Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Έπεσε εκ τον έσω



Ο Παναιτωλικός για ακόμη ένα παιχνίδι πλήρωσε τα ατομικά λάθη των παικτών του, γνωρίζοντας την ήττα στο κλουβί από τον Ολυμπιακό. Ο Μόρας βρέθηκε σε τραγική μέρα χαρίζοντας ουσιαστικά δυο γκολ στους ερυθρόλευκους.

Τα καναρίνια δεν βρεθήκαν σε καθόλου καλή μέρα αμυντικά, με αποτέλεσμα να έχουν πολλά κενά. Αντίθετα στην επίθεση είχαν καλές συνεργασίες και ήταν απειλητικά χωρίς βέβαια αυτό να φτάνει, για να πάρεις κάτι από ένα τέτοιο παιχνίδι.

Παναιτωλικός- Ολυμπιακός 1-4
6’, 62’ Φορτούνης,90+1 Τζούρτζεβιτς-27’ Αυτογκόλ Ένχελς





Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο για τον Παναιτωλικό αφού στην πρώτη φάση που έφτιαξε ο Ολυμπιακός, ο Φορτούνης σκόραρε. Ο Ολυμπιακός έδειχνε να πατάει καλύτερα στο γήπεδο αλλά μετά το 15λεπτο ο Παναιτωλικός ανέβασε την απόδοση του και προσπάθησε να απειλήσει. Ότι δεν κατάφερε ο Μοράρ από κοντά το έκανε ο Ένχελς με αυτογκόλ στο 23΄λεπτο φέρνοντας το παιχνίδι στα ίσια. Τα καναρίνια συνέχισαν να έχουν καλή απόδοση αλλά πηγαίνοντας προς το τέλος του ημιχρόνου είχαν κενά στην άμυνα, με τον Ολυμπιακό όμως, να μην καταφέρνει να τα τιμωρήσει.




Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναιτωλικός μπήκε πολύ καλά στο παιχνίδι και έδειχνε να έχει τον έλεγχο του παιχνιδιού. Ο Ολυμπιακός ήταν όμως και πάλι αυτός που άνοιξε το σκορ. Ο Μόρας έκανε ένα χαζό μαρκάρισμα στον στον Ανσαριφάντ, με τον Ιρανο να τον περνά και να δίνει την ασιστ στον Φορτούνη. Λίγα λεπτά αργότερα ο Μόρας με νέο τραγικό λάθος έδωσε την ασιστ στον Ανσαριφάντ  για να πετύχει το τρίτο γκολ για την ομάδα του. Μετά το 80λεπτο ο Παναιτωλικός έχασε μια τεράστια διπλή ευκαιρία με τον Ρόσα και γενικά πίεσε για να μειώσει, χωρίς όμως αποτέλεσμα.Το τελικό σκορ το διαμόρφωσε στις καθυστερήσεις ο Τζούρτζεβιτς.




Οι καλύτερες φάσεις

1’ Έναρξη στο παιχνίδι

6' ΓΚΟΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, 0-1! Πολύ ωραία κίνηση του Μάριν στον άξονα, βγάζει την κατάλληλη στιγμή για τον Φορτούνη, που έκανε το... κόψιμο στην περιοχή του Παναιτωλικού και αφού κοντρόλαρε, πλάσαρε στην κίνηση για το 0-1.

17' Φορτούνης-Ανσαριφάρντ συνδυάζονται ωραία, ο Ιρανός θέλει να σουτάρει μέσα από την περιοχή των γηπεδούχων, αλλά ο Μιχάι βάζει το σώμα του και σώζει.

23' Φάση για τον Παναιτωλικό. Ο Μοράρ βγήκε στην πλάτη της άμυνας του Ολυμπιακού, σούταρε από κοντά και πλάγια θέση, αλλά ο Προτό είχε κλείσει τη γωνία του και παραχώρησε κόρνερ. Αυτό πέρασε ανεκμετάλλευτο.

27' ΓΚΟΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ, 1-1! Ένα φαινομενικά εύκολο "γέμισμα" προς την περιοχή του Ολυμπιακού, έμελλε να αποδειχθεί μοιραίο για τους ερυθρολεύκους. Ο Ρόσα, λοιπόν, σέντραρε από τα αριστερά, ο Ένγκελς θέλησε να διώξει, αλλά άθελά του... κρέμασε τον Προτό κι έγραψε το 1-1.



38' Φάση για τον Ολυμπιακό. Ο Ομάρ "μπουκάρει" στην περιοχή του Παναιτωλικού, δεν σουτάρει και προτιμά να γυρίσει παράλληλα, αλλά ο Μάριν βρίσκει... αέρα από κοντά, με την άμυνα των γηπεδούχων να διώχνει

39' Μεγάλη φάση για τον Ολυμπιακό! Μάριν-Ανσαριφάρντ συνδυάζονται ωραία, ο Γερμανός εξτρέμ σουτάρει από κοντινή και πλάγια θέση, αλλά σημαδεύει άουτ! Θα μπορούσε να δώσει ξανά στον Ιρανό (ο οποίος βέβαια είχε αντίπαλο "πάνω' του), αλλά ο Μάριν προτίμησε να τελειώσει μόνος του τη φάση.

45+1 Τέλος Α μέρους

46’ Ημίχρονο

62' ΓΚΟΛΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, 1-2. Εξαιρετική κάθετη του Οφόε στον κενό χώρο για τον Ανσαριφάρντ, τρομερή κίνηση του Ιρανού που απέφυγε τον Μόρα με εκπληκτική προσποίηση, στη συνέχεια έδωσε στον Φορτούνη κι αυτός από κοντά, τελείωσε τη φάση για το 1-2.



66' ΓΚΟΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, 1-3! Ολέθριο λάθος του Μόρα (κι ενώ νωρίτερα είχε "χάσει" τον Ανσαριφάρντ στο 1-2) που στην προσπάθειά του να γυρίσει πίσω στον Κυριακίδη, δίνει... ασίστ στον Ιρανό φορ του Ολυμπιακού, ο οποίος βγαίνει απέναντι από τον πορτιέρε του Παναιτωλικού, τον περνά και σε κενή εστία, κάνει το 1-3.

80' Απίστευτη διπλή ευκαιρία για τον Παναιτωλικό! Ο Προτό λέει "όχι" στον Ρόσα από το ύψος της μικρής περιοχής (κι ενώ ο Σισέ δεν μπόρεσε να απομακρύνει σε πρώτο χρόνο), ο άσος του Παναιτωλικού παίρνει το ριμπάουντ, αλλά σημαδεύει στο καπάκι το δοκάρι του Βέλγου τερματοφύλακα και χάνεται η διπλή τεράστια ευκαιρία των γηπεδούχων για να πάμε σε... θρίλερ.


84' Ακόμα μία φορά που ο Σισέ δεν μπορεί να διώξει σήμερα, ο Μαρκόφσκι θέλει να γίνει κάτοχος της μπάλας και να απειλήσει τον Προτό, όμως ο Βέλγος τερματοφύλακας έχει "διαβάσει" τη φάση και βγαίνει γρήγορα να μπλοκάρει.


91' ΓΚΟΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, 1-4! Ωραία σέντρα από τα δεξιά του Ομάρ, ο Τζούρτζεβιτς πιάνει υπέροχη κεφαλιά στην καρδιά της άμυνας του Παναιτωλικού και νικά τον Κυριακίδη για το... κερασάκι στη τούρτα.

90+3 Τέλος στο παιχνίδι





Γήπεδο: Παναιτωλικού
Διαιτητής: Ιωάννης Παπαδόπουλος (ΕΠΣ Μακεδονίας)
Βοηθοί: Ιορδάνης Δημητριάδης (ΕΠΣ Καστοριάς), Πέτρος Πάτρας (ΕΠΣ Μακεδονίας)

ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ (Μάκης Χάβος): Κυριακίδης, Μαρινάκης (67' Κλέσιο), Ρότσα, Μιχάι, Μόρας, Μάρκος Πάουλο, Τσοκάνης, Ντίας, Ρόζα (81' Γιαννιώτης), Μαζουρέκ, Μοράρ (74' Μαρκόβσκι).
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Τάκης Λεμονής): Προτό, Ελαμπντελαουί, Ένχελς, Σισέ, Κούτρης (λ.τ. 69' Φιγκέιρας), Ρομαό, Ταχτσίδης, Φορτούνης, Πάρντο (46' Οτζίτζα Οφόε), Μάριν, Ανσαριφάρντ (77' Τζούρτζεβιτς).

Γκολ: 27' αυτ. Ένχελς / 6' & 62' Φορτούνης, 66' Ανσαριφάρντ, 90+1' Τζούρτζεβιτς
Κάρτες: 40' Χόρχε Ντίας, 83' Τσέναμο / 35' Σισέ, 40' Φορτούνης, 52' Ταχτσίδης

169 σχόλια:

  1. Α ρε χαντακια ποσο λειπεις οταν δεν παιζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απ ολο το παιχνιδι αυτο βρηκες να σχολιασεις?
      τι να πω οι περισσοτεροι εδω μεσα μιλανε απλα για να μιλησουν

      Διαγραφή
  2. αμυνα παιδικη χαρα,στην επιθεση καθε παιχτης θελει μια μπαλα μονος του,ενας προπονητης ανυπαρκτος και καπως ετσι τελειωνει ο πρωτος γυρος και σε 14 ματς εχουμε μονο 3 νικες.Αλλα μη φοβαστε,ερχεται γεναρης και ο μπελεβωνης θα φερει νεα σοδεια απο παιχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιχνίδι που θύμιζε φιλικό.
    Πάθος μηδέν από παίχτες και κόσμο και φυσικά εξαιρούνται οι οργανωμένοι...
    Το καράβι βουλιάζει,απαιτούνται άμεσα ενέργειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ρε μυγα φανηκε και εσενα η απουσια ζου οπως και του χαντακια....χαβο φυγε αει τραβα σπιτι σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.αχ ρε φίλε με έκανες και γέλασα σήμερα να σαι καλά

      Διαγραφή
  5. Δεν τους άρεσε η άμυνα με χαντακια ροντριγκες... συνεχίστε τα εγκλήματα μορας-μιχαι. .. Καλά να παθετε. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γουσταρει ο ανθρωπος φερανε εδω ολους τους τελειωμενους....

      Διαγραφή
    2. Ο μιχαι τι σου έφταιξε ρε φίλε??αλάνθαστος πρώτος στην μπάλα πάντα διεκδικεί κάθε φάση.καμια σχέση με ροντριγκες χαντάκια.ο Μόρας σιγά σιγά πρέπει ή να αρχίσει να παίζει και ξα αφήσει την γκρίνια ή να φύγει.παντως τον μιχαι άδικα τον κατηγορείς.ο καλύτερος σήμερα στην άμυνα από όλους

      Διαγραφή
    3. Πέφτω από τα σύννεφα9 Δεκεμβρίου 2017 στις 11:22 μ.μ.

      Ο Μιχάι είναι πολύ καλός παιδιά. Όποιος δεν το βλέπει αυτό, να πάει σε ψυχολόγο και μετά για εξομολόγηση.

      Διαγραφή
    4. Πρέπει να είστε ξαδέρφια. . Δεν εξηγείται αλλιώς να λες αυτά τα λόγια μΣτα από 4 γκολ ..😂😂😂 ανύπαρκτος όχι απλά κακός.

      Διαγραφή
    5. Ανυπαρκτος...μπράβο ρε φίλε λες έτσι για ένα παιδί που χτες ήταν υπόδειγμα στην άμυνα.πες για Μόρα ότι θες αλλά για αυτό το παιδί δεν πρέπει να λες.επειδη έφαγε 4 γκολ η ομάδα δεν σημαίνει πως φταίει ο μιχαι

      Διαγραφή
    6. Πέφτω από τα σύννεφα10 Δεκεμβρίου 2017 στις 11:17 π.μ.

      Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί και να είμαι ο Μιχάι;;;

      Διαγραφή
    7. Και ν είσαι έπρεπε να ντρεπεσαι να μιλάς μετά από αυτό το αποτέλεσμα .αλλά κοιτάτε όλοι την προσωπική σας προβολή και όχι την ομάδα. .την ομάδα δεν την αγαπάει κανένας σας.το μόνο που σας νοιάζει είναι π θα κάνετε μεταγραφή. Ενώ εμεις τυχαίνει να αγαπάμε τον παναι. .και μας νοιάζει μόνο το καλό της ομάδας

      Διαγραφή
    8. Τον παναιτωλικο περισσότερο τον αγαπάνε τα παιδιά π έιναα από εδώ αλλά για κάποιους λόγους έσω και πολλά χρόνια ποτέ δεν παίζουν μόνο αυτοί μπορούν να βγελούν πάθος και να καταλάβαινούν οι αντίπαλοι τι σημαίνει αγρινιο..

      Διαγραφή
  6. ΚΡΙΜΑ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΚΟΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σημερινό παιχνίδι και αυτό της προηγούμενης αγωνιστικής δείχνουν για ποιον λόγο θα κινδυνέψουμε να πέσουμε στην Β εθνική γιατί με το πρόγραμμα φωτιά που ακολουθεί οποιος πιστεύει οτι δεν θα κινδυνέψουμε μάλλον παρακολουθει αλλο πρωτάθλημα..Ομάδα ασόβαρη , άνευρη και άναρχη στον αγωνιστικό χώρο..Μονο με ατομικές ενέργειες δεν πάς πουθενά...Μόρας τραγικός και καθοριστικός για την ήττα καθώς με τα δύο λάθη του δεν μας άφησε να διεκδικήσουμε οσο μπορούσαμε να πάρουμε κάτι θετικό...Χωρίς κόφτες στο κέντρο ,με στόπερ άλλης κατηγορίας άνευ εμπειριας και χωρίς επιθετικό σκόρερ δεν έχει μέλλον η ομάδα...τι να πρωτοπάρει με μεταγραφές η διοίκηση στην μεταγραφική περίοδο του γενάρη αναρωτιέμαι με τοσες τρύπες παντού....πρέπει να καταλάβουμε τι δυνατότητες μας οτι φτάνουν μέχρι την κατάκτηση της παραμονής και τίποτε άλλο...ευρώπες,ποδόσφαιρο μπαρτσελόνας και εύκολες νίκες είναι για άλλους και όχι για εμάς..τα όνειρα βεβαίως είναι δωρεάν αλλα θα είναι για πάντα άπιαστα όνειρα οπως μας δείχνει η άσχημη πραγματικότητα μας...Επειδή διάβασα ενα σχόλιο σε προηγούυμε άρθρο ότι υπάρχουν χειρότερες ομάδες για να πέσουν και οταν φτάνουμε στο σημειο να μας συγκρίνουμε με χειρότερους για να βγούμε εμεις καλύτεροι έχουμε πιάσει πάτο και δεν το καταλαβαίνουμε...αυτά για απόψε...ακόμη ένα στενάχωρο βράδυ για όλους όσους αγαπάμε την ομάδα μας απο μικρά παιδιά...καλό ξημέρωμα σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τετοια αμυνα δεν παμε πουθενα.
    Ρε Μορα 250 συμμετοχες εχεις στην σεριΑ ημαρτον.
    Επισης γαμω τις ατομιστιες μου μεσα.Το δευτερο γκολ του γαυρου το τρωμε γιατι ο Ροσα θελει να κανει τον Μαραντονα το 86.
    Ο Ντιαζ σε μια δυο φασεις δεν την εδινε με τιποτα ενω ειχε παιχτη ελευθερο.
    Η ομαδα φωναζει οτι θελει ενισχυση αλλιως θα χουμε μεγαλο προβλημα.
    Κριμα γιατι μπροστα εχουμε πολυ ταλεντο αλλα απ την μεση και πισω ειμαστε ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ.
    Το ματς ισως ταιριαζε περισσοτερο στον Μαρκοφσκι αντι στον Μοραρ.

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ε νταξει οταν δε μπορεις να σκοραρεις σε αδειο τερμα και δινεις 2 γκολ δωρα στους αντιπαλους αυτα γινονται
    τι να πω ντροπη, δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος
    παιζαμε με τον χειροτερο ολυμπιακο (στα μεταξυ μας παιχνιδια αλλα και γενικα) και δεν παιξαμε τιποτα γενικα, δεν μας αξιζε κατι πραγματικα
    στο πρωτο ημιχρονο οι παιχτες του ολυμπιακου εμοιαζαν να κανουν αγγαρεια και δεν πιεσαμε καθολου, δε δημιουργησαμε ουτε μια ευκαιρια και ισοφαρισαμε με ενα τυχερο γκολ
    στο δευτερο αρχισαμε πολυ καλα με πρεσινγκ και καποιες προυποθεσεις για φασεις αλλα μετα τα 2 δωρα στο 60-65 τελειωσε το παιχνιδι
    οταν ξυπνησαμε λιγο χασαμε το αχαστο που θα μας ξαναεβαζε στο παιχνιδι με τον ροσα και ειχαμε 2-3 ακομα καλες ευκαιριες με τον ροτσα τον μαρκοφσκι και τον μαζουρεκ αλλα τελικα φαγαμε και τεταρτο γκολ

    *επιθετικα ημασταν ανυπαρκτοι σημερα, επισης ο ροσα ο μαζουρεκ και ο ντιας σε 2-3 φασεις ο καθενας κρατησαν πολυ την μπαλα με αποτελεσμα να χαλασουν καποιες επιθεσεις και να δεχτουμε ενα γκολ (το 2ο)
    *το λαθος του μορα δε μπορω να το χωνεψω, εκανε κι αλλα λαθη και γενικα στα τελευταια παιχνιδια εχει πεσει λιγο
    *ο ρομαο εχει παρει συγχωροχαρτι απ τον παπα??? ανετα μπορουσε να εχει αποβληθει απ το πρωτο ημιχρονο
    θυμιζω... αγκωνια στο προσωπο του μαζουρεκ και σπρωξιμο που δημιουργησε τον καυγα του ντιας με τον φορτουνη, οι δυο τελευταιοι πηραν καρτα αυτος που αρχισε τον καυγα οχι!!!
    *στεφανε λεγαμε την προηγουμενη αγωνιστικη για το αν κινδυνευουμε ή οχι και δυστυχως οσο εμεις συνεχιζουμε να χανουμε βαθμους, χειροτερες ομαδες απο εμας οπως η αελ πηγαινουν τρενο και μας εχουν αφησει πισω...
    πρεπει να το καταλαβουμε και να βλεπουμε περισσοτερο την ουσια και λιγοτερο το θεαμα για να παρουμε ανασα, ειναι πολυ νωρις ακομα αλλα δεν ειναι καλα τα πραγματα

    σημερα θεωρω πως μεγαλυτερη ευθυνη εχουν οι παιχτες κι οχι ο χαβος γιατι εγιναν πολλα προσωπικα λαθη (ειχαμε και σημαντικες απουσιες στο κεντρο), παρ ολ αυτα και απ τον χαβο μεχρι στιγμης δεν ειμαι τοσο ικανοποιημενος
    το εχω ξαναπει πολλες φορες και γινομαι κουραστικος αλλα η ομαδα εχει προοπτικες μας λειπει το μεταλλο μας λειπει αυτο που εχουν ομαδες πολυ χειροτερες απο εμας (αελ λαμια κτλ) και ειναι ΚΡΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κρίμα για την ομάδα.κριμα για τον κόσμο που ήρθε στο γήπεδο.κριμα για την ομάδα.δεν αξιζαμε να χάσουμε.αξιζαμε κάτι παραπάνω σήμερα.ο Ολυμπιακός 6 φάσεις έκανε 4 γκολ έβαλε.μορα θα έπρεπε να ντρέπεσαι.σκοτωσες μία ομάδα που μπορούσε και την νίκη σήμερα.μπραβο στον κόσμο που ήρθε σήμερα στο γήπεδο και στην θύρα 6 για την φωνή της.συνεχιζουμε δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς.

    ΥΓ:τελικά είστε πολύ κότες στο Αγρίνιο.βαζελοι,γαύροι,αεκτζηδες όλοι σας.ξερετε εσείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχως που ο ολυμπιακος αποψσ ηταν κακος γιατι θα τρωγαμε δεκα γκολ....χαβο συνελθε....καληνυχτα δε θα με κανεις εσγ καρδιακο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαντακιας μεσα...Διωξτε το Μορρα τωρα και φερτε πισω τον Κουσα.Χαβο φυγε αποψε αν εχεις λιγο τσιπα πανω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να αναλύσουν οι ειδικοί σχολιαστές ποιος φταίει.;Πως έπρεπε να κατεβάσει την ομάδα ο Χάβος;Πάλι ο Μύγας φταίει σήμερα;Ή μήπως φταίει ο ......Κουσας;Τσεναμο ή Κυριακιδης;Παολο ή Λόπεζ.Μορας ή Χαντακιας;Ο Μαρκοφσκι ποτέ θα σταθεί όρθιος σε μονομαχία;Ο Ροσα τι ωραία που δίνει την μπάλα με την μια;Δεν λέω χάσαμε από τον Ολυμπιακό αλλα με τα χέρια κάτω πρώτη φορά.Ηθελα να ήξερα αυτοί οι ποδοσφαιριστές που έχουμε δεν θυμώνουν με την απόδοση τους;Εγωισμο δεν έχουν;Αυτή η μόνιμη αλλαγή του Μοραρ με τον Μαρκοφσκι ρε Χάβο ποτέ απέδωσε και επιμένεις συνεχεια;Μήπως να πει κάποιος στον Μόρα να αφήσει στην άκρη την υπεροψία και την γκρίνια και να παίξει πιο σοβαρά;Τελικά είναι καλοί οι ποδοσφαιριστές της ομάδας ή είναι λίγοι και δεν μπορούν περισσότερο από αυτό που έχουμε δει έως τώρα;
    Παν Παν



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυστυχώς κύριοι και αγαπητοί φίλαθλοι δεν πάμε καθόλου καλά.

    Αν δεν μπορείς να πάρεις αποτέλεσμα απο αυτόν τον Ολυμπιακό τότε απο ποιόν περιμένεις να πάρεις ?

    Η ομάδα μπάζει απο παντού.

    Ο Βαγγέλης Μόρας ανεκδιήγητος. Δυστυχώς δεν κάνει για την ομάδα. Εχουμε χάσει περρισσότερα παρά έχουμε κερδίσει απο αυτόν. Μόνο μαγκιές στους διαιτητές. Αν και αρχικά μας έδωσε ελπίδες οτι θα βοηθήσει, τελικά κατάφερε να φάμε αρκετά γκόλ όχι μόνο σήμερα αλλά και σε άλλα ματς.

    Στο προηγούμενο χάσαμε βαθμούς απο την βλακεία του Τσοκάνη και σήμερα απο την βλακεία του Μόρα.

    Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.

    Η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία απο παίκτες και λοιπούς συσχετιζόμενους δεν αξίζει στον ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ μας, αλλά ούτε και στο πρόσωπο του Κωστούλα. Είναι ντροπή για όλους.

    Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να πώ οτι η ομάδα θέλει γερό ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ τον γενάρη.

    Κάποιοι παίκτες, ισως ακόμα και ο προπονητής πρέπει να αναζητήσουν αλλού σωματεία για να τους πληρώνουν για να κωλοβαράνε.

    Στον Παναιτωλικό πρέπει να μείνουν μόνο αυτοί που θα τρώνε σίδερα και θα τιμάνε τα όποια λεφτά παίρνουν. Αυτοί που θα έχουν αποτελεσματικότητα.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΑΛΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σισυφος.Ρε πατε να με πεθανετε φετος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΟΥΣΑΣ-ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ-ΜΑΚΟΣ .....λειπουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέφτω από τα σύννεφα9 Δεκεμβρίου 2017 στις 11:23 μ.μ.

      Το λάθος γύρισμα της μπάλας πίσω του Μόρα, μου θύμισε Μάκο με Καλλονή. Οπότε, ναι, δεν μου λείπει.

      Διαγραφή
    2. Και με ΠΑΟΚ.στο κύπελλο μου θύμισε και εμένα

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Πέφτω από τα σύννεφα9 Δεκεμβρίου 2017 στις 11:23 μ.μ.

      Με τα χίλια!!! Έχει βαρύνει πολύ ο Κυριακίδης.

      Διαγραφή
  18. Ο Μόρας περπατάει ΡΕ χαβο δεν το βλεπεις;βάλε μέσα το μαρκοφσκι βασικό που τα δίνει όλα.έλεος πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν δεν τραβηχτουν καποια αυτακια και δεν βαλουν μυαλο οι ατομιστες μπαλαδοροι μας θα κινδυνευσουμε και ισως να ειναι αργα! Απο το αποψινο δεν περιμενα τιποτα καλυτερο γιατι η διαφορα κλασης ειναι μεγαλη αλλα απο δικα μας λαθη παραηταν ευκολο για τον Ολυμπιακο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πρώτο αμυντικό τεστ απογοειτευση και μη μου πείτε στο δέυτερο γκοαλ φταίει αυτός που έχασε την μπάλα στο κέντρο όλη η ομάδα πίσω ήτανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέφτω από τα σύννεφα9 Δεκεμβρίου 2017 στις 10:53 μ.μ.

    Φάγαμε 4 από μία ομάδα που από το 0-1 μέχρι το 1-2 δεν υπήρχε στο γήπεδο. Πιο πολύ μας δυσκόλεψε ο Λεβαδειακός και ο Ατρόμητος.

    Λοιπόν, το έχω ξαναγράψει εδώ: Μοράρ αγόρι μου βγαίνεις μόνος σου και περιμένεις να δεις αν είσαι off-side αντί να τρέξεις να βάλεις γκολ;;; Δεν τους έχει πει ακόμα ο κύριος Μάκης να μην σταματάνε να παίζουν αν δεν δώσει κάτι ο διαιτητής;;;

    Επίσης, ο Ντίαζ και ο Ρόσα συνεχίζουν να παίζουν για την πάρτη τους. ΚΑΠΕΛ, γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα!!! Μπορεί να ήσουν χασογκόλης, αλλά ήσουν τίμιος, ομαδικός και έπαιζες και άμυνα. Μέρα με τη Νύχτα. Πάει ο Ντίαζ που είναι 1.50 και πέφτει πάνω στον Σισέ που είναι 2+ και ζητάει πέναλτυ χαχα!

    Πάουλο, δεν δικαιολογείται να ξέρει καλύτερη μπάλα ο Μιχάι από εσένα. Δες το και λίγο εγωιστικά. Παίξε έστω για την πάρτη σου και συ, αλλά παίξε και μάθε να κάνεις σωστές πάσες και να μην σηκώνεις την μπάλα προς τα πίσω χωρίς λόγο.

    Μάζουρεκ είσαι απλά παικταράς! Μόνο για 'σένα έρχομαι γήπεδο και για την Βασιλική.

    Τέλος, είναι ξεκάθαρο ότι παίζουμε καλύτερα εκτός έδρας. Αυτό λέει πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε φιλε ωραια αυτα που λες αν και δε συμφωνω απολυτα αλλα ποια ειναι αυτη η βασιλικη?
      θα γινει αστικος μυθος εδω μεσα οπως το πας...

      Διαγραφή
    2. Πέφτω από τα σύννεφα10 Δεκεμβρίου 2017 στις 11:19 π.μ.

      Η Βασιλική είναι στα δικά μου μάτια η πιο ωραία κάθε αγωνιστικής.-

      Διαγραφή
    3. Πέφτω από τα σύννεφα12 Δεκεμβρίου 2017 στις 7:10 μ.μ.

      Και να 'ξερα, δεν θα εξέθετα εδώ μία κοπέλα για την οποία το project plan που έχω στο μυαλό μου περιλαμβάνει γάμο στον Άγιο Χριστόφορο τον παλιό και τραπέζι στο Πιθάρι.

      Τα παραπάνω θα τεθούν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αν και εφόσον...

      Διαγραφή
  22. Γεια σου, Χάβο προπονηταρά....Ένα μάτς απέμεινε πλέον και είσαι πολύ κοντά για να αποδειχθεί (με στοιχεία) ότι ξεπέρασες και την περσινή αποτυχία του Μαντζουράκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σήμερα οι παίχτες του Παναιτωλικού αδίκησαν κατά πολύ τους εαυτούς των. Σε ένα ματς που το διαχειρίζεσαι σωστά κοιτάς τον Ολυμπιακό κατάματα και κατά συνέπεια η απόσποση ενός θετικού αποτελέσματος δεν φανταζόταν ιδιαίτερα δύσκολη δεν επιτρέπονται:
    -Ο Δημήτρης ,Κυριακίδης να δέχεται τέτοιο τέρμα. Αυτά τα λάθη είναι ανεπίτρεπτα για τερματοφύλακα Α Εθνικής.
    -Ο Φάρλεϋ Ρόσα να κρατά την μπαλλα προκλητικά και χωρίς λόγο όταν περιστιχοιζόταν από αντιπάλους και μπορούσε άνετα να τη δώσει του την έκλεψαν και έγινε το 1-2.
    -Ο Βαγγέλης Μόρας με την τεράστια εμπειρία που διαθέτει να κάνει τέτοιο δώρο στον αντίπαλο και μοιραία να γίνεται το 1-3. Αλήθεια αν ο Δημήτρης Χαντάκιας προέβενε σε τέτοια ενέργεια τι θα γινόταν?
    Για μενα σήμερα η ευχάριστη έκπληξη ήταν ο Τάσος Τσακάνης ο οποίος μάρκαρε συνεχώς και έκανε αμέτρητα χιλιόμετρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε φιλε επειδη εχει παραγινει αυτο με τον κυριακιδη, σε ποιο γκολ εφταιξε ακριβως?
      στα δυο τετ α τετ (1ο και 3ο) στο γυρισμα του αμαρκαριστου ανσαριφαρντ στον ολομοναχο φορτουνη ή στην πολυ καλη κεφαλια στο τελος?
      δε λες που εκανε τρομερη επεμβαση στο τετ α τετ του κουτρη, που ηταν σταθερος οσες φορες επρεπε και που εκανε σωστες μεταβιβασεις τον βγαζεις και ασχετο

      Διαγραφή
  24. Μεγάλη πίκρα....... Δυστυχώς όπως ήλθαν τα πράγματα ο Χαβος θα πρέπει να φύγει μήπως γίνει κανένα θαύμα και σώσουμε την κατηγορία, απ'ότι φαίνεται αν συνεχίσουμε έτσι, λίαν συντόμως η κατάσταση θα είναι μη αναστρέψιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν θυμαμαι πιο ανυπαρκτο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ στα ματς με τον Θρυνο.Τετοιο αισχος αποδοσης ποτε μα σε κανενα ματς εντος ή εκτος.Εδω ο θρυνος με δηλωσεις ολη την εβδομαδα λεγανε για το ματς στο Αγρινιο λες και θα παιζανε τελικο τσαμπιον λιγκ και ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ δεν μπηκε στο γηπεδο.
    Αποψη μου ειναι οτι δεν πρεπει να στοχοποιουμε παικτες, μην δινουμε αλοθι.G.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σισυφος.Συμφωνω με τους προλαλισαντες.Η ομαδα χρειαζεται ενα ηλεκτροσοκ.Οι οποιες κινησεις πρεπει να γινουν πρι τα χριστουγεννα και οχι τελος γεναρη.Η ομαδα χρειαζεται αποτελεσμα στη Τριπολη αλλιως θα αρχισουμε απο τωρα τα κομπιουτερακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο μοραρ περπαταει χαβο.ξύπνα και βάλε μέσα μαρκοφσκι βασικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νομίζω οτι τα πράγματα είναι απλά όπως απλό είναι και το ποδόσφαιρο : έχουμε την χειρότερη άμυνα του πρωταθλήματος και μια πολύ καλή μεσοεπιθετικά ομάδα. Για αυτό όλοι οι προπονητές λένε τι καλός είναι ο Παναιτωλικός μεσοεπιθετικά ενώ αποφεύγουν να σχολιάσουν την άμυνα η οποία είναι "πλημμύρα".Ο Χάβος ανέθεσε τα "κλειδιά" της άμυνας στο Δορα ( και οχι Μόρα) και τα αποτελέσματα γνωστά.Τέλος επειδή ο Χάβος δήλωσε οτι είμαστε πλήρης στην άμυνα τότε πραγματικά είμαστε υποψήφιοι για Β μαζί με Απόλλων και Κέρκυρα.Εκτός εάν γίνει η αλλαγή μαζί με κάποιες μεταγραφές αμυντικών και τερματοφύλακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Από ενα κακο ολυμπιακό δεχτηκες 4 γκολ.. φαντασου να έπιανε και απόδοση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και σήμερα θα έπρεπε να έχεις τον ίδιο τίτλο ........ποσες βλακείες να αντέξουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΆΠΟΤΕ ΕΙΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΑΙΤΟΛΙΚΟΣ ΚΡΊΜΑ ΜΌΝΟ ΤΟ ΧΡΟΜΑ ΈΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΘΑ ΞΕΒΑΨΗ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΣΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΟΛΙΚΟ Ο ΤΗΤΟΡΜΟΣ ΚΟΥΒΑΛΆΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΊΑ ΑΠΌ ΤΟ ΊΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΊΜΑ.ΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΑΞΊΖΕΙ ΈΤΣΙ ΠΑΝΑΙΤΟΛΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν και οι περισσότεροι που διαβάζω απαξιώνουν όλους τους παίκτες και όλη την προσπάθεια της ομάδας, εγώ πιστεύω ότι κάποιοι ήταν φιλότιμοι. Αν δεν είχαμε δώσει τα 2 δώρα που δώσαμε και αντιθέτως είχαμε βάλει το αχαστο του Ρόσα το σκορ θα είχε γίνει 2-1 και μέχρι το τέλος είχαμε άλλες 2 πολύ καλές φάσεις τουλάχιστον όπως βέβαια είχαν και αυτοί. Θέλω να πω ότι το παιχνίδι έδειχνε πιο αμφίρροπο από αυτό που δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Μιχαι και Τσοκανης πολύ φιλότιμοι για μένα. Ρόσα, Ντίας ατομιστές ναι αλλά τους εξέθεσαν κιόλας αρκετές φορές. Μακάρι να είχαμε έναν Μαρκοφσκι 4 χρόνια νεότερο.. Καλά ο Μόρας μεγάλη πίκρα..

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ολο αυτο το συνοθυλευμα που εχει μαζεψει ο μπελεβωνης εδω,ειναι καλο για τσιρκο,αλλα ομαδα δεν ειναι.Ενας προπονητης ανυπαρκτος,παιχτες που απλα περπατανε αδιαφορα(μοραρ),παιχτες που το μονο που τους νοιαζει ειναι να φανουν αυτοι και γι'αυτο θελουν μια μπαλα μονοι τους και δεν τη δινουν(ροσα,ντιαζ),παιχτες τελειωμενοι που απλα ηρθαν για τα τελευταια ενσημα(μορας) και μια ομαδα που παει απο το κακο στο χειροτερο,εχει απο τις χειροτερες αμυνες(20 γκολ εχουμε φαει) και εχουμε μολις 3 νικες σε εναν γυρο!Η ομαδα θελει γερο ταρακουνημα,αλλα ο μεν χαβος ειναι πολυ λιγος να το κανει και η διοιηκηση ασχετη με το αντικειμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧάβΟ σηκω φύγε απόψε. . . Εφερεςς τον μόρα εδώ να βοηθήσει και καλά τους μικρούς και αυτος το μόνο που κάνει είναι να καταστρέφει την ομάδα-τα παιδιά. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συμφωνώ .. . Για να πάει καλά αυτή η ομάδα πρέπει να φύγει χαβος μορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Eίναι η 2η 4άρα εκτός έδρας του Ολυμπιακού φέτος ,αλλά η 1η με το ευρύ 4-1, κι έτυχε απέναντι στον Παναιτωλικό ,όχι τίποτε άλλο αλλά για να μας αναλύουν τα οπαδοσάιτ πως πήρε μπρός σήμερα η μηχανή του γαύρου. Απέναντι στην ομάδα μας με το πιο καλό υλικό των τελευταίων χρόνων (έτσι λέγατε κάποιοι) που κάναμε όνειρα για πεντάδα αλλά την βλέπουμε ανάποδα στη βαθμολογία και που με αυτή τη συγκομιδή στον 2ο γύρο πάμε ολοταχώς για φούντο.
    Δεν απαγορεύεται να χάσεις από τον Ολυμπιακό με τις μονάδες που διαθέτει ,αρκεί να παίξεις τη μπάλα που ξέρεις. Απαγορεύεται όμως να χάσεις από τον φετινό Ολυμπιακό και να του ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΟ το τρίποντο. Αυτή η μλκια με τους μάγους που διαθέτουμε και της μιλάνε της μπάλας έχει καταντήσει κακόγουστο ανέκδοτο. Θα προτιμούσα να της μιλάνε λιγότερο και να είναι παραπάνω ουσιαστικοί. Δεν τους έχει πεί ο προπονητής ότι μετά απο μια ντρίμπλα και δυο κοντρόλ πρέπει να δίνουν τη μπάλα? Από κατάχρηση ντρίμπλας του Φάρλευ ξεκινά το 2ο γκόλ κι εκεί τελειώνουν όλα. Αυτά τα λάθη συν της άμυνας δεν συμβαίνουν σε καμία ομάδα, μόνο στη δική μας ,ως πότε όμως? Βλέπω και ζηλεύω υποδεέστερες ομάδες που παίζουν με πάθος απέναντι στους μεγάλους κι εμείς σήμερα τους κάναμε δώρο δύο γκόλ. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πώ. Κι έχουμε και τη διαιτησία που δεν καταλαβαίνει απο έδρα και που σήμερα σφύριζε λες και οι δικοί μας παίζανε μπάσκετ όταν ακουμπούσαν τους Ολυμπιακούς. Φρόντισε για αυτό και ο Σάββας Αλτζχάιμερ που από προχθές γκάριζε για τον διαιτητή, αυτός τη δουλειά του έκανε και το πέτυχε, εμείς προσπαθούμε να κερδίσουμε με περίτεχνες ενέργειες.
    Με αυτά τα δεδομένα η διαιτησία (λιγότερο) και οι αντίπαλοι περισσότερο μας έχουν κάνει πελάτες τους. Το ξέρουν ότι είμαστε χαζή ομάδα. Επειδή θέλω να ξαναδώ την ομάδα και του χρόνου στη μεγάλη κατηγορία η διοίκηση ας τραβήξει και κανένα αυτί. Οσο για τον Χάβο η περίοδος χάριτος πέρασε. Με οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα στην Τρίπολη εκτός απο τρίποντο, να πάει σπίτι του.
    Υ.Γ. Μου άρεσε ο Τσοκάνης και ο Μιχάι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτός δεν παραιτήθηκε ακόμη;;;; Τι περιμένει; Θαύματα δυστυχώς δεν γίνονται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το ιδιο χωνι ημασταν και περσι στην αμυνα αλλα τουλαχιστον ειχαμε εναν Κυριακιδη που ηταν σε εξαιρετικη κατασταση. Φετος μπαζουμε απο παντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρε παιδιά δεν βλέπετε τι γίνεται;Κουμάντο δεν κάνει ο χάβος αλλά οι παίχτες ποιος θα παιξει και ποιος όχι...Ο κουσας ήταν κακός ε ;Τα μισα λεφτά από τον μόρα ήθελε και αυτοί λέγανε ότι δεν δίνουμε τόσα πολλά πάμε πιο χαμηλά και ξαφνικά εμφανίζεται μόρας με λεφτά πρωταθλητή ελλάδας έλεος μα φύγει αμέσως και να πάει μέχρι το τέλος του χρόνου με χαντάκια και μιχαι και να φέρει το κουσα πάλι πίσω για να έχουν την πίεση ότι υπάρχει και άλλος...Σας χαλούσε ο μυγας σας χαλούσε ο κουτρουμάνος σας τώρα παίζει ο αδιάφορος άοσμος μαρινακης...Και ένα τελευταίο Κυριακιδης χάβος αυτοί οι δυο κατέστρεψαν την ομάδα ο ένας να γίνει αρχηγός διώχνοντας τον κουσα για να μπορούν να κάνουν κουμάντο αυτοί....Ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν συγκρίνεις Μαρινάκη με μύγα είσαι ελεεινός.δεν έχει καμία σχέση ο Μαρινάκης με τον μύγα.ο ενας ξέρει μπάλα,τρέχει,μαρκάρει,κάνει κούρσες,βγάζει ωραίες σέντρες,ασιιστ,μέχρι και σέντερ φορ μπαίνει

      Διαγραφή
    2. Πες τα ρε φιλε και μας γκαστρωσσνε...

      Διαγραφή
  41. Ρε παιδιά εγώ δεν θα πω φταίει αυτός φταίει ο άλλος...Θα σταθώ στην συμπεριφορά τον φιλάθλων ακόμη και εδώ μέσα που γράφουμε εάν αυτά τα λάθη τα έκανε ο χαντακιας η ο μυγας θα είχαμε γράψει 1000 σχόλια και το πιο σημαντικό θα τους κράζατε και στο γήπεδο όπως έχει γίνει πολλές φορές σήμερα στο γήπεδο όμως δεν άκουσα τιποτα ούτε από έναν να φωνάξει...Γιατί;;;;Υπάρχεις κάποιος λόγος;;;;Τον χαντάκια τον έκανε αλλαγη μέσα στον πανιώνιος επειδή γλίστρησε στους πάγκους σήμερα γιατί δεν έβγαζε και τον μόρα;;;;Δεν έχει τα α@@@εκει ο χάβος;Έλεος πια με την ξενομανία καιρός να παίξουν τα δικά μας παιδιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Χαντάκια τον έβγαλε για να κρατήσει πίσω στην άμυνα μπάλα ώστε να ανέβει η ομάδα και απέδωσε καρπούς αυτή η κίνηση.για κανένα άλλο λόγο.τωρα δικαιολογώ την αγανάκτηση απέναντι στο πρόσωπο του Μόρα.και εγώ το ίδιο νιώθω...

      Διαγραφή
    2. Και δεν το έβγαλε γιατί είναι 1-3.Υποτιθεται ότι θα πας να πάρεις το Χ

      Διαγραφή
  42. 4Κ30 το πρωι γυρναω απο ποτακι αλλα ειμαι ακομα ξενερωμενος.
    Ουτε τα μουνια δεν μας κανουν καλα πλεον!
    Εκει καταντησαμε για τον Παναιτωλικο!

    Θελω να πω κατι.
    Εχουμε τα πιο φλωρικα αμυντικα/κεντρικα χαφ του πρωταθληματος.
    Μπραβο-Παολο!Μηδεν σκληραδα στο κεντρο.
    Σε καθε μα καθε ματς μας κανουν οτι θελουν απ τον αξονα.
    Εχουμε φτασει στο σημειο τον Μπεχαρανο εναν φιλοτιμο παιχτη(και τιποτα παραπανω)να τον θεωρουμε Ζηκο η Στολτιδη!
    Τετοια ειναι η γυμνια της ομαδας μας στα χαφ,κριμα γιατι μπροστα εχουμε πολυ καλους παιχτες.

    Θα βγει καποιος απ την διοικηση η ο ιδιος ο προπονητης να μας πει γιατι δεν κρατησαν τους Παπαπζογλου/Μακο???Δυο εμπειρους Ελληνες παιχτες που διναν σκληραδα και ψυχη στην ομαδα!!!
    Ειναι δυνατον να κρατησαν στις θεσεις τους,τα δυο λιμα Μπραβο,Παολο???

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βάσει εικόνας, η ομάδα θα έπρεπε να έχει γύρω στους 19 βαθμούς (Λεβαδειακός, Λαμία, αφήνω έξω Απόλλωνα, διότι και με Γιάννενα ήμασταν τυχεροί οπότε θα χάσεις και βαθμούς παρότι καλύτερος κάποιες φορές). Υπερβολικό να το αποδώσει κάποιος σε ατυχία η διαιτησία, αν και άτυχος υπήρξες και ο διαιτητής έπαιξε το ρόλο του με Λαμία. Η ομάδα αδικεί τον εαυτό της και καταστρέφει εύκολα ο,τι χτίζει με κόπο (δες αναλυτικά στατιστικά ομάδων). Ανικανότητα; Ισως για κάποιους, εγώ θα έλεγα περισσότερο αστάθεια, διότι όλοι έχουν κάνει και πολύ καλά παιχνίδια (τουλάχιστον ατομικά). Εδώ έρχεται και ο προπονητής. Κάποτε αποθεωναμε Χαβο. Κρίμα που η διοίκηση δεν έχει βούληση να διατηρεί κάποιο κορμό ποιοτικών παιχτών από χρονιά σε χρονιά, ώστε η ομάδα να εξελίσσεται, αλλά και να γίνονται και οι απαραίτητες πωλήσεις προς όφελος της ομάδας. Κάθε καλοκαίρι πρακτικά ρίχνουμε καινούργια ζαριά. Μακάρι το Γενάρη να φέρουν κανένα νέο Μαρτινεζ, Αλμέιδα Ρέι (αλήθεια δεν έκανε αυτός φέτος;), αλλά να μείνει του χρόνου. Πιστεύω Μάκος, Παπαζογλου έπρεπε να μείνουν. Το πάθος τους λείπει και θα προσέθεταν ειδικό βάρος στην ομάδα και κανένα γκολακι ενίοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το σχόλιο το δικο μου δεν έχει να κανει ουτε με την ήττα,ουτε τα ατομικά λάθη των παιχτών,ουτε τον χαβο,ουτε την καζουρα των γαυρων που θα φάω σήμερα κ θα είναι όλη δική μου....Αυτό που με καταρρακωνει είναι οτι η έννοια κ ιδέα Παναιτωλικός σβήνει σιγά σιγά.Δεν εχουμε βαριά φανέλα αγωνιστικά κ επίσης ο κόσμος παει τον παράτησε τον Παναιτωλικό μας.Τελειωσε γι'αυτον η κάψα του Παναιτωλικού.Εβλεπα το ματς χτες με κάτι γαυρους κ με ψιλοδουλευανε.Παλι γεμάτο είναι κ κατι τέτοια.ΞΥΠΝΗΣΤΕ.Δεν γίνεται να τρώμε δούλεμα εμείς σε Αθήνα κ Πειραιά για την πατρίδα μας κ οι Αγρινιώτες να είναι ζτην μπουτσα τους.Τι είναι αυτα ρε;....Piraeus 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απογοητευτική η εικόνα του γηπέδου μας φίλε

      Διαγραφή
    2. Τη προηγούμενη αγωνιστική σου διναν συγχαρητήρια και μαλιστα το παρουσιαζες σαν τεραστια επιτυχια(της διοικησης εννοείται) και τωρα σε δουλευουν;Εσυ δηλαδή τι μας κάνεις;

      Διαγραφή
    3. Οκ.Ο,τι πεις αδελφέ.Δεν χαλαω χατηρια....Piraeus 6

      Διαγραφή
    4. Κι εσύ ότι πιείς...κερασμενο απο μενα.Αλλά να το ελαττωσεις λιγο γιατί εχεις αρχίσει να ξεχνας...

      Διαγραφή
    5. Δεν αξιζεις απάντηση αλήθεια αλλά επειδή θέλω να σου αποδείξω ποσο κομπλεξικος είσαι,στείλε μου ακριβως τι έγραψα την προηγούμενη αγωνιστική όπως λες εσύ που δεν ξεχνάς!!!!!Για να μην κουραζεσαι εξυπνιδη,δεν σχολιασα την προηγούμενη αγωνιστικη ΤΙΠΟΤΑ.Πριν αρκετες μερες είχα γραψει για έναν αεκτζη που γνώρισα κ μας είπε διαμάντι σαν ΟΜΑΔΑ.Οχι Σαν έδρα.Ναι αλήθεια είναι οτι ακούω πολλά εύσημα για τον Παναιτωλικό.Για τον τροπο που λειτουργει κ για τον κωστουλα.Εγώ σχολιασα την εικόνα του γηπέδου κ είπα για κάποια σχόλια γαυρων επειδή δεν ηταν γεμάτο.Εσύ που πειραχτηκες ακριβως ρε αλανι;Δεν σε πείραξε το γηπεδο που δεν ηταν γεμάτο με γαυρο;σου αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα;κ σε τελική ανάλυση τι ομάδα είσαι;....Piraeus 6

      Διαγραφή
  45. Το να ασκείς κριτική μετά από μια αποτυχία είναι εύκολο. Κι ο καθένας μπορεί να λέει το δικό του και να βγάζει την πικρία του. Ωστόσο κάποια εμφανή συμπεράσματα βγαίνουν αβίαστα, ως ερωτήματα.
    1. Γιατί πέρυσι έδιωξαν Κούσα, Κουτρομάνο, Παπάζογλου; Είχαν εξασφαλίσει κάτι καλύτερο στις θέσεις που έπαιζαν αυτοί; Ποιοι πήραν αυτή την απόφαση;
    2. Ο Κούσας ήταν "μεγάλος" στην ηλικία. Πράγματι! Ο Μόρας είναι πιτσιρίκος; Τα παιδαριώδη λάθη που κάνει κάθε Κυριακή, έχοντας συμβολή σχεδόν σε κάθε γκολ που δέχεται η ομάδα μας δείχνουν αμυντικό που εμπνέει σιγουριά; Πόσα παιχνίδια έως τώρα είχε θετικό ρόλο στην άμυνα; Να τα μετρήσουμε; Μήπως η άμυνα πελαγοδρομεί κυρίως στο κέντρο της κι όχι στα πλάγια;
    3. Υπήρχε άλλος αμυντικός των τελευταίων ετών στην ομάδα που να έπαιζε τόσο ψυχωμένα όσο ο Κούσας;
    4. Πώς μπορεί να λέγεται από τον προπονητή ότι ο "Κούσας είναι σημαία για τον Παναιτωλικό" (την επόμενη κιόλας μέρα από το προτελευταίο παιχνίδι του περσινού πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό εντός έδρας) και σε ένα μήνα να αφήνεται ελεύθερος; Ντροπή!
    5. Πόσες εναέριες διεκδικήσεις έχει κερδίσει ο δίμετρος κος Μόρας έναντι των "χαμηλών τεχνικών ικανοτήτων" του Κούσα;
    6. Πόσα γκολ από προωθήσεις έχει σημειώσει;
    7. Γιατί ο κος Χάβος επιμένει σε αποτυχημένες συνταγές και δε στέλνει κάποιους "φιρμάτους" παίχτες να παρακολουθήσουν τα παιχνίδια από την εξέδρα;
    8. Γιατί δε δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά από την Κ20 να αναδειχτούν και να παίξουν για την ομάδα;
    9. Μια τέτοια επιλογή αυτή με τους Χαντάκια και Μιχάι δε δικαιώνει αυτό που λέω;
    10. Πόσα "διακεκριμένα" στόπερ από την ημεδαπή και το εξωτερικό θα χρειαστεί να δοκιμάσουμε ακόμη για να καταλάβουμε ότι η λύση πρέπει ν' αναζητηθεί εκ των έσω της ομάδας;
    Καταληκτικά, κρίμα δυο-τρεις παίχτες να "κρεμούν" μια συνολικά εξαιρετική προσπάθεια που γίνεται και να χάνεις με ένα τόσο πλασματικό αποτέλεσμα από έναν τόσο ανύπαρκτο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ;
    Κρίμα για μια Διοίκηση κι έναν χρηματοδότη (σαν τον κο Κωστούλα), ο οποίος κοσμεί, κυριολεκτικά, το ελληνικό πρωτάθλημα κι επιμένει ν'αντιστέκεται σ' όλη αυτή την αλητεία και τη σαπίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου, με τα στημένα, τα κάθε λογής διαιτητικά νούμερα που μας έρχονται κάθε Κυριακή κ.λπ. Ο άνθρωπος αυτός (αλλά και ο κόσμος που στηρίζει σταθερά την ομάδα) αξίζουν κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που είδαμε χθες βράδυ.
    Κλείνοντας, θα πω πως χρειάζεται επειγόντως ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα διαφωνήσω τελείως μαζί σου αλλά θεωρητικά στην θέση του Κουσα και του Κουτρουμάνου έφεραν Μόρα και Μαρινάκη αντίστοιχα.Για τον Παπάζογλου ίσως θεώρησαν πως μετά τον τραυματισμό του δεν θα ειναι ίδιος όποτε ο Μπεχαρανο ήταν μια ισότιμη κατά τον προπονητή λύση.Βεβαια όλα αυτά ειναι θεωρία διότι στην πράξη μόνο ο Μπεχαρανο προσφέρει περίπου το ίδιο με τον Παπάζογλου.Σιγουρα πάντως τον Κουσα τον αδίκησαν διότι ακόμη και με την έλευση του Μόρα μπορούσε να μείνει και να έχει ρόλο καταλυτικο τόσο αγωνιστικά όσο και στις ισορροπίες στα αποδυτήρια.Απλα δεν μπορούσαν να συμβαδίσουν με τον Χάβο.
      Απο τον Ολυμπιακό δικαιολόγησε να χάσεις όμως όχι έτσι, και επίσης δεν δικαιολογείται ο προπονητής να παρουσιάζει αυτό το σύνολο που δείχνει αδυναμία συνοχής, ανάπτυξης, αλλά και φυσικής κατάστασης.
      Εμμονές με ποδοσφαιριστές και αγαπημένα παιδιά έχουν όλοι οι προπονητές αλλά εδώ βλέπουμε οι ποδοσφαιριστές αυτοί να κρεμάνε συνεχώς τον προπονητή.Υπαρχουν κλίκες;Δεν ξέρω.Το βέβαιο ειναι πως υπάρχει γκρίνια στα αποδυτήρια και ο Χάβος έχει χάσει την διαχείρηση, την πειθαρχία και τον σεβασμό.Τρανο παράδειγμα η διαχείριση Τσεναμο και Κυριακιδη.Γκρινιαζει ο Λουίτζι και παίζει βασικός.Να μην χαλάσουμε όμως και τον Κυριακιδη που ανανέωσε και τον θελουμε και του χρόνου.Ποιον απο τους δυο τερματοφύλακες οφέλησε αυτή η αλλαγή στο βασικό σχήμα δεν κατάλαβα.Για να κλείσω συμφωνώ πως πρέπει να αλλάξει ο προσανατολισμός της διοίκησης ως προς την επιλογή παιχτών και να στραφούν στους παίχτες της ομάδας και στην εγχώρια αγορά.Με την προϋπόθεση να επιλέγουν παίχτες με δίψα και αγωνιστικά ενεργούς και όχι παροπλισμένους ή συνταξιούχους όπως συνηθίζουν.
      Όσον αφορά τους ξένους νομίζω πως καλοί ειναι οι λατίνοι αλλά όχι όταν τους αγοράζεις με το κιλό απο τον σορό, και χωρίς να πλαισιωνοντε απο παίχτες που γνωρίζουν την ομάδα, το πρωτάθλημα, και που θα τους τραβήξουν με το πάθος και την δίψα τους να δώσουν το κάτι καλύτερο.
      Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ

      Διαγραφή
  46. Κατά τα αλλά, στην θύρα 2 ξεβαφτυσανε το Λεμονη.Αυτος μας έφταιγε που είμαστε ανύπαρκτοι.Δεν άκουγες τίποτε άλλο σε όλο το παιχνίδι παρά κάποιους να βρίζουν με τον χυδαιότερο τρόπο οικογένειες και να εκσφενδονίζουν κατάρες.Αληθεια, και στο σπίτι τους, μπροστά στα παιδιά τους έτσι μιλάνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωπα ρε μεγάλε που σε πήρε ο πόνος για τον σερ Τάκις, που μας έριξε κατηγορία. Πρώτη φορά πάς γήπεδο?

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο φίλε ήταν απαράδεκτο σε γενικές γραμμές αυτό.αλλα μην ξεχνάς ποιος μας έριξε κατηγορία το 13.τις προκλητικές δηλώσεις του Λεμονή όλα αυτά τα χρόνια και πριν το ματς.δεν λέω πως φταίει αυτός για την κατάντια της ομάδας αλλά ο κόσμος δεν ξεχνα ποτέ

      Διαγραφή
  47. Καλά θα κανει η διοίκηση να απολατινοποιησει την ομάδα γρήγορα.2 έως 3 λάτιν το πολύ φτάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΟΡΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΤΙΛΕΡ ΗΡΩΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΒΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΠΕΡ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟ Α ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΜΠΑΛΛΑΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΗΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΓΚΟΛ.ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΟΝΟΥΑΤΣΙ ΝΤΟΛΕΖΑΙ ΧΑΡΙΣΤΕΑ ΡΟΤΣΑ ΚΑΙ ΤΕΝΝΕ ΟΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ Β ΚΑΙ ΣΤΗ Γ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ.ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΠΙΖΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Στο γηπεδο χθες ο μανατζερ του Ροσα.Πολλα σουξου μουξου με Μπελεβωνη στα επισημα.Τρεχει κατι;Μηπως ηρθε για να πλασαρει και αλλους μπραζιλιερος;Ειναι και μανατζερ του Λεοζινιο που ειναι ενα ποδι εκτος ΑΕΛ αλλα και του ετερου βραζιλιανου αριστεροποδαρου εξτρεμ της Λαμιας του Βατερσον που ειναι για σουτ απο τον Πανουργια.Αλλα θεση ξενου δεν εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θα φυγουν 4-5 παιχτες ουτως η αλλως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. τοσα ατομικα λαθη σε ομαδα δεν υπαρχουν.ειναι και ο λογοσ που ειμαστε σε αυτη τη θεση βαθμολογικα.χθεσ εκει που εχουμε ισοροπησει το παιχνιδι θελουν ολοι απο μια μπαλα ο καθενασ και μοιραια ερχετε η καταρευση.ρε μακη δεν βλεπεισ οτι μαζουρεκ ,ροσα και ντιαζ δεν θελουν μα δωσουν με τιποτε την μπαλα,σχεδον σε ολα τα ματσ, και εκει που πασ να βγαλεισ κοντρα επιθεση τρωσ γκολ.επισησ θελω να μου πει καποιοσ σε ποιο ματσ που βεπαιξε ο μοραρ δεν ηταν εκτοσ τοπου και χρονου.ουτε μαρκαρει ουτε μεσα σε φασεισ ειναι ουτε τιποτε.δεν μπορω να καταλαβω.θα μου πεισ ο μαρκοφσκι ειναι καλυτεροσ?πολυ καλυτεροσ παντωσ απο τον ρουμανο.οποτε γεναρησ ερχετε βρειτε ενα σεντερ φορ πολυ καλυτερο απο τον μαρκοφσκι,και βαλτουσ στην προπονηση ολη μερα δουλεια ,και οταν παιζουνε διπλο να μην κραταει την μπαλα κανενασ πανω απο 3 δευτερολεπτα.ξερω οτι αυτα τα ματσ ειναι καλη ευκαιρια για αυτουσ για μια καλη μεταγραφη αλλα και η ομαδα τικανει?δεν το βλεπει αυτο και να τουσ καθησει παγκο η εξεδρα δεν νομιζω να το ξανακανανε τοσο εντονα μετα.ειδικα αυτοσ ο μαζουρεκ δεν εχω δει αλλο παιχτη να ταλαιπωρει τοσο πολυ την μπαλλα.τι να πω δεν φταινε μονο αυτοι.ασ ελπισουμε οτι ολα θα αλλαξουνε και θα σωσουμε την χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ο πανιωνιος,παροτι παει καλα,εθεσε εκτος ομαδας για εναν μηνα τον καλυτερο του παιχτη τον μασουντ και τον οικονομου για πειθαρχικα παραπτωματα και στην ανακοινωση λεει οτι η ομαδα ειναι πανω απο ολους.εδω η διοιηκηση βλεπει τον αγωνιστικο κατηφορο της ομαδας τοσο καιρο και δεν κανει τιποτυα να ταρακουνησει την ομαδα!οι περισσοτεροι παιχτες παιζουν για τον εαυτο τους και πως θα παρουν μεταγραφη,αλλα δεν ειδαμε ουτε τον χαβο,ουτε τη διοιηκηση να στειλει κανεναν στην εξεδρα για λιγο,για να αλλαξει μυαλα!οποιος δεν βαζει την ομαδα πανω απο ολα και δεν τα δινει ολα δρομο,ετσι γινονται οι ομαδες,αλλιως θα κανει ο καθενας οτι θελει και τα αποτελεσματα ειναι αυτα που βλεπουμε,ενα σκορποχωρι,που οι περισσοτεροι παιζουν για την παρτη τους!οσο για το χαβο,πηγε στην κυπρο,πηγε η ομαδα να πεσει τον εδιωξαν,πηγε στην τριπολη,τα ιδια,ηρθε εδω και εχει καταφερει να εχει την ομαδα στις τελευταιες θεσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε στον Πανιώνιο γνωρίζουν από ποδόσφαιρο και λόγω ιστορίας νιώθουν την ομάδα τους ισοτιμη με τον κάθε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ κλπ. Υπάρχει διαφορά νοοτροπίας.
      Να θυμίσω ότι περισυ έδιωξαν και τον καλυτερο έλληνα προπονητή τον Ουζουνίδη επειδη μιλούσε με Ολυμπιακό.
      Έχει απόλυτο δίκιο!

      Διαγραφή
  53. Περιμέναμε 35 χρόνια να ανέβουμε στην Α Εθνική για ποιό λόγο;
    Να πάρουμε τίτλους;Δύσκολο...
    Θέλαμε να μάθει η υπόλοιπη Ελλάδα την δυναμική του συλλόγου,τον κόσμο που κουβαλάει,την απορθητη έδρα του,τα γήπεδα των αντιπάλων που γεμίζει...
    Πέντε χρόνια μετά μοιάζουμε πολύ με Ξάνθη και Τρίπολη...κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευθηνες σε αυτους που διωξανε τον κοσμο αδιαφοροντας χρονια για αυτον και που κοιταξαν μονο πως θα βγαλουν θετικο οικονομικο προυπολογισμο εις βαρος της προοδου της ομαδας.Κουρασαν και μας κουρασαν να βλεπουμε 1 ομαδα μωσαικο καθε χρονο χωρις στοχο.

      Διαγραφή
    2. Τελος οτι και να λεμε ο καθενας το θεμα ειναι οτι μονο με καινουργια δοιηκηση που θα κατεχει το αθλημα και χρηματοδοτη που θα δωσει οραμα θα δουμε καλυτερες μερες..αλλα που να βρεις.η τωρινη κουραστηκε λειτουργει μηχανικα χωρις διψα για να καλυτερευσουν τα πραγματα.

      Διαγραφή
    3. Στην Ξάνθη και στην Τρίπολη πριν από τους αγώνες με τους μεγάλους της Αθήνας, εγώ δεν έχω δει υποδοχές στις εφημερίδες την προηγούμενη μέρα όπως βλέπω για εμάς..

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    4. Οδυσσέα επειδή δεν βλέπεις εσύ δεν σημαίνει πως δεν γίνονται.σε αυτά τα γήπεδα όμως πάνε 2000 ολυμπιακοί σε κάθε μεταξύ τους ματς ενώ σε μας δεν έγινε,δεν γίνεται και δεν θα γίνει ποτέ

      Διαγραφή
  54. Και μέσα στην ανυπαρξία μας και τα μαύρα χάλια μας νάχουμε και μια διαιτησία που δεν βλέπει ούτε το πέναλτυ-σπρώξιμο, ούτε την αγκωνιά του Ρομαό, ούτε το φτύσιμο του Οτζίτζα στον πάγκο μας και τα κωλοκάναλα της Nova να μην παίρνουν θέση. Καλά μας κάνουν αφού είμαστε ηλίθιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΕΙΑ(ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ)ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ.ΤΟ ΜΑΤΣ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΜΦΙΡΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΗΛΘΕ Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ.ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ..........ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΕΙΠΟΥΝ 2-3 ΠΑΙΚΤΕΣ-ΚΟΛΩΝΕΣ.Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΘΕΑΜΑ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ ΣΑΚΚΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΞ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ(ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ)ΚΑΙ ΟΧΙ΄΄ΛΑΒΡΑΚΙΑ΄΄ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΑΣ.ΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΤΡ. ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΒΑΘΜΟ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  56. Περα απο το γεγονός οτι δεν έχουμε καλή ομάδα και θέλει δρόμο ακόμη να εξασφαλίσουμε τη παραμονή αυτό που ενοχλεί είναι πως άλλαξε το dna του συλλόγου. Eνα γήπεδο επιπέδου ξάνθης και τρίπολης οπως έγραψε ο Γατος πιο πάνω. Ο κόσμος έχει γυρίσει τη πλάτη του στην ομάδα και δεν ενδιαφέρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αν προσέξετε τις εξέδρες του γηπέδου και παρατηρήσετε αυτούς που φοράνε μπλούζες του Παναιτωλικού θα καταλάβετε γιατι ειναι έτσι η ομάδα και γιατι το γήπεδο ειναι τόσο υποτονικό.Θα δείτε μπλούζες του Θεοδωριδη του Μαρτινεζ του Βιγιαφανιες του Κουσα του Σφακιανακη του Μπογιοβιτς και πολλών άλλων που είχαν ηγετικό ρόλο τσαγανό και με την παρουσία τους παρέσερναν την ομάδα, και τον κόσμο.Απο τους τωρινούς παίχτες ποιος μπορεί να έχει αυτό τον ρόλο;Ποιανού φανέλα να πάρεις;Απο ποιον να παρασυρθεί ο κόσμος να φωνάξει;
    Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης ο κόσμος ντρέπεται να φωνάξει το όλοι στο Αγρίνιο..Που όταν φωνάζαμε παλιότερα το σύνθημα αυτό ήταν όλοι όρθιοι

      Διαγραφή
  58. Όλοι μετά Χριστόν Προφήτες γινόμαστε.
    Ή ομάδα αδικεί συνεχώς τον εαυτό της.όλοι είπατε για τα λάθη του χάβου,τους ποδοσφαιριστές κτλ.Η ομάδα έτσι έχει και έτσι θα συνεχίσει με όποιες ?? προσθήκες και αφαιρέσεις γίνουν το γενάρη.
    Αγαπητέ κύριε διαιτητή, γιατί δε δίνεις κάρτα (κόκκινη) στον Ρομαο σε ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ αγκωνιά στον Μαζουρεκ που έτρεχε απο το στόμα του αίμα. Ο οσφπ ΕΠΡΕΠΕ να μείνει με 10 παίχτες. Άλλο ματσ κύριοι θα είχαμε με 11-10 ποδοσφαιριστές.Γιατί δε δίνετε κάρτα στον Ένγκελς που πάλι ο Μαζουρεκ παιρνάει τη μπάλα κι ο παίχτης του οσφπ έχει το χέρι σε ΜΗ φυσιολογική θέση?.Γιατί δε δίνετε κάρτα στον ''κύριο'' οτζίτζα (?) που φτύνει στον πάγκο και αντίθετα βγάζετε κάρτα που ναι μπορεί να είναι σωστη στον τσενάμο.
    Μη μου πει κανένας για ΕΝΑ οφσάιντ του φορτούνη που έδωσε έτσι για να λέμε πως δεν έγερνε η διαιτησία προς τη σαπίλα.
    Γιατί κύριε διαιτητή μας στερήσατε 2 βαθμούς απο τη λαμια που σήμαιναν μισή κατηγορία?
    Κύριοι μαζεύονται πολλά. δε μπορεί η ομάδα μας να να έχει τα όποια προβλήματα της αλλά να πολεμάει και άλλα.
    Παίζαμε ξανά με έναν παίχτη σε όχι φυσική του θέση ( τσοκάνης απο αριστερό μπακ, σε χαφ).
    Απουσίες πολλές σχεδόν σε κάθε αγώνα,κάρτες πολλές και χωρίς λόγο, βαθμοί που χάθηκαν είτε απο την ελληνική σαπίλα είτε απο την ατυχία (λεβαδειακός, το δοκάρι με οσφπ που ήταν κωλοφαρδία του οσφπ)
    παίχτες μικρούς και μη έμπειρους και πάει λέγοντας.
    Θεωρώ οτι η ομάδα μπροστά είναι πολύ καλή, έχει ποιοτικούς παίχτες που άλλες που είναι πιο ψηλά απο εμάς δε τους έχουν. Ο μόρας είναι προπονητής στο γήπεδο αλλά και αυτός όπως όλοι έχουν κακές μέρες που πολλές φορές τις πληρώνει η όμάδα.
    Δεν έχουμε ομάδα και δεν είμστε ομάδα για τόσο χαμηλά.Θέλω και πρέπει να ανακάμψουμε.
    Μας πολεμάνε όλοι και είμαστε μόνοι μας. σε κάθε αγωνιστική σχεδόν φαίνεται αυτό.
    Στήριξη και πίστη στην ομάδα .
    υσ. έβλεπα τον αγώνα με έναν γαύρο και χαιρόταν για την εμφατική νίκη, χαρά με τέτοιες νίκες και πουλημένα πρωταθλήματα? το σκορ είναι πλασματικό. η αδικία έγινε και γίνεται. ας έπαιζε με δέκα ο οσφπ και ύστερα θα λέγαμε άλλα τώρα
    καλύτερα Παναιτωλικός και αυτόνομος παρά σάπια πρωταθλήματα με ψευδαισθήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6 βαρας καθημερινα. αν κοψεις καποιες μπορεις και να δεις την πραγματικοτητα

      Διαγραφή
    2. γιατί δε μου λες φίλε μου για τις λάθος απόψεις μου. όσα γράφω για τη διαιτησία είναι λάθος? οι κάρτες? οι απουσίες? είμαστε βρώμικη ομάδα του συστήματος?
      δεν είπα ότι είμαστε ομαδάρα κι ούτε οτι πάμε για ευρώπη. αλλά δεν είμαστε ομάδα κέρκυρα ή πλατανιάς σε όλους τους τομείς.
      μη τα βλέπουμε όλα μονόπατα .

      Διαγραφή
  59. Εδώ φαγαμε τρία γκολ από την Ξάνθη μέ πολύ λιγότερο ποιοτικό ρόστερ σέ σχέση μέ τόν γαυρο καί δέν έπαιξε καμιά σπουδαία μπάλα, τό θέμα είναι ότι ο χαβος καλός μέν αλλά λίγος δεν, ή ομάδα σίγουρα θέλει ενίσχυση έστω καί γιά έξι μήνες μεταγραφές ώστε νά σωθούμε γιατί κάτι άλλο δέν περιμένω μόνο παραμονή όπως κάνουμε κάθε χρόνο άλλωστε.αλλιώς μήν είδατε τόν παναη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η ομαδα θελει ενισχειση στην αμυνα
    ΦΩΝΑΖΕΙΙΙΙ
    Μορα μονο να μιλας ξερεις παιξε μπαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τι ξενέρωμα ήταν αυτό χτές ρε Μωρα ξύπνααα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανύνυμε 11 Δεκεμβρίου 09.52 βεβαίως και φέρει ευθύνη ο Δημήτρης Κυριακίδης χθες. Οπως ευθύνη φέρει και γιά τέρματα που δέχθηκε σε προηγούμενους αγώνες της φετινής σαιζόν. Αυτό δεν σημαίνει οτι παραβλέπουμε την προσφορά του τα δύο προηγούμενα χρόνια.Τέλος να θυμάσαι το εξής: Καλός τερματοφύλακας δεν θεωρείται εκείνος ο οποίος είναι ανεύθυνος για τα τέρματα που δέχεται, αλλά εκείνος ο οποίος μπορεί και είναι σε θέση να κάνει την υπέρβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Διώξτε:
    Κυριακίδη,Μώρα,Μοράρ και όλους τους Λατίνους και παίξτε με παίκτες της Κ20.
    Γιατί να πληρώνεις αυτά τα συμβόλαια όταν τα ίδια αποτελέσματα θα έφερναν και οι νέοι?
    Ας πέσουμε.
    Εάν δεν μπορεις να κερδίσεις Ολυμπιακο, ΆΕΚ κλπ στην έδρα σου τότε τι την θέλεις τη Α εθνική.
    Για να μας χαλάτε τα σαββατοκύριακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΤΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΡΑ..ΚΕΡΚΥΡΑ ΞΑΝΘΗ ΛΑΜΙΑ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ....ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η απάντηση σ αυτόν που ρώτησε παλαιότερα γιατί δεν πήγε σε άλλη ελληνική ομάδα. Γιατί καμία δεν του το ζήτησε;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  65. Ανύνυμε 11 Δεκεμβρίου 09.52 βεβαίως και φέρει ευθύνη ο Δημήτρης Κυριακίδης χθες. Οπως ευθύνη φέρει και γιά τέρματα που δέχθηκε σε προηγούμενους αγώνες της φετινής σαιζόν. Αυτό δεν σημαίνει οτι παραβλέπουμε την προσφορά του τα δύο προηγούμενα χρόνια.Τέλος να θυμάσαι το εξής: Καλός τερματοφύλακας δεν θεωρείται εκείνος ο οποίος είναι ανεύθυνος για τα τέρματα που δέχεται, αλλά εκείνος ο οποίος μπορεί και είναι σε θέση να κάνει την υπέρβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ορισμένοι εδώ μέσα λένε και ξαναλένε:
    "Απ` τον Ολυμπιακο δικαιούσε να χάσεις"
    Αυτός είναι ξεδιάντροπος επαρχιωτισμός!
    Από κανέναν δεν δικαιούσε να χάσεις.
    Αυτή πρέπει να είναι η νοοτροπία της ομάδας, της διοίκησης αλλά πολύ περισσότερο των φιλάθλων.
    Η νοοτροπία μας θα πρέπει να είναι η εξής:
    Ο κάθε αντίπαλος έχει 11 παίκτες όπως κι εμείς .
    Ο κάθε αντίπαλος πρέπει να ηττηθεί.
    Πάμε για πρωτάθλημα και κάθε τι άλλο είναι αποτυχία.
    Έτσι κτίζονται οι πετυχημενες ομάδες.
    Ολα τα άλλα είναι για να δικαιολογούμε τον εαυτό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για νταμπλ παμε! Οχι σκετο πρωταθλημα... Ρε τι τραβαμε...

      Διαγραφή
    2. Οι πετυχημένες ομάδες κτίζονται με καλούς παίχτες κι όχι με... φαντασιώσεις!

      Διαγραφή
    3. Οι καλές ομάδες για να κτιστούν χρειάζονται νοοτροπία πρωταθλητή.
      Χρειάζεται πίστη, θράσος και τρέλα.
      Η λογικη για τους λογιστές. Εδώ μιλάμε για ποδόσφαιρο.
      11 αυτοί, 11 εμείς. Έτσι παίζεται το παιχνίδι!

      Διαγραφή
    4. Η τρέλα ειναι το τελευταίο καταφύγιο πριν την απελπισία.

      Διαγραφή
  67. Κύριε Κωστουλα για να σωθεί η ομάδα πρέπει από εσένα και κάτω να φύγουν όλοι, έχουν πολλά χρόνια που παίζουν με τα λεφτά σου και τα όνειρά σου και κατ επέκταση με την αγάπη χιλιάδων φιλάθλων που πιστεύουν στον παναιτωλικο.Έχουν κάνει την ομάδα μας ομάδα των περαστικών είτε από την κ 20 προέρχεται κάποιος παίχτης είτε από το εξωτερικό το μόνο που του λένε είναι να παίξει λίγο καλά για να φύγει από δω λες και παναιτωλικος είναι καταραμένη ομάδα κανένας μέσα σ αυτό το τεραστή κλαμπ δεν τούς μιλάει για όνειρα φιλοδοξίες και για στόχους αυτής της ομάδας γιατί κανένας εκτός απο εσάς και τους φιλάθλους δεν έχει,γι αυτό αν θέλετε να αλαξει η εικόνα της ομάδας αλαξτε τους όλους το συντομότερο,σας εκτιμώ πραγματικά και θα ήθελα μια απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πού είσαι ρε Χατζόπουλε και μας πήρανε σβάρνα τα ξαδέρφια τ' Χαντάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μπράβο Πάουλο Μυγας Μόρας Μαρκοφσκι σύμφωνα με το site της superleague οι παίχτες με τα περισσότερα λάθη.....ας το κοιτάξει η διοίκηση γιατί σε κάθε ματς είναι σαν να παίζουμε με 9 παίχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κουίζ??????? Γιατί οι λάτιν δεν δίνουν την μπάλα στον Μοραρ ούτε με αίτηση ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο ΜΟΡΑΡ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΑΛΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΞΕΝΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΤΡΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΑΡΚΑΡΕΙ,ΑΣ ΤΟ ΔΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δυστυχώς έχουμε πολύ δρόμο ακόμη εως τα μέσα του Φλεβάρη.Μέχρι τότε κάντε πως δεν ακούτε και δεν βλέπετε, προσευχηθήτε και ανάψτε κεριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ρε αφήστε της ανοησίες ο Παναιτωλικός δεν θέλει παίχτες, αμυντική οργάνωση θέλει.
    Με φουλ επίθεση δεν πας πουθενά, αν κάπιος δη τον Χάβο αυτό να του πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλησπερα σε ολους τους φιλους.
    Επιτηδες απο το βραδυ του Σαββατου εκανα απο-Παναιτωλικοποιηση (!),μηπως μπορεσω κι ερθω στα ισια μου.
    Τι σας φταιω μωρε να μη μπορω να κοιμηθω για δευτερο συνεχομενο Σαβωατοκυριακο?
    Γιατι να τσακωνομαι με την οικογενεια μου?
    Γιατι να κλειστω μεσα Σαββατοκυριακο,λες κι ημουνα καμμια μυξογκομενα που με σουταραν?
    Κυριε Χαβο,εσεις τα βιωσατε αυτα τα συναισθηματα?
    Κυροι Κυριακιδη,Μαρινακη,Μιχαι,Μορα,Ροτσα;Μαζουρεκ,Μαρκος Παουλι;Τσοκανη,Ντιας,Ροσα;Μοραρ νιωσατε κι εσεις σαν εμενα?
    Κυριοι Κουτσοσπυρε,Μπελεβωνη μικρε και μεγαλε,κυριε Κωστουλα,μηπως εσεις?
    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ!!!
    Κυριε Χαβε,επρεπε ΗΔΗ να αναλαβετε ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ευθυνες και να μη σας φταινε ΜΟΝΟ οι παιχτες.
    Κυριοι ποδοσσφαιριστες,πολυ μας τα ΕΧΕΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ με τις ηλιθιοτητες σας.
    Που ειναι ρε το αντριλικι σας?
    Αν ειχατε λιγο τσιπα,θα κλεινοσασταν μεσα για μερες.
    Μονο να περνατε καθε 1η του μηνος απο το ΑΤΜ για πληρωμη ξερετε?
    Που ειναι ο ποδοσφαιρικος εγωισμος σας?
    Κυριοι Μπελεβωνη μικρε και Κουτσοσπυρο,κλεισατε την πορτα να τους αρχισετε στα μπινελικια,να καταλαβουν οτι εδω δεν ειναι ξεφραγο αμπελι,ουτε παιδικη χαρα.
    Οποιος δε γουσταρει,να φυγει και να βρει καλυτερο συμβολαιο.
    Οχι ομως χωρις οφελος για την ομαδα.
    Κυριε Μπελεβωνη μεγαλε,μηπως πρεπει να αλλαξετε τον τροπο διοικησης?
    Καλο το κυριε ελεησον,αλλα καμμια φορα απαιτειται και φραγκελιο.
    Κυριε Κωστουλα,γνωριζετε πολυ καλα,οτι Ο ΠΛΗΡΩΝΩΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.
    Στον Παναιτωλικο πληρωνουν 2 μερη.
    Το ενα ειναι ο Κωστουλας,το αλλο οι φιλαθλοι.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
    Αρα ΟΙ ΜΟΝΟΙ που δικαιουνται να μιλανε ειβναι οι φιλαθλοι κι εσεις.
    Εκ των πραγματων ομως,τις αποφασεις τις παιρνετε μονος σας.
    Περιμενουμε λοιπον να βαλετε καθε κατεργαρη στον παγκο του.
    Ηδη επρεπε ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι με καθε τροπο υπευθυνοι του ποδοσφαιρικου τμηματος,να σας εχουν υποβαλλει τις παραιτησεις τους.
    Απο εσας περιμενουμε την επομενη κινηση.
    Δυστυχως,κυριοι ,παραφραζοντας τον Τεραστιο Ουιλιαμ Σαιξπηρ, φαινεται οτι κατι σαπιο υπαρχει στο βασιλειο,οχι της Δανιμαρκιας,αλλα της οδου Προυσιωτισης...
    Ελπιζω ολα να διορθωθουν γρηγορα.
    Στα ευκολα Παναιτωλικος,
    στα δυσκολα ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑ!!!
    Υ.Γ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ολους οσους ηρθαν γηπεδο και στηριξαν την ομαδα κι ειδικα στα παιδια της 6 που δεν σταματησαν να τραγουδουν.
    Σε ΚΑΝΕΝΑΝ αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πριν 2μηνες εγραψα οτι τωρα θελουν μπατσες μες τα αποδυτηρια απο τον ιδιο τον Κωστουλα ΟΛΟΙ τους. Τοτε αλλα ελεγες. θυμασαι???
      ποιος αλλος??? εγω ο αγραμματος.
      --76--
      ΔΙΠΛΟ στη τριπολιτσα ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑ

      Διαγραφή
    2. Φιλε -76- ,οχι,δε θυμαμαι
      Αυτο ομως λιγη σημασια εχει.
      Εκεινο που χρειαζεται τωρα ειναι ΓΕΝΝΑΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

      Διαγραφή
  75. Εγω ηξερα για το "βαπορι απ΄τη Περσια" που πιαστηκε στον Ισθμο της Κορινθου, με προορισμο το Ροτερνταμ. Απο την Βηρυτο του Λιβανου ειχε ξεκινησει και εγινε μεγαλο ασμα, που το τραγουδησε ο Βασιλης Τσιτσανης. Αυτα εν ετη 1976. Εδω μιλαμε τωρα οτι θα πουνε για το "παιχτρονι απ΄την Περσια". Αυτον τον Καριμ, με το δυσκολο επιθετο. Βεβαια βρηκε και τα ΄κανε. Μιλαμε επαιζε το ενα-δυο εκει με τον Φορτουνη, λες και δεν ειχαν αντιπαλους, αλλα κωνους! Τι να πω. Για να τον δουμε ομως εκει στο Μουντιαλ της Ρωσιας σε λιγους μηνες, τι ψαρια θα πιασει? Αμυντικη λειτουργια για κλαματα. Οπως το εχουμε ξαναπει κι ολοι εδω οι φιλοι συμφωνουν. Δεν ειναι κακοι οι αμυντικοι η' αμυντοκογενεις παιχτες. Οχι, γι΄αυτο λεω για αμυντικη λειτουργια και φιλοσοφια ομαδας που αμυνεται. Δεν το ξερουν μαγκες μου και βεβαια σε αυτο φερει ευθυνη ο προπονητης. Ο οποιος τηρει κατα γραμμα το σλογκαν¨ "να παιζουμε ομορφο ποδοσφαιρο, επιθετικο".Ο Παναιτωλικος ειναι μια ομαδα που δεν μπορεις να τις κανεις παρα πολλες τελικες φασεις για γκολ. Φευγει ο γυρος και οι πιο πολλες που εχει δεχτει ειναι 13, απο τον ΠΑΣ στα Γιαννινα. Δεν του κανεις πολλες λοιπον, οταν αλλες ομαδες του βεληνεκους του δικου μας, μπορει να φανε και 18-20 για πλακα και σε πολλα παιχνιδια. Υπαρχει λογος λοιπον γιατι δεν τρωει τοσες φασεις και τελικες η ομαδα. Ειναι γιατι κρατα την μπαλα, αρκετα θα λεγαμε. Οταν το κανεις αυτο, δεν απειλεισαι. Πως να το κανουμε? Εχεις τους παιχτες να το κανει. Οταν χανει ομως την μπαλα? Εδω ειναι το μυστικο. Του κανουν λιγες φασεις σχετικα, αλλα ολες επικινδυνες, που καταληγουν και πολλες στα διχτυα μας. Αυτο ειναι. Εχει δεχτει η ομαδα 20 γκολ σε λιγες οπως λεω προσπαθειες των αντιπαλων. Ποιοτητα εχουμε, δεν φοβαμαι. Οπως λεει κι ο φιλος 9.55 9 Δεκεμβριου μ.μ. καλυτερα να μαζευουμε βαθμους, οπως κανει ας πουμε η Λαρισα. Μεσα στο "Αrena" δεν χαριζει καστανα και μαζευει τα ποντακια. Θεωρω την ομαδα πιο επικινδυνη εκτος εδρας. Αν μαλιστα ο Απολλων Αθηνων δεν σκοραριζε και ο Αστερας εκτος απο 5 σερι νικες, ειχε και 5 σερι μηδεν παθητικο, θα σας ελεγα απο τωρα οτι θα βαλουμε περισσοτερα του ενος και θα κερδισουμε. Πιστευω οτι δεν θα χασουμε στην Τριπολη. Εχουμε χρονο μετα για το Β΄γυρο και για αλλαγη νοοτροπιας και ιδεων. Ισως και για καποιες προσθηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προβλημα της ομαδας ειναι τα ανυπαρκτα αμυντικα-κεντρικα χαφ που εχουμε.Κανει μπαμ στο ματι αυτο.Μας χτυπανε μονιμως απ τον αξονα.Φτανουν για πλακα μεχρι την περιοχη μας.
      Πλην του φιλοτιμου Μπεχαρανο οι αλλοι τρεις χαφ που εχουμε ειναι οι Μπραβο,Λοπεζ,Παολο.
      Ο Αργεντινος δεν υπαρχει σαν παιχτης δεν μπαινει καν στην κουβεντα.
      Ο Λοπεζ ξερει μπαλα αλλα δεν κοβει ουτε με βαλε.Αν εχει καποιον διπλα του να κανει ολη την βρωμικη δουλεια(στυλ Γοδοι)εχει καλως.
      Ο Παολο ειναι οτι και ο Σεμπα στον γαυρο.Ιμιτασιον Βραζιλιανος.Πολυ μετριος σε αναχαιτιση και κεφαλι.
      Δεν υπαρχει σκληραδα στο κεντρο.Οι Παπαζογλου,Μακος ηταν πολυ πιο γερα παιδια απ αυτους.Και κυριως ειχαν ψυχη.
      Ο Τσοκανης πηγε καλα προχθες για αυτον ακριβως τον λογο.Αν ημουν Χαβος θα τον καθιερωνα μαζι με Μπεχαρανο.
      Επισης κατι πολυ βασικο.Το διδυμο Μορας-Μιχαι ειναι πιο αργο και απ τον επιταφιο.Ας το αλλαξει επιτελους ο Χαβος.Εχουμε αλλα δυο στοπερ στο ροστερ.
      Ειναι κριμα να χεις μπροστα Ροσα,Ντιαζ,Μαζουρεκ,Μοραρ,Κλεσιο δηλαδη παιχτες με ταχυτητα και ποιοτητα και πισω τους να υπαρχει αυτο το χαλι.

      ΑΙΜΙΛΙΟΣ

      Διαγραφή
  76. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΡΗΣΗ ΛΕΕΙ΄΄ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΓΕΝΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ΄΄(ΔΙΟΤΙ Η ΠΟΛΥ ΘΛΙΨΗ ΣΕ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ).ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ(ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ)ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΦΘΑΝΑΝ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΦΘΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΙΑΣ?ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΛΠΙΖΑΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ(ΚΑΚΩΣ)ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΗΤΑΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ(ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ).ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΖΕΡΟ ΚΛΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΄΄ΒΓΗΚΑΝ΄΄ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΗΣΕΙ ΣΤΗΝ Β΄ΕΘΝΙΚΗ.Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ.ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ Β΄ΓΥΡΟ.ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ αυτό κάνουμε.Στηρίζουμε! Πως; Με κριτική.
      Μας διαβάζουν εδω μέσα.Δε μπορεί όλοι εμεις να έχουμε άδικο.
      Εδω έχουμε βασικό στην ομάδα αμυντικό χαφ, που δεν μπορεί να κάνει ούτε μια κεφαλιά, δεν πέφτει για τάκλιν και όταν πέσει κάνει ψαλίδια!
      Εδω έχουμε βασικούς παίκτες οι οποίοι μετά την τρίτη τρίμπλα κάνουν και τέταρτη! Έψαξα και είδα τα βίντεο των μεγάλων τριπλέρ, του Γκαρίτσα, του Βασίλη του Χατζηπαναγή, τέτοια δεν έκαναν .....
      Και εχουμε τον προπονητη να τους χαζεύει, στηριζομενος στο σαγώνι του, αντι να τους ρίξει καμία χ.π...α!
      Φίλε από δω και πέρα θα έχει κράξιμο!
      Η υπομονή μας εξανληθηκε! Κάθε μαλ...α θα βγαίνει στον τάκο!
      Αι σιχτήρι!! Επαγγελματίες παίκτες κατά τα άλλα!
      Εγω εάν ημουν Μορας και είχα και 35 εμφανισεις με την εθνική και νιαζόμουνα για την υστεροφυμία μου θα δήλωνα παραίτηση στο τέλος του ά γυρου και θα κρέμαγα παπούτσια!
      Δείτε πως ο Ολυμπιακός πέταξε στα σκουπίδια τον βασικό του τερματοφύλακα από μια φάση, απο ένα κακό παιχνίδι!
      Οπως ειπε και κάποιος φιλος και το πιστευω κι εγώ ακράδαντα, είμαστε η πιο χαζή ομάδα της κατηγορίας!
      Κράξιμο λοιπόν μπας και ξυπνησουμε και σωθούμε!!

      Διαγραφή
    2. Theodosopoulos12 Δεκεμβρίου 2017 - 12:01 π.μ.Φιλτατε εδω κανουμε καλοπροαιρετη κριτικη στον διφραγκο για τα λαθη του και πεφτουν να μας φανε οι της θυρας 6, γιατι τους θυξαμε την "ιερη αγελαδα" και εσυ θελεις να κραξουν παικτες και προπομητη;G.D.

      Διαγραφή
  77. ΟΛΟΙ ΤΡΙΠΟΛΗ ΑΣ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΦΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ! ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΤΡΙΠΟΛΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ.. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ ΟΥΤΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΟΥΤΕ ΧΑΒΟΣ! ΟΛΟΙ ΤΡΙΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝΕ ΠΑΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Φίλε Χαντζόπουλε, πολύ σωστα τα ειπες. Γιά ολα εχεις απόλυτο δίκαιο.Εμείς που παμε ανελλιπως στο γήπεδο ( και σε όσα εκτος έδρας μπορουμε) και τρωμε τη βροχή και το κρύο και δινουμε τα λεφτα μας για την αγαπημενη μας ομάδα , έχουμε λόγο και άποψη και πρεπει να απαιτουμε και να μην ανεχομαστε καταστασεις σν την τωρινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ριπερ σου κανω μια συσταση....σαν δε γιυσταρεις καποιον παιχτη για κσποιο χαζο λογο δικο σου θα σε παρακαλεσω να μβν το θαβεις νε αυτον τον τροπο το οτι δεν εχεις κανενα επιπιεδι το δχουμε καταλσβει ....αλλα ελεος σοβαρεψου ....ο καθε παιχτης που ειναι στην ομαδα ειναι γιατι δουλευει και αξιζει να ειναι εκει και μοχθει γι αυτο που κανει ...κσι τιποτα δεν εινατοσο ευκολο να το ξερεις .. να μην ειναι καλος μετα απο καποιο τραυματισμο γιατι θελει κσποιο χρονα για να επανελθει αυτο δεν τι ξερεις νομιζω.....και δεν γινετε να ειναι σε ολα τα παιχνιφια καλος και να μη κανει λαθοι....και εσυ κ ατμιν λιγο σεβασμο...για τα σχολεια τα οποια βγαζεις...βγαζεις αυτα που θες να βγαζεις.. ριπερ μαζεψε το στομα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Παιδιά κόψτε κάτι με τον ολυμπιακό παίξαμε και θεωρούμαι τους εαυτούς μας αδικημένους.
    Από μία μαγκιά ο κάθε ένας ξέρετε πόσες μαζέβοντε και τι ατμόσφαιρα κάνουν.
    Άσχημο το 4-1 αλλά δέστε και την εικόνα του παιχνιδιού λύγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Φίλοι μου πολύ το κουράζουμε το θέμα.
    Το σωματίο μας είναι για χαμηλές πτήσεις.Τα λεφτά που διατίθενται δεν μπορούν να εξασφαλίσουν την υπέρβαση που όλοι ζητάμε.Οι παίχτες που έρχοντε είναι χαμηλού κόστους και χαμηλών δυνατοτήτων.Οι ακαδημίες δεν μπορουν να βγάζουν κάθε χρόνο 5 Μπακάκηδες και ούτε γίνεται κάθε χρονιά να μας τυχαίνουν λαχεία όπως ο Βιγιαφάνιες ή ο Μαρτίνεζ ή ο Γκάλο.Όποιον προπονητή και να φέρει η ομάδα με τέτοιο υλικό θα κάνει μικρές αλλαγές είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο.
    Τα γράφω αυτά για να διερωτηθούμε όλοι.
    Τι ζητάμε από την ομάδα μας;
    Είναι στην super league.Δεν κινδυνεύει, και ούτε φέτος πιστεύω πως θα κινδυνέψει να πέσει.Έχουμε ένα ωραίο γήπεδο.Είμαστε οικονομικά υγειές σωματίο.
    Μας δίνεται η ευκαιρία να κάνουμε τα ταξιδάκια μας εκτός έδρας.(θα πάω στην Τρίπολη το Σάββατο με την οικογένεια μου και το κάνω σαν εκδρομή με αφορμή τον Παναιτωλικό)
    Έχουμε αναγνωρισημότητα αποδοχή και σεβασμό ως πόλη και ως ομάδα.
    Βλέπουμε στο γήπεδο μας ομάδες super league.
    Όλα αυτά δεν είναι κάτι ωραίο;Γιατί γκρινιάζουμε συνέχεια;
    Το μόνο που δέχομαι για κάποιους που γκρινίαζουν είναι οι προσδοκίες που βάζει η διοίκηση για υπέρβαση και Ευρώπη το καλοκαίρι.Αυτά όμως για κάποιον που ασχολείται με το ποδοσφαιρο είναι αστείες κουβέντες.Είναι πασιφανές από τις μεταγραφές και την προετοιμασία κάθε καλοκαίρι ποιά είναι η δυναμική της ομάδας.Οπότε ο κάθε λογικός φίλαθλος αφήνει στην άκρη τα λόγια της διοίκησης και απλά απολαμβάνει την ομάδα που έχει με όποια αποτελέσματα και να φέρει.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγειά στο στόμα σου αδερφέ!

      Διαγραφή
    2. Aδερφέ, δεν είναι αστεία μόνο η διοίκηση που μιλάει για Ευρώπες τα τελευταία χρόνια, αλλά και κάποιοι οπαδοί-προπονητές-δημοσιογράφοι, όπως ο admin, αλλά και ο coach της κερκίδας που έγραφε για τον φετινό καλύτερο Παναιτωλικό όλων των εποχών ή ο άλλος ο πιτσιρικάς sere97 (που γράφει πλέον ως ripper6) και υποστήριζε ότι δεν έχουν καλύτερη ομάδα και καλύτερους παίκτες ο Ατρόμητος και ο Αστέρας Τρίπολης, οι οποίοι όμως όπως φαίνεται οδεύουν ξανά φέτος για Ευρώπη. Και επειδή έγραψες και για 5 Μπακάκηδες κτλ που δεν βγάζουμε κάθε χρόνο, ας βγάζουμε έστω έναν κάθε 15 χρόνια, αλλά να μην τον αφήνουμε ελεύθερο να πάει σε άλλη ομάδα και να τον ξαναπαίρνουμε πίσω αργότερα στην ομάδα, το οποίο αποδεικνύει επίσης πόσο άσχετη είναι αυτή η διοίκηση. Και μπορούσε να είχε καταλάβει ο Κωστούλας ότι έχει ανίκανα άτομα στη διοίκηση της ΠΑΕ, αρκεί να κοίταζε πόσα υπερπολλαπλάσια έσοδα είχαν απο πωλήσεις παικτών τα τελευταία 15 χρόνια κάποιες άλλες ομάδες του βεληνεκούς του Παναιτωλικού (π.χ. Αστέρας Τρίπολης, Ατρόμητος, Γιάννενα, Ξάνθη κτλ). Για παράδειγμα, ο Πανόπουλος πούλησε στον ΠΑΟΚ πρόσφατα σύμφωνα με τα ρεπορτάζ έναν 17χρονο με 1.5 μύριο, δηλαδή όσα δεν πήρε ο Κωστούλας απο τις πωλήσεις Μπακάκη, Μαρτίνεζ, Βιγιαφάνιες, Ουάρντα και όλων των άλλων παικτών που πούλησε απο τότε που ανέλαβε τον Παναιτωλικό και μέχρι σήμερα.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου που φανερώνει ποδοσφαιρική παιδεία.Στο γήπεδο πας επειδή αγαπάς την ομάδα σου και όχι ανταποδοτικά ή με την προϋπόθεση της διάκρισης.Διαφορετικά τα γήπεδα δεκάδων μικρομεσαίων ομάδων στην Ευρώπη που σφίζουν από κόσμο με παλμό, κορρεό, συνθήματα, θα ήταν άδεια ή μισιγεμάτα.Αυτοί οι φίλαθλοι και οπαδοί δεν επηρεάζονται ούτε από καιρό ούτε από την έλλειψη κινήτρου.Αν τώρα έρθει κάποια στιγμή και η διάκριση με κάποιον τίτλο ή αξιόλογη πορεία έχει καλώς, αλλιώς δεν τρέχει τίποτα.Τέλος θεωρώ ότι η μη παρουσία στο γήπεδο δικαιολογείται μόνο εάν συντρέχουν οικονομικοί λόγοι.Όλα τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες.

      Διαγραφή
    4. Κύριοι δεν πρέπει νά αποδεχόμαστε τον όρο "μικρομεσαία όμάδα".
      ΜΠΟΡΟΥΜΈ!!! Ακόμα και πρωτάθλημα!
      Οπως η Λάρισα στα 80ς, όπως η εθνική το 2004!
      Η Νότιγχαμ Φορεστ πρίν τα 70ς ήταν ο Κιλκισιακός της Αγγλίας. Κι όμως και πρωτάθλημα πήρε και πρωτάθλημα ευρώπης δις! Ασε η Λέστερ!
      Είδαμε και τις "μεγάλες ομάδες". Την ΆΕΚ της Γ εθνικής, τον ΠΑΟ του χρόνου, τον Άρη!
      Η ΑΕΚ φέτος κάνει πορεία στο ΟΥΕΦΑ και είναι πρώτη στο πρωτάθλημα με βασικούς πρώην παίκτες μας!

      Δεν είπε κανείς να σταματήσουμε να βλέπουμε την ομάδα. Θα την βλέπουμε,αλλά θα φωνάζουμε κιόλας!
      Γιατί έχουμε τις καλύτερες συνθήκες και ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε απαιτητικοί απο το αγωνιστικό τμήμα.
      Όπως και η διοίκηση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!

      Διαγραφή
    5. Φίλε μου τα παραδείγματα που ανέφερες ήταν εξαιρέσεις που ποτέ δεν έκαναν ισότιμες τη Λέστερ και τη Νότιγχαμ με τη Μάντσεστερ Γ ή τη Λάρισα με Ολυμπιακό.Βέβαια αυτή είναι και η ομορφιά του ποδοσφαίρου.Συμβαίνουν και οι εκπλήξεις.Αν ο Παναιτωλικός κέρδιζε πρωτάθλημα ή έκανε πορεία στο Γιουρόπα και την επόμενη χρονιά ήταν στη μέση της βαθμολογίας ο οπαδός που διαρκώς ψάχνεται να του φταίει κάτι θα έλεγε ότι κορέστηκε τα είδε αυτά που ήθελε και δεν έχει κίνητρο.Οι της Λέστερ συνεχίζουν να πηγαίνουν πάνω από 30.000 κατά μέσο όρο. Σημαντικό να διαθέτεις αυτογνωσία, ποιο είναι το βεληνεκές της ομάδας και ανάλογα να σχεδιάζεις.Άρα πας στο γήπεδο για την αγάπη προς την ομάδα και οι μοναδικές φωνές πρέπει να είναι εμψύχωσης και όχι απαίτησης.

      Διαγραφή
  82. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ. Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδια της ΘΥΡΑΣ6. Ημουν και εγω στο γηπεδο και ακομη δε πιστευω οτι χασαμε με τετοιο σκορ. Ζω για να ελπιζω. Διπλο στη Τριπολη ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΕ μας.
    --76--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ Theodosopoylos Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.Ο ΦΟΒΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΑΡΡΩΣΤΗ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΣ ΣΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΥΣΗΣ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΡΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ)ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ.....ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΥΣΟ ΒΑΘΜΟ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ηρεμηστε ολοι.Εχει πεσει ο Πλατανιας.Τελειωνει και ο Βαζελος.Εκλεισαν οι δυο θεσεις της ουρας.Εδω πανηγιριζουν Απολλωνακι και Κασιωπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτάσε και συ 40 συμμετοχές στην Α΄ εθνική, όπως το "Απολλωνάκι" και μετά μίλα!

      Διαγραφή
  85. Παντως -συντομα οπως φαινεται- καποιος θα κουνησει μαντηλι...
    Η προχτεσινη εμφανιση φαινεται-επιτελους- οτι θορυβησε πολλους
    Ιδωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΡΑΣ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτός έχει φύγει εδώ και ένα μήνα........ Να πάει στο καλό και να μην μας γράφει...

      Διαγραφή
  86. Αυτό που συμβαίνει , είναι απόρροια του διοικητικού καθεστώτος που επικρατεί χρόνια στη δική μας ομάδα. Ξέρουμε ότι το κουμάντο το κάνει το μεγάλο αφεντικό που διαλέγει το επιτελείο του και άτομα –υποτίθεται- της εμπιστοσύνης του, είτε από συγγενικά του πρόσωπα, είτε απο τον στενό κύκλο του . Το λάθος με το εκάστοτε μεγάλο αφεντικό είναι που νομίζει ότι όλοι αυτοί προσφέρουν. Δεν ξέρει φυσικά πόσο άμπαλοι μπορεί να είναι και πόσο φοβιτσιάρηδες που δεν τολμούν να κάνουν ούτε μια εισήγηση προς τον μεγάλο. Αυτοί φυσικά και το ξέρουν και ζώντας με την καθημερινή αγωνία και αβεβαιότητα μην χάσουν τις έμμισθες θεσούλες τους και τους παχυλούς μισθούς τους δεν τολμούν να θίξουν κανένα κακώς κείμενο. Ας έλθουμε στα δικά μας και στον Κωστούλα που άφησε την ομάδα σε μια διοίκηση διορισμένη και υποτίθεται ότι ο ίδιος συμμετέχει από τη θέση του μεγαλομετόχου. Εσείς περιμένετε να πάρουν αποφάσεις αυτοί οι άνθρωποι? Δεν το κάνουν γιατί άλλος χρηματοδοτεί κι όχι εκείνοι .Να εισηγηθούν στον ιδιοκτήτη Κωστούλα λύσεις προβλημάτων? Μα τότε θα τα ακούσουν χοντρά και κινδυνεύουν να πάνε όλοι σπίτι τους, πρώτον γιατί δεν του τα είπαν νωρίτερα, δεύτερον γιατί τα άφησαν και έφτασαν στο απροχώρητο και τρίτον γιατί θα ξεγυμνωθούν οι ίδιοι. Αφήνουν λοιπόν οι καρεκλοκένταυροι την κατάσταση ως έχει , όλοι βολεύονται κι αν στραβώσει κάτι θα το ρίξουν στην κακιά τύχη και τη διαιτησία. Ναι η κακιά διαιτησία τους ψιλοβολεύει ,όπως βολεύει τον κυρ Σάββα που θέλει να αρμέγει τον Μαρινάκη από το πόστο του και γυρίζει την ομάδα εποχές πίσω.
    Αν διαφωνείτε και δεν συμβαίνουν τα παραπάνω και ο Κωστούλας είναι γνώστης των πραγμάτων και μιάς και τα παράτησε, ίσως αυτή η κατάσταση να τον βολεύει , σου λέει «άστους εκεί στις καρέκλες τους να λουστούν την αποτυχία μέχρι το τέλος»
    Γιαυτό μην περιμένετε ούτε ανασχεδιασμούς ,ούτε μέτρα. Η ομάδα έτσι θα πορευθεί κουκουλώνοντας προβλήματα ,κι αν δεν πέσει φέτος είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα γίνει του χρόνου.
    Δείτε τη σύνθεση της διοίκησης και βγάλτε συμπέρασμα. Στο σημερινό status της ομάδας έχουμε δύο άνδρες που Ο ΕΝΑΣ ΠΡΟΕΔΡΕΥΕΙ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕΙ.
    Αυτά…μετά λύπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλημερα.
    Η ομαδα χρειαζεται επειγοντως μεταγραφες.
    Το καλο ειναι οτι δεν χρειαζεται πολλες(εκτος αν εχουμε πολλες αποχωρησεις).
    Οπωσδηποτε θελουμε ενα αμυντικο χαφ σκυλο στην θεση του Μπραβο να πλαισιωσει τους Μπεχαρανο,Παολο.
    Απο κει και περα αν θελουν να παρουν και εναν παιχτη μπροστα(αρ.εξτρεμ η φορ)εχει καλως αν και η χρονια βγαινει για μενα με τους παιχτες που εχουμε μεσοεπιθετικα.
    Δυστυχως ομως δεν ακουγεται κατι μεχρι στιγμης εν αντιθεση με αλλες ομαδες(που εχουν παρομοιους στοχους).

    ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΘΟΣΤΕ ΚΑΙ ΛΈΤΕ ΣΥΝΕΧΟΣ ΨΈΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΑΦΤΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΌΣΜΟ ΠΈΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΈΡΗ Ο ΑΛΟΣ ΓΙΑΤΊ ΠΆΕΙ ΓΉΠΕΔΟ ΈΤΣΙ ΘΑ ΈΡΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΟΣ ΠΑΛΙΆ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΈΤΡΙΝΑ ΧΡΌΝΙΑ ΑΚΌΜΗ ΕΡΧΌΤΑΝΕ ΤΟΡΑ ΠΆΕΙ ΓΉΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΗ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΠΆΕΙ.ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΓΙΑ ΚΆΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ Η ΠΆΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΈΝΑΣ ΠΕΧΤΑΡΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΉΣΟΥΜΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΓΏ.ΛΕΤΕ ΚΆΠΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΟΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΓΊΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΙ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΉΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΓΆΠΗΣΕ.ΚΑΙ ΝΑΜΗΛΗΣΟ ΞΕΚΆΘΑΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΆΛΑΒΕ ΓΙΑΤΊ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΈΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΈΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΜΕ ΈΝΑ ΚΑΛΌ ΛΌΓΟ ΓΙΑΤΊ ΌΛΟΙ ΔΕΝ ΓΝΟΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΑ ΑΠΌ ΑΓΟΝΗΣΤΗΚΑ ΘΈΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΌΜΑΣΤΕ ΑΠΌ ΕΣΆΣ ΠΟΎ ΕΊΣΤΕ ΠΟΙΟ ΚΟΝΤΆ ΣΤΟ ΑΓΟΜΗΣΤΗΚΟ ΚΟΜΜΆΤΙ.ΛΥΠΟΝ ΛΈΤΕ ΌΤΙ ΦΤΕΝΕ Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΈΣ ΌΣΟΙ ΈΧΟΥΝ ΈΡΘΕΙ ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΠΆΕΙ ΚΑΛΆ Η ΟΜΆΔΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΆΛΗ ΠΑΓΗΔΑ ΠΟΥ ΛΈΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΈΤΗ ΑΠΟΓΟΉΤΕΥΣΗ ΌΤΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΥΓΕΊΕΣ ΟΜΆΔΑ ΔΕΝ ΧΡΟΣΤΑΜΕ ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ.ΚΑΙ ΚΆΘΕ ΧΡΌΝΟ ΔΕΝ ΓΝΟΡΗΖΗ ΚΑΝΗΣ ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ ΟΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΜΆΔΑ.ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΟΜΟΣ ΠΗΣΤΕΒΗ ΌΤΑΝ ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΆΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΌΧΟΥΣ ΓΝΟΡΙΖΗ.ΚΑΙ Η ΟΜΆΔΑ ΤΟΥ ΠΕΡΝΗ ΌΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΚΗΝΗΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΆ ΕΊΣΑΙ ΜΙΑ ΑΞΙΌΛΟΓΗ ΟΜΆΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΑ ΈΓΡΑΨΑ ΛΥΓΩ ΓΡΉΓΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλε για να σε βοηθήσω και να σε βγάλω από τις απορίες και την αγωνία άκουσεμε καλά.
      Ο Παναιτωλικός σαν στόχο έχει και έτσι είναι το σωστό, την καθιέρωση στην super league.Μην παραμυθιάζεται ότι έχουμε καθιερωθεί και είμαστε υπολογίσιμη ομάδα.Θελουμε πολλά ψωμιά ακόμα για να γίνει αυτό.Οποτε η χρόνια θα ξεκινάει με τον στόχο να έχουμε άνετη παραμονή και να είμαστε υπολογίσιμη ομάδα.Για να γίνουμε μια ομάδα που θα φοβίζει και θα κυνηγάει την υπέρβαση, δηλ δηλαδή την είσοδο στην πεντάδα θα χρειαστεί πρώτα να περάσουμε από αυτό το επίπεδο που είμαστε τώρα.Ειναι μεγάλο λάθος να συγκρίνουμε την ομάδα μας με τον Ατρόμητο, τον Πανιώνιος, τον Αστέρα, την Ξάνθη, ή ακόμα και τα Γιάννενα.Προσπαθουμε να φτάσουμε στο επίπεδο τους και εγώ προσωπικά νομίζω πως με υπομονή θα τα καταφέρουμε.Αλλα θέλει δουλειά.Μια καλή χρόνια φωτοβολίδα στο σύνολο της παρουσίας στην super league δεν μας κάνει αυτόματα ομάδα καθιερωμένη ομάδα και έτοιμη για την υπέρβαση.Οποτε αυτός είναι ο στόχος.
      Όμως φίλε στο γήπεδο δεν πας για τον στόχο.Πηγαινεις γιατί γουστάρεις την ομάδα σου.Ετσι απλά.
      Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ

      Διαγραφή
  89. Προτάσεις για τον προπονητή και όχι κράξιμο:
    Α) Τσενάμο στο τέρμα για εξόδους ψηλά.
    Β) τρία στόπερ με Χαντάκια για ταχύτητα
    Γ) Ο Κλέσιο δεν το έχει με το γκολ, βάλε τον φουλ μπάκ Θα βοηθήσει και με την ταχύτητα.
    Δ)Ο Μαρινάκης δείχνει ότι μπορεί στο κέντρο και σαν αμυντικό χαφ, κάνει και κάθετες, είναι και σοβαρός,
    Θα πάρει και καμια κεφαλιά. Το ίδιο κι ο Τσοκάνης,έδειξε ότι το έχει για αμυντικό χάφ.
    Ε)Στείλε τον παικτη Μάρκος Πάουλο στη τελευταια γωνίτσα στο βάθος του πάγκου!
    Στ)Εξηγείσου στους Ρότσα, Ρόζα,Μάτζουρεκ και Ντίας ότι σε περιπτωση τρίτης τρίπλας σε παιγνίδι, 1 μηνα εκτός δεκαοκτάδας!
    Ζ)Το Ρόζα στις γιορτες στείλε τον για βάρη το ιδιο ακι τον Μοράρ.
    Η)Ξεκίνα με Μακόφσκι, αλλα όχι φορ, αλλα στη θεση του Μοράρ αριστερα, να παιζει φάτσα το τέρμα και να συνδυάζεται. Ξερει μπάλα ο σέρβος αλλά φουνταριστός παιζει με πλάτη και πέφτει συνέχεια κάτω και μας σπάει τα νεύρα.Απαγόρεψέ του την πτώση.
    Θ) Και τέλος μια πρόταση που ξέρω θα την κοροιδέψουν πολλοί αλλα δεν χάνεις να την δοκιμάσεις στην προπόνηση.Ένα απο τα καλά του Μυγα είναι η δύναμη και το κορμί.Επίσης το βολιδάτο σουτ. Άμα θές να γεμίσεις καμιά φορά περιοχή και να απασχολήσεις τα σέντερ μπάκ δοκίμασέ τον φόρ!
    Αφού φορ περιοχής δεν έχεις ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μιλας για μυγα εδω μεσα γιατι τους πιανει αλεργια καποιους....αλλα εχει ο καιρις γυρισματα......δουλευε παλικαρι μου και ολα καλα θα πανε και θα το βουλωσουν μερικοι σε πηγε λιγο πισω ο τραυματισμος εχεις χρονο ....και θα τα καταφερεις να τους αποδειξεις ποσο αξιζεις....γιατ αξιζεις......

      Διαγραφή
  90. Το είχα πει κ παλιότερα, ο χαβος δεν είναι κ τόσο αξιόλογος προπονητής, κ μην στραβονουν μερικοί εδώ μέσα έχει την ομάδα κ τους πεχτες πολύ καιρό τώρα. Τότε είχε πεχταραδες μαρτινες.βιγιαφανεςκαπελ κ πόλους άλλους που ξέρετε. .ΓΙΏΡΓΟΣ.ΧΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Φίλε μου στο γήπεδο πάμε γιατί μας αρέσει το ποδόσφαιρο.
    Η ομάδα μας παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο, για τα αποτελέσματα σταματήστε τη γλοσοφαγιά να αλλάξουν και να έρθουν καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ο παναιτωλικος θα παρει το 2 στη τριπολη!
    Επισης χρειαζεται ,εδω και καιρο το γραφουμε,εξτρεμ,ειδικα αριστερο και βεβαια αμυντικο χαφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατήρησες ότι έπεσε τόσο πολύ και ανεξήγητα το διπλό αύριο στο ματς με τον Αστέρα απο τις στοιχηματικές, γι΄αυτό το λες; Eίναι το αντάλλαγμα (μέσω Μποροθρύλου) για το διπλό του γαύρου τη προηγούμενη αγωνιστική στο Αγρίνιο;

      Διαγραφή
  93. Γράφουν κάποιοι πως είναι ντροπή να χάνεις από τον Ολυμπιακό.Αυτό σας πείραξε ρε παιδιά;Όλα τα άλλα είναι εντάξει στην ομάδα;Η Παναχαική μιαλάει με τον Αραβίδη.Η Πααναχαική της Β εθνικής.Ο Παναιτωλικός δεν έχει επιθετικό πρόβλημα;Αλλά μαλλον δεν μας κάνει ο΄Αραβίδης.Όπως δεν μας έκανε ο Μωραίτης που τον δώσαμε ελεύθερο δωράκι στην Παναχαική.Έχετε καταλάβει πως τις τελευταίες χρονιές μένουμε στην κατηγορία όχι γιατί είμαστε καλή ομάδα αλλά γιατί υπάρχουν διαλυμένα σωματία τα οποία πέφτουν και μας ξελασπώνουν;Θα τελειώσει η τύχη μας.Αυτό που βλέπω εγώ στην ομάδα δεν είναι προγραμματιμός ούτε σταθερότητα ούτε διόρθωση των λαθών που κάνουμε.Είναι ερασιτεχνισμός και άρπακολα κινήσεις.Η τύχη μας ευνόησε πολλές χρονιές αλλά θα τελειώσει και θα πέσουμε κατηγορία και τότε προβλέπω κατρακύλα γιατί όλοι αυτοί που τώρα στρογγυλοκάθοντε στα επίσημα δεν θα ξαναπατήσουν γήπεδο και είναι δύσκολες οι εποχές για να εμφανισθούν επενδυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κάθεστε και λέτε συνεχώς ψέματα στους εαφτού σας και στο κόσμο.
    Πείτε την αλήθεια για να ξέρει ο άλλος γιατί πάει γήπεδο.
    Ετσι θα έρθει και περισσότερος κόσμος όπως παλιά.
    Και στα πέτρινα χρόνια ακόμη ερχότανε.
    Τώρα πάει γήπεδο και δεν ξέρει για ποιο λόγο πάει.
    Πάει για την ομάδα, για κάτι καλύτερο η πάει για να βγει κανένας παιχταράς να τον πουλήσουμε;
    Ο κόσμος είναι μπερδεμένος όπως και εγώ.
    Λέτε κάποια πράγματα και αναρωτιόμαστε τι γίνετε σε αυτή την ομάδα που αγαπήσαμε και μας αγάπησε.
    Και να μιλήσω ξεκάθαρα για να καταλάβετε γιατί είμαστε και είμαι μπερδεμένος για να βοηθήσετε και εμένα και τον κόσμο με ένα καλό λόγο γιατί όλοι δεν γνωρίζουμε πολλά από αγωνίστηκα θέματα και στηριζόμαστε από εσάς πού είστε ποιο κοντά στο αγωνιστικό κομμάτι.
    Λοιπόν λέτε ότι φταίνε η προπονητές όσοι έχουν έρθει όταν δεν πάει καλά η ομάδα και η μεγάλη παγίδα που λέτε και είναι σκέτη απογοήτευση ότι είμαστε υγιής ομάδα δεν χρωστάμε όλα είναι καλά.
    Και κάθε χρόνο δεν γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο στόχος της ομάδας.
    Ενας άνθρωπος όμως πιστεύει όταν όλα είναι καλά σε μια ομάδα και γνωρίζει τους στόχους .
    Και η ομάδα του παίρνει ότι καλύτερο κινείτε στην Ελλάδα και γενικά είναι μια αξιόλογη ομάδα.
    Ευχαριστώ και συγγνώμη τα έγραψα λήγω γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ 6.38μ.μ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΓΙΝΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΡΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΄΄ΤΡΕΧΟΥΝ΄΄ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ Α.Ε.ΦΥΣΙΚΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ΄΄ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ΄΄ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΙΣΟΣΚΕΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙ΄ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΗΡΩΙΝΗΣ-ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ-ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΝΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ-ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΘΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ.ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ.ΛΕΝΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ΄΄ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ΄ΕΑΝ ΕΛΘΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ΄΄.ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ -ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΗΛΘΑΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ-ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ.ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ Α΄ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ-ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΑΣΚΗΣΕΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ-ΟΜΩΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η Ν.Δ ΜΕ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ.ΕΓΩ ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ ΣΕ ΄΄ΚΑΛΥΨΑ΄΄ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΣ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΜΑΣ!!!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ;Τι προσπαθείς να πεις;Τα τελευταία τρία χρονια έχουμε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τα προβλήματα της οικονομίας έγιναν χειρότερα.Ή μήπως ζεις σε άλλη χώρα;Άσε την πολιτική ανάλυση των προβλημάτων σε παρακαλώ για να μην αρχίσουμε τέτοια συζήτηση εδώ μέσα και επικεντρώσου στις σεβαστές απόψεις σου για την ομάδα μόνο.
      Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ

      Διαγραφή
  96. Ο Μαρκοφσκι κλεινει Λεβαδειακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ο Ζόραν Βούλιτς μετά από δυόμιση μήνες στον πάγκο του Απόλλωνα αποχαιρέτησε την Ελλάδα και σε συνέντευξή του στο sport24.gr μίλησε για πολλά. Ακόμα και τον… Παναιτωλικό. Δείτε τι απάντησε στην ερώτηση:

    – Ποια ομάδα σας εξέπληξε περισσότερο;

    «Νομίζω ότι η ομάδα που δεν αξίζει να βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται είναι ο Παναιτωλικός. Όταν παίξαμε μαζί τους, είδα ότι έχουν μπροστά πολύ ποιοτικούς παίκτες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονηρός ο Βούλιτς. Μπήκε απευθείας στην Ελληνική νοοτροπία. Σου λέει ποιά ομάδα είναι έτοιμη να σουτάρει το προπονητή της; Aς πω κάποια καλά λόγια για τους παίκτες, ποτέ δεν ξέρεις.

      Διαγραφή
  98. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ ΡΕΠΟΡΤΕΡ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ .ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ!!!-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.