Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

O Κωστούλας βάζει το σκέπαστρο

Είναι πλέον γεγονός και επιβεβαιώνεται και από τα επίσημα χείλη ότι ο πρόεδρος του Παναιτωλικού αποφάσισε να βάλει το σκέπαστρο στο πέταλο.

Το έργο είχε σταματήσει για λόγους που είναι γνωστούς αλλά πλέον ο Κωστούλας το πήρε απόφαση και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου με την νέα χρονιά το γήπεδο του Παναιτωλικού θα έχει νέα μορφή.



Τέλος επειδή πολλοί ρωτάτε για φωτεινό πινάκα κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται αφού μιλάμε για μια πολύ ακριβή αγορά.

45 σχόλια:

  1. "Gremlin": Aυτά είναι! Κούκλα το κλουβί. Κράτα και τα εισιτήρια ως έχουν Πρόεδρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητηρια στον Κωστουλα γιατι θα ειναι πολυ σημαντικο να μπει σκεπαστρο στην πιο πολυπληθη κερκιδα του γηπεδου.ομως εχω να κανω δυο ερωτησεις.ποσο δυσκολο ειναι το σκεπαστρο που καλυπτει το διαζωμα,να το επεκτεινουν γιανα καλυπτει ολη την μικρη κερκιδα;μονο θετικα αποτελεσματα θα εχει αυτο.
    και δευτερον,αυτη η τεραστια πινακιδα στο πεταλο με την επιγραφη ''kapsalis'' για ποιο λογο δεν εχει αφαιρεθει;η δυσαρεσκεια του κοσμου ειναι εμφανεστατη.επιπλεον,η αυξηση των θεσεων στο πεταλο θα επιφερει και αυξηση των εισιτηριων,αρα και αυξηση των εσοδων.απ ολες τις πλευρες προς το συμφερον ολων ειναι να επανελθουν οι θεσεις.
    υγ:admin,μπορεις σε παρακαλω καποια στιγμη,οταν εχεις χρονο,να αφιερωσεις ενα αρθρο γιανα ενημερωθουμε τι συμβαινει με τους οργανωμενους και αν υπαρχει κατι στο προσκηνιο που ισως αλλαξει τα πραγματα;ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το σκεπαστρο στη μικρη συμφωνω αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι τεχνικα εφικτο. Το πεταλο χτιστηκε με προβλεψη για σκεπαστρο αλλα στη μικρη θα πρεπει να γινει οτι κ στη μεγαλη δηλαδη κολωνες πισω απο την κερκιδα στο πεζοδρομο πραγμα που δε νομιζω οτι εχει δικαιωμα να το κανει. Μονη λυση ειναι ξηλωμα της μικρης κ χτισιμο απ την αρχη με υποδοχες για σκεπαστρο αλλα οπως ολοι καταλαβαινουμε το κοστος θα ναι τεραστιο για τα δεδομενα της ομαδας.
      Για την πινακιδα στο πεταλο φανταζομαι εχει μπει σαν διαφημιση οποτε φετος δε παιζει να βγει αλλα απ του χρονου δυσκολα θα την ξαναδουμε.
      Υ.Γ εκεινο το κινημα νομοταγων κατιτελοςπαντων τι να κανει ρε παιδια? Παντως χαλαλι με διεψευσε η παε γιατι θεωρουσα οτι ηταν απιθανο να μπει. Να ριξουν νερο στο κρασι τους κ οργανωμενοι με διοικηση να ναι ακομη καλυτερο το κλουβι του χρονου. Φετος οτι εγινε εγινε

      Διαγραφή
    2. Φιλε sere97pisl μακαρι οντως να πραγματοποιηθει αυτη η κινηση της διοικησης του Παναιτωλικου και να μπει το σκεπαστρο στο πεταλο. Το λεω αυτο, γιατι στην Ελλαδα πρεπει να κραταμε μικρο καλαθι, σε οτι εχει να κανει με γηπεδα, νεες κατασκευες αυτων,αναμορφωσεις κι ανακατασκευες. Επισης η χωρητικοτητα του πεταλου με τα 1200-1300 ισως ατομα που παιρνει, αν δοθει και το τμημα που παραμενει κενο λογω της διαφημισης, ειναι η μικροτερη κι οχι η πολυπληθεστερη κερκιδα, ετσι? Να θυμισουμε οτι η μεγαλη χωραει περι τους 3100 θεατες, η μικρη απεναντι γυρω στους 2100, μαζι με το μικρο ανω διαζωμα της μεταλλικης. Συνολο χωρητικοτητας 6500 περιπου. Οπως και οτι για να σκεπαστει η μικρη εξεδρρα, χρειαζεται απλα ενα νεο σκεπαστρο σε εκεινη την πλευρα! Αυτο το τελευταιο χαρακτηριζεται απο μεγαλο βαθμο δυσκολιας, μετα την μεταλλικη κατασκευη που υπαρχει εκει, αλλα και για αλλους λογους που δεν ειναι του παροντος.....ΣΤΕΦΑΝΟΣ.....

      Διαγραφή
    3. θα προσπαθησω να απαντησω και στους δυο σας παιδια μεσα απο ενα σχολιο.αρχικα θεωρω πως το διαζωμα της μικρης πρεπει να επεκταθει περα περα ωστε να αυξηθει και η χωριτικοτητα.αν μειωθουν και οι τιμες των εισιτηριων στο διαζωμα στα 7,8 ευρω θα ειναι γεματο γιατι ειναι ισως η καλυτερη κερκιδα απο αποψη θεας.επισης η μικρη κερκιδα δεν χρειαζεται να καλυφθει με σκεπαστρο αναλογο της μεγαλης,για τον απλουστατο λογο οτι λογω της μικρης χωριτικοτητας της(2000 θεσεις περιπου)μπορει να σκεπαστει με μια απλουστερη κατασκευη παρομοιας με το μικρο σκεπαστρο πανω απο το διαζωμα.απλως θα επεκταθει το σκεπαστρο του διαζωματος σε ολο το μηκος της μικρης κερκιδας.δεν ειναι κατι το ακατορθωτο,ουτε το εξωπραγματικο απο οικονομικη αποψη.για την πινακιδα κανενα σχολιο πλεον.ειναι αντιαισθητικο σαν θεαμα να χωριζει το πεταλο στα δυο.ελπιζω πως το εχουν υποψη τους και του χρονου το πεταλο θα ειναι οπως οταν φτιαχτηκε.
      τελος,ελπιζω οι οργανωμενοι να επιστρεψουν,αλλα και να συζητηθουν τα προβληματα τους με την διοικηση,γιατι δεν γινεται να χουμε παλι τα ιδια.

      Διαγραφή
    4. Νομιζω οτι το διαζωμα δε γινεται να επεκταθει για πολεοδομικους λογους αλλα δε βαζω κ το χερι μου στη φωτια. Κ παλι ομως αν θες να καλυψεις ολη τη μικρη ως κ τις μπροστινες θεσεις με σκεπαστρο δεν αρκει το διαζωμα, χρειαζεται νεα κατασκευη που θα το επεκτεινει σε μηκος κ πιστευω πως το κοστος για να γινει αυτο δεν ειναι καθολου μικρο.

      Διαγραφή
  3. Συμφωνω απολυτα με τους δυο πρωτους φιλους
    Ακουγεται εδω κι ενα μηνα για το σκεπαστρο(και φωτεινο πινακα),αλλα τωρα φαινεται οτι επιβεβαιωνεται κιολας.
    Σιγουρα πρεπει να αφαιρεθει η διαφημηση απο το μεσον της εξεδρας κι ακομα πιο σιγουρα δεν πρεπει να αυξηθει η τιμη των εισητηριων,οχι μονο εκει αλλα σε ολο το γηπεδο.
    Οσον αφορα το υστερογραφο του sere97pisl,θα ηθελα να πω οτι φιλος που κατα καιρους γραφει εδω μεσα και τον θεωρω ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΟ ΚΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ,μου εχει μεταφερει οτι στο παρασκηνιο υπαρχουν συζητησεις εδω και καιρο για επιστροφη των οργανωμενων, κατι που θα γινει με την εναρξη της νεας ποδοσφαιρικης χρονιας.
    Περιμενουμε λοιπον να ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΞΑΝΑ στο σπιτι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα θέμα επιστροφής δεν υπάρχει, ούτε καμία συζήτηση έγινε με τους οργανωμένους,μάλλον δεν δεν ξέρεις τον κωστουλα ?

      Διαγραφή
    2. μακαρι φιλε μου να ειναι ετσι οπως τα λες.αν η νεα χρονια μας βρει με ανακαινισμενο γηπεδο,γεματο και με τους οργανωμενους μαζι,δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα.αν στο μεταξυ η ομαδα ενισχυθει οσο χρειαζεται,η επομενη χρονια θα ειναι αρκετα ελπιδοφορα απ ολες τις αποψεις.

      Διαγραφή
  4. Το φίλικό με την Ακρόπολη ήταν για τα 90 χρόνια του συλλόγου ή να περιμένουμε τη Φιορεντίνα ?
    Επίσης ποιοι παίχτες φεύγουν απο το ρόστερ ?
    Μπορείτε να ενημερώσετε τι θα γίνει με οργανωμένους και παε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις καυτες αποριες.... Που να πηγαινες και γηπεδο ....

      Διαγραφή
  5. Ευεργετης με ολη την σημασια της λεξης ο Προεδρος σας. Που τα ξαναδατε τσοπανιδες τετοια μεγαλεια. Καποιοι δεν τον θελουν κοιλας. Ειστε αστειοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ευεργέτης ο Κωστούλας, όντως, αλλά δεν είναι ωραίος ο τρόπος σου. Αν θες να μας πεις την άποψή σου άλλη φορά να το κάνεις όμορφα και πολιτισμένα γιατί τώρα εσύ είναι ο ''τσοπάνις''...

      Διαγραφή
    2. Μωρή βαζελογαυρινα αγρινιωτισσα.....

      Διαγραφή
    3. μακαρι να ειχες φιλε μου το επιπεδο ενος τσοπανη.φαντασου ποσο κομπλεξ εχεις μεσα σου γιανα ερχεσαι σε site ξενης ομαδας ισα ισα γιανα προσβαλεις τους φιλαθλους για την καταγωγη τους.σου εχω νεα λοιπον μεγαλε.οχι απλα δεν ντρεπομαστε για το Αγρινιο,αλλα ειμαστε υπερηφανοι.αντε σε κανα site του ποκ τωρα και αδειασε μας τη γωνια.

      Διαγραφή
  6. Τα έγγραφα εδώ και κάποιες μέρες!!! Και δεν το πίστευε κανείς, θα γίνουν και άλλα εντυπωσιακά πράγματα στο γήπεδο μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι εννοεις ρε φιλε οτι θα γινει;γιατι δεν μιλας καθαρα;πες μας ακριβως τι εχεις ακουσει πως θα γινει.

      Διαγραφή
  7. ακριβος ο πινακας?
    http://rousis.gr/products-gr/%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC/103-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-score
    με το πρωτο search στο google !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Admin ακριβως πάμφθηνος ειναι!
      G6

      Διαγραφή
    2. Αυτοί οι πινάκες είναι πολύ μικροί. Από την ΠΑΕ μου είπαν ότι είναι πανάκριβοι και κοστίζει όσο μια μεταγραφή.
      Τώρα τι να σας πω…

      Διαγραφή
    3. αφηστε τους πινακες ρε παιδια.δεν θα βελτιωσει σε τιποτα την εικονα στο γηπεδο ενας πινακας.την εικονα θα την βελτιωσει ενα σκεπαστρο στη μικρη κερκιδα και στο πεταλο και η αφαιρεση της πινακιδας στο πεταλο.εγω εχω ξαναπει πως το διαζωμα πρεπει να επεκταθει σε ολη την μικρη κερκιδα.αν ριξουν και τις τιμες του εισιτηριο στα 7,8 ευρω μονο κερδος θα υπαρχει.δεν εχουν να χασουν τιποτα.το γηπεδο μας θα αλλαξει σε σημαντικο βαθμο.

      Διαγραφή
    4. Τα κυαλια για να βλεπουμε τι γραφει τα δινει η εταιρεια η τα φερνουμε απ το σπιτι μας? Το 80x80 το ειδατε η ουτε καν? Αφηστε που αυτος ο πινακας ειναι μια μ...α κ μιση. Αν ειναι να μπει πινακας να μπει σωστος αλλιως καθολου κ αν οντως το κοστος ειναι οσο μια μεταγραφη προτιμω τη μεταγραφη. Κ προφανως στη παε θα το εψαξαν, δε νομιζω οτι μασησαν φυλλα δαφνης κ το υπολογισαν.

      Διαγραφή
  8. Όσοι ακούτε τον Gato δεν θα χάσετε...και σας παραπέμπω στην είδηση που έδωσα την ημέρα του αγώνα με την ΑΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Απάντηση







      GATOS20 Μαρτίου 2016 - 7:16 μ.μ.

      Στο καλό κλίμα της ημέρας θα σας δώσω μια καλή είδηση,το καλοκαίρι έρχονται ευχάριστες αλλαγές στο γήπεδο!
      Με πρόεδρο τον Κωστούλα μόνο μπροστά μπορούμε να πάμε!
      Απάντηση

      Απαντήσεις






      sere97pisl20 Μαρτίου 2016 - 9:31 μ.μ.

      3 πραγματα πρεπει να γινουν στο γηπεδο.1)να μπει σκεπαστρο στο πεταλο(αν οχι και στην μικρη)
      2)να φυγει απο το πεταλο η τεραστια-αντιαισθητικη πινακιδα που δεν εχει λογο να υπαρχει.και να προστεθουν ξανα οι θεσεις(περιπου 300-350 καθισματα)
      3)να γυρισει η θυρα 6 στο γηπεδο.
      μονο ετσι.







      Ανώνυμος21 Μαρτίου 2016 - 12:33 π.μ.

      φιλε gatos αν ειναι τοσο μυστικο μοιρασου το με φιλους και συγγενεις παρα να κομπαζεις οτι εχεις εσωτερικη πληροφορηση και να βαζεις τον κοσμο να κανει υποθεσεις η να αλλαχτει απλα ο χλοοταπητας και να μας πεις σας τα'λεγα απο το μαρτη







      Gatos21 Μαρτίου 2016 - 6:39 π.μ.

      Κοντά είσαι...







      Gatos21 Μαρτίου 2016 - 12:50 μ.μ.

      Φυσικά δεν αναφέρομαι στον χλοοτάπητα.




      Απάντηση


      Διαγραφή
  9. Φιλοι απ' οσο ξερω η μεγαλη διαφημηση που υπαρχει στο πεταλο εχει να κανει με την πολεοδομια και ποσοι φιλαθλοι πρεπει να υπαρχουν στον συγκεκριμενο χωρο.
    Επισης οσο αφορα τους οργανομενους τα πραγματα ειναι σε παρα πολλη καλο δρομο και απ' οτι φαινεται με την νεα σεζον θα ειναι παλι κοντα μας.G.D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 2011-2012 και 2012-2013 η πινακιδα δεν υπηρχε ρε φιλε.γιατι το θυμηθηκαν 3 χρονια μετα τη δημιουργια του πεταλου;για καποιο αλλο λογο ειχε γινει αυτο,κανεις δεν ξερει.ευχη ολων η κερκιδα να ξαναενωθει.

      Διαγραφή
  10. Απο τη διοίκηση πάντως δε βγαίνει κάτι τέτοιο , ούτε υπάρχει καμιά συζήτηση με τους οργανωμένους και καλύτερα.
    Δε θέλουμε οργανωμένους στο γήπεδο.Το γήπεδο χρειάζεται την οικογένεια , όχι τους οπαδούς που δεν αγαπάνε την ομάδα.
    Ευτυχώς η διοίκηση δεν θέλει τους οργανωμένους και θα φροντίσει να γεμίσει με οικογένειες το γήπεδο να βλεπουμε μικρά παιδιά και γυναίκες να είναι καλύτερα.

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ομάδα είσαι δημήτρη γαυρακος, χανουμακος η βαζελακος..? ελα πας τωρα θες να ερχονται τα ΠΟΚακια και να ακους συνθηματα απο αυτους? γι αυτο δεν θες οπαδους του ΠΑΝΑΙ...

      Διαγραφή
    2. την αγαπουν περισσοτερο οι αεκτζηδες που δαγκωναν τα χειλια τους γιανα μην φωναξουν 'μπραβο' στους παιχτες της αεκ;οχι φιλε μου.κανεις μεγαλο λαθος.χωρος στο γηπεδο υπαρχει για ολους.και για τις οικογενειες και για τους οργανωμενους.μαθετε να συνυπαρχετε.και αν μου αναφερεις την κροτιδα για την οποια εκλεισε η θυρα 6,θα σου αναφερω τα εκατονταδες μπουκαλια που εχουν πεσει κατα καιρους απο μη οργανωμενους,χωρις συνεπειες.εγω δεν δικαιωνω κανεναν.ουτε τον Κωστουλα,αλλα ουτε και τους οργανωμενους.και οι δυο εχουν ευθυνη για το προβλημα αυτο.ομως πρεπει να βρεθει λυση αμεσα.δεν νοειται Παναιτωλικος χωρις οργανωμενους.

      Διαγραφή
    3. Φιλε Δημητρη, ''εξ ιδιων κρινεις τα αλλοτρια'' που σημαινει οτι αν δεν γουσταρεις εσυ τον οργανωμενο κοσμο του Παναιτωλικου, δεν συμβαινει το ιδιο και με την πλατια μαζα των φιλαθλων μας. Προσεξε, οταν εννοουμε οργανωμενους οπαδους, εννοουμε αυτους που ξελαρυγγιαζονται φωναζοντας ρυθμικα για τον Παναιτωλικο, με παλμο και χωρις ακροτητες. Εμενα δεν με νοιαζει τι προβληματα εχουν προκυψει αναμεσα σε αυτους και στον ιδιοκτητη της ομαδας μας. Δεν την ψαχνω καν, ας τα βρουν το εχω πει, για το καλο της ομαδας. Αλλα απο αυτο που λες εσυ, οτι η ομαδα δεν τους χρειαζεται κι οτι ας ερχονται μονο οικογενειες, αλλα κι ωραιες γυναικες, ειναι μιλια μακρια η ουσια, δεν νομιζεις? Παντως μ' αρεσει κι εμενα ο ωραιος κοσμος στο γηπεδο. Να χαιρεται το ματι σου ρε παιδι μου, πως το λενε? Να βλεπω και μπαλα και να κανω και το...λουτρακι μου το οφθαλμικο. Μαλιστα εγω βλεπω να μην περιοριζομαι μονο εκει, αλλα να την πεφτω και για ψησιμο! Αντι για τα μαγαζια και τα χοροπηδηχταδικα οπως τα λενε οι νεολαιοι, τα κλαμπ, τα ξενυχταδικα, θα πηγαινουμε στο κλουβι οταν θα παιζει ο Παναιτωλικος για καταστασεις! Οι πιτσιρικαδες βεβαια θα εχουν τον πρωτο λογο, αλλα ποτε δεν ξερεις. Ε ρε τι θα ακουσουμε ακομα εδω μεσα.....ΣΤΕΦΑΝΟΣ.....

      Διαγραφή
    4. Απο τις οικογένειες δεν προέρχονται τα παιδια που πάνε στους οργανωμένους;;;; Δεν έχουν οικογένειες αυτά τα παιδιά;;; Εσύ τον γιόκα σου δεν θα τον έστελνες;;;;; Ή μόνο κατηχητικό θα τον είχες;;; Ή μαζί σου μεχρι να κάνει δική του οικογένεια;;; Στα 40;;;;

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλή κίνηση. Ας είμαστε όμως συγκρατημένα αισιόδοξοι γιατί στη χώρα μας...όλα τα καλώς κείμενα ανατρέπονται.
    Στη μεγάλη Παναιτωλική οικογένεια όλοι χρειάζονται και κανείς δεν περισσεύει.
    Από διασταυρωμένες πληροφορίες, γνωρίζω αυτό που γράφει παραπάνω ο φίλος G.D. για την επιστροφή των οργανωμένων. Πιστεύω όμως οτι δεν τιμά κανέναν αυτό που έγινε την περασμένη Δευτέρα, παραμονή του φιλικού αγώνα με την Σουηδική
    AKROPOLIS. Και αναφέρομαι στην αναγραφή συνθημάτων κατά του προέδρου στο χώρο των εκδοτηρίων, τόσο στα καινούργια εκδοτήρια δίπλα από την μπουτίκ όσο και σε αυτά που βρίσκονται προς το μέρος της οδού Προυσσιωτίσσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΜΗΝ!
    Επιτελους, μετα απο καιρο, η συζητηση περιστρεφεται σε εξωαγωνιστικα θεματα κ συγκεκριμενα στα θεματα ολοκληρωσης των υποδομων του γηπεδου.Ας ελπισουμε να εχουν βαση οι πληροφοριες σας.Ολοι νομιζω συμφωνουμε, οτι η εικονα του πεταλου θα ειναι πανεμορφη με την τοποθετηση του σκεπαστρου, την απομακρυνση της διαφημισης κ την επιστροφη των φιλαθλων.Επισης, εντυπωση προκαλει ο χλοοταπητας, που ενω προσφατα ανακατασκευαστηκε, παρουσιαζει τοσα προβληματα, με την πρωτη δυνατη βροχη.Οσον αφορα τον ηλεκτρονικο πινακα κ την επεκταση στεγαστρου στη μικρη εξεδρα, να θυμησω οτι πρωτος, εδω κ παρα πολυ καιρο, εχω θεσει το θεμα κ χαιρομαι που εστω κ καθυστερημενα σαν προβληματισμος επανερχεται.Ολοι, φανταζομαι, επιθυμουμε ενα ελκυστικο κ κουκλιστικο κλουβι!Αρκει ομως κ να το γεμιζουμε βρε παιδια.Περιμενω με αγωνια τα αποτελεσματα. Την Κυριακη ξανα στο Περιστερι, γιατι δεν μας μεινανε κ πολλοι αγωνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω υποστηριζω πως στη μικρη κερκιδα πρεπει να επεκταθει το διαζωμα σε ολο το μηκος της.και μπορει να καλυπτεται με ενα σκεπαστρο παρομοιο του διαζωματος.ευκολη κατασκευη ειναι και πολεοδομικα νομιμη εφοσον εχει ηδη γινει κατα ενα μερος.αν πεσουν και οι τιμες του διαζωματος στα 7,8 ευρω και της μικρης στα 5,σε ολα τα ματς γεματο θα ειναι το γηπεδο.
      γιατι μπορει να φταιει ο Κωστουλας που δεν ερχονται πολλοι στο γηπεδο,αλλα μην ξεχνατε οτι ζουμε δυσκολες εποχες και καποιοι δεν εχουν να διαθεσουν για γηπεδο ουτε τα 5 ευρω,οταν μπορουν να ακουσουν το ματς στο ραδιοφωνο ή να το δουν σε ενα καφενειο με 1,5 ευρω τον καφε.

      Διαγραφή
  13. Σε ότι αφορά τον πίνακα πρόθεση της διοίκησης ήταν να μπει ενας μεγαλος έγχρωμος στιλ ματριξ. Γι αυτό και κοστίζει πανάκριβα. Ο πρόεδρος δεν θέλει να κανει κάτι απλά για να το κάνει. Ψάχνει κάτι πολύ ποιοτικό αλλά δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. APORO TI PARASKINIO IPARXEI ME TOUS ORGANOMENOUS POU LES... OI GUERREROS EIPANE TELOS.. AN GIRISOUNE EINAI MEGALI KOLOTOUBA... EKTOS KAI AN ZITISEI SINGOMI I PAE... OI WARRIORS DEN IPARXOUNE POUTHENA. ARA ISOS NA ENOEIS TO SFP. ANTONIS KIRITSIS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπαρχουν οι WARRIORS λεει ... χαχχαχα α ρε καημενα αλλοθρησκα.
      Η ΘΥΡΑ 6 υπαρχει, ειναι ο πιο δυναμικος συνδεσμος του Παναιτωλικου και κραταει ζωντανο το οπαδικο κινημα..

      Διαγραφή
  15. η τοποθετηση του στεγαστρου εμπιπτει στις οικονομικες υποχρεωσεις της παε απεναντι στον ερασιτεχνη στα πλαισια ενοικιασης του γηπεδου επισης κι ο με οικονομικα προβληματα πανιωνιος θα αλλαξει το στεγαστρο της κεντρικης κερκιδας στη ν.σμυρνη, ας μην γινομαστε υπερβολικοι λοιπον στις εκδηλωσεις θαυμασμου ετσι κ.GATOS; λογικα θα επρεπε να συμπληρωθει κι ο οροφος της μικρης,στον αγωνα με παοκ ο αερας εφερε ολο το νερο της βροχης ακομα και στα σκεπασμενα καθισματα στελνοντας τους φιλαθλους πισω στον διαδρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου την είδηση προέβαλα,τα υπόλοιπα δεν μας αφορούν τόσο...

      Διαγραφή
    2. ποιος σου είπε βρε φίλε ότι το στέγαστρο είναι υποχρέωση της παε προς τον ερασιτέχνη?με ψευδής είδησης προσπαθείς να δημιουργησεις εντυπώσεις υπέρ ποιου ?η παε και ο Κωστούλας γουστάρει να βάλει σκέπαστρο τόσο άπλα
      '

      Διαγραφή
  16. Βάλτε ένα poll για την επιστροφή των οργανομένων. Ενδιαφέρον θα είχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ontos to skepastro 8a einai polli kali beltiosi opos kai i afksisi 8eseon stin kerkida opote giati den ginete na epanaferoun tis 8eseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το Κινημα νομοταγων πολιτων Αγρινιου σας ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ πως θα γινουν μονο οι νομιμες παρεμβασεις στο γηπεδο.Αν το σκεπαστρο ειναι νομιμο τοτε και μονο τοτε θα μπει.Ο ελεγχος μεσο νομικης εταιριας για την νομιμοτητα του εργου θα ξεκινησει με την εναρξη των εργασιων.Εως τοτε μλορειτε ολοι να λετε οτι θελετε.Ο κοσμος απαιτει ισονομια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.