Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Κόουτς τα λόγια σου σοκάρουν…..



Πριν την αναμέτρηση με τον ΠΑΣ η προσμονή μου για το συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν μεγάλη . Εάν ο Παναιτωλικός έπαιρνε τους τρεις πόντους θα σκαρφαλώναμε στην 3η θεση του πρωταθλήματος και θα μπορούσα να ονειρεύομαι. Όλα ξεκίνησαν όμορφα, με τον κόσμο να γεμίζει το κλουβί και η ατμόσφαιρα να είναι πολύ καλή. Δεν λέω εξαιρετική, γιατί χωρίς οργανωμένους, όπως είναι λογικό το γήπεδο δεν έχει παλμό.

Μόλις είδα την ενδεκάδα του Μαντζουράκη, επειδή πίστευα πολύ στην χθεσινή νίκη, είπα οκ, θα το βάλουμε στο δεύτερο ημίχρονο όταν κάνει την συγκεκριμένη αλλαγή. Ήμουν τόσο σίγουρος πως δεν θα του βγει η συγκεκριμένη κίνηση που δυστυχώς επιβεβαιώθηκα. Ο Μαντζουράκης πρέπει να είναι ο μοναδικός άνθρωπος που πιστεύει πως ο Τομανέ μαζί με τον Μαρκόβσκι μπορούν να προσφέρουν στην ομάδα. Το ακόμη χειρότερο είναι ότι το κάνει συνέχεια και πάντα εκτίθεται αλλά για κάποιον συγκεκριμένο λόγο που δεν γνωρίζω, συνεχίζει να το κάνει. Στην συνέντευξη τον ρώτησα γιατί τους βάζει μαζί και μου είπε πως είναι θέμα χημείας αλλά και λόγο ύψους. Ο ΠΑΣ είναι εξαιρετικός στα στημένα και ο προπονητής του Παναιτωλικού προτίμησε να θυσιάσει σε εντος έδρας παιχνίδι την επιθετική του λειτουργία, για να έναν ψηλότερο παίκτη στην ενδεκάδα…

Ξεκινώντας το παιχνίδι και βλέποντας το, ο εκνευρισμός μου γινόταν ακόμη μεγαλύτερος. Ο ΠΑΣ φαινόταν πολύ καλύτερος , ήταν η μόνη ομάδα που είχε σχέδιο μέσα στο παιχνίδι και από την άλλη η ομάδα μας απειλούσε μόνο με σουτ εξω από την περιοχή. Είναι πραγματικά τραγικό να ονομάζουμε αυτό τον τρόπο παιχνιδιού σχέδιο! Είναι πραγματικά τραγικό να μην μπορείς να φτιάξεις μια καθαρή ευκαιρία στον αντίπαλο και να σουτάρει από μακριά μπας και… Ο θεος αρχικά ήταν με το μέρος μας και το σουτ του Φερέιρα μετά από κόντρα κατέληξε στα δίχτυα. Το ποσοστό για να πετύχεις γκολ έξω από την περιοχή είναι περίπου στο 4%, με τα καναρίνια να πιάνουν το τζοκερ… Ο Μαντζουράκης ένιωσε ικανοποιημένος με τον τρόπο που ήρθε αυτό το γκολ και μάλιστα θεώρησε ότι αυτό ήταν σωστό γκολ και όχι αυτά που έβαλε ο ΠΑΣ. Στις προπονήσεις δηλαδή ο Μαντζουράκης σχεδιάζει να πετύχει γκολ με σουτ από τα 30 μετρα! Θλίψη…

Πετυχαίνοντας το γκολ ο Φερέιρα δεν πανηγύρισα, ήμουν τόσο τσαντισμένος με αυτό που έβλεπα που δεν θα μπορούσα να πανηγυρίσω τόσο νωρίς στο ματς ένα τέτοιο γκολ. Σε ένα ημίχρονο που άξιζα να χάνω εγώ ήμουν μπροστά στο σκορ.

Ξεκινώντας το δεύτερο ημίχρονο η εικόνα ήταν καλύτερη, όχι γιατί εγώ ήμουν καλύτερος αλλά γιατί ο ΠΑΣ ήταν χειρότερος. Ο Μαντζουράκης για ακόμη ένα παιχνίδι, ενώ η εικόνα ήταν πολύ κακή δεν έκανε καμία αλλαγή. Ο Πετράκης από την άλλη με το που είδε πως η ομάδα του δεν απειλεί έκανε την αλλαγή που άλλαξε το παιχνίδι. Ο Μαμπουλού σκότωσε τον Παναιτωλικό αλλά για να πετύχει τα δυο γκολ η ομάδα προσπάθησε γι αυτό, βγάζοντας δυο δουλεμένες φάσεις!

Ο Παναιτωλικός είχε σε πολύ κακή μέρα σημαντικούς παίκτες με τον Κούσα να ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Ο Μαντζουράκης αποφάσισε να ξεκινήσει ξανά δεκάρι τον Φερέιρα και πραγματικά απορώ γιατί; Επειδή μπήκε ως αλλαγή στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό και είχε καλές εκτελέσεις; Βγάζει κάθετες; Δημιουργεί ρήγματα; Τι κάνει και παίζει ξανά και ξανά βασικός;

Ο Κλέσιο γιατί περιορίζεται ως μπακ; Δεν έπρεπε να έχουμε τον Κουτρουμάνο σε αυτή την θέση και να βάλουμε τον Κλέσιο μπροστά; Ο αντίπαλος παίζει 3-5-2 και ενώ εμείς πρέπει να τον χτυπήσουμε από τα πλάγια πάμε και βάζουμε εκεί τον Τομανέ!

Ειλικρινά τα λάθη του Μαντζουράκη μου φαίνονται απίστευτα αλλά ακόμη πιο απίστευτα είναι τα όσα είπε μετά το ματς.

Σύμφωνα με τον ίδιο ο Παναιτωλικός δεν άξιζε να χάσει και ήταν καλύτερος ειδικά στο πρώτο μέρος!!! Πως γίνεται ρε μάγκες να το δηλώνει αυτό το πράγμα;

Θα μπορούσα να δεχθώ ότι ήταν ένα άτυχο αποτέλεσμα αλλά πώς να περιμένω βελτίωση όταν ο προπονητής της ομάδας δεν είναι απογοητευμένος από αυτό που είδε; Πως γίνεται να έχω μια ομάδα που δεν έχει σχέδιο στην επίθεση και περιμένει να σουτάρει από τα 30 μέτρα μπας και;

Πως γίνεται να αλλάξει κάτι όταν ο ίδιος ο προπονητής δεν το βλέπει;

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να άλλο να πω…

Υ.Γ.1 Έτσι όπως ξεκίνησε η ενδεκάδα η μοναδική αξιόλογη κίνηση που ειχε στον πάγκο ηταν ο Λεντέσμα. Γενικά ο Παναιτωλικός και φέτος δείχνει να μην έχει παίκτες ποιότητας στον πάγκο…

Υ.Γ.2 Δεν υπάρχουν δικαιολογίες εάν ο Παναιτωλικός αποτύχει ξανά να μπει στην πεντάδα.

Υ.Γ.3 Ο Πετράκης έχει κάνει πραγματικά απίστευτη δουλειά. Χθες ζήλεψα την ομάδα του ΠΑΣ.

Υ.Γ.4 Ο Ουάρντα είναι τραγικός, συμφωνώ ότι ακόμη και έτσι δύσκολα υπάρχει παίκτης που μπορεί να τον αντικαταστήσει αλλά πρέπει να γίνει. Εάν δεν μείνει στον πάγκο ή ακόμη και εκτός 18δας δεν βλέπω να βάζει μυαλό…

Υ.Γ.5 Τον είχα αδικήσει τον Τσοκάνη στην αρχή του πρωταθλήματος.

Υ.Γ.6 Ο κόσμος χθες βρέθηκε δίπλα σας και εσείς τον απογοητεύσατε. Δεν μιλάμε για την ήττα αλλά για την εικόνα της ομάδας.


Υ.Γ.7 Θέλω έναν προπονητή που επιτέλους να κάνει μια ομάδα που να παίζει ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. Και αυτό να μην συμβαίνει μόνο μέσα στο κλουβί αλλά και εκτός έδρας.

Admin

96 σχόλια:

  1. Λες Ατμιν για το Ματζουρακη αλλα μοκο για την ιαχη του Μιχαλη Μπουκουβαλα στο δευτερο γκολ του ΠΑΣ."αρπαρξετο κωλοβλαχοι".Δεν ηξερα οτι ο εν λογω παιχτης ειναι κατευθειαν απογονος της Μαριας Αντουανετας γαλαζοαιματος και εμεις βλαχοι.Νικητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταει αυτος.Εμεις φταιμε που οταν ερχεται Αγρινιο δεν του κανουμε αυτο που του εκαναν μικρο

      Διαγραφή
    2. Τι απορια ειναι αυτη φιλε Νικητα.Μα και βεβαια γαλαζοαιματος ειναι.Σπυρος

      Διαγραφή
    3. Να τα βλεπει αυτα ο χοντρος που παρακαλουσε το καλοκαιρι το κωστουλα

      Διαγραφή
    4. Γα...στε το κολοπαιδι

      Διαγραφή
  2. Δε σοκαρουν τα λογια του, ισως να ειναι ο τελειος ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗΣ.
    Αν θυμηθει κανεις οτι ο γεροντας εχει αναλαβει ποτε την ευθυνη για καποιο αγωνα εγω κοβψ τα @@ μου, ΑΛΛΑ ΔΕ ΦΤΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑΝΕ
    Δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχως συμφωνω σε ολα.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. admin θα συμφωνησω στα περισσοτερα...
    αλλα οχι σε ολα..
    ειχα την τυχη εχθες να δω το ματς απο το νοβαγκοου(και λεω τυχη γιατι σου δινει τη δυνατοτητα να ξαναδεις τις φασεις που θες οσες φορες θες κ γενικα μπρος πισω το ματς κτλ.).
    δεν θα πω αν τα γκολ του Πας ηταν κανονικα η οχι αυτο εχει γραψει και δεν αλλαζει...
    θα πω για τις αψυχολογητες ενεργειες του Ματζουρ που για τριτο(;) συνεχομενο ματς ευθυνεται για την ηττα.
    αυτο με το ποσοστο που δινεις (4%) δεν θα το σχολιασω καν, θα το εκλαβω ως εν βρασμω ψυχης...
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ λοιπον ΟΙ ΑΛΧΗΜΙΕΣ του κοουτς στην ενδεκαδα μας κοστισαν το ματς...
    Ουαρντα αδιαφορος.
    Μαρκοφσκι κακη κατασταση
    Τομανε πρεπει ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ.
    Φερρειρα μετριος αλλα κατα την αποψη μου εκτεθηκε λογω των επιλογων Ματζουρακη...Με λεντεσμα απο την αρχη δεξια πιστευω θα ηταν αλλιως τα πραγματα κ ισως Φαρλεϊ η Μουνιόζ αριστερα αντι τιυ αδιαφορου Ουαρντα.
    Μακος κ Παουλο δεν εβρισκαν στηριγματα-βοηθειες απο τα ακραια χαφ αλλα δεν μπορουααν να φτιαξουν κ παιχνιδι διοτι ΔΙΟΤΙ ΕΙΖΑΝ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΑ 3+2 ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣ.
    Κουσας εξαιρετικος κατ'εμε...
    Κλεσιο ΟΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΞΕΡΑΪΛΑ...
    Τσοκανης για αλλο ενα ματς αιτιολογει και με το παραπανω τη θεση του στην ενδεκαδα...
    Ροντριγκεζ σε καθε ματς θα κανει ενα ισως δυο λαθη...ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ Γουιλσον (κ με εσωτερικη αλλαγη να γ@μ***ς το συμπαν ολακερο για να φτασει ο Τσοκανης(;) σεντερ μπακ(;)...ο Μακος(;) ο Παουλο(;)...??????)
    Για τον ΑηΔημητρη μας δεν χρειαζεται να πω κατι!!!
    ΥΓ. Μετα απο τα 4 στην Κερκυρα η ιδια ενδεκαδα με τις αλλαγες δεν ξαναπαιξε...3 ματς αλλ αντ αλλων...
    ΥΓ2.ακομα κ η γυναικα μου οταν ειδαμε τις αλλαγες μου λεει ετσι πολυ αθωα ομως:"τι κανει τωρα αυτος"
    ΥΓ3 ΚΟΟΥΤΣ ΣΥΝΕΛΘΕ....

    ΚΑΤΑΘΕΤΩ τη γνωμη μου κ σε καμια περιπτωση δεν σας ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΩ

    -Ο ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειχα τσακωθει με εναν φιλο που μου ανεφερε οτι ο Παναιτωλικος εχει παιξει καλη μπαλα με Ματζουρακη στο παγκο.
    Και του ξαναπανταω ποτε ο Παναιτωλικος δεν επαιξε καλη μπαλα απο τοτε που ανελαβε ο Ματζουρακης σε κανεναν αγωνα.
    Ποτε ο Παναιτωλικος με τον Ματζουρακη προπονητη δεν επαιξε την μπαλα που επαιξε με τον Χαβο.
    Και οι διοικουντες το ηξεραν οταν πηραν τον Ματζουρακη προπονητη μπορει μεχρι να σωσει την παρτιδα και τιποτα αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστα admin το χειρότερο είναι η ίδια η διοίκηση Παναιτωλικού , η ίδια η Παε που απο αυτή ξεκινάνε όλα τα λάθη με λάθους χειρισμούς σε όλα όσα καίνε την ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Admin εχει δικιο ο Ματζουρακης οταν λεει αδικο το αποτελεσμα.
    1-5 επρεπε να ηταν.
    Οι δηλωσεις και των δυο προπονητων δειχνουν πολλα και τελικα φανηκαν και στο χορταρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 3-5-2

    κυριακιδης

    κουσας ρονδριγκεζ χαντακιας

    μπαοκε παουλο Καμαβουακα ροτσα

    ουαρντα

    τομανε λεντεσμα


    κριστιανο μακος τσοκανης μυγας μαρκοφσκι ροσα μουνιοθ

    Με αλλον προπονητη ομως γιατι ο Ματζουρακης εχει κολληματα.Βρισκομαστε στο 2016 και οχι στο 1996.
    Ο χωρος του κεντρου ειναι το πιο νευραλγικο κομματι και αν τον κερδισεις ελεγχεις το παιχνιδι και φυσικα 2 καθαροαιμα σεντερ φορ να πατανε περιοχη και οχι μονο ενας και να περιμενει ποτε δεξια ποτε αριστερα σεντρα αναμεσα σε 3 σεντερ μπακ οπως του ΠΑΣ.
    Μπραβο στον Πετρακη που τον ξεφτυλισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποια ομάδας κανείς προπονήσεις ρε μεγάλε να σε παρακολουθούμε;; Και τι περισσότερο γνωρίζεις εσύ από τον μαντζουρακη ???
      Στο τέλος όμως χάρηκες που τον εξευτελίσε ο πετρακης , προπονητή του πρωκτού....

      Διαγραφή
    2. 10:41 καληνυχτα....

      Διαγραφή
  9. Εγραψες οτι ηθελα ναγραψω κι εγω...
    Δυστυχως εχεις απολυτο δικιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωχ ωχ διαβαζω τις δηλωσεις του Ματζουρακη και γελαω.....ο ανθρωπος ειναι επικινδυνος πλεον για τον Παναιτωλικο μας!
    Α ρε Χαβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παλι κωλοτουμπες διαβαζω για τον μπαρμπαγιαννη μεχρι την κερκυρα ηταν αναμορφωτης ενω τωρα συνταξιουχος μια απλη ερωτηση ποσοι παιχτες του ροστερ ειναι επιλογη του? αυτη η στανη αυτο το τυρι βγαζει κυριοι αργο στατικο ποδοσφαιρο καμμια κινηση στον κενο χωρο ας το χωνεψουμε για φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ.Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ-ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ-ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΧΩΣ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ......-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο ματζουρακης υστερα και απο τις χθεσινες δηλωσεις δεν νομιζω οτι μπορει να προσφερει τιποτε παραπανω σε αυτην την ομαδα ...... δεν ξερω ομως αν στη διοικηση περειμενουν να χαθουν κιαλλοι βαθμοι κρισιμοι για να ψαξουν για τον επομενο ...οπως και να χει ΕΔΩ και 3 χρονια η εικονα του παναιτωλικου γεινεται ολο και ποιο χειροτερη γιαυτο και θεωρω λιγο τραβηγμενο οταν διαβαζω εδω μεσα συνεχεια για την ατμοσφαιρα στο γηπεδο κτλ.....και σκεφτομαι αν ειχα μια ομαδα με την αναπτυξη του πας ποσο αυτο θα βοηθουσε τον κοσμο να γεινει ποιο εκδηλωτικος και να χαιρεται να πηγαινει ξανα και ξανα στο γηπεδο ......ειπαμε αν ο κουσας και ο κυριακιδης διακρινονται καθε κυριακη σε αυτην την ομαδα ......ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μακάρι να χάναμε με μεγαλύτερο σκορ μήπως και αναλάμβανε κανείς την ευθύνη του.Μια παε που έχει ελπίζει σε έναν προπονητή που δεν έχει δείξει ούτε δείγμα ποιοτικού ποδοσφαίρου,ένας Ουαρντα που παίζει μόνο για πάρτη του,ένας Φερειρα που δεν βγάζει ούτε ημίχρονο και ο Μαντζουρακης μας λέει ότι αξίζαμε και κάτι καλύτερο.στις 3 ήττες μας έχει ευθύνη 100% ο προπονητής.στα δύο επόμενα ματς με κάτι λιγότερο από 4 βαθμούς ας το διαλύσουμε το μαγαζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πότε δεν είναι αργά αλλά δυστυχώς έχουμε τους πιο άσχετους διοικούντες.Διωχνεις μαντζουρακη, καλείς τους οργανωμένους για να συζήτηση ώστε να επιστρέψουν στο γήπεδο και με έναν καλό προπονητή μπορεί να ελπίζεις...

    Υστερόγραφο:Σας παραθέτω ένα ερώτημα,τυχαίο κάθε φορά που η ομάδα αν νικήσει μπαίνει στην 5αδα και πάντα χάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οταν ειχε διωξει το χαβο ο κωστουλας ειχε πει,οτι ενας λογος ηταν επειδη δεν εβαζε τους μικρους καθολου και εμεις σαν διοικηση θελουμε να παιζουν και οι δικοι μας παιχτες!τωρα γιατι δεν διωχνει και το ματζουρακη που τους εχει εξαφανισει τελειως;ολες οι ομαδες στο κυπελλο εστω, εβαλαν καποιους μικρους,η μοναδικη ομαδα που δεν εβαλε ουτε ενα μικρο,ειμαστε εμεις!αλλα αντι να παρουμε παραδειγμα απο τα γιαννενα και την ομαδα που εχουν φτιαξει με παιχτες που δεν τους ξερει κανενας,προτιμαμε να φερνει παλτα ο μπελεβωνης,οπως θα ξαναφερει και το γεναρη1ομαδα ομως ετσι δε θα φτιαξουμε ποτε και απλα θα μας φταινε συνεχεια οι προπονητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλα παρολα αυτα ειμαστε everyday stronger, αυτο που το βαζεις;

      Διαγραφή
  17. http://sportait.gr/60-dimosiografiki-parenoxlisi/4090
    για οσους προβληματιζονται με το θεμα 'προπονητης'.
    οσοι δεν προβληματιζονται,θα ηθελα να ηξερα βεβαια τι πιστευουν πως φταιει.αλλα τελος παντων.αλλα λογια να αγαπιομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφερον αρθρο και ολιγον αινιγματικο.Εγω θα σταθω πιο πολυ στο σημειο που λεει οτι ο Μαντζουρακης δεν ζητησε μεταγραφες.Προφανως δεχτηκε να δουλεψει με την καραβιά που θα του φερνε ο Μπελεβωνης!Κακως πολυ κακως!Ολο το καλοκαιρι εγραφα εδω μεσα οτι πρεπει να κοιταξουμε παιχτες που να ξερουν την κατηγορια και γνωριζουμε τι θα μας δωσουν.Ναι υπηρχαν καποιοι καλοι ελευθεροι Ελληνες(Μανιας,Φουντας κλπ) στην αγορα αλλα κανεις δεν ασχοληθηκε.Βλεπουμε οτι ο Τσοκανης π.χ που ναι η μονη"Ελληνικη"μπορει να μην ειναι ο παιχταρας αλλα ειναι σταθερος και οτι εχει να δωσει το δινει.

      Λυπαμαι που το λεω αλλα εχουμε γεμισει με πολλους ξενους αμφιβολου ποιοτητας.Ειδαμε χθες ο ΠΑΣ ειχε 7-8 Ελληνοπουλα
      μεσα και οι υπολοιποι ηταν ποιοτικοι ξενοι.Εγω ετσι ονειρευομαι τον Παναιτωλικο ισως ειμαι λαθος αλλα ετσι σκεφτομαι.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
    2. ο Τσοκανης λοιπον χθες που λες,κατεβαινε συνεχως αριστερα και ζητουσε μπαλα αλλα ο Ουαρντα τον εγραφε,μην πω που,και εκοβε συνεχεια προς τα μεσα ή αλλαζε παιχνιδι προς τα δεξια.και οσες φορες πηρε την μπαλα ο Τσοκανης στα αριστερα απειλησε.δεν πιστευα οτι θα ειναι καλος επιθετικα ο συγκεκριμενος παιχτης,αλλα αν δεν επαιζε ο Ουαρντα αριστερα αλλα καποιος πιο συνεργασιμος,θα βλεπαμε εντελως διαφορετικα πραγματα.για μενα ο Τσοκανης μαζι με τον Κυριακιδη,τον Κλεσιο και τον Κουσα ειναι οι πιο αξιοπρεπεις παρουσιες μας μεχρι στιγμης.ο Παουλο με τον Μακο εκαναν καποια καλα παιχνιδια μαζι,μετα δεν ξερω τι παθανε.ο Ουαρντα ανυπαρκτος,ατομιστης και φορτωμενος με 3 καρτες.ο Φερειρα λιγος,ο Τομανε παιζει σε λαθος θεση.πως να κερδισεις ετσι;ο Μουνιος που εδειξε λιγα καλα στοιχεια,δεν ξεκιναει ποτε βασικος,ο Λεντεσμα επισης.εντελως ακατανοητα πραγματα κανει ο Μαντζουρακης.

      Διαγραφή
    3. Βασικα επρεπε απ την αρχη να γινει αυτο που εγινε για 2-3 λεπτα λιγο πριν βαλουμε το γκολ. Ουαρντα 10αρι φερρειρα αριστερα. Βεβαια μολις το βαλαμε ξαναγυρισαν ολοι στις προτερες θεσεις τους γιατί... δεν εχω ιδεα γιατι

      Διαγραφή
    4. πραγματι ο Ουαρντα πισω απο τον επιθετικο παιζει καλυτερα.δεν το βλεπουν;γιατι δεν δοκιμαζουν καποιον αλλο παιχτη αριστερα;Μουνιοζ,Ροτσα,Ροσα παιζουν πλαγια.γιατι δεν δοκιμαζει εναν;

      Διαγραφή
    5. Αμα βρεις απαντηση πες μου κ μενα γιατι αμα ξαναδω το ιδιο συστημα την κυριακη μια που θα μπω γηπεδο κ μια που θα ξαναβγω

      Διαγραφή
  18. Δεν χωνεύεται με τπτ ρε πουστη μου αυτό το αποτέλεσμα...τι να πεις πως ξεκλειδώνεις το 3-5-2/5-3-2/3-6-1 τεσπα αυτό το σύστημα με τα 3 στόπερ κ τα 3 χαφ?το ήξερε κ ο κυρ γιαννης παιδιά πως θα ναι δύσκολο αφού ο παναιτωλικος το μόνο καθαρό εξτρέμ π έχει κ τα χουμε ξαναπει είναι ο κλεσιο..όλοι οι άλλοι π έχουμε δεν είναι εξτρέμ κ πάντα οι κινήσεις τους θα είναι να συγκλίνουν προς τον άξονα... έπρεπε να είχε αλλάξει κάτι στην διάταξη αν ήθελε να είχε τύχη κ δεν νομίζω οτι το πρόβλημα ήταν μόνο ο τομανε στα άκρα..ίσα ίσα απ τον ουρντα πιο πολύ απειλούσε...απλά ο ματζουρ ήταν της λογικής πάω εγώ με το σύστημα μου με προσοχή στην άμυνα να κρατήσω το μηδέν κ καπως θα μ βγει ένα γκολ.κ βγήκε..κ ερχετε το δεύτερο ημίχρονο κ απ το πουθενά ο πας ξαναμπαίνει στο παιχνίδι..εκεί τι κάνεις ρε ματζουρ?τι χάσαμε την ηρεμία μας κτλ μας λες ?αντί να αλλάξεις κάτι στην διάταξη κάνεις 2 αλλαγές θέσεων!!κ αλλάζεις τα δίδυμα στα χαφ κ στα στόπερ γ να πάρεις το ματς?όχι ρε ματζουρ εκεί κ αν είχαμε μία ελπίδα κ αν είχε απομείνει λίγη ηρεμια π λες κ εσύ χάθηκε τελείως...εγώ δεν είμαι από αυτούς π θα πει ότι τώρα ή ομάδα είναι αδουλευτη κ δεν έχει πλάνο...δν περίμενα ποτέ από τον ματζουρακη να παίξει ποδόσφαιρο κατοχής ή ομάδα..δεν μ απασχολεί κιόλας αν ή τακτική της ομαδας επιθετικά είναι τακτική αντεπιθεσεων κ όχι μέσω ποδοσφαίρου κατοχής κ passing game!!εγώ απ την ομάδα θέλω να κερδίζει κ να παίζει με πάθος κ τσαμπουκα!!ένα πράγμα θέλω όμως να τονίσω γ την δουλειά του ματζουρ αφού περίμενα να περάσουν κάποια ματς..ή ομάδα σε κάθε ματς κερδίζει αρκετά κόρνερ κ αρκετά φάουλ έξω απ την περιοχή.. πότε θα δούμε ένα γκολ από στημένο? πότε θα δούμε κάτι διαφορετικό σε ένα στημένο? ουσιαστικά δεν έχουμε απειλήσει καν από στημένο...
    ΥΓ ότι ρόστερ κ προπονητή να έχουμε χωρίς έδρα δεν μπορείς να κοιτάς ψηλότερα.δεν υπάρχει παλμός από το γήπεδο σε σημείο να σε παίρνει ύπνος έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι από την τηλεόραση...την Κυριακή γ πρώτη φορά φέτος θα χω άποψη κ από μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και αν τυχει και κανει τωρα συνεχομενες νικες ο μπαρμπαΓιαννης΄ Μετα θα βγει ο doctor που πιστευε (και πιστευει μαλλον ακομη) στον Μαντζουρακη και θα λεει σε ολους τωρα κανετε κωλοτουμπες ξανα και το γελιο θα συνεχιζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εκανες τον κοπο που δεν εκανες προφανως, να διαβασεις το σχολιο μου για το ματς θα βλεπες οτι τα εχωσα στο μαντζουρακη. Τον πιστευα αλλα ετσι οπως το παει με εχει κανει να αλλαξω γνωμη. Σε καλυψα?

      Διαγραφή
  20. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟΣΗ ΑΥΠΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ .ΔΥΣΚΟΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΑΠΛΑ ΑΠΟΡΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ,ΠΡΕΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΡΚΟΦΣΚΙ ΚΑΙ ΤΟΜΑΝΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΟΙ,ΟΤΙ Ο ΚΛΕΣΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΞΤΡΕΜ,ΟΤΙ Ο ΜΑΚΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΚΡΟΣΟ ΝΑ ΤΟΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ,ΟΤΙ ΣΕ ΓΛΕΝΤΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ,ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ,ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ,ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΥΣΑΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΣΕ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ,ΕΚΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΛΟΓΙΚΑ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΜΕ 4.ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΒΓΖΕΣ ΤΟΝ ΤΟΜΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ.ΚΑΙ ΤΡΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.ΠΑΛΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ .ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΟΥΤΣ.ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΚΑΜΙΑ 10ΡΙΑ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εσύ Admin καλά τα γράφεις και τα λες και συμφωνώ σε όλα φίλε..Το θέμα είναι τ θα κάνει η διοίκηση απο εδώ και πέρα,θα τν στηρίξει και θα πάμε παρακάτω να κάνουμε και άλλα πειράματα με τν 11αδα και τν ομάδα η θα πάμε σε μια νέα λύση για προπονητή...;
    Υ.Γ.Τόσο πολύ με έχει απογοητεύσει αυτός ο προπονητής που δεν θέλω για λίγες μέρες να ασχοληθώ ξανά με τν ομάδα..

    Ηλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεν εγραψα τιποτα χθες γιατι ημουν νευριασμενος πανω απ ολα και ηθελα να ηρεμησω για να γραψω το τι εγινε χθες...
    διαβαζοντας ολα τα σχολια χθες και σημερα διαπιστωσα αυτο που λεμε τοσο καιρο εδω μεσα οτι στις νικες ειμαστε μπαρτσελονα και στις ηττες θυελλα κωλοπετινιτσας...

    θα αναλυσω τα λαθη του κοουτς που λιγοι ειδαν, ισως γιατι λιγοι ξερουν απο ποδοσφαιρο...
    αλλα αρχικα να πω 2-3 πραγματα...
    *η ομαδα εχει πολυ καλυτερο ροστερ απ τις περισσοτερες ομαδες της σουπερλιγκ
    *η εικονα της ομαδας μας χθες για 60 λεπτα μπορει να μην ηταν τρομερη αλλα δεν ηταν τοσο κακη οσο λετε ολοι, αντιθετως ειχαμε κατοχη και δεν απειληθηκαμε σχεδον καθολου, επιθετικα βεβαιως δεν καναμε το κατι παραπανω για να κλειδωσουμε τη νικη
    *ο ουαρντα δεν ηταν ουτε κακος ουτε αδιαφορος, αντιθετως πηρε πολλες μπαλες προσπαθησε να κανει παιχνιδι και γυυριζε πισω οποτε χρειαζοταν, οταν επεσε η αποδοση της ομαδας επεσε και η δικη του
    * ο μαρκοφσκι επισης δεν ηταν κακος, κερδισε μονος του πολλες μονομαχιες εναντιον 3 αμυντικων του πας αλλα δυο σουτ που ειχε (ενα σε καθε ημιχρονο) δε βρηκαν στοχο για λιγο, επισης κερδισε πολλα φαουλ...

    παμε τωρα στην τακτικη αναλυση

    γνωριζοντας πως ο πας θα κλεισει τους χωρους και θα παιξει στην αντεπιθεση ο μαντζουρακης επαιξε πολυ ψηλα την αμυνα (γι αυτο και βγηκαν πολλες φορες οφσαιντ οι επιθετικοι του πας) και ξεκινησε 2 επιθετικους στην 11αδα για να σπασει την 3αδα του πας γιατιενας μονος του ειναι πολυ δυσκολο...
    μεχρι εδω καλα

    στο πρωτο ημιχρονο του βγηκε το οτι επαιξε ψηλα η αμυνα
    επισης ειχαμε κατοχη
    ΑΛΛΑ εκανε ενα τεραστιο λαθος
    ο κλεσιο πολυ σωστα ανεβαινε και επαιρνε ολη τη δεξια πλευρα αλλα ο τομανε καθοταν στον ιδιο χωρο χωρις λογο
    επρεπε να παιρνει θεση στην περιοχη ο τομανε και να υποστηριζει τον κλεσιο ο φερειρα ή ο ουαρντα, δεν εγινε αυτο οποτε ο τομανε σε καθε επιθεση ηταν ουσιαστικα αχρηστος αφου απλα καθοταν εξω δεξια σε εναν χωρο που δε μπορουσε να απειλησει...

    στο πρωτο ημιχρονο ημασταν τυχεροι και βαλαμε ενα γκολ απ την εμπνευση του φερειρα (ο οποιος εκανε αρκετα λαθη χθες)

    αρχιζει το δευτερο λοιπον και ΞΕΡΕΙΣ οτι ο πας θα ρισκαρει οποτε πρεπει να προετοιμαστεις...

    οπως περιμεναμε ολοι ο πας περασε τον μαμπουλου μεσα και επαιζε με σφηχτη αμυνα πισω ωστε να μη δεχτει γκολ και με 3 πλεον επιθετικους...
    απ το 59 μεχρι το 69 που φαγαμε το πρωτο γκολ ο μαντζουρακης δεν πηρε πρεφα τιποτα, δεν αλλαξε το παραμικρο κι ετσι εκανε τις πρωτες αλλαγες στο 75 και παλι χωρις να αλλαξει τιποτα αλλο παρα μονο τα προσωπα στο ιδιο συστημα που ειχε ως σκοπο τι? να τροφοδοτεις τον μαρκοφσκι συνεχως μηπως και καταφερει να περασει 3 αμυντικους και να βαλει γκολ?
    ε καπου εκει φαγαμε και το 2ο και τελειωσαν ολα

    συμπερασμα, καμια αλλαγη πλανου
    οταν ο πας επαιζε με 3 μπροστα εμεις συνεχισαμε να παιζουμε με την αμυνα (κουρασμενη πλεον) ψηλα και το πληρωσαμε αφου το δευτερο γκολ του πας καπως ετσι μπηκε, ενω βγαλαν αλλες 3 παρομοιες φασεις που τους σταματησε το οφσαιντ και ο κυριακιδης

    τι επρεπε να κανει?
    δε θα κακτσω να αναλυσω γιατι, αλλα επρεπε να βαλει μεσα τον γουιλσον με το που ειδε οτι ο πας αλλαζει συστημα και γινεται πιο επιθετικος...
    οποτε παιζεις με 5-4-1 με την αμυνα κλειστηκαι πιο πισω με 4 χαφ στη σειρα μπροστα τους και εναν επιθετικο που αν ερθει η μπαλα πανω του να εχει το σωμα ωστε να την κρατησει και να παρει φαουλ ή να την σπασει...


    εν τελει και συγγνωμη αν κουρασα τα τεραστια λαθη του μαντζουρακη χθες ηταν η επιθετικη αναπτυξη στο πρωτο ημιχρονο που γινοταν σωστα απο δεξια αλλα ο τομανε δεν ειχε καποιο ρολο, οποτε θα μπορουσαμε να εχουμε κλειδωσει τη νικη
    και δευτερον στο β μερος οπου οταν ο πας αλλαξε συστημα και εγινε επικινδυνος ο μαντζουρ κρατησε ψηλα την αμυνα και δεν αντεδρασε παρα μονο οταν φαγαμε το πρωτο γκολ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλος ενας προπονητης της εξεδρας που ειναι για γελια...

      Διαγραφή
    2. Με τι ακριβως διαφωνεις ανωνυμε 5.42, μιλαω με επιχειρηματα και τα αντικρουεις με τι;
      Διαφωνεις ως προς την κριτικη του ουαρντα του μακρκοφσκι; ως προς το ροστερ μας που ειναι ποιοτικοτερο απ τις περισσοτερες ομαδες; ως προς τα λαθη του μαντζουρακη;
      Και γιατι;
      Δηλαδη οποιος ξερει 2 πραγματα παραπανω απ τον μεσο φιλαθλο-οπαδο και τα γραφει ειναι προπονητης της εξεδρας;
      Πες μου σε τι διαφωνεις με επιχειρηματα αλλιως ζητα συγγνωμη και προσεχε τι γραφεις...

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ σχεδόν με όλα.Διαφωνώ με τον admin για την στήριξη του κόσμου.Λίγος για το ματς και την αξια του.Για ατμόσφαιρα μην μιλήσω.Το ματς ήταν κομβικό και για ψυχολογικούς και για αγωνιστικούς λόγους εφόσον είχε προηγηθεί πριν 15 μέρες η εμφάνιση με την Κέρκυρα και κυρίως η απόδοση κάποιων παιχτών που μας είχαν γεμίσει ελπίδες πως φέτος ίσως και να είναι η χρονιά μας.Μην το αποκλείουμε όμως αν αλλάξουν γρήγορα κάποια πράγματα και γινουν δύο τουλάχιστον ποιοτικές μεταγραφές τον Γενάρη-το υλικό δεν είναι κακό για το επίπεδο του πρωταθλήματος.Γνώμη μου είναι πως πρέπει να το πάρει πάνω του ο πρόεδρος,χέρι στα αποδυτήρια οπωσδήποτε αλλά και επιστροφή των οποίων γουστάρουν να φωνάζουν για την ομάδα για να δώσουν λίγο παλμό στην εξέδρα και στους παίχτες.Το ματς την Κυριακή δεν είναι εύκολο(θα ήθελα να γράψω ότι θα το πάρει η εξέδρα αλλά...πανε χρόνια από τότε) αλλά πρέπει με κάθε τρόπο να το κερδίσουμε.Μόνο πάθος θέλει που έλειπε χθες από πολλούς.

      Διαγραφή
    4. Ότι είσαι πολύ της θεωρίας ρε προπονηταρα ,με αυτό διαφωνεί....

      Διαγραφή
    5. Φιλε ανωνυμε 10.46 απαντησε μου τι ακριβως ειναι θεωρια;

      Αυτα που γραφω στην αρχη για το ροστερ της ομαδας και την αποδοση του ουαρντα και του μαρκοφσκι ειναι απλα η γνωμη μου, μπορει να διαφωνεις αλλα δεν ειναι θεωρια

      Το οτι ο τομανε δεν ειχε καποιο ρολο επιθετικα ειναι δεδομενο και τονοτι θα επρεπε να παταεο περιοχη αυτονοητο... Ουτε αυτα ειναι θεωριες

      Το οτι στο δευτερο ημιχρονο επρεπε να παιξει πιο πισω η αμυνα και οτι μετα την εισοδο του μαμπουλου (που ηταν αναμενομενη) θα επρεπε να αλλαξει κατι επισης ειναι αυτονοητο...

      Τελος παντων η μονη... Θεωρια που μπορεις να μου καταλογισεις ειναι στην αλλαγη συστηματος που εγραψα, το οποιο θεωρω λογικο αλλα οκ εκει μπορεις να μου το πεις αυτο... Στα αλλα συμφωνεις ή διαφωνεις τεκμηριωνοντας γιατι και μεχρι εκει...


      Επειδη δε μιλαμε εξω στο δρομο και οτι γραφετε το βλεπει πολυς κοσμος να προσεχετε τι γραφετε και πως το γραφετε μερικοι γιατι εκτιθεστε...
      Ο καθενας μπορει να λεει τη γνωμη του αλλα σχολια σαν και το πρωτο ή οτι αυτα που γραφω ειναι θεωριες ειναι χαζα, επειδη σεβομαι καθε αποχη προσπαθω να κανω διαλογο και να ειμαι αναλυτικος ωστε να μην παρεξηγηθω...

      Διαγραφή
    6. Δεν διαφωνω με το οτι ειναι πολυ της θεωριας, αλλα για το οτι ειναι γενικα περιορισμενης νοημοσυνης οταν υποστηριζει (χωρις επιχειρηματα και αποδειξεις) οτι πρωτον εχουμε καλυτερο ροστερ απο τις περισσοτερες ομαδες της κατηγοριας, οταν η αναλυση που κανει ειναι χειροτερη και απο αυτη που θα εκανε ακομη και ενας προπονητης Γ΄ ερασιτεχνικής ομαδας (απο αυτους μαλιστα που δεν εχουν ουτε το κατωτερο πτυχιο προπονητικης της UEFA) και τελος ακομη περισσοτερο οταν υποστηριζει οτι ξερει 2 πράγματα παραπάνω απο τον μέσο φιλαθλο (οταν και ακομη και ο νεαρος sere, οπως και μερικοι αλλοι, εχουν κανει καλυτερες και εμπεριστατωμενες αναλυσεις σε πιο απλα θεματα τακτικης). Κατα τ΄αλλα, συνεχισε να κανεις αναλογες αναλυσεις και να γραφεις αναλογα κειμενα με εμφαση ειδικα στο προπονητικο σου μεγαλειο για να γελαμε πιο συχνα...

      Διαγραφή
    7. Το πειορισμενης νοημοσυνης το θεωρω μεγαλη προσβολη και αν το ελεγες μπροστα μου θα ηταν αλλιως τα πραγματα αλλα πισω απ την οθονη σου εισαι μεγαλο αλανι, βεβαια εγω σε σεβαστηκα αλλα οταν δεν ξερεις να κανεις ουτε διαλογο αλλα εισαι και κοτα καπως ετσι αντιδρας

      Για το ροστερ ΞΑΝΑΛΕΩ πως ειναι απλα η γνωμη μου αρα τι αποδειξη θες ακριβως;
      Οσο γι την αναλυση που εκανα για την τακτικη δε μου απαντησες ΓΙΑΤΙ ειναι τοσο κακη;
      Αν εχεις εστω λιγη αξιοπρεπεια και γνωσεις απαντησε μου ποιος ο ρολος του τομανε στη επιθετικη λειτουργια της ομαδας και αν ηταν σωστη επιλογη να παιζει πολυ ψηλα η αμυνα μας στο δευτερο ημιχρονο και οτι δεν αντεδρασε ο κοουτς στην αλλαγη συστηματος του πας...

      Υγ ειπα οτι ξερω δυο πραγματα παραπανω (οσον αφορα την τακτικη τουλαχιστον) γιατι δεν ειδα κανεναν να επισημαινει αυτα τα δυο που ειπα και θεωρω πως ηταν τ σημαντικοτερα λαθη, οχι για να υποτιμησω κανεναν

      Πςριμενω την απαντηση σου

      Διαγραφή
  23. Συμφωνώ γενικά με το παραπάνω άρθρο και κυρίως με το ερώτημα που θέτει ο admin, "πως να περιμένω βελτίωση όταν ο προπονητής της ομάδας δεν είναι απογοητευμένος απο αυτό που είδε;;;".. Και πραγματικά εκεί είναι η ουσία, γιατί πολλοί εδω μέσα ειλικρινά έχετε κουράσει με το να αναλύετε συστήματα, τα οποία δεν ξέρουμε αν είχανε δοκιμαστεί τι αποτέλεσμα θα είχαν.. Η ουσία είναι ο προπονητής να παλεύει για να διορθώσει την εικόνα της ομάδας, κάνοντας αυτοκριτική για τις επιλογές του, πράγμα που δεν φαίνεται να γίνεται.
    Σε αυτό που διαφωνώ είναι που γράφει ότι δεν υπάρχουν δικαιολογίες αν αποτύχει να μπει ξανά στην 5αδα.. Συγνώμη admin αλλά αυτό είναι λίγο άκυρο. Αυτή τη στιγμή σημασία έχει να σοβαρέψουμε την αγωνιστική μας εικόνα και να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο. Δηλαδή αν το πετύχουμε αυτό, κάνουμε σπουδαίες εμφανίσεις και τελικά τερματίσουμε 6οι-7οι γιατί ενδεχομένως σταθούμε και λίγο άτυχοι, αυτό εσύ θα το ονομάσεις αποτυχία;; Μην τρελαθούμε, η ομάδα αυτή την στιγμή δεν πείθει όχι για 5η-7η θέση, αλλά ούτε καν για 12η.. Είναι απαράδεκτο και κουραστικό να μιλάμε συνεχώς για την 5αδα ενώ ακόμα παλέυουμε να στρώσουμε την ομάδα. Οι 4 θέσεις είναι σχεδόν αποκλειστικά καπαρωμένες απο τους 4 μεγάλους και εμείς έχουμε κουράσει να μιλάμε για την 5η.. Να, βρέθηκε ένας Πας, πιο σοβαρός, πιο γυμνασμένος, πιο συγκροτημένος και τώρα είναι στην 3η θέση με ένα παιχνίδι λιγότερο που αν το πάρει πηγαίνει 2ος.. Ας αφήσουμε τις 5αδες και ας κάνουμε αργά βήματα για μια ομάδα που κατεβαίνει στο γήπεδο και στέκεται πρώτα απο όλα αξιοπρεπώς. Γιατί ναι φίλε Γάλλε, ήταν φαόυλ στον Λεντεσμα στο τέλος, αλλά επίσης κακώς ακυρώθηκε το γκολ του Μπεριου και στο 1-1 τους έκοψαν σε καραμπινάτο τετ α τετ.. Να μάθουμε να τα βλέπουμε όλα.

    ODYSSEAS

    Υ.Γ.1: Ο Τομανε είναι "μπούλης" άλα Βασιλείου και ο Μαρκοφσκι εκτός τόπου και χρόνου φέτος. Διώξε τους και τους 2 το Γενάρη και πάρε σεντερ φορ!!
    Υ.Γ.3: Τελικά τι είναι προτιμότερο; Να έχεις φτηνούς Τσοκάνηδες που ιδρώνουν την φανέλα, ή "φίρμες" τύπου Φερέιρα και Ουάρντα, που είτε έχουν επαναπαυτεί στην φανέλα του βασικού είτε έχει υπερεκτιμηθεί η αξία τους;;
    Υ.Γ.3: Έκανα ένα σχόλιο γα τη σημασία των νοικοκυρεμένων αποδυτηρίων που λόγο έχουν μόνο όσοι πρέπει να έχουν και κανένας δεν σχολίασε τίποτα. Αρα να υποθέσω ότι και σε αυτό το κομμάτι είμαστε υπόδειγμα, έτσι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου απαντάνε μεγάλε γιατί ξέρεις να μιλάς με επιχειρήματα και μπορείς να τους κλείσεις το στόμα σε οτιδήποτε σου πουν.Κατα τα άλλα συμφωνώ σε όλα

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω κ γω σε οσα εγραψες. Μονη ενσταση στο ΥΓ3. Δε μπορω προσωπικα να σχολιασω κατι που δεν γνωριζω κ ειναι λαθος απ τη στιγμη που αφηνεις αιχμες να μη τις δικαιολογεις. Δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να υπαρχει θεμα αλλα αν εχεις στοιχεία δως τα αλλιως μη λες τιποτα

      Διαγραφή
  24. ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ Ο ΑΝΘΡΟΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταίει ο Ματζουρακης.Του επέβαλαν να παίξει ο Τιμάμε σώνει και καλά και δεν τον άφησαν να στείλει εξ αρχής στο πάγκο τον Παουλο

      Διαγραφή
  25. Ενα μεγαλο μπραβο στον Τομανε για τη δηλωση του οτι ο Μαρκοφσκυ ειναι ο μονος κλασικος σεντερφορ της ομαδας και αυτος εξαναγκης παιζει εκει και δεν μπορει.Ο ανθρωπος ειναι περιφερειακος επιθετικος ουτε φορ περιοχης ουτε εξτρεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα έχετε βάλει όλοι με τον προπονητή. Τι έπρεπε να έλεγε δηλαδή; ότι έπρεπε να είχαμε φάει 5 γκολάκια; Λέγονται αυτά δημοσίως;
    Αυτούς τους παίκτες έχει αυτή την μπάλα παίζει. Μπορεί να κάνει 10 αλλαγές; Κάποιοι τον έφεραν στην ομάδα, δεν ήρθε μόνος του.
    Που πας όμως με τον Κούσα στην άμυνα; Ένα παιχνιδι παίζει 10 σέρνεται. Χτες έβγαινε να μαρκάρει προκλητικά στο κέντρο λες και ήταν στημένος και αν δεν ήταν ο Κλέσιο άλλα 3 γκολάκια θα είχαμε φάει. Και να πω είναι άπειρος ...
    ΥΓ.1 Παίρνεις ποτέ παίκτες από τον Αστέρα και τον Λεβαδειακό;
    ΥΓ.2 Επειδή δεν πιστεύω στην τύχη, γιατί ο Χάβος έγινε, έστω και για λίγο, προπονητής στον Αστέρα;
    ΥΓ.3 Πρόεδρε διώξε τους άχρηστους επιτέλους και δεν εννοώ μόνο κάποιους παίκτες!
    Nick1969

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "στησιμο"έγινε έξυπνα.Ο Κουσας έπαιζε με πάθος όταν η ομαδα δεν κινδύνευε σοβαρά και όταν χρειάζονταν ......

      Διαγραφή
  27. Οδυσσεα οσο αφορα το νο 3 ΥΓ σου,εχω κανει τοσα σχολια παλαιοτερα οποτε....τι να πω πλεον!!
    Αυτοι που ασχολουνται απο κοντα ,ξερουν!!
    george

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σίσυφος.Έχω αρωστησει από χθες.Προσπαθώ να συνέλθω.Μπήκα και σε ένα παγουραδικο σάιτ και τι μαλακιες διάβασα δεν περιγράφεται.Ο ένας έγραφε ποιά παιχνίδια θα πρέπει να γκελαρει ο γαύρος για να πάρει το πρωτάθλημα ο ΠΑΣ!!!!!Ένας άλλος έγραφε να αποφύγουν στους ομίλους του τσαμπιον κινο του χρόνου Ρεαλ-Μπαρτσα-Σιτυ-Μπάγερν για να μπορούν να τους αντιμετωπίσουν στα ημιτελικά!!!!!έχοντας οι παίχτες του ΠΑΣ στα πόδια τους περισοτερα ευρωπαϊκά παιχνίδια!!!!!!Α ρε Ματζουρακη το μας έκανες δευτεριατικα.Στείλαμε στη τρίτη θέση μια ομάδα χωρίς γήπεδο προπονητικες εγκαταστάσεις και με ένα βουνό διακανονησμενα χρέη.Υστερεογραφο:Αν ισχύουν όσα γράφτηκαν για τον Μπουκουβαλα από κάποιους εδώ μεσα είναι για φτύσιμο και ντροπή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δείξε μου το κέντρο σου να σου πω τι ομάδα έχεις λέει ο λαός....
    Γρήγοροι παίχτες με ασταμάτητο τρέξιμο και καλή τεχνική!Αυτό είναι το σύγχρονο ποδόσφαιρο.
    Πείτε μου πόσους τέτοιους παίχτες έχουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΥΓ.1 : Παναιτωλικός χωρίς θύρα 6 δέν υπάρχει..
    ΥΓ.2 : Ο μπαρμπα Γιάννης δέν είναι προπονητής..
    ΥΓ.3 : Πώς γίνεται εκεί στη διοίκηση δέκα χρόνια να μήν έχουν μάθει απο μπαλίτσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.Η θύρα 6 δεν υπάρχει πια τη πάτησε το τραίνο σε ταξίδι για τη Ξάνθη.2.Ο μπαρμπαγιαννης ήταν προ αλσχαιμερ προπονητής.Τώρα με τα χάπια για τη πίεση...3.Στη διοίκηση έμαθαν μπαλίτσα...Αυτή στο κουπόνι του....οπαπ

      Διαγραφή
    2. Δεν υπάρχει;;Μήπως εσύ είσαι και αυτός που άμα γυρίσει η θύρα 6 θα λες πάλι κωλοτουμπα έκαναν;κάτι τυπακια σαν εσένα σας έχουμε γραμμένους

      Διαγραφή
    3. Αφου ο αλλος γραφει οτι εχουν γυρισει ινκογκνιτο μερικα μελη της θυρας 6 και ειναι αυτοι στη θυρα 4 που φωναζουν αραια και που.

      Διαγραφή
  31. ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ.ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΟΡΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.Ο ΚΟΟΥΤΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΗΝ ΡΟΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙΤΗΝ ΡΟΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.ΙΣΑ ΙΣΑ ΜΑΛΛΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΑΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΤΖΟΥΡ.ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΣ ΕΝΑ ΕΝΑ ΦΕΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΤΗΣ.ΑΠΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΙ ΤΡΩΜΕ ΚΑΤΡΑΠΑΚΙΑ.ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΗΝΥΓΑΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ.ΜΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΑΠΛΑ ΠΡΕΙΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εχω δει καμποσες προπονησεις και προετοιμασια της ομαδας.Εκεινο που δεν εχω δει στις προπονησεις της ομαδας απο τον κο Μαντζουρακη ειναι το εξης:ΔΕΝ ειδα σε καμοια προπονηση μα σε καμια να διδασκει ενα συστημα.Τι ενοω;Δεν ειδα καμια φορα να δειχνει πως απο τον τεματοφυλακα θα φτανει απο στην αμυνα, πως απο την αμυνα θα πηγαινει στα χαφ και πως απο εκει στην επιθεση.
    Περιμενα να περασουν 7-8 ματς να δω τι συστημα και τι αναπτυξη και βελτιωση θα εχει η ομαδα.
    Δυστηχως δεν ειδα καμια μα καμια βελτιωση.Ειναι δυνατον να εχουμε 7+1 ματς και να μην υπαρχει ενας αυτοματισμος στην ομαδα.Αν εχει δει καποιος κατι τετοιο να μου το θυμηση και μενα.
    Δυστηχως μεχρι τωρα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως συστημα παιζουμε.Το μονο που εχω καταλαβει ειναι οτι η ομαδα το μονο συστημα που εχει ειναι να βασιζεται στις εμπνευσεις που μπορει σε ενα ματς και να βαλει γκολ π.χ. ο Ουαρντα στο επομενο ο Παουλο κλπ.Το συστημα που παιζει η ομαδα μας ειναι το συστημα βαζω 11 παικτες σε καποιες θεσεις και οτι κατση.
    Σε αντιθεση με τον ΠΑΣ που ολοι οι παικτες υπηρετουν το συστημα του προπονητη τους και γι αυτο παροτι φυγανε τοσοι παικτες εξακολουθουν και εχουν καλη ομαδα και μπραβο τους, τους χαιρομαι και τους ζηλευω.IQ Ραδικι
    ΥΓ.Ειναι αληθεια οτι ο Μαντζουρακης εχει χασει τα αποδυτηρια;
    Ειναι αληθεια οτι στο ματς στην τουμπα "τσακωθηκε" με τον Ροντριγκες στα αποδυτηρια;
    Ειναι αληθεια οτι στο ματς με ΠΑΟ και χθες "τσακωθηκε" στα αποδυτηρια με Λεντεσμα;
    Ειναι αληθεια οτι υπαρχει "κοντρα" προπονητη και διοικησης για τις μεταγραφες και γι αυτο καποιες μεταγραφες δεν παιζουν;
    Αν ολα αυτα συμβαινουν η διοικηση τι κανει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει διοίκηση ;

      Διαγραφή
    2. Εννοειται οτι υπαρχει, αλλιως πως ειμαστε everyday stronger;

      Διαγραφή
  33. Απελπιστικά άσχημα ήταν σήμερα ο Ματζουρακης.Το "χαρτακι"της σύνθεσης της Κυριακής με την ΑΕΚ είναι στο μυαλό του.Τι θα κανει;Αν πάει κόντρα τη Δευτέρα αν δεν νικήσει φεύγει.Να μείνει και να βάλει τους καλύτερους.Τότε είναι που θα φύγει ανεξαρτήτως αποτελέσματος στα σίγουρα.Αλλά πάντως με ψηλά το κεφάλι.Και προς τιμή του Τάκη Γκωνια που τον πήρε ο ίδιος στο τηλέφωνο να του πει για τη πρόταση από διοίκηση μεριά.Όχι τίποτα άλλο μην αφήσει και τη δουλειά στη Καλλιθέα.Πολλοί όμως προπονητές θα είναι εν αναμονή τη Κυριακή το βράδυ.Κάποιοι έβαλαν και τα μέσα.Ο Χριστόπουλος τον Χριστοβασιλη κολλητό του Κωστουλα,ο Νίκος Παπαδόπουλος τον μικρό Μπελεβωνη.Μόνοι που περιμένουν ο Δανός και ο εκλεκτός του προεδρου που μπορεί να είναι θρήσκος πολύ θρήσκος βοηθά Παναγία αλλά και έμπειρος κόουτς.Αν πει όχι βέβαια ο Γκωνιας.Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κουιζ:Ποιος τη Κυριακή βράδυ θα διαδεχτεί τον Ματζουρακη;Να έχει δυο βδομάδες μπροστά του να μάθει το ροστερ.Α:Αναστασιαδης.Β:Χριστόπουλος Γ:Γκωνιας.Δ:Παπαδόπουλος.Ψηφίστε.Να σας γράψω τι οικονομικά ανταλαγματα ζητά ο καθένας για να σας βοηθήσω να βρήκε τον υποψήφιο με τις πιο πολλές ελπίδες.Ανστασιαδης γύρω στις 12000ευρώ.Παπαδόπουλος με 4000ευρώ έρχεται τρέχοντας.Χριστόπουλος αξιώνει γύρω στις 6000ευρώ και Γκωνιας ότι θέλει η ΠΑΕ και στην ανάγκη πληρώνει και τη διαμονή από τη τσέπη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τραγική εμφάνιση και δίκαιη η ήττα. Ουδείς άμοιρος ευθυνών (προπονητής, παίκτες). Παντα δεύτεροι στη μπάλλα οι παίκτες του Παναιτωλικού. Ούτε μία κλασσική ευκαιρία δεν κάναμε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Αγοράζω εισητήριο διαρκείας εδώ και δεκατρία συνεχή χρόνια με χρήματα που δεν μου περισσεύουν (όπως και τόσοι αλλοι φίλοι που αγαπούν τον Παναιτωλικό ) και έχω απαιτήσεις. Δεν ανέχομαι την κοροϊδία , γιατί xθες η κοροϊδία ήταν πρωτοφανής σε ένα γειτονικό παραδοσιακό ντέρμπυ. Με τέτοιες εμφανίσεις δίνουμε αφορμές για σχόλια περί παρασκηνίου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αρκετοί μετά την χθεσινή ήττα,μαγκια και κλανια .. τι θα έπρεπε να πεί ρε μάγκες του σάιτ και οι υπόλοιποιο μαντζουρ ??? ότι ή ομάδα ήταν χωνί???και θά έπρεπε να φάει 5 γκολ????? Να ρίξει και άλλο την ψυχολογία της ομάδας??? και να πάει ή ομάδα στο παιχνίδι με την λαρισα με κατεβασμένα τα αυτιά????? Η παναιτωλικαρα θα ανακάμψει με αυτόν ναι ναι προπονητή και τότε νά δω τι θα γράφεται οι περισσότεροι που σήμερα ρίχνεται χολή???????????
    Στην ήττα παναιτωλικαρααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 10:31 Γράψε και ένα ψευδώνυμο για νσ ξέρουμε στο μέλλον να σου απαντήσω καταλληλως. 72

      Διαγραφή
    2. 72 ήθελε να έβλεπα το ύφος σου όταν το έγγραφες; Πρόσεξε μην ραγίσεις κανένα πληκτρολόγιο από την πολλή μαγκια ?

      Διαγραφή
    3. 11;54 τι ζώδιο είπαμε είσαι;

      Διαγραφή
  37. Τσωλης στη Λάρισα κύριοι.Άρα 5-4-1 η Αελ τη κυριακη.Με 3-4αμυντικα χαφ και παιχνιδι στον αξονα.Αντε να ξαναβαλει τον μπουλη Τομανε ο κυργιαννης να τη πουτσ...με παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βρήκαμε τη φτηνή και εύκολη λύση πως φταίει ο Ματζουράκης και παλιότερα ο Χάβος και πιο παλιά ο Τεννές και τόσοι άλλοι.
    Τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ που είναι εξαφανισμένη εδώ και μήνες και τις επιλογές της θα τη κρίνει κάποιος ;
    Ομάδα της κακιάς ώρας , γήπεδο νεκροταφείο , οργανωμένοι τέλος , αλλάγη σήματος για λόγους μάρκετιγκ , σχέδιο μηδέν.
    Ευκολη λύση ο Ματζουράκης , αύριο πέστε οτι φεύγει , οι μυρωδιάδες της ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ θα κάνουν ποτέ αυτοκριτική και θα αναγνωρίσουν τα τραγικά λάθη τους....Ποτέ μάλλον
    Εχουμε να δούμε αρκετά σήριαλ ακόμη , θα φτάσει η στιγμή που ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ θα είναι σε χειρότερη μοίρα απο ότι ήταν στη Δ εθνική και ο λόγος είναι πως έχασε οριστικά το μεγάλο του όπλο : το πάθος και το ενδιαφέρον του κόσμου για την ομάδα.
    Εκτός αν περιμένουν κάποιοι να στηρίξουν στα δύσκολα οι γκόμενες με τις selfie και οι αυλοκόλακες που περιμένουν πότε θα τους πάρει ο φωτογραφικός φακός αντί να φωνάξουν υπέρ της ομάδας.
    Οποιος κάνει κριτική αντιμετωπίζεται λές και θέλει το κακό της ομάδας , αυτό είναι ντροπή.
    Με Λάρισα θα χει τραγική προσελευσή και ίσως είναι καλό να σταλθει ενα μήνυμα στη ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ πως τελείωσαν οι δικαιολογίες και η προπαγάνδα .

    ΝΙΚΟΣ 1965

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασες και τον Ποντες περισυ, παλιοτερα τον Καραγεωργιου, τον Λεμονη, τον Γκογκιτς και παει λεγοντας....Για να μην αρχισουμε να γραφουμε και για τους δεκαδες παικτες-παλτα που εχουν ερθει, αλλα και παλι εφταιγαν οι παικτες μαλλον γιατι εβλεπαν ανοιχτη πορτα και εμπαιναν χωρις να ρωτησουν....Βεβαια, οπως εγραφε και ενας αλλος φιλος, παικτες και προπονητες πρεπει να εχουν οικονομικες κυρωσεις και απολυσεις οταν δεν αποδιδουν και δεν προσφερουν αναλογα ή κανουν λαθη ή αποτυγχανουν. Oποτε το κρισιμο ερωτημα ειναι γιατι καποιοι αλλοι παρα τις αποτυχιες τους δεν ειχαν και δεν εχουν κυρωσεις, ο μισθος πεφτει κανονικα και δεν απολυονται; Οποιος βρει την απαντηση, κερδιζει λουκουμι.

      Διαγραφή
    2. Μαρίνος ουζουνιδης

      Διαγραφή
    3. Αυτά φιλε Νίκο στμβαινουν σε όλες της ομάδες είναι η εποχή τού μάρκετινγκ πλέον ξεχάστε τίς ρομαντικες εποχές όπου οι παίχτες ματωνανε την φανέλα καί παίζανε για πολυ λιγότερα χρήματα οι εποχές αλλάξανε και δυστυχώς και εμείς οι παλιοί φίλαθλοι πρεπει να συμβαδισουμε με την σημερινή εξελιξη είτε μάς αρέσει είτε οχι. Εμένα με πονάει που η δικη μου ομάδα ενω υπαρχουν οί δυνατοτητες να είναι καθε χρόνο γατζωμενη απο την μεση καί κάτω στην βαθμολογία. Το όνειρο μου είναι να δω τον παναιτωλικο να παίζει Ευρώπη αρκεί να το θελει και ο κ. Κωστούλας πιστευω οτι έχει την δυνατότητα μακάρι να γίνει κάποια στιγμη. Φιλικά 72

      Διαγραφή
  39. ''Όταν ο αντίπαλος δεν σ’ αφήνει να μπεις στην περιοχή δεν μπαίνεις''χτύπα την πόρτα μάστορα να σ' ανοίξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΘΗΚΑΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ.ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ!ΤΣΑΝΤΙΛΑ-Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ !!ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΕΙΣΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ Ο ΜΑΤΖΟΥΡΑΚΗΣ(ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ).ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ-ΚΟΛΗΜΜΕΝΟΣ-ΜΑΣΤΡΟΧΑΛΑΣΤΗΣ-ΣΚΙΝΤΖΗΣ-ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΣ-ΧΑΠΑΚΙΑΣ(ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ)-ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ-ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ(ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ)-ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ.................ΦΟΒΕΡΟ ΡΟΣΤΕΡ(Η ΠΕΝΤΑΔΑ ΕΦΙΚΤΟΤΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ)-ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΑΡΤΑΚΙΑ-ΑΒΟΥΛΟΣ-ΣΤΡΑΒΟΣ(ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ)ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΤΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΛΑ....ΩΡΑΙΑ.ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΚΑΙ ΤΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ?ΤΟΥ ΓΚΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ.ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΠΟΥ Ο ΗΛΙΚΙΑΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΤΖΟΥΡΑΚΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΤΗΣ ΚΑΚΩΝ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ- ΜΕ ΠΙΘΑΝΗ ΦΥΓΗ ΜΑΤΖΟΥΡΑΚΗ- ΘΑ ΄΄ΣΚΑΣΕΙ Η ΦΟΥΣΚΑ΄΄ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ ΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ(ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ-ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ)ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΕ ΓΚΡΙΝΙΑ-ΔΙΧΟΝΟΙΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΘΕΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 3 ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ-ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ-ΒΑΘΜΟΥΣ.ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΚΟΝΤΑΨΑΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΥΓΑ.Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΘΕΟΙ ΟΛΟΙ ΧΑΝΕΙ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΛΟΙ.ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ Ο ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΜΟΥΤΡΙΝΙΟ .ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΙΣΑΞΙΟΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΕΛΩΝΑ.Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ.ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΞΙΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟ ΡΟΣΤΕΡ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ.ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝΕ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΙΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ.ΟΛΟΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΗΡΕΜΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΙΞΕΙ ΠΑΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ .ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΔΕ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑΝΕ ΠΟΥ ΧΑΣΑΝΕ.ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΑΝΕ ΘΑ ΡΙΧΝΑΝΕ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΑΒΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΠΕΜΒΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΧΕΤΕ ΦΑΓΩΘΕΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΒΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ.ΟΠΟΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΒΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ 1 ΡΑΦΑΕΛ ΜΠΡΑΚΑΛΙ
    2 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ
    3 ΚΕΒΙΝ ΜΑΡΤΙΝ
    4 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
    5 ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΣΑΣ
    7 ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΡΟΥΣΚΟΥΓΙΕΔΑ
    8 ΝΤΙΕΓΚΟ ΜΠΕΧΑΡΑΝΟ
    9 ΑΝΤΡΕ ΑΛΒΕΣ
    10 ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ
    11 ΛΕΑΝΤΡΟ ΚΑΠΕΛ
    13 ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΛΕΖΑΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ
    15 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΓΟΔΟΙ ΜΕΣΟΣ
    16 ΕΡΙΚ ΜΟΡΕΝΟ
    17 ΑΝΤΟΝΙ ΣΚΑΡΑΜΟΤΣΙΝΟ
    19 ΝΙΚΟΣ ΜΗΛΙΟΣ
    20 ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΑΡΤΙΝΕΣ
    23 ΟΥΙΛΙΑΜ ΕΤΖΕΝΓΚΕΛΕ
    24 ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΛΟΒΟΥΡΗΣ
    25 ΚΟΣΤΙΝ ΛΑΖΑΡ
    28 ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
    29 ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
    32 ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΩΤΑΚΗΣ ΜΕΣΟΣ
    18 ΛΟΥΚΑΣ ΒΙΓΙΑΦΑΝΕΣ
    21 ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΣ

    - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΡΜΠΟΣ
    - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΝΤΑΚΙΑΣ
    - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΗΣ
    - ΤΑΣΟΣ ΖΑΡΚΑΔΑΣ
    - ΣΙΜΟ ΡΟΥΜΠΟΥΛΑΚΟΥ
    - ΝΤΑΜΙΑΝ ΜΠΕΛΟΝ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τελικά ποιος δουλεύει ποιόν εκεί στήν διοίκηση μήπως έχουν πρόβλημα με τά μάτια τούς δεν βλέπουν τίποτα όυτε μία συγνώμη πρός τόν κόσμο κάτι βρέ αδερφέ να μάς πούν ασχολουμαστε όλοι με το σκέπαστρο και πόσο καλό γήπεδο έχουμε κτλ κτλ αλλα με την ομάδα που θέλουμε ενα πακέτο ηρεμιστικά κάθε Κυριακή δεν ασχολειτε κανείς δεν είμαστε υποχρεωμενοι να ακούμε τίς παπαριές του κ. Ματζουρακη επειτα απο κάθε άσχημο αποτελεσμα σιβαρευτειτε κύριοι τής διοιηκησεως και αρχίστε να διορθωνεται κάποια στραβά πράγματα τα μέσα τα έχετε πιστεύω και ανεβάστε επιτέλους την ομάδα ψηλα εκει πού τής αξιζει. Και μήν κοιτάτε τό δέντρο αλλά τό δάσος. 72

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. οι μισοι που εγραψες ΠΛΕΟΝ δεν παιζουν ΟΠΟΤΕ αυτο ανεβαζει απο μονο του το Χαβο.
    ο Αστερας δεν ειναι δικη του ομαδα αλλα των ιδιοκτητων του ο κοσμος το χει τουμπανο κι εσυ κρυφο καμαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ρε κεφαλαια τι εβαλες ;αλλοι στο τελος της καριερας τους αλλοι μωρα αλλοι τρελοι που κι ομως με το χαβο εδειξαν κατι και καποιο προσφεραν
    τωρα που ειναι ο καπελ; ζαρκαδας;ρουμπουλακου;μπελον;ο μανωλης;καλογερης;μηλιος,κολοβουρης,κωσταντινοπουλος,κεβιν;
    να μην πω για κουτρου και χαντακια
    για φωτακη και γιωργαρο Θεοδωριδη που ηταν ατυχος
    ο Γουιλιαμ στη βεροια πως πηγε;ο λαζαρ;
    παπουτσο;

    να μου πεις για γκαλο ,μαρτινες ,βιγιαφανες που δουλεψαν πολυ με χαβο

    βαθος παγκου ποτε δεν ειχε και αυτο με την ελειψη βιγιαφανες εκανε κρα και την πληρωσαμε
    οπως και τωρα δεν εχουμε και γιαυτο κραξε αλλους

    gue

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε παιδια ρε παιδιά ξέρετε πόσα λεφτά δώσανε φέτος για μεταγραφές;
    Θα σας πω εγω ψίχουλα πιστεύετε πως η διοίκηση περίμενε η περιμένει κάτι παραπάνω απο αυτά τα αποτελέσματα;
    Θα σας πω εγω πιστεύετε πως αν ο κυρ Φώτης ήθελε Ευρώπη θα ήταν δύσκολο γι αυτον;
    Και πάλι οχι θα ηταν πολυ εύκολο γτ θα κράταγε τον κεβιν κ τον καπελ και η ομαδα θα ήθελε τέσσερις παίχτες εναν καλο αμυντικό ενα Καλό εξαρι ενα δεκαρι και εναν επιθετικό απο 200 εως τρακόσια χιλιαρικα ο καθε ενα γτ δεν το εκανε ;
    Θα σας πω εγω γτ ειναι ολαααααα μα ολα στημένα ολα είναι σχεδιασμένα απο την αρχή της χρονιάς τσπα σκεφτητε
    Κυριακίδης
    Μυγας κουσας μεταγραφή κεβην
    Μεταγραφη παουλο
    Μπαοκε μεταγραφη ουαρντα
    Μεταγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο λόγος που έκανα αναφορά στα αποδυτήρια doctor δεν ήταν για να αφήσω υπονοούμενα. Επειδή διάβασα απο άλλους εννοούμενα, ήθελα απο εσάς που ξέρετε πράγματα απο τις προπονήσεις να μας ξεκαθαρίσετε ενδεχομένως ότι αυτό το κομμάτι λειτουργεί σωστά, γιατί δεν είναι θέμα μόνο της διοικησης αλλά και του κάθε επιμέρους προπονητή, που όταν αλλάζει, αλλάζουν και κάποια δεδομένα. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι δομικά θέματα λειτουργούν σωστά, δεν το θεωρώ αυτονόητο λόγω Κωστούλα, εδώ σε κοτζαμ εθνική ελλάδος και απο όσο λένε αυτό το θέμα με τον Ρανιέρι ξέφυγε..
    george δυστυχώς δεν θυμάμαι τα παλιότερα σχολιά σου.

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OΚ γραψε λαθος τοτε, δε καταλαβα καλα τι εννοουσες. Προσωπικα δε ξερω τι παιζει με τα αποδυτηρια αλλα δε δινω κ πολυ βαση γιατι το ραδιο αρβυλα παει συννεφο εδω μεσα

      Διαγραφή
  47. Ποιος χαβος;;;;όπου πήγε έφυγε με συνοπτικές διαδικασίες,γελανε σε ατρόμητος και αστέρα..
    Προπονητής με τα λεφτά του κωστουλα ,και τον γκουβελο να είχε προπονητή ο Παναιτωλικος με τους παιχταραδες που είχε θα ήταν ευρωπη. λέω γκουβελο διότι είναι προπονηταρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα χα ρε ουστ από εδώ υπαλληλε ασχετε με το αντικείμενο

      Διαγραφή
    2. οταν θα ρθει αγρινιο παλι να δω τι θα λες

      Διαγραφή
    3. Ποιον ατρόμητο ρε ασχετε υπαλληλε??έξω ρεεεεεε

      Διαγραφή
  48. Δε μας φτάνουν τα θέματα που έχει ο προπονητής να μην παραδέχεται ότι έκανε λάθος σχεδιασμό στο παιχνίδι,που στη διάρκειά του μέσα μας ξέραμε ότι δε θα τη βγάλουμε
    καθαρή,έχουμε και παίχτες μπαλαρίνες πλην ελαχίστων εξεραίσεων....Που είναι οι παίχτες
    που παίζουν για τη φανέλα,για ένα ολόλκηρο νομό που τους στηρίζει και ένα Κωστούλα που πληρώνει στην ώρα του.Προσωπικά θα πω ότι περιμένω πως και πως τη μέρα και την ώρα
    του αγώνα γιατί αυτή την ομάδα την πονάω, 30 χρόνια τώρα από παιδί.Το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω ότι κι αν γίνει,όπως έκανα πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ολα ξεκινάνε απο τη διοίκηση της παε που δε θέλει να ρίξει χρήμα για ευρώπη
    Με πορδές δε βάφονται αυγά
    Εδω τη χρονιά με Μαρτινες και Βίγια και τερμάτισες 8ος ισοβαθμία με Λειβαδιά , περιμένουμε τώρα με μέτριους παίχτες διακρίσεις. Ας μιλάμε σοβαρά.
    Δε θέλουν δεν τους ενδιαφέρει καμιά διάκριση οπως δε τους ενδιαφέρει αν στο γήπεδο μείνουν 500 ατομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες ρε που φταίει η διοίκηση το πρόεδρο Κωστούλα να είναι καλά γιατί αν φύγει πεθάναμε δε θα εχουμε κανέναν να σώσει την ομάδα.Ας έχουμε Κωστούλα Μπελεβώνη και ας μείνουν εκατό φίλαθλοι στο γήπεδο , χωρίς Κωστούλα ομάδα δεν υπάρχει.

      Διαγραφή
    2. Ας ελπίσουμε οτι τρολάρεις , γιατί αλλιώς εσύ δεν είσαι Παναιτωλικός αλλά θαυμαστής της διοίκησης μόνο.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα, δωσε και σωσε...

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.