Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Κόρμπος: «Να κάνουμε μεγάλα πράγματα»

Ο Παναγιώτης Κόρμπος για τα επόμενα δυο χρόνια θα είναι κάτοικος Αγρίνιο και στις πρώτες του δηλώσεις ανέβασε ψηλά τον πήχη τονίζοντας πως θέλει να κάνει μεγάλα πράγματα με τον Παναιτωλικό.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κόρμπου στην εφημερίδα «Sportday»

Παναγιώτη, νέα ομάδα και νέα πρόκληση 

«Πάντα είναι πρόκληση να πηγαίνεις σε μία νέα ομάδα. Βέβαια ξέρω πού ήρθα. Εχω παίξει πολλές φορές ως αντίπαλος του Παναιτωλικού και δεν τίθεται θέμα προσαρμογής. Γνωρίζω αρκετά παιδιά που παίζουν στην ομάδα, ενώ έχω άποψη τόσο για τον κόουτς όσο και για τον πρόεδρο και τους συνεργάτες του».



Οταν λες «άποψη», τι εννοείς; 

 «Ξέρω τι άνθρωποι είναι. Και αυτός ήταν ένας βασικός λόγος να έρθω στον Παναιτωλικό. Είναι πολύ σημαντικό για έναν παίκτη να σκέφτεται μόνο το ποδόσφαιρο. Στο Αγρίνιο συμβαίνει αυτό. Δεν υπάρχουν εξωαγωνιστικά προβλήματα και έτσι μένεις προσηλωμένος στην μπάλα. Οι παίκτες πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο αυτό».

 Πέρυσι ο Παναιτωλικός εξασφάλισε με σχετική άνεση την παραμονή του. Υπάρχει πίεση για κάτι παραπάνω; 

Ο στόχος, σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο, είναι μεγαλύτερος; «Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω κάτι, επειδή μου λες για στόχους. Ο δικός μου στόχος είναι να κερδίζει η ομάδα, ανεξάρτητα τι θα κάνω εγώ. Τώρα αν με ρωτάς για τον Παναιτωλικό, όλοι μας θέλουμε να τον δούμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Και γι' αυτό ήρθα άλλωστε. Να κάνουμε μεγάλα πράγματα. Ολοι μαζί ενωμένοι. Διοίκηση, τεχνική ηγεσία και κόσμος. Οταν μία ομάδα είναι μαζί, μία γροθιά, δεν γίνεται να αποτύχει. Το πρωτάθλημα του χρόνου θα έχει μία διαφορετική μορφή. Υποβιβάζονται τέσσερις. Αν μπούμε σε διαδικασία να κοιτάμε ψηλά, μπορεί να την πατήσουμε. Χαμηλά το κεφάλι, όχι πολλά λόγια και σκληρή δουλειά. Αυτός είναι ο στόχος».

 Είπες για τον κόσμο. Οι φίλοι του Παναιτωλικού είναι κοντά στην ομάδα. Αυτό δημιουργεί πίεση; 

«Οποιος δεν παίζει μπάλα δεν μπορεί να καταλάβει πώς είναι να αγωνίζεσαι σε γεμάτο γήπεδο. Ποια πίεση; Μακάρι να είναι γεμάτο το γήπεδο σε κάθε ματς και να αισθάνομαι τέτοιου είδους πίεση. Οτι οι φίλαθλοι που ήρθαν να δουν την ομάδα τους θα φύγουν χαρούμενοι και ικανοποιημένοι από το γήπεδο. Εχω παίξει στο Αγρίνιο ως αντίπαλος και ξέρω. Θέλω να πω κάτι στον κόσμο. Στηρίξτε μας και ένα μόνο μπορώ να υποσχεθώ. Πως σε κάθε ματς θα δίνω ό,τι μπορώ. Οχι βέβαια μόνο εγώ. Είμαι σίγουρος πως όλα τα παιδιά σκέφτονται το ίδιο».

 Φαίνεσαι σίγουρος. 

«Να σου πω. Οταν μίλησα με τους ανθρώπους του Παναιτωλικού, με έκαναν να αισθανθώ άνετα. Εδειξαν πόσο πολύ με θέλουν στην ομάδα τους και αυτό σε γεμίζει αυτοπεποίθηση. Σίγουρος δεν είμαι. Στην μπάλα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Εννοώ για το αποτέλεσμα, αλλά είναι αυτό που σου είπα παραπάνω: θα δίνω τα πάντα. Στον Παναιτωλικό έδειξαν πως με εμπιστεύονται και εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ για να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη τους. Πώς να στο πω; Με κέρδισαν όπως μου μίλησαν».

1 σχόλιο:

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.