημίχρονο μου έδωσε όραμα για τη συνέχεια .
      Υπομονή καθώς ντιας, μαζουρεκ προσαρμόζονται κ θα γίνονται οκο κ καλύτεροι..
      Πάουλο σήμερα έπαιξε εντελώς ανώριμα...

      George

      Διαγραφή
    3. Πέφτω από τα σύννεφα20 Αυγούστου 2017 στις 10:38 μ.μ.

      Συνειδητοποιούμε ότι αν δεν είχε υπάρξει διακοπή λόγω Ροντρίγκεζ, το σκορ θα ήταν 1-0;;;

      Βρήκε το χρόνο έτσι να δει ο βοηθός στο ριπλέι τη φάση!!! Γιολλάντα λέμε! Κάνουμε τους κανονισμούς ακορτνεόν.

      Διαγραφή
  3. Μονο Χαντάκιας βλακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε αμτμιν πάρε θέση με τον κάθε τυχαίο εδώ μέσα με τους ξένους.πες μας ποιοι είναι και ποιοί όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή εμφάνιση από την ομάδα ειδικά στο πρώτο ημίχρονο.πρεσινγκ σε όλο το γήπεδο,καλή κυκλοφορία και καλές φάσεις που θα μπορούσαν να μας φέρουν την νίκη.αλλα γιατί όμως η ομάδα με την αποβολή του Πάουλο ήταν τόσο κακη και δεν ανεβαινε να πιέσει??κρίμα...ο χαβος έκανε κάποιες καλές επιλογές στο σχήμα ξεκινώντας Τσοκανη και βάζοντας τον μπράβο όταν η ομάδα ήθελε γκολ και πίεση κάτι που δεν το κάνει αμυντικογενης παίκτης

    ΥΓ1:η διαιτησία του τζηλου δεν σταματά να μας εκπλήσσει.καθαρη κόκκινη κάρτα στον λιβαγια δεν δόθηκε ποτέ,ούτε καν φάουλ η κίτρινη κάρτα.παρα πολλές κίτρινες κάρτες στην ομάδα μας.και φυσικά το γκολ που δόθηκε δικαίως φυσικά αλλά μετά από παρεμβολή του κόσμου και όχι χρήση βίντεο που δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα

    ΥΓ2:αυτή η ομάδα μπορεί να πετύχει πολλά πράγματα φέτος και το απέδειξε σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα,κατ αρχας καλη ποδοσφαιρικη σεζον και συγχαρητηρια για την προσπαθεια σημερα

    με λιγα λογια η ομαδα σμρ ηταν σωστα στημενη αλλα ανευρη και αυτο με ενοχλησε γιατι παρ ολο που ειχαμε καλυτερη εικονα και η αεκ (με απουσιες) εκανε απλα συντηρηση δυναμεων εμεις δεν αντιδρασαμε ποτε
    ειχαμε ελαφρα την υπεροχη την περισσοτερη ωρα αλλα απειλησαμε μονο 2 φορες χαρη στον ροσα, ο βραζιλιανος ειναι ο μονος συνδετικος κρικος του κεντρου με την επιθεση σ αυτην την ομαδα να το θυμαστε
    τον παουλο τον θεωρω σοβαρο παιχτη, σημερα δεν ξερω τι επαθε... ελαχιστες φορες εχω δει κατι παρομοιο... ηλιθιο πεναλτι και εξισου ηλιθια δευτερη κιτρινη

    *πολυ καλα στοιχεια ο ντιας, τους μοραρ και μαζουρεκ θα τους δουμε στα επομενα παιχνιδια περισσοτερο
    *ο χαβος εστεισε σωστα την ομαδα μεσοαμυντικα αλλα εχει πολλη δουλεια ακομη στο επιθετικο κομματι
    *περαστικα στον μυγα
    *δεν καταλαβαινω τι περιμενουν για να αποκτιθει ενας κεντρικος αμυντικος, η πρωτη μεταγραφη θα επρεπε να ειναι
    *επισης θα ηθελα σιγουρα εναν κοφτη και ισως ενα αριστερο εξτρεμ αλλα ας ερθει ο αμυντικος πρωτα και μετα βλεπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε θέμα διαχείρισης το έχασε πολύ ο Χαβος....Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τν αλλαγή του πιο καλού παίκτη μας(ροσα) με το να βάλει αμυντικό χαφ (μπράβο), ήθελε να κρατήσει το σκορ 1-0...;; Μετά από εκεί δεν κάναμε φάση...

    Ηλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόντες γρήγορα παιδιά η μόνη λύση!!!!!

      Διαγραφή
    2. Όσα ξέρει ο νοικοκύρης Ηλία δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Τόσα λεπτά έπρεπε βα παίξει και πολύ καλα έκανε που τον έβγαλε.αν ήθελες να τον έχεις και στο επόμενο ματς

      Διαγραφή
  8. Πέφτω από τα σύννεφα20 Αυγούστου 2017 στις 9:50 μ.μ.

    Επιτέλους σήμερα κατάλαβα πόσο μου είχε λείψει η Σούπερ Λίγδα! Από το 17' και μετά είδα το ματς, οπότε έχασα το πρώτο γκολ και δεν έχω εικόνα για το πρώτο τέταρτο.

    Πολλές κάρτες δεν δόθηκαν στην ΑΕΚ, δολοφονικό τάκλιν από Λιβάγια αλλά τίποτα.

    Για να μην τα πολυλογώ, για τη φάση του δεύτερου γκολ της ΑΕΚ, έγραψα σε απάντηση σε σχόλιο φίλου παραπάνω.

    Δύο πράγματα μόνο θα πω:

    1) Μπαίνεις στο δεύτερο ημίχρονο και έχεις παίκτη παραπάνω και πας στο 48' και τρως δεύτερη κάρτα αχρείαστη και γελάς κιόλας ρε Πάουλο;;; Κρέμασες όλη την ομάδα που μπορούσε να πάρει αποτέλεσμα στο ΟΑΚΑ υπό ιδανικές συγκυρίες. Συννενοημένο από εδώ μέχρι την Αθήνα.

    2) Μάκη Χάβο που είσαι ο λόγος που συνέχισα να πηγαίνω γήπεδο πέρυσι, τι αλλαγές πήγες και έκανες; Βγάζεις Ντίαζ και Ρόσα και βάζεις αμυντικά χαφ να κρατήσεις το σκορ;;; Δεν έχεις επαναληπτικό από βδομάδα, η ΑΕΚ έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μύγας και Πάουλο είναι οι αρχηγοί της ομάδος για φέτος?
    Επιτρέπεται από τον Πάουλο τέτοιες ενέργειες ?
    Ο Κουσας όταν ήταν αρχηγός τέτοιες ηλιθιότητες σε 50 λεπτά δεν έκανε ποτέ.
    Μέγα λάθος η ανανέωση του.....έδεσε το γάιδαρο του και τώρα κοροϊδεύει.....που είσαι ρε Γοδοι? Που είσαι ρε Σφακιανάκη?
    Που είσαι ρε δήμαρχε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. sere97
      περα απο την πλακα,ο Τζουριορ μπορει να εμεινε λιγο καιρο στην ομαδα,ομως ηταν απο τους πιο σημαντικους παιχτες που εχουμε δει.ηξερε τη θεση του οσο πολλοι λιγοι,ηταν ηγετικη παρουσια και βοηθησε αρκετους παιχτες μας να εξελιχθουν.μακαρι να υπηρχε ενας Τζουνιορ στον σημερινο Παναιτωλικο.ποτε θα ξαναδουμε τετοιο παιχτη;

      Διαγραφή
  10. αν αυτα που εκανε σημερα ο τραγικος παουλο τα εκανε καποιος αγρινιωτης,θα τον ειχαμε κρεμασει στην πλατεια!χωρις λογο παταει με τις ταπες τον πεσμενο παιχτη της αεκ και κανει πεναλτυ και τελειως αψυχολογητα παιρνει δευτερη κιτρινη,το ματς το χασαμε ξεκαθαρα απο αυτον!και ενα αλλο,για πιο λογο χτυπαει ολα τα στημενα ο παουλο;και περισυ και σημερα,ολα τα βαραει στο γαμο του καραγκιοζη,καταστρεφει ολα τα στημενα!διωξαμε τον μακο και τον παπαζογλου και κρατησαμε το παλτο,ο μοναδικος βραζιλιανος που δεν ξερει μπαλα!οσον αφορα την ομαδα,για πρωτο παιχνιδι εμεινα ευχαριστημενος,ειδικα στο πρωτο ημιχρονο ειμασταν πολυ καλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέφτω από τα σύννεφα20 Αυγούστου 2017 στις 10:42 μ.μ.

      Συμφωνώ απολύτως φίλε για τον Πάουλο. Και για τα στημένα του και για τα αίσχη του στο σημερινό ματς. Απαράδεκτη η δεύτερη κίτρινη! Να πω ότι την πήρε στο 80φευγα να το καταλάβω. Αυτός πήγε στο 48' και τον βάρεσε επίτηδες με το άλλο πόδι για να πάρει δεύτερη κίτρινη και πείτε ό,τι θέλετε...

      Διαγραφή
  11. κριμα γιατι με εξαιρεση τα δυο μεγαλα λαθη του Παουλο,αλλα και το αχαστο χαμενο του Μοραρ,στο πρωτο ημιχρονο το παιξαμε στα ισα και δειξαμε πως δεν σκυβουμε κεφαλι σε κανεναν.
    προχωραμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα ίδια με περυση..τίποτα..κλοτσοσκουφι θες μπαλαδορο μπροστά τύπου μαρτινες..μπάλα κάτω κ έξυπνες δουλεμένες αντεπιθεσεις σιγά το θηρίο που πεζαμε σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κριμα και αδικο!

    Χαθηκε ευκαιρια να τσιμπησουμε βαθμο/ους απ το ΑΕΚακι!

    Αν ημουν Χαβος θα βαζα ποινη στον Παολο που μας εκαψε!Αδικαιολογητος στο πεναλτι και την δευτερη κιτρινη!
    Η ομαδα μου αρεσε αρκετα στο Α ημιχρονο.Στο δευτερο μετα την αποβολη δεν υπηρχαμε!

    Κυριακιδης=Δεν φερει καμια ευθυνη στα γκολ.
    Μυγας=Οσο επαιξε καταπιε τον Ισλανδο.
    Χαντακιας και Ροντριγκεζ=Μου αρεσαν σαν διδυμο θελουμε αλλον ενα στοπερ χθες!
    Τσοκανης=Σκυλος στην αμυνα εσβησε τον Κλωναριδη,μπροστα τιποτα.

    Μπεχαρανο=Μου αρεσε αρκετα ο Βολιβιανος.Δεν το περιμενα.Τιμιοτατος στον ρολο του.
    Μαρκος Παολο=Δεν σχολιαζω γιατι θα αρχισω τα καντηλια.
    Ροσα=Τον πιστευω αλλα σημερα ηταν μετριος.Δεν κρατησε μπαλα οσο επρεπε.

    Κλεσιο=Καλος στο ρολο του βοηθησε και αμυντικα.
    Ντιαζ=Μου αρεσε παρα πολυ.Καλη μεταγραφη.Γρηγορος και ξερει μπαλα.
    Μοραρ=Καρφωσε το ρε Ρουμανε να τους ξερανουμε!Επρεπε να το βαλει.

    Μαρινακης=Εκανε λαθακια αλλα προσπαθησε.
    Μπραβο και Μαζουρεκ=Δεν μπορουν να κριθουν.

    ΥΓ Χαβο αλλαξε εκτελεστη στα στημενα.Οχι αλλο Παολο.
    ΥΓ(2)Καθαρη κοκκινη στον Λιβαδεια.Κορακι Τζηλο.

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάολο είναι η Πάολα τό σωστό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπερα σε ολους και καλη χρονια.
    Μετα το ματς εριξα ενα μισσωρο περπατημσ μπας και ηρεμησω.
    Μαρκος Παουλο αγορι μου,10 χιλιαρικακια προστιμο κι εξεδρα για να βαλεις μυαλο
    ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ ο Παναιτωλικος που δεν πηρε αποτελεσμα απ'αυτη την ΑΕΚ και μιλαω για ΔΙΠΛΟ.
    Δε θα ριξω ατομικες ευθυνες ουτε σε παιχτες,ουτε σε προπονητη μονο και μονο γιατι ειναι αρχη και πιστευω οτι πρεπει να κανουμε υπομονη.
    Οσον αφορα το Μαρκος Παουλο που ανεφερα παραπανω νομιζω οτι αποτελει ολοκα αρνητικη εξαιρεση η σημερινη του παρουσια και γι'αυτο εκανα ειδικη αναφορα σ'αυτον.
    Στο επομενο ματς,ΑΠΑΙΤΩ σαν οπαδος του Παναιτωλικου,παθος,καθαρο μυαλο κι ορθολογικη διαχειριση ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
    Υ.Γ.Γενιξε Αρχηγε,ριξε και κανενα μπινελικι στ'αποδυτηρια.
    Καμμια φορα οχι μονο δε βλαπτει,αλλα κανει και καλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χατζοπουλου,σε αυτο το θεμα η ΠΑΕ θα επρεπε να ειναι πιο σκληρη.δεν ειναι δυνατον να χρεωνεις στην ομαδα ενα γκολ και μια αποβολη απο αδικαιολογητα λαθη και να μην υπαρχει καμια επιπτωση.και ο Χαβος πρεπει να παρει τα μετρα του σε τετοια περιστατικα και δεν μιλαω συγκεκριμενα για τον Παουλο εδω.τα αποδυτηρια ειναι το Α και το Ω.αν εκει μεσα επικρατει χαος,υπαρχει και αρνητικο αντικτυπο αγωνιστικα.
      το επομενο παιχνιδι θα ειναι εντελως διαφορετικο ομως.θα παιζουμε στο γηπεδο μας,που μετα απο πολυ καιρο θα εχει παλμο,θα ειμαστε εμεις αυτοι που θα ψαξουμε το γκολ απ την αρχη και που θα επιβαλουμε τον ρυθμο μας.νικη και μονο νικη.

      Διαγραφή
  16. Τραγικο λαθος του χαβου που δεν βγαζει τον κιτρινισμενο παουλο στο ημιχρονο.φαινοταν η δουλεια οτι θα απεβαλλε παιχτη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονο ο παουλο ειχε κιτρινη?
      μας δουλευετε εδω μεσα μου φαινεται

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλα τετοια βλακια μονο αυτος θα μπορουσε να κανει

      Διαγραφή
    3. Τα στόπερ δεν μπορούσαν να πάρουν άλλη;

      Διαγραφή
    4. Φίλε ο παολο αν δέν τό έχεις πάρει μυρωδιά είναι επιρεπεις στήν κάρτα σύν ότι είναι καί μέγας άμπαλος.

      Διαγραφή
  17. Καλαααα ρε Μάρκος πόσα πήρες σήμερα και μας κρεμασες έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέφτω από τα σύννεφα21 Αυγούστου 2017 στις 12:44 π.μ.

      Ο Παουλο απο τη φαση του πεναλτυ φανηκε οτι ηθελε να φαει αποβολη. Χωρις λογο παει και παταει με τις ταπες την πλατη του αλλουνου. Ξεκαθαρη κοκκινη σε φυσιολογικο πρωταθλημα.
      Οτι δεν καταφερε στην αρχη του πρωτου ημιχρονου, το καταφερε στην αρχη του δευτερου.

      Διαγραφή
  18. το ματς το κάναμε δωρεά στην αεκ!!! Παουλο απαράδεκτες ενέργειες!!! θα πάμε ψηλά φέτος με γήπεδο κλουβί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια επανορθωση.
    Εννοω ΠΡΟΣΤΙΜΟ ενα δεκαχιλιαρο στον Παουλο.
    Οσο για το Τζηλο?
    Καθε φορα και χειροτερος...
    Συνεχιζει να μας εκπλησσει.Παναξια κερδισε τη θεση του στον πινακα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Δεν πειράζει ρε μάγκες" ο ποιο αστοχος τιτλος που εχει μπει ποτε.Χασαμε απο την χειροτερη κουλα που εχουμε αντιμετωπισει ποτε.
    Ποτε επιτελους θα απαλλαγουμε και θα απαλλαγη και ο ιδιος "απο το φαινομενο Χαβος στις αλλαγες";
    Ποτε επιτελους θα απαλλαγουμε απο την φοβια της διοικησης να αγορασει ενα στοπερ αξιας;G.D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ρε υπαλληλε

      Διαγραφή
    2. Πρώτη αλλαγή αναγκαστικη
      Δεν βλέπεις ότι ο ροσα δεν μπορούσε άλλο;έγινες ειδικός επειδή πας και βλέπεις την προπονηση κουτσιμπολακο;
      Πες καλύτερα για το σελεμανι και άσε τις αλλαγές γιαυτους που έχουν διπλώματα

      Διαγραφή
  21. Δεν μπορουσε να κανει Κατι αλλο!
    Στοπερ. και. αριστερο χαφ χρειαζεται!
    Καλη τυχη στην αεκ με μπρυζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δύο ήταν οι υπαίτιοι της ήττας. 1) Μάρκος Πάουλο και 2) Χάβος. Δεν πιστεύω ότι θέλετε να τα αναλύσω. Αίσχος να χάνεις από αυτήν την ΑΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ´αυτή η αεκ έχει τριπλάσιο μπατζετ σκο σένα έστω και με αυτές τος αλλαγές. Ροστερ όχι δυο στόπερ με το ζορι
      Ξερόλες προπονηταραδες

      Διαγραφή
  23. Καταρχήν καλή ποδοσφαιρική χρονιά σε όλες τις ομάδες και ακόμη πιό καλή στην ομάδα μας.

    Οντως ο Πάουλο ήταν απογοητευτικός. Καλά θα κάνει ο Χάβος να τον συμμαζέψει. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες καθότι ειπώθηκαν απο τους προλαλήσαντες.

    Σε γενικές γραμμές η ομάδα άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Εδειξε πάθος και τσαμπουκά. Ισως και περισσότερο απο όσο έπρεπε για 1η αγωνιστική. Ολοι οι παίκτες ήταν καλοί.

    Καλή συνέχεια και σίγουρα φέτος είναι η χρονιά μας.

    Δεν χρειάζεται να πώ τι πρέπει να θυμίζει το κλουβί στο ερχόμενο μάτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε καθαρο μυαλό ανάμεσα σε τρολ και πιστούς φιλάθλους που απαιτούν όχι ζητάνε από την πρώτη αγωνιστική.

      Διαγραφή
  24. Επειδη κανεις δεν το εχει γραψει και ειδικα ο πολυ ενημερωμενος Χατζοπουλου σας το γραφω για να βοηθησω λιγο για τους ξενους.Ο Σελεϊμανι ειδη απο την δευτερα εχει αναχωρησει για την πατριδα του.Τον λογω αφηνω να τον γραψει ο Χατζοπουλου.G.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο ...ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ;
    Αλλο ενα φιλι ζωης δωσαμε στην ΑΕΚ σημερα... Τωρα ποιος το εδωσε, ψαξτε για τον Ιουδα...
    Πως να μη μας πειραξει βρε αντμιν το αποτελεσμα;Χανεις στο ημιχρονο απο εναν ανυπαρκτο αντιπαλο με 10 παικτες κι αντι να μπεις στο δευτερο να τους ισοπεδωσεις, τους ανασταινεις;
    Τραγικα λαθη... Στην κοκκινη που δεν δοθηκε στον Λιβαγια, γιατι δεν τεθηκε θεμα βιντεο κι αντι η ΑΕΚ να παιζει με 9, στην επομενη φαση τους φερνουμε στα ισα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Admin δεν ήμασταν εμείς εξαιρετικοί.Η αεκ ήταν η χειρότερη ΑΕΚ από τότε που ανέβηκε Α εθνική.Οσο για τον Παουλο κρέμασε την ομάδα με ένα χαζό πέναλτι και μια ανούσια κόκκινη.αιώνιο πρόβλημα του Χαβου οι αλλαγές και η διαχείριση του παιχνιδιού.θάλασσα τα έκανε πάλι

    Υ.Γ Ο ντιαζ θα κάνει παπάδες φέτος και ο μοραρ δεν μου φάνηκε για σοβαρός επιθετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα είπατε για τον Πάουλο και συμφωνώ όπως και ότι μπορούσαμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Αν το κάρφωνε ο Ρουμάνος, αν δεν τραυματιζόταν ο Ροντρίγκεζ στο 2ο γκόλ ,αν δεν μετρούσε το 2ο κ.λ.π.. Με τα αν όμως δεν κερδίζονται τα παιχνίδια, γιατί χάνονται και απο δικά μας λάθη .Δεν επιτρέπεται στο 2ο γκόλ να κατεβάζει άνετα τη μπάλα ο Μάνταλος ανάμεσα σε δυο δικούς μας να την περνά κάτω από τα πόδια του Χαντάκια κι εκείνος ν α κάνει μια μεγαλοπρεπή κωλοτούμπα. Όταν σταματήσει τις υπερβολές σαν τον Καραγκούνη ίσως και να τον πάρουν πιο σοβαρά οι διαιτητές. Για αυτό και στο χτύπημα του Λιβάγια τον αγνόησε ο διαιτητής, στον οποίο φυσικά δεν ρίχνω κανένα ελαφρυντικό.
    Ούτε στην κατακύρωση του 2ου γκόλ. Γιατί προσωπικά ο επόπτης δεν είδε κανένα ριπλέι και απορώ που το επικαλέσθηκε και ο Χάβος στη συνέντευξη τύπου. Ισχύει το ριπλέι και δεν το ξέρω?
    Τέλος πάντων και στο 1-0 να έμενε το μάτς δεν νομίζω ότι θα κάναμε κάτι γιατί απλά στο 2ο δεν είμασταν καλοί όσο στο πρώτο.Το κακό είναι ότι χάσαμε από μια κακή ΑΕΚ και βρεθήκαμε από νωρίς να κυνηγάμε το σκόρ με το χαζό πέναλτι του Πάουλο που έπεσε σαν μουλάρι πάνω στον αντίπαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλα για το ποσο σπουδαιος ηταν σημερα ο παναιτωλικος το ειδαμε admin(απλα καλυνηχτα).Την χειροτερη Αεκ χωρις κοσμο και με πολλες απουσιες απο το φτωχο ροστερ της δεν πηρες ποντο!
    Τωρα στα του ματς,ο κλασικος παναιτωλικος του χαβου τιποτε περισοτερο,το καλυτερο το ειπε ο σπικερ της νοβα,''ο παναιτωλικος δεν προσαμοζει το παιχνιδι του αναλογα πως παει το ματς η ποιος ειναι ο αντιπαλος,αλλα εχει φτιαξει 1 δικο του τροπο παιχνιδιου που παιζει παντα ανεξαρτητος ποιο θα ειναι το τελικο αποτελεσμα''..ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΥΡΙΟΙ.
    Ατομικη κριτικη δεν θα κανω,σαν αναφορα ομως θα σταθω στον μπεχαρανο ο οποιος σημερα με εξεπληξε ευχαριστα σε σχεση με οτι θυμομουν,μακαρι να συνεχισει ετσι.
    Οσον αφορα τον χαβο,σημερα μου απεδειξε αλλη 1 φορα οτι μπορει να ξερει να στηνει την ομαδα σε αυτο που ξερει και θελει πριν την εναρξη αλλα κατα την διαρκεια δεν ξερει να διαβαζει 1 παιχνιδι,ποσο μαλλον να κανει σωστες αλλαγες ωστε να αλλαξει ροη στο ματς.

    Υ.γ Παιχτης Παολο δεν υπαρχει,απορω με ποιο κριτηριο εμεινε αυτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. η ομάδα δείχνει οτι μπορεί φέτος στο πρωτάθλημα να κάνει μια καλή χρονιά. το πιο σημαντικό είναι να παίζει ωραία μπάλα.Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε πάρα πολύ καλά , με καλό πρέσινγκ , κίνηση και γενικά μια ομάδα που ξέρει που πατάει και βρίσκεται και ξέρει τι ζητάει απο το παιχνίδι.
    Στο δεύτερο έγιναν πολλά, κάρτες , φάουλ και ο αγώνας έπεσε πολύ ποιοτικά.
    Όσον αφορά τον Παουλο, τον θεωρώ καλό παίχτη που χρειάζεται η ομάδα, πέσατε όλοι να τον φάτε. Έκανε ένα κακό ματσ αλλά έχει κάνει άλλα τόσο πολύ καλά. ηρεμήστε λίγο.
    Μοραρ, ασύνδετος ακόμα θέλει προσαρμογή με τους άλλους αλλά όταν μπει πιστεύω θα κάνει πολύ ωραία πράγματα.
    Ντιας απο τους καλύτερους σήμερα.Ένα πολύ ιδιαίτερο και καλό στοιχείο είναι οι μεγάλες μπαλιές του Ροντριγκες. Αρκετά βελτιωμένος απο πέρυσι.
    Συνεχίζουμε, με δουλεία θα έρθουν και οι βαθμοί.
    ΥΣ πολλοί λένε για διαιτησία οτι δεν επηρέασε. Θαρρώ πως όπως δόθηκε αντικανονικό φάουλ στον χαντάκια απο αλμέιδα με κόκκινη κάρτα έπρεπε να γίνει και στον Λιβάγια. ποιά η διαφορά?
    Το γκολ καθαρότατο αλλά απο τη στιγμή που δόθηκε οφσαιντ πως αλλάζει την απόφαση ο διαιτητής? Αστείοι όσοι λένε ΄ότι υπάρχει χρήση ριπλέι στην Ελλάδα. ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΜΑΣ.
    σύνολο: goal που έπρεπε να μετρήσει αλλά όπως έγινε δεν έπρεπε τελικά και καθαρή δεύτερη κόκκινη για παίχτη της ΑΕΚ.
    Δεν αλλάζει το αποτέλεσμα? μπορεί να μην άλλαζε μπορεί όμως και όχι.
    Ωραία αρχή κάναμε.

    Κρατάμε τη καλή μπάλα του πρώτου ημιχρόνου και τα καλά δείγματα που μας κάνουν να αισιοδοξούμε και συνεχίζουμε με νίκη στο κλουβί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτελους μια κριτική αντικειμενική και για μένα πολύ σωστή .

      Β.Α

      Διαγραφή
  30. Κύριε χαβο τραβατου λίγο το αυτί του Πάολο,κ άσε τις διετισιες,λίγο,πολύ από αυτόν έχασες το παιχνίδι. Σε γενικές γραμμές Είμαι ευχαριστημένο,παίξαμε καλά ποιο πολύ στο Πόρτο ημίχρονο, Είμαι αισιόδοξος για το μέλλον της ομάδας μας.ΓΙΩΡΓΟΣ.ΧΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή χρονιά.Σάββατο στο γήπεδο με θετική διάθεση.Θα δούμε καλή μπάλα φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τραγικη ευθυνη παουλο και το περνατε στα πολυ ψιλα. Κακα στημενα αδιαφορη διαθεση αλητικη συμπεριφορα που κρεμασε την ομαδα. Μοραρ επρεπε μα το βαλει το σουτ αυτη ειν η δουλεια του, ας ελπισουμε να μην το ξανακανει γιατι το δις εξαμαρτειν...Μπατσε ειχες δεσμευτει για σεντερ μπακ αλλα για πολλοστη φορα δειχνεις ανικανος και θα εισαι ο αποκλειστικος υπευθυνος των λαθων του επιφοβου ροντριγκεζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εαν υπαρχει πειθαρχια στην ομαδα και θελουμε να γινουμε πραγματικη ομαδα,μεσα και εξω απο τα αποδυτηρια,σημερα κιολας ο παουλο πρεπει το λιγοτερο να τιμωρηθει με προστιμο και με την προειδοποιηση οτι την επομενη φορα που θα ξανακανει τετοια εγκλημτα,θα παει σπιτι του!σε καθε σοβαρη ομαδα που σεβεται τον κοσμο και την ιστορια της αυτο θε γινοταν,αλλιως το παιχνιδι των αποδυτηριων και της πειθαρχιας το εχασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γενικός αρχηγός υπάρχει ; και αν υπάρχει καλό είναι πριν οι πολλοί ξένοι στο ρόστερ κάνουν ομαδίτσες και κλίκες να τους κόψει τον αέρα.Το χτεσινό με Πάολο έδειξε οτι δεν υπάρχει απαιτούμενη πειθαρχία και αυτοσυγκέντρωση.
    Η αεκ ήταν πεθαμένη χτές χωρίς κόσμο με 8 παίχτες εκτός αποστολής και καταφέραμε να χάσουμε.
    Το πρόγραμμα κρύβει παγίδες αν δεν έρθει η νίκη με Ατρόμητο και αφού μετά έχουμε 2 μάτς δύσκολα εκτός έδρας μπορεί στις 4 πρώτες αγωνιστικές να μην έχουμε νίκη.
    Το αμυντικό δίδυμο μπορεί να είναι φιλότιμο , έχει όμως απειρία και οταν φορτωθεί με κάρτες όπως χτές δε θα χουμε αντικαταστάτες.Απορώ που βρίσκουν μερικοί πλήρες το ρόστερ. Δημιουργικό παίχτη στυλ Μαρτίνες δεν έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΠΟΥ΄΄ΕΒΓΑΛΕ΄' ΣΤΟ 2oΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΩΔΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ.ΕΡΗΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΗΡΩΙΝΗΣ ΣΕ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΠΕΦΤΕΙΣ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΄΄ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ΄΄.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαιτησία μια χαρά ήταν.Θα μπορούσε να δώσει κόκκινη στον λιβαγια αλλά θα μπορούσε και στον παουλο στην φάση του πέναλτι.Ας μην τα ριχνουμε όταν χάνουμε στην διαιτησία

      Διαγραφή
    2. Εδώ τα ρίχνει sth diaiths;ia ο προπονητάκος ο Χάβος κάθε φορά που χάνει ή δεν κερδίζει, δεν θα το κάνουν οι οπαδοί;

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα σε όλους τους φίλους.. :) εγώ προσωπικά χάρηκα για το πρώτο μισό με την εικόνα που παρουσιάσαμε ( εκτός του πεναλτυ που όλοι αναφερθηκαν ) και κρατώ αυτό ! Απο κει και περα νομιζω οτι τα παντα θα κριθουν φετος στο rotation , στις αλλαγές και στο ''βαθος'' του παγκου... αν εχουμε ετοιμοπολεμους παικτες θα παμε καλα !
    ΥΓ1. ο παουλο τερμα ΑΝΩΡΙΜΟΣ και πραγματικά εκνευριστικός
    ΥΓ2. χωρίς τσαμπουκά δεν γίνεται δουλειά! Ο χαντάκιας χθες έδωσε ψυχή και γούσταρα..βλέπουμε

    Md.κων/νος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστος Κωνσταντινε.ακομα δεν αρχισαμε,φταιει εκεινο φταιει το αλλο.ενταξει μας πηρε απο κατω που δεν φυγαμε με αποτελεσμα,αλλα αν κανουμε ετσι απ την πρωτη ηττα,παρακατω τι θα κανουμε;θα πεθανουμε;ηρεμια.πρωτο παιχνιδι ηταν.

      Διαγραφή
    2. Σωστός sere ;) με καλό ποδόσφαιρο θα έρθουν και οι βαθμοι!
      Md. κων/νος

      Διαγραφή
  37. πως ειναι δυνατον να εχεις το ροσα στην ομαδα,ισως τον πιο τεχνιτη στην ομαδα και ολα τα στημενα να τα χτυπαει ο απαλος ξυλοκοπος παουλo;δεν βλεπει ο χαβος οτι δεν μπορει να εκτελεσει σωστα ουτε ενα στημενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θυμάται κανένας πότε για τελευταία φορά η διοίκηση τιμώρησε παίχτη η τράβηξε κανένα αυτί; Στα δικά μας αποδυτήρια υπάρχει περίσσευμα "δημοκρατίας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία φορά ήταν με τν Μπικει που στο τέλος τν φουνταρε από τν ομάδα..... Κονιορδος

      Διαγραφή
  39. Δεν είδα το ματς αλλά διαβάζω αυτά που γράφουν και απορώ..
    Εντάξει όντως ο παουλο χθες δεν ήταν καλός, κρέμασε την ομάδα και τα λοιπά αλλά μην τον φάτε από την 1η (!) κιόλας αγωνιστική.. Πέρυσι για κάποιους ήταν καλός όταν σκόραρε δις σε ένα ματς και είχε μοιράσει τόσες ασίστ και βοήθειες ανασταλτικα.. Λοιπόν μην είστε κωλοτουμπες, αγαπάτε την ομάδα και όλοι μαζί στο γήπεδο Κυριακή.. Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κάθομαι πρωί πρωί και σας διαβάζω και έχω παθει πλάκα. Να τον φάτε δε θα χορτάσετε.
    Ναι ήταν βλακεία του αλλά μέχρι εκεί.Σιγουρα θα μιλήσει με προπονητή και διοίκηση αλλά πάλι μέχρι εκεί.
    Στηρίζουμε δεν παίρνουμε κεφάλια από την πρώτη αγωνιστική.

    Παίρνουμε στόπερ ένα εξτρέμ και ένα μεταφραστή. Ναι κύριοι ένα μεταφραστή.
    Κάποιος έγραψε ότι είμαστε Βαβέλ. Έχεις πόσες εθνικότητες και πολλούς κάτω από 25 χρόνων. Κάποιοι δεν ξέρουν ούτε αγγλικα. Απαράδεκτο να βγαίνει η προετοιμασία με το γυμναστή και τον ένα παίχτη να λέει στον άλλο σα σπασμένο τηλέφωνο.
    Η ομάδα έδειξε κάποια πολύ κσλα στοιχεία. Υπομονή όμως από σας δεν βλέπω . Πάμε για πρωτάθλημα και δεν το κατάλαβα;
    Σήμερα λένε με χρήση βίντεο θα τιμωρηθεί και ο Λιβαγια.Αν έμπαινε το γκολ του Μοραρ όλα θα ταν αλλιώς.Τωρα θα κάνατε κωλοτουμπα.

    Β.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σισυφος.Εγω απογοητευτηκα απο Μοραρ-Μαρινακη.Μονο ενθαρυτικο η αποδοση Ντανυ-Ντιαζ.Ελπιζω στο ματς της χρονιας με Ατρομητο να παρουμε τη νικη αλλιως παμε φετος για γερα καρδιοχτυπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικιο εχεις σισιφε

      Διαγραφή
    2. Συσυφε ευτυχως που η ΑΕΚ δεν εκανε ενσταση για τους παραπανω ξενους στην 18αδα!!!χαχαχαχαχα ρε εχετε πολυ γελιο μερικοι εδω μεσα!!!!!

      Διαγραφή
  42. Εγώ έχω μαθει τον Παναιτωλικό καθαρό κ τίμιο.Τα σχόλια που διαβάζω είναι επιεικως απαράδεκτα.Δηλαδή θα προτιμουσατε να μην άλλαζε την απόφαση ο διαιτητής σε ενα πεντακαθαρο γκολ;;;εγώ συγνώμη,όχι.Στην φαση του πέναλτυ υπάρχει κ απευθείας κοκκινη.Αυτό γιατί δεν το λεει κανεις;αν παίζαμε με δέκα απο την φαση εκείνη θα ηταν τελείως διαφορετικό παιχνίδι.Κραταμε την καλη εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο κ κοιτάμε τα παιχνίδια που είναι στα μετρα μας......Νίκη την επόμενη αγωνιστική....Piraeus 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπάλα δεν σε κανενός την κατοχή και επιτεθεμενος προσπαθεί με το κεφάλι να πάρει μπαλιά κάτω του μισού μέτρου που σημαίνει ότι ο αντίπαλος αμυντικός είναι λογικό να προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει το πόδι του με αποτέλεσμα να το πατήσει στην πλάτη άθελά του το οποίο υπόκειται σε παράβαση αλλά προς θεού δεν είναι κόκκινη

      Διαγραφή
    2. 50 νοματαιοι έγραψαν εδώ ρε αρχηγέ, είσαι ο μόνος που έπιασε την ουσία στην φάση του πέναλτι.. Απλώνει την ποδαρα του εν ολίγοις για την μπάλα! Δεν την βρίσκει και πατάει τον άλλον. Μαλακεια μεν αλλά το ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΞΕΦΤΕΡΙΑ είναι άλλο πράγμα. Το επίτηδες είναι το θέλω να σε πατήσω. Πέναλντι και κίτρινη μεν, αλλά όχι κόκκινη.

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    3. Οδυσσέα έχεις δίκιο για τη φάση του πέναλτι.σε καμία περίπτωση κόκκινη.

      Διαγραφή
    4. Τι λετε ρε παιδια;καμια κοκκινη;που ευτυχως δεν τον αφησε αναπηρο και με μισο κεφαλι τον αλλον ο αμυαλος παουλο.Μην τα βλεπουμε ολα με κιτρινομπλε γυαλια.ας ειμαστε μετριοπααθεις

      Διαγραφή
    5. κόκκινη κάρτα είναι το εκ πρόθεσης χτύπημα του Λιβάγια στη μάπα του Χαντάκια.του Παουλο είναι ακούσιο χτύπημα.νομιζω ότι είναι ηλίου φαηνότερο πώς δεν είχε πρόθεση να τον πατήσει στην πλάτη.στην προκειμένη περίπτωση είναι και λίγο στην ευχέρεια του διαιτητή η απόφαση.και για μένα σωστά ήταν κίτρινη.

      Διαγραφή
    6. Δεν ήταν πέναλτυ του Πάολο, μόνος του έπεσε ο άλλος και μετά δεν τον πάτησε στη πλάτη, απλά τον έξυσε λίγο με τις τάπες επειδή του το ζήτησε ο Ισλανδός που είχε φαγούρα στη πλάτη. Επίσης, το 2ο γκολ της ΑΕΚ ήταν οφσάιντ και δεν έπρεπε να μετρήσει. Σωστά σήκωσε ο επόπτης τη σημαία. Η κάμερα της Nova όμως δεν ήταν στην ίδια ευθεία, επίτηδες την είχαν στήσει στραβά για να μην πιάνει την ευθεία. Ξεκίνησε να μας κηνυγάει το νέο "σύστημα" της ΕΠΟ που κακώς το στηρίξαμε και το ψηφίσαμε. Τέλος, ο ήλιος είναι κίτρινος και μπλέ και βγαίνει απο τη δύση...

      Διαγραφή
    7. Χαχαχα όπως τα λες 12:44

      Διαγραφή
  43. Και κάτι που ξέχασα να προσθεσω.Χαβο εκτίθεσαι.Τραγικές δηλώσεις που μου θύμισε κάτι απο Μαντζουράκη.Ελεος.Κοιτα να τραβηξεις κανενα αυτακι σε κάτι παιχτακια που κρεμάνε την ομάδα κ ασε τις διαιτησίες......Piraeus 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. βλεπω γινεται μια συζητηση για τις αλλαγες που εκανε ο Χαβος που το ποσο καλα/κακα τις διαχειριστηκε.εγω απλα να υπενθυμισω πως απο νωρις ειχαμε αναγκαστικη αλλαγη,στο δευτερο ημιχρονο χασαμε με κοκκινη παιχτη στο κεντρο,που αναγκαστικα επρεπε να αντικατασταθει,ενω ο Λοπες ελειπε απ την 18αδα και ο Μαρκοφσκι προερχοταν απο τραυματισμο.αν θελετε να καταλογισετε ενα λαθος στον Χαβο,ειναι οτι ξεκινησε τον Μυγα βασικο με μονο μια προπονηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε αυτο του καταλογιζω. Μια χαρα ήταν ο Μυγσς και αλλο τραυματισμο ειχε.
      Δεν τραβηξε ο Μπραβο αν τραβούσε θα σου λεγα εγω

      Διαγραφή
    2. Ειπα δεν θα γράψω τπτ με αυτά π διαβάζω εδω μέσα αλλά ευτυχώς είδα ένα σχόλιο να συμφωνήσω απολύτως...δλδ μένουμε με 10 η αεκ με Γιόχανσον αινταρεβιτς στο κέντρο κ εμείς θα συνεχίσουμε με Ντάνυ κ ροσα??ποιος θα μάρκαρε να μας εξηγήσει κάποιος...ο κουρασμένος φαρλει η ο Ντάνυ??(π σαι ρε γοδοι ρε Σφακιανάκη ρε δήμαρχε που λέει κ ένας φίλος παραπάνω)...κ μην πει κάποιος μα ήμασταν πίσω στο σκορ τι μας νοιάζει ποιος θα μαρκάρει...δεν είναι έτσι το ποδόσφαιρο μάγκες...αν δεν κλείσεις τους χώρους σου δεν κάνεις τπτ ... εξάλλου τι να λέμε τώρα μετά την κόκκινη τελείωσε το ματς...οταν μπαίνεις μέσα στο 2ο με αλλο πλάνο τι να πρώτο συμμαζέψεις μετά....
      Στα θετικά:πατήσαμε την αεκ ακόμα κ με 11, μην το περνάμε έτσι αυτό ,δεν μας έκανε φάση βγάλαμε 2 κλασικές κ με ωραία μπαλλα μέχρι την 2η μλκ του Πάουλο
      Στα αρνητικά: 1ο παίζουμε στο κέντρο με το αποτυχημένο προ διετίας δίδυμο Πάουλο Ντάνυ...δυστυχώς κ ο Μπράβο δεν δείχνει το κάτι παραπάνω
      2ο λείπει απ την ομάδα εμπειρία... έφυγε ο Κουσας δεν αντικαταστήθηκε εφυγε ο Μάκος αντικαταστήθηκε με τον Ντάνυ...δεν λέω ότι κακώς έφυγαν αυτοί π έφυγαν(γ μένα σωστά πράξαμε ειδικά στην περίπτωση του Μάκου) αλλά πάρε αντάξιους κ καλύτερους...η μόνη λύση γ μένα είναι Φυντανίδης στην άμυνα η οπωσδήποτε παίχτης με εμπειρία από Ελλάδα κ στο κέντρο γ εξαρι να μας βγει ο Μπράβο...

      Διαγραφή
    3. δεν ξερω αν ηταν ο ιδιος τραυματισμος ή οχι,αλλα πιστευω ηταν ρισκο η συμμετοχη του.

      Διαγραφή
    4. Καμία σχέση και κανένα ρίσκο sere. Διάταση καθώς άπλωςε το πόδι και το προηγουμδνο ήταν απλά μια ενόχληση .εξεταστηκε και δοκιμάστηκε με κάθε τρόπο πριμ πάρει το οκ
      Αν δεις τις φάσεις την ταινία τη φοράει στο άλλο πόδι
      Μην περνάτε το ιατρικό τημ και το προπονητικό για χαζούς. Να ρισκάρουν τι; τον τελικό κυπέλλου παοζαμε;

      Διαγραφή
    5. φίλε gyzi δυστυχώς πέσαμε να τους φάμε όλους αμέσως χωρίς να σκεφτούμε.ουτε τον Παουλο θα σταυρωσουμε ούτε τον Χάβο.και σε μια ήττα δεν φταίει πότε ούτε ένας ούτε δύο.κριμα που δεν ξεκίνησε ιδανικά η χρονιά αλλά ας μην φτιάχνουμε αρνητικό κλίμα.μας περιμένει δύσκολο πρόγραμμα και πρέπει να πάμε με ψυχολογία παρακάτω.
      ανώνυμε μπορει να έχεις δίκιο.δεν το γνωρίζω αλλά γιανα το λες κάτι θα ξέρεις.

      Διαγραφή
    6. σημείωση:γιανα μην παρεξηγηθώ,πιστεύω πως πρέπει να του επιβληθεί πρόστιμο του Παουλο,αλλά μέχρι εκεί.δεν θέλουμε να τον κάνουμε ντα,θέλουμε να μην επαναλάβει τα χθεσινά.και δεν εννοώ το πέναλτι γιατί δεν ήταν εσκεμμένο χτύπημα.

      Διαγραφή
  45. Κι όμως φίλε admin, πειράζει. Λάθη που δείχνουν απειρία. Δεν δικαιολογείται το πέναλτι και η κόκκινη που πήρε ο Πάουλο. Έχει ευθύνη και ο Χάβος που έπρεπε να τον είχε βγάλει στο ημίχρονο. Δεν μπορεί ο αντίπαλός σου να παίζει με 10 για 60 λεπτά και να μην μπορείς να του βάλεις ένα γκολ. Τέτοια λάθη πρέπει να διορθώσουμε εαν θέλουμε το βήμα παραπάνω. Έχουμε πίστη στην ομάδα και θα είμαστε κοντά της ως το τέλος! Μόνο λίγο μυαλό στο παιχνίδι από όλους θέλει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα θα διορθωθουν με δουλεια και υπομονη. Εχεις;

      Διαγραφή
    2. Έχω και όλοι μας πρέπει να έχουμε. Είναι πολύ νωρίς και χρόνος υπάρχει, αρκεί να διορθώσουμε τα λάθη μας.

      Διαγραφή
  46. Εμένα πάλι μου άρεσε ο τίτλος.
    Πολύ μαρθα Βούρτση εδώ μέσα. Τραγικός ο παολο αλλαγές λάθος ο χαβος.
    Απειρία ναι ρε φίλε γιατί το βλέπεις περίεργο.24 χρόνων παιδιά έμπειρα δεν γίνονται. Εκτός αν δώσεις πολλά μπικικίνια και πάρεις από άλλο καλάθι.
    Δε βλέπω να λέει κανεις ότι απ τη στιγμή που βγήκε ο παολο χάθηκε το κέντρο.μονο κράξιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο καθενας λεει το μακρυ του.Εγω ενα ξερω.Οτι στη βαθμολογια εχουμε απο κατω δυο ομαδες την αελ και το παο.Ολα καλα λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μάθε να σέβεσαι την ΑΕΚ , μια από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές ομάδες στην Ελλάδα . Η μοναδική με έμβλημα τη σημαία του Βυζαντίου . Την αποκαλείς 'κούλα', επηρεασμένος από το χουντικό Γαβαθιώτη της εφημερίδας Γαύρου , γνωστός επίσης ως βαψομαλλιάς . Εκτός αν είσαι και εσύ οπαδός του Γανυμήδη με ό,τι αυτό συνεπάγεται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ ηρθες να μας πεις για βυζαντια σε site φιλαθλων του Παναιτωλικου;;;
      Αντε καμαρι μου στο καλο.. ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ....

      Διαγραφή
  49. Επανέρχομαι, οι κύριοι υπεύθυνοι της ήττας )1) Πάουλο 2)Χάβος 3) Διαιτητής. ΠΟΙΟ πέναλτυ ρε γατάκια που τσιμπάτε από τις πληρωμένες βλακείες που γράφει ο κάθε δημοσιογραφίσκος; Μαρκάρουνε με το κεφάλι; Από πότε; Έπρεπε να παίζει με 9 η ΑΕΚ ναι ή όχι; Ξύπνα Χάβο που πας να κρατήσεις το 1-0; Βγάζεις Ρόσα για να βάλεις τι; Ποιος θα κάνει παιχνίδι; Ντίας με Μάζουρεκ ; Γιατί; Ξύπνα πριν είναι αργά , αλλιώς στο καλό. 3 στην Τρίπολη πέρισυ 2 εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα μιλάμε άσχετος εντελώς

      Διαγραφή
    2. ρε έξυπνε ο ροσα δεν μπορούσε άλλο. Τι δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
  50. Η χθεσινη εμφανιση του Παουλο δειχνει κατι αλλο για εμενα.
    Δε γινεται να εισαι απο τους αρχηγους τους Παναιτωλικου , να εισαι 30 χρονων και δεν προστατευεις κανεναν και εχεις παρει ηδη καρτα.
    Να φοβαμαι απο τον Χαντακια (που ειναι και πιτσιρικας) για 2η κιτρινη ναι λογικο αλλα οχι ομως απο παιχτη που ειναι απο τους αρχηγους και ειναι και 30χρονων.

    Τετοιες κοτσανες σαν τις χθεσινες δεν τις κανει ουτε 15χρονος.
    Εγω πιστευω κατι δειχνει η χθεσινη εμφανιση του Παουλο και η ΠΑΕ πρωτα να του ριξει προστιμο και μετα να το καλεσει και να μαθει τους λογους.

    Πρεπει η ΠΑΕ να δειξει τον χαρακτηρα της εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. παουλο ε ρε κουγιας που σου χρειαζεται βρηκατε εδω τον αγιο τον ανθρωπο και κανετε την μια μ@..ια μετα την αλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. πρόστιμο και πειθαρχία αλλιώς χάθηκαν τα αποδυτήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πάρτε το κεφάλι του Μ. Πάουλο εδώ και τώρα. Η Διοίκηση επιδυκνύει σκανδαλώδη επιείκια. Οποιος φοράει την ένδοξη φανέλα του Παναιτωλικού θα πρέπει να πουλάει πολύ ακριβά το τομάρι του μέσα στον αγωνιστικο χώρο. Ολοι το Σάββατο στο γήπεδο για να πανηγυρίσουμε την πρώτη μας νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ .ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 20 ΑΤΟΜΑ(ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ.....4-5 ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΙ!!ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΦΙΛΩΝ.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΟΥΝΟΥΣΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥΣ.ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΑΘΛΟΙ -ΓΕΝΙΚΩΣ-ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥΣ ?ΟΤΑΝ ΑΠΕΒΑΛΛΕ ΤΟΝ ΠΑΟΛΟ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΚΤΗ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΧΡΗΣΤΟ!!!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο ρε Γαλλε. Και γω τα ίδια έχω να καταθέσω. ΚΑι ο σπίκερ της νόβα έλεγε τόσο καλα λόγια..αυτοί δεν είναι φίλοι ούτε καν παναοτωλικοι είναι

      Διαγραφή
  55. Αυτά που γράφεται ορισμένοι για πρόστιμο στον Πάουλο είναι απαράδεκτα.. Πρόστιμο δίνεται στον αδιάφορο, στον απείθαρχο, στον προκλητικό. Όχι σε αυτόν που κάνει λάθη. Αυτός πρέπει να φάει πάγκο ναι συμφωνώ. Αλλά το πρόστιμο είναι άλλο θέμα. Το έγραψα και παραπάνω. Στο πέναλντι προσπαθεί να βρει την μπάλα. Ατσουμπαλα βέβαια και γι'αυτό πατάει τον άλλο αλλά όχι επίτηδες. Στην 2η κίτρινη κάνει σκληρό μαρκάρισμα, και πάλι απρόσεκτος και πάλι σφάλμα, όμως το σφάλμα διαφέρει από το επίτηδες. Τέλος όσον αφορά το 2ο γκολ, ήταν καθαρό οπότε γιατί κλαψουριζετε κάποιοι;; Δώρα δεν θέλουμε. Και όσον αφορά το αν υπάρχει ριπλει ή όχι, ο διαιτητής συμβουλεύεται τον επόπτη και αλλάζει την απόφαση του. Αυτό προβλέπεται οπότε κόψτε την μιρλα.. Μην τα λέμε αναλόγως πως μας βολεύει. Κατά τα άλλα η ΑΕΚ κέρδισε δύσκολα, θεωρώ πως κάποιοι φοβήθηκαν αδικαιολόγητα το παιχνίδι. Μπορούμε πολύ καλύτερα..

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε,γκρινιάζουμε επειδή στην Ελλάδα δεν έχει έρθει ακόμα η χρήση ριπλευ.αν έβαζε γκολ η ομάδα μας με τον ίδιο τρόπο δεν θα το μετραγαν γιατί δεν θα φωναζε κανεις από την εξέδρα.

      Διαγραφή
  56. Με μαντζουρακη δεν το χαναμε το ματς αυτο ξερω εγω.και μια χαρα μπαλλα επαιζε η ομαδα.με τον χαβο δεν μπορουμε να αλλαξουμε 3 μπαλιες και ουτε φασεις βγαλαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα πιυ το ξανά έγραψες. Με διευκολύνεις γιαυτο που θέλω να πω.
      Τα σχολια των περισσότερων λοιπόν , είναι μόνο 3 ατόμων οι οποίοι
      ή τρολαρουν
      ή έχουν πρόβλημα με διοίκηση ή προπονητή
      Και προσπαθούν να δυναμιτίσουν το κλίμα.
      Το χουν κάνει και παλιότερα και δεν χάνουν καμία ευκαιρία.
      Μια έχουν πρόβλημα τα αποδυτήρια
      Μια θέλουν να φύγουν παιχτες
      Μια αγοράζει επενδυτής την ομάδα.
      Ειδικά από τότε πιυ γύρισε ο Κοουτς έχουν λυσσάξει καθώς τους χαλασε το πανηγυρακι τους.
      Το μόνο σίγουρο ότι δεν είναι παναιτωλικοι που αγαπάνε την ομάδα.

      Διαγραφή
    2. Δεν αλλάζει μπαλια.πες μου λίγο το είδες καθόλου το ματς?που η ομάδα είχε 52% κατοχή και ο ματζουρακης σε κάθε ματς είχε 40% και κάποιες φορές 35% σε ματς με πλατάνια.αστο φίλε,ο χαβος είναι πολύ καλύτερος από τον ματζουρακη

      Διαγραφή
    3. μονο ποντες αλανια ολοκληρωτικο ποδοσφαιρο

      Διαγραφή
    4. Αφού η ΑΕΚ έπαιζε με τόσες απουσίες, κεκλεισμένων των θυρών και με παίκτη λιγότερο για 20 λεπτά, δεν θα είχαμε μεγαλύτερη κατοχή; O Xάβος το ίδιο λίγος ή έστω μέτριος προπονητής με Μαντζουράκη είναι, απλά πιο αμυντικογενής, όπως αποδεικνύεται και απο τα στατιστικά τους τις προηγούμενες σεζόν.

      Διαγραφή
    5. Αν η ΑΕΚ παίζει με τόσες ελλείψεις κεκλεισμένων των θυρών και με λιγότερο παίκτη για 20 λεπτά δεν θα έχεις περισσότερη κατοχή; Όσο για Χάβο και Μαντζουράκη το ίδιο λίγοι προππνητές είναι και οι ύοο. Απλά, ο Χάβος είναι καλύτερος στον αμυντικό τομέα, ενώ ο Μαντζουράκης στον επιθετικό, όπως αποδεικνύεται απο τα στατιστικά της ομάδας τις προηγύμενες σεζόν.

      Διαγραφή
  57. Εγω δέχομαι ότι όλα τα σχόλια (πλήν ελαχιστοτάτων εξαιρέσεων) γίνονται καλοπροαίρετα. Ολοι έχουν λόγο να ανησυχούν ,να αγαπάνε την ομάδα , κάποιοι από το υστέρημα τους κάθε χρόνο είναι παρόντες στην εξέδρα με τα διαρκείας τους. Το αν συμφωνούμε η διαφωνούμε είναι μια άλλη παράμετρος που δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη.
    Ειδικά για χθές πιστεύω ότι αυτό που μας πείραξε ήταν η ευκαιρία να πάρουμε βαθμό η βαθμούς απέναντι σε αυτή την ΑΕΚ. Η πίκρα μας έγινε μεγαλύτερη με την εξέλιξη του μάτς (πέναλτι και μη σωστή διαχείριση της αποβολής παίχτη της ΑΕΚ) Δυστυχώς δεν γίναμε ακόμη μεγάλη (η σωστή ) ομάδα να «κλέβουμε» τέτοια μάτς απέναντι σε μεγάλους. Συμφωνούμε όλοι για τις ελλείψεις που υπάρχουν Ας μην πυροβολούμε όμως τους παίχτες ,ανωριμότητα, επιπολαιότητα ναι, πρόθεση όχι. Ο Πάουλο που χθές δεν βλεπόταν , αν θυμάστε μας έδωσε εδώ μέσα ένα τρίποντο με την ΑΕΚ.
    Λάθη όλοι κάνουν ακόμη και οι προπονητές, κι ο Χάβος βεβαίως που επειδή τον ξέρουμε έχουμε ανεβάσει ψηλά τον πήχη . Περιμένουμε ορθολογική διαχείριση του ρόστερ με ότι διαθέτει. Δεν είμαστε οι μοναδικοί που έφυγαν παίχτες ,αυτό έχει γίνει και σε άλλες ομάδες κι αυτό είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο.
    Στηρίζουμε την ομάδα γιαυτό έχουμε και απαιτήσεις γιατί θέλουμε να ανέβουμε επίπεδο ,γιαυτό και είμαστε ανήσυχοι και ανυπόμονοι. Χρονιές σαν τις δυο προηγούμενες κανένας δεν έχει την υπομονή να τις ξαναζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συνοψίσω,ο Χαβος άχρηστος,ο Πάολο πουλημενος,να γυρίσει ο Μουζουράκης,να γυρίσει ο Κουσας,να αναλάβει ο Κουγιας,να επιστρέψει ο Ποντες,το Σάββατο παίζουμε το παιχνίδι της χρονιάς!
    Όποιος δεν πήγε διακοπές του κάνω τα έξοδα να ξελαμπικαρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε χαλαγε ο Κουσας για τριτο στοπερ.αληθεια ποιον εχεις 3ο στοπερ;4ο;

      Διαγραφή
    2. Διαβασα το fbσου. Οι πιο σωστές απόψεις η δική σου και των δυο που έγραψαν.

      Διαγραφή
    3. Δεν φταίει αυτό. Φέτος είχε παραπάνω ζέστη .

      Διαγραφή
  59. Στο 85' είδα τα στατιστικά στο gazzetta και ήταν 48%-52% υπέρ του Παναιτωλικού.
    Νομίζω κάτι λέει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ντε βινσεντι, φουντας, βαργκας και τονσο ειναι ελευθεροι
    ο μαρτινεζ δεν υπολογιζεται απ τον γαυρο (σιγουρα προτιμαει να τον πουλησει με λιγες χιλιαδες παρα να τον εχει να καθεται)

    αν θελετε ομαδα με προοπτικες κλειστε εναν καλο αμυντικο και μετα εναν απο αυτους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε αδερφε οτι θες λες κι εσυ τωρα;δε λεω πως εχεις αδικο,ολοι οσοι εγραψες θα ηταν αρκετα καλοι για μας.αλλα εδω δε μπορουμε να κλεισουμε στοπερ που παλευουμε ολο το καλοκαιρι.θα μας φερουν και τετοιο παιχτη;μακαρι να γινοταν αλλα χλωμο.

      Διαγραφή
    2. Γιατί να μην φέρουν και τον στοπερ και τους άλλους; Aφού είμαστε Εveryday Stronger.

      Διαγραφή
  61. Ίσα με 100 προπονητές εδώ μέσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ναι και ξερεις ποιο ειναι το θεμα οτι λενε οτι λενε εκ του αποτελεσματος..
      ενω ο προπονητης πρεπει να παρει αποφασεις την ωρα του αγωνα χωρις να γνωριζει τι θα γινει.

      Διαγραφή
  62. Μακη&Μακη&Μακη.Αν περιμεναμε ολο το καλοκαιρι και απο τον στοπερ παικταρα, που βαλατε τα παπαγαλακια σας να διαδιδουν, και ο οποιος παιζει ανετα σε ολες τις μεγαλες ομαδες τις Ελλαδος φτασαμε στις 22 Αυγουστου να φερουμε τον Φυντανιδη, που παλι με τα παπαγαλακια σας διαδιδατε οτι εμεις δεν περνουμε παικτη που εχει κανει προσφυγη στην ομαδα του τοτε συγχωρεστεμε ειμαστε για γερο ου... ή χοντρο φτυσιμο.IQραδικι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 1)Γενικός αρχηγός πουθενά και φέτος. 2) χαντάκιας απλά δεν μπορεί. Είναι μεγάλο ματσουκι. 3) χαβο κόψε τα μαντζουριστικα και άσε τις δηλώσεις ότι όλοι οι άλλοι φταίνε εκτος από εμάς. 4) η ομάδα θέλει 4 μεταγραφές. 5) το σαββατο επειδή πολλοί το έχετε στανταρ άσσο Εγώ θα πω δεν πρόκειται να βάλουμε γκολ, τώρα αν παμε χ η διπλο θα δείξει. 6) όλοι γήπεδο με παλμό μεγάλη μικρή εξέδρα. 7) κάποιοι είπανε ότι είμαι κάποιος απο ένα σαιτ άλλο, ειστε γελασμένοι. Απλα αγαπώ την ομάδα μου και λεω αληθείες.
    Antony

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρέ γαύρος είσαι σε ξέρουμε άσε το υφακι εδώ μεσα

      Διαγραφή
    2. Ναι οντως φιλε ο Αλεξης δεν παιζει να εγραφε την τελευταια προταση. Ειναι ενα προφιλ τρολ σε καποιο φορουμ παλιο. Μαλλον ειναι ο ΘΝΚ που γραφει σχολια μιζεριας στη Livechat του gazzetta

      Διαγραφή
    3. μικρη μεγαλη αντωνακη?το σαββατο χαζεψε λιγο το πεταλο..

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα είσαι απλά γελοίος.λες ότι αγαπάς την ομάδα σου και προσπαθείς με κάθε τρόπο να την βλάψεις με αυτά που λες.θελουμε κιόλας 4 μεταγραφές....που τις θέλουμε βρε τσοπάνη??τα είχες με τους οργανωμένους λες και είσαι κανένας υπάλληλος που πάει για το εικοσαρικο

      Διαγραφή
    5. Τι να χαζέψω στο πέταλο?? Τα 45 λιανοπαιδα?? Προτιμώ μικρή μεγάλη ξεσηκωμό. Το Σάββατο δεν κερδίζουμε.
      Antony

      Διαγραφή
    6. Αντωνάκη,το Σάββατο θα κερδίσουμε,κι ας σε χαλάει που το γήπεδο θα ξαναγίνει γήπεδο.αν προτιμάς το καφενείο ή τον καναπέ,ελεύθερα.

      Διαγραφή
  64. Καλά από κιεςμάλα χορτάσαμε ελάτε οποίος θελει στο γήπεδο να βοηθήσει την ομάδα κι αφήστε τα κτυπήματα στα πλήκτρα
    Υ.Γ οποιος θεωρεί εαυτό προπονητή nova δεν χρειάζεται να χαλάσουμε τις καρδιές μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η νέα εμφάνιση ποτε θα φορεθεί γνωρίζει κανένας;αυτή δεν ήταν η μπλέ που είχε παρουσιαστεί εκείνη είχε κίτρινο γιακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Kαλά ρε παίδες ο Πανιώνιος που τα βρίσκει τα λεφτά και ανακοινωσε σήμερα άλλες δυο μεταγραφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εγιναν οι αναλυσεις απο ειδικους και γνωστες του ποδοσφαιρου, εδω στο σαιτ το οπαδικο του Παναιτωλικου! Τα διαβασα ολα προσεκτικα, αφου εχω αυτες τις μερες το χρονο μου. Λοιπον¨ οταν ειναι να ερθει το στραβο αποτελεσμα, αυτο θα γινει με καποιον τροπο που θα νομιζουμε οτι θα μπορουσε να αποφευχθει. Η ουσια, γιατι εγω εκει θα εστιασω ειναι οτι το αναστημα μας σαν ομαδα ειναι κοντο. Δεν θα κατηγορησω ποδοσφαιριστες μας, τον Μ.Παουλο ας πουμε που ειχε ατυχες στιγμες. Η ομαδα εχασε τρανη ευκαιρια να φυγει αλωβητη απο το ΟΑΚΑ. Χωρις να κινδυνεψει στο πρωτο τεταρτο κι ενω πατουσε καλυτερα και εδειχνε πιο ομαδα απο την ΑΕΚ, βρεθηκε με τον τροπο που ξερουμε πισω στο σκορ. Μετα ηταν κακη η αντιδραση της για μενα. Ο Μ.Χαβος δεν χειριστηκε οπως θα περιμενα κι απο την στιγμη που παιζαμε με παικτη παραπανω, το παιχνιδι οπως θα επρεπε. Λεω για το αναστημα της ομαδας, θελοντας να δωσω το στιγμα οτι¨ αλλες επαρχειακες ομαδες τυπου Ιωαννινων, η΄ Ξανθης ας πουμε, δεν θα εχαναν την ευκαιρια για θετικο αποτελεσμα. Στο "στεκι" βεβαια οι φιλοι ελεγαν¨ οτι δεν χωρουν σχολια για το ματσακιον αφου ολα τελειωνουν στη φαση που στην αρχη του Β΄ημιχρονου η γηπεδουχος ομαδα πρεπει να μεινει με 9 παιχτες! Μπροστα ο διαιτητης, δεν θελει να της βγαλει οπως και οφειλε αλλον εναν εξω. Καθαρη προστασια δηλαδη. Χωρις να ειμαι λογιστης εγω και να ξερω τα ποσα των παιχτων, ακουω εδω μεσα για καποια χιλιαρικα τελος παντων. Λιγα τα θεωρω για επαγγελματικο ποδοσφαιρο, αλλα ολοι αυτοι οι Μοραρ, Κλεσιοι, Ντιαζ και περυσι ο Λόπεζ ας πουμε ποσα να δικαιουνται οταν δεν μπορουν να βαλουν την μπαλα στα διχτυα σε τετ-α-τετ με τον τερματοφυλακα, αλλεπαλληλες φορες? Τελος με τον νομο του Μποσμαν και με τους ποδοσφαιριστες εργαζομενους πλεον, απαγορευονται ρε μαγκες τα προστιμα κτλ που ζητατε καποιοι. Εδω υπαρχουν συμβολαια που πρεπει να τηρηθουν. Λαθη ολοι κανουνε στη δουλεια τους σαν ανθρωποι. Ουδεις τελειος. Απλα αν γινονται συχνα, δεν κανεις και φευγεις. Το καταλαβαινουμε? Το Σαββατο στο Αγρινιο δεν χωραει αλλο αποτελεσμα απο την νικη του Παναιτωλικου, γιατι πιστευω οτι δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα απο τον Ατρομητο που ειδαμε χθες. Αλλωστε το εχουμε σταμπαρει το τριποντακι αυτο, απο την μερα της κληρωσης του πρωταθληματος. Περιμενουμε τον κοσμο μας στο γηπεδο να δωσει ωθηση και βοηθεια στον Παναιτωλικο, οπως αυτος ξερει απο παλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Γεια σου Χάβο προπονηταρά, χαχαχα. Με όλα υπέρ του στο συγκεκριμένο μάτς, με παίκτη παραπάνω στο 1ο ημίχρονο και κατάφερε να χάσει εύκολα και στο τέλος να μας παίζουν "κορόιδο" οι Αεκτζήδες. Δηλαδή αν έδινε τη κόκκινη στον Πάουλο στη φάση του πέναλτυ και παίζαμε εμείς με 10 απο νωρίς, πόσα μπορεί να έτρωγε; Κατάφερε ο αθεόφοβος, ο προπονηταράς, και η ομάδα δεν έκανε ούτε μία τελική ενέργεια στο β΄ ημίχρονο!!! Μέχρι να απομυθοποιηθεί τελειωτικά ο προπονηταράς, θα πονέσουν τα ματάκια μας πάλι φέτος και θα παλεύουμε ξανά για τη παραμονή, αντί για την 5αδα.

    Υ.Γ: Θα έχει πλάκα να σπάσει και το ρεκόρ αποτυχίας στο κύπελλο και να αποκλειστεί ξανά απο τη φάση των ομίλων (όπως το 2014-2015) με χειρότερες ομάδες ακόμη και απο τα Χανιά και τον Ολ. Βόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα λες .που είσαι ρε μαντζουρακη

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια γιατί δεν έγραψες μετά το ματς; χθες;;
      Ποσο σε λυπάμαι

      Διαγραφή
    3. 3:10 καταλαβαινεις ποιοι συμφωνουν μαζι σου.χαχαχα βλεπε 7:26

      Διαγραφή
    4. Αλέξη η ΘΝΚ άστα ρε φίλε πάλι τα ίδια είσαι κάθε φορά. Περιμένω να ανέβουν οι παραδοσιακές δυνάμεις ακόμα ε... 3η χρόνια περιμένω

      Διαγραφή
  69. Προς όλους τους ξερόλες- προπονητές του σαιτ . θλάση στο δικέφαλο ο Μύγας . Έτσι όπως άνοιξε το πόδι του Καμία σχέση με προσαγωγό κτλ κτλ
    Κάποιοι μπορεί να το ευχαριστήθηκαν πλεον το επίπεδο τους το ξέρουμε .

    Περαστικα Γιώργο. Κρίμα γιατί πετουσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλή χρονιά και μακάρι να δούμε απο την ομάδα μας ποιό παραγωγικό ποδόσφαιρο απο πέρυσι.....μπορούσαμε καλύτερα απέναντι στην ΑΕΚ αλλά εμένα αυτό που με ανησυχεί κάπως είναι οτι παρακολουθώντας όλα τα παιχνίδια πέρυσι .....η ομάδα σε ελάχιστα παιχνίδια μπορούσε να δώσει κατι παραπάνω απο 'οτι στα πρώτα 35 λεπτά .....και δεν μπορείς ποτέ οταν είσαι ομάδα ενός ημιχρόνου να γυρίζεις αποτελέσματα η να σιγουρεύεις κάποια απο αυτά...είδομεν...και πάλι καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μια άπ τά ίδια θά έχουμε φέτος όπως καί πέρυσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τι γινετε με τις φανελες ξαναρωταω ξερει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ο Μάνταλος… Ανέστη-σε την ΑΕΚ!
    Σπορ φμ

    Κάποιοι απ τον ενθουσιασμό τους επειδή γύρισε ο χαβος έπεσαν να φάνε την ομάδα από το πρώτο της παιχνίδι.Μες την υπερβολή!λες και όλα γίνονται γρήγορα. Λες και επιβαλλόταν να κερδίσουμε.
    Δεν γίνονται έτσι εύκολα οι ομάδες.
    Ζήτησε συγνώμη ο παολο μετά το ματς. Αυτό δεν δείχνει κάτι; να και το πρόστιμο.
    Πολύ δύσκολοι άνθρωποι είμαστε και όσο ζω μακριά το καταλαβαίνω ακόμη περισσότερο. Αλλα βλέπουν οι άλλοι και ότι θελουμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 2 εκδοχές υπάρχουν για μερικούς. Ή δεν το κατέχετε το άθλημα ή σας έχει τιμωρία η κοπέλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.