Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ

Γκολ, θέαμα, νίκη γοήτρου κατά της «μισητής» Ηλιούπολης, περηφάνια για τους 50 πεντακάθαρους βαθμούς, χειροκρότημα από τους 5.500 Αγρινιώτες στην εξέδρα για την εξαιρετική εμφάνιση...
Αν αυτό το 4-1 συνόδευε και μια νίκη της Κέρκυρας επί του Πιερικού, όλα θα ήταν καλύτερα, καθώς τα «καναρίνια» θα πήγαιναν στα πλέι οφ και θα έκαναν όνειρα ανόδου στη Super League. Ο Παναιτωλικός έμεινε εκτός μπαράζ στην ισοβαθμία με τον Πιερικό, όμως -όπως είπε ο τεχνικός του, Γιάννης Νταλακούρας: «Οι 50 πόντοι κατακτήθηκαν με ψυχή και ιδρώτα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους αν και δικαιούμασταν να είμαστε πιο πάνω βαθμολογικά. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου και τον επαγγελματισμό τους. Μπήκαν οι βάσεις για τη νέα χρονιά. Ευχαριστώ τους πάντες, όπως και τον κ. Γκόγκιτς. Εγώ έχω πει πως είμαι στρατιώτης του Παναιτωλικού και θα τον υπηρετώ από οποιοδήποτε πόστο μου ζητηθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.