Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Μια ακόμη μεταγραφή…


To  ρόστερ του Παναιτωλικού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και δεν είναι απίθανο να πούμε πως ίσως δεν γίνει άλλη μεταγραφή.

Αυτό που προκύπτει από το ρεπορτάζ, αφού ξεκαθαρίσουμε ότι επίσημα ο Παναιτωλικός δηλώνει πως το ρόστερ έχει ολοκληρωθεί, είναι ότι η ομάδα ψάχνεται για ένα δεκάρι που θα κάνει την διαφορά.
Ο Φερέιρα παρόλο που είναι ανεβασμένος δεν δείχνει να μπορεί να αναλάβει αποκλειστικά την θέση και να κάνει την διαφορά που χρειάζεται ο Παναιτωλικός. Τα καναρίνια ψάχνουν την αγορά και προσπαθούν να φέρουν στο Αγρίνιο τον παίκτη που θα κάνει την διαφορά. Αν δεν τα καταφέρουν τότε δεν θα αποκτηθεί άλλος παίκτης αλλά συνήθως τα καναρίνια πάντα κάνουν μια κίνηση στο τέλος και αυτό θεωρούμε  θα γίνει και φέτος.

Στα υπόλοιπα νέα, το σκέπαστρο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου, μπορεί και μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα.


Τέλος τα διαρκείας έχουν κινηθεί στους περσινούς ρυθμούς και έχουν πουληθεί περίπου 1400.


114 σχόλια:

  1. εκεινο τον Ροτσα τον κοβω να γινεται χαφ σιγα σιγα.αρεσει ο Τσοκανης στον Μαντζουρακη για αριστερο μπακ περισσοτερο φαινεται και αφου δεν παιρνουμε εξτρεμ,μην εκπλαγειτε αν τον κανει εξτρεμ τον Ροτσα.τουλαχιστον να παρουμε παιχτη στη θεση που ποναμε περισσοτερο.σ αυτη του επιτελικου.8 και σημερα.αντε να δουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε φιλε πως θα χτυπησεις ατρομητο? εδω δεν μπορεις να χτυπησεις τον φερφελη τον καρανικα τον κοζορωνη!!!Πειτε μια φορα αληθειες στον κοσμο !!! ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ !!!

      Διαγραφή
    2. εχω τοποθετηθει ξανα για τη συγκεκριμενη ομαδα αλλα θα τα ξαναπω.ο Ατρομητος εκτος της ξεκαθαρης υπεροχης του στα σεντερ μπακ(οχι σε ολη την αμυνα)δεν εχει καλυτερο ροστερ απο το δικο μας.ψαξε για το ποιους παιχτες εχει παρει,ποιοι εχουν φυγει.τι να σου πω.δε ξερω τι εικονα εχετε για τις μεταγραφες αλλα ειναι λαθος να πιστευετε οτι υπαρχουν ομαδες(πλυν του Αστερα)που εχουν ενισχυθει περισσοτερο απο εμας.αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχει γκρινια για την απουσια εξτρεμ,στοπερ και δεκαριου.γιατι το ξερουμε ολοι μας οτι αν παιρναμε τρεις παιχτες σε αυτες τις θεσεις,θα ημασταν ενα σκαλι παραπανω απ αυτες τις ομαδες.

      Διαγραφή
    3. οσο για τον στοχο,εγω συμφωνω.πρωτα την παραμονη κοιτας φετος.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ "ΚΑΡΑΒΙ ΠΟΥ ΑΡΓΕΙ ΣΚ..Α ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Όποιος βιάζεται, σκοντάφτει"

      Διαγραφή
    2. "Το γοργόν και χάριν έχει"

      Διαγραφή
    3. "Καλόμαθε η γριά στα σύκα..." και θέλει μεταγραφές.... Ξεχάσατε τις εποχές που ψάχναμε μες στα τσαντίρια στην Κόρινθο για να βρούμε το γήπεδο... Αλλά ξέχασα. Τότε δεν ήσασταν... μόνο Παναιτωλικός.

      Διαγραφή
    4. Και τωρα μην νομιζεις οτι ολοι αυτοι που πηγαινουν γηπεδο ειναι μονο Παναιτωλικοι....
      Ειχαν καταμετρηθει τα προηγουμενα χρονια σε καποια φιλικα ματς ή σε αγωνες του κυπελλου μονο 200-300 ατομα...Αυτοι οι 300 του Λεωνιδα ειναι οι πραγματικοι Παναιτωλικοι....

      Διαγραφή
  3. Εγινε κρουση σε καλο επιτελικο αλλα σκαλωνδι στα λεφτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρειαζομαστε ενα μεσο να μπορει να δωσει δυο μπαλλιες της προκοπης μπροστα.Που θα τον βρουμε τωρα;Το αυτι μου πηρε κατι αλλα η υποθεση παρειναι δυσκολη.Μια και η διοικηση εφνιδιαζει μπορει παντως.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για δοκιμή έρχεται την Κυριακή ο ahmed belani από την πεσκαρα Ιταλίας.θα τον δοκιμάσει ο ματζουρ και αν αξίζει θα τον πάρουμε δανεικό με οψιον αγοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθε φορα που ακουγεται κατι για μεταγραφικα θα εχουμε κι εσας που γραφεται τυχαια ονοματα ισα ισα γιανα σπατε πλακιτσα;ελεος ρε παιδια.

      Διαγραφή
    2. Χαχα , καταρχας εχει συμβολαιο μεχρι το 2019 και ο παικτης αξιζει 1.2 εκατομμύρια...

      Διαγραφή
  6. Ο παναιτωλικος φέτος θα πάει πολύ κλ.θα είναι ή χρονιά του.να δούμε αν έρθουν και οι οργανωμένοι στο φιλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΡΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΗΣ ΣΤΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΧΑΦ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΦΥΣΑΜΕ .ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ .ΕΜΕΙΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ .ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΧΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ;ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.Η ΒΕΡΟΙΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μη το ψάχνουμε πολύ το πράγμα είναι ολοφάνερο μετά τις ανακατάξεις στην επο και σούπερ λιγκ φέτος το μήνυμα είναι οτι θα σωθούμε γιατί είμαστε καθαρή ομάδα αλλά οι θέσεις οι ψηλές είναι καπαρωμένες. Συνεπώς ο Κωστούλας δε θα ρίξει χρήμα και θα τη βγάλει με φτηνές επιλογές παιχτών οπως κι έγινε.
    Να μη παραμυθιάζεται ο κόσμος και να μην ανησυχεί.Εχουμε μια μέτρια ομάδα που σε αυτό το κακό πρωτάθλημα θα σωθεί ανετα.
    Οποιος θέλει το καταλαβαίνει οποιος δε το καταλαβαίνει φαίνεται δε γνωρίζει τι συμβαίνει τούτη τη στιγμή στα κεφάλια των μεγάλων παε και τον έλεγχο στη μελοντική επο.
    Το μόνο κακό είναι οτι με ένα τετοιο ποδόσφαιρο θα γεμίζουν τα καφενεία και κανείς δε θα πατά γήπεδο γιατί δε θα αξίζει να χαραμίσεις ουτε 5 και 10 ευρώ. Και δε θα είναι το γήπεδο μας μόνο νεκροταφείο που λένε οι περισσότεροι και το είδαμε και τη προηγούμενη χρονιά αλλά και τα περισσότερα γήπεδα.
    Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει πεθάνει εδω και καιρό.
    Πρώτη φορά κι εγώ φέτος δεν ανανέωσα διαρκείας μετά απο χρόνια γιατί σκέτη απογοήτευση το ελληνικό ποδόσφαιρο και το θέαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου ειναι η πιο σωστη αποψη που ακουσα εδω μεσα εδω κ πολλους μηνες

      Διαγραφή
    2. Σωστή η σκέψη σου σε γενικές γραμμές.Το ότι δεν ανανέωσες το εισιτήριο διαρκείας σου μπορεί και να είναι για άλλους λόγους όπως οικονομικοί ας πούμε. Έτσι και οι πιο πολλοί έλληνες αυτό κάνουν. Όμως θα μπορείς κάλλιστα να αγοράζεις εισιτήριο για όσους αγώνες θέλεις και μπορείς να δεις. Επίσης έτσι πράτουν σχεδόν οι περισσότεροι φίλαθλοι των ομάδων.

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστός στην ανάλυση του ο φίλος που γράφει στις 12 Αυγούστου 2016 - 1:21 π.μ.
      Έτσι είναι γι αυτό και κανείς δεν ασχολείται με μπάλα.Θα αναστενάξουν τα καφενεία οπως λες.

      Διαγραφή
    4. Αυτα που λετε για το κακομοιρο Ελληνικο ποδοσφαιρο ισχυουν για τις υπολοιπες ομαδες, πλην του Παναιτωλικου, που εχει προεδρο που τα σπρωχνει καθε χρονο για να γινομαστε πιο δυνατοι (το λεει και το μοτο, everyday stronger), φερνει παικταραδες και ταλενταρες απο το εξωτερικο ή βγαζει χρυσο απο τις ακαδημιες, ενω βλεπουμε και μπαλαρα και εχουμε και στοχο την Ευρωπη καθε χρονο πλεον.....Τωρα τι γραφει ο καθενας εδω μεσα οτι ειμαστε για 8η θεση και κατω, οτι παμε μονο για παραμονη και οτι απλα ειμαστε στο τριτο γκρουπ δυναμικοτητας με Πλατανια, Ξανθη, Κερκυρα, Λεβαδειακο, Βεροια, Ηρακλη κτλ, εγω τα ακουω βερεσε....Δεν καταλαβα δηλαδη, τι παραπανω εχουν ο Ατρομητος, ο Αστερας, ο Πανιωνιος ή τα Γιαννενα; Kαλυτερους προπονητες, παικτες, σκαουτινγκ. υποδομες, διοικηση, ποδοσφαιρανθρωπους ή μηπως εδρα; Οτι δεν πετυχαμε προπερσι θα το πετυχουμε φετος ή του χρονου το πολυ....Και αφηστε να λενε καποιους οτι τα προηγουμενα χρονια ηταν ευκαιρια να βγουμε Ευρωπη που ειχε αποδυναμωθει πολυ το πρωταθλημα....Εμεις θα θελουμε και θα επιδιωκουμε να βγαινουμε Ευρωπη καθε χρονο σε δυνατο πρωταθλημα με αντιπαλους ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΛΑΡΙΣΑ, ΟΦΗ, ΑΡΗ, ΗΡΑΚΛΗ, ΑΣΤΕΡΑ, ΑΤΡΟΜΗΤΟ, ΓΙΑΝΝΕΝΑ και οχι με Πλατανιαδες, Λεβαδειακους, Κερκυρες, κτλ. Και ας τις κανουν και 12 τις ομαδες στ πρωταθλημα, δεν μασαμε γιατι ειμαστε μεγαλη ομαδα που δεν υστερουμε σε τιποτα απο τις αλλες....Δεν ειμαστε, ουτε προκειται να γινουμε ποτε Καλλονη ή Πανθρακικος....

      Διαγραφή
    5. 4.52 δεν εχεις αδικο σ αυτα που γραφεις. Ξεχνας ομως ενα πραγμα. Εχουμε πολλα ψωμια ακομη να φαμε στην α για να χτυπησουμε ευρωπη σε ενα τετοιο πρωταθλημα μια κ ειμαστε ανετα η ομαδα με τις λιγοτερες συμμετοχες στην α κ με χαωδη διαφορα. Οποτε θελει υπομονη η υποθεση κ κυριως να μη μεγαλοπιανομαστε κατευθειαν.

      Διαγραφή
    6. Ε ναι ρε φιλε, οταν θα συμπληρωσουμε και εμεις 10 χρονια στην Α΄, οπως φετος ο Αστερας και ο Ατρομητος (που δεν εχουν και τον κοσμο και την εδρα που εχουμε εμεις), θα τους εχουμε ξεπερασει στις Ευρωπαικες εξόδους και στις συμμετοχες σε τελικους κυπέλλου. Και αυτοι μετα απο 5-6 χρονια παρουσιας στην Α΄ Εθνικη καταφεραν να βγουν στην Ευρωπη πρωτη φορα....
      Οποτε υπομονη 1-2 χρονια το πολυ ακομη για να βγουμε και εμεις πρωτη φορα Ευρωπη....Και οταν συμπληρωσουμε 10ετια στην Σουπερλιγκ θα τους εχουμε καβαλησει σε επιτυχιες....
      Εvery year stronger λεμεεεεεε.....

      Διαγραφή
    7. S.G.W. ΦΙΛΕ 4:52 Μ.Μ. ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ: ΠΑΝΙΩΝΙΟ- ΞΑΝΘΗ- ΚΑΒΑΛΑ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΑΣ. ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΣΜΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ. ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ Η ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ Κ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 16 ΟΜΜΑΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΙ ΟΦ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ.

      Διαγραφή
    8. Επειδη αναφερεις τον αστερα κ τον ατρομητο ξερεις πολυ καλα οτι ειχαν κ εξωθεν βοηθειες. Λες κ ξεχνας τις εποχες που ειχαμε στις μικροτερες κατηγοριες τη καλυτερη ομαδα αλλα δε μας αφηναν να ανεβουμε. Φαντασου τωρα που μπαινουν στο παιχνιδι κ τα λεφτα της ευρωπης. Κ επειδη ειμαι σιγουρος οτι εισαι οργανωμενος ειναι αλλο το να μη πας καποια προσωπα κ αλλο να μη παραδεχεσαι οτι η ομαδα εδω κ δεκα χρονια προοδευει συνεχως. Ειμαι σιγουρος οτι κ ευρωπη να βγουμε θα γκρινιαζεις κ παλι για κανα πρωταθλημα η γιατί δε πηγαμε τελικο γιουροπα

      Διαγραφή
    9. Οπως εχουν γραψει επανειλλημενως και αλλοι φιλοι, αυτη η καραμελα της διαιτησιας και του συστηματος εχει λιωσει πλεον και ειδικα οταν ο ιδιος ο προεδρος εχει δηλωσει οτι δεν εχουμε τοσο κακες διατησιες τα τελευταια χρονια, οπως παλιοτερα...Οποτε αποτελει αστεια δικαιολογια πλεον αυτο που λες για την ανικανοτητα και τα λαθη των υπευθυνων στο σχεδιασμο της ομαδας καθε χρονο με αποτελεσμα να μην μπορει να καταφερει να τερματισει στη βαθμολογια οχι πανω απο τα Γιαννενα, αλλα ουτε πανω απο τον Λεβαδειακο και τον Πλατανια...Και ο Αστερας και ο Ατρομητος (που λες οτι εχουν εξωθεν βοηθεια) περισυ για να δικαιολογησουν την αποτυχια τους τα εριξαν στη διαιτησια και στο συστημα...Ο Σπανος προπερσυ και περισυ κηνυγουσε τους διαιτητες και διαμαρτηρηθηκε πιο πολυ και απο τον Αλαφουζο....Μου φερνουν στο μυαλο ολες αυτες οι ιστοριες, την περιπτωση Κουγια που δεν τον αφηναν να ανεβει τα προηγουμενα χρονια και περισυ που τα βρηκε με το συστημα και τον πηγε τρενο, δηλωνε οτι ανεβηκαμε παλληκαρισια εναντια σε ολα, οτι ειμαστε η πιο καθαρη ομαδα, κτλ κτλ. Για να γελας δηλαδη....Σε εμποδισε το συστημα και ο Σπανος και ο Μποροβηλος προπερσυ να κηνυγας την Ευρωπη ή μηπως σε εμποδισαν αυτοι να κερδισεις τη Κερκυρα ή τον Λεβαδειακο εντος εδρας για να μη βγεις Ευρωπη; Ας σοβαρευτουμε λιγο....Επισης, αντε και εγω σου λεω να δεχθουμε οτι τα προηγουμενα χρονια ειχαν βοηθεια αυτοι απο το συστημα, εσυ τι εκανες γι΄αυτο; Τους εβγαζες στη φορα και τους εξεθετες ολους με ανακοινωσεις, οπως παλια ή απλα ειχες υποταχθει πληρως και δεν εβγαζες κιχ (ειδικα μετα απο σφαγες σε ματς με τον Ολυμπιακο), φοβουμενος μηπως αρχισει να σε κηνυγαει ξανα, οπως παλια, για να σε ριξει; Αντιθετα, γι΄αυτο ακριβως το λογο αποφασισες τα προηγουμενα χρονια να πειθαρχησεις και έτσι σε αφησε να ανεβεις τελικα ξανα στη Σουποερλιγκ και να παραμεινεις εκει, αντι για τον Μπεο.....Επισης, ποια προοδο και που βλεπεις εσυ καυε χρονο στην ομαδα; Στα εσοδα, στις ακαδημιες, στο σκαουτινγκ, στις μεταγραφες, στο σχεδιασμο, στο ποδοσφαιρο που παιζει και στο θεαμα που προσφερει η ομαδα, στο επικοινωνιακο, στη σχεση της ομαδας με τον κοσμο; Να τα βαλουμε ενα-ενα κατω να τα αναλυσουμε ια δεις οτι η ζυγαρια κλεινει προς την αποτυχια στους περισσοτερους τομεις (ειδικα σε συγκριση με αλλες ομαδες)....Οποτε μαλλον εσυ εισαι κολλημενος με καποια προσωπα ή εισαι παρατρεχαμενος της διοικησης, οπως εγραψαν και αλλοι. Και τελος ναι, οποιος αγαπαει την ομαδα, την θελει οσο γινεται ψηλοτερα αγωνιστικα καθε χρονο, και Ευρωπη να παιζει και κυπελλο να παρει και πρωταθλημα αν γινεται....Αν εσυ θες και εισαι ικανοποιημενος να ειναι ο Παναιτωλικος σαν τον Λεβαδειακο, τη Βεροια, το Πλατανια και την Κερκυρα, τοτε απλα δεν εισαι Παναιτωλικος....

      Διαγραφή
    10. Ας τα παρουμε ενα ενα. Πες μου που ακριβως εχω πει σε ολα μου τα σχολια οτι ειναι ολα ευθυνη του συστηματος κ οτι κ η διοικηση δεν εχει κανει λαθη. Οσο για τις ανακοινωσεις μαλλον εχεις πολυ κοντη μνημη για να μη θυμασαι τα προηγουμενα χρονια ποσες εχει βγαλει ο παναιτωλικος για το θεμα της διαιτησιας. Οσο για προπερσυ αν πραγματικα νομιζεις οτι η διαιτησια δεν επαιξε κανενα ρολο τοτε μαλλον εισαι απλα εγκαθετος κ προκατειλλημενος. Για να μη σου απαριθμησω ολα τα ματς που εχασες βαθμους θα σου πω το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα, το βροχερο ματς παναιτωλικος ατρομητος. Με μια νικη τελειωνες τον ατρομητο απ την υποθεση ευρωπη κ τι εγινε? Σου ακυρωνουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ γκολ νωρις στο πρωτο ημιχρονο για να ισοφαρισεις κ να χεις ολο το χρονο να παρεις το ματς κ σε αφηνουν μετα να παλευεις στη λιμνη για ενα Χ που απλα κρατησε ζωντανο τον ατρομητο για να βγει εντελει ευρωπη.
      Παμε στο τομεα που αποδεικνυει για πολλους οτι ειμαι υπαλληλος της διοικησης προφανως γιατι δε συμφωνουν με αντιθετες αποψεις. Προσωπικα την προοδο την βλεπω σε βαθος χρονου οσο αφορα την κριτικη μου για την παρουσα διοικηση. Πως ηταν κ που η ομαδα πριν μια δεκαετια κ που κ πως ειναι τωρα. Αν θες να το παρουμε για τα χρονια της α εθνικης. Σε κανενα απο αυτα που αναφερεις τα πραγματα δεν ειναι ιδανικα. Αλλα το σκαουτινγκ σε εφερε μαρτινες βιγιαφανιες ουαρντα γοδοι ανεν γκαλο μπικευ μπρακαλι μορενο... Τους εβλεπες κ παλιοτερα τετοιυος παικτες στο παναιτωλικο? Μερικοι απ αυτους εφεραν κ κανα ψιλο πισω στην ομαδα. Στις ακαδημιες συμφωνω οτι ειναι για τον π...ο καβαλα γενικα αλλα κ παλι κατι φαινεται σιγα σιγα οτι παει να βγει. Στα εσοδα καμια ομαδα δε παει καλα οποτε ακυρο. Στο θεμα του κοσμου πιο πολυ ειναι θεμα διοικησης οργανωμενων κ οχι κοσμου οποτε καρφι δε μου καιγεται οπως εχουν καταντησει σε σχεση με την 6 που εζησα πιτσιρικας. Κ οχι φιλε μου κ γω ονειρευομαι να δω τον παναιτωλικο να σηκωνει το τσουλου αλλα οταν καταλαβεις οτι αλλο τα ονειρα κ αλλο η πραγματικοτητα κ ο ρεαλισμος θα δεις πολλα πραγματα με αλλο ματι

      Διαγραφή
    11. Εχεις πει οτι δεν μπορεσαμε να παμε καλυτερα αγωνιστικα τις προηγουμενες χρονιες γιατι δεν μας αφηνε το συστημα να καταφερουμε το κατι παραπανω....Και σου απαντησα αφου μας εμποδιζε, δεν μας αφηνε και μας κηνυγαγε το συστημα πως καταφεραμε να ανεβουμε ξανα στο καπακι στη Σουπερλιγκ στη θεση του Μπεου και μετα οχι μονο καταφερνουμε να παραμεινουμε ανετα τερματιζοντας στη μεση της βαθμολογιας, αλλα την επομενη χρονια να φτανουμε να κηνυγαμε μεχρι και την πενταδα; Οποτε τα γεγονοτα δειχνουν οτι υπαρχει αντιφαση σε αυτο που λες οτι δεν σε θελει ή σε εμποδιζει το συστημα. Οσο για προπερσι σου επαναλαμβανω οτι ο Σπανος μπορει να ευνοηθηκε στο συγκεκριμενο σφυριγμα στο μεταξυ μας ματς, αλλα αδικηθηκε (κατ΄ αυτον) σε πολυ περισσοτερα ματς απ΄οτι εμεις, γι΄αυτο και διαμαρτυρονταν καθε αγωνιστικη για τη διαιτησια, με αποτελεσμα στο κρισιμο ματς με εμας να το παρει το σφυριγμα του....Επισης, επαναλαμβανω ψαξε να βρεις ποσες ανακοινωσεις εβγαζε τα παλιοτερα χρονια η ΠΑΕ που μας κηνυγουσε το συστημα απο τη Γ Εθνικη και ποσες εχει βγαλει τα τελευταια χρονια μετα την νεα ανοδο και με τι γενικολογο περιεχομενο....Εδω λεμε ο ιδιος ο Κωστουλας εχει δηλωσει οτι δεν εχουμε τα μεγαλα προβληματα με την διαιτησια που ειχαμε παλιοτερα, οποτε σε διαψευδει ο ιδιος ο προεδρος που "συνεργαστηκε στενα" με το συστημα τα προηγουμενα χρονια και προσφατα με την κινηση των 12...Παμε παρακατω...Στο θεμα του σκαουτινγκ αναφερεις καποιους λιγους παικτες που ειναι οι εξαιρεσεις στο κανονα των μετριων εως κακων μεταγραφων τα προηγουμενα χρονια...Γιατι δεν αναφερεις και τα παλτα που ηρθαν τα προηγουμενα χρονια;...Αλλα ακομη και απο αυτους που ανεφερες ουτε οι μισοι δεν εκαναν το βημα παραπανω μετα ή δεν σου εφεραν εσοδα απο μεταγραφη (με εξαιρεση τον Μαρτινεζ)....Αν κανεις επισης συγκριση με το σκαουτινγκ αλλων ομαδων του ιδιου βεληνεκους (Αστερα, Ατρομητο, Γιαννενα, κτλ) θα δεις οτι ειμαστε πολυ πισω, οχι μονο στους ξενους, αλλα πολυ περισσοτερο στους Ελληνες παικτες...Γι΄αυτο και ειχαν αυτες οι ομαδες πολλα παραπανω εσοδα απο τον Παναιτωλικο (για να αναφερθω και σε αυτο το τομεα) απο πωλησεις Ελληνων και ξενων παικτων σε Ελλαδα και εξωτερικο.....Για τις ακαδημιες τα ειπες και μονος σου, δεν χρειαζεται να τα επαναλαβω...Για το θεμα σχεσης ΠΑΕ με τον κοσμο κανεις λαθος και εκει (ισως δεν ζεις στο Αγρινιο), γιατι μεγαλυτερο προβλημα εχει με τον πολυ κοσμο που αδιαφορει και απεχει πλεον πολλα χρονια απο το γηπεδο παρα με τους οργανωμενους...Πιο πιθανο ειναι να ξαναγυρισουν οι οργανωμενοι ξανα στο γηπεδο παρα ο κοσμος που απεχει εδω και χρονια....Εγω δεν ονειρευομαι να σηκωνει ο Παναιτωλικος το ΤΣ.Λ, αλλα εναν τελικο κυπελλου και μια εξοδο στην Ευρωπη την ονειρευομουν τα προηγουμενα χρονια σε ενα πρωταθλημα που ειχε υποβαθμιστει σε πολυ μεγαλο βαθμο και ειχα την μεγαλη ευκαιρια αφου στην ουσια ειχα να αταγωνιστω με 1-2 ομαδες μονο (με εξαιρεση τις 3-4 μεγαλες) και αντ΄αυτου καταφερνα να τερματισω συνεχεια οχι μονο κατω απο αυτες τις 1-2 ομαδες, αλλα και κατω απο πολλες αλλες μικροτερης δυναμικης, βεληκενους και "προσοντων" απο εμας....Καταλαβες τωρα αναλογιζομενος και αξιολογωντας ολα τα παραπανω οτι δεν υπαρχει καμμια επιιτυχια απο τη συγκεκριμενη διοικηση, αλλα ακριβως το αντιθετο; Ας ελπισουμε οτι στο μελλον θα υπαρξει σαφης προοδος σε ολους τους τομεις και ειδικα στο αγωνιστικο οπως εσυ πιστευεις, αλλα εγω δεν το βλεπω αυτο εφοσον δεν υπαρξουν ριζικες αλλαγες στη ΠΑΕ.

      Διαγραφή
    12. Για την ανοδο που λες στα καπακια εχω ορισμενες αμφιβολιες δεδομένου οτι κ ομαδαρα ειχαμε εκεινη τη χρονια (βασικα απ το δευτερο μισο της χρονιας) κ κυριως στο ματς-τελικο στο βολο δε νικησαμε γιατι μας ηθελε το συστημα ουτε γιατι μας πηγε η διαιτησια αλλα γιατι ο γαυρος βολου εχανε αυτα που δε χανονται. Για τα παλτα που αναφερεις δεν ειναι απολυτα λογικο να ερθουν κ τετοι παικτες? Εδω παλτα παιρνουν μεγαλες ευρωπαικες ομαδες με τεραστια μπατζετ κ εκτεταμενα δικτυα σκαουτινγκ δε θα παρει κ ο παναιτωλικος που με τα οικονομικα δεδομενα του ειναι αναγκασμενος να παρει ρισκα? Ισα ισα χαρηκα φετος που επενδυσε σε πιτσιρικαδες πορτογαλους. Κ ενας να βγει κερδος θα ναι. Οπως κ για το γενικοτερο σχεδιασμο της ομαδας οταν βλεπω ευρωπαικες ομαδες να κανουν τραγικα λαθη σχεδιασμου ανα καιρους (λιβερπουλ γιουνατεντ μιλαν ιντερ μαρσειγ κλπ) εωδε γινεται να μην ειμαι ανεκτικος προς το παρον σε μια διοικηση που εχει ελαχιστη εμπειρια απο μεγαλες κατηγοριες. Για τους παικτες που δεν εφεραν εσοδα πως να φερουν οταν δεν ανανεωναν συμβολαια κ εφευγαν ελευθεροι? Κ πριν μου πεις οτι ειναι λαθος της διοικησης αυτο μη ξεχνας οτι υπαρχει κ η πλευρα των παικτων που δε θελει να δεσμευτει για πολλα χρονια. Οσο για τις ομαδες που ανεφερες κ οι παικτες τους που πηραν μεταγραφη δεν εκαναν κ καμια ιδιαιτερη καριερα. Για το κοσμο επιμενω οτι το θεμα ειναι με τους οργανωμενους. Ο απλος κοσμος δεν δινει ευκολα λεφτα για το γηπεδο κ η ελλειψη καποιου μεγαλου στοχου δεν δινει κινητρο να πανε γηπεδο. Ο απλος κοσμος δεν εχει θεμα με τη διοικηση. Κ τελος για τις ριζικες αλλαγες. Αν αυτες ειναι η αποχωρηση κωστουλα, πως εισαι σιγουρος οτι σ αυτη την οικονομικη συγκυρια θα βρεθει καποιος να επενδυσει σ αυτο το σαπιο πρωταθλημα? Κ κυριως πως εισαι σιγουρος οτι θα ναι καλυτερος απ το σημερινο ιδιοκτητη? Ειναι ωραια να σκεφτομαστε οτι θα ρθει καποιος να μας παει 10 σκαλια παραπανω αλλα υπαρχει μεγαλυτερος κινδυνος να ρθει καποιος που θα μας παει 10 χρονια πισω

      Διαγραφή
    13. Φιλε doctor, κατα λαθος εγραψα την απαντηση μου πιο κατω στο τελος των σχολιων...

      Διαγραφή
  9. Απο τν αρχή του καλοκαιριού (και πιο πριν) που άρχισαν τα σενάρια για μεταγραφές και μέχρι σήμερα ακόμα για αυτό το 10αρι λέμε.
    Η ομάδα πέρσι έδειξε ότι στ θέση αυτή δεν έχει παίκτη που θα σταθεί κατάλληλος τν περιστάσεων,όποιος είχε δοκιμαστεί εκεί ήταν λίγος σε σχέση με αυτά που βλέπαμε απο τν Μαρτινεζ,για εμένα η ομάδα δεν έχει δικαιολογία απο πέρσι που έχει δει ότι στ ανάπτυξη θέλει έναν τέτοιο παίκτη να μν τν έχει φέρει απο τν πρώτη μέρα τν μεταγραφών..Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να γίνει αυτή η πολυπόθητη μεταγραφή ενός 10ριου,πιστεύω θα αλλάξει κατα πολύ το επιθετικό πρόσωπο τς ομάδας και η επίθεση μας θα αρχίσει να ρολαρι..!!! Ηλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστος.γι αυτο και γλυκοκοιταζει και το 4-4-2 ο Μαντζουρακης αλλωστε.γιατι δεν υπαρχει δεκαρι που θα κανει τη διαφορα.και περσι θα ειχε σωσει πολλες καταστασεις το 4-4-2 αλλα δεν υπηρχε φορ της προκοπης περα του Μαρκοφσκι.

      Διαγραφή
    2. Γεια σου ρε sere97, σου βγαζω το καπελο, εισαι μεγαλη μπαλαδοφατσα....
      Μπορει βεβαια να μην πηρες χαμπαρι, οπως και παρα πολλοι αλλοι, οτι στο φιλικο με τα Γιαννενα στο Β΄ ημιχρονο αλλαξε το συστημα και δοκιμασε το 3-5-2 (βαζοντας ως τριτο κεντρικο αμυντικο τον Μυγα), κατα τ΄αλλα ομως εισαι μεγαλη προπονηταρα (οπως και ο doctor)....

      Διαγραφή
    3. δεν ειδα το φιλικο με τα Γιαννενα και δεν εχω εικονα του τι δοκιμασε ο Μαντζουρακης,αλλα θεωρω πως το συστημα θα ταιριαζε στο ροστερ μας(αφου δεν κινηθηκαμε για εξτρεμ και δεκαρι,αλλιως το 4-2-3-1 ηταν το ιδανικο)και σε ευχαριστω για τα λογια σου,αν φυσικα τα εννοεις και δεν τρολλαρεις.ξαναδηλωνω βεβαια πως ειμαι 19 χρονων και δεν εχω γνωσεις του αθληματος περα απο τις βασικες.ειδωμεν.

      Διαγραφή
    4. 4.57 ευχαριστω για το κοπλιμεντο αλλα πρωτον μη κλεβεις ατακες κ δευτερον μια κ εισαι απ τους λιγους που πιανουν τις αλλαγες των συστηματων στειλε ενα βιογραφικο σε καμια μπαρτσελονα. Στειλε βιντεο απ το ματς κ το οτι διεκρινες το συστημα, στειλε κ τα σχολια σου εδω μεσα κ εισαι κομπλε.

      Διαγραφή
    5. .Καλό είναι το 4-4-2 αλλά για δεύτερη επιλογή,το θέμα είναι να βρούμε 10αρι που θα ταΐζει τα φορ..Αν έρθει αυτός ο παίκτης και έχουμε μπροστά Μαρκοφσκι η Τομανε θα ανέβει η επίθεση μας..!! Ηλίας...

      Διαγραφή
  10. HOSE: Επιστολή στον κυρ Γιαννη12 Αυγούστου 2016 στις 4:48 π.μ.

    Κυρ Γιαννη λαμβάνοντας υπόψιν το παραπάνω άρθρο αδυνατω να κατανοησω το μη ερχομό αμυντικού μέσου στην ομάδα κ τον πειραματισμό στη θέση αυτή με τους παπαζογλου κουτρουμανο βασιλουδη κ προσφάτως στο 2ο ημίχρονο με τον πας τον τσοκανη!!θεωρώ ότι σίγουρα ζητήθηκε από μέρος σας προσθήκη αλλά μάλλον θα ξεκινήσει ή σεζόν έτσι...θα ήθελα εν συνεχεία να σας επισημανω ότι ο μουνιος δν μπορεί να παίξει στην γραμμή κ άσκοπα προσπαθειτε μισό χρόνο τώρα να πάρετε κάτι από αυτόν στη θέση αυτή..ή θέση του είναι 2ος επιθετικός ή κρυφός κυνηγός π λέγαμε κάποτε ένα ψευτοεννιαρι τέλος πάντων...Γ αυτό κ πρέπει να αγωνίζεται σε σχήματα με 2 επιθετικούς όπως ακριβώς στο ντεμπούτο του π έβαλε κ 2 γκολ...κ πάνω σε αυτό έχω μία ιδέα κύρ Γιαννη...σ έχω συστηματακι π σαν μετρ της τακτικής π είσαι αν το δουλέψεις 2 βδομαδουλες θα χτυπήσεις ματσάκια καλα...3-5-2 κυρ Γιαννη με τριαδα πίσω να διαλέξεις 3 εκ των κουσα παπαζογλου ροντριγκες χαντάκια ακόμα κ κάποιον από τσοκανη κ μύγα δυνατά παιδιά είναι κ καλοί αμυντικοί..σαν αμυντικους μέσους σίγουρα τον μακο κ έναν της επιλογής σου...επιθετικό μέσο τον ροσα μπαλαδορος φαίνεται...στις γραμμές κ σαν μπακ χαφ ροτσα απο αριστερά κλεσιο (όταν επιστρέψει) από δεξιά...επίθεση 2 εκ των μάρκο μουνιος κ τομανε ανάλογα κ τα στόπερ του αντιπάλου..το μελέτησα πολύ κυρ Γιαννη θα πετάει φωτιές.βεβαια θα μείνει έξω ο ουαρντα κ μπορεί κ ο μύγας π πρέπει να προωθηθούν μπας κ πουληθούν αλλά δν λέμε γ κάθε αγωνιστική μόνο τότε π μπορει να αρχίσουν οι δυσκολίες...φιλικά ο HOSE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφου ειχα δει καποιες προπονησεις και τα 2 διπλα με την κ20,πριν φυγουν για Ιταλια,μου ειχε περασει και εμενα απο το μυαλο αυτη η ιδεα.ομως εφοσον ο Μαντζουρακης δεν δουλεψε καθολου πανω σε αυτο δεν το εχει καν σκεφτει ως λυση,αν και μεσα στη χρονια δοκιμασε καποιες φορες και συστηματα με 3 στοπερ.κυριως ομως οταν χαναμε και ψαχναμε γκολ.
      το ιδανικο 3-5-2 για μενα θα ηταν με Κουσα,Χαντακια απ τη μια,Ροντριγκες απ την αλλη,Κλεσιο και Ροτσα πλαγια χαφ,Παπαζογλου,Μακο αμυντικα χαφ,Ουαρντα επιτελικο,Μουνιοζ και Μαρκοφσκι μπροστα.και εχεις στον παγκο πολλες λυσεις.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε φιλε σε απαντηση της επιστολης σας αναφερω μονο τουτο.Η ομαδα δουλευει σκληρα δεν εχω παραπονο απο κανενα.Τα οποια κενα θα καλυφθουν εκ των εσω.Αισιοδοξω οτι θα παμε καλα.Με λιγη τυχη θα ξεπερασουμε δυο ομαδες στη τελικη καταταξη.Οσο για την ενισχυση που γραφεις θα το δουμε μεχρι το δεκεβρη.Συγνωμη αλλα δεν ειμαι εξικιομενος με τον υπολογιστη Μ

      Διαγραφή
    3. Φίλε σερε θα μπορούσε μία παραλλαγή στον άξονα να είναι κ η...αμυντικός μέσος μακος επιθετικός μεσος ροσα ή παούλο κ επιτελικός ο ουαρντα σε ένα πιο επιθετικό πλάνο...προσωπικά από τα φιλικά όσο έχει παίξει ο ροσα μ έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις κ δείχνει να βρίσκεται κ με τον ουαρντα άμα δεις το ματς με τα γιαννενα..απλά εξετάζοντας το ρόστερ θεωρώ πως οι αδυναμίες μόνο με 3-5-2 θα καλυφθούν διότι δεν έχεις το απόλυτο στόπερ π θα παρει όλη την άμυνα(στυλ μπορεί) ούτε το αμυντικό χαφ π θα σ πάρει όλο το κέντρο(στυλ γοδοι)...εγω μία φορά στο μάνατζερ έτσι θα την κατεβασω την ομάδα...κύρ Γιαννη ευχαριστώ π το διαβάσατε...HOSE

      Διαγραφή
    4. Το δεκεβρη θα είσαι αλλού

      Διαγραφή
    5. σύστημα όλοι πίσω θα πεζουμε

      Διαγραφή
    6. 5:12,το 3-5-2 θα βοηθουσε και τον Κουσα να παρει λιγο τα πανω του γιατι δειχνει οσο κανενας αλλος οτι μεγαλωσε και πλεον δεν πρεπει να περιμενουμε πολλα.ευχομαι παντως να κανει καλη χρονια γιατι ειναι κεφαλαιο για την ομαδα και υπαρχουν πολλοι λογοι που πρεπει να αποτελει βασικη επιλογη.η μονη πικρα ειναι που ξερουμε οτι με 2,3 παιχτες ακομα θα ημασταν γαμω τις ομαδες.

      Διαγραφή
  11. Δηλαδη στοχος η ευκολη παραμονη?Καποιος σε αλλο αρθρο εγραψε οτι παμε για θεσεις απο 7-8 και κατω και με βρισκει συμφωνω οσο προωρο και αν ακουγεται.Κακα τα ψεματα.Οσφπ,Παο,Αεκ,Παοκ,Αστερας απλησιαστοι.O Ατρομητος θα παει καλυτερα απο περσι χειροτερα δεν γινεται.Ο Πανιωνιος εκανε συμπαθητικες μεταγραφες αλλα θα πληρωσει την αποπομπη Ουζουνιδη.Γιαννενα με Πετρακη σταθερη αξια.Αελ ερωτηματικο αν και ειναι μεγαλη ομαδα με κοσμο και ο πατερ(Αναστασιαδης)ειναι μανουλα για τετοια κλαμπ.Επομενως???

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλεξανδρε ενημερωσε με αν θα γινει το παιχνιδι με την ΑΕΚ το ερχομενο σαβατο γιατι εχω βγαλει εισητηριο πηγαινε ελα απο Ιο.Αν ειναι να το ακυρωσω γιατι μεσουσης της σεζον ειναι πανακριβο.Με αγαπη.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τη ειναι ο αλεξαντρος ρε φιλε μεντιουμ για να ξερει αμα κατεβουν να παιξουν οι ομαδες?

      Διαγραφή
    2. μαλλον πρεπει να τα ακυρωσεις τα εισιτηρια σισυφε.δεν εχει οριστικοποιηθει η αναβολη ακομα αλλα ειναι το πιο πιθανο σεναριο.

      Διαγραφή
    3. Μακάρι αδερφέ να μη γίνει γιατί θα μιλάμε για επταρα η οχταρα

      Διαγραφή
  13. Τρίχες κατσαρες μια απ τα ίδια θα έχουμε όπως καί πέρυσι εδώ θα είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα μας κάνουν πάλι καρδιακους φέτος,όλες οι ομάδες του δικούς μας επιπέδου έχουν ενισχυθεί αρκετά με καλές μεταγραφές και γνωριμους παίχτες και εμείς δεν έχουμε ενισχυθεί στη θέση κόφτη που η ομάδα ποναγε πέρυσι και προορίζουμε για βασικό το αργό κινητό καράβι πια κουσα, δεν μπορώ να καταλάβω την λογική τους,πόσο μάλλον να λένε για Ευρώπες στην παρουσίαση, με ποιον θα πας Ευρώπη;; με ποιον;;χίλιες φορές να βρεχομαι και τα λεφτάγια το σκεπαστρο να οπήγαιναν σε μεταγραφές τόσα χρόνια βρεχομαι θα με πείραζαν και 4-5 χρονιές ακόμα νομίζουν; θέλω να δω τον Παναιτωλικό Ευρώπη,μπορούν να μου το προσφέρουν; ας ελπίσουμε τουλάχιστον να ξανά έχουμε κερκίδα του χρόνου που γυρνάει η 6 στην μικρή να μην είναι και το γηπεδο νεκροταφείο όπως πέρυσι και αρρωστησουμε για τα καλά

    Αρρώστια ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑ μια ζωή μαζί σου παντού και πάντα

    Δημήτρης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματι ισχυει αυτο με το σκεπαστρο.αν ηταν να εφαγε τοσα λεφτα,καλυτερα να τα σκαγε για παιχτες ο μπαρμπα φωτς.μονο ενθαρρυντικο οτι επιστρεφει η 6.

      Διαγραφή
    2. Είναι σιγουρη η κωλοτουμπα δηλαδη;

      Διαγραφή
    3. Κωλοτουμπα το λες ρε Καραγκιόζη;
      Τραβά στη λεωφόρο ή στο Καραϊσκάκης στην ομάδα που πραγματικά είσαι και φώναξε συνθήματα με τα πρεζακια και πληρωμενα πρόβατα που το παίζουν οπαδοί

      Δημήτρης Κ.

      Διαγραφή
    4. τι ασχολεισαι ρε Μητσο;το χουν δαγκωσει που φετος στο γηπεδο δε θα μπορουν να βγαλουν τσιμουδια οταν παιζουμε με τις ομαδουλες τους.γι αυτο σκουζουν.

      Διαγραφή
    5. Δημητρης Κ., θα ειναι μεγαλυτερη κωλουουμπα και απο αυτη που εκανε ο Κουγιας περισυ ή ο Κωστουλας πριν μερικα χρονια....

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα και καλο χειμώνα σε ολους τους φίλους.
    Μετά από ένα δεκαήμερο απόλυτης ξεκούρασης και πλήρους αποχής απο την καθημερινότητα,άρα κι από την παρέα μας,επιστροφή στα πάτρια εδάφη κι απ΄ότι φαίνεται μαζί με μένα αναμένονται αφίξεις και στον Πάναιτωλικό.
    Εκείνο που έμαθα,είναι ότι η ήττα στα Γιάννενα χτυπησε καμπανάκι κι έδειξε αδυναμίες.
    Αν μάλιστα θυμηθούμε ότι ΠΑΝΤΟΤΕ το τελευταίο δεκαήμερο των μεταγραφών υπάρχει προσθήκη στην ομάδα μας, θεωρώ τη μεταγραφική μας ενίσχυση ως σίγουρη.
    'Εχω την εντύπωση(κι οχι την βεβαιότητα)ότι θα γίνουν τουλάχιστον 2 μεταγραφές,άρα δεν αποκλείω να γίνουν και τρεις.
    Ξεκαθαρίζω,αυτή ειναι προσωπική εκτίμηση,ΟΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
    Καλά να είμαστε λοιπόν να τα λέμε και να θυμαστε πάντα οτι Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ.
    Υ.Γ. Θέλω να απαντήσω σε δ΄υο φίλους που με έκπληξη διάβασα σημερα το πρώι κάποια σχόλιά τους προηγουμένων ημερών.
    Στον πρωτο φίλο(΄) λοιπόν που με είδε συγκεκριμένη ημέρα, να παρακολουθώ αγώνα συγκεκριμένης ομάδας, σε καφέτερια της πόλης και μάλιστα ήμουν κι απογοητευμένος για το αποτέλεσμα,θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι ήδη απουσίαζα απο το Αγρίνιο από την προηγούμενη,οπότε μάλλον είδε το ολογραμμά μου.
    Όσον αφορα τον δεύτερο και την πληροφόρηση που σας έδωσα σχετικά με τον αρχικά ορισθέντα για τη Δευτέρα 22/8/16 αγώνα με την ΑΕΚ,να τον ενημερώσω πως άντλησα την πληροφορία απο αθλητικό site της πόλης,ανδημοσιεύτηκε κι απο αλλα sites,το είδαν καποιες χιλιάδες συμπολιτών μας,οπότε απορώ γιατι αυτη η προσωπική επιθεση στο προσωπό μου,όταν μάλιστα δεν πιστεύω τόσα χρόνια ότι προσπαθώ να το παίξω εξυπνακιας...
    Για να τελειώνω,προσωπικά θεωρώ το θέμα λήξαν και κάλη καρδιά σε όλους.
    Συγνώμη αν σας κούρασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χατζοπούλου άσε τα παράπονα. να μην προτρέχεις θέλουμε λες και θα πάρεις το χρυσό μετάλλιο. το επίσημο σάιτ της λίγκας δεν είχε ανακοινώσει καν ημερομηνίες όταν εσύ έγραψες όλα αυτά.έκανες λάθος που εμπιστεύθηκες αυτά τα σάιτ. φυσικά καλή καρδιά και μυαλά και καλώστονα ξανά στη σελίδα μας.

      Διαγραφή
    2. Δεν σε γνωρίζω προσωπικά αλλά θέλω να πω ότι εισαι ο μοναδικός που πραγματικά εμπιστεύομαι γιατί κυρίως εκφράζεσαι με επίπεδο ανθρώπου που έχει νοημοσύνη. Γι αυτό και μόνο συνέχισε και άφησε ολα τα 'παιδάκια΄ να γράφουν ότι θέλουν. Ο καθένας κρίνεται άσχετα μάλιστα αν οι περισσότεροι από εμας δεν γράφουμε και μάλιστα συνειδητά...

      Διαγραφή
    3. Χατζοπουλου εφιαλτης τους εγινες. Αφιερωσε τους κ το ολα σε θυμιζουν

      Διαγραφή
  16. Άυτός που έγραψε για ανακάτεμα της τράπουλας στην επο έχει δίκιο.
    Το χουν μυριστεί και οι δικοί μας στη Παε οτι δεν υπάρχει εφικτός στόχος φέτος και τη βγάζουμε με φτηνό μπάτζετ δίχως να γίνουν οικονομικά ανοίγματα.
    Μη περιμένουμε θαύματα φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΛΑΡΙΣΑ ΤΟΝ ΝΤΟΝΤΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΤΗΣ ΓΚΑΜΠΑΛΑ-Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΤΟΝ ΕΝΓΚΟΝΓΚ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΤΗΣ ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.Α ΡΕ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ.ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ .Τ'ΑΚΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΕΥΘΥΝΕ ΤΩΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που δεν έχουμε 10αρι ο Γιωρικας θα τα έδινε όλα για τν ομάδα και με ένα πόδι θα έπαιζε για τν ΠΑΝΑΙ...!!! Ηλίας...

      Διαγραφή
  18. Μια από τις σημαντικότερες μεταγραφές της ιστορίας του ετοιμάζει ο Πανιώνιος!
    Όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΠΑΕ, βρίσκεται μια ανάσα από την απόκτηση του Νταβίντ Ενγκόγκ.

    Αυτοί χρωστάνε παντού και παίρνουν τέτοια ονόματα μεταγραφές.Το κρίμα είναι οτι κάθε χρόνο έχουμε χορτάσει 5αρες και ήττες απο Πανιώνιο και οι δικοί μας στη Παε που πληρώνουν στην ώρα τους είναι πάντα στη σφαλιάρα απο Πανιώνιο.
    Ελληνικό ποδόσφαιρο 2016 πιο σάπιο και απο το σάπιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συγκεκριμένος παίχτης δεν θα παίξει εναντίον μας.Δεν χρειάζεται λένε οι του βιολιού.Το διπλό τοχουν σιγουρο

      Διαγραφή
  19. τι ήθελες να είμαστε πέρυσι και τι θα 'θελες ν'αλλάξει φέτως; Να βρεθούμε πάνω από ΠΑΟ, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ; ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ, έχετε μυαλό μικρού παιδιού που γκρινιάζει και τα θέλει όλα δικά του. Εγώ, ΟΧΙ. Το ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι το γνωρίζω απ' έξω κι ανακατωτά σ' όλους τους τομείς, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ!!! Λοιπόν, στη θύρα 1, θα παρακολουθώ την αγαπημένη μου ομάδα, απολαμβάνοντας, ΗΡΕΜΑ, αλλά και ζητωκραυγάζοντας και χειροκροτώντας συνειδητα, κάνοντας ΜΟΝΟ μια ευχή. Να παραμείνουμε στην ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!!! ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ψαχτειτε μαγκες να δειτε τι παιχτη ανακοινωσε ο Πανιωνιος.ο Πανιωνιος.που δεν εχει μαντηλι να κλαψει.
    http://www.sport24.gr/football/omades/Panionios/symfwnhse-me-n-gkogk-o-paniwnios.4212674.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ενδιαφέρει Κανένα.Η ομάδα έχει εγκαταλιφθει από τον Κωστουλα.Ο πρώην μπάτσος διαχειρίζεται τα χρήματα της ομαδας όπως γουστάρει.Γεμίζει τις τσέπες του

      Διαγραφή
    2. Το ζητά να τον λένε Δον.Κάθε βράδυ βλέπει Πάμπλο εσκομπαρ από τον εκατ.Διαχειρίζεται τα τσεκ του προεδρου Όπως γουστάρει.Κάνει λογιστικές αλχημειες.Δίνει χαρτάκι στο κόουτς.Έχει Ματια και αυτιά παντού.Και μέσα στους παιχτες.Χαρτζιλίκι και σε δημοσιογράφους.Βάλτους και εδώ μεσα.Όνειρο του η συγχώνευση του Παναιτωλικού με άλλη ομάδα που θα τον κάνει πλούσιο.Τρώει 15 σουβλάκια στη καθισιά του.Ποιος ειναι;Ρε ποιος ναναι:;Πάει πουθενά το μυαλό κανενός????????

      Διαγραφή
    3. Μπορει ο πανιωνιος να χρωσταει παντου, να παιζει οχι με βυσμα αλλα με πολυμπριζο στην α, αλλα αμα τους καπνισει μπορει να σπασουν το ρεκορ του πογκμπα σε μεταγραφη κ να φερουν τον μεσι. Αμα δε σε νοιαζουν τα χρεη αυτα γινονται ευκολα

      Διαγραφή
    4. Ποιος Δεν έχει μαντήλι να κλαψει; Ο Μαρινακης που είναι από πισω;

      Διαγραφή
    5. 8:37,αυτο ειναι μια αλλη,πονεμενη ιστορια.

      Διαγραφή
    6. 6:43,και συνταξιουχος μπατσος ξεχασες να προσθεσεις.

      Διαγραφή
  21. Σιγα ρε και τι εγινε που πηρε ο νιονιος τον Ενγκονγκ; O πρόεδρος θα παρει τον Ομπαμεγιανγκ....Μπορει οχι φετος, αλλα του χρονου σιγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ομάδα είναι κοντά στην απόκτηση 4 ποδοσφαιριστών.Θα ανακοινωθούν πακέτο τη Δευτέρα.Οι δυο είναι δανεικοί από ιταλικές ομάδες ο ένας στοπερ ο άλλος Κοφτης .Υπάρχει και ο επιτελικος (εκεί παίζετε το παιχνιδι)που η αργετινικη ομαδα η γνωστή γλυκαθηκε και βάζει μεγάλο οψιον αγοράς.Όσο για τον επιθετικό είναι Έλληνας και γνωστός.Τέλος παίζει ακόμα σαν Πέμπτη μεταγραφή η επιστροφή Κεβιν καθώς η τρύπα αριστερά είναι τρυπάει.Να σας πω ονοματακια??????Νικητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΖΩΓΡΑΦΗΣΕΤΑ.ΕΛΕΟΣ ΡΑ ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ;ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ.

      Διαγραφή
    2. πες ονοματακια και αμα ερθουν ολοι αυτοι που ειπες θα μαζεψουμε λεφτα να σου παρουμε ενα διαρκειας.μα την παναγια ομως.ηρεμα ρε φιλε.κι αλλοι λενε,αλλα εσυ το παραχεσες.

      Διαγραφή
    3. Ας κάνουμε και άσε τις 5 που λες,κρατάω το όνομα σου και περιμένω την Τρίτη να δω αν θα σε κραξω

      Διαγραφή
    4. Θα ανακοινωθουν πριν η μετα την εκκλησια? Θα πανε κ σε γιορτες μετα?

      Διαγραφή
    5. Καλα Νικητα αω παρουμε 4 παιχτες εγω θα βγω γυμνος στην πλατεια.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ!

      Διαγραφή
    6. Ο Νικήτας ξαναχτυπά...Όσα σχόλια έχεις γράψει στ σελίδα όλα είναι ένα και ένα...Πριν διαβάσω κάθε σχόλιο κοιτάζω στο τέλος να δω τ όνομα λέει και όταν βλέπω το όνομα "Νικήτας" ξέρω ότι έχεις γράψει Μαλ@@@@@@α.. Ηλίας...

      Διαγραφή
  23. Αν φάνε 6-7 από τη Λαμία τι θαγινει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποιος στηχιματιζει ότι σεπτεβρη δεν βγάζει ο Ματζουρ;Βέβαια θα βγω μετά και θα πει τα δικά του ότι ταχα δεν του πήραν τους παίχτες που ζήτησε κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 0-8 με ΑΕΚ 1-5 με Πανιώνιο 0-7 με ΠΑΟΚ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μακριά απο εμάς τα βαρύγδουπα ονόματα . Οι καλύτεροι παίχτες μας δεν ήρθαν ποτέ ως μεγάλα ονόματα
    Scouter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαγκες χαλαρωστε με τις μεταγραφες. Ειναι ολα υπολογισμενα. Μεχρι να αρχισει το πρωταθλημα θα χουν τελειωσει τα σκανδιναβικα λογω χειμωνα οποτε θα τσιμπισουμε απο εκει κανα παιχτακι. Αμα μας κατσει κιολας που το κοβω πιθανο με την επο που εχουμε, θα προλαβουμε κ τη μεταγραφικη περιοδο του γεναρη οποτε τζαμπα τσακωνεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τον Βελγο απ τα Σκανδιναβικα τον πηραμε ομως.

      Διαγραφή
    2. Τον κορσιενς εννοεις? Στο βελγιο επαιζε ο ανθρωπος δε νομιζω οτι επαιξε εκτος ποτέ πριν ερθει σε μας

      Διαγραφή
    3. μπορει να κανω και λαθος.τι να σου πω

      Διαγραφή
    4. Το τσεκαρισα στο νετ πρωτα. Θυμομουν οτι επαιζε βελγιο οταν τον πηραμε αλλα δεν ηξερα αν ειχε παιξει πιο πριν σκανδιναβια

      Διαγραφή
  28. Ρε τρέχετε όλοι.Δύο μεταγραφαρες θα κάνει η ΠΑΕ και πάμε για Ευρωπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλα τα λεφτα το δεκαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με Κουσα Κουτρουμανο θα τους τρελαθούμε φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. http://www.sport-fm.gr/article/anebainoun-epipedo-me-ta-for-pou-piran-paniwnios-larisa/3192241

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στς Αρχ@@@@@ς μας...Μας τα έχετε ζαλίσει με τους μαλακες,εγώ βλέπω τ κάνει η ομάδα μου και όχι τ κάνουν οι άλλοι..Όταν δεν βλέπεις τν ομάδα σου και ασχολείσαι τ κάνουν οι άλλοι δεν πας ποτέ ψηλά....(Χ. Λαμαρας)

      Διαγραφή
  32. Δανεικός ο Κορσιενς Στον Αποελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έκλεισε στν Ομόνοια(αττικης) ο Κορσιενς...
      Τρολ εσείς Τρολ και εγώ...

      Διαγραφή
  33. Ο μαντζουρακης σύμφωνα με ενα έμπιστο άτομο που μου τα είπε θέλει να πάρει δύο παίχτες.προκειται για ένα αμυντικό(πιθανότατα Έλληνας) και ένα δεκάρι από εξωτερικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εμενα για τεσσερις τερματοφυλακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εγω παντως διαρκειας χωρις να παρει παιχτες η ομαδα δεν αγοραζω. Να στερηθω κατι ναι αλλα να αξιζει κιολας οχι να βλεπω να κλωτσανε το τοπι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλα, ομαδαρα δεν ειχες γιατι αν ειχες ειτε θα ανεβαινες απευθειας τοτε (οπως οι Απολλων, Εργοτελης, Καλλονη) ειτε δεν θα περιμενες μεχρι την τελευταια αγωνιστικη και ματς των playoffs και τον γαυρο Βολου να χανει τα αχαστα, οπως γραφεις....Και επιμενω οτι μας ηθελε το συστημα γιατι δεν θυμαμαι καμμια αρνητικη διαιτησια, αλλά αντιθετα αρκετες ευνοικες σε διαφορα ματς και το αποκορυφωμα ηρθε στα playoffs στο εντος εδρας ματς με τον Μπεο, το οποιο ματς μετα τη ριψη της κροτιδας, αν δεν σε ηθελε το συστημα και ηθελε τον Μπεο, δεν θα ξεκινουσε ποτε ο διαιτητης και θα σε τιμωρουσε σκληρα η ΕΠΟ (αν αυτη ηταν η εντολη)......Και ολα αυτα δενουν αν θυμασαι με την τοτε δηλωση του Κωστουλα “για την πειθαρχηση στο συστημα”....
    Τωρα για τα παλτα που λες εννοειται οτι ολες οι ομαδες παιρνουν, αλλα ψαξε να δεις το ποσοστο των παλτων που εχουν ερθει σε εμας τα προηγουμενα 10 χρονια ή τα τελευταια χρονια στις μεταγραφικες περιοδους και αντιπαρεβαλλε τα αποτελεσματα με αλλων ομαδων (οπως του Αστερα, του Ατρομητου ή του Πας Γιαννενα που λεγαμε) και θα αντιληφθεις γιατι ειναι "πολυ μπροστα" η διοικηση και σε αυτο τον τομεα.....Τωρα για την συγκριση που κανεις με αλλες Ευρωπαικες ομαδες, μην μπαινεις καν στον κοπο, γιατι και μονο η δομη, η οργανωση και η λειτουργια του Παναιτωλικου σε σχεση με αυτων των ομαδων ειναι ερασιτεχνικη....Για να σου δωσω ενα παραδειγμα, σε καμμια Ευρωπαικη ομαδα δεν θα προσλαμβανονταν γενικος ή αθλητικος ή τεχνικος διευθυντης που δεν θα ειχε αναλογη προυπηρεσια ή επιτυχημενο εργο, ή εστω τις απαραιτητες γνωσεις, πτυχια και προσοντα γενικα γι΄αυτη την θεση....Οποτε παμε παρακατω.....Για τους παικτες που δεν τους ανανεωναν ηταν κυριως θεμα οικονομικο, αφου δεν ηθελε τα τελευταια χρονια ο Κωστουλας να επενδυσει παραπανω και να ξεπερνιεται ενα συγκεκριμενο μπατζετ, αφου το ταμειο ηθελε να ειναι σχεδον ισα βαρκα ισα νερα....Αυτο ομως ειχε σαν αποτολεσμα για καποιες χιλιαδες ευρω να χανονται παικτες που θα μπορουσαν να ειναι ο κορμος της ομαδας και η βαση για μεγαλυτερες αγωνιστικες επιτυχιες, που πιθανοτατα να εφερναν και μεγαλα εσοδα απο πιθανη μεταγραφη (καποιοι απο αυτους). Ασε που παραδοσιακα ή τα τελευταια χρονια αποδεικνυεται οτι οι διοικουντες δεν μπορουν ή δεν θελουν να βρισκουν ισαξιους ή καλυτερους αντικαταστατες καποιων (εστω και σχετικα μικρου αριθμου) παικτων που οντως αποδειχτηκαν πολυ καλες μεταγραφικες επιλογες και επενδυσεις. Τωρα για τους φετινους Πορτογαλους θα τους κρινουμε και αυτους, αλλα μεχρι στιγμης δεν φαινεται κελεπουρι καποιος εκ των τριων.....
    Οσον αφορα στον κοσμο, επαναλαμβανω οτι δεν ειναι οικονομικο το προβλημα αφου σε αρκετες ομαδες δεν υπαρχει αυτη η μειωση στη προσελευση που εχει ο Παναιτωλικος, αλλα αντιθετα αυξηθηκε ο κοσμος, ειδικα σε ομαδες που εχουν αγωνιστικες επιτυχιες και το οποιο συμφωνουμε οτι ειναι πολυ μεγαλο κινητρο για τον κοσμο. Παρα ταυτα αν δεις ακομη και τη χρονια που κηνυγουσαμε την 5αδα και παλι δεν υπηρχε αυξηση των εισιτηριων και του κοσμου στο γηπεδο.....Οποτε αλλου ειναι το θεμα.....
    Τελος, για τις ριζικες αλλαγες ή για τον Κωστουλα, αν δεν θελει πλεον να επενδυσει παραπανω, δεν χρειαζεται καν να πουλησει τις μετοχες σε καποιον αλλο επενδυτη, αφου υπαρχουν και αλλες λυσεις, οπως να αλλαξει την διοικηση ή προσωπα σε συγκεκριμενα ποστα ή να δωσει γενικα το μανατζμεντ σε καποιον αλλο που θα προσπαθησει να παει το καραβι και την επιχειρηση πολυ καλυτερα (ή χειροτερα) σε ολους αυτους τους τομεις που συζηταμε. Ειδαλλως εγω βλεπω και τα επομενα χρονια να βαλτωνουμε σε μια κατασταση που μαλλον προς τα κατω μπορει να μας ρουφηξει, παρα να καταφερουμε να επιπλευσουμε ή να βγουμε απο τον βαλτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακομη και αν αλλαξει τακτικη ο Κωστουλας,ακομη και αν παρει παιχτες γιανα κανει μεγαλη ομαδα,δεν θα φτασουμε τον ΜΟ εισιτηριων στα 4800 οπως το 11-12.αρα ειναι προφανες οτι φταιει σε μεγαλη βαθμο η οικονομικη κριση.οτι υπαρχει κοσμος που δεν ερχεται γηπεδο πια γιατι εχει ξενερωσει,το ξερουμε και δε χρειαζεται να το επαναλαμβανουμε.αλλα δεν ειναι μονο αυτος ο λογος που αδειαζουν τα γηπεδα.γιατι δεν εχει αδειασει μονο το δικο μας,εχουν αδειασει ολα τα Ελληνικα γηπεδα.τωρα να βγει Ευρωπη ο Ατρομητος και να κοβει 1100 εισιτηρια αντι για 900,εμενα στα αποτετοια μου προσωπικα.πουθεναδες ειναι.εμεις να κοιταξουμε το δικο μας γηπεδο που εχει μεινει κυριολεκτικα μισο σε σχεση με 5 χρονια πριν.

      Διαγραφή
    2. Μωρε ας κανει ολα αυτα που πρεπει ο Κωστουλας (αγωνιστικα και εξωαγωνιστικα) για να δουμε αν και πόσο θα αθξηθει η προσελευση στο γηπεδο, αλλιως η μειωση θα συνεχιζεται ενω οπως εγραψα και παραπανω ομαδες οπως ο Πας Γιαννενα, ο Πανιωνιος και ο Πλατανιας ειχαν αυξηση στο μ.ο εισιτηριων περισυ...Αν συνεβη γι΄αυτες τις ομαδες επειδη ειχαν σημαντικη μειωση στις τιμες των εισιτηριων δεν το εψαξα, αλλα νομιζω οτι μεγαλυτερο ρολο επαιξε το αγωνιστικο κομματι....Γι΄αυτο επαναλαμβανω οτι δεν ειναι το οικονομικο το μεγαλο προβλημα παρα διαφοροι αλλοι λογοι (τους οποιους εχω αναφερει αναλυτικα, οπως και αλλοι φιλοι), γιατι αν θυμασαι λογω χαμηλης προσελευσης ειχε βαλει η ΠΑΕ πριν 2 χρονια το εισιτηριο στα 5 ευρω για τα τελευταια ματς του πρωταθληματος και παλι δεν αυξηθηκε ο κοσμος....

      Διαγραφή
    3. ναι συμφωνω,εννοειται πως αν κανει αυτα που πρεπει ο Κωστουλας θα αυξηθουν τα εισιτηρια και πολυ μαλιστα.απλα λεω οτι ακομη και αν τα κανει αυτα δεν θα φτασουμε μεσο ορο 4800 οπως το 11-12.δεν γινεται.γιατι εκτος απο αυτους που δεν ερχονται λογω οικονομικων προβληματων,υπαρχουν κι αλλοι που δεν εχουν ξενερωσει με τον Κωστουλα,αλλα με την κατασταση του πρωταθληματος.ειναι διαφοροι οι λογοι που εχει μεινει μισο το γηπεδο.επαναλαμβανω βεβαια πως αν κανει αυτα που πρεπει ο Κωστουλας,το γηπεδο θα εχει πολυ καλυτερη εικονα.

      Διαγραφή
  37. Φιλε 17/8 4:52 μ.μ. εγω να μπω λιγο στη συζητηση σας, για κατι που προσωπικα εχω ασχοληθει εκτενως. Ομιλω για το θεμα των εισιτηριων του Παναιτωλικου. Δεν δινεις το σωστο ρολο και λογο στο θεμα της μεγαλης η΄ μικρης προσελευσης του στο κλοουβι του Αγρινιου. Γιατι ετσι σου αρεσει, για να εχεις το πανω χερι στην κουβεντα σου με τον αλλο φιλο. Δεν υπαρχουν ομαδες που εχουν αυξηση στα εισιτηρια τους. Πραγματικη αυξηση ομως. Προοδευτικη δηλαδη, που φαινεται καθε χρονο και αυξανεται σιγα-σιγα. Αντιθετα μειωση βλεπουμε σχεδον σε ολους, με την πιο πανω προοπτικη που εγραψα. Οι λογοι ειναι χιλιοειπωμενοι και δεν ειναι βεβαια μονο οικονομικοι. Ομως αναλογικα για μια πολη σαν το Αγρινιο, που ειναι η μιση απο το τεραστιο Ηρακλειο Κρητης και απο την Λαρισα που θα παιξει φετος στην σουπερ λιγκα και θα δουμε την αναλογια της. Θελω να πω οτι οταν ο ΟΦΗ κοβει 3500 και 4000 εισιτηρια, ο Παναιτωλικος θα επρεπε να εχει τα μισα, ετσι δεν ειναι? Δεν ισχυει ομως, γιατι ο Παναιτωλικος μαζευει τουλαχιστον 2500 ανθρωπους. Για ανθρωπους που πληρωνουν εισιτηριο μιλαμε παντα. Γιατι παντα ειναι και περισσοτεροι, οπως βεβαια και στο Ηρακλειο η΄και στην Λαρισα.Υπηρξαν και χρονιες στην αρχη που ανεβηκαμε και ειχαμε κοντα στα 4800 εισιτηρια, εκει τον αφησαμε τον Ομιλο πολυ πισω κι ολας. Εγω αναφερω τα πραγματικα νουμερα που ειναι στη διαθεση του καθενος, στο σαιτ της σουπερ λιγκας μπορει να τα βρει. Ο κοσμος της Αιτ/νιας και ειδικα του Αγρινιου που εδρευει ο συλλογος, διψαει κι αγαπαει την ομαδα περισσοτερο απο οσο νομιζουν καποιοι. Σιγουρα περισσοτερο απο αλλες επαρχιακες ομαδες. Ετσι πιστευω.....ΣΤΕΦΑΝΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω απαντησει σε παλιοτερο ποστ για το συγκεκριμενο θεμα περι εισιτηριων ή για το οτι αλλες ομαδες φετος ειχαν αυξηση του μ.ο εισιτηρίων (π.χ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ, ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ, ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ) και το ειχα αναλυσει διεξοδικα παραθετοντας και στοιχεια απο το σαιτ της Σουπερλιγκας...Ψαξε το παλιοτερο ποστ μου και ξανακοιτα επισης τους περσινους και προπερσινους πινακες με τα εισιτηρια των ομαδων στο σαιτ της Σουπερλιγκας....

      Διαγραφή
    2. Φιλε μου πρεπει να προσπαθησεις, να καταλαβεις καλα τις εννοιες που εδωσα περι προοδου στην αυξηση. Δηλαδη αν ο ΠΑΣ Γιαννινα, ανεβηκε απο τα 1700 στα 2200 ας πουμε ειναι αυξηση? Για ΠΑΣ μιλαμε που θυμαμαι τοσους ειχε στα παιχνιδια του στην Αθηνα με τους μικρους της πολεως. Μονο φετος εγινε η αυξηση αυτη. Πιο πισω ομως το 2013, και το 2014 τα ιδια ειχε 2200 τη μια και 2100 την αλλη. Ο Πλατανιας τα ιδια επισης. Ανεβηκε φετος και καλυψε τις αντιστοιχες πτωσεις του στα χρονια που αναφερα και για τους Γιαννιωτες. 2013= 2500, 2014= 1900, 2015= 1400 και περυσι 1900. Ε, αν το θεωρεις αυξηση εσυ αυτο, εγω καταθεσα την γνωμη μου. Τα ιδια και Πανιωνιος 2013= 2100, 2014= 1200, 2015= 1100 και 2016= 1400. Σπουδαια αυξηση ετσι? Δηλαδη να επεφταν και αλλο? Κατω απο 1000? Μα τα Village cinema σιγουρα πιο πολλα εισιτηρια θα εχουν. Καταντια για ολους ειναι μην την ψαχνεις. Απλα για τον Παναιτωλικο, μετα την επιστροφη στην Α' εθνικη, βλεπουμε μια μαθηματικη πτωση. Εγω ευελπιστω οτι θα διακοπει φετος και θα ανεβει στα επιπεδα των προηγουμενων δυο, τριων ετων και ετσι θα κανει το φαινομενο των ομαδων που αναφεραμε παραπανω. Αυτο λοιπον αν συμβει θα πρεπει να σε βρει ικανοποιημενο για το συλλογο μας, γιατι αυτο ακριβως αναφερεις για τις ομαδες του παραδειγματος μας. Γιατι ομως εγω πιστευω, οτι κατι θα βρεις για ψεγαδι παλι?.....ΣΤΕΦΑΝΟΣ.....

      Διαγραφή
    3. Ρε φιλε, τι σπουδαια και προοδευτικη αυξηση ή μειωση μου λες; Δεν εκανα προχωρημενη μαθηματικη και συγκριτικη αναλυση, απλα νουμερα και στοιχεια ανεφερα που αποδεικνυουν οσα υποστηριξα...Και ο ιδιος λες οτι μετα απο μια πτωτικη πορεια τους τα προηγουμενα χρονια, περισυ υπηρχε αυξηση εισιτηριων στις συγκεκριμενες ομαδες, ενω εμεις συνεχιζουμε με μειωση, τι με κουραζεις; Τωρα αν και στον Παναιτωλικο υπαρξει αυξηση εισιτηριων φετος ή τα επομενα χρονια και σε τι ποσοστο, μενει να το δουμε....Και εννοειται οτι θα ειχαν πτωση τα Γιαννενα και ο Πλατανιας και ο Πανιωνιος τα προηγουμενα χρονια, αφου δεν μπορουσαν οι 2 τουλαχιστον λογω οικονομικων προβληματων να παρουν καν αδεια και να κανουν μεταγραφες, ασε που γνωριζουμε για τα παρασκηνιακα αλισβερισια τους με τον κωλογαυρο, τα οποια γεγονοτα σιγουρα ξενερωσαν πολλους οπαδους τους...Αντιθετα εμεις ουτε οικονομικα προβληματα ειχαμε τοσα χρονια, καθε χρονο ειχαμε μειωση των τιμων στα εισιτηρια και ημασταν η μοναδικη (υποτιθεται) ομαδα που δεν ειχαμε παρε δωσε με το συστημα και τον σκατογαυρο, την κωλοομαδα αρχηγο της παραγκας και της εγκληματικης οργανωσης...Παρολα αυτα εχουμε συνεχη μειωση του κοσμου καθε χρονο.... Και επαναλαμβανω επισης πως καμμια απο τις ομαδες αυτες δεν ειχαν μεσα σε 5 χρονια μειωση ανω του 50%!!!....Και τελος, δεν ανεφερα μονο αυτο το θεμα ως ψεγαδι της ΠΑΕ γενικα ή σε σχεση με τις υπολοιπες ομαδες που ανεφερα, αλλα αναφερθηκα αναλυτικα και με γεγονοτα (αν διαβασες σε προηγουμενο ποστ) σε αλλα θεματα διοικητικα που η ΠΑΕ υστερει ή της γινεται κριτικη εδω και χρονια απο οργανωμενους και ανοργανωτους οπαδους....Τα περισσοτερα μαλιστα τα εχουν αναφερει επισης σε ποστ εδω ή αλλου κατα καιρους πολλοι φιλοι, μελη των οργανωμενων ή απλοι οπαδοι...

      Διαγραφή
    4. Φιλε δεν θα σου αλλαξω εγω την γνωμη, ειναι δυνατον? Μακρια απο μενα αυτα. Τα εχουμε ξανακουσει σχεδον τα ιδια, ισως απο εσενα παλι, αλλες φορες με ονομα κι αλλες οπως τωρα ανωνυμα. Μην νομιζεις κι αλλοι καταλαβαν ποιος εισαι. Ο Κωστουλας, ο Κωστουλας φταιει που δεν ερχονται οι φιλαθλοι στο γηπεδο. Γιατι κι εσυ δεν εξηγεις ακριβως τους λογους, σε αυτη την σελιδα τουλαχιστον. Μπορει να θελουνε να μπουνε στη παραγκα μαλιστα. Να βλεπουνε τον Μπεν, τον Γιουσουφ, τον Ιμπραημ κι ενα αλλο παλικαρι που δεν θυμαμαι τωρα, αλλα ειχε προβλημα με την καρδια του. Φιλε για να τελειωνουμε, το βασικο προβλημα των φιλαθλων ειναι οτι δεν εχουνε λεφτα πια. Λιγα, ναι λιγα. Ουτε αυτα εχουν. Βαζουν το χερι στη τσεπη και πιανουν τον αστραγαλο. Μετα τον πατο, το πτωμα ανεβαινει προς τα πανω. Με χιλια, χιλια εκατο και χιλια τετρακοσια που εφτασαν μωρε οι αλλοι, ειναι δυνατον να μην ανεβαιναν λιγακι? Δεν υπαρχει πιο πατος. Ξερεις η Ελλαδα δεν ειναι Μαλτα, Λουξεμβουργο, η΄ Ισλανδια που δεν εχουν ουτε μισο εκατομμυριο. Εχει εντεκα εκατομμυρια ψυχες και το θεωρω ξεφτιλα και καταντια να εχουν ομαδες σουπερ λιγκ τοσο λιγο κοσμο. Ο Παναιτωλικος δεν θα φτασει ποτε εκει, οτι πορεια και να κανει και θα το δεις. Θα το ηθελες, αλλα δεν θα συμβει. Αν αυξησει την προσελευση του ο κοσμος, θα το κανει απο τωρα που ειναι ακομα σε υποφερτα ορια, πανω απο δυο χιλιαρικα κι οχι οταν θα φτασει στο πατο. Φυσικα να μπει και στον ισιο δρομο το καημενο το ποδοσφαιρο, που ειναι ερμαιο πολιτικων και οικονομικων συμφεροντων. .....ΣΤΕΦΑΝΟΣ.....

      Διαγραφή
    5. Πρωτον, δεν ξερω αν ειχαν ή εχουν και αλλοι την ιδια γνωμη με εμενα σε καποια θεματα σχετικα με την ομαδα και εχουν σχολιασει εδω, αλλα εγω γραφω πολυ λιγο καιρο σε αυτη την ιστοσελιδα και παντα το εχω κανει χωρις ονομα...Δευτερον, δεν ειμαι ουτε αντιΚωστουλικος, ουτε Κωστουλικος για τον απλο λογο οτι ποτε δεν εβαλα, ουτε θα βαλω οποιοδηποτε προεδρο ή προσωπο πανω απο τον Παναιτωλικο, οπως κανουν καποιοι αλλοι....Τριτον, o Kωστουλας εχει προσφερει τα περισσοτερα απο οποιονδηποτε αλλο ιδιοκτητη-προεδρο στην ιστορια του Παναιτωλικου, αλλα επισης (και σε αυτο συμφωνω με τον sere97) εχει κανει και παρα πολλα λαθη και αρνητικα για διαφορους λογους και κυριως για λογους εγωισμου....Και τέταρτον, εγω θελω να γεμισει το γηπεδο με κοσμο και να επιστρεψει η ατμοσφαιρα που υπηρχε παλιοτερα, να παιζουμε και μπαλαρα και να βγουμε και Ευρωπη, οπως αλλες ομαδες με μικροτερη ιστορια και κοσμο απο εμας....Και δεν με ενδιαφερει αν ειναι ο Κωστουλας ιδιοκτητης της ΠΑΕ ή ο Χαριτοδιπλωμενος....Και τελος, στα υπολοιπα που γραφεις για το ποδοσφαιρο στην Ελλαδα συμφωνω οτι ετσι εχει η κατασταση και δεν θα μπορουσε να ειναι διαφορετικη η κατασταση, οταν τα ιδια συμβαινουν και στη πολιτικη και στη κοινωνια γενικοτερα....

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.