Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Η απάντηση της ΠΑΕ για το νέο σήμα...

Η ΠΑΕ Παναιτωλικός έδωσε την δική της απάντηση σε όσους την κατηγορούν για το νέο σήμα της ομάδας.

Μέσα από την επίσημη σελίδα της στο facebook η ΠΑΕ Παναιτωλικός σχολίασε:

Περί αισθητικής του εμβλήματος, ο καθένας εκφράζει άποψη. Η εικόνα μιλάει από μόνη της…
Περί «αποϊδεολογικοποίησης» και περί όσων «θέλουν να ξαναγράψουν την ιστορία και να μας πείσουν πως ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ δεν ιδρύθηκε το 1926 αλλά το 2005», τα γεγονότα είναι πολύ συγκεκριμένα:
Πριν το 2005 καμία εκδήλωση, καμία πρωτοβουλία. Μετά το 2005 καθημερινός αγώνας ανάδειξης του ΣΥΛΛΟΓΟΥ, των ανθρώπων που ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, του ΤΙΤΟΡΜΟΥ και των συμβολισμών του, του μοναδικού ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, των ΑΡΧΩΝ και ΑΞΙΩΝ του ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ. Με εκατοντάδες δράσεις. Και κυρίως, ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, ΚΑΘΑΡΗ δράση στην καθημερινότητα.
Όποιος χρειάζεται επανάληψη για να φρεσκάρει τη μνήμη του και να τα εμπεδώσει, εδώ είμαστε…

Το έμβλημα του ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ πριν το 2005


Το έμβλημα του ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ σήμερα


82 σχόλια:

  1. Με κάθε τέτοιου είδους ανακοίνωση συρικνώνεται την ιστορία της ομάδας!
    Ντροπή!!
    Εννοείται πως το σήμα πριν το 2005 αναδεικνύει τον ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ!
    Εκτός από αλαζονεία έχετε και σοβαρή έλλειψη αισθητικής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σημα πριν το 2005 εδειχνε τον Τιτορμο σαν αδερφη

      Διαγραφή
    2. Ενω μετά έγινε πουτσαρας

      Διαγραφή
    3. Ενω τωρα τον δειχνει σαν τον Γιαννη Βογλη

      Διαγραφή
  2. KALA TA LEEI I PAE. OUSIASTIKA MAS GRAFEI STIN ANAKOINOSI TIS OTI TO 2005 ARXISE I ISTORIA TIS OMADAS. DEN KSERO POIOS TIN EGRAPSE TIN ANAKOINOSI AYTI, ALLA FAINETAI OTI EXEI ALTSXAIMER. I MALON MISOS GIA TON PANETOLIKO. TRAGIKOI EKEI STIN PAE. GRIGOR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραγικός εισαι εσυ φιλε μου αμα καταλαβες οτι αυτο γραφει η παε. Σου λεει οτι απ το 2005 κ μετα αρχισε η αναδειξη της παναιτωλικης ιδεας. Πιο πριν ποια διαφημιση γινονταν κ ποιες εκδηλωσεις?

      Διαγραφή
    2. Ρέ γκερερο, φτιάξε το πληκτρολόγιο, έλεος πια

      Διαγραφή
  3. Μαντζουρακης ζητησε Βασιλακακη που δεν εχει ανανεωσει ακομα με Ξανθη!Η περιπτωση του κρινεται δυσκολη ο Πανοπουλος δεν θελει να χασει τον παιχτη ο οποιος ομως σκεφτεται την αλλαγη στην καριερα του!Μακαρι να τον παρουμε!

    Επισης προταθηκε ο Leandro ο Βραζιλιανος στοπερ της Λαμιας που ξεκινησε απ τις ακαδημιες του γαυρου!Εξεταζεται η περιπτωση του!
    Για Λεοζινιο ναι μεν αλλα.Ψαχνουν κατι καλυτερο στην ΠΑΕ αν δεν τους κατσει τοτε μονο θα κινηθουν για αυτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εχουν κ αδικο για την αναδειξη της ομαδας κ της ιστοριας της παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απάντηση απο τα λίντλ ειναι αυτή
    δεν υπήρχε τίποτα πριν το 2005...δηλαδη απο το 1926 μεχρι το 2005 δεν υπήρχε τιποτα
    τι απαντηση είναι αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν γινονταν μαζι με το σχολιο μου να στειλω και μια φωτογραφια θα βλεπατε ολοι πως φαινεται το νεο σημα μαζι με το λογοτυπο ''ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ ΟΥΤΟΣ ΑΛΛΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ''.ανεβηκε απο τη σελιδα του Ερασιτεχνη.το λογοτυπο εχει τοποθετηθει δεξια του Τιτορμου σε 4 σειρες.
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ
    ΑΙΤΩΛΟΣ
    ΟΥΤΟΣ ΑΛΛΟΣ
    ΗΡΑΚΛΗΣ.
    ετσι ακριβως.το διορθωσαν γρηγορα το συγκεκριμενο τρομερο λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός, δύσκολο ήταν να το σκεφτούν από την αρχή?

      Διαγραφή
    2. Η προσωπικη μου μεγαλη ενσταση ηταν αυτο ακριβως φιλε!!!Γενικα δεν πολυ γουσταρω αλλαγες σε συμβολα,αλλα αφου εγινε σε αυτο ημουν κατηγορηματικος!!!η φραση αυτη μας γαλουχησε εμας και τους πατεραδες μας χρονια ολακερα για να σβηστει!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΑΕ!!!για τον ερασιτεχνη στην σελιδα του στο face παντως ισχυει:
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=893803180746902&set=a.101723576621537.1014.100003516843505&type=3&theater

      Διαγραφή
    3. φιλε theo,δεν ξερω τι σκεφτονταν και αφησαν εκτος αυτη τη φραση-συμβολο.ειλικρινα.τουλαχιστον το διορθωσαν.
      φιλε bleck6,και για μενα αυτο ηταν το μεγαλυτερο σφαλμα.τωρα αν υπαρχει ο συμβολισμος με τον Τιτορμο ορθιο ή οχι,προσωπικα θεωρω πως δεν πρεπει να γινει και αυτο λογος για αντιπαραθεσεις.φυσικα και δεν πρεπει η διοικηση να παιρνει τοσο μεγαλες αποφασεις χωρις τη γνωμη του κοσμου,σε αυτο συμφωνω απολυτα με τους οργανωμενους.ας εκαναν μια ψηφοφορια για το ποιοι θελουν το παλιο σημα και ποιοι ενα καινουργιο και αν υπερψηφιζονταν το καινουργιο θα ειχαν καθε δικαιωμα να προχωρησουν στην αλλαγη.προσωπικα εγω δεν θεωρω οτι βεβυλωνουν το συμβολο του Τιτορμου απεικονιζοντας τον ορθιο,αλλα καταλαβαινω απολυτα οτι καποιους τους ενοχλησε που αυτο εγινε με αποφαση αυστηρως προσωπικα απο την ΠΑΕ.
      θα ξαναπω ομως το εξης.φετος ειναι χρονια που πρεπει να κανουμε ενα βημα παραπανω(χωρις απαραιτητα να σημαινει αυτο συμμετοχη στα πλει οφ).ομως χωρις τους οργανωμενους στο πλαι της ομαδας,μην περιμενετε πολλα πραγματα.ο Παναιτωλικος εφτασε εκει που εφτασε γιατι μια ζωη ο λαος του ηταν αδιαιρετος.σημερα αυτο δεν υπαρχει.υπαρχουν δυο πλευρες που ανταλλαζουν μεταξυ τους πυρα.αυτο πρεπει να σταματησει.καταλαβαινω απολυτα το λογο που ο Κωστουλας πειραχτηκε απο καποιες συμπεριφορες,ειμαι καθετος ωστοσο με την τιμωρια που επεβαλε προς ολοκληρη την θυρα 6.σε αυτο πρεπει να υποχωρησουν και οι δυο.ο Κωστουλας να καταλαβει οτι ενας ανεγκεφαλος δεν εκπροσωπει ολοκληρο το συνδεσμο,οι οργανωμενοι να καταλαβουν οτι πλεον υπαρχει πιο αυστηρος κανονισμος στα γηπεδα.αν τα καταλαβουν αυτα,εχει καλως.

      Διαγραφή
  7. Εμεις οι γκερερος δεν ΞΑΝΑΠΑΤΑΜΕ σε αγωνα του Παναιτωλικου μεχρι να φυγει ο Κωστουλας.Καλητερα γ εθνικη με την ιστορια μας παρα α εθνικη με την παραιστορια.Και αφου το θελετε ετσι καθε φορα που θα ερχεται ο Παναιτωλικος στην Αθηνα οχι μονο θα κραζουμε την ομαδα αλλα θα πανηγυριζουμε τα γκολ των αντιπαλων.Α πια τα ειπα και ξαλαφρωσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγρινιωτης εισαι εσυ που τα εγραψες αυτα;Ντρεπομαι για λογαριασμο σου.Σισυφος

      Διαγραφή
    2. Τράβα σε κανέναν γιατρό να σου γράψει φάρμακα, είσαι ανίατη περίπτωση.

      Διαγραφή
    3. Και τι μας λετε δηλαδη ρε Guererros τωρα...Tουλαχιστον δε πιστευω να ειναι συνολικα η γνωμη του συνδεσμου αυτη αλλα η προσωπικη σου γιατι ειναι κατι παραπανω απο χαζη θα κραζεiς την ομαδα?θα πανηγυριζεις τα γκολ των αντιπαλων?λεγεσαι φιλαθλος εσυ? δεν νομιζω υποστηριζεις την ομαδα σου και δεν σε νοιαζουν τα υπολοιπα καιρος να επιστρεψετε στο γηπεδο γιατι η ομαδα σας χρειαζεται ολους και αφηστε τα περι Κωστουλα και σηματος κτλ κτλ αφορμες ψαχνεται να κραξετε!!
      Φιλικα παντα!! Και Παναιτωλικα!! Xristaras-6-

      Διαγραφή
    4. Τρόλ στη τρύπα σου αυλοκόλακα

      Διαγραφή
    5. Στο καλό... Στο καλό!!!!

      Διαγραφή
    6. o Ανώνυμος4 Ιουλίου 2016 - 3:35 μ.μ. EINAI TΡΟΛ

      εννοείται είναι παπαγαλάκι της διοίκησης και επίτηδες γράφει συκοφαντίες.
      Καμια σχέση με τη πραγματικότητα αυτά που έγραψε
      Καταλαβαίνει και μικρό παιδι οτι τρολάρει και συκοφαντεί επίτηδες.

      Διαγραφή
  8. φιλε 2'46 αφου εχει αποδειχτει οτι κανενας δεν γνωριζει για μεταγραφες,γιατι επιμενεις να το παιζεις οτι εχεις πληροφοριες!αποδειξη οτι αυτα που λες δεν ισχυουν,ο leandro εχει υπογραψει κι εχει ανακοινωθει εδω και μερες στη λαρισα!αλλη φορα πριν γραψετε οτι ονοματα σας κατεβουν στο κεφαλι,ψαχτε το πρωτα,τουλαχιστον να ειναι ελευθεροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδή το οτι η ίδια η ΠΑΕ ειρωνεύεται το αυθεντικό σήμα της ομάδας μας σας κανει;σας εκφράζει;γουσταρετε;ο Κωστούλας όσο καλός η κακός είναι κάποια στιγμη θα φύγει κ τοτε θα φανεί τι έργο άφησε.απο σωτήρες δικτάτορες είναι γεμάτος αυτός ο τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν κύριοι της διοίκησης σταμάτηστε τις γραφικότητες όσο είναι νωρίς...εχετε προσφέρει όσο καμία άλλη διοίκηση σε αυτή την ομάδα αλλά χωρίς την στήριξη του κόσμου δν θα είχατε καταφέρει τπτ...νύχτα θα φευγατε αποτυχημένοι ...ο κόσμος σας έβαλε πλάτη κ σας έκανε πρώτους μάγκες στην πιάτσα...σεβασμός λοιπόν σ αυτούς π στήριζαν την ομάδα πριν από σας κ σ αυτούς ο θα ναι εκεί κ μετά από εσάς...Ή απογείωση του συλλόγου δν θα ερχόταν ποτέ χωρίς την συμβολή του κόσμου του...βαλτε τέλος στην αλαζονεία γ να ζήσουμε ακόμα πιο μεγάλες στιγμές ο καθένας ξεχωριστά με τον δικό του ρόλο π κατέχει σ αυτό τον ένδοξο σύλλογο..μόνο όλοι μαζί όμως θα το καταφέρουμε μην το ξεχνάτε...αν το πάτε αποφασιζουμε κ αν σας αρέσει σας βλέπω παρέα μαζί με κομποτιδες κ πανοπουλους κ εμάς ξενερωμενους να θυμόμαστε τι θα πει μπάλα μόνο σε κάνα 5χ5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρηκαμε θεμσ να ασχοληθουμε οτι οι μεταγραφες κινουνται στην μετριοτητα και η ομαδα εχει μεινει απο κεντρο δεν ανησυχει κανεναν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα μπενω καθε μερα εδω.Χαμος.Αντι να βλεπω κωμωδιες και καρτουν σε αυτο το μπλοκ διασκεδασει κανεις αφανταστα.Υπογραφη.Ενας παγουρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα μπλοκ ζωγραφίζουν τα νήπια, στα μπλοΓΚ γράφουμε εμείς οι μεγάλοι φίλε παγουρά...

      Διαγραφή
    2. και γιατι δεν ασχολησαι με την ομαδουλα σου ρε παγουρι;ολοκληρη προκριση στα χαρτια πειρατε;δεν σε ενδιαφερει που θα παιξει ευρωπη στη θεση του 5ου αγωνιστικα Πανιωνιου;ή μηπως σας βαρεσε το φιλοτιμο στο κεφαλι μετα απο τοσο καιρο στο αρμα;

      Διαγραφή
  13. Σκεφτηκατε αντι για τον βραχο ο Τιτορμος να σηκωνε καμμια ρωσιδα;;;;;;Ποιος θα ειχε θεμα αισθητικης;;;;;Σε ποιον δεν θα αρεσε το σημα;;;;;Αντε που τσακωνεστε σαν τα κοκορια.Απαντηστε ρε.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιασου ρε σισυφε με εκανες να γελασω.Μπαμπης

      Διαγραφή
    2. Εμενα δε θα με πειραζε διολου.Νικητας

      Διαγραφή
  14. μια χαρα ειναι το νεο σημα.οτι και να κάνει η διοικηση υπαρχουν 5-10 κομπλεξικοι που κατι θα βρουν να πουν.μια ζωη αντιδραση σε ολα και ολους.αντι να βλεπουν οτι εχουμε μια ομαδα προτυπο στην ελλαδα ασχολουνται με το σημα τις φανέλες και οτι αλλο τους κατεβει.ελεος πια με αυτη την μιζερια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορώ να πω πως έχουν ένα δίκιο στ απάντηση που έδωσε η ΠΑΕ..Η ουσία όταν ιδρύθηκε η ομάδα μας το 1926 ήταν Ο Γυμναστικος Φιλεκπαιδευτικος Σύλλογος (σήμερα το έχουμε ξεχάσει) και δια μέσου αυτού ήθελε να παράγει εκπαιδευτικό έργο...Απο τν μέρα που έχει έρθει ο κωστουλας δεν είναι και λίγες η φορές που έχει κάνει πράξη αυτό (επισκέψεις σε σχολεία,έρανο,κερκίδα μαθητών κτλ.)
    Πριν τν εποχή κωστουλα θέλω να μου πει κάποιος τ φιλεκπαιδευτικο έργο πρόσφερε η ομάδα μας.. Ηλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ...
    Αλλο κ τουτο τωρα με το σημα...Τι βεντετα αρχισε παλι βρε παιδια; Δεν μπορει να βρεθει μια συμβιβαστικη λυση;
    Παρατηρωντας τα δυο σηματα ,τα οποια εχουν το καθενα την αξια του, εχω να εντοπισω τα εξης...
    Στο παλιο, μου αρεσει το δαφνινο στεφανι κ η λεζαντα, αλλα ο Τιτορμος, μονο σαν αλλος Ηρακλης δεν φανταζει! Κοντευει να τον καταπιει η ...μπαρα! Δειχνει Τιτορμο σε υποβιβασμο...Στο καινουριο σημα νομιζω οτι ο Τιτορμος αποκτα ολα τα στοιχεια που φωναζετε οτι αφαιρουνται απ τη λεζαντα. Η προταση μου τωρα! Δεν θα μπορουσε στο νεο σημα να προστεθει το δαφνινο στεφανι κ η αρχαια λεζαντα; Ετσι αλληλοσυμπληρωνονταιοι δυο προτασεις.Ο λογος στους γραφιστες πρωτιστως αλλα κ σε ολους.Δε νομιζω να ειναι κατι ανεφικτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ντρέπεστε λιγο ρε μίζεροι; Καθε φορα θα βρείτε μια αφορμή για τσακωμό μεταξύ μας . Αντε ρε τελειώνετε ! Όσοι γουστάρουν να ερχονται γηπεδο, όσοι δεν γουστάρουν καναπε νόβα και φρεντο καπουτσίνο!
    Scouter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η λυση παιδια ειναι απλη.Διπλο σημα.Ενα μπρος και ενα πισω στις φανελες.Εναλακτικη λυση.Ο Τιτορμος σηκωνρι τον βραχο με βοηθεια ενος καναρινιου!!!!!!Και το λογοτυπο απο κατωΚαναρινοτιτορμος ουτως αλλως Ηρακλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μιζέρια...
    Τίτορμος 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κανενας στο γηπεδο.Ουτε ενα δειαρκιας.Εθελουσιος υποβιβασμος στη γ εθνικη.Μονο αυτη ειναι η λυση.Εχουν δικιο οι γκερερος.Καλητερα χωρις ομαδα.Κωστουλα και Μπελεβωνη τι νομιζετε;Θα χασουμε το ποδοσφαιρο.Ας ειναι καλα η νοβα.Καλητερα να βλεπουμε το πλατανια και τη κασσιοπη.Ζητω οι γκερερος.Θανατος στο παναιτωλικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπαγαλάκι της διοίκησης σε καταλαβαίνουν και τα μικρά παιδιά.
      Δεν έχεις τι να πεις και θέλεις να ριξεις αλλού το ζήτημα σε θεμα που δεν υπάρχει.
      Προσέξτε όμως τι γράφετε γιατί ήδη εχει κινηθεί διαδικασία να βρεθούν αυτοί που είναι πίσω απο μηνύματα.

      ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ λενε οι guerreros
      Κριτική στο σήμα κάνουν και έχουν κάθε δικαίωμα να πουν την άποψη τους....που άκουσες για γ εθνικη και θανατος στο Παναιτωλικό.
      Αντε ρε συκοφάντη και παπαγαλάκι της διοίκησης

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδια τι πραγματα ειναι αυτα.Ο ενας βριζει τον αλλο.Σεβαστη καθε αποψη.Σισυφος

      Διαγραφή
    3. Να μην μιλούν για παπαγάλους ο σύνδεσμος των Αθηνών. Δεν έχει ανακοινώσει τίποτα το σοβαρό και δεν εξυπηρετούν τον Παναιτωλικό μας. Τι ζητατε; Κάποιο καναρινακι μου είπε ότι είστε 4 άτομα, ο εξής ένας. ..

      Διαγραφή
    4. Nαι μωρε δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα σοβαρό γι αυτό ειναι ο μοναδικός σύλλογος φιλάθλων στην ελλάδα που χει βραβευτεί απο την Ουνέσκο για το φιλανθρωπικό του έργο.
      Που στηρίζει με φιλανθρωπίες ανθρώπους που έχουν ανάγκη , που στηρίζει καρκινοπαθείς και ανθρώπους που χαροπαλεύουν στα νοσοκομεία.
      Ναι μωρέ δεν είναι σοβαροί γιατί τιμανε παλαιμάχους που τίμησαν τη φανέλα.
      Ναι μωρέ δεν ειναι σοβαροί που οι περισσότεροι είναι παιδιά με σπουδές και επαγγελματική καριέρα αξιόλογη.
      Εντάξει οι guerreros δεν είναι τίποτα , εσείς οι ''σπουδαίοι'' γιατί δε κοιτάτε να στηριξετε την ομάδα και να βοηθήσετε τους συνανθρώπους και να αφήσετε τη λάσπη και το γλύψιμο.
      Είναι η αποψη τους , δικαιώμα να έχει κάθε άνθρωπος την άποψη του.
      Το να πετάτε λάσπη όμως ανώνυμα δείχνει το ήθος σας εσάς των 3-4 που εδώ μέσα το χετε πάρει εργολαβίανα γράφετε τα ιδια και τα ιδια μηνυματα.


      Ας πεί ο Χατζοπούλου που έχει προσωπικό παράδειγμα ποιοι έτρεχαν στα νοσοκομεία να στηρίξουν ανθρώπους μας που το είχαν ανάγκή...κοιτάξτε λοιπόν τη καμπούρα σας και αφήστε τα άλλα τα ύπουλα και τα βρώμικα.
      Οι guerreros δεν είναι τυχαίο οτι έχουν εκτίμηση απο το σύνολο των φιλάθλων της ομάδας.

      Διαγραφή
    5. Το φιλανθρωπικο εργο τους δε το αμφισβητει κανενας κ ειναι αξιεπαινοι γι αυτο. Το οπαδικο εργο ομως ειναι σε τραγικο επιπεδο πλεον. Μη μπλεκεις το ενα με το αλλο

      Διαγραφή
  21. Πέρσι είχαμε ομηρικούς διαλόγους γιά τις φανέλες . Φέτος γιά το έμβλημα της ομάδας . Του χρόνου να μιλήσουμε για το ελικόπτερο του προέδρου θα πρότεινα ....
    Πάντος γελάω πολύ με τους φίλους εδώ και διασκεδάζω αφάνταστα .
    Να είστε καλά όλοι και να συνεχίσετε να γράφετε παπαριές !!!
    Σπύρος ro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το IQ μερικών είναι τουλάχιστον ανύπαρκτο! Ένα πράγμα μόνο θα πω ... όσο και να σέβομαι την άποψη των παιδιών στους συνδέσμους μας γιατί παλιά και εγώ είχα γραφτεί και ξέρω πως λειτουργούν , άλλο τόσο δεν θα κάτσω να σταθώ καν στο τι είπαν! ΕΛΕΟΣ ρεε , όποιος δει σχόλια στο fb https://www.facebook.com/panetolikos.gr/?fref=ts βλέπει ότι είναι αρκετοί αυτοί που χάνουν ..δεν εξηγείται αλλιώς! Τίτορμος Αιτωλός Ούτος Άλλος Ηρακλής μεν αλλά η ομάδα και οι πιστοί οπαδοι δεν φεύγουν έτσι απλά! όλα τα άλλαα δικαιολογίες .Με εκτίμηση
    Κων/νος md

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://guerrerosathens.blogspot.gr/2016/07/union-bhoys.html
    Μπράβο ρε γκερέιρο Μπράβο !!! Πείτε στα αδερφια να μας δείξουν πως να κρατήσουμε τον Παναιτωλικό μας ψηλά... Εύγε... Έχουν άποψη και οι Βέλγοι για το τι συμβαίνει στο βραχώρι
    Κων/νος md

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξευτελιζόμαστε μεταξύ μας. Γι'αυτό ακριβώς το ποδόσφαιρο αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας, γιατί μας δείχνει ακριβώς την παθογένεια της χώρας μας που δεν είναι άλλη πέρα από το διχασμό ακόμη και για τα πιο ασήμαντα θέματα.

      Διαγραφή
    2. theo συμφωνώ απλά κάπου ρε γαμώτο λες ότι κάποτε θα γίνει το θαύμα να βάλουμε μυαλό να παμε μπροστά , αλλά πάντα μέσα στον βούρκο θέλουν να είναι μερικοί
      Κων/νος md

      Διαγραφή
    3. σε ποια κατηγορια παιζουν αυτοι οι βελγοι που ξερουν καλυτερακ κανουν κ κριτικη?

      Διαγραφή
    4. Με 11 πρωταθλήματα Βελγίου και 2 κύπελλα δεν τη λές και μικρή ομάδα για να λέμε και τη πραγματικότητα.
      Αλλά ξέχασα οι αυλοκόλακες τα ξέρουν όλα καλύτερα που μαζί με Παναιτωλικό αγαπάνε και Ολυμπιακό , Αεκ , Παναθηναικό και βγάζουν φωτογραφίες με μπλούζες κόκκινες-κίτρινες-πράσινες.
      Το σήμα είναι απαράδεκτο οπως το λέει ο περισσότερος κόσμος και τότε γιατί όλες οι ομάδες του πλανήτη κρατάνε τα σήματα που είχαν απο την ίδρυσή τους.

      Διαγραφή
    5. Α ναι ξεχασα εκτος απο εσάς ολοι οι υπολοιποι ειμαστε κ κατι αλλο εκτος απο παναιτωλικος. Ναι μικρη δε τη λες αλλο που εχει να παιξει πανω απο 50 χρονια στην α κατηγορια κ τα πρωταθληματα τα πηρε πριν ξεσπασει ο β Π.Π. Κ οσο για τα σηματα για να τελειωνει το παραμυθι κ η λιβερπουλ αλλαξε το σημα της το 11 κ εβγαλε κ του you ll never walk alone. Κ μιλαμε για μια ομαδα με ιστορια που εμεις κ τα συντροφια απ το βελγιο δε θα τη δουμε ουτε στον υπνο μας. Αντε γιατι καλη η παπαρολογια εδω μεσα αλλα να μη γραφπυμε ανακριβειες

      Διαγραφή
  24. Δεν ματαγινε!!!! Καλά κάνανε και πέρασαν το δρόμο 50χιλ μακρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ σοβαρά θα μιλήσω στον Κωστούλα....
    Πρόεδρε σήκω φύγε...παράτησέ τα ΟΛΑ ,με αχάριστους έχεις μπλέξει δεν έχεις καταλάβει;;;;;Με φάρα απαίδευτη και με ξερό κεφάλι!!!
    Άφησε τον σύλλογο στην ησυχία του και στην μιζέρια των προηγούμενων χρόνων....
    Πέρυσι μας ενοχλούσε η φανέλα και οι ρίγες,πρόπερσι η τρίχα η κατσαρή από τα αχαμνά μας και φέτος ο ΤΙΤΟΡΜΟΣ που δεν είναι μερακλής....
    ΥΓ.Εάν η ανακοίνωση δεν ήταν από τους GUEREROS θα ήμουνα σίγουρος ότι ήταν τρολάρισμα από αλλόθρησκους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα καστρα πέφτουν εκ των έσω.... Συνεχίστε αυτή την βιολα;;;;
    Γελάνε όλοι γύρω από το Αγρίνιο, με τον εμφύλιο,για το έμβλημα, της μεταγραφές, και το κάθε τι που προκύπτει στην πορεία.
    Απλά δείχνει το επίπεδο μας, όταν θα φύγει, εμείς θα χάσουμε, και οι άλλοι γύρω γύρω θα γελάνε. Παγουρια ,μηναρες, ψαρομυαλοι, νερατζοκολοι,
    Συνεχίστε.... Συνεχίστε. Μπράβο. Μπράβο.
    Φόρεσε ο ξεβρακοτος βρακι, και από την χαρά του χεσ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπηκα και διαβαζω καθε μερα οτι βλακεια υπαρχει.Δεν καταλαβαινω πως περνουν καποια μυνηματα.Σταματηστε τη κοντρα και τη φαγωμαρα.Δηλαδη αμα δεν εχουμε να κανουμε κατι τρωγωμαστε μεταξυ μας;Σε αλλους αρεσει το σημα σε αλλους οχι.Αλλος γκρινιαζει για το λογοτυπο αλλος γιατι οπως διαβασα πιο πανω ο νεος τιτορμος ειναι πουτσαρας!!!!και ο παλιος πουστης!!!!!Ρε δεν ριχνετε λιγο νερο στο κεφαλι σας.Βγητε εξω χτυπηστε καμμια γκομενα να ξελαμπικαρετε.Ουδεις μα ουδεις δεν ειδε το αυτονοητο.Και το παλιο και το κσινουργιο και το παλιο Π σημαδευει στις καρδιες μας.Εγω παντως οταν θα πεθανω θελω να μου βαλουν στο φερετρο τη σημαια του παναιτωλικου με Π με παλιο σημα με καινουργιο στα παπαρια μου.Η σημαια του παναιτωλικου ναναι μονο.Σισυφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαράς Ευαγγελια για το σαιτ!!!!!
    Πάντα τέτοια.
    Γεννάνε και τα κοκορια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος4 Ιουλίου 2016 - 4:25 μ.μ.Ενας παγουρας.Εμεις τουλαχιστον εχουμε λυσει τα σοβαρα προβληματα μας μεταγραφες κλπ και τσακωνομαστε με μ@λ@κιες και περισοτερο κανουμε χιουμορ.
    Διαβασε τουτο λοιπον.
    Το ακρον αυτον της γκινιας φιλαθλου ειναι:Να εισαι φιλαθλος του ΠΑΣ, να εχεις βγει πρωτη φορα Ευρωπη να χανεις τους 6 καλυτερους σου παικτες να διαβαζεις οτι θα παρεις για βασικο σεντερ φορ τον Βασιλειου απο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ο οποιος εχει 500 λεπτα συμετοχη σε 2 σεζον και στο τελος να σε κλ@νει και αυτος γιατι παει Κυπρο.Γι αυτο παγουρα γελα με τα σοβαρα χαλια σου και ασε εμας.G.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι μεν λεβε οτι λογω Κωστουλα καποιοι δεν πατανε στο γηπεδο. Τους πληροφορω οτι χωρις Κωστουλα και στην Γ εθνικη, θα πατανε καμια 500αρια ατομα στο γηπεδο. Μηπως τους βολευει αυτο; Μηπως θα θελουν να κοκορευοντε οτι τοτε θα ειναι οι μονοι που θα στηριζουν την ομαδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΙ GUEREROS και οι Warriors με τα μυαλα που κουβαλάνε εχουν μεινει 3 και ο κουκος δυστυχως .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτοι οι Guerreros αγαπανε την ομαδα? Γιατι δεν ερχονται γηπεδο? Δεν πανε τον Κωστουλα καινομιζουν οτι αν ερθουν γηπεδο να υποστηριξουν την ομαδα θα υποστηριξουν τον κωστουλα? Ταυτιζουν δηλαδη τον ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ μας με τον Κωστόυλα.Αν εχουν τετοια ιδεα για την ομαδα καλα κανουν και δεν ερχονται. Τα υγειη μελη τους ειμαι σιγουροσ οτι θα τα δουμε παλι στις εξεδρες του κλουβιου ενω οι υπολοιποι που εκδιδουν αναχρονιστικες και αχαριστες ανακοινωσεις ας ανοιξουν κανενα βιβλιο ιστοριας να καταλαβουν πως ο ανθρωπος πηγε μπροστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αφτο που γινετε στο Αγρινιο. Δεν γινετε πουθενα ///ΚΑΚΟΜΙΡΙΑ////🙈🙉🙊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο Τίτορμος σαν καρτούν είναι στο νέο σήμα
    Τι πρόχειρη δουλεία είναι αυτή και γιατί άλλαξε , δηλαδή αλλες ομάδες που δεν αλλάζουν τα σήματα κάνουν λαθοςκαι εμείς είμαστε οι έξυπνοι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εχουν δίκιο δεν αλλάζει ποτέ μια ομάδα το σήμα με τόση προχειρότητα.
    Καλά ο ερασιτέχνης είναι ανύπαρκτος , στη παε δεν μπορούσαν να δείξουν μεγαλύτερη προσοχή στο σήμα που θα εκπροσωπεί την παε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τιτορμος σε εκδοση ....power ranger!! Και μονο που υπαρχουν τοσες αντιδρασεις απο τον απλο φιλαθλο κοσμο,θα επρεπε η ΠΑΕ να το ξανασκεφτει.Το εμβλημα ειχε ξανα αλλαξει προσφατα, μονο που τοτε επικροτηθηκε απο τους περισσοτερους.Δυστυχως αυτη τη φορα ο σχεδιασμος ειναι πολυ ασχημης αισθητικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έγινε η πρώτη προπόνηση για τη νέα χρονιά και στο Εμίλεων μαζευτήκαν 100-120 φίλαθλοι.
    Ετσι ήταν οι πρώτες προπονήσεις του Παναιτωλικού που θυμόμαστε οι πιο μεγάλοι γ εθνική να παίζουμε και να μαζεύονται στη πρώτη προπόνηση έναρξη σεζόν 1000 και 1500 και 2000 φίλαθλοι.
    Προφανώς κάτι λάθος κάνει η παε και δεν είναι μόνο οι οργανωμένοι γκερέρος και γοούριορς που απουσιάζουν αλλά και μεγάλο μέρος των φιλάθλων.
    Σας άρεσε αυτό το κατάντημα να έχει πρώτη προπόνηση η ομάδα και σε ένα αγρίνιο 100.000 κόσμου να πάνε 100 άτομα να καλωσορίσουν τη νέα ομάδα.
    Οπως γράφoυν αρκετοί έτσι δε πάμε πουθενά , ούτε να χουμε όνειρα για κατι καλύτερο.

    Μεταγραφική ενίσχυση εως τώρα πολύ μέτρια εως ελάχιστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα αδερφε και σε φιλικα ή σε καποιους αγωνες του κυπελλου τα προηγουμενα χρονια ειχαν παει μονο 150 ατομα στο γηπεδο, αλλα στα υπολοιπα ματς του πρωταθληματος ηταν κατα μεσο ορο πανω απο 2.000 ατομα. Βεβαια δεν αμφισβητω και ειναι φανερο οτι ο περισσοτερος κοσμος εχει ξενερωσει απο παρα πολλα πραγματα τα τελευταια χρονια (ειδικα απο τοτε που ο Κωστουλας ηθελε να φυγει και ειχε πει διαφορα στη συνεντευξη στον Αχελωο) και που τα εχουν αναφερει πολλοι φιλοι της ομαδας εδω μεσα.

      Διαγραφή
  38. Το σήμα δεν είναι κακό. Αντιθέτως. Και απο τη στιγμή που έχουν ξαναγίνει αλλαγές στο παρελθόν, είναι αποδεκτό το ότι έγινε και τώρα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να γίνονται κάθε λιγο και λιγακι και χωρίς προυποθέσεις. Και η λογική λέει ότι ο Ερασιτεχνης πρέπει να έχει πρωτευοντα ρόλο σε μια τέτοια διαδικασία.
    Η απάντηση όμως είναι απάντηση νήπιου σε άλλο νήπιο. Είναι απάντηση αλαζονική του στυλ " κοιτα εγώ τι έχω κάνει".. Και στην κατηγορία ότι κάνετε σαν ο Παναιτωλικός να ιδρύθηκε το 2005, ο ώριμος άνθρωπος απαντάει "μα δες πόσο έχουμε προβάλλει το πριν του 2005, αρα γιατί μας κατηγορείς;;;" ... Ο ώριμος έτσι;; Γιατί ο ανώριμος απαντάει " μα μέχρι το 2005 δεν είχε γίνει τίποτα, μετά τα κάναμε όλα ΕΜΕΙΣ!!!!" ΑΡΧΗΓΑΡΕΣ μου τους δικαιώσατε δηλαδή τους επικριτές σας!! ΜΠΡΑΒΟ ΝΗΠΙΑ!!!

    ODYSSEAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΟΙ GUERREROS ΚΑΙ ΟΙ WARRIORS ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΙΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ WARRIORS ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ GUERREROS ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΩΣΕΙ Η ΠΑΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ GUERREROS ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπερα σε ολους.
    Τι εγινε αδερφια? Μια μερα ελειψα και γυριζοντας βλεπω οτι κοντεψε να διαλυθει το συμπαν.
    Οσον αφορα το σημα.
    Απο τη στιγμη που ο Παναιτωλικος Γ. Φ.Σ. και η ΠΑΕ συμφωνησσν να υπαρχει ο Τιτορμος και να σναγραφεται η λεξη που ξεχωριζει τον Παναιτωλικο απο ολους τους αλλους δηλαδη ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ,εμενα μου αρκει.
    Θυμαμαι τον Παναιτωλικο στην πρωτη εμφανιση Α'Εθνικη ειχε ενα σημα με κατι καθετες ριγες.
    Παλιοτερα σε φωτογραφιες που εχω δει,ειχε ενα Π Κεφαλαιο. Πολυ αργοτερα,αν θυμαμαι πρωτοεμφανιστηκε δειλα ο Τιτορμος που σαν εμφανιση ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ κι αυτο το τονιζω δεν με ενθουσιαζε ετσι καχεκτικος που εμφανιζονταν
    Αυτα τα σατα εμφανιζονταν ΚΑΠΟΙΕΣ φορες,γιατι απλα τις περισσοτρρες φορες η φανελλα ΔΕΝ ΕΙΧΕ σημα.
    Οι παλιοτεροι θα το θυμουνται.
    Ο Τιτορμος ΡΩΜΑΛΕΟΣ ΚΑΙ ΣΦΡΙΓΗΛΟΣ εμφανιζεται για πρωτη φορα με την ελευση Κωστουλα.
    Μαλιστα ισως καποιοι θυμουνται οτι την ιδια εποχη κυκλοφορουν καποια λαβαρακια με τη λεξη ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ κι εμφανιζουν τον Τιτορμο(?) να παλευει με ενα λιονταρι!!!
    Καθαρη παραχαραξη!!!
    Τωρα ο Τιτορμος δειχνει να σηκωνεται ΟΡΘΙΟΣ και να δειχνει ακομα πιο δυνατος.
    Ειναι ο ΙΔΙΟΣ ΤΙΤΟΡΜΟΣ που συμβολιζει τα ΙΔΙΑ ΙΔΑΝΙΚΑ,αυτα που εκαναν τον ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟ ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ξακουστο και τιμημενο στα περατα του κοσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε χατζοπουλου δυστυχως μερικοι αδυνατουν να καταλαβουν οτι το ειναι, ειναι πιο σημαντικο απ το φαινεσθαι. Το φιλεκπαιδευτικος που αναγραφεται ολοκληρο θα πρεπε να αρκει. Αλλα σκεψου οτι οι πιο πολλοι ειναι πιτσιρικια που ποτε δε ζησανε κ κυριως ποτε δε κατανοησαν πληρως ποσο στενα δεμενη ειναι αυτη η λεξη με τον παναιτωλικο. Αν τους εβαζαν τον τιτορμο με κανα καπνογονο αντι για βραχο λιγοτερη γκρινια θα χαμε

      Διαγραφή
  41. Δόκτορα επειδή δε γνωρίζεις τίποτα ας σου απαντήσει ο Χατζοπούλου αν είναι πιτσιρίκια και τι έχουν προσφέρει στο σύλλογο.
    Δικαιωμα να διαφωνείς αλλά αν δε γνωρίζεις μη λες ανοησίες.
    Κι ο Χατζοπούλου έχει διαφορετική άποψη και γουστάρει το νέο σήμα αλλά δε προσβάλει ούτε συκοφαντεί οπως το κάνεις συστηματικά εσυ.
    Οταν δε ξέρεις μη μιλάς λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.