Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ο Μάκης Χάβος μιλάει για το Μουντιάλ

Ο Μάκης Χάβος ήταν ένας από τους δέκα προπονητές που μίλησαν στο Gazzetta.gr για το Μουντιάλ. Δήλωσε οτι υποστηρίζει την Αργεντινή ενώ όσο αφορά την Ελλάδα υποστήριξε ότι έχει δύσκολο όμιλο αλλά έχει δείξει οτι μπορεί...

Αναλυτικά τα όσα είπε:


Το Μουντιάλ που θυμάται περισσότερο: «Το 1998. Όχι για εμένα, αλλά για τον γιο μου. Ήταν τότε πιτσιρικάς, τρελαμένος με την Βραζιλία και τον Ρονάλντο. Στον τελικό, λοιπόν, είχε τρελαθεί, είχε στεναχωρηθεί πολύ από την βαριά ήττα κόντρα στην Γαλλία».



Η ομάδα που υποστηρίζει: «Αργεντινή. Σε αντίθεση με τον μικρό, εγώ είμαι οπαδός της Αργεντινής. Πάντα μου άρεσε η μπάλα που έπαιζε, πόσο μάλλον την εποχή του Μαραντόνα. Αλλά δεν την… αγάπησα τότε, πάντα αυτήν υποστήριζα».

Η ομάδα που βλέπει για κατάκτηση: «Υπάρχουν πολλές καλές ομάδες, θα δούμε καλό Μουντιάλ. Η Βραζιλία έχει τον πρώτο λόγο, γιατί παίζει στο σπίτι της, ενώ υπάρχει και μία πολύ δυνατή Αργεντινή, με τον Μέσι να πρέπει θέλει να διακριθεί και σε ένα Μουντιάλ. Ισπανία και Γερμανία είναι δυνατές ομάδες, ενώ υπάρχουν και οι Γαλλία, Πορτογαλία, Ουρουγουάη, Βέλγιο, που είναι ικανές για μία πολύ καλή πορεία».

Που θεωρεί ότι μπορεί να φτάσει η Ελλάδα: «Είναι σε δύσκολο όμιλο, όμως έχει δείξει πως… δε μασάει. Οι παίκτες έχουν παραστάσεις από μεγάλα πρωταθλήματα, παίζουμε φοβερή άμυνα και έχουμε ένα σύνολο που δύσκολα το νικάς. Επίσης, με συνεχείς παρουσίες τα τελευταία χρόνια σε μεγάλες διοργανώσεις, έχουμε χτίσει και χαρακτήρα».

1 σχόλιο:

  1. Να εισαι πιο διπωματης Μακη μου.Εχουμε και πολλους βραζιλειρος στην ομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.