Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Μπεχαράνο: «Έμεινα λόγω της συζύγου μου»

Ο Ντιέγκο Μπεχαράνο αποκάλυψε πως σκέφτηκε να επαναπατριστεί μετά τη γέννηση του γιου του και ότι η σύζυγός του τον παρότρυνε να μείνει στην Ελλάδα και στον Παναιτωλικό, ενώ ευχήθηκε να επιστρέψει στην Εθνική Βολιβίας.

Αναλυτικά:

Για την προσαρμογή του στον Παναιτωλικό: «Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολα γιατί δεν ήξερα την γλώσσα. Ούτε και αγγλικά. Αυτό ήταν το πρόβλημα. Αρκετοί συμπαίκτες μου με βοήθησαν με τη γλώσσα ώστε να καταλαβαίνω τα τεχνικά ζητήματα αλλά και όλα τα υπόλοιπα. Και τι μου έλεγαν. Ευτυχώς τώρα καταλαβαίνω και τις δύο γλώσσες (σ.σ. αγγλικά και ελληνικά) και τα πράγματα είναι πιο εύκολα».

Για τη στήριξη της συζύγου του: «Εδώ είμαι με τη σύζυγό μου. Ευτυχώς γνωρίζει αγγλικά και αυτό μας βοήθησε. Όμως με την έλευση του γιου μας, δυστυχώς κανείς δεν μπορούσε να μας βοηθήσει από τη Βολιβία και να έρθει λόγω προβλήματος με τη βίζα. Κάποια στιγμή σκέφτηκα να γυρίσω, αλλά η σύζυγός μου με υποστήριξε. Μου είπε πως αυτό ήθελα πάντα. Να παίξω στο εξωτερικό. Ήταν θέλημα Θεού. Χάρη στη στήριξή της έμεινα».

Για την πορεία του: «Πλέον έχω ωριμάσει. Έμαθα πώς το ποδόσφαιρο παίζεται παντού. Δεν υπάρχουν σύνορα. Αρκεί να εμπιστευτείς τον Θεό και τις ικανότητές σου. Είμαι ήδη ένα χρόνο στην Ελλάδα και είμαι πολύ χαρούμενος. Εύχομαι να τα πάω καλύτερα και να πετύχω τους στόχους μου».

Για το τι του λείπει περισσότερο: «Μου λείπουν η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, η κουλτούρα της χώρας μου, οι φίλοι μου, το φαγητό (σ.σ. γέλια). Εδώ το παραδοσιακό φαγητό είναι η φέτα. Τυρί με λάδι από πάνω του».

Για την αγαπημένη του ομάδα στη Βολιβία: «Η Στρόνγκεστ και η Οριέντε είναι οι αγαπημένες μου ομάδες στη Βολιβία».

Για το μέλλον του: «Εύχομαι να τα πάω ακόμη καλύτερα στο μέλλον. Να παίξω και σε άλλες ομάδες και γενικότερα να αναγνωριστεί η δουλειά που κάνω. Και ελπίζω να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα».

Για το ποιοι τον έχουν βοηθήσει: «Οι Χοσέ Πέπε Πένια, Εντουάρντο Βιγιέγκας και Χαβιέ Αθγκαργκότα είναι οι άνθρωποι που με βοήθησαν περισσότερο στο ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.