Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Η στεναχώρια του ΟΦΗ για τον Λεβαδειακό

Εχω λάβει μια σειρά από μηνύματα από φίλους και παράγοντες του ΟΦΗ, σχετικά με ένα κείμενο που έγραψα στο χθεσινό φύλλο της «Εξέδρας», πάνω στο γκάλοπ που είναι σε εξέλιξη στο blog μου.
Ο βασικός λόγος για τη στεναχώρια που μου μεταφέρουν είναι η εκτίμησή μου ότι θα ανέβει ο Λεβαδειακός. Σκοπεύω να εξηγήσω όσο πιο κατανοητά μπορώ αυτή την εκτίμησή μου στο αυριανό φύλλο της «Εξέδρας». Μαζί με μια αναφορά στην υπόθεση του ΟΦΗ.
Θεωρώ όμως ότι δεν υπάρχει ανάγκη να γράψω το αυτονόητο: ότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στο νόημα ύπαρξης του ΟΦΗ στη Superleague με το νόημα ύπαρξης του Λεβαδειακού. Μπορεί κανείς να συγκρίνει την ιστορία και τη δυναμική του ΟΦΗ με αυτή του Λεβαδειακού, τον οποίο φτάνει να μην θέλει στον τόπο του ούτε ο νομός του;
Χαίρομαι πολύ και ευχαριστώ για τα μηνύματα. Χαίρομαι που αντιλαμβάνεστε ότι η «Εξέδρα» δίνει σημασία και ασχολείται με τις ομάδες της επαρχίας και δεν περιορίζεται στην κάλυψη της ζωής των μεγάλων ομάδων.

http://www.gazzetta.gr/newsstand/newsstand/paper/1/20110323/8/1?tmpl=component

Δειτε το Οπισθόφυλλο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.